ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ :: :: κατηγορία -C-

Ford Focus 1.5 EcoBlue - Peugeot 308 1.5 BlueHDi

Διαξιφισμοί κορυφής
Τα 308 και Focus είναι δύο από τα κορυφαία αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας, κυρίως σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά και τον τρόπο που κάνουν τον οικογενειάρχη να ξεχάσει για λίγο την ιδιότητά του, ακόμα και στις εκδόσεις με ντίζελ κινητήρες, όπου έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομική λειτουργία... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 EcoBlue - Peugeot 308 1.5 BlueHDi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους πετρελαιοκινητήρες, το γαλλικό σύνολο προηγείται τόσο σε απόδοση όσο και σε κατανάλωση, πιο ήσυχο όμως αναδεικνύεται το μοτέρ του Focus
    Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν αμφότερα από απόσταση, με ενδιαφέρουσες γραμμές και προσωπικότητα
    Πολύ καλοί οι χώροι αποσκευών για την κατηγορία, με το (μικρό) αριθμητικό προβάδισμα να πηγαίνει στο Golf

Kia Ceed 1.0 T - Toyota Corolla 1.2 T

Ευχαρίστηση ή αγχολυτικό;
Η νέα Corolla ήρθε με όλες τις περγαμηνές της μάρκας και του συγκεκριμένου ονόματος για να επαναλάβει την επιτυχία τους και σίγουρα ένα από τα πρώτα εμπόδια που θα συναντήσει στην πορεία προς την κορυφή είναι το αξιόλογο Ceed, που διεκδικεί με αξιώσεις μια θέση ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Ceed 1.0 T - Toyota Corolla 1.2 T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Αποδοτικοί και οικονομικοί οι μικροί βενζινοκινητήρες, ο ένας συμπληρώνει τον άλλον στα χαρακτηριστικά απόδοσης
    Σύγχρονο και δυναμικό το σχήμα του Ceed, λίγο πιο φουτουριστική η σχεδιαστική προσέγγιση της Corolla
    Ο χώρος αποσκευών του Ceed μπορεί να φιλοξενήσει 34 λίτρα περισσότερα από τον αντίστοιχο της Corolla

Opel Astra 1.6 CDTI 110 - Renault Megane 1.5 dCi 110

Γαλλογερμανική διένεξη
Το γερμανικό Astra συναντά το γαλλικό Megane σε μια αντιπαράθεση με αμφίρροπο αποτέλεσμα, όπου ο οικογενειακός χαρακτήρας αποτελεί βασικό κριτήριο προσέγγισης του υποψήφιου πελάτη, όπως και η οικονομία στη χρήση με δεδομένο ότι πρόκειται για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των δύο μοντέλων... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Astra 1.6 CDTI 110 - Renault Megane 1.5 dCi 110

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο ντίζελ 1.6 του Opel παράγει λιγότερο θόρυβο, είναι υγιέστατος χαμηλά και είναι πιο ελαστικός
    Σύγχρονα σχήματα εξωτερικά, ικανά να θέλξουν και νεότερους σε ηλικία αγοραστές
    Στους χώρους αποσκευών το Megane επικρατεί κατά κράτος σε επίπεδο χωρητικότητας, με 434 λίτρα έναντι 370 του Astra

Hyundai i30 1.6 D - VW Golf 1.6 TDI

Το νέο απέναντι στο διαχρονικό
Το μικρομεσαίο Hyundai μπορεί να στέκεται πλέον χωρίς κόμπλεξ απέναντι στον «βασιλιά» της μικρομεσαίας κατηγορίας στην Ευρώπη και στη συγκεκριμένη αντιπαράθεση συγκρίνουμε τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, οι οποίες εξακολουθούν να προσελκύουν οικογενειάρχες που επιθυμούν να μην πληρώνουν πολλά σε καύσιμα και να αξιοποιούν τα πλούσια αποθέματα ροπής για πιο ξεκούραστη οδήγηση... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Hyundai i30 1.6 D - VW Golf 1.6 TDI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους κινητήρες, το Hyundai προηγείται στα σημεία, κυρίως σε ότι αφορά στην αίσθηση και το λιγότερο παραγόμενο θόρυβο
    Στη σχεδίαση το Golf έχει δημιουργήσει σχολή, με τη διαχρονικότητα και τις κλασικές γραμμές να επιβάλλονται απέναντι στο νεωτεριστικό κορεάτικο σχέδιο
    Ο χώρος αποσκευών του i30 διαθέτει 395 λίτρα χωρητικότητας, έναντι 380 του αντίστοιχου του Golf

Ford Focus 1.0 EcoBoost - Kia Ceed 1.0 T

Συνάντηση κορυφής
Συγκρίνουμε δύο από τα καλύτερα νέα μικρομεσαία οικογενειακά χάτσμπακ, σε μία επιλογή που τέθηκε εκ των πραγμάτων από τις ίδιες τις εταιρείες, με τους εκπροσώπους της Kia να ορίζουν στην παρουσίαση του νέου Ceed ως έναν από τους βασικούς αντιπάλους του το νέο Focus... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.0 EcoBoost - Kia Ceed 1.0 T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Αποδοτικοί και οικονομικοί οι 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες του λίτρου, με τον EcoBoost της Ford να προηγείται στις λεπτομέρειες
    Μεγάλο μήκος και πλάτος αλλά συνάμα χαμηλό ύψος και για τα δύο, που ξεχωρίζουν από μακριά
    Ο χώρος αποσκευών του Ceed είναι ικανός να φιλοξενήσει 54 επιπλέον λίτρα συγκριτικά με τον αντίστοιχο του Focus

Peugeot 308 1.2 PureTech 130 ΕΑΤ8 - VW Golf 1.5 TSI Evo 130 DSG

Γαλλογερμανική διαμάχη
Δυο από τα κορυφαία μικρομεσαία οικογενειακά με προέλευση την Ευρώπη, εξυμνούν το downsizing με την περιορισμένη χωρητικότητα των τούρμπο βενζινοκινητήρων τους, αποχωρίζονται τα χειροκίνητα κιβώτια και αντιπαρατίθενται με όπλα την ποιότητα και τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα τους... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 308 1.2 PureTech 130 ΕΑΤ8 - VW Golf 1.5 TSI Evo 130 DSG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ταυτόσημη ισχύς, διαφορετική χωρητικότητα, βραχύ προβάδισμα για τον κινητήρα του Golf
    Tο VW υιοθετεί πιο κλασικές γραμμές, ενώ το 308 δείχνει πιο μοντέρνο
    Ο χώρος αποσκευών του 308 υπερέχει κατά 40 ολόκληρα λίτρα έναντι του αντίστοιχου του Golf

Kia Ceed 1.6 CRDi - VW Golf 1.6 TDI

Διαιώνιση ή εκθρόνιση;
Το ολοκαίνουργιο Ceed έρχεται με φόρα και αυτοπεποίθηση να αμφισβητήσει τον «αρχηγό» της κατηγορίας, το Golf, τώρα που το τελευταίο έχει πλέον περάσει την πρώτη νεότητά του και οι μνηστήρες πύκνωσαν τριγύρω του, με τις ντίζελ εκδόσεις να προσδίδουν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην αντιπαράθεση... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Ceed 1.6 CRDi - VW Golf 1.6 TDI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Αξιόλογοι πετρελαιοκινητήρες με πλούσια αποθέματα ροπής, πιο πρόθυμος αυτός του Ceed, λιγότερο λαίμαργος ο αντίστοιχος του Golf
    «Ο παλιός είναι αλλιώς και ο νέος είναι ωραίος», φαίνεται να φωνάζει η εμφάνιση των δυο μικρομεσαίων
    Στους χώρους αποσκευών προηγείται ελαφρώς εκείνος του Ceed, με μεγαλύτερη χωρητικότητα σε λίτρα

Peugeot 308 1.6 BlueHDI - VW Golf 1.6 TDI

Η αμφισβήτηση του βασιλιά
Απέναντι στο καταξιωμένο από κάθε άποψη γερμανικό μπεστ σέλερ αντιπαρατίθεται ένα από τα κορυφαία γαλλικά μοντέλα που ανεβάζει ολοένα τις μετοχές του, με τη μάχη μεταξύ τους να συμπεριλαμβάνει και τις εκδόσεις με τους πολύ καλούς πετρελαιοκινητήρες 1.6... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 308 1.6 BlueHDI - VW Golf 1.6 TDI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Υπεροχή στα νούμερα του κινητήρα του 308, αλλά και το Golf στην πράξη είναι αξιοπρεπέστατο και οικονομικό
    Σχεδιαστικά το Golf χαρακτηρίζεται σε διακριτική εξέλιξη από γενιά σε γενιά, με το 308 να δείχνει πιο μοντέρνο
    Ο χώρος αποσκευών του 308 υπερέχει κατά 40 ολόκληρα λίτρα έναντι του αντιπάλου του

Ford Focus 1.5 TDCi 120 – Seat Leon 1.6 TDI 115

Οικογενειακό «οδηγείν»
Μπαρουτοκαπνισμένα και τα δύο σε ευρωπαϊκή και εγχώρια αγορά, γνωρίζουν με μαεστρία να κλέβουν μερίδια, επενδύοντας κυρίως σε όσους ξέρουν και θέλουν να οδηγούν, χωρίς τα ίδια να διαθέτουν τη στάμπα του ακριβού ή του πολυτελούς στη μικρομεσαία κατηγορία... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 TDCi 120 – Seat Leon 1.6 TDI 115

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους ντίζελ βγάζουμε καπέλο, εκείνος του Ford πυροβολεί αδιακρίτως, ενώ ο αντίπαλος του βγάζει πιο οικονομικά τη «βρωμοδουλειά» καθημερινά
    Αισθητικά, ο «παλιός» καλά κρατεί (Focus), τον νεότερος (Leon) δεν τον ενδιαφέρει και τόσο να κάνει τη διαφορά
    Μικρό προβάδισμα στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών για το Leon

Ford Focus 1.5 TDCi - Renault Megane 1.5 dCi

Γαλλογερμανικοί διαξιφισμοί
Δυο κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας C μας βάζουν πολύ δύσκολα, ανεβάζοντας συνολικά το επίπεδο της κατηγορίας, αλλά και τις προσδοκίες του κοινού από αυτά, το καθένα από διαφορετική σκοπιά...... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 TDCi - Renault Megane 1.5 dCi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πρόθυμοι οι ντίζελ κινητήρες, πιο δυνατός αυτός του Focus, λιγότερο λαίμαργος αυτός του Megane
    Εύπεπτα σχήματα σε κάθε περίπτωση, κατάλληλα για μοντέρνες οικογένειες νεαρής ή μέσης ηλικίας
    Ο χώρος αποσκευών του Renault είναι μεγαλύτερος σε χωρητικότητα από αυτόν του αντιπάλου του

Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - BMW 116d

Ρομάντζο ή λογική;
Δύο από τις πιο ενδιαφέρουσες «οδηγικές» προτάσεις στη μικρομεσαία κατηγορία, με αύρα και αέρα από premium μοντέλα, κοντράρονται στις ντίζελ εκδόσεις τους με στόχο ένα νεανικό κοινό... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - BMW 116d

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ψυχωμένο το μοτέρ της Alfa με πολλά αποθέματα ροπής, καταναλώνει όμως περισσότερο από το αντίστοιχο της 116d
    Η Giulietta αποτελεί «γλυπτό» σε κάθε λεπτομέρεια, η 116d ακολουθεί πιο «γήινες» επιλογές
    Στο χώρο αποσκευών η BMW υιοθετεί 10 περισσότερα αποθηκευτικά λίτρα (360 έναντι 350 της Alfa Romeo)

Opel Astra 1.0 Ecotec - VW Golf 1.0 TSI

«Premium League» του ενός λίτρου
Δυο από τα καλύτερα μικρομεσαία οικογενειακά με αναγνωρισμένο όνομα μετρούν τις δυνάμεις τους, με αφορμή τη νέα τάση που θέλει μικρούς τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες του ενός λίτρου με τούρμπο να επωμίζονται το ρόλο της κίνησης των αυτοκινήτων με καλές επιδόσεις και οικονομία... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Astra 1.0 Ecotec - VW Golf 1.0 TSI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πολύ καλοί οι τούρμπο βενζινοκινητήρες των 1.000 κυβικών, με τις επιδόσεις να δείχνουν Golf και την κατανάλωση να δείχνει Astra
    Στην εξωτερική εικόνα το Astra είναι πιο σύγχρονο, αλλά το Golf έχει αποδείξει ότι αντέχει στο χρόνο
    Πολύ καλοί οι χώροι αποσκευών για την κατηγορία, με το (μικρό) αριθμητικό προβάδισμα να πηγαίνει στο Golf

Seat Leon 1.0 TSI - Seat Leon 1.6 TDI

Η ανατροπή
Δύο μέλη της οικογένειας Leon κονταροχτυπιούνται πάνω στο φλέγον δίλημμα της εποχής, βενζίνη ή ντίζελ και η απάντηση θα αιφνιδιάσει πολύ περισσότερο εκείνους που θεωρούσαν εξαρχής δεδομένο το αποτέλεσμα... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Seat Leon 1.0 TSI - Seat Leon 1.6 TDI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο 1000άρης δείχνει καταλληλότερος στην καθημερινότητα, ο ντίζελ κερδίζει σε ροπή στις μεσαίες στροφές
    Διακριτικά μοντέρνο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το Leon
    Τα 380 λίτρα είναι μια πολύ καλή τιμή για τα διαθέσιμα λίτρα του χώρου αποσκευών

Ford Focus 1.0 EcoBoost - Ford Focus 1.5 TDCi

Βενζίνη εναντίον ντίζελ
Η σύγχρονη τεχνολογία είναι ικανή να σπείρει ζιζάνια εκεί που δεν σπέρνονται, να θέσει διλήμματα που μέχρι πρότινος θεωρούσαμε πως έχουν εύκολες απαντήσεις, γι' αυτό και στο συγκεκριμένο συγκριτικό βάζουμε σε απευθείας αντιπαράθεση τα δύο αξιόλογα «αδέλφια», που υποστηρίζουν με σθένος το δικό τους καύσιμο... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.0 EcoBoost - Ford Focus 1.5 TDCi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Περισσότερο «ροπάτος» και οικονομικός ο πετρελαιοκινητήρας, πιο εύστροφος και λιγότερο θορυβώδης ο 3κύλινδρος βενζίνης

    Το μικρομεσαίο οικογενειακό της Ford έχει ένα σύγχρονο και προσεγμένο παρουσιαστικό

    Ο χώρος αποσκευών και στις δυο περιπτώσεις διαθέτει 363 λίτρα (χωρίς ρεζέρβα) και κανονικό σχήμα


Toyota Auris 1.2 T - VW Golf 1.0 TSI

Δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος
Τα Auris και Golf δίνουν μια νέα διάσταση στη διαχρονική μάχη που έχουν στήσει στην ευρωπαϊκή αγορά, εξαιτίας των νέων μικρών σε χωρητικότητα υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων τους, οι οποίοι αντικαθιστούν επάξια κάθε προηγούμενη προσπάθεια... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Toyota Auris 1.2 T - VW Golf 1.0 TSI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Στους κινητήρες ξεχωρίζουν οι επιδόσεις, με εκείνον του Auris να παρουσιάζεται πιο γραμμικός και πιο πολιτισμένος

    Το γερμανικό αυτοκίνητο ποντάρει στη συνέχεια ενός γνωστού σχήματος, ενώ το ιαπωνικό απεικονίζει την απαρχή προχωρημένων επιλογών

    Στο χώρο αποσκευών προηγείται το Golf με είκοσι επιπλέον λίτρα, παρά το ιδανικό σχήμα στο πορτμπαγκάζ του Auris



  UP