ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ :: :: κατηγορία -C-

Peugeot 308 1.2 Puretech 130 EAT8 - VW Golf 1.5 eTSI 130 DSG

Υπέρβαση εναντίον παράδοσης
Οι δυο όψεις του νομίσματος που συντηρούν την -αρκετά ισχυρή ακόμα-παρουσία των «παραδοσιακών» μικρομεσαίων χάτσμπακ στην αγορά, αντιπαραβάλλουν την τόλμη απέναντι στη σταθερότητα, την κοινή λογική απέναντι στην προχωρημένη σκέψη... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 308 1.2 Puretech 130 EAT8 - VW Golf 1.5 eTSI 130 DSG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    «Μικρά» σε χωρητικότητα σύνολα βενζίνης με μπόλικη τεχνολογία, τσαγανό για τον PureTech της Peugeot, οικολογική ενσυναίσθηση για τον υβριδικό της VW
    Το Golf υπερθεματίζει διαχρονικά στη διακριτική εξέλιξη από γενιά σε γενιά, το 308 όμως δείχνει σαφώς πιο «ψαγμένο» αισθητικά
    Στους χώρους αποσκευών το 308 κερδίζει τον αντίπαλό του, προσφέροντας συνολικά 412 λίτρα χωρητικότητας, έναντι 381 του VW

Opel Astra 1.2T 130 PS MT6 - Opel Astra 1.2T 130 PS AT8

Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο;
Με τη συνεχή εξέλιξη των αυτόματων κιβωτίων τα τελευταία χρόνια, το διαχρονικό σχετικά με το αν είναι προτιμότερο ένα χειροκίνητο ή ένα αυτόματο κιβώτιο αποκτάει νέο ενδιαφέρον και προσπαθούμε να το απαντήσουμε δοκιμάζοντας τις δύο λύσεις μετάδοσης στο ίδιο αξιόλογο μικρομεσαίο χάτσμπακ, το Opel Astra... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Astra 1.2T 130 PS MT6 - Opel Astra 1.2T 130 PS AT8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Σε επίπεδο επιδόσεων και χαρακτηριστικών λειτουργίας του κινητήρα δεν αλλάζει κάτι, είτε με το ένα είτε με το άλλο κιβώτιο
    Είναι αλήθεια πως αρέσει σε ένα ευρύ κοινό η σιλουέτα του τελευταίου Astra, το διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι κι εμείς
    Ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, με 422 λίτρα και κανονικό σχήμα

Opel Astra 1.2T 130 PS - Peugeot 308 1.2 Puretech 130

Παραλλαγές σε ένα θέμα
Δυο διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος ή αλλιώς, πώς μπορεί να αποστασιοποιηθεί το ομολογουμένως προικισμένο Peugeot 308, απέναντι στο αναγεννημένο σε όλους τους τομείς και ομόσταβλο Opel Astra... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Astra 1.2T 130 PS - Peugeot 308 1.2 Puretech 130

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ίδιος κινητήρας και στα δυο, παρόμοιες επιδόσεις, κοινά χαρακτηριστικά λειτουργίας και κατανάλωσης
    Σύγχρονα καινοτόμα σχήματα που αποπνέουν προσωπικότητα και εκπέμπουν τον χαρακτήρα της κάθε κατασκευής
    Μεγάλοι για τα δεδομένα της κατηγορίας οι δυο χώροι αποσκευών, το Astra παίρνει κεφάλι στη χωρητικότητα

Ford Focus 1.5 EcoBlue - Peugeot 308 1.5 BlueHDi

Διαξιφισμοί κορυφής
Τα 308 και Focus είναι δύο από τα κορυφαία αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας, κυρίως σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά και τον τρόπο που κάνουν τον οικογενειάρχη να ξεχάσει για λίγο την ιδιότητά του, ακόμα και στις εκδόσεις με ντίζελ κινητήρες, όπου έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομική λειτουργία... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 EcoBlue - Peugeot 308 1.5 BlueHDi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους πετρελαιοκινητήρες, το γαλλικό σύνολο προηγείται τόσο σε απόδοση όσο και σε κατανάλωση, πιο ήσυχο όμως αναδεικνύεται το μοτέρ του Focus
    Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν αμφότερα από απόσταση, με ενδιαφέρουσες γραμμές και προσωπικότητα
    Πολύ καλοί οι χώροι αποσκευών για την κατηγορία, με το (μικρό) αριθμητικό προβάδισμα να πηγαίνει στο Golf

Kia Ceed 1.0 T - Toyota Corolla 1.2 T

Ευχαρίστηση ή αγχολυτικό;
Η νέα Corolla ήρθε με όλες τις περγαμηνές της μάρκας και του συγκεκριμένου ονόματος για να επαναλάβει την επιτυχία τους και σίγουρα ένα από τα πρώτα εμπόδια που θα συναντήσει στην πορεία προς την κορυφή είναι το αξιόλογο Ceed, που διεκδικεί με αξιώσεις μια θέση ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Ceed 1.0 T - Toyota Corolla 1.2 T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Αποδοτικοί και οικονομικοί οι μικροί βενζινοκινητήρες, ο ένας συμπληρώνει τον άλλον στα χαρακτηριστικά απόδοσης
    Σύγχρονο και δυναμικό το σχήμα του Ceed, λίγο πιο φουτουριστική η σχεδιαστική προσέγγιση της Corolla
    Ο χώρος αποσκευών του Ceed μπορεί να φιλοξενήσει 34 λίτρα περισσότερα από τον αντίστοιχο της Corolla

Opel Astra 1.6 CDTI 110 - Renault Megane 1.5 dCi 110

Γαλλογερμανική διένεξη
Το γερμανικό Astra συναντά το γαλλικό Megane σε μια αντιπαράθεση με αμφίρροπο αποτέλεσμα, όπου ο οικογενειακός χαρακτήρας αποτελεί βασικό κριτήριο προσέγγισης του υποψήφιου πελάτη, όπως και η οικονομία στη χρήση με δεδομένο ότι πρόκειται για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των δύο μοντέλων... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Astra 1.6 CDTI 110 - Renault Megane 1.5 dCi 110

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο ντίζελ 1.6 του Opel παράγει λιγότερο θόρυβο, είναι υγιέστατος χαμηλά και είναι πιο ελαστικός
    Σύγχρονα σχήματα εξωτερικά, ικανά να θέλξουν και νεότερους σε ηλικία αγοραστές
    Στους χώρους αποσκευών το Megane επικρατεί κατά κράτος σε επίπεδο χωρητικότητας, με 434 λίτρα έναντι 370 του Astra

Ford Focus 1.0 EcoBoost - Kia Ceed 1.0 T

Συνάντηση κορυφής
Συγκρίνουμε δύο από τα καλύτερα νέα μικρομεσαία οικογενειακά χάτσμπακ, σε μία επιλογή που τέθηκε εκ των πραγμάτων από τις ίδιες τις εταιρείες, με τους εκπροσώπους της Kia να ορίζουν στην παρουσίαση του νέου Ceed ως έναν από τους βασικούς αντιπάλους του το νέο Focus... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.0 EcoBoost - Kia Ceed 1.0 T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Αποδοτικοί και οικονομικοί οι 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες του λίτρου, με τον EcoBoost της Ford να προηγείται στις λεπτομέρειες
    Μεγάλο μήκος και πλάτος αλλά συνάμα χαμηλό ύψος και για τα δύο, που ξεχωρίζουν από μακριά
    Ο χώρος αποσκευών του Ceed είναι ικανός να φιλοξενήσει 54 επιπλέον λίτρα συγκριτικά με τον αντίστοιχο του Focus

Ford Focus 1.5 TDCi - Renault Megane 1.5 dCi

Γαλλογερμανικοί διαξιφισμοί
Δυο κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας C μας βάζουν πολύ δύσκολα, ανεβάζοντας συνολικά το επίπεδο της κατηγορίας, αλλά και τις προσδοκίες του κοινού από αυτά, το καθένα από διαφορετική σκοπιά...... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 TDCi - Renault Megane 1.5 dCi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πρόθυμοι οι ντίζελ κινητήρες, πιο δυνατός αυτός του Focus, λιγότερο λαίμαργος αυτός του Megane
    Εύπεπτα σχήματα σε κάθε περίπτωση, κατάλληλα για μοντέρνες οικογένειες νεαρής ή μέσης ηλικίας
    Ο χώρος αποσκευών του Renault είναι μεγαλύτερος σε χωρητικότητα από αυτόν του αντιπάλου του

Ford Focus 1.0 EcoBoost - Ford Focus 1.5 TDCi

Βενζίνη εναντίον ντίζελ
Η σύγχρονη τεχνολογία είναι ικανή να σπείρει ζιζάνια εκεί που δεν σπέρνονται, να θέσει διλήμματα που μέχρι πρότινος θεωρούσαμε πως έχουν εύκολες απαντήσεις, γι' αυτό και στο συγκεκριμένο συγκριτικό βάζουμε σε απευθείας αντιπαράθεση τα δύο αξιόλογα «αδέλφια», που υποστηρίζουν με σθένος το δικό τους καύσιμο... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.0 EcoBoost - Ford Focus 1.5 TDCi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Περισσότερο «ροπάτος» και οικονομικός ο πετρελαιοκινητήρας, πιο εύστροφος και λιγότερο θορυβώδης ο 3κύλινδρος βενζίνης

    Το μικρομεσαίο οικογενειακό της Ford έχει ένα σύγχρονο και προσεγμένο παρουσιαστικό

    Ο χώρος αποσκευών και στις δυο περιπτώσεις διαθέτει 363 λίτρα (χωρίς ρεζέρβα) και κανονικό σχήμα



  UP