ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ :: :: κατηγορία -4x2-SUV-

Honda e:Ny1 - Hyundai Kona Electric 65,4 kWh

Ηλεκτρικά, εκκεντρικά, οικογενειακά
Συγκρίνουμε δύο εξαιρετικές εκτελέσεις στο χώρο των μικρών ηλεκτρικών SUV, που λόγω και των περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεών του μπορούν να εξυπηρετήσουν και τις μετακινήσεις στην πόλη, όπου η ηλεκτροκίνηση έχει μεγαλύτερο νόημα και παρακάμπτει εύκολα τους περιορισμούς της αυτονομίας και του δικτύου φόρτισης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Honda e:Ny1 - Hyundai Kona Electric 65,4 kWh

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Η καλύτερη ενεργειακή διαχείριση και η λίγο υψηλότερη ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας, χαρίζουν στο Kona το πλεονέκτημα στην αυτονομία
    Ξεχωριστή σχεδίαση και στα δυο EV αυτοκίνητα, το ηλεκτρικό Kona όμως δείχνει πιο... εξωγήινο!
    Το Kona Electric κερδίζει τον αντίπαλό του στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (466 έναντι 361 λίτρων)

Audi Q3 35 TFSI Stronic - Mercedes GLA 200 MHEV

Στα ύψη ο πήχης
Δύο γαλαζοαίματοι της αυτοκίνησης, Mercedes και Audi, αντιπαρατίθενται με δύο δημοφιλή μοντέλα τους σε μία από τις πιο σημαντικές κατηγορίες της ελληνικής αγοράς, τα μικρομεσαία SUV, αποδεικνύοντας ότι και οι εκδόσεις που βρίσκονται κοντά στη βάση της γκάμας ανταποκρίνονται πλήρως στις αυξημένες απαιτήσεις που έχει κανείς από ένα "premium" αυτοκίνητο... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Audi Q3 35 TFSI Stronic - Mercedes GLA 200 MHEV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στον τομέα των κινητήρων η ήπια υβριδική GLA προηγείται λόγω καλύτερων συγκριτικά επιδόσεων αλλά και χαμηλότερης κατανάλωσης
    Σχεδιαστικά τα δυο SUV, χωρίς να προκαλούν, τραβούν τα βλέμματα του θεατή με τις «καθαρές» γραμμές τους
    Ο χώρος αποσκευών του Q3 είναι σαφώς πιο ευρύχωρος συγκριτικά με τον αντίστοιχο της GLA

Renault Captur 1.0 TCe LPG - Renault Captur 1.3 TCe MHEV

Εξηλεκτρισμός ή υγραέριο;
Το προικισμένο γαλλικό B-SUV θέτει έναν ευχάριστο πονοκέφαλο στον υποψήφιο αγοραστή για την έκδοση που τελικά θα επιλέξει εφόσον θα καταλήξει σε αυτό, προσφέροντας δύο εναλλακτικές προτάσεις που φέρνουν στο προσκήνιο και το κόστος χρήσης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Captur 1.0 TCe LPG - Renault Captur 1.3 TCe MHEV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Μεγάλη αυτονομία για την έκδοση LPG, εκπολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και περισσότερη ισχύς για την αντίστοιχη MHEV
    Το σουλούπι του Captur είναι μοντέρνο και αεροδυναμικό και οι διαφορές των δυο εκδόσεων έγκεινται κυρίως στην ύπαρξη διχρωμίας στο υβριδικό
    Τα 422 λίτρα αποτελούν μια από τις καλύτερες επιδόσεις στους χώρους αποσκευών των μοντέλων της κατηγορίας και αποτελούν κοινό γνώρισμα στις δυο εκδόσεις

Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid - Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid

Υβριδικά B-SUV εν δράσει
Δυο αυτοκίνητα που αγαπά ιδιαίτερα ο κόσμος, κάτι που αποδεικνύουν περίτρανα και οι ισχυρές πωλήσεις τους, φοράνε τα καλά τους και υιοθετούν σύγχρονα υβριδικά συστήματα, εξακολουθώντας να διεκδικούν με αξιώσεις την ψήφο εμπιστοσύνης του κοινού... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid - Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ιδιαίτερα οικονομικοί κινητήρες με ολοκληρωμένα υβριδικά συστήματα και αποθέματα ροπής χαμηλά, καλύτερες επιδόσεις για το Toyota
    Το καθένα έχει τη δική του προσωπικότητα απόρροια της διαφορετικής σχεδίασης, με διαχρονικά στοιχεία για το Vitara, και νεωτερισμό στην αισθητική του Yaris Cross
    Το "strong hybrid" σύστημα του Vitara περιορίζει τα λίτρα του χώρου αποσκευών, προσφέροντας τελικά αβαντάζ στο Yaris Cross

Kia Niro 1.6 HEV - Opel Grandland 1.5 D

Ναι στα SUV, με ποιο καύσιμο όμως;
Δυο διαφορετικοί χαρακτήρες που απευθύνονται στο ίδιο σχεδόν κοινό, περισσότερο εξωστρεφής, «κουλτουριάρης» και προοδευτικός αυτός του υβριδικού Niro, μετριοπαθής, υπηρέτης της ουσίας ο αντίστοιχος του Grandland, ο οποίος κρατά ακόμη ψηλά τη σημαία της πετρελαιοκίνησης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Niro 1.6 HEV - Opel Grandland 1.5 D

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Το υβριδικό σύνολο καίει λιγότερο στην πόλη και χαρίζει καλύτερες επιδόσεις, το ντίζελ είναι πιο οικονομικό στο ταξίδι και προσφέρει πλούσια ροπή και αυτονομία
    Σχεδιαστικά το Niro δείχνει να υπηρετεί το δόγμα του νεωτερισμού, απέναντι στις κλασικές συμβατικές γραμμές του Grandland
    Ο κανονικός σε σχήμα χώρος αποσκευών του Grandland κερδίζει σε χωρητικότητα τον αντίστοιχο του Niro

Renault Captur Hybrid MHEV 1.3 TCe - Toyota Yaris Cross Hybrid 4x4

Το... «ρεύμα» της εποχής
Συγκρίνουμε δύο από τα καλύτερα B-SUV, τα οποία εξοπλίζονται στα σωθικά τους με υβριδική τεχνολογία, διαφορετικής όμως μορφής, προκειμένου να φτάσουν χωρίς συμβιβασμούς στο απαιτούμενο χαμηλό κόστος χρήσης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Captur Hybrid MHEV 1.3 TCe - Toyota Yaris Cross Hybrid 4x4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Καλύτερες επιδόσεις από το δυνατότερο Captur, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου από το Yaris Cross Hybrid
    Η κομψή γαλλική σχεδιαστική αύρα αντιπαρατίθεται με το περιπετειώδες στιλ του σαμουράι...
    Παρότι οι χωρητικότητες «έφαγαν ψαλίδι» ελέω μπαταρίας και (στο Yaris Cross) τετρακίνησης, το Captur παίρνει σαφώς κεφάλι

Suzuki Ignis Hybrid 2WD - Toyota Aygo X

Μικρά με μπόι
Δυο λιλιπούτεια ιαπωνικά αυτοκίνητα βούτηξαν στην κολυμπήθρα των crossover προκειμένου να γίνουν ακόμη πιο λειτουργικά στην καθημερινή χρήση, αυτή για την οποία εξ ορισμού προορίζονται... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Suzuki Ignis Hybrid 2WD - Toyota Aygo X

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Φειδωλά σε καύσιμο και τα δυο μηχανικά σύνολα, εκείνο του Suzuki παράγει λιγότερα ντεσιμπέλ και υπερέχει σε επιδόσεις
    Ιδιαίτερες σχεδιαστικές προσεγγίσεις σε μικρή συσκευασία
    Σαφής υπεροχή του Ignis στον ευμετάβλητο χώρο αποσκευών με 267 λίτρα, έναντι των 231 του Aygo X

Nissan Juke 1.0 DIG-T - Seat Arona 1.0 Eco TSI 110 PS

Στιλ και ουσία
Δυο νεανικά B-SUV με αγοραστική απήχηση διασταυρώνουν τα ξίφη τους ρίχνοντας το βάρος στο οδηγικό προφίλ, στη σχεδίαση, αλλά και στο value for money... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Nissan Juke 1.0 DIG-T - Seat Arona 1.0 Eco TSI 110 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ικανοί 3κύλινδροι κινητήρες, το Arona προηγείται σε επιδόσεις, το Juke σε κατανάλωση
    Αισθητικά το Juke χτυπά πιο εύκολα στο μάτι, το Arona υπερψηφίζει τη διακριτικότητα
    Στους χώρους αποσκευών ένα μικρό προβάδισμα ανήκει στο Juke (422 λίτρα έναντι 400 του Arona)

Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 mHEV - Renault Captur 1.0 TCe LPG

Διαφορετικές προσεγγίσεις
Δυο εξαιρετικά B-SUV αποδεικνύουν στην πράξη γιατί η συγκεκριμένη κατηγορία μονοπωλεί τις προτιμήσεις του κοινού, το καθένα βέβαια με το δικό του εταιρικό DNA... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 mHEV - Renault Captur 1.0 TCe LPG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο κινητήρας του Puma εστιάζει στις καλύτερες επιδόσεις μέσω του mild hybrid συστήματος, εκείνος του Captur είναι πιο οικονομικός χάρη στο LPG
    Το σχήμα του Puma σαγηνεύει περισσότερο το σπορτίφ στοιχείο, αντίθετα, το κομψότερο Captur τους οικογενειάρχες
    Το mega box στο χώρο αποσκευών του Puma δημιουργεί ένα πλεονέκτημα σε απόλυτη χωρητικότητα

Kia Stonic 1.0 100 PS iMT 48V Hybrid - Seat Arona 1.0 TSI 110 PS

Γρίφος
Προϊόντα της νέας εποχής, που θέλει τα B-SUV να πρωταγωνιστούν όχι μόνο στον εμπορικό στίβο, αλλά πολύ περισσότερο στις καρδιές όσων σκέφτονται να αποκτήσουν για πρώτη φορά οικογενειακό αυτοκίνητο, μοιάζουν σε πολλά τόσο, που θα έλεγε κανείς πως δοκιμάζουν τους υποψήφιους ιδιοκτήτες τους σε άλυτους γρίφους... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Stonic 1.0 100 PS iMT 48V Hybrid - Seat Arona 1.0 TSI 110 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Το ήπιο υβριδικό σύστημα του Stonic ισοσκελίζει στην πράξη την υπεροχή σε επίπεδο προδιαγραφών του Arona
    Με μοντέρνες γραμμές και καλαίσθητες επιφάνειες, είναι από τα B-SUV που θα γυρίσεις να κοιτάξεις
    Το Arona προηγείται ξεκάθαρα του Stonic στα διαθέσιμα λίτρα του χώρου αποσκευών (400 έναντι 352)

Ford Puma 1.0 T 125 MHEV - Peugeot 2008 1.2 T 130

Μάχη αιλουροειδών
Στην καρδιά του εμπορικού ενδιαφέροντος από κάθε άποψη, τον λόγο δικαιούνται ξεκάθαρα δυο αυτοκίνητα που φέρνουν έσοδα στις εταιρείες τους και προσελκύουν ένα ευρύ κοινό... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Puma 1.0 T 125 MHEV - Peugeot 2008 1.2 T 130

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Παρότι βρίσκονται κοντά σε προδιαγραφές, ο 3κύλινδρος κινητήρας του Peugeot ξεχωρίζει
    Ξεχωριστά σχήματα και για τα δυο αυτοκίνητα, το 2008 όμως κερδίζει τον θεατή
    Το Puma θα πρέπει να επιστρατεύσει το Megabox για να επικρατήσει στο χώρο αποσκευών

Ford Puma 1.0 Τ 125 MHEV - Nissan Juke 1.0 DIG-T

B-SUV για τον οδηγό
Δυο από τα ικανότερα στο δρόμο crossover της κατηγορίας B κοντράρονται με σκοπό να αποδείξουν ποιο από τα δυο αξίζει μια θέση στην καρδιά αλλά και στο γκαράζ μας... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Puma 1.0 Τ 125 MHEV - Nissan Juke 1.0 DIG-T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πιο δυνατός και γεμάτος ο κινητήρας του Ford, ικανός χαμηλά και πιο οικονομικός ο αντίστοιχος του Nissan
    Διαφορετικές σχεδιαστικές σχολές, το Juke φωνάζει ως SUV, το Puma διαλαλεί τη "space crossover" εκδοχή
    To Megabox στο Puma κάνει τη διαφορά και αντισταθμίζει τα λιγότερα λίτρα στον «κυρίως» χώρο αποσκευών

Fiat Panda Cross Hybrid - Suzuki Ignis Hybrid

Υβριδισμός στο μικρόκοσμο
Η σύγχρονη τάση για υπερυψωμένα crossover και η παραδοσιακή ανάγκη για ευέλικτα μίνι αυτοκίνητα για την κίνηση στις μεγάλες πόλεις βρίσκουν ταυτόχρονα πεδίο εφαρμογής στα δύο αυτοκίνητα της δοκιμής μας, τα οποία μάλιστα, σε μια άλλη κίνηση προσαρμογής στις ανάγκες της εποχής, είναι πλέον υβριδικά... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Fiat Panda Cross Hybrid - Suzuki Ignis Hybrid

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Κινητήρες που εστιάζουν στην οικονομία και στην ελαστικότητα, με αυτόν του Suzuki να προηγείται
    Χαριτωμένες «φατσούλες» που αναλαμβάνουν να φτιάξουν τη διάθεση σου με την εικόνα τους
    Αναλογικά ικανοποιητικοί σε λίτρα οι χώροι αποσκευών, με το προβάδισμα να ανήκει στο Ignis

Nissan Juke 1.0 DIG-T DCT7 - VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Με φόρμα ή κοστούμι;
Αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, με διαφορετική όμως φιλοσοφία, αφού το μεν Juke απευθύνεται στους "sportsmen" οδηγούς που επιθυμούν να ξεχωρίζουν, ενώ το T-Cross σε πιο συνειδητοποιημένους, κυρίως οικογενειάρχες... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Nissan Juke 1.0 DIG-T DCT7 - VW T-Cross 1.0 TSI DSG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Αμφότεροι από τους καλύτερους τούρμπο 3κύλινδρους κινητήρες του λίτρου, κάτι που ισχύει και για τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη
    Στην αισθητική, το εκκεντρικό βλέμμα του Juke κλέβει την παράσταση, σε σχέση με τη θεωρία του κύβου του T-Cross
    Στους χώρους αποσκευών, το καταλυτικό στοιχείο που μεταβάλλει τις ισορροπίες υπέρ του VW είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα

Opel Grandland X 1.2T - Renault Kadjar 1.3T

Γαλλογερμανική σύρραξη
Με αφορμή την πρόσφατη ανανέωση του Renault Kadjar και την προσθήκη του νέου και εξαιρετικού βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων και 140 ίππων, το θέτουμε αντιμέτωπο απέναντι στο καταξιωμένο Opel Grandland X με τον επίσης «πασπαρτού» τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.2 του γκρουπ PSA... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Grandland X 1.2T - Renault Kadjar 1.3T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο βενζινοκινητήρας τούρμπο του Renault διαθέτει έναν παραπάνω κύλινδρο και αποδεικνύεται συνολικά καλύτερος
    Σε επίπεδο αισθητικής, το Renault πιστεύουμε ότι κερδίζει το στοίχημα, αλλά και το Opel εμφανίζεται μοντέρνο
    Σχεδόν ισοπαλία στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, με ένα μικρό προβάδισμα για το Kadjar

  UP