ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ :: :: κατηγορία -C-

Ford Focus 1.5 TDCi 120 – Seat Leon 1.6 TDI 115

Οικογενειακό «οδηγείν»
Μπαρουτοκαπνισμένα και τα δύο σε ευρωπαϊκή και εγχώρια αγορά, γνωρίζουν με μαεστρία να κλέβουν μερίδια, επενδύοντας κυρίως σε όσους ξέρουν και θέλουν να οδηγούν, χωρίς τα ίδια να διαθέτουν τη στάμπα του ακριβού ή του πολυτελούς στη μικρομεσαία κατηγορία... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 TDCi 120 – Seat Leon 1.6 TDI 115

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους ντίζελ βγάζουμε καπέλο, εκείνος του Ford πυροβολεί αδιακρίτως, ενώ ο αντίπαλος του βγάζει πιο οικονομικά τη «βρωμοδουλειά» καθημερινά
    Αισθητικά, ο «παλιός» καλά κρατεί (Focus), τον νεότερος (Leon) δεν τον ενδιαφέρει και τόσο να κάνει τη διαφορά
    Μικρό προβάδισμα στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών για το Leon

Ford Focus 1.5 TDCi - Renault Megane 1.5 dCi

Γαλλογερμανικοί διαξιφισμοί
Δυο κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας C μας βάζουν πολύ δύσκολα, ανεβάζοντας συνολικά το επίπεδο της κατηγορίας, αλλά και τις προσδοκίες του κοινού από αυτά, το καθένα από διαφορετική σκοπιά...... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 TDCi - Renault Megane 1.5 dCi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πρόθυμοι οι ντίζελ κινητήρες, πιο δυνατός αυτός του Focus, λιγότερο λαίμαργος αυτός του Megane
    Εύπεπτα σχήματα σε κάθε περίπτωση, κατάλληλα για μοντέρνες οικογένειες νεαρής ή μέσης ηλικίας
    Ο χώρος αποσκευών του Renault είναι μεγαλύτερος σε χωρητικότητα από αυτόν του αντιπάλου του

Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - BMW 116d

Ρομάντζο ή λογική;
Δύο από τις πιο ενδιαφέρουσες «οδηγικές» προτάσεις στη μικρομεσαία κατηγορία, με αύρα και αέρα από premium μοντέλα, κοντράρονται στις ντίζελ εκδόσεις τους με στόχο ένα νεανικό κοινό... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - BMW 116d

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ψυχωμένο το μοτέρ της Alfa με πολλά αποθέματα ροπής, καταναλώνει όμως περισσότερο από το αντίστοιχο της 116d
    Η Giulietta αποτελεί «γλυπτό» σε κάθε λεπτομέρεια, η 116d ακολουθεί πιο «γήινες» επιλογές
    Στο χώρο αποσκευών η BMW υιοθετεί 10 περισσότερα αποθηκευτικά λίτρα (360 έναντι 350 της Alfa Romeo)

Opel Astra 1.0 Ecotec - VW Golf 1.0 TSI

«Premium League» του ενός λίτρου
Δυο από τα καλύτερα μικρομεσαία οικογενειακά με αναγνωρισμένο όνομα μετρούν τις δυνάμεις τους, με αφορμή τη νέα τάση που θέλει μικρούς τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες του ενός λίτρου με τούρμπο να επωμίζονται το ρόλο της κίνησης των αυτοκινήτων με καλές επιδόσεις και οικονομία... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Astra 1.0 Ecotec - VW Golf 1.0 TSI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πολύ καλοί οι τούρμπο βενζινοκινητήρες των 1.000 κυβικών, με τις επιδόσεις να δείχνουν Golf και την κατανάλωση να δείχνει Astra
    Στην εξωτερική εικόνα το Astra είναι πιο σύγχρονο, αλλά το Golf έχει αποδείξει ότι αντέχει στο χρόνο
    Πολύ καλοί οι χώροι αποσκευών για την κατηγορία, με το (μικρό) αριθμητικό προβάδισμα να πηγαίνει στο Golf

Seat Leon 1.0 TSI - Seat Leon 1.6 TDI

Η ανατροπή
Δύο μέλη της οικογένειας Leon κονταροχτυπιούνται πάνω στο φλέγον δίλημμα της εποχής, βενζίνη ή ντίζελ και η απάντηση θα αιφνιδιάσει πολύ περισσότερο εκείνους που θεωρούσαν εξαρχής δεδομένο το αποτέλεσμα... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Seat Leon 1.0 TSI - Seat Leon 1.6 TDI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο 1000άρης δείχνει καταλληλότερος στην καθημερινότητα, ο ντίζελ κερδίζει σε ροπή στις μεσαίες στροφές
    Διακριτικά μοντέρνο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το Leon
    Τα 380 λίτρα είναι μια πολύ καλή τιμή για τα διαθέσιμα λίτρα του χώρου αποσκευών

Ford Focus 1.0 EcoBoost - Ford Focus 1.5 TDCi

Βενζίνη εναντίον ντίζελ
Η σύγχρονη τεχνολογία είναι ικανή να σπείρει ζιζάνια εκεί που δεν σπέρνονται, να θέσει διλήμματα που μέχρι πρότινος θεωρούσαμε πως έχουν εύκολες απαντήσεις, γι' αυτό και στο συγκεκριμένο συγκριτικό βάζουμε σε απευθείας αντιπαράθεση τα δύο αξιόλογα «αδέλφια», που υποστηρίζουν με σθένος το δικό τους καύσιμο... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.0 EcoBoost - Ford Focus 1.5 TDCi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Περισσότερο «ροπάτος» και οικονομικός ο πετρελαιοκινητήρας, πιο εύστροφος και λιγότερο θορυβώδης ο 3κύλινδρος βενζίνης

    Το μικρομεσαίο οικογενειακό της Ford έχει ένα σύγχρονο και προσεγμένο παρουσιαστικό

    Ο χώρος αποσκευών και στις δυο περιπτώσεις διαθέτει 363 λίτρα (χωρίς ρεζέρβα) και κανονικό σχήμα


Toyota Auris 1.2 T - VW Golf 1.0 TSI

Δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος
Τα Auris και Golf δίνουν μια νέα διάσταση στη διαχρονική μάχη που έχουν στήσει στην ευρωπαϊκή αγορά, εξαιτίας των νέων μικρών σε χωρητικότητα υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων τους, οι οποίοι αντικαθιστούν επάξια κάθε προηγούμενη προσπάθεια... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Toyota Auris 1.2 T - VW Golf 1.0 TSI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Στους κινητήρες ξεχωρίζουν οι επιδόσεις, με εκείνον του Auris να παρουσιάζεται πιο γραμμικός και πιο πολιτισμένος

    Το γερμανικό αυτοκίνητο ποντάρει στη συνέχεια ενός γνωστού σχήματος, ενώ το ιαπωνικό απεικονίζει την απαρχή προχωρημένων επιλογών

    Στο χώρο αποσκευών προηγείται το Golf με είκοσι επιπλέον λίτρα, παρά το ιδανικό σχήμα στο πορτμπαγκάζ του Auris


Ford Focus 1.0 EcoBoost - Nissan Pulsar 1.2 DIG-T

Πόλεμος στη βάση
Δυο πολύ καλά μικρομεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα διασταυρώνουν τα πυρά τους, αυτή τη φορά με όπλα τους μικρής χωρητικότητας βενζινοκινητήρες, οι οποίοι αποτελούν και οικονομικό δέλεαρ συγκριτικά με τους μεγαλύτερους ντίζελ... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.0 EcoBoost - Nissan Pulsar 1.2 DIG-T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Σχεδιαστικά, το Focus διατηρεί την βαριά δυτικοευρωπαϊκή εικόνα που του επιτρέπει να επιβάλλεται απέναντι σε μοντέρνα ιαπωνικά σχήματα

    Ο χώρος αποσκευών, σε σχήμα, κατώφλι και χωρητικότητα, δίνει το προβάδισμα στο μικρομεσαίο Nissan

Ford Focus 1.6 TDCi - Peugeot 308 1.6 BlueHDi

Ξανά οι δυο τους!
Δυο παραδοσιακές δυνάμεις (που έχουμε ξαναφέρει σε «μαν του μαν») βάζουν τα δυνατά τους προκειμένου να επικρατήσουν στη δημοφιλή μικρομεσαία κατηγορία, η κάθε μία με το δικό της τρόπο και τη δική της οπτική προσέγγιση... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.6 TDCi - Peugeot 308 1.6 BlueHDi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Ο κινητήρας του Peugeot κυριαρχεί στις μεσαίες στροφές, το Ford απαντά με ηπιότερη λειτουργία

    Πανέμορφα κατά τη γνώμη μας και τα δύο, αν και η αισθητική είναι καθαρά προσωπικό θέμα

    Στους χώρους αποσκευών, το 308 κερδίζει κατά κράτος σε ωφέλιμη χωρητικότητα το Focus


Ford Focus 1.5 TDCi - Nissan Pulsar 1.5 dCi

Διαφορετικοί κόσμοι, παρόμοιοι (;) στόχοι
Η Nissan αναβιώνει ένα παραδοσιακό όνομα της γκάμας της, αν και άγνωστο στην Ευρώπη για να δημιουργήσει ένα παραδοσιακό χάτσμπακ για την ευρωπαϊκή αγορά και τολμά ανοιχτά να αμφισβητήσει ένα «παραδοσιακό τζάκι» στη μικρομεσαία κατηγορία... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 TDCi - Nissan Pulsar 1.5 dCi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Ο κινητήρας του Focus είναι πιο δυνατός και χαρίζει σαφώς καλύτερες επιδόσεις

    Πιο «τολμηρό» αισθητικά το Focus σε σύγκριση με την «κάπου την έχω ξαναδεί» συνολική εικόνα του Pulsar

    Η σύγκριση των χώρων αποσκευών δίνει το προβάδισμα στο Nissan


Honda Civic 1.6 D-TEC - VW Golf 1.6 TDI DSG

Πετρελαιοκίνητοι πειρασμοί
Η μικρομεσαία κατηγορία σφύζει πλέον από προτάσεις ντίζελ που σε αποζημιώνουν στο έπακρο για την οντότητά τους, τις αξίες και την οικονομία δηλαδή, σε πακέτα που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για να σαγηνεύσουν τον οικογενειάρχη... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Honda Civic 1.6 D-TEC - VW Golf 1.6 TDI DSG

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Ο κινητήρας του Civic είναι σαφώς πιο δυνατός, είναι «ροπάτος», οικονομικός αλλά και «φωνακλάς»

    Η επιτηδευμένα εξελικτική σχεδίαση, κόντρα στη φουτουριστική προσέγγιση

    Στους χώρους αποσκευών το προβάδισμα στη χωρητικότητα πηγαίνει στο Honda, με πιο κανονικό σχήμα στο VW


Peugeot 308 1.6 e-HDi - Seat Leon 1.6 TDI

Διαξιφισμοί
Δύο αυτοκίνητα με παραπλήσια φιλοσοφία, ευρωπαϊκά μικρομεσαία οικογενειακά με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα συν όλα τα υπόλοιπα, διεκδικούν μερίδιο αγοράς στη σημαντικότερη, αλλά και πιο ανταγωνιστική κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 308 1.6 e-HDi - Seat Leon 1.6 TDI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Δύο αυτοκίνητα με καλούς ντίζελ, με το Peugeot να κυριαρχεί σε δύναμη και το Seat σε οικονομία

    Στην Peugeot επιδεικνύουν μια "upper class" σιλουέτα, στη Seat είχαν μπροστά τους το γερμανικό μοτίβο

    Στους χώρους αποσκευών το 308 διαθέτει 40 περισσότερα λίτρα, αλλά το κατώφλι στο Leon είναι λίγο χαμηλότερο


Audi A3 1.6 TDI - BMW 116d

Γαλαζοαίματοι αλλά όχι σπάταλοι
Κοινός παρονομαστής των μικρομεσαίων αυτοκινήτων των δύο κατασκευαστών γοήτρου είναι οι ντίζελ κινητήρες κι από εκεί και πέρα οι διαφορετικές κατευθύνσεις τους θυμίζουν τις αντικρουόμενες τάσεις που επικρατούν συνήθως στην πολιτική σκηνή! ...... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Audi A3 1.6 TDI - BMW 116d

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Οι πετρελαιοκινητήρες δουλεύουν αγόγγυστα και οικονομικά, με αυτόν της BMW να διατηρεί μια μικρή υπεροχή απέναντι στον αντίστοιχο του Audi

    Η αισθητική είναι πράγμα υποκειμενικό, ωστόσο η BMW δείχνει πιο «ψαγμένη», από την αυστηρή, «εξελικτική» προσέγγιση του Audi

    Ο χώρος αποσκευών του Α3 με 365 λίτρα έχει σαφώς το προβάδισμα, συγκριτικά με τα 330 λίτρα της 116d

Audi A3 1.4 TSI - Mercedes A 180

Ποιο «Α» είναι καλύτερο;
Και πάνω που το ºγκολσταντ έφτιαξε το καλύτερο Α3 που είχε ποτέ, ήρθε η Στουτγάρδη και αμφισβητεί τα πάντα, με ένα εξωπραγματικό για τα δεδομένα της αυτοκίνητο, που ανακατεύει ολόκληρη την κατηγορία των premium μικρομεσαίων   Εκεί στο º...... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Audi A3 1.4 TSI - Mercedes A 180

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

    Ταξιδεύουν ήσυχα κι ευθύβολα, με ησυχία και επάρκεια δύναμης, με το A3 να είναι καλύτερο σε άνεση

    Εμφανισιακά η A Class είναι πιο εντυπωσιακή από το Α3

    Ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών είναι του Α3


  UP