ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ανανέωση για το Audi A3 και νέο A3 allstreet

Η Audi ανακοίνωσε την ανανέωση του A3 στις εκδόσεις σεντάν και Sportback, με σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και πίσω μέρος, νέους αεραγωγούς στο εσωτερικό, νέο εσωτερικό φωτισμό και νέα υλικά, ενώ αναβάθμιση υπήρξε και στη λίστα εξοπλισμού. Η έκπληξη ήταν μια νέα έκδοση "crossover", το allstreet, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 3 εκατοστά, χάρη στην ψηλότερη κατά 15 χιλιοστά ανάρτηση και στους μεγαλύτερους στάνταρ τροχούς 17''. Ελαφρά υψηλότερη είναι και η θέση οδήγησης. Όλα τα A3 θα είναι αρχικά διαθέσιμα σε μια βενζινοκίνητη έκδοση TFSI 1.5 με 150 ίππους και ήπιο υβριδικό σύστημα και μία ντίζελ TDI με 2λιτρο κινητήρα 150 ίππων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic 7 ταχυτήτων. Αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ, ενώ προς το τέλος του χρόνου θα προστεθεί στη γκάμα και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Audi A3 και νέο A3 allstreet

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    A3 allstreet
    A3 allstreet

Πρεμιέρα για το MG3 στη Γενεύη

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η MG αποκάλυψε ένα ακόμα νέο μοντέλο που θα διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά. Το νέο MG3, που αντικαθιστά ένα βενζινοκίνητο μοντέλο το οποίο προσφερόταν μέχρι τώρα μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, είναι ένα σούπερ μίνι μήκους 4,113 μ., με μεταξόνιο 2.570 χιλιοστών και χώρο αποσκευών 293 λίτρων. Το σύστημα παραγωγής ισχύος είναι υβριδικό και αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον και αποδίδει 102 ίππους, κι έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 100 kW (136 ίππων). Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 194 ίππους. Σχετικά με τις επιδόσεις η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8'', ενώ οι εκπομπές CO2 θα είναι περίπου 100 g/km, αρκετά κάτω από το όριο απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο ηλεκτροκινητήρας θα τροφοδοτείται από μία μπαταρία με αρκετά μεγάλη χωρητικότητα για υβριδικό αυτοκίνητο, η οποία φτάνει το 1,83 kWh. Γεγονός που σημαίνει βεβαίως ότι θα διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις ως ηλεκτροκίνητο, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση βενζίνης και τις εκπομπές ρύπων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πρεμιέρα για το MG3 στη Γενεύη

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    στις

Φορτιζόμενο Honda CR-V με κυψέλες υδρογόνου

Η Honda είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που παρουσίασε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής με κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιούν υδρογόνο και ταυτόχρονα έχει τη δυνατότητα φόρτισης από εξωτερική πηγή. Το CR-V e:FCEV που παρουσιάστηκε επίσημα στην Ιαπωνία, είναι μοντέλο παραγωγής και προβλέπεται να αρχίσει να πωλείται στην αγορά της Ιαπωνίας και των ΗΠΑ από το καλοκαίρι. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα σύστημα κυψελών καυσίμου που έχει εξελιχθεί από τη Honda σε συνεργασία General Motors και η αυτονομία του με ένα πλήρες ρεζερβουάρ υδρογόνου αναμένεται να ξεπερνάει τα 600 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα η φορτιζόμενη μπαταρία μπορεί να προσφέρει περισσότερα από 60 χιλιόμετρα αυτονομίας σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο μπορεί να ολοκληρωθεί σε 3 λεπτά περίπου. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Honda στο Οχάιο των ΗΠΑ και θα εξάγεται στην Ιαπωνία.

McLaren Artura Spider

Μετά την παρουσίαση του φορτιζόμενου υβριδικού υπεραυτοκινήτου Artura, η McLaren δημιούργησε και μία ανοιχτή έκδοση Artura Spider. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί βελτιωμένη έκδοση του 3λιτρου βενζινοκινητήραυ V6 με διπλό τούρμπο που αποδίδει 605 ίππους, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 95 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 700 ίππων. Το κιβώτιο είναι ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (SSG) με 8 ταχύτητες και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Όπως και στην κουπέ έκδοση, οι τροχοί είναι 19'' εμπρός και 20'' πίσω και τα λάστιχα Pirelli P-ZERO 235/35Z/R19 91Y εμπρός και 295/35/R20 105Y πίσω, ενώ τα φρένα είναι κεραμικοί δίσκοι (390 χιλ. εμπρός και 380 χιλ. πίσω) με 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Σχετικά με τις επιδόσεις η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 8,4'', με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ως ηλεκτροκίνητο με αυτονομία έως 20 χιλιομέτρων. Οι εκπομπές CO2 σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 108 g/km, εξασφαλίζοντας... απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας!!!
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - McLaren Artura Spider

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Και τετρακίνητη έκδοση για το Jeep Avenger

Η Jeep επεκτείνει κι άλλο την γκάμα των τετρακίνητων υβριδικών αυτοκινήτων της, παρουσιάζοντας τώρα το τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe. Το υβριδικό σύστημα των 48 V χρησιμοποιεί το βενζινοκινητήρα 1.2 με ισχύ 136 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες των 21 kW (29 ίππων). Όπως και στην έκδοση στην έκδοση e-Hybrid, ο ένας είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 6 ταχύτητες και ο άλλος παρέχει ισχύ στους πίσω τροχούς, εξασφαλίζοντας έτσι την τετρακίνηση. Το σύστημα εξασφαλίζει ότι ο πίσω ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται συνεχώς με ηλεκτρική ενέργεια, οπότε το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο ανά πάσα στιγμή, χωρίς να υπάρχουν περιορισμοί από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το Jeep Avenger 4xe θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στο τέλος του 2024.

Το νέο Renault 5 είναι ηλεκτρικό

Όπως είχε ανακοινώσει εδώ και αρκετό καιρό, η Renault αποφάσισε την αναβίωση του ονόματος ενός από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της ιστορίας της, του Renault 5, προσαρμοσμένου στην σύγχρονη πραγματικότητα της ηλεκτροκίνησης. Το Renault 5 E-Tech, όπως είναι το πλήρες όνομά του, είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα AmpR Small της εταιρείας, που δημιουργήθηκε ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β. Το μήκος του νέου μοντέλου είναι 3,92 μ., το μεταξόνιο 2,54 μ. και ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 326 λίτρα, ενώ το συνολικό βάρος είναι μικρότερο από 1.500 κιλά. Αν και το σύστημα ηλεκτροκίνησης είναι βασισμένο στο αντίστοιχο σύστημα E-Tech του ηλεκτρικού Megane, ο κινητήρας έχει μικρότερες διαστάσεις, ώστε να διευκολύνει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων σ' ένα μικρό αυτοκίνητο. Θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, 70 kW (95 ίππους), 90 kW (122 ίππους) και 110 kW (150 ίππους). Θα τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 52 kWh, με την αυτονομία στον τυποποιημένο κύκλο να φτάνει έως 400 χιλιόμετρα (αργότερα θα προσφέρεται και μία μικρότερη μπαταρία 40 kWh, για αυτονομία έως 300 χιλιομέτρων). Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, ενός από τα ισχυρά σημεία του θρυλικού προγόνου του, και είναι χαρακτηριστικό ότι η πίσω ανάρτηση είναι με άξονα πολλαπλών συνδέσμων, σύστημα που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Και φυσικά το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μια μεγάλη λίστα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας. Η εταιρεία σημειώνει επίσης ότι μεγάλο μέρος των υλικών κατασκευής του αυτοκινήτου θα είναι ανακυκλωμένα (π.χ. 41 κιλά ανακυκλωμένα πλαστικά). Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παλιό Renault 5 είχε κατασκευαστεί (σε 7 αντίτυπα) και σε μια ηλεκτρική έκδοση σε συνεργασία με την EDF (τη ΔΕΗ της Γαλλίας) το... 1974, με μπαταρίες μολύβδου, μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα και αυτονομία 110 χιλιομέτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Το νέο Renault 5 είναι ηλεκτρικό

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Dacia Spring

Η Dacia παρουσίασε το ανανεωμένο Spring, που θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του την επόμενη βδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ρουμανικής θυγατρικής της Renault κι ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς, έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στις ευρωπαϊκές αγορές, έχοντας πουλήσει πάνω από 140.000 αυτοκίνητα από το λανσάρισμά του. Στο ανανεωμένο μοντέλο έχουν γίνει σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά, όπως συνήθως στα "facelift", και ακόμα περισσότερες αλλαγές στο πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό, με νέα υλικά, νέο πίνακα οργάνων, νέα κεντρική οθόνη, νέο τιμόνι κλπ., με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση του και σε επίπεδο αίσθησης. Επίσης υπάρχει μια αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 6%, με την χωρητικότητα να φτάνει τα 308 λίτρα. Αναβάθμιση έχει γίνει επίσης στον διαθέσιμο εξοπλισμό. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί δύο διαφορετικούς ηλεκτροκινητήρες, ένα με 45 ίππους κι ένα με 65, που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 26,8 kWh, η οποία παρέχει σύμφωνα με την εταιρεία αυτονομία μεγαλύτερη από 220 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Dacia Spring

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Μικρό ηλεκτρικό SUV από την Eco Car

Είναι προφανές ότι η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης έχει ταράξει τα νερά στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, στην οποία μπαίνουν συνεχώς νέοι «παίκτες». Αυτή τη φορά η έκπληξη ήρθε από την Eco Car, της οποίας δοκιμάσαμε πρόσφατα το ηλεκτρικό μικροαυτοκίνητο πόλης, με τη μορφή του Yudo, ενός μικρού ηλεκτρικού SUV, που ήδη προσφέρεται στην ελληνική αγορά. Το Yudo έχει μήκος 4,05 μ. και μεταξόνιο 2.480 χιλιοστών, χώρο αποσκευών 310 λίτρων και απόσταση από το έδαφος 16,5 εκ. Κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 70 kW (95 ίππων), που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 41,7 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 320 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα. Η τιμή του αυτοκινήτου στην Ελλάδα ξεκινάει από 26.900 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση, με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ABS, εμπρός αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, αισθητήρες παρκαρίσματος, προσαρμοζόμενο cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός φωτιστικά τεχνολογίας LED, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με Bluetooth, θύρα USB και συστήματα πλοήγησης, βάση ασύρματης φόρτισης κινητού, ράγες οροφής, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Μικρό ηλεκτρικό SUV από την Eco Car

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ήπιο υβριδικό σύστημα Citroen C4, C4 X, C5 Aircross

Η Citroen ανακοίνωσε μια νέα έκδοση για τις C4 και C4 X, η οποία χρησιμοποιεί ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, ενώ ήδη διατίθεται στην Ελλάδα η αντίστοιχη έκδοση της C5 Aircross. Το σύστημα χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.2 του γαλλικού γκρουπ, η οποία λειτουργεί σε κύκλο Μίλερ και αποδίδει 136 ίππους στις 5500 στροφές. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 21 kW (28 ίππων), ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου 48 V, για την ταχύτερη και πιο ομαλή εκκίνηση του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει (ηλεκτρικά) από στάση, τη στιγμιαία υποβοήθησή του με περίπου 12 ίππους όταν απαιτείται πρόσθετη ισχύς σε μία επιτάχυνση και την παροχή ενέργειας στο ηλεκτρικό σύστημα των 12 V που τροφοδοτεί τα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου. Το σύστημα παροχής ισχύος συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 ταχύτητες. Σύμφωνα με την εταιρεία, το ήπιο υβριδικό σύστημα επιτρέπει τη μείωση της μέσης κατανάλωσης των C4 και C4 X κατά 1 λίτρο/100 χλμ. (20%) σε σύγκριση με τις εκδόσεις των 130 ίππων με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και τη μείωση των εκπομπών CO2 έως και 20% (περισσότερα από 25 g/km). Οι εκπομπές στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι 107 g/km. Η αντίστοιχη τιμή για τη C5 Aircross είναι 127 g/km. Η τιμή της C5 Aircross 1.2 Hybrid 136 e-DCS6 στην Ελλάδα ξεκινάει από 31.500 ευρώ.

Η Lancia αποκάλυψε το νέο Ypsilon

Έχοντας περιοριστεί τα τελευταία χρόνια αποκλειστικά στην εσωτερική της αγορά, την Ιταλία, η Lancia ξεκινάει μια νέα εποχή με απόφαση του γκρουπ Stellantis και επανεμφανίζεται στις ευρωπαϊκές αγορές με το νέο Ypsilon. Το νέο μοντέλο είναι ένα premium σούπερ μίνι μήκους 4,08 μ., που κάνει αρχικά την εμφάνισή του στην ηλεκτρική του έκδοση, ενώ θα ακολουθήσει και ήπια υβριδική έκδοση. Με στόχο να επιβεβαιώσει τον premium χαρακτήρα του, το νέο μοντέλο θα έχει ένα πολύ υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, ενώ η εταιρεία αισιοδοξεί και για την ελκυστικότητα του ιταλικού ντιζάιν, αλλά και για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του. Η ηλεκτρική έκδοση κινείται από ένα κινητήρα 115 kW (156 ίππων) και η αυτονομία της στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι έως και 403 χιλιόμετρα. Οι πρώτες δύο ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες θα αρχίσει να διατίθεται το νέο Ypsilon είναι το Βέλγιο με 10 εξουσιοδοτημένους εμπόρους και η Ολλανδία με 6 εμπόρους, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν η Ισπανία, η Γαλλία και η Γερμανία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Lancia αποκάλυψε το νέο Ypsilon

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Skoda Octavia

Η Skoda ανακοίνωσε την ανανέωση του μπεστ σέλερ της, του Octavia, που θα εξακολουθήσει να διατίθεται και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος, χάτσμπακ και στέισον. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί ένα αισθητικό φρεσκάρισμα εξωτερικά, έχει νέας γενιά φώτα LED Matrix εμπρός, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει μεγάλη ποικιλία επιλογών, νέα (ανακυκλωμένα) υλικά και νέα (προαιρετική) οθόνη 13''. Επίσης ο εξοπλισμός του μοντέλου έχει αναβαθμιστεί με την προσθήκη ακόμα περισσότερων ηλεκτρονικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας. Το ανανεωμένο μοντέλο θα προσφέρεται με 4 κινητήρια σύνολα βενζίνης και 2 ντίζελ. Στη βάση της γκάμας υπάρχει ο 1.5 TSI των 150 ίππων, ο οποίος θα προσφέρεται και σε ήπια υβριδική έκδοση 48 V. Υπάρχει επίσης ο 2λιτρος TSI σε εκδόσεις 204 ίππων και 265 ίππων (για το RS). Τέλος υπάρχουν 2 εκδόσεις ντίζελ με τον 2λιτρο TDI με 115 ή 150 ίππους. Ανάλογα με την έκδοση το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων ή 7άρι αυτόματο. Όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες, εκτός από τη 2λιτρη των 204 ίππων, που είναι τετρακίνητη.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Skoda Octavia

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Ford Puma

Η Ford αποκάλυψε το ανανεωμένο Puma, με περιορισμένες σχεδιαστικές επεμβάσεις εξωτερικά, όπως τα νέα φωτιστικά σώματα, αλλά με διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση των διαφορετικών έκδοση και περισσότερες αλλαγές εσωτερικά, με διαφορετικό ταμπλό, κεντρική κονσόλα, οθόνη και τιμόνι, διαφοροποιήσεις στα όργανα και φυσικά αναβαθμίσεις στα ηλεκτρονικά συστήματα. Νέο υποβραχιόνιο και νέα υλικά ολοκληρώνουν μία ριζική ανανέωση και αναβάθμιση του εσωτερικού, ενώ το ανανεωμένο μοντέλο χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά του συστήματος συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας SYNC 4. Η γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου Puma αποτελείται από 3 βενζινοκινητήρες τούρμπο του ενός λίτρου με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και ισχύ 125, 155 και 170 ίππους αντίστοιχα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, ενώ η έκδοση των 125 ίππων προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Ford Puma

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Και με κινητήρες βενζίνης το νέο Mini

Αν και αρχικά η φρασεολογία της παρουσίασης του νέου Mini είχε δημιουργήσει την εντύπωση ότι το νέο μοντέλο (Mini Cooper το πλήρες όνομά του) θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό, στο γκρουπ BMW αποφάσισαν να δημιουργήσουν παράλληλα και συμβατικές εκδόσεις με βενζινοκινητήρες. Η προς το παρόν αναιμική ζήτηση των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων διατηρεί ψηλά τη ζήτηση των συμβατικών και δύσκολα μπορούν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές να εγκαταλείψουν νωρίς την κατασκευή μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η 5η γενιά του Mini Cooper, λοιπόν, παρουσιάστηκε τώρα και σε δύο εκδόσεις με βενζινοκινητήρες, οι οποίες αποκαλούνται Mini Cooper C και Mini Cooper S. Η πρώτη έχει 3κύλινδρο κινητήρα 1.5 με 156 ίππους, που επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,7'' και η δεύτερη 4κύλινδρο 2λιτρο με 204 ίππους που προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,6''.

Ανανέωση για την Porsche Taycan

H Porsche ανακοίνωσε την ανανέωση του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, της Taycan, με περιορισμένες σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά, πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό (παρά τη μείωση του βάρους έως και κατά 15 κιλά), βελτιώσεις στην κεντρική οθόνη και τα συστήματα χειρισμού, κυρίως όμως με αναβάθμιση του συστήματος της ηλεκτροκίνησης. Έτσι, το αυτοκίνητο υποστηρίζει τώρα ισχύ φόρτισης αυξημένη κατά 50 kW, αγγίζοντας τα 320 kW. Επίσης αυξημένη είναι και η ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, που φτάνει έως και τα 400 kW στις υψηλές ταχύτητες. Βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, με την Taycan να επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,8'' (0,6'' ταχύτερα από πριν) και την Taycan S σε 2,4'' (0,4'' ταχύτερα από πριν). Ανάλογα με την έκδοση αμαξώματος και κινητήρα έχει αυξηθεί επίσης η αυτονομία μέχρι και κατά 35%, φτάνοντας έως και τα 678 χιλιόμετρα. Τέλος, αυξημένη είναι και Η ταχύτητα φόρτισης της μπαταρίας σε ταχυφορτιστές, μειώνοντας έτσι αισθητά τον απαιτούμενο χρόνο φόρτισης.

Η Mercedes παρουσίασε τη CLE Cabriolet

Μετά την έκδοση κουπέ της νέας CLE, που αντικαθιστά ταυτόχρονα τις κουπέ εκδόσεις των C-Class και E-Class, η Mercedes παρουσίασε και την αντίστοιχη ανοιχτή έκδοση. Η GLE Cabriolet έχει μήκος 4,85 μ. και χώρο αποσκευών 385 λίτρων (295 με την οροφή ανοιγμένη). Το άνοιγμα της -μαλακής- οροφής γίνεται αυτόματα σε 20 δευτερόλεπτα με το αυτοκίνητο εν κινήσει σε ταχύτητες μέχρι 60 χλμ./ώρα. Χαρακτηριστικό τις προσοχής στη λεπτομέρεια που έχει δοθεί γι' αυτό το πολυτελές καμπριολέ, είναι το γεγονός ότι για να αποφευχθεί η υπερθέρμανση των προαιρετικών δερμάτινων καθισμάτων το καλοκαίρι, έχουν μια ειδική επίστρωση, που αντανακλά τις ακτίνες του ηλίου κοντά στο υπέρυθρο τμήμα του φάσματος. Στην Ευρώπη το λανσάρισμα της CLE Cabriolet θα γίνει με 2λιτρο βενζινοκινητήρα 204 ίππων σε εκδόσεις με κίνηση στους 2 ή στους 4 τροχούς και με 2λιτρο ντίζελ με 200 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα (με ηλεκτροκινητήρα 23 ίππων) και με το αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων της Mercedes.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε τη CLE Cabriolet

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP