ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::

Suzuki Ignis Hybrid 2WD - Toyota Aygo X

Μικρά με μπόι
Δυο λιλιπούτεια ιαπωνικά αυτοκίνητα βούτηξαν στην κολυμπήθρα των crossover προκειμένου να γίνουν ακόμη πιο λειτουργικά στην καθημερινή χρήση, αυτή για την οποία εξ ορισμού προορίζονται... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Suzuki Ignis Hybrid 2WD - Toyota Aygo X

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Φειδωλά σε καύσιμο και τα δυο μηχανικά σύνολα, εκείνο του Suzuki παράγει λιγότερα ντεσιμπέλ και υπερέχει σε επιδόσεις
    Ιδιαίτερες σχεδιαστικές προσεγγίσεις σε μικρή συσκευασία
    Σαφής υπεροχή του Ignis στον ευμετάβλητο χώρο αποσκευών με 267 λίτρα, έναντι των 231 του Aygo X

Nissan Juke 1.0 DIG-T - Seat Arona 1.0 Eco TSI 110 PS

Στιλ και ουσία
Δυο νεανικά B-SUV με αγοραστική απήχηση διασταυρώνουν τα ξίφη τους ρίχνοντας το βάρος στο οδηγικό προφίλ, στη σχεδίαση, αλλά και στο value for money... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Nissan Juke 1.0 DIG-T - Seat Arona 1.0 Eco TSI 110 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ικανοί 3κύλινδροι κινητήρες, το Arona προηγείται σε επιδόσεις, το Juke σε κατανάλωση
    Αισθητικά το Juke χτυπά πιο εύκολα στο μάτι, το Arona υπερψηφίζει τη διακριτικότητα
    Στους χώρους αποσκευών ένα μικρό προβάδισμα ανήκει στο Juke (422 λίτρα έναντι 400 του Arona)

Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 mHEV - Renault Captur 1.0 TCe LPG

Διαφορετικές προσεγγίσεις
Δυο εξαιρετικά B-SUV αποδεικνύουν στην πράξη γιατί η συγκεκριμένη κατηγορία μονοπωλεί τις προτιμήσεις του κοινού, το καθένα βέβαια με το δικό του εταιρικό DNA... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 mHEV - Renault Captur 1.0 TCe LPG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο κινητήρας του Puma εστιάζει στις καλύτερες επιδόσεις μέσω του mild hybrid συστήματος, εκείνος του Captur είναι πιο οικονομικός χάρη στο LPG
    Το σχήμα του Puma σαγηνεύει περισσότερο το σπορτίφ στοιχείο, αντίθετα, το κομψότερο Captur τους οικογενειάρχες
    Το mega box στο χώρο αποσκευών του Puma δημιουργεί ένα πλεονέκτημα σε απόλυτη χωρητικότητα

Opel Corsa 1.2T 100 PS - Seat Ibiza 1.0 EcoTSI 110 PS

Στα σημεία
Opel Corsa εναντίον Seat Ibiza και το αντίστροφο, μία κόντρα που πάντα είχε ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά, όπου και τα δύο είναι δημοφιλή και σχεδόν πάντα το αποτέλεσμα είναι αμφίρροπο με αντικειμενικά κριτήρια... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Corsa 1.2T 100 PS - Seat Ibiza 1.0 EcoTSI 110 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Οι μικροί 3κύλινδροι κινητήρες δεν διαφέρουν και πολύ σε επιδόσεις, χροιά και οικονομία
    Σχεδιαστικά και τα δυο αυτοκίνητα είναι σύγχρονα με μοντέρνες γραμμές, πιστά στις εταιρικές ταυτότητες
    Το Ibiza διατηρεί σαφές προβάδισμα στα λίτρα των χώρου αποσκευών, (αμφότερα δεν διαθέτουν κανονική ρεζέρβα)

Fiat New 500 118 HP - Honda e Advance

Big toys
Βγαλμένα από cartoon του μέλλοντος, γεφυρώνουν το χθες με το αύριο ενσωματωμένα σε cult φιγούρες, υπενθυμίζοντας ταυτόχρονα ποια είναι η ρεαλιστική -δηλαδή αστική- χρήση της ηλεκτροκίνησης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Fiat New 500 118 HP - Honda e Advance

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Μπόλικη ροπή από μηδενικές στροφές και για τα δυο, οι επιδόσεις δείχνουν Ιαπωνία, ενώ η μεγαλύτερη αυτονομία ανήκει στους Ιταλούς
    Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν σαν τη μύγα μες στο γάλα, η απόκοσμη πτυχή βέβαια ανήκει στο Honda e

Kia Stonic 1.0 100 PS iMT 48V Hybrid - Seat Arona 1.0 TSI 110 PS

Γρίφος
Προϊόντα της νέας εποχής, που θέλει τα B-SUV να πρωταγωνιστούν όχι μόνο στον εμπορικό στίβο, αλλά πολύ περισσότερο στις καρδιές όσων σκέφτονται να αποκτήσουν για πρώτη φορά οικογενειακό αυτοκίνητο, μοιάζουν σε πολλά τόσο, που θα έλεγε κανείς πως δοκιμάζουν τους υποψήφιους ιδιοκτήτες τους σε άλυτους γρίφους... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Stonic 1.0 100 PS iMT 48V Hybrid - Seat Arona 1.0 TSI 110 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Το ήπιο υβριδικό σύστημα του Stonic ισοσκελίζει στην πράξη την υπεροχή σε επίπεδο προδιαγραφών του Arona
    Με μοντέρνες γραμμές και καλαίσθητες επιφάνειες, είναι από τα B-SUV που θα γυρίσεις να κοιτάξεις
    Το Arona προηγείται ξεκάθαρα του Stonic στα διαθέσιμα λίτρα του χώρου αποσκευών (400 έναντι 352)

Ford Puma 1.0 T 125 MHEV - Peugeot 2008 1.2 T 130

Μάχη αιλουροειδών
Στην καρδιά του εμπορικού ενδιαφέροντος από κάθε άποψη, τον λόγο δικαιούνται ξεκάθαρα δυο αυτοκίνητα που φέρνουν έσοδα στις εταιρείες τους και προσελκύουν ένα ευρύ κοινό... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Puma 1.0 T 125 MHEV - Peugeot 2008 1.2 T 130

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Παρότι βρίσκονται κοντά σε προδιαγραφές, ο 3κύλινδρος κινητήρας του Peugeot ξεχωρίζει
    Ξεχωριστά σχήματα και για τα δυο αυτοκίνητα, το 2008 όμως κερδίζει τον θεατή
    Το Puma θα πρέπει να επιστρατεύσει το Megabox για να επικρατήσει στο χώρο αποσκευών

Mazda 2 1.5 90 PS - Nissan Micra 1.0 T 92 PS

Ιαπωνικές διαφορές
Δυο μικρά ιαπωνικά αυτοκίνητα, συνώνυμα της αξιοπιστίας, με όνομα βαρύ, μας προτρέπουν να κοιτάξουμε απευθείας στην ουσία της οικονομικής αστικής μετακίνησης... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Mazda 2 1.5 90 PS - Nissan Micra 1.0 T 92 PS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Διαφορετικής αντίληψης κινητήρες, με πιο «γεμάτο» τον τούρμπο του Micra, αλλά πιο οικονομικό τον υβριδικό του Mazda 2
    Έντονη και νεανική η σχεδιαστική προσωπικότητα του Micra, πιο διακριτική αυτή του Mazda 2
    Υπεροχή του Micra στο χώρο αποσκευών, με 50 λίτρα παραπάνω

Ford Puma 1.0 Τ 125 MHEV - Nissan Juke 1.0 DIG-T

B-SUV για τον οδηγό
Δυο από τα ικανότερα στο δρόμο crossover της κατηγορίας B κοντράρονται με σκοπό να αποδείξουν ποιο από τα δυο αξίζει μια θέση στην καρδιά αλλά και στο γκαράζ μας... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Puma 1.0 Τ 125 MHEV - Nissan Juke 1.0 DIG-T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πιο δυνατός και γεμάτος ο κινητήρας του Ford, ικανός χαμηλά και πιο οικονομικός ο αντίστοιχος του Nissan
    Διαφορετικές σχεδιαστικές σχολές, το Juke φωνάζει ως SUV, το Puma διαλαλεί τη "space crossover" εκδοχή
    To Megabox στο Puma κάνει τη διαφορά και αντισταθμίζει τα λιγότερα λίτρα στον «κυρίως» χώρο αποσκευών

Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG - Toyota Yaris Hybrid

Από διαφορετικούς κόσμους
Το καλύτερο Yaris που κατασκεύασε η Toyota βάζει στο στόχαστρο έναν από τους παραδοσιακούς ηγέτες της κλάσης των σούπερ μίνι, το Clio, το οποίο επίσης παρουσιάστηκε πρόσφατα στην νέα γενιά του με στόχο τη διατήρηση της δεσπόζουσας θέσης του... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG - Toyota Yaris Hybrid

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Αξιομνημόνευτη οικονομία από το Yaris και καλύτερες επιδόσεις, τεράστια αυτονομία και χαμηλότερο κόστος χρήσης από το Clio LPG
    Tο Yaris εμφανίζεται φρέσκο και περαιτέρω επιθετικό αισθητικά σε σύγκριση με την πιο συμβατική σιλουέτα του Clio
    Αρκετά περισσότερα λίτρα χωρητικότητας στο χώρο αποσκευών του Clio (391), σε σχέση με τον αντίστοιχο του Yaris (286)

Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 48V - Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG

Υβριδικό ή υγραέριο;
Όσο αναπτύσσεται η εφαρμογή εναλλακτικών συστημάτων για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και των εκπομπών ρύπων, τόσο προκύπτουν ερωτήματα σε σχέση με το λειτουργικό κόστος και, με αυτό δεδομένο, συγκρίνουμε δύο διαφορετικές «εναλλακτικές» επιλογές για τα νέα Clio και i20, με υγραέριο και ήπιο υβριδικό σύστημα αντίστοιχα... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 48V - Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Απίστευτη οικονομία και αυτονομία στο Renault, πιο ζωηρές επιδόσεις από τον κινητήρα του Hyundai
    Πιο «επιθετικό» το στιλ του νέου i10, εξέλιξη ενός δοκιμασμένου σχήματος για το Clio
    Περισσότερα λίτρα στον χώρο αποσκευών του Clio (391), παρότι ο αντίστοιχος του i20 (352) είναι μεγάλος για την κατηγορία

Fiat Panda Cross Hybrid - Suzuki Ignis Hybrid

Υβριδισμός στο μικρόκοσμο
Η σύγχρονη τάση για υπερυψωμένα crossover και η παραδοσιακή ανάγκη για ευέλικτα μίνι αυτοκίνητα για την κίνηση στις μεγάλες πόλεις βρίσκουν ταυτόχρονα πεδίο εφαρμογής στα δύο αυτοκίνητα της δοκιμής μας, τα οποία μάλιστα, σε μια άλλη κίνηση προσαρμογής στις ανάγκες της εποχής, είναι πλέον υβριδικά... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Fiat Panda Cross Hybrid - Suzuki Ignis Hybrid

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Κινητήρες που εστιάζουν στην οικονομία και στην ελαστικότητα, με αυτόν του Suzuki να προηγείται
    Χαριτωμένες «φατσούλες» που αναλαμβάνουν να φτιάξουν τη διάθεση σου με την εικόνα τους
    Αναλογικά ικανοποιητικοί σε λίτρα οι χώροι αποσκευών, με το προβάδισμα να ανήκει στο Ignis

Peugeot 208 1.2 PureTech 130 - Renault Clio 1.3 TCe 130

Γαλλικές έριδες
Δυο ολοκληρωμένα μοντέλα από τις Peugeot και Renault αντίστοιχα, επιδεικνύουν και αποδεικνύουν πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα στις μέρες μας στη μικρή κατηγορία, που έχει πλέον αναβαθμιστεί σημαντικά... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 208 1.2 PureTech 130 - Renault Clio 1.3 TCe 130

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Με 130 ίππους και μπόλικη ροπή από χαμηλά, κινούνται γρήγορα και δεν εκπέμπουν ενοχλητικό θόρυβο
    Ξεσηκωτική σχεδίαση για το πανέμορφο 208, συγκρατημένη στα όρια του κλασικού για το Clio
    Υπεροχή στο χώρο αποσκευών του Clio με 391 λίτρα έναντι 309 του 208

Peugeot 208 1.5 BlueHDi 100 - VW Polo 1.6 TDI 95

Διαφορετικές προσεγγίσεις
Παρά τα όσα μπορεί να έχετε ακούσει για τους πετρελαιοκινητήρες, μια εμπεριστατωμένη ματιά στα νέα 208 και Polo του συγκριτικού μας θα σας πείσει μεμιάς πως δεν χρειάζεστε τίποτα περισσότερο... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 208 1.5 BlueHDi 100 - VW Polo 1.6 TDI 95

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ικανότατοι οι νέοι ντίζελ, με τον 1.5 του Peugeot να προηγείται σε απόδοση και λειτουργία
    Δυο διαφορετικές σχεδιαστικές σχολές, εξελικτική του Polo με πιο συντηρητικά στοιχεία, φουτουριστική αυτή του 208
    Το Polo διαθέτει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από τον αντίπαλό του

Nissan Juke 1.0 DIG-T DCT7 - VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Με φόρμα ή κοστούμι;
Αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, με διαφορετική όμως φιλοσοφία, αφού το μεν Juke απευθύνεται στους "sportsmen" οδηγούς που επιθυμούν να ξεχωρίζουν, ενώ το T-Cross σε πιο συνειδητοποιημένους, κυρίως οικογενειάρχες... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Nissan Juke 1.0 DIG-T DCT7 - VW T-Cross 1.0 TSI DSG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Αμφότεροι από τους καλύτερους τούρμπο 3κύλινδρους κινητήρες του λίτρου, κάτι που ισχύει και για τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη
    Στην αισθητική, το εκκεντρικό βλέμμα του Juke κλέβει την παράσταση, σε σχέση με τη θεωρία του κύβου του T-Cross
    Στους χώρους αποσκευών, το καταλυτικό στοιχείο που μεταβάλλει τις ισορροπίες υπέρ του VW είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα

  UP