ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ανανέωση της BMW σειράς 8

Η BMW αποκάλυψε τη ανανεωμένη σειρά 8, που προσφέρεται και στις τρεις εκδόσεις αμαξώματος, Coupe, Convertible και Gran Coupe κι έχει υποστεί σχεδιαστικές τροποποιήσεις εξωτερικά και εσωτερικά και αναβάθμιση του εξοπλισμού, ενώ υπάρχουν διαθέσιμα και νέα χρώματα και ζάντες. Στο εσωτερικό υπάρχει επίσης μεγαλύτερη κεντρική οθόνη 12,3''. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται κυρίως σε τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ οι βασικές εκδόσεις των Convertible και Gran Coupe θα προσφέρονται και με πίσω κίνηση. Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι ένας 3λιτρος 6κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας με 333 ίππους, ένας V8 4.4 με 530 ίππους κι ένας 3λιτρος 6κύλινδρος εν σειρά ντίζελ με 340 ίππους και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, όλοι σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Ταυτόχρονα η BMW παρουσίασε και τις ανανεωμένες εκδόσεις M8 Competition των τριών εκδόσεων αμαξώματος με τον V8 4.4 να αποδίδει ισχύ 625 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση της BMW σειράς 8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Porsche Taycan Sport Turismo

Μετά την παρουσίαση της έκδοσης crossover "Cross Turismo" του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της, της Taycan, η Porsche παρουσίασε τώρα μία έκδοση με το ίδιο 5θυρο αμάξωμα τύπου "Shooting brake" της Taycan Cross Turismo, η οποία όμως δεν απευθύνεται σε όσους θέλουν και κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά προορίζεται για χρήση στο δρόμο. Η Taycan Sport Turismo, θα παρουσιαστεί κατ' αρχάς στα τέλη Φεβρουαρίου στην έκδοση GTS, με ισχύ 517 ίππων και τετρακίνηση, ενώ από την άνοιξη θα είναι διαθέσιμη σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις, με ισχύ από 326 ως 625 ίππους, πίσω κίνηση ή τετρακίνηση και δύο διαφορετικές μπαταρίες. Η έκδοση με τη μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία φτάνει μέχρι τα 498 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών, είναι η Taycan 4S Sport Turismo, με 435 ίππους και τετρακίνηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Porsche Taycan Sport Turismo

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Citroen C5 Aircross

Η Citroen ανακοίνωσε την ανανέωση του μεσαίου της SUV, του C5 Aircross. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί τις συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός μέρος, με νέα φώτα, μάσκα, αεραγωγό και ποδιά και στα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος, ενώ έχει και νέες ζάντες. Στο εσωτερικό έχει νέα οθόνη αφής 10'', νέα σχεδίαση κεντρικής κονσόλας και πιο εργονομική διάταξη των χειριστηρίων, ενώ χρησιμοποιεί τη νέα γενιά των καθισμάτων υψηλής άνεσης Advanced Comfort, που χρησιμοποιείται ήδη στα C4 and C5 X. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τα γνωστά σύνολα πετρελαίου και βενζίνης του γαλλικού γκρουπ, αλλά και τη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση που προσφέρει αυτονομία έως 55 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Citroen C5 Aircross

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η BMW παρουσίασε την iX M60

Από τη στιγμή που η ηλεκτροκίνηση άρχισε να αναπτύσσεται σε μαζικό επίπεδο, ήταν θέμα χρόνου να αρχίσει η BMW να αναπτύσσει και εκδόσεις υψηλών επιδόσεων "M" για τα ηλεκτρικά μοντέλα της. Άλλωστε η ηλεκτροκίνηση, με την τεράστια ροπή των ηλεκτροκινητήρων, προσφέρεται για τη δημιουργία αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Δεν αποτελεί λοιπόν έκπληξη η παρουσίαση της iX M60, της κορυφαίας έκδοσης του ηλεκτροκίνητου SUV της γερμανικής εταιρείας. Η iX M60 αποδίδει στιγμιαία έως 619 ίππους και ροπή 112 kgm με ενεργοποιημένo το σύστημα launch control. Η εταιρεία αναφέρει ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,8'', η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών φτάνει μέχρι τα 566 χιλιόμετρα.

Το Hyundai Tucson εξελέγη «Αυτοκίνητο του 2022»

Ο ανεξάρτητος δημοσιογραφικός θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ανακοίνωσε σήμερα την επιλογή των μελών του για το «Αυτοκίνητο του 2022», που είναι το νέο Hyundai Tucson, συγκεντρώνοντας συνολικά 435 βαθμούς από το μέγιστο δυνατό των 520. Η σχετική εκδήλωση προβλήθηκε διαδικτυακά μέσω youtube λόγω της πανδημίας, Συνολικά ψήφισαν 26 δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον τομέα του αυτοκινήτου σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιοτηλεοπτικά μέσα και διαδίκτυο (μεταξύ των οποίων και οι συντάκτες του auto-internet Πάνος Φιλιππακόπουλος και Γιάννης Τσιρογιάννης). Η επιλογή έγινε ανάμεσα στους 10 φιναλίστ που είχαν προκριθεί -μετά από ψηφοφορία- στην τελική φάση ανάμεσα σε όλα τα καινούργια μοντέλα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο και ήταν οι εξής (με αλφαβητική σειρά): Citroen C4 C-Cross, Dacia Sandero, Fiat 500e, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Bayon, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Opel Mokka, Renault Arkana, Skoda Enyaq IV. Από τους συντάκτες του auto-internet ο Πάνος Φιλιππακόπουλος έδωσε 18 βαθμούς στο Hyundai Tucson, 17 στο Nissan Qashqai, από 10 στα Citroen C4 C-Cross και Renault Arkana, 9 στο Opel Mokka, 8 στο Dacia Sandero και από 7 στα Fiat 500e, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Bayon και Skoda Enyaq IV. Ο Γιάννης Τσιρογιάννης έδωσε 17 βαθμούς στο Hyundai Tucson, 14 στο Nissan Qashqai, 12 στo Opel Mokka, 11 στο Citroen C4 C-Cross, από 9 στα Fiat 500e και Renault Arkana και από 7 στα Dacia Sandero, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Bayon και Skoda Enyaq IV. Σύμφωνα με το σύστημα ψηφοφορίας κάθε μέλος του θεσμού κατανέμει ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην ψηφοφορία. Κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει περισσότερους από 20 βαθμούς και κανένα λιγότερους από 5. Ο μεγαλύτερος αριθμός βαθμών (20 ή λιγότεροι, κατά την κρίση κάθε μέλους) μπορεί να δοθεί μόνο σε ένα αυτοκίνητο, ενώ επιτρέπεται να δοθεί ίδιος αριθμός βαθμών σε δύο ή περισσότερα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος (η φετινή διοργάνωση έγινε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών) και ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης. Χορηγοί του θεσμού ήταν φέτος το Ι.ΚΤΕΟ Κόμβος Αμαρουσίου, η Εθνική Ασφαλιστική και το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν τα περιοδικά Car and Driver και Motori.

Τελική ευθεία για το «Αυτοκίνητο του 2022»

Η επιλογή του «Αυτοκινήτου του 2022» θα γίνει τη Δευτέρα 20/12/21 με ψηφοφορία από τους 26 δημοσιογράφους μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», σε μια διαδικτυακή (λόγω πανδημίας) εκδήλωση. Λίγο πριν την οριστική επιλογή οι «ψηφοφόροι» οργάνωσαν μία τελευταία επαφή στην πίστα των Μεγάρων με τα 10 αυτοκίνητα που έχουν προκριθεί στην τελική φάση της φετινής διοργάνωσης (Citroen C4 C-Cross, Dacia Sandero, Fiat 500e, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Bayon, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Opel Mokka, Renault Arkana, Skoda Enyaq IV), για οδήγηση, ανταλλαγή απόψεων και τις απαραίτητες φωτογραφίες και βίντεο. Για την τελική επιλογή κάθε μέλος του θεσμού κατανέμει συνολικά 100 βαθμούς στα 10 αυτοκίνητα. Κανένα αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να βαθμολογηθεί με λιγότερους από 5 βαθμούς και κανένα με περισσότερους από 20. Ο μεγαλύτερος αριθμός βαθμών (20 ή λιγότεροι, κατά την κρίση κάθε μέλους) μπορεί να δοθεί μόνο σε ένα αυτοκίνητο, ενώ επιτρέπεται να δοθεί ίδιος αριθμός βαθμών σε δύο ή περισσότερα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Το «Αυτοκίνητο του 2022» τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Χορηγοί του «Αυτοκινήτου του 2022» είναι το Ι.ΚΤΕΟ Κόμβος Αμαρουσίου και το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Χορηγοί επικοινωνίας είναι τα περιοδικά Car and Driver και Motori.

Νέο -υβριδικό- Mazda2

Από τη Mazda ανακοινώθηκε ότι από την άνοιξη του 2022 θα είναι διαθέσιμη στην ευρωπαϊκή αγορά μία νέα γενιά με «κλασική» (αυτοφορτιζόμενη) υβριδική έκδοση του σούπερ μίνι της, του Mazda2, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Toyota. Το αυτοκίνητο βασίζεται στο Yaris και τη βάση του υβριδικού συστήματος αποτελεί ένας 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.5, οποίος αποδίδει 93 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 59 kW (80 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 116 ίππων. Η εταιρεία αναφέρει για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 9,7'' και μέγιστη ταχύτητα 175 χλμ./ώρα και εκπομπές CO2 87-93 g/km (ανάλογα με το μέγεθος των τροχών) στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών WLTP. Γεγονός που συνεπάγεται ότι το αυτοκίνητο στην Ελλάδα θα απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και θα κυκλοφορεί καθημερινά στο δακτύλιο της Αθήνας. Το αυτοκίνητο θα ξεκινάει από στάση με τον ηλεκτροκινητήρα και κατά τη διάρκεια της οδήγησης η παροχή ισχύος θα ρυθμίζονται ανάμεσα στον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα με στόχο την καλύτερη απόδοση και τη μέγιστη οικονομία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο -υβριδικό- Mazda2

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Toyota παρουσίασε την Corolla Cross

Μετά το Yaris Cross η Toyota παρουσίασε ένα μικρομεσαίο SUV με το όνομα Corolla Cross, που τοποθετείται ανάμεσα στο C-HR και το RAV4, στοχεύοντας στην ευρύτερη δυνατή κάλυψη του κοινού που αγοράζει SUV, το οποίο γίνεται όλο και πολυπληθέστερο. Το νέο μοντέλο, που βασίζεται στην νέα πλατφόρμα GA-C, έχει μήκος 4,46 μ. και μεταξόνιο 2.640 χιλιοστών και βρίσκεται στην «καρδιά» της κατηγορίας των οικογενειακών αυτοκινήτων. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Toyota που θα χρησιμοποιεί το νέο, 5ης γενιάς, υβριδικό σύστημα της εταιρείας. Χρησιμοποιεί ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα με 171 ίππους στην προσθιοκίνητη έκδοση και 152 στην τετρακίνητη. Στην πρώτη περίπτωση συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων, ενώ στη δεύτερη υπάρχει ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας 41 ίππων που κινεί τους πίσω τροχούς όταν αυτό είναι απαραίτητο. Σύμφωνα με την εταιρεία το σύστημα προσφέρει και στις δύο περιπτώσεις επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1''. Οι πωλήσεις της Corolla Cross στην Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2022.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Toyota παρουσίασε την Corolla Cross

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Skoda Karoq

H Skoda παρουσίασε σήμερα διαδικτυακά το ανανεωμένο Karoq, 4 χρόνια μετά το πρώτο λανσάρισμα του μοντέλου. Βασικό στοιχείο της ανανέωσης είναι οι σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και το πίσω μέρος (φωτιστικά σώματα, μάσκα, προφυλακτήρες κλπ.), ενώ η χρησιμοποίηση ανακυκλωμένων υλικών σε στοιχεία του εσωτερικού δίνει τον τόνο για την -απαραίτητη στην εποχή μας- προσπάθεια για ελαχιστοποίηση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος. Στάνταρ θα είναι πλέον σε όλη τη γκάμα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 8''. Οι σχεδιαστικές αλλαγές επέτρεψαν επίσης τη βελτίωση της αεροδυναμικής του αμαξώματος, με ανάλογη επίδραση στην κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 κατά την κίνηση σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Αναβάθμιση έχει γίνει επίσης στις υπηρεσίες συνδεσιμότητας του αυτοκινήτου και στη λίστα των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Το ανανεωμένο Karoq θα προσφέρεται σε 5 διαφορετικές εκδόσεις από πλευράς κινητήρων, με τον χιλιάρη βενζινοκινητήρα TSI των 110 ίππων, τον 1.5 TSI των 150 ίππων, τον 2λιτρο TSI των 190 ίππων (αποκλειστικά σε τετρακίνητη έκδοση με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG) και τον 2λιτρο ντίζελ TDI με 116 ή 150 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Skoda Karoq

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Kia Niro

H Kia αποκάλυψε στο Mobility Show της Σεούλ το νέο Niro, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις διεθνείς αγορές από τον επόμενο χρόνο. Το νέο μοντέλο είναι επανασχεδιασμένο «από λευκό χαρτί» και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη «βιώσιμη κινητικότητα», λειτουργικά αλλά και κατασκευαστικά, αφού έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλώσιμα υλικά στην κατασκευή στοιχείων όπως η ταπετσαρία οροφής ή βαφές χωρίς πετροχημικά προϊόντα για τα καλύμματα στις πόρτες. Στο νέο μοντέλο έχει προστεθεί και ένα οδηγικό προφίλ "Greenzone Drive Mode" στη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, το οποίο μετατρέπει αυτόματα το αυτοκίνητο από φορτιζόμενο υβριδικό σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο στις «πράσινες» ζώνες, δηλαδή στα κέντρα των μεγαλουπόλεων ή σε πυκνοκατοικημένες περιοχές όπου υπάρχουν σχολεία και νοσοκομεία, με βάση τα δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης. Το νέο Niro θα προσφέρεται σε υβριδική, φορτιζόμενη υβριδική και ηλεκτρική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Kia Niro

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Suzuki S-Cross

Η Suzuki αποκάλυψε σήμερα σε μία διαδικτυακή παρουσίαση τη νέα γενιά του μικρομεσαίου της SUV του S-Cross. Με 5θυρο αμάξωμα το νέο μοντέλο, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Ουγγαρία, έχει μήκος 4,3 μ. και μεταξόνιο 2.600 χιλιοστών, προσφέροντας έναν αρκετά μεγάλο χώρο αποσκευών, χωρητικότητας 430 λίτρων. Το διαιρούμενο πίσω κάθισμα με τις ρυθμιζόμενες πλάτες και τη δυνατότητα τοποθέτησης το δαπέδου του χώρου αποσκευών σε περισσότερες θέσεις προβάλλουν μια εικόνα πρακτικότητας. Σε τεχνολογικό επίπεδο το αυτοκίνητο προσφέρει μία μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, μεταξύ των οποίων και σύστημα με 4 κάμερες για ορατότητα 360°. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, το νέο S-Cross χρησιμοποιεί τον γνωστό και από άλλα μοντέλα της εταιρείας υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4 των 129 ίππων με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 V, σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μπροστινή κίνηση και με τετρακίνηση, με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα Allgrip της Suzuki, που προσφέρει 4 επιλογές ρύθμισης (Auto, Sport, Snow και Lock).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Suzuki S-Cross

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Ford Ranger

Η Ford παρουσίασε τη νέα γενιά του δημοφιλούς «πικάπ» Ranger, το οποίο εκτός Ελλάδος, όπου συντεχνιακά συμφέροντα περιορίζουν τη χρήση του αποκλειστικά ως επαγγελματικού, στην υπόλοιπη Ευρώπη πωλείται και ως επιβατικό για όποιον το επιθυμεί. Το νέο Ranger εξακολουθεί να βασίζεται σ' ένα ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας, έχοντας αυξημένο μεταξόνιο και μετατρόχια, για μεγαλύτερες δυνατότητες σκληροτράχηλης χρήσης και μεγαλύτερη σταθερότητα (αλλά και βελτίωση του χώρου φόρτωσης πίσω). Επίσης η διαμόρφωση του αμαξώματος εμπρός έγινε έτσι ώστε να δημιουργηθεί μεγαλύτερος χώρος, για να μπορεί να φιλοξενήσει το νέο 3λιτρο V6 ντίζελ που προστέθηκε στη γκάμα, αλλά και άλλα συστήματα κίνησης μελλοντικά (π.χ. υβριδικά). Το εσωτερικό προσφέρει όλες τις ανέσεις και τεχνολογίες ενός καλού επιβατικού αυτοκινήτου και χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, η οποία είναι συνδεδεμένη με μία κάμερα 360 μοιρών, που διευκολύνει τους ελιγμούς και το παρκάρισμα σε στενούς δρόμους. Εκτός από τον 3λιτρο κινητήρα, η γκάμα περιλαμβάνει και τους 2λιτρους ντίζελ με μονό ή διπλό τούρμπο (ο πρώτος σε δύο εκδόσεις ισχύος). Εκτός από την έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς, θα υπάρχουν δύο διαφορετικές τετρακίνητες εκδόσεις, μία με ηλεκτρονικό σύστημα κατ' επιλογήν τετρακίνησης και μία με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Ford Ranger

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το VW T-Roc

Η Volkswagen ανακοίνωσε την ανανέωση του T-Roc (του βασικού μοντέλου και των εκδόσεων καμπριολέ και R), με το ανανεωμένο μοντέλο να φτάνει στις εκθέσεις των αντιπροσώπων της μάρκας την άνοιξη του 2022. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί τις συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές που γίνονται στα facelift, με περισσότερες επεμβάσεις στο εμπρός μέρος (φώτα, μάσκα, εισαγωγές αέρα) και μικρότερες πίσω σε προφυλακτήρα και φώτα, ενώ στο εσωτερικό έχει γίνει αναβάθμιση του ταμπλό σε υλικά για καλύτερη ποιότητα, υπάρχει καλύτερης ποιότητας υφασμάτινη επένδυση στις πόρτες, νέα οθόνη για το σύστημα πληροφόρησης και πολυμέσων και είναι στάνταρ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Αναβάθμιση έχει γίνει επίσης στον κατάλογο των διαθέσιμων ηλεκτρονικών συστημάτων κάθε είδους. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων, 3 βενζινοκινητήρες TSI (1.0 με 110 ίππους, 1.5 με 150 ίππους και 2λιτρο με 190 ίππους) και 2 ντίζελ με 2λιτρο κινητήρα σε εκδόσεις 115 και 150 ίππων. Ανάλογα με την έκδοση το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 ταχύτητες, ενώ εκτός από τις προσθιοκίνητες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες και τετρακίνητες με τους 2λιτρους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Το T-Roc R είναι τετρακίνητο και χρησιμοποιεί 2λιτρο βενζινοκινητήρα TSI με 300 ίππους. Το καμπριολέ θα προσφέρεται μόνο με τους βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.5.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το VW T-Roc

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Audi A8

Στο δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση η Audi δεν παραμελεί τα συμβατικά της μοντέλα, που θα εξακολουθήσουν και στα επόμενα χρόνια να παίζουν σημαντικό ρόλο στις εμπορικές της δραστηριότητες. Η premium μάρκα του γκρουπ VW ανακοίνωσε τώρα την ανανέωση της ναυαρχίδας της, του Audi A8. Στην κατασκευασμένη κατά 58% από αλουμίνιο «λιμουζίνα» της Audi (μήκος 5,19 μ.) έγιναν, όπως συνηθίζεται στα facelift, κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές, με νέους προβολείς και επανασχεδιασμένη γρίλια εμπρός, ανασχεδιασμένο διαχύτη πίσω και άλλες μικρότερες λεπτομέρειες, ενώ διαθέσιμο για πρώτη φορά είναι ένα πακέτο σπορ εξωτερικών στοιχείων S line και φυσικά προσφέρεται και μία έκδοση S8 για όσους επιθυμούν το απόλυτο σε επιδόσεις. Οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED Digital Matrix, με επιλεκτική διαφοροποίηση του φωτισμού των επιφανειών μπροστά από το αυτοκίνητο. Διάφορες βελτιώσεις και τροποποιήσεις έχουν γίνει στο εσωτερικό και φυσικά αναβάθμιση του εξοπλισμού με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στον τομέα των κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων. Το ανανεωμένο A8 διατίθεται είτε με τον 3λιτρο βενζινοκινητήρα V6 TFSI με 340 ίππους, είτε με τον V8 4.0 TFSI με 460 ίππους, που συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και αυτόματο κιβώτιο Tiptronic 8 ταχυτήτων, ενώ η κορυφαία έκδοση S8 χρησιμοποιεί τον V8 με διπλό τούρμπο και 571 ίππους. Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι η τετρακίνηση με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Audi A8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Οι 10 φιναλίστ για το Αυτοκίνητο του 2022

Με ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε στις 15 Νοεμβρίου οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν τα 10 αυτοκίνητα που θα διεκδικήσουν τον τίτλο του «Αυτοκινήτου του 2022» στην τελική φάση του θεσμού. Η επιλογή έγινε ανάμεσα στα νέα μοντέλα που άρχισαν να διατίθενται στην ελληνική αγορά το τελευταίο 12μηνο. Χαρακτηριστικό των ραγδαίων εξελίξεων που υπάρχουν στην αυτοκινητοβιομηχανία, είναι το γεγονός ότι 9 από τα 17 νέα μοντέλα που συμμετείχαν στην αρχική ψηφοφορία ήταν αμιγώς ηλεκτρικά (άλλα δύο έχουν και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις εκτός από τις συμβατικές), ενώ αμιγώς ηλεκτρικά είναι και 3 από τα αυτοκίνητα που πέρασαν στην τελική δεκάδα. Στην ψηφοφορία πήραν μέρος 26 αυτοκινητικοί συντάκτες από έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη (μεταξύ των οποίων και το auto-internet). Οι 10 φιναλίστ που επέλεξαν είναι (με αλφαβητική σειρά) τα εξής αυτοκίνητα: Citroen C4 C-Cross, Dacia Sandero, Fiat 500e, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Bayon, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Opel Mokka, Renault Arkana, Skoda Enyaq IV. Από αυτά τα 10 αυτοκίνητα θα επιλεγεί με ψηφοφορία στα μέσα Δεκεμβρίου (η ακριβής ημερομηνία θα καθοριστεί τις επόμενες μέρες) το «Αυτοκίνητο του 2022».

  UP