ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::

Mazda 2 1.5 90 PS - Nissan Micra 1.0 T 92 PS

Ιαπωνικές διαφορές
Δυο μικρά ιαπωνικά αυτοκίνητα, συνώνυμα της αξιοπιστίας, με όνομα βαρύ, μας προτρέπουν να κοιτάξουμε απευθείας στην ουσία της οικονομικής αστικής μετακίνησης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Mazda 2 1.5 90 PS - Nissan Micra 1.0 T 92 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Διαφορετικής αντίληψης κινητήρες, με πιο «γεμάτο» τον τούρμπο του Micra, αλλά πιο οικονομικό τον υβριδικό του Mazda 2
    Έντονη και νεανική η σχεδιαστική προσωπικότητα του Micra, πιο διακριτική αυτή του Mazda 2
    Υπεροχή του Micra στο χώρο αποσκευών, με 50 λίτρα παραπάνω

Ford Puma 1.0 Τ 125 MHEV - Nissan Juke 1.0 DIG-T

B-SUV για τον οδηγό
Δυο από τα ικανότερα στο δρόμο crossover της κατηγορίας B κοντράρονται με σκοπό να αποδείξουν ποιο από τα δυο αξίζει μια θέση στην καρδιά αλλά και στο γκαράζ μας... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Puma 1.0 Τ 125 MHEV - Nissan Juke 1.0 DIG-T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πιο δυνατός και γεμάτος ο κινητήρας του Ford, ικανός χαμηλά και πιο οικονομικός ο αντίστοιχος του Nissan
    Διαφορετικές σχεδιαστικές σχολές, το Juke φωνάζει ως SUV, το Puma διαλαλεί τη "space crossover" εκδοχή
    To Megabox στο Puma κάνει τη διαφορά και αντισταθμίζει τα λιγότερα λίτρα στον «κυρίως» χώρο αποσκευών

Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG - Toyota Yaris Hybrid

Από διαφορετικούς κόσμους
Το καλύτερο Yaris που κατασκεύασε η Toyota βάζει στο στόχαστρο έναν από τους παραδοσιακούς ηγέτες της κλάσης των σούπερ μίνι, το Clio, το οποίο επίσης παρουσιάστηκε πρόσφατα στην νέα γενιά του με στόχο τη διατήρηση της δεσπόζουσας θέσης του... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG - Toyota Yaris Hybrid

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Αξιομνημόνευτη οικονομία από το Yaris και καλύτερες επιδόσεις, τεράστια αυτονομία και χαμηλότερο κόστος χρήσης από το Clio LPG
    Tο Yaris εμφανίζεται φρέσκο και περαιτέρω επιθετικό αισθητικά σε σύγκριση με την πιο συμβατική σιλουέτα του Clio
    Αρκετά περισσότερα λίτρα χωρητικότητας στο χώρο αποσκευών του Clio (391), σε σχέση με τον αντίστοιχο του Yaris (286)

Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 48V - Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG

Υβριδικό ή υγραέριο;
Όσο αναπτύσσεται η εφαρμογή εναλλακτικών συστημάτων για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και των εκπομπών ρύπων, τόσο προκύπτουν ερωτήματα σε σχέση με το λειτουργικό κόστος και, με αυτό δεδομένο, συγκρίνουμε δύο διαφορετικές «εναλλακτικές» επιλογές για τα νέα Clio και i20, με υγραέριο και ήπιο υβριδικό σύστημα αντίστοιχα... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 48V - Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Απίστευτη οικονομία και αυτονομία στο Renault, πιο ζωηρές επιδόσεις από τον κινητήρα του Hyundai
    Πιο «επιθετικό» το στιλ του νέου i10, εξέλιξη ενός δοκιμασμένου σχήματος για το Clio
    Περισσότερα λίτρα στον χώρο αποσκευών του Clio (391), παρότι ο αντίστοιχος του i20 (352) είναι μεγάλος για την κατηγορία

Fiat Panda Cross Hybrid - Suzuki Ignis Hybrid

Υβριδισμός στο μικρόκοσμο
Η σύγχρονη τάση για υπερυψωμένα crossover και η παραδοσιακή ανάγκη για ευέλικτα μίνι αυτοκίνητα για την κίνηση στις μεγάλες πόλεις βρίσκουν ταυτόχρονα πεδίο εφαρμογής στα δύο αυτοκίνητα της δοκιμής μας, τα οποία μάλιστα, σε μια άλλη κίνηση προσαρμογής στις ανάγκες της εποχής, είναι πλέον υβριδικά... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Fiat Panda Cross Hybrid - Suzuki Ignis Hybrid

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Κινητήρες που εστιάζουν στην οικονομία και στην ελαστικότητα, με αυτόν του Suzuki να προηγείται
    Χαριτωμένες «φατσούλες» που αναλαμβάνουν να φτιάξουν τη διάθεση σου με την εικόνα τους
    Αναλογικά ικανοποιητικοί σε λίτρα οι χώροι αποσκευών, με το προβάδισμα να ανήκει στο Ignis

Peugeot 208 1.2 PureTech 130 - Renault Clio 1.3 TCe 130

Γαλλικές έριδες
Δυο ολοκληρωμένα μοντέλα από τις Peugeot και Renault αντίστοιχα, επιδεικνύουν και αποδεικνύουν πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα στις μέρες μας στη μικρή κατηγορία, που έχει πλέον αναβαθμιστεί σημαντικά... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 208 1.2 PureTech 130 - Renault Clio 1.3 TCe 130

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Με 130 ίππους και μπόλικη ροπή από χαμηλά, κινούνται γρήγορα και δεν εκπέμπουν ενοχλητικό θόρυβο
    Ξεσηκωτική σχεδίαση για το πανέμορφο 208, συγκρατημένη στα όρια του κλασικού για το Clio
    Υπεροχή στο χώρο αποσκευών του Clio με 391 λίτρα έναντι 309 του 208

Peugeot 208 1.5 BlueHDi 100 - VW Polo 1.6 TDI 95

Διαφορετικές προσεγγίσεις
Παρά τα όσα μπορεί να έχετε ακούσει για τους πετρελαιοκινητήρες, μια εμπεριστατωμένη ματιά στα νέα 208 και Polo του συγκριτικού μας θα σας πείσει μεμιάς πως δεν χρειάζεστε τίποτα περισσότερο... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 208 1.5 BlueHDi 100 - VW Polo 1.6 TDI 95

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ικανότατοι οι νέοι ντίζελ, με τον 1.5 του Peugeot να προηγείται σε απόδοση και λειτουργία
    Δυο διαφορετικές σχεδιαστικές σχολές, εξελικτική του Polo με πιο συντηρητικά στοιχεία, φουτουριστική αυτή του 208
    Το Polo διαθέτει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από τον αντίπαλό του

Nissan Juke 1.0 DIG-T DCT7 - VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Με φόρμα ή κοστούμι;
Αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, με διαφορετική όμως φιλοσοφία, αφού το μεν Juke απευθύνεται στους "sportsmen" οδηγούς που επιθυμούν να ξεχωρίζουν, ενώ το T-Cross σε πιο συνειδητοποιημένους, κυρίως οικογενειάρχες... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Nissan Juke 1.0 DIG-T DCT7 - VW T-Cross 1.0 TSI DSG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Αμφότεροι από τους καλύτερους τούρμπο 3κύλινδρους κινητήρες του λίτρου, κάτι που ισχύει και για τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη
    Στην αισθητική, το εκκεντρικό βλέμμα του Juke κλέβει την παράσταση, σε σχέση με τη θεωρία του κύβου του T-Cross
    Στους χώρους αποσκευών, το καταλυτικό στοιχείο που μεταβάλλει τις ισορροπίες υπέρ του VW είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα

Renault Clio 1.0 TCe 100 - VW Polo 1.0 TSI 95 PS

Γαλλογερμανική συνάντηση κορυφής
Η Renault με το νέο Clio προσφέρει την καλύτερη παράστασή της, παρουσιάζοντας ένα εξ ολοκλήρου νέο και αναβαθμισμένο σουπερ μίνι το οποίο δίνει ένα πρώτο ραντεβού με το πάντα κραταιό VW Polo... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Clio 1.0 TCe 100 - VW Polo 1.0 TSI 95 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πολλοί καλοί οι δυο βενζινοκινητήρες τούρμπο του λίτρου, με τον γαλλικό να υπερέχει σε ισχύ και τον γερμανικό σε ροπή
    Μοντέρνα σχεδιαστικά τα δυο σούπερ μίνι του συγκριτικού, επιλέγουν εξέλιξη και όχι επανάσταση
    Περισσότερα διαθέσιμα λίτρα στο χώρο αποσκευών του Renault (391) έναντι του VW (355)

Opel Grandland X 1.2T - Renault Kadjar 1.3T

Γαλλογερμανική σύρραξη
Με αφορμή την πρόσφατη ανανέωση του Renault Kadjar και την προσθήκη του νέου και εξαιρετικού βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων και 140 ίππων, το θέτουμε αντιμέτωπο απέναντι στο καταξιωμένο Opel Grandland X με τον επίσης «πασπαρτού» τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.2 του γκρουπ PSA... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Grandland X 1.2T - Renault Kadjar 1.3T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο βενζινοκινητήρας τούρμπο του Renault διαθέτει έναν παραπάνω κύλινδρο και αποδεικνύεται συνολικά καλύτερος
    Σε επίπεδο αισθητικής, το Renault πιστεύουμε ότι κερδίζει το στοίχημα, αλλά και το Opel εμφανίζεται μοντέρνο
    Σχεδόν ισοπαλία στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, με ένα μικρό προβάδισμα για το Kadjar

Citroen C3 1.2 PureTech 110 - Hyundai i20 1.0T 100

Αποκλίνουσα σύγκλιση...
Tο C3 με τις πατροπαράδοτες αξίες και υψηλή αισθητική συναντά σε ένα ενδιαφέρον τετ α τετ τον εξ Ανατολών ισορροπιστή, το i20, που τελικά προσεγγίζει από διαφορετική οπτική τις ανάγκες των αγοραστών της -ιδιαίτερα πολυσυλλεκτικής κατηγορίας των σούπερ μίνι... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Citroen C3 1.2 PureTech 110 - Hyundai i20 1.0T 100

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο κινητήρας του Citroen είναι ισχυρότερος, αυτό όμως δεν εμποδίζει το σύνολο του Hyundai να τον κοντράρει στα ίσια
    Σε επίπεδο σχεδίασης και εξωτερικής προσωπικότητας το C3 κερδίζει εύκολα την παρτίδα
    Στους χώρους αποσκευών επικρατεί το i20 με χωρητικότητα 326 λίτρα, έναντι 300 του C3

Seat Ateca 1.6 TDI - VW T-Roc 1.6 TDI

Ενδοοικογενειακά διλήμματα
Τα αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου ολοένα και πολλαπλασιάζονται, αποκτούν υποκατηγορίες και διαφορετικά χαρακτηριστικά, δημιουργώντας αυτόνομες προσωπικότητες, ακόμη και αν πρόκειται για «αδελφά» μοντέλα, όπως τα Seat Ateca και VW T-Roc του συγκριτικού μας... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Seat Ateca 1.6 TDI - VW T-Roc 1.6 TDI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο πετρελαιοκινητήρας του T-Roc ακούγεται περισσότερο από τον αντίπαλό του, αλλά το VW προηγείται ελαφρώς σε επιδόσεις
    Σχεδιαστικά, χωρίς να τρίβεις τα μάτια σου κοιτώντας τα, το T-Roc είναι μάλλον εκείνο που θα σε απασχολήσει περισσότερο
    Το μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις Ateca διαθέτει περισσότερα διαθέσιμα λίτρα στο χώρο αποσκευών

Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost 100 PS - Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 PS

Ντέρμπι
Δυο από τα πιο "fun to drive" crossover της κατηγορίας B διασταυρώνουν απευθείας τα ξίφη τους και προσπαθούν μέχρι τέλους να κλέψουν την καρδιά των υποψήφιων αγοραστών, το καθένα με το δικό του ξεχωριστό τρόπο... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost 100 PS - Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο 3κύλινδρος τούρμπο του Ford είναι πιο ήσυχος και λίγο πιο οικονομικός, ο αντίστοιχος του Kia είναι πιο δυνατός και ψυχωμένος
    «Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα», κουκλί το Fiesta Active εξωτερικά, ιδιαίτερο το παρουσιαστικό του Stonic
    Στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών προηγείται το Stonic με 352 λίτρα, έναντι 311 του Fiesta Active

Nissan Micra 1.0 DIG-T 117 - Seat Ibiza 1.0 TSI 115

Δυναμική επιστροφή
Τα δυο σούπερ μίνι της δοκιμής μας υπενθυμίζουν με τον πλέον εμφατικό τρόπο πως η κατηγορία Β όχι μόνο δεν πέθανε, αλλά είναι εδώ, φωνάζοντας ένα ηχηρό «παρών» απέναντι στις απανταχού απειλές από τα κάθε είδους "SUV" και "crossover"... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Nissan Micra 1.0 DIG-T 117 - Seat Ibiza 1.0 TSI 115

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο 1000άρης κινητήρας του Micra κάνει την έκπληξη, βάζοντας δύσκολα στον αντίπαλό του
    Σε επίπεδο σχεδίασης-αισθητικής το Micra έχει κατά τη γνώμη μας πιο σύγχρονη και μοντέρνα φόρμα στο επιθετικό αμάξωμα
    Στο χώρο αποσκευών το Ibiza προηγείται

Ford Focus 1.5 EcoBlue - Peugeot 308 1.5 BlueHDi

Διαξιφισμοί κορυφής
Τα 308 και Focus είναι δύο από τα κορυφαία αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας, κυρίως σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά και τον τρόπο που κάνουν τον οικογενειάρχη να ξεχάσει για λίγο την ιδιότητά του, ακόμα και στις εκδόσεις με ντίζελ κινητήρες, όπου έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομική λειτουργία... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 EcoBlue - Peugeot 308 1.5 BlueHDi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους πετρελαιοκινητήρες, το γαλλικό σύνολο προηγείται τόσο σε απόδοση όσο και σε κατανάλωση, πιο ήσυχο όμως αναδεικνύεται το μοτέρ του Focus
    Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν αμφότερα από απόσταση, με ενδιαφέρουσες γραμμές και προσωπικότητα
    Πολύ καλοί οι χώροι αποσκευών για την κατηγορία, με το (μικρό) αριθμητικό προβάδισμα να πηγαίνει στο Golf

  UP