ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Αναβάθμιση του Toyota Yaris Cross

Η Toyota ανακοίνωσε την αναβάθμιση του ιδιαίτερα δημοφιλούς Yaris Cross, που είναι το μοντέλο της με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Έτσι, η γκάμα του ενισχύεται με την 5η γενιά της τεχνολογίας Hybrid Electric, καθώς παράλληλα με το υπάρχον σύστημα των 116 ίππων διατίθεται το νέο υβριδικό σύστημα των 130 ίππων, επίσης με βενζινοκινητήρα 1.5, ο οποίος συνδυάζεται με ένα νέο άξονα μετάδοσης της κίνησης, μεγαλύτερο και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και διαφορετικές ρυθμίσεις στη μονάδα ελέγχου ισχύος. Έτσι η ισχύς του συστήματος αυξάνεται κατά 12%, αλλά και η μέγιστη ροπή του αυξάνεται κατά 30% (από 14,4 σε 18,9 kgm). Το αυτοκίνητο προσφέρει τώρα καλύτερες επιδόσεις, με την επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 10,7'', μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από την έκδοση των 116 ίππων. Εκτός από την αναβάθμιση του κινητήριου συνόλου στο αυτοκίνητο έχει αναβαθμιστεί η ηχομόνωση, προσφέρεται το πιο πρόσφατο πακέτο πολυμέσων Toyota Smart Connect, ενώ έχουν γίνει αναβαθμίσεις και στα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας.

Η Kia παρουσίασε το EV3

Διευρύνοντας τη γκάμα EV των ηλεκτρικών μοντέλων της, η Kia αποκάλυψε σε μια διαδικτυακή παρουσίαση το νέο της μικρό ηλεκτρικό SUV, το EV3, που έχει μήκος 4,3 μ. και μεταξόνιο 2.680 χιλιοστών. Στους βασικούς στόχους της εταιρείας ήταν και η προσφορά επαρκών χώρων για οικογενειακή χρήση, κάτι που τονίζεται και από τον -εντυπωσιακά μεγάλο για την κατηγορία- χώρο αποσκευών των 460 λίτρων (ο οποίος συμπληρώνεται κι από ένα χώρο 25 λίτρων κάτω από το εμπρός καπό). Το ρυθμιζόμενο σε δύο επίπεδα (με διαφορά ύψους 14 εκατοστών) δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, όπως και το συρόμενο τραπεζάκι στην κεντρική κονσόλα εμπρός ολοκληρώνουν μία εικόνα πρακτικότητας, που επίσης τονίζει τον οικογενειακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η Hi Tech εικόνα του τονίζεται από μια μεγάλη οθόνη σχεδόν 30'' στο ταμπλό, η οποία αποτελείται από τον πίνακα οργάνων (12,3''), μια μικρότερη οθόνη για το σύστημα κλιματισμού (5,0'') και μια ακόμα οθόνη 12,3'' για τις λειτουργίες πληροφόρησης, πλοήγησης και ψυχαγωγίας. Το αυτοκίνητο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίππων) που προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,4''. Η στάνταρ έκδοση χρησιμοποιεί μια μπαταρία 58,3 kWh, ενώ υπάρχει και η έκδοση διευρυμένης αυτονομίας, με μπαταρία 81,4 kWh, που μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως 600 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Kia παρουσίασε το EV3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Μερική ανανέωση για το Nissan Juke

Με αναβάθμιση κυρίως του εσωτερικού προχώρησε στην ανανέωση του Juke η Nissan, ενώ εξωτερικά τα νέα αφορούν την προσθήκη κάποιων νέων χρωμάτων και κυρίως ενός κίτρινου χρώματος, που είχε ιδιαίτερη επιτυχία στην πρώτη γενιά του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί η κεντρική κονσόλα, υπάρχουν νέα υλικά και γενικότερα αναβαθμισμένο φινίρισμα, Ο κεντρικός πίνακας οργάνων είναι μια ψηφιακή οθόνη 12,3'', ενώ στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω χρησιμοποιείται μία κεντρική οθόνη μεγαλύτερου μεγέθους. Αναβαθμισμένο είναι επίσης το σύστημα πολυμέσων, όπως και η συνδεσιμότητα, ενώ μεγαλύτερης χωρητικότητας (7,8 λίτρα) είναι το ντουλαπάκι στο ταμπλό. Το σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας είναι πλέον στάνταρ, ενώ η κάμερα οπισθοπορείας (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) έχει μεγαλύτερη ανάλυση, προσφέροντας καλύτερη εικόνα και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με χιλιάρη βενζινοκινητήρα 117 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, όπως και σε υβριδική έκδοση με βενζινοκινητήρα 1.6 94 ίππων, κύριο ηλεκτροκινητήρας 49 ίππων και μίζα/ γεννήτρια 15 kW (20 ίππων).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Μερική ανανέωση για το Nissan Juke

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Seat Leon: Νέοι κινητήρες και αναβάθμιση εσωτερικού

Η Seat ανακοίνωσε την προσθήκη νέων κινητήρων στη γκάμα του Leon. Έτσι το μικρομεσαίο της χάτσμπακ χρησιμοποιεί τώρα στη βασική έκδοση ένα νέο κινητήρα TSI 1.5 που αποδίδει 115 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Οι τυποποιημένες εκπομπές CO2 είναι 120-132 g/km. Ο ίδιος κινητήρας είναι διαθέσιμος και σε δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48 V σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων. Διαθέσιμη είναι επίσης μια νέα γενιά του φορτιζόμενου υβριδικού συστήματος παροχής ισχύος, που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1.5 TSI 150 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 19,7 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία με ηλεκτροκίνηση που ξεπερνάει τα 100 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Επιπλέον η εταιρεία προχώρησε στην αναβάθμιση του συστήματος παροχής πληροφοριών και ψυχαγωγίας στο εσωτερικό, που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25'' και μεγαλύτερη κεντρική οθόνη (10,4'' αντί για 8,25''), ενώ το αυτοκίνητο προσφέρει δυνατότητες ασύρματης φόρτισης κινητού με ισχύ ως 15 W με τεχνολογία ψύξης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Seat Leon: Νέοι κινητήρες και αναβάθμιση εσωτερικού

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

BMW M4 CS

Η BMW παρουσίασε μια ειδική έκδοση της M4 που, σύμφωνα με την εταιρεία, τοποθετείται ανάμεσα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα πίστας και τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων για το δρόμο. Το αυτοκίνητο κινείται από μία ενισχυμένη έκδοση του 3λιτρου 6κύλινδρου κινητήρα τούρμπο που αναπτύχθηκε για τη γκάμα των BMW M3 και M4 και αποτελεί τη βάση και για τον κινητήρα της αγωνιστικής BMW M4 GT3. Στην M4 CS αυτός ο κινητήρας αποδίδει 550 ίππους στις 6.250 στροφές, 20 παραπάνω από τη BMW M4 Competition Coupé, χάρη σε κατάλληλες προσαρμογές στους δύο υπερσυμπιεστές και στη διαχείριση του κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 650 Nm (66,3 kgm) αποδίδεται σταθερά από τις 2.750 έως και τις 5.950 στροφές. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο M Steptronic, που προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής 3 διαφορετικών ρυθμίσεων (άνεση, επιδόσεις, πίστα) και με σύστημα τετρακίνησης M xDrive, που χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη για την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχει ένα ενεργό διαφορικό. Επίσης ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει και μία λειτουργία 2WD για τη μεταφορά της ροπής αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Αντίστοιχα, κατάλληλες επεμβάσεις έχουν γίνει και σε αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης, φρένα κλπ. για να ανταποκρίνονται με τον καλύτερο τρόπο στις υψηλές απαιτήσεις που δημιουργεί ο δυνατός κινητήρας, ενώ ανάλογες ενισχύσεις έχουν γίνει και στο αμάξωμα. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ο μεταβλητός λόγος υποπολλαπλασιασμού του συστήματος διεύθυνσης και τα προαιρετικά κεραμικά φρένα είναι χαρακτηριστικά στοιχεία των δυνατοτήτων που προσφέρει το αυτοκίνητο. Σύμφωνα με την εταιρεία η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 3,4'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 11,1'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW M4 CS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα 12κύλινδρη Ferrari την εποχή του εξηλεκτρισμού

Αν και διαθέτει ένα πρόγραμμα εξηλεκτρισμού με φορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα, η Ferrari δείχνει να... αντιστέκεται στον πλήρη εξηλεκτρισμό, προσφέροντας νέες προτάσεις και μάλιστα με 12κύλινδρο κινητήρα! Έτσι, σε μια ειδική εκδήλωση στο Μαϊάμι της Φλόριντα, στις ΗΠΑ, παρουσίασε το νέο της κουπέ με κινητήρα τοποθετημένο εμπρός, το οποίο θα αντικαταστήσει την 812 Superfast και, όπως αμέσως υπονοεί το όνομά του, 12Cilindri, είναι 12κύλiνδρο! Εκτός από το αμάξωμα κουπέ μάλιστα θα προσφέρεται και σε μία ανοικτή 2θέσια έκδοση σπάιντερ (12Cilindri Spider). Τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα V12, που αποδίδει 818 ίππους στις 9.500 στροφές και ροπή 678 Nm (69 kgm) στις 7.250 στροφές. Όπως τόνισαν τα στελέχη της εταιρείας κατά την παρουσίαση, η εξέλιξη του κινητήρα βασίστηκε κυρίως στην προσπάθεια μείωσης του βάρους, ώστε να μπορεί να αυξηθεί ο μέγιστος αριθμός στροφών. Έτσι, για παράδειγμα, τα έμβολα είναι ελαφρύτερα κατά 2 κιλά και ο στροφαλοφόρος ελαφρύτερος κατά 3%. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη πραγματοποιεί αλλαγές ταχύτερες κατά 30% σε σύγκριση με την 812, ενώ οι μικρότερες σχέσεις έχουν «κοντύνει» κατά 5% για βελτίωση της επιτάχυνσης. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9'', από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7,9'' και η μέγιστη ταχύτητά του ξεπερνάει τα 340 χλμ./ώρα. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,733 μ. και το νέο αλουμινένιο πλαίσιο (2.700 χιλιοστά) είναι πιο κοντό κατά 20 χιλιοστά από αυτό της 812, για καλύτερη απόκριση, ενώ και η ακαμψία του αμαξώματος έχει βελτιωθεί. Το αυτοκίνητο έχει επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να μπορούν να κινηθούν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλο, ένα σύστημα που είχε πρωτοεμφανιστεί στην 812 Competizione. Στην Ferrari υπολογίζουν ότι οι πωλήσεις θα μοιραστούν περίπου 50/50% ανάμεσα στην κουπέ και τη Spider, με περίπου 10-15% των αυτοκινήτων να προσφερθούν σε νέους πελάτες και τα υπόλοιπα σε ήδη υπάρχοντες κατόχους Ferrari. Όσο για την τιμή, δεν μπορούμε να την υπολογίσουμε με τους ελληνικούς φόρους, αλλά στην Ιταλία θα ξεκινάει από 395.000 ευρώ για τη 12Cilindri και 435.000 ευρώ για τη 12Cilindri Spider!
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα 12κύλινδρη Ferrari την εποχή του εξηλεκτρισμού

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Spider
    Spider

Η Renault παρουσίασε το Symbioz

Τα SUV/crossover αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της γκάμας όλων των κατασκευαστών, που φροντίζουν να μην αφήνουν σ' αυτή κενά, τα οποία θα μπορούσαν να στρέψουν υποψήφιους πελάτες προς τον ανταγωνισμό. Έτσι η Renault παρουσίασε ένα νέο μικρομεσαίο SUV, το Symbioz, μήκους 4,41 μ., το οποίο τοποθετείται ανάμεσα στο Captur και το Austral και είναι βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B, στην οποία βασίζονται και τα Clio, Captur και Austral. Όπως τονίζει η εταιρεία, βασικό ζητούμενο στη σχεδίαση του αυτοκινήτου ήταν η πρακτικότητα και η λειτουργικότητα, στο πνεύμα της παράδοσης που η ίδια δημιούργησε με τα εξαιρετικά πετυχημένα πολυμορφικά μοντέλα της στο παρελθόν. Έτσι το αυτοκίνητο έχει, για παράδειγμα, συρόμενο κατά 16 εκ. πίσω κάθισμα το οποίο, εκτός της ευελιξίας που προσφέρει στη διαμόρφωση των χώρων επιβατών και αποσκευών, δημιουργεί με την αναδίπλωσή του ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο για τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. Η χωρητικότητα του μεγάλου χώρου αποσκευών κυμαίνεται από 492 ως 624 λίτρα, ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος. Επίσης στο εσωτερικό υπάρχουν διάφοροι χώροι για μεταφορά αντικειμένων, συνολικής χωρητικότητας 24,7 λίτρων. Φυσικά το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, το Symbioz χρησιμοποιεί το πολύ καλό υβριδικό σύστημα E-Tech της Renault, που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1.6 με 94 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν 36 kW (49 ίππων) για την κίνηση του αυτοκινήτου και μία μίζα/γεννήτρια 18 kW (24 ίππων) για τη φόρτιση της μπαταρίας και την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα, με τη μετάδοση να γίνεται μέσω ενός καινοτόμου κιβωτίου, που διαθέτει 4 σχέσεις για τον βενζινοκινητήρα και 2 για το βασικό ηλεκτροκινητήρα. Η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι 16,9 εκ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Renault παρουσίασε το Symbioz

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τα Cupra Formentor και Leon

Το στοίχημα της Seat για τη δημιουργία μιας ξεχωριστής σπορ μάρκας με το σήμα της Cupra φαίνεται να πετυχαίνει, με τις πωλήσεις της Cupra στο πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς να φτάνουν τις 56.600 αυτοκίνητα, οπότε είναι φυσιολογική η πορεία ανάπτυξής της, που περιλαμβάνει και την ανανέωση των υπαρχόντων μοντέλων. Αυτή την εβδομάδα η εταιρεία παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα τις ανανεωμένες εκδόσεις δύο μοντέλων της, των μικρομεσαίων Formentor και Leon. Όπως συνήθως συμβαίνει στις ανανεώσεις όλων των μοντέλων, υπάρχουν σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και το πίσω μέρος για ένα αισθητικό «φρεσκάρισμα» των αυτοκινήτων, αλλά και αντίστοιχες επεμβάσεις στο εσωτερικό, όπου έχουν χρησιμοποιηθεί και νέα υλικά. Επίσης υπάρχει και αναβάθμιση του εξοπλισμού, όπου ξεχωρίζει ένα νέο ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Sennheiser. Εκτός από αυτά όμως υπάρχει και μία σημαντική προσθήκη στα μηχανικά μέρη, με ένα νέο 2λιτρο κινητήρα TSI 333 ίππων. Αναβάθμιση υπήρξε επίσης στη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση των δύο μοντέλων, που αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 272 ίππων, ενώ εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία περισσότερων από 100 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο. Διαθέσιμη είναι συνολικά μία ευρεία γκάμα κινητήρων, βενζίνης, ντίζελ και υβριδικών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τα Cupra Formentor και Leon

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Formentor
    Formentor
    Leon
    Leon

Και ηλεκτρική Mercedes G-Class!

Με την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης πέφτουν ένα-ένα όλα τα... κάστρα της συμβατικής αυτοκίνησης, από τα υπεραυτοκίνητα μέχρι και τα σκληροτράχηλα εκτός δρόμου. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του εμβληματικού εκτός δρόμου της Mercedes, της G-Class, να παρουσιαστεί και σε ηλεκτρικοί έκδοση. Η G 580, που βασίζετα,ι όπως και οι συμβατικές εκδόσεις, πάνω σε ένα κλασσικό πλαίσιο τύπου σκάλας και διαθέτει όλα τα παραδοσιακά στοιχεία των «πραγματικών» εκτός δρόμου, όπως κοντές σχέσεις στο κιβώτιο, πίσω ανάρτηση με άκαμπτο άξονα κλπ., είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Με προσαρμοσμένη βεβαίως την ηλεκτροκίνηση στις ανάγκες της εκτός δρόμου κίνησης, όπως την περιμένει κανείς από μία G-Class. Έτσι το αυτοκίνητο κινείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, ένα για κάθε τροχό, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι κοντά στους τροχούς, ενσωματωμένοι στο ξεχωριστό «σασί». Η μέγιστη συνολική ισχύς φτάνει τα 432 kW (587 ίππους). Κάθε κινητήρας ελέγχεται αυτόνομα, ώστε ο συνδυασμός τους να μπορεί να προσφέρει και λειτουργία κατανομής της ροπής ανάλογα με αυτή που θα προσέφεραν τα μπλοκέ διαφορικά. Η τροφοδοσία των κινητήρων γίνεται από μια μπαταρία 116 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία μέχρι 473 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Και φυσικά το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει από πλευράς ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Και ηλεκτρική Mercedes G-Class!

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mini παρουσίασε το Aceman

Το πρώτο της αυτοκίνητο που θα πωλείται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό παρουσίασε η Mini. Το Aceman είναι ένα μικρό crossover, που από πλευράς μεγέθους (μήκος 4,07 μ.) τοποθετείται ανάμεσα στο «χάτσμπακ» (που πρόσφατα μετονομάστηκε σε Cooper) και στο μικρό SUV Countryman και θα κατασκευάζεται αρχικά (που αλλού;) αποκλειστικά στην Κίνα, όπως και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Cooper (δείγμα του πόσο καταστροφική για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία ήταν η απόφαση για εσπευσμένη -και εκβιαστική- γενίκευση της ηλεκτροκίνησης). Η προοπτική πάντως είναι από το 2026 τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα της Mini na αρχίσουν να κατασκευάζονται και στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Αγγλία. Στην ουσία το Aceman θα αντικαταστήσει το στέισον της Mini, το Clubman. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και δύο διαφορετικές μπαταρίες, ένα κινητήρα 184 ίππων σε συνδυασμό με μπαταρία 42,5 kWh, που θα προσφέρει αυτονομία έως 310 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών και μία ισχυρότερη έκδοση SE με κινητήρα 218 ίππων και μπαταρία 54,2 kWh, που θα προσφέρει αυτονομία έως 406 χιλιομέτρων. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 300 λίτρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mini παρουσίασε το Aceman

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Opel Grandland

Η Opel παρουσίασε τη νέα γενιά του Grandland, η οποία είναι βασισμένη στη νέα πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis, που δημιουργήθηκε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι το αυτοκίνητο θα προσφέρεται μόνο σε ηλεκτρική έκδοση, με δεδομένη τη μικρή ζήτηση που υπάρχει ακόμα για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τη σχετική έλλειψη υποδομών. Όπως συνήθως συμβαίνει με κάθε νέα γενιά ενός μοντέλου σε όλες σχεδόν τις εταιρείες, το νέο Grandland έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το προηγούμενο (κατά 17,3 εκ. σε μήκος, 1,9 εκ. σε ύψος και 6,4 εκ. σε πλάτος), με το μήκος του να φτάνει συνολικά τα 4,65 μ. και το μεταξόνιο τα 2.784 χιλιοστά. Εμβληματικό στοιχείο του αυτοκινήτου εξωτερικά είναι το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel Matrix HD τεχνολογίας LED, που διαθέτει περισσότερα 50.000 στοιχεία, τα οποία ανάβουν επιλεκτικά ανάλογα με τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, που σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει αυτονομία έως 700 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών, το αυτοκίνητο θα προσφέρετε και σε φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, με ηλεκτρική αυτονομία έως και 85 χιλιομέτρων, όπως επίσης και σε ήπια υβριδική έκδοση 48 V. Ενδιαφέρον τεχνικό στοιχείο του νέου Grandland είναι επίσης τα αμορτισέρ με τεχνολογία επιλεκτικής απόσβεσης ανάλογα με τη συχνότητα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Opel Grandland

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mazda αποκάλυψε το CX-80

Ένα νέο μεγάλο SUV αποκάλυψε η Mazda, σε μια παρουσίαση που έγινε διαδικτυακά. Το CX-80, που έχει τρεις σειρές καθισμάτων, αποτελεί στην ουσία την ναυαρχίδα της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις από το CX-60, αλλά και μεγαλύτερο μεταξόνιο. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με δυνατότητα επιλογής τριών διαφορετικών διαμορφώσεων για την δεύτερη σειρά καθισμάτων (η τρίτη σειρά διαθέτει δύο αναδιπλούμενα καθίσματα). Έτσι, υπάρχει επιλογή δύο ξεχωριστών καθισμάτων για τη δεύτερη σειρά τα οποία μπορούν να περιστραφούν, είτε με κεντρική κονσόλα που διατρέχει όλο το μήκος της καμπίνας, είτε με «διάδρομο». Το νέο μοντέλο, που είναι τετρακίνητο, θα είναι αρχικά διαθέσιμο με δύο διαφορετικές επιλογές για το σύστημα παροχής ισχύος, μία φορτιζόμενη υβριδική με 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα και μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 327 ίππων, όπως επίσης και μια ήπια υβριδική 48 V με 6κύλινδρο ντίζελ, που αποδίδει 254 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων. Το σύστημα τετρακίνησης μεταφέρει τη ροπή με προτεραιότητα στους πίσω τροχούς, αλλάζοντας την κατανομή ανάλογα με τις συνθήκες πρόσβασης. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι παραγγελίες για το CX-80 θα ξεκινήσουν το Μάιο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mazda αποκάλυψε το CX-80

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Nissan Qashqai

Τρία περίπου χρόνια μετά το λανσάρισμα της τρίτης γενιάς του εμβληματικού μικρομεσαίου SUV της, η Nissan ανακοίνωσε την ανανέωση του Qashqai, με στόχο τη διατήρηση της εξαιρετικής εμπορικής πορείας του (μόνο η τρίτη γενιά έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 350.000 μονάδες στην Ευρώπη). Οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές που γίνονται στα "facelift" σε μάσκα, προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα έχουν γίνει κι εδώ, ενώ υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου και νέα χρώματα αμαξώματος. Νέα υλικά υπάρχουν επίσης για το εσωτερικό, ιδιαίτερα στις πιο πλούσιες εκδόσεις. Αναβάθμιση υπήρξε επίσης στα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, αλλά και στο σύστημα πολυμέσων, που έχει ενσωματωμένη τη σουίτα εφαρμογών Google. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με δύο διαφορετικά συστήματα παραγωγής ισχύος, ένα ήπιο υβριδικό σύστημα και το πλήρως υβριδικό e-Power.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Nissan Qashqai

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Hyundai i30

Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, που ανάγκασε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να τροποποιήσουν την βιομηχανική τους παραγωγή, για να εντάξουν στη γκάμα τους και κάποια ηλεκτρικά μοντέλα, είχε ως αποτέλεσμα κι έναν εξορθολογισμό του ρυθμού ανάπτυξης νέων μοντέλων. Έτσι, βλέπουμε πλέον περιπτώσεις όπου ένα πετυχημένο μοντέλο μπορεί να υποστεί και δεύτερη ανανέωση, αντί για την αντικατάστασή του με ένα εντελώς καινούργιο, δεδομένης άλλωστε και της προοπτικής για τερματισμό των πωλήσεων συμβατικών αυτοκινήτων από το 2035 στην Ευρώπη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η δεύτερη ανανέωση που ανακοίνωσε η Hyundai για το μικρομεσαίο της μοντέλο, το i30, μετά από μια πρώτη ανανέωση το 2020. To αυτοκίνητο θα προσφέρεται και πάλι σε μία ευρεία γκάμα και από πλευράς αμαξωμάτων, τα οποία θα είναι χάτσμπακ,«φάστμπακ» και το στέσιον "tourer", ενώ στην γκάμα θα εξακολουθεί να υπάρχει και η σπορ έκδοση N Line. Από σχεδιαστικής πλευράς υπάρχουν αλλαγές στη μάσκα, τον προφυλακτήρα και τα περιβλήματα των προβολέων ομίχλης, ενώ πίσω υπάρχει μία τροποποίηση στο ένθετο χρωμίου του πίσω προφυλακτήρα στις εκδόσεις χάτσμπακ και tourer. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα τεχνολογίας LED είναι πλέον στάνταρ σε όλη την γκάμα. Επίσης υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου 16''. Στο εσωτερικό υπάρχουν αλλαγές στα χρώματα και τα υλικά. Αναβάθμιση έχει γίνει στα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας του αυτοκινήτου, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός διαθέτει ακόμα περισσότερα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη θα είναι διαθέσιμες και ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48 V. Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα γίνεται στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Τσεχία, θα ξεκινήσει μέσα στον Απρίλιο και η διάθεσή του στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει στους αμέσως επόμενους μήνες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Hyundai i30

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Junior αντί για Milano για πολιτικούς λόγους!

Για όσους νομίζουν ότι οι υπερβολές στην πολιτική αποτελούν μόνο ελληνικό φαινόμενο, η θεαματική στροφή της Alfa Romeo για το όνομα του νέου της μικρού SUV μετά από αντιπαράθεση με τον ιταλό υπουργό Βιομηχανίας, δείχνει ότι ο... νότος καλά κρατεί. Το όνομα είχε ήδη ανακοινωθεί από το Δεκέμβριο (μετά από δημοσκόπηση ανάμεσα σε οπαδούς της Alfa Romeo) και ήταν γνωστό εδώ και 18 μήνες ότι θα κατασκευάζεται στην Πολωνία. Ο ιταλός υπουργός αποφάσισε να αντιδράσει μετά την παρουσίαση του αυτοκινήτου (4 μήνες μετά) και υποστήριξε ότι δεν θα μπορούσε να ονομάζεται με ιταλικό όνομα ένα προϊόν που κατασκευάζεται στο εξωτερικό, με βάση ένα νόμο του 2003 που δεν επιτρέπει σε προϊόντα να «ακούγονται ως ιταλικά», παριστάνοντας έτσι ότι είναι ιταλικά. Φυσικά το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία, στο Μιλάνο όπου είναι η έδρα της Alfa Romeo και προς τιμήν του οποίου δόθηκε το συγκεκριμένο όνομα. Και η χρήση κάποιου ονόματος ξένης πόλης ή τοποθεσίας δεν είναι καθόλου άγνωστη στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως θύμισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, αναφέροντας μοντέλα όπως τα Kia Sorento και Rio, Nissan Murano (επίσης ιταλικό όνομα), Hyundai Santa Fe και Tucson, Toyota Tacoma κλπ. Η εταιρεία, όμως, δεν ήθελε να έρθει σε πολιτική αντιπαράθεση, που πάντα δημιουργεί προβλήματα, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να κερδίσει την υπόθεση στα δικαστήρια και αποφάσισε την αλλαγή του ονόματος Milano με το ιστορικό όνομα Junior (από την πετυχημένη GT 1300 Junior του 1966), που είχε έρθει δεύτερο στη σχετική δημοσκόπηση. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στην Πολωνία, μαζί με τα «αδελφά» μοντέλα Jeep Avenger και Fiat 600. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Κάρλος Ταβάρες, έθεσε στην πραγματική (και πραγματιστική) του βάση το θέμα της σχετικής επιλογής: «αν κατασκευαζόταν στην Ιταλία, η Milano θα ξεκινούσε από 40.000 ευρώ αντί για 30.000 που θα ξεκινάει τώρα», δήλωσε. Οπότε, πολύ απλά, δεν θα ήταν ανταγωνιστικό.

  UP