ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::

Honda e:Ny1 - Hyundai Kona Electric 65,4 kWh

Ηλεκτρικά, εκκεντρικά, οικογενειακά
Συγκρίνουμε δύο εξαιρετικές εκτελέσεις στο χώρο των μικρών ηλεκτρικών SUV, που λόγω και των περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεών του μπορούν να εξυπηρετήσουν και τις μετακινήσεις στην πόλη, όπου η ηλεκτροκίνηση έχει μεγαλύτερο νόημα και παρακάμπτει εύκολα τους περιορισμούς της αυτονομίας και του δικτύου φόρτισης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Honda e:Ny1 - Hyundai Kona Electric 65,4 kWh

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Η καλύτερη ενεργειακή διαχείριση και η λίγο υψηλότερη ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας, χαρίζουν στο Kona το πλεονέκτημα στην αυτονομία
    Ξεχωριστή σχεδίαση και στα δυο EV αυτοκίνητα, το ηλεκτρικό Kona όμως δείχνει πιο... εξωγήινο!
    Το Kona Electric κερδίζει τον αντίπαλό του στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (466 έναντι 361 λίτρων)

Audi Q3 35 TFSI Stronic - Mercedes GLA 200 MHEV

Στα ύψη ο πήχης
Δύο γαλαζοαίματοι της αυτοκίνησης, Mercedes και Audi, αντιπαρατίθενται με δύο δημοφιλή μοντέλα τους σε μία από τις πιο σημαντικές κατηγορίες της ελληνικής αγοράς, τα μικρομεσαία SUV, αποδεικνύοντας ότι και οι εκδόσεις που βρίσκονται κοντά στη βάση της γκάμας ανταποκρίνονται πλήρως στις αυξημένες απαιτήσεις που έχει κανείς από ένα "premium" αυτοκίνητο... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Audi Q3 35 TFSI Stronic - Mercedes GLA 200 MHEV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στον τομέα των κινητήρων η ήπια υβριδική GLA προηγείται λόγω καλύτερων συγκριτικά επιδόσεων αλλά και χαμηλότερης κατανάλωσης
    Σχεδιαστικά τα δυο SUV, χωρίς να προκαλούν, τραβούν τα βλέμματα του θεατή με τις «καθαρές» γραμμές τους
    Ο χώρος αποσκευών του Q3 είναι σαφώς πιο ευρύχωρος συγκριτικά με τον αντίστοιχο της GLA

Hyundai i20 1.0 T 100 PS - Opel Corsa 1.2 T 100 PS

Ντέρμπι
Μια αμφίρροπη μάχη με αντικειμενικά κριτήρια, ανάμεσα σε δύο καλά σούπερ μίνι που «διασταυρώνουν ξίφη» εδώ και πολύ καιρό, με την ανάλογη επιτυχία στην ελληνική αγορά, όπου διατηρούνται σταθερά στην πρώτη 5άδα των πωλήσεων στην κατηγορία τους τα τελευταία 3 χρόνια... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Hyundai i20 1.0 T 100 PS - Opel Corsa 1.2 T 100 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Οι μικροί 3κύλινδροι κινητήρες μοιάζουν σε πολλά, μικρό προβάδισμα όμως έχει εκείνος του Corsa
    Σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές με διαφορετικό όμως προσανατολισμό (ακμές στο Hyundai, καμπύλες στο Opel)
    Το i20 διατηρεί σαφές προβάδισμα στα διαθέσιμα λίτρα του χώρου αποσκευών, (352 έναντι 309)

Peugeot 2008 1.5 BlueHDi - Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid

Ντίζελ ευρωπαϊκό ή υβριδικό ιαπωνικό B-SUV;
Δυο διαφορετικοί αυτοκινητικοί κόσμοι συναντιούνται απέναντι στον ίδιο στόχο, τη χρηστικότητα του ατομικού μεταφορικού μέσου που αποζητά διακαώς η οικογένεια, με στόχο τη μέγιστη δυνατή απήχηση στο κοινό που έχει ανεβάσει την κατηγορία των μικρών SUV στην κορυφή των πωλήσεων... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 2008 1.5 BlueHDi - Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πιο «γεμάτος» ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας του 2008, πιο οικονομικός, ήσυχος και οικολογικός ο υβριδικός βενζινοκινητήρας του Yaris Cross
    Η προέλευση των δυο αυτοκινήτων, χαρακτηρίζει σε μεγάλο βαθμό και την αισθητική φυσιογνωμία τους
    Στους χώρους αποσκευών, το προβάδισμα του γαλλικού αυτοκινήτου είναι ξεκάθαρο με 434 λίτρα έναντι 397 του αντιπάλου του

Peugeot 308 1.2 Puretech 130 EAT8 - VW Golf 1.5 eTSI 130 DSG

Υπέρβαση εναντίον παράδοσης
Οι δυο όψεις του νομίσματος που συντηρούν την -αρκετά ισχυρή ακόμα-παρουσία των «παραδοσιακών» μικρομεσαίων χάτσμπακ στην αγορά, αντιπαραβάλλουν την τόλμη απέναντι στη σταθερότητα, την κοινή λογική απέναντι στην προχωρημένη σκέψη... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 308 1.2 Puretech 130 EAT8 - VW Golf 1.5 eTSI 130 DSG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    «Μικρά» σε χωρητικότητα σύνολα βενζίνης με μπόλικη τεχνολογία, τσαγανό για τον PureTech της Peugeot, οικολογική ενσυναίσθηση για τον υβριδικό της VW
    Το Golf υπερθεματίζει διαχρονικά στη διακριτική εξέλιξη από γενιά σε γενιά, το 308 όμως δείχνει σαφώς πιο «ψαγμένο» αισθητικά
    Στους χώρους αποσκευών το 308 κερδίζει τον αντίπαλό του, προσφέροντας συνολικά 412 λίτρα χωρητικότητας, έναντι 381 του VW

Renault Captur 1.0 TCe LPG - Renault Captur 1.3 TCe MHEV

Εξηλεκτρισμός ή υγραέριο;
Το προικισμένο γαλλικό B-SUV θέτει έναν ευχάριστο πονοκέφαλο στον υποψήφιο αγοραστή για την έκδοση που τελικά θα επιλέξει εφόσον θα καταλήξει σε αυτό, προσφέροντας δύο εναλλακτικές προτάσεις που φέρνουν στο προσκήνιο και το κόστος χρήσης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Captur 1.0 TCe LPG - Renault Captur 1.3 TCe MHEV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Μεγάλη αυτονομία για την έκδοση LPG, εκπολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και περισσότερη ισχύς για την αντίστοιχη MHEV
    Το σουλούπι του Captur είναι μοντέρνο και αεροδυναμικό και οι διαφορές των δυο εκδόσεων έγκεινται κυρίως στην ύπαρξη διχρωμίας στο υβριδικό
    Τα 422 λίτρα αποτελούν μια από τις καλύτερες επιδόσεις στους χώρους αποσκευών των μοντέλων της κατηγορίας και αποτελούν κοινό γνώρισμα στις δυο εκδόσεις

Opel Astra 1.2T 130 PS MT6 - Opel Astra 1.2T 130 PS AT8

Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο;
Με τη συνεχή εξέλιξη των αυτόματων κιβωτίων τα τελευταία χρόνια, το διαχρονικό σχετικά με το αν είναι προτιμότερο ένα χειροκίνητο ή ένα αυτόματο κιβώτιο αποκτάει νέο ενδιαφέρον και προσπαθούμε να το απαντήσουμε δοκιμάζοντας τις δύο λύσεις μετάδοσης στο ίδιο αξιόλογο μικρομεσαίο χάτσμπακ, το Opel Astra... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Astra 1.2T 130 PS MT6 - Opel Astra 1.2T 130 PS AT8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Σε επίπεδο επιδόσεων και χαρακτηριστικών λειτουργίας του κινητήρα δεν αλλάζει κάτι, είτε με το ένα είτε με το άλλο κιβώτιο
    Είναι αλήθεια πως αρέσει σε ένα ευρύ κοινό η σιλουέτα του τελευταίου Astra, το διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι κι εμείς
    Ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, με 422 λίτρα και κανονικό σχήμα

Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid - Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid

Υβριδικά B-SUV εν δράσει
Δυο αυτοκίνητα που αγαπά ιδιαίτερα ο κόσμος, κάτι που αποδεικνύουν περίτρανα και οι ισχυρές πωλήσεις τους, φοράνε τα καλά τους και υιοθετούν σύγχρονα υβριδικά συστήματα, εξακολουθώντας να διεκδικούν με αξιώσεις την ψήφο εμπιστοσύνης του κοινού... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid - Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ιδιαίτερα οικονομικοί κινητήρες με ολοκληρωμένα υβριδικά συστήματα και αποθέματα ροπής χαμηλά, καλύτερες επιδόσεις για το Toyota
    Το καθένα έχει τη δική του προσωπικότητα απόρροια της διαφορετικής σχεδίασης, με διαχρονικά στοιχεία για το Vitara, και νεωτερισμό στην αισθητική του Yaris Cross
    Το "strong hybrid" σύστημα του Vitara περιορίζει τα λίτρα του χώρου αποσκευών, προσφέροντας τελικά αβαντάζ στο Yaris Cross

Kia Niro 1.6 HEV - Opel Grandland 1.5 D

Ναι στα SUV, με ποιο καύσιμο όμως;
Δυο διαφορετικοί χαρακτήρες που απευθύνονται στο ίδιο σχεδόν κοινό, περισσότερο εξωστρεφής, «κουλτουριάρης» και προοδευτικός αυτός του υβριδικού Niro, μετριοπαθής, υπηρέτης της ουσίας ο αντίστοιχος του Grandland, ο οποίος κρατά ακόμη ψηλά τη σημαία της πετρελαιοκίνησης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Niro 1.6 HEV - Opel Grandland 1.5 D

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Το υβριδικό σύνολο καίει λιγότερο στην πόλη και χαρίζει καλύτερες επιδόσεις, το ντίζελ είναι πιο οικονομικό στο ταξίδι και προσφέρει πλούσια ροπή και αυτονομία
    Σχεδιαστικά το Niro δείχνει να υπηρετεί το δόγμα του νεωτερισμού, απέναντι στις κλασικές συμβατικές γραμμές του Grandland
    Ο κανονικός σε σχήμα χώρος αποσκευών του Grandland κερδίζει σε χωρητικότητα τον αντίστοιχο του Niro

Renault Captur Hybrid MHEV 1.3 TCe - Toyota Yaris Cross Hybrid 4x4

Το... «ρεύμα» της εποχής
Συγκρίνουμε δύο από τα καλύτερα B-SUV, τα οποία εξοπλίζονται στα σωθικά τους με υβριδική τεχνολογία, διαφορετικής όμως μορφής, προκειμένου να φτάσουν χωρίς συμβιβασμούς στο απαιτούμενο χαμηλό κόστος χρήσης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Captur Hybrid MHEV 1.3 TCe - Toyota Yaris Cross Hybrid 4x4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Καλύτερες επιδόσεις από το δυνατότερο Captur, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου από το Yaris Cross Hybrid
    Η κομψή γαλλική σχεδιαστική αύρα αντιπαρατίθεται με το περιπετειώδες στιλ του σαμουράι...
    Παρότι οι χωρητικότητες «έφαγαν ψαλίδι» ελέω μπαταρίας και (στο Yaris Cross) τετρακίνησης, το Captur παίρνει σαφώς κεφάλι

Opel Astra 1.2T 130 PS - Peugeot 308 1.2 Puretech 130

Παραλλαγές σε ένα θέμα
Δυο διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος ή αλλιώς, πώς μπορεί να αποστασιοποιηθεί το ομολογουμένως προικισμένο Peugeot 308, απέναντι στο αναγεννημένο σε όλους τους τομείς και ομόσταβλο Opel Astra... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Astra 1.2T 130 PS - Peugeot 308 1.2 Puretech 130

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ίδιος κινητήρας και στα δυο, παρόμοιες επιδόσεις, κοινά χαρακτηριστικά λειτουργίας και κατανάλωσης
    Σύγχρονα καινοτόμα σχήματα που αποπνέουν προσωπικότητα και εκπέμπουν τον χαρακτήρα της κάθε κατασκευής
    Μεγάλοι για τα δεδομένα της κατηγορίας οι δυο χώροι αποσκευών, το Astra παίρνει κεφάλι στη χωρητικότητα

Suzuki Ignis Hybrid 2WD - Toyota Aygo X

Μικρά με μπόι
Δυο λιλιπούτεια ιαπωνικά αυτοκίνητα βούτηξαν στην κολυμπήθρα των crossover προκειμένου να γίνουν ακόμη πιο λειτουργικά στην καθημερινή χρήση, αυτή για την οποία εξ ορισμού προορίζονται... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Suzuki Ignis Hybrid 2WD - Toyota Aygo X

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Φειδωλά σε καύσιμο και τα δυο μηχανικά σύνολα, εκείνο του Suzuki παράγει λιγότερα ντεσιμπέλ και υπερέχει σε επιδόσεις
    Ιδιαίτερες σχεδιαστικές προσεγγίσεις σε μικρή συσκευασία
    Σαφής υπεροχή του Ignis στον ευμετάβλητο χώρο αποσκευών με 267 λίτρα, έναντι των 231 του Aygo X

Nissan Juke 1.0 DIG-T - Seat Arona 1.0 Eco TSI 110 PS

Στιλ και ουσία
Δυο νεανικά B-SUV με αγοραστική απήχηση διασταυρώνουν τα ξίφη τους ρίχνοντας το βάρος στο οδηγικό προφίλ, στη σχεδίαση, αλλά και στο value for money... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Nissan Juke 1.0 DIG-T - Seat Arona 1.0 Eco TSI 110 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ικανοί 3κύλινδροι κινητήρες, το Arona προηγείται σε επιδόσεις, το Juke σε κατανάλωση
    Αισθητικά το Juke χτυπά πιο εύκολα στο μάτι, το Arona υπερψηφίζει τη διακριτικότητα
    Στους χώρους αποσκευών ένα μικρό προβάδισμα ανήκει στο Juke (422 λίτρα έναντι 400 του Arona)

Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 mHEV - Renault Captur 1.0 TCe LPG

Διαφορετικές προσεγγίσεις
Δυο εξαιρετικά B-SUV αποδεικνύουν στην πράξη γιατί η συγκεκριμένη κατηγορία μονοπωλεί τις προτιμήσεις του κοινού, το καθένα βέβαια με το δικό του εταιρικό DNA... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 mHEV - Renault Captur 1.0 TCe LPG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο κινητήρας του Puma εστιάζει στις καλύτερες επιδόσεις μέσω του mild hybrid συστήματος, εκείνος του Captur είναι πιο οικονομικός χάρη στο LPG
    Το σχήμα του Puma σαγηνεύει περισσότερο το σπορτίφ στοιχείο, αντίθετα, το κομψότερο Captur τους οικογενειάρχες
    Το mega box στο χώρο αποσκευών του Puma δημιουργεί ένα πλεονέκτημα σε απόλυτη χωρητικότητα

Opel Corsa 1.2T 100 PS - Seat Ibiza 1.0 EcoTSI 110 PS

Στα σημεία
Opel Corsa εναντίον Seat Ibiza και το αντίστροφο, μία κόντρα που πάντα είχε ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά, όπου και τα δύο είναι δημοφιλή και σχεδόν πάντα το αποτέλεσμα είναι αμφίρροπο με αντικειμενικά κριτήρια... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Corsa 1.2T 100 PS - Seat Ibiza 1.0 EcoTSI 110 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Οι μικροί 3κύλινδροι κινητήρες δεν διαφέρουν και πολύ σε επιδόσεις, χροιά και οικονομία
    Σχεδιαστικά και τα δυο αυτοκίνητα είναι σύγχρονα με μοντέρνες γραμμές, πιστά στις εταιρικές ταυτότητες
    Το Ibiza διατηρεί σαφές προβάδισμα στα λίτρα των χώρου αποσκευών, (αμφότερα δεν διαθέτουν κανονική ρεζέρβα)

  UP