ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Νέα BMW 2 Gran Coupe

Η BMW παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του 4θυρου κουπέ «εξαδέλφου» της νέας σειράς 1, τη σειρά 2 Gran Coupe. Το νέο μοντέλο έχει αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενο, με μήκος 4,546 μ., αυξημένο κατά 2 εκατοστά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και ύψος αυξημένο κατά 2,5 εκατοστά. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2.670 χιλιοστά. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 360 λίτρων στις ήπιες υβριδικές εκδόσεις και 430 λίτρων στις υπόλοιπες. Όπως και στη σειρά 1, το αυτοκίνητο προσφέρεται με 3κύλινδρο κινητήρα 1.5 με 156 ίππους που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, το οποίο περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων. Η δεύτερη βενζινοκίνητη έκδοση, M135 xDrive, χρησιμοποιεί 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα με 300 ίππους. Τέλος, υπάρχουν και δύο εκδόσεις ντίζελ με 2λιτρο κινητήρα 150 ίππων, η μία από τις οποίες συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα. Το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί στην αγορά από το Μάρτιο του 2025.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW 2 Gran Coupe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Σαλόνι Παρισιού 2024

Ιδιαίτερα συρρικνωμένο ήταν και το φετινό «Σαλόνι αυτοκινήτου» στο Παρίσι, όπου στο παρελθόν συνωστίζονταν όλες σχεδόν οι αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, με μεγάλους και πολυτελείς εκθεσιακούς χώρους και δεκάδες ευρωπαϊκές ή και παγκόσμιες πρεμιέρες. Ευτυχώς αυτή τη φορά δεν υπήρχαν μόνο οι Κινέζοι, αλλά και μερικές ευρωπαϊκές εταιρίες -ιδιαίτερα οι δύο γαλλικοί όμιλοι- που παρουσίασαν ένα μικρό αριθμό νέων μοντέλων ή μερικά εκθεσιακά πρωτότυπα. Φυσικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αυτά στα οποία δόθηκε έμφαση, κάτι που περιορίζει βεβαίως και το ενδιαφέρον για το ευρύ κοινό, το οποίο αντιμετωπίζει με μεγάλη επιφυλακτικότητα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως δείχνει και η μείωση των πωλήσεων, ιδιαίτερα στις χώρες που μείωσαν ή κατάργησαν τα σχετικά κίνητρα. Ήδη το Σαλόνι της Γενεύης καταργήθηκε οριστικά, η έκθεση της Φρανκφούρτης μεταφέρθηκε στο Μόναχο με εντελώς διαφορικό χαρακτήρων και από τις τρεις μεγάλες παραδοσιακές ευρωπαϊκές εκθέσεις αυτοκινήτου απομένει μόνο το συρρικνωμένο Παρίσι για να θυμίζει αμυδρά τις... υπερπαραγωγές του παρελθόντος...

περισσότερα...

Η Dacia παρουσίασε το Bigster

Όπως είχε ήδη ανακοινώσει από το 2021, η Dacia επεκτείνεται στη μικρομεσαία κατηγορία των SUV, με την παρουσίαση του Bigster. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B του γκρουπ Renault, το Bigster έχει μήκος 4,57 μ., 25 εκατοστά μεγαλύτερο από αυτό του Duster και μεταξόνιο 2.700 χιλιοστά (40 περισσότερα από του Duster). Έτσι προσφέρει συνολικά μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, ιδιαίτερα δε ένα τεράστιο χώρο αποσκευών 667 λίτρων, 150 παραπάνω από το Duster. Ανεβαίνοντας κατηγορία η εταιρεία επεκτάθηκε και σε μια μεγαλύτερη λίστα εξοπλισμού, προσφέροντας για πρώτη φορά (ανάλογα με την έκδοση) στοιχεία όπως ηλεκτρικά καθίσματα, ηλεκτρική πίσω πόρτα, εξωτερική διχρωμία, διζωνικό κλιματισμό κλπ. Από πλευράς κινητήρων το Bigster προσφέρεται με το γνωστό ήπια υβριδικό σύνολο 48 V με βενζινοκινητήρα 1.2 με 140 ίππους (ή 130 ίππους σε συνδυασμό με τετρακίνηση), ένα νέο υβριδικό σύστημα με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.8 με 107 ίππους, έναν ηλεκτροκινητήρα 50 ίππων και μία μίζα/γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 155 ίππων, ενώ υπάρχει και μία έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου) με τον κινητήρα 1.2 των 140 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Dacia παρουσίασε το Bigster

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η VW παρουσίασε το Tayron

Η VW παρουσίασε ένα νέο μεγάλο SUV, το δεύτερο μεγαλύτερο στη γκάμα της μετά το Touareg, που στην ουσία αντικαθιστά το Tiguan Allspace. Το Tayron έχει μήκος 4,77 μ. (αντί για 4,728 μ. του Tiguan Allspace) και θα προσφέρεται σε 5θέσια ή 7θέσια έκδοση, με την 5θέσια να προσφέρει ένα τεράστιο χώρο αποσκευών 885 λίτρων. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων, ξεκινώντας αρχικά από τον 1.5 TSI των 150 ίππων με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Θα προστεθούν επίσης δύο 2λιτροι βενζινοκινητήρες TSI που θα συνδυάζονται με τετρακίνηση και δύο ντίζελ TDI, ο ισχυρότερος από τους οποίους (με 193 ίππους) θα συνδυάζεται επίσης με τετρακίνηση. Τέλος τη γκάμα θα συμπληρώσουν δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 204 και 272 ίππων αντίστοιχα, οι οποίες σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρουν αυτονομία με ηλεκτροκίνηση για περισσότερα από 100 χιλιόμετρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η VW παρουσίασε το Tayron

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Honda HR-V

Η Honda προχώρησε σε μια περιορισμένη ανανέωση του HR-V, με το ανανεωμένο μοντέλο να είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Εξωτερικά το αυτοκίνητο έχει νέα μάσκα και προφυλακτήρα και νέους προβολείς εμπρός, ενώ μία φωτεινή «μπάρα» LED εκτείνεται σε όλο το πλάτος του πίσω μέρους. Τρία νέα χρώματα είναι διαθέσιμα για το αυτοκίνητο, συμπληρώνοντας τις εξωτερικές αλλαγές. Εσωτερικά υπάρχουν επίσης κάποιες σχεδιαστικές επεμβάσεις, στο χαμηλότερο τμήμα του ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα. Αναβαθμισμένη είναι και η λίστα του εξοπλισμού, ενώ κάποιες λιγότερο ορατές επεμβάσεις έχουν γίνει για τον καλύτερο έλεγχο θορύβων και κραδασμών. Το αυτοκίνητο κινείται από to το υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda, το οποίο συνδυάζει ένα ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 107 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα για την κίνηση του αυτοκινήτου κι ένα που λειτουργεί ως γεννήτρια για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας), με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ του να φτάνει τους 131 ίππους. Η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινάει από 35.300 ευρώ, με εξοπλισμό που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης και αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από λωρίδα και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα ελέγχου κατάβασης, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, σύστημα ελέγχου νεκρού σημείου, σύστημα παρακολούθησης έντασης προσοχής, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με ψηφιακό ραδιόφωνο, οθόνη αφής, Bluetooth, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, 2 θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης, συναγερμό, σύστημα Start-Stop, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ.

Νέο υπεραυτοκίνητο από τη McLaren

Η McLaren παρουσίασε τη W1, διάδοχο των F1 και P1, για τη δημιουργία των οποίων η εταιρεία είχε, όπως και τώρα, χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία που έχει από την αγωνιστική της δραστηριότητα. Κινούμενο στο ρυθμό της εποχής, το νέο μοντέλο έχει φυσικά υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 1.275 ίππους, τη μεγαλύτερη που είχε ποτέ οποιοδήποτε αυτοκίνητο της McLaren. Αυτό το σύστημα βασίζεται σε ένα εντελώς νέο βενζινοκινητήρα V8 4 λίτρων με διπλό τούρμπο ο οποίος αποδίδει 928 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 347 ίππων. Το σύστημα έχει διαμήκη τοποθέτηση στο κέντρο και η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 8 ταχύτητες. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4.635 μ. και το μεταξόνιο 2.680 χιλιοστά, ενώ το βάρος του είναι 1.399 κιλά, με την αναλογία ισχύος/βάρους να είναι 911 ίπποι ανά τόνο, η υψηλότερη που είχε ποτέ οποιοδήποτε υπεραυτοκίνητο της McLaren. Η εμπειρία της εταιρείας στην Φόρμουλα 1, επέτρεψε την επίτευξη κορυφαίας αεροδυναμικής, με τη δυνατότητα να χαμηλώνει η ανάρτηση για χρήση σε πίστα κατά 37 χιλιοστά εμπρός και 17 πίσω, γεγονός που σε συνδυασμό και με τις ενεργές εμπρός και πίσω αεροτομές δημιουργεί αρνητική άντωση, που προσφέρει κάθετη δύναμη έως ενός τόνου! Η ενεργός ανάρτηση περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω και τα κεραμικά δισκόφρενα των 390 χιλιοστών έχουν 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Τα ελαστικά είναι Pirelli P Zero διαστάσεων 265/35 R19 εμπρός και 335/35 R20 πίσω. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η McLaren αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 2,7'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 5,8'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο θα παραδοθεί σε μόλις 399 πελάτες, οι οποίοι έχουν ήδη επιλεγεί!
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο υπεραυτοκίνητο από τη McLaren

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Subaru Forester

Η Subaru παρουσίασε τη νέα γενιά του εμβληματικού SUV της γκάμας της, του Forester, το οποίο μάλιστα αυτές τις μέρες κάνει την πρώτη του εμφάνιση επί ελληνικού εδάφους στην έκθεση Auto Athina 2024. Το αυτοκίνητο φυσικά χρησιμοποιεί την ενεργό «συμμετρική» τετρακίνηση που αποτελεί σήμα κατατεθέν όλων των Subaru. Γεγονός που σε συνδυασμό και με την απόσταση των 22 εκ. από το έδαφος και τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα (μεταξύ των οποίων και σύστημα ελέγχου κατάβασης) εξασφαλίζει αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,67 μ. και μεταξόνιο 2.670 χιλιοστά, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 508 λίτρα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα παραγωγής ισχύος, το οποίο αποτελείται από τον βελτιωμένο 2λιτρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα «μπόξερ» άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 136 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 12,3 kW (16,7 ίππων), τοποθετημένο στο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), το οποίο προσφέρει και τη δυνατότητα επιλογής 7 σταθερών σχέσεων. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 12,2''. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω, ενώ τα φρένα είναι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός-πίσω.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Subaru Forester

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό Peugeot E-408

Στην πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η Peugeot παρουσίασε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μεσαίου της μοντέλου, του 408, το οποίο άλλωστε ήταν ήδη διαθέσιμο και σε δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις. Το E-408 έχει τις ίδιες ακριβώς διαστάσεις με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου (μήκος 4,687 μ. και μεταξόνιο 2.787 χιλιοστών), προσφέροντας έτσι μεγάλους χώρους για τους επιβάτες. Ο μοναδικός συμβιβασμός που έχει γίνει, όπως συνήθως στις ηλεκτρικές εκδόσεις, είναι η μείωση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από τα 536 στα 471 λίτρα, τιμή πάντως που εξακολουθεί να καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες. Το αυτοκίνητο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 210 ίππων, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία (καθαρής) χωρητικότητας 58,2 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 453 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης ρυθμίζει την ισχύ στους 170 ίππους στην επιλογή Eco για βελτιστοποίηση της αυτονομίας, στους 190 ίππους στην επιλογή Normal και στους 210 ίππους στην επιλογή Sport.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Peugeot E-408

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Skoda παρουσίασε το Elroq

Ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παρουσίασε η Skoda, στην ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ευρώπη κατηγορία των μικρών SUV. Το Elroq έχει μήκος 4,488 μ. και μεταξόνιο 2.765 χιλιοστών, με χώρο αποσκευών 470 λίτρων. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός «κιβωτίου» με μία μόνο σχέση μετάδοσης, όπως συνήθως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η απόσταση του υπερυψωμένου αμαξώματος από το έδαφος είναι 18,6 εκ. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις από πλευράς ισχύος του ηλεκτροκινητήρα και χωρητικότητας της μπαταρίας. Η βασική έκδοση έχει ισχύ 125 kW (170 ίππων) και μπαταρία 55 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 375 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η ισχυρότερη έκδοση έχει ισχύ 210 kW (286 ίππων) και μπαταρία 82 kWh, που προσφέρει αυτονομία 581 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda παρουσίασε το Elroq

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Citroen C3

Η Citroen παρουσίασε το νέο C3, που θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στο τέλος του 4ου τριμήνου. Το νέο μοντέλο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το προηγούμενο (μήκος 4,015 μ. αντί για 3,996 μ.) και το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.540 χιλιοστά. Μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου φτάνει τα 328 λίτρα (αντί για 300). Το νέο μοντέλο προσφέρεται για πρώτη φορά με στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις το νέο σύστημα ανάρτησης της Citroen με μεταλλικά ελατήρια και αμορτισέρ και «προοδευτικά υδραυλικά ενθέματα» (Progressive Hydraulic Cushions) που συμβάλλουν στην καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου. Το νέο C3 θα προσφέρεται αρχικά με τον βενζινοκινητήρα 1.2 των 100 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, όπως επίσης και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση ë-C3 me ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων kai μπαταρία 44 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία έως 320 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Από το Φεβρουάριο του 2025 θα ξεκινήσει η παραγωγή και μίας ήπιας ιδρυτικής έκδοσης 48 V με τον ίδιο βενζινοκινητήρα. Οι τιμές του αυτοκινήτου ξεκινούν από 16.900 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση, με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων και λειτουργία νυκτός, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα ελέγχου προσοχής οδηγού, σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας, 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματα φώτα, head up display, προβολείς τεχνολογίας LED, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, Bluetooth, ραδιόφωνο και πολυμέσα μέσω smartphone, θύρα USB κλπ. Η τιμή του ηλεκτρικού ë-C3 ξεκινάει από 19.710 ευρώ με την κρατική επιδότηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Citroen C3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Hyundai Tucson

Η Hyundai ανανέωσε το Tucson και το ανανεωμένο μοντέλο διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά σύμφωνα με ανακοίνωση της αντιπροσωπείας. Ήδη στην 4η γενιά του, το ανανεωμένο Tucson έχει υποστεί εξωτερικές σχεδιαστικές αλλαγές στους προφυλακτήρες, τη μάσκα και τα φώτα ημέρας, ενώ διατίθενται νέες ζάντες αλουμινίου και νέα χρώματα, πλήρως ανασχεδιασμένο είναι το εσωτερικό, που έχει υποστεί αλλαγές στο ταμπλό, το τιμόνι, τα καθίσματα και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το ανανεωμένο μοντέλο διατίθεται με μία μια μεγάλη γκάμα εξηλεκτρισμένων συστημάτων παροχής ισχύος, μεταξύ των οποίων για πρώτη φορά και με ένα φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα για την έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς. Η γκάμα περιλαμβάνει μία ήπια υβριδική έκδοση 48 V, με βενζινοκινητήρα 1.6 160 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 12 kW,, μία ήπια υβριδική έκδοση 48 V με ντίζελ 1.6 136 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 12 kW, μια πλήρως υβριδική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.6 των 160 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 47,7 kW (65 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 215 ίππων και, τέλος, μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.6 των 160 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 72 kW (98 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 252 ίππων. Όλα τα συστήματα κίνησης προσφέρονται και με μπροστινή κίνηση και με τετρακίνηση. Οι τιμές ξεκινούν από 29.190 ευρώ ναι στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα ελέγχου ευστάθειας σε πλευρικό άνεμο, σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής, σύστημα προειδοποίησης εκκίνησης προπορευόμενου οχήματος, σύστημα αποφυγής πολλαπλής πρόσκρουσης, σύστημα ελέγχου κατάβασης, σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας, 7 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, στατικά φώτα στροφής, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, cruise control, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εμπρός, αυτόματα φώτα, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, υπολογιστή ταξιδιού, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με Bluetooth (ταυτόχρονη σύνδεση με δύο συσκευές), συμβατότητα (ασύρματη), Apple CarPlay και Android Auto, 2 θύρες USB εμπρός και 2 πίσω για φόρτιση και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης, συναγερμό, σύστημα start-stop, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Hyundai Tucson

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

1-2-3 για τα Hyundai στο ράλι Ακρόπολις!

Σε θρίαμβο για τη Hyundai εξελίχθηκε το φετινό ράλι Ακρόπολις, μετά από ένα συναρπαστικό τριήμερο στο οποίο είχαμε πολλές εναλλαγές στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης. Η κορεατική εταιρεία είδε τελικά τους οδηγούς της να ανεβαίνουν και στις 3 θέσεις του βάθρου. Κατόρθωμα που επιτεύχθηκε μόλις στην τελευταία ειδική του αγώνα, όταν «τουμπάρισε» ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιέν Οζιέ με Toyota Yaris, που βρισκόταν μέχρι τότε 2ος στην κατάταξη μετά το Hyundai i20 N του τελικού νικητή, Τιερί Νεβίλ. Επιτρέποντας έτσι στους άλλους δύο οδηγούς της Hyundai, Ντάνι Σόρδο και Οτ Τάνακ, να αναρριχηθούν στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Έτσι ο Νεβίλ, που ήταν ήδη πρωτοπόρος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, αύξησε στους 34 βαθμούς τη διαφορά του από τον δεύτερο, που είναι πλέον ο ομόσταβλός του Τάνακ, ο οποίος επωφελήθηκε από την ατυχία του Οζιέ στο Ακρόπολις για να τον προσπεράσει στη βαθμολογία. Ακόμα πιο συναρπαστική ήταν η μάχη στην κατηγορία WRC2, όιπου ο τελικός νικητής, Σάμι Πάγιαρι με Toyota Yaris τερμάτισε τον αγώνα με τον... ίδιο ακριβώς χρόνο (σε δέκατα του δευτερολέπτου) με τον δεύτερο, Ρόμπερτ Βίρβες με Skoda Fabia RS (μετά από 3 μέρες και 305 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών!). Με τον τελικό νικητή να κρίνεται από ειδική πρόβλεψη του κανονισμού, που ορίζει ότι, σε περίπτωση ακριβώς ίδιου χρόνου, νικητής είναι αυτός που κέρδισε την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα! Στην κατάταξη των ελλήνων οδηγών, πρώτος τερμάτισε ο Παναγιώτης Ρουστέμης με Skoda Fabia RS, που ήταν 12ος στη γενική κατάταξη του αγώνα (και 9ος στην κατηγορία WRC2). Ο επόμενος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι θα πραγματοποιηθεί στη Χιλή , από 26 ως 29 Σεπτεμβρίου.

Εκκίνηση για το ράλι Ακρόπολις

Με την τελετή εκκίνησης που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία, η οποία θα αποτελέσει και το κέντρο του αγώνα, ξεκίνησε επίσημα το ράλι Ακρόπολις του 2024, που θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με την τελευταία ειδική στο Ελευθεροχώρι. Στον αγώνα συμμετέχουν συνολικά 70 αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων φυσικά και τα αυτοκίνητα των τριών «εργοστασιακών» ομάδων που διεκδικούν το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ο αγώνας περιλαμβάνει συνολικά 15 ειδικές διαδρομές, αποκλειστικά στο χώμα, συνολικού μήκους 305 χιλιομέτρων. Η πρώτη ειδική ειδική του αγώνα, μήκους 22,47 χιλιομέτρων, θα πραγματοποιηθεί στην Παύλιανη αύριο, Παρασκευή 6/9, με ώρα εκκίνησης για το πρώτο αυτοκίνητο 07:58.

Η Cupra παρουσίασε το Terramar

Ένα νέο μικρομεσαίο SUV παρουσίασε η Cupra, η ξεχωριστή σπορ μάρκα της Seat. Το Terramar έχει μήκος 4,519 μ. και μεταξόνιο 2.681 χιλιοστά και το γεγονός ότι έχει ένα έντονο σπορ χαρακτήρα, όπως και το σύνολο της γκάμας της μάρκας, δεν σημαίνει ότι έχει παρατηρηθεί η πρακτικότητα. Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι ρυθμιζόμενα κατά μήκος πίσω καθίσματα, που επιτρέπουν την αύξηση του χώρου αποσκευών μέχρι τα 602 λίτρα. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με πέντε διαφορετικά σύνολα παροχής ισχύος. Ένα βενζινοκινητήρα 1.5 TSI με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και ισχύ 150 ίππων, ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα TSI με 204 ίππους ή 265 ίππους και σύστημα τετρακίνησης, και δύο φορτιζόμενα υβριδικά σύνολα με βενζινοκινητήρα 1.5 και ηλεκτροκινητήρα, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων ή 272 ίππων, τα οποία θα προσφέρουν αυτονομία με ηλεκτροκίνηση για περισσότερα από 100 χιλιόμετρα στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Και φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει μία πλήρη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, αλλά και συστημάτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας. Η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στην Ουγγαρία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Cupra παρουσίασε το Terramar

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Aston Martin Vanquish

Μέσα σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την επέλαση της ηλεκτροκίνησης, προέκυψε και μία εντελώς ασυνήθιστη πρεμιέρα, ένα υπεραυτοκίνητο με κινητήρα V12 από την Aston Martin. Η νέα Vanquish είναι ένα διθέσιο κουπέ μήκους 4,85 μ., με μεταξόνιο 2.885 χιλιοστών, αμάξωμα από ανθρακονήματα με αλουμινένιο πλαίσιο και φυσικά πίσω κίνηση. Κινείται από έναν αλουμινένιο βενζινοκινητήρα V12 5,2 λίτρων με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 835 ίππους στις 6.500 στροφές και ροπή 101,9 kgm μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων της ZF, ενώ στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (E-Diff). Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3'' και μέγιστη ταχύτητα 345 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τα αμορτισέρ προσφέρουν ελεγχόμενη απόσβεση, το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα, τα φρένα κεραμικοί δίσκοι εμπρός-πίσω, ενώ οι τροχοί φορούν λάστιχα Pirelli P Zero (PZ4) διαστάσεων 275/35 ZR21 εμπρός και 325/30 ZR21 πίσω. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.910 κιλά με σχεδόν ιδανική κατανομή στους δύο άξονες (51% εμπρός - 49% πίσω), ο χώρος αποσκευών προσφέρει 248 λίτρα και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 82 λίτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Aston Martin Vanquish

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP