ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η Mercedes παρουσίασε την ηλεκτρική EQA

Σε μια ακόμα διαδικτυακή παρουσίαση η Mercedes αποκάλυψε το νέο της μικρομεσαίο ηλεκτρικό μοντέλο, την EQA. Πρόκειται για ένα SUV μήκους 4,463 μ. με μεταξόνιο 2.729 χιλιοστών. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει πρώτα ως EQA 250 με ηλεκτροκινητήρα 140 kW (190 ίππων) και μπαταρία 66,5 kWh, με αυτονομία που σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών φτάνει τα 426 χιλιόμετρα, διευρύνοντας στο μέλλον τη γκάμα του με εκδόσεις έως και 200 kW, με μπροστινή κίνηση και τετρακίνηση. Η Mercedes τονίζει ιδιαίτερα την καλή αεροδυναμική του αυτοκινήτου (Cx από 0,28), όπως επίσης και τη λειτουργικότητα του εσωτερικού, που επιτρέπει την χρήση του ως οικογενειακού αυτοκινήτου. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 340 λίτρων. Σχετικά με τις επιδόσεις, αναφέρεται επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8,9'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα. Το λανσάρισμα της EQA προβλέπεται να γίνει την άνοιξη και οι τιμές του αυτοκινήτου στην Ελλάδα θα ανακοινωθούν το Φεβρουάριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε την ηλεκτρική EQA

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα «υπεροθόνη» από τη Mercedes

Με τον ανταγωνισμό ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχει μεταφερθεί σε μεγάλο βαθμό από τα καθαρά αυτοκινητικά χαρακτηριστικά στα συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, έχουμε παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια μία κούρσα για τη χρησιμοποίηση όλο και μεγαλύτερης και πιο λειτουργικής οθόνης στο ταμπλό. Τώρα η Mercedes κάνει ένα ακόμα βήμα, παρουσιάζοντας τη γιγαντιαία MBUX Hyperscreen, τεχνολογίας OLED, η οποία θα τοποθετηθεί στη νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα "EQS", καταλαμβάνοντας το σύνολο σχεδόν του εμπρός μέρος του ταμπλό! Σ' αυτήν συνενώνονται σε μία ενιαία επιφάνεια πολλές επιμέρους οθόνες, με αποτέλεσμα μία καμπύλη οθόνη εύρους 141 εκατοστών. Έτσι θα δίνεται η δυνατότητα ακόμα και στον συνοδηγό, που θα έχει εμπρός του δικό του «χώρο λειτουργίας», να μπορεί να χειρίζεται εύκολα κάποιες λειτουργίες που δεν επηρεάζουν την οδήγηση του αυτοκινήτου, όπως π.χ. επιλογή μουσικής, επιλογή προορισμού για το σύστημα πλοήγησης κλπ. Σύμφωνα με την Mercedes το σύστημα ελέγχου της νέας οθόνης χρησιμοποιεί λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να προσαρμόζεται στις προτιμήσεις και τις ανάγκες του χρήστη, προτείνοντας επιλογές ανάλογα με αυτές. Το μέγεθος της οθόνης κάνει περιττή τη μεταφορά σε υπομενού, αφού όλες οι σημαντικές εφαρμογές εμφανίζονται στο επάνω μέρος της. Συνολικά το σύστημα θα μπορεί να διαχειρίζεται έως και 7 διαφορετικά προφίλ χρηστών, ώστε να συμπεριλαμβάνεται και ο συνοδηγός.

Νέο Jeep Grand Cherokee

Η Jeep παρουσίασε τη νέα γενιά του Grand Cherokee, η οποία θα προσφέρεται για πρώτη φορά και σε 7θέσια έκδοση, που είναι και η πρώτη που θ' αρχίσει να διατίθεται στις ΗΠΑ. Αργότερα μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί και η 5θέσια έκδοση με φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος και στους 4 τροχούς, ενώ η έκδοση που θα διατίθεται στην Ευρώπη θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του έτους. Το νέο μοντέλο είναι βασισμένο σε νέο πλαίσιο, διαθέτει αερανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ, τα συστήματα τετρακίνησης Quadra-Trac και Selec Terrain της Jeep, ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, αλλά και σύστημα πολυμέσων που είναι συμβατό με δίκτυα 5G. Η απόσταση από το έδαφος είναι ρυθμιζόμενη και μπορεί να κυμαίνεται από 21,2 ως 27,9 εκατοστά, εξασφαλίζοντας γωνία προσέγγισης 30,1°, διαφυγής 23,6° και ράμπας 22,6°.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Jeep Grand Cherokee

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

To Renault Captur είναι το «Αυτοκίνητο του 2021»

Στις 22/12/20 ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες της ψηφοφορίας και της (διαδικτυακής λόγω κορωνοϊού) ανακοίνωσης του αποτελέσματος για το «Αυτοκίνητο του 2021», το βραβείο που απονέμει κάθε χρόνο ο ανεξάρτητος δημοσιογραφικός θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα». Το Renault Captur ήταν το αυτοκίνητο που κέρδισε τον φετινό τίτλο, συγκεντρώνοντας συνολικά 405 βαθμούς από το μέγιστο δυνατό των 540. Στο θεσμό συμμετέχουν 27 δημοσιογράφοι από το χώρο του αυτοκινήτου (μεταξύ των οποίων και οι συντάκτες του auto-internet Πάνος Φιλιππακόπουλος και Γιάννης Τσιρογιάννης). Η επιλογή έγινε ανάμεσα στα 10 αυτοκίνητα που είχαν προκριθεί -μετά από ψηφοφορία- στην τελική φάση ανάμεσα σε όλα τα καινούργια μοντέλα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο. Οι 10 φιναλίστ ήταν (με αλφαβητική σειρά) τα Ford Puma, Hyundai i20, Nissan Juke, Opel Corsa, Peugeot 2008, Renault Captur, Seat Leon, Skoda Kamiq, Toyota Yaris, VW ID.3. Σύμφωνα με το σύστημα ψηφοφορίας κάθε μέλος του θεσμού κατανέμει ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην ψηφοφορία. Κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει περισσότερους από 20 βαθμούς και κανένα λιγότερους από 5. Ο μεγαλύτερος αριθμός βαθμών (20 ή λιγότεροι, κατά την κρίση κάθε μέλους) μπορεί να δοθεί μόνο σε ένα αυτοκίνητο, ενώ επιτρέπεται να δοθεί ίδιος αριθμός βαθμών σε δύο ή περισσότερα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Από τους συντάκτες του auto-internet ο Πάνος Φιλιππακόπουλος έδωσε 15 βαθμούς στο Renault Captur, 13 στο Hyundai i20, από 10 στα Ford Puma, Peugeot 2008, Seat Leon και Skoda Kamiq, από 9 στα Opel Corsa και Toyota Yaris, 8 στο Nissan Juke και 6 στο VW ID.3. Ο Γιάννης Τσιρογιάννης έδωσε 19 βαθμούς στο Renault Captur, 14 στο Peugeot 2008, από 11 στα Hyundai i20, Nissan Juke, Opel Corsa και Skoda Kamiq, 7 στο Seat Leon, 6 στο Ford Puma και από 5 στα Toyota Yaris, και VW ID.3. Την εκδήλωση χαιρέτισε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Eνέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, δίνοντας έμφαση στο γεγονός ότι στη δεκάδα των φιναλίστ του θεσμού υπήρχε φέτος ένα αμιγώς ηλεκτρικό και ένα πλήρως υβριδικό μοντέλο, αλλά και στη γκάμα των περισσότερων άλλων μοντέλων της δεκάδας υπάρχουν υβριδικές ή και ηλεκτρικές εκδόσεις. Η φετινή διοργάνωση έγινε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ), του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) και του Ελληνικού Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας (ΕΣΣΑΜ). Η εκδήλωση, που ήταν ψηφιακή και προβλήθηκε από την ψηφιακή πλατφόρμα LiveOn, την ΕΡΤFlix και το Vimeo, είχε την υποστήριξη των εταιριών Εθνική Ασφαλιστική & NBG Leasing, ενώ την επιμελήθηκε η εταιρεία CGC Communication. Τα 10 αυτοκίνητα, όπως και τα μέλη και η ιστορία του θεσμού, παρουσιάζονται και στην ειδική έκδοση του «Αυτοκινήτου του 2021», που μπορεί κανείς να διαβάσει ηλεκτρονικά στο στο https://issuu.com/atxelladas/docs/____2021_web.

Νέο Skoda Octavia RS

Μετά τη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση Octavia RS iV, η Skoda συμπληρώνει την γκάμα του Octavia δυο πιο «παραδοσιακές» εκδόσεις επιδόσεων RS, με βενζίνη και ντίζελ. Στην πρώτη περίπτωση χρησιμοποιείται 2λιτρος βενζινοκινητήρας TSI με 245 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη DSG, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και μπροστινή κίνηση. Η εταιρεία αναφέρει για τις επιδόσεις του επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,7'' (DSG). Στη δεύτερη περίπτωση χρησιμοποιείται 2λιτρος ντίζελ TDI 200 ίππων, με 7τάχυτο κιβώτιο DSG και τετρακίνηση (σύστημα με πολύδισκο συμπλέκτη) ή μπροστινή κίνηση, με την επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 6,8'' (4x4). Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης σπορ ανάρτηση με απόσταση από το έδαφος χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά, ενώ προαιρετικά διατίθεται και με προσαρμοζόμενο έλεγχο πλαισίου (Dynamic Chassis Control).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Skoda Octavia RS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητου Toyota Mirai

Παράλληλα με τα υβριδικά αυτοκίνητα και τις έρευνές της πάνω στην «συμβατική» ηλεκτροκίνησή που βασίζεται στις μπαταρίες, η Toyota έχει εδώ και αρκετά χρόνια αναπτύξει μια σοβαρή ερευνητική προσπάθεια πάνω στο επόμενο -και πολύ περισσότερα υποσχόμενο- στάδιο της ηλεκτροκίνησης, που βασίζεται στους συσσωρευτές καυσίμου με υδρογόνο (fuel cells). Ήδη από το 2014 λανσάρισε το πρώτο της αυτοκίνητο βασισμένος αυτήν την τεχνολογία, το Mirai, ένα πλήρως λειτουργικό αυτοκίνητο που μπορούσε να αγοράσει όποιος είχε πρόσβαση σε ανεφοδιασμό με υδρογόνο. Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε τώρα τη δεύτερη γενιά του Mirai, που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα GA-L, η οποία επέτρεψε την προσθήκη ενός τρίτου ρεζερβουάρ, αυξάνοντας τη συνολική χωρητικότητα σε 5,6 κιλά υδρογόνου και την αυτονομία του αυτοκινήτου σε περίπου 650 χιλιόμετρα συνολικά. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει επίσης την καλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων, στην αύξηση των οποίων συνέβαλε και η αύξηση του μεταξονίου κατά 140 χιλιοστά στα 2.920 χιλιοστά συνολικά. Η εξέλιξη της τεχνολογίας του συστήματος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από το υδρογόνο επέτρεψε τη μείωση του βάρους κατά 50% και της ισχύος κατά 12%. Η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί στα 128 kW (174 ίππους). Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί πλέον μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία αντικατέστησε την μπαταρία νικελίου- υδριδίου μετάλλου του προηγούμενου μοντέλου. Η ακαμψία του αμαξώματος έχει επίσης αυξηθεί και οι αναρτήσεις είναι ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων εμπρός-πίσω. Το νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης επιτρέπει επίσης και την ιδανική κατανομή βάρους 50-50 στους δύο άξονες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητου Toyota Mirai

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα πλατφόρμα για ηλεκτροκίνητα Hyundai

Σε παγκόσμια διαδικτυακή παρουσίαση στους εκπροσώπους του Τύπου η Hyundai αποκάλυψε τη νέα πλατφόρμα E-GMP, πάνω στην οποία θα βασιστεί ένας μεγάλος αριθμός από τα επερχόμενα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Όπως τόνισαν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, η νέα πλατφόρμα είναι ιδιαίτερα ευπροσάρμοστη και μπορούν να δημιουργηθούν πάνω σ' αυτή αυτοκίνητα με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα, παραδοσιακά επιβατικά, SUV, ακόμα και αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Θα υπάρχει δυνατότητα να χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα με κίνηση στους 2 (πίσω) τροχούς, ή και στους 4 τροχούς με τη χρησιμοποίηση δύο ηλεκτροκινητήρων, ένα για κάθε άξονα. Επίσης τα ηλεκτροκίνητα οχήματα που θα βασίζονται σ' αυτή θα προσφέρουν αυτονομία έως 500 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το σύστημα τετρακίνησης θα προσφέρει τη δυνατότητα ελέγχου της σύνδεσης μεταξύ των κινητήρων και των τροφίμων και να μεταβάλλει τη μετάδοση κίνησης στους πίσω ή και στους 4 τροχούς, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Είναι η πρώτη πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα προσφέρει τη δυνατότητα πολλαπλής ταχυφόρτισης (400 V/800 V) και αμφίδρομη λειτουργία μετατροπής ισχύος (η οποία θα επιτρέπει την φόρτιση ενός άλλου ηλεκτρικού αυτοκινήτου ή και την τροφοδοσία με ηλεκτρική ενέργεια ενός ηλεκτρικού μηχανήματος, όπως π.χ. ενός κλιματιστικού ή μίας τηλεόρασης). Το πρώτο αυτοκίνητο που θα βασιστεί στη νέα πλατφόρμα, το Ioniq5, θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021, ενώ σ' αυτή θα βασιστεί και το αντίστοιχο ηλεκτρικό μοντέλο της Kia. Το κορεάτικο γκρουπ σχεδιάζει να παρουσιάσει 23 ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2025.

Αυτοκίνητο του 2021: 10 μοντέλα για τον τελικό

Με ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε online λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό, οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν στις 30 Νοεμβρίου τα 10 αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν στην τελική φάση της επιλογής του «Αυτοκινήτου του 2021» ανάμεσα στα νέα μοντέλα που άρχισαν να διατίθενται στην ελληνική αγορά το τελευταίο 12μηνο. Στην ψηφοφορία πήραν μέρος 27 αυτοκινητικοί συντάκτες από έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη (μεταξύ των οποίων και το auto-internet), επιλέγοντας (με αλφαβητική σειρά) τα εξής αυτοκίνητα: Ford Puma, Ηyundai i20, Nissan Juke, Opel Corsa, Peugeot 2008, Renault Captur, Seat Leon, Skoda Kamiq, Toyota Yaris, VW ID.3. Από αυτά τα 10 θα επιλεγεί μετά από ψηφοφορία μέχρι το τέλος του χρόνου (η ημερομηνία και ο τρόπος ψηφοφορίας θα καθοριστούν ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων) το «Αυτοκίνητο του 2021». Η διοργάνωση της ανάδειξης του «Αυτοκινήτου του 2021» για την Ελλάδα τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ), του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) και του Ελληνικού Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτου Μοτοσικλέτας (ΕΣΣΑΜ).

Η Hyundai αποκάλυψε το i20 N

Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για την κορυφαία σπορ έκδοση "N" του νέου i20. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει εξωτερικά από τα υπόλοιπα i20 με μια μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα εμπρός για την ψύξη του κινητήρα και των φρένων, τις ζάντες 18'' και τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα αεροδυναμικά μαρσπιέ, την πίσω αεροτομή και άλλες μικρότερες λεπτομέρειες. Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος T-GDi 1.6 με 204 ίππους και 28 kgm ροπής και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Το βάρος του είναι 1.190 κιλά και η εταιρεία αναφέρει για τις επιδόσεις του επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,7'' και μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Επίσης διαθέτει σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με 5 διαφορετικές ρυθμίσεις για τον κινητήρα, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης. Το i20 N αναμένεται στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai αποκάλυψε το i20 N

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η BMW αποκάλυψε την ηλεκτρική iX

Ένα χρόνο πριν το λανσάρισμά του στην αγορά, προς τα τέλη του 2021, η BMW αποκάλυψε το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV, την iX, το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το νέο μεγάλο SUV θα κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα για κάθε άξονα ώστε να εξασφαλίζεται τετρακίνηση, με συνολικής ισχύ πάνω από 500 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει ότι υπολογίζει πως η μπαταρία του αυτοκινήτου θα προσφέρει αυτονομία πάνω από 600 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών και θα μπορεί να φορτιστεί ακόμα και σε ταχυφορτιστές με συνεχές ρεύμα ισχύος έως 200 kW. Η iX θα έχει το ίδιο περίπου μήκος και πλάτος μα την X5 και το ίδιο ύψος με την X6. Ένα από τα χαρακτηριστικά που φέρνει η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης είναι ότι, επειδή το σύστημα ηλεκτροκίνησης έχει ελάχιστες απαιτήσεις για αέρα ψύξης, η μάσκα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου είναι εντελώς κλειστή και λειτουργεί πλέον ως ένα πάνελ συλλογής πληροφοριών με διάφορους αισθητήρες τοποθετημένους πίσω από τη διαφανή επιφάνειά της. Στο εσωτερικό, λόγω της ιδιομορφίας του συστήματος κίνησης με τους δύο κινητήρες, δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ, με αποτέλεσμα αυξημένους χώρους για τα πόδια των επιβατών. Η δομή του αμαξώματος, που είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα προσφέρει μεγάλη στρεπτική ακαμψία με χαμηλό βάρος. Πολύ καλή είναι και η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με συντελεστή Cx 0,25.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW αποκάλυψε την ηλεκτρική iX

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Υβριδικά όλα τα βενζινοκίνητα Ford Mondeo

Διευρύνοντας την πολιτική της για εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η Ford ανακοίνωσε ότι σταματάει την κατασκευή των αποκλειστικά βενζινοκίνητων εκδόσεων του Mondeo, οι οποίες αντικαθίστανται από υβριδικά συστήματα. Ήδη άλλωστε κατά τους πρώτους επτά μήνες της φετινής χρονιάς, περισσότερα από το ένα τρίτο των Mondeo που διατέθηκαν συνολικά ήταν υβριδικά. Το υβριδικό Mondeo, χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον, σε συνδυασμό με ένα ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μπαταρία λιθίου. Το σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο. Η πρώτη έκδοση του Mondeo που είχε παρουσιαστεί με υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος ήταν η στέισον και τώρα προστίθεται και το 4θυρο, ενώ στην γκάμα του μοντέλου εξακολουθεί να υπάρχει και ο 2λιτρος ντίζελ EcoBlue.

Η Fiat παρουσίασε το Tipo Cross

Με δεδομένη τη συνεχή αύξηση της ζήτησης για υπερυψωμένα αυτοκίνητα σε όλες τις κατηγορίες, πολλοί κατασκευαστές εκτός από την προσφορά ξεχωριστών μοντέλων SUV καταφεύγουν και στη λύση της παρουσίασης υπερυψωμένων εκδόσεων τύπου "crossover" για κάποια από τα συμβατικά μοντέλα τους. Αυτή τη φορά ήταν η Fiat, που με την ευκαιρία της αισθητικής ανανέωσης του Tipo παρουσίασε και μια υπερυψωμένη έκδοσή του χάτσμπακ, το Tipo Cross, στο οποίο η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 4 εκατοστά. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας το Tipo θα προσφέρεται πλέον με τον νέο χιλιάρη βενζινοκινητήρα τούρμπο, με ισχύ 100 ίππων και με δύο ντίζελ, 1.3 με 95 ίππους και 1.6 με 130 ίππους. Στο ανανεωμένο μοντέλο, όπου υπάρχουν νέα υλικά, ψηφιακός πίνακας οργάνων και νέο τιμόνι, χρησιμοποιείται επίσης και η τελευταία γενιά του συστήματος συνδεσιμότητας και πολυμέσων UConnect 5 με οθόνη αφής 10,25'', που προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Fiat παρουσίασε το Tipo Cross

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Fiat Panda

Γιορτάζοντας τα 40 χρόνια του Panda, η Fiat ανακοίνωσε μία ανανέωση του πετυχημένου μίνι της, που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, ανανέωση του εσωτερικού με καθίσματα και ταμπλό από ανακυκλωμένα υλικά, καθώς και ραδιόφωνο με οθόνη αφής 7'', νέα χρώματα και νέες προσθήκες στον εξοπλισμό. Στη γκάμα του αυτοκινήτου, εκτός από την «καθημερινή» έκδοση Life και την υπερυψωμένη Cross, προστέθηκε και μια έκδοση Sport, με τις ανάλογες αισθητικές προσθήκες. Η βασική υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου με τον χιλιάρη κινητήρα των 70 ίππων θα είναι πλέον διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος. Και φυσικά το αυτοκίνητο θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με μια ευρεία γκάμα συστημάτων παροχής ισχύος: με βενζίνη (για το 4x4), υβριδικό, με φυσικό αέριο και με υγραέριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Fiat Panda

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Dacia παρουσίασε το ηλεκτρικό Spring

Σε μια μεγάλη εκδήλωση που οργάνωσε το γκρουπ Renault για την ηλεκτροκίνηση η Dacia παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Spring, για το οποίο θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες την άνοιξη του 2021. Σύμφωνα με την εταιρεία θα είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή αγορά και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μία επιβατική και μία επαγγελματική. Πρόκειται για ένα μικρό αυτοκίνητο, με αμάξωμα τύπου SUV, το οποίο έχει μήκος 3,73 μ. (στα επίπεδα δηλαδή των μίνι αυτοκινήτων πόλης) και χώρο αποσκευών 300 λίτρων, που μπορεί να διπλασιαστεί με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος. Το Spring θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 44 ίππων, που θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία 26,8 kWh, η οποία θα προσφέρει αυτονομία 225 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η εταιρεία θα προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση 3 ετών ή 100.000 χιλιομέτρων για το αυτοκίνητο και 8 ετών ή 120.000 χιλιομέτρων για την μπαταρία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Dacia παρουσίασε το ηλεκτρικό Spring

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

VW Golf GTI Clubsport

Η VW παρουσίασε την ισχυρότερη έκδοση της νέα γενιάς του Golf GTI, το νέο GTI Clubsport. Το Clubsport έχει ισχύ 300 ίππων αντί για τους 245 του απλού GTI, καθώς και μία σειρά άλλων βελτιώσεων για την καλύτερη προσαρμογή του στην αυξημένη ισχύ. Έτσι, υπάρχει π.χ. ανοιχτός μπροστινός προφυλακτήρας με δύο πτέρυγες και νέο διαχύτη, για την εφαρμογή μεγαλύτερης κάθετης δύναμης στον μπροστινό άξονα σε υψηλές ταχύτητες. Επίσης, μια αεροτομή δύο τμημάτων στο πίσω μέρος της οροφής, αυξάνει την αρνητική άντωση στον πίσω άξονα. Ενισχυμένα είναι επίσης και τα φρένα, ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα που ελέγχει τα ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικά και το -προαιρετικό- προσαρμοζόμενο πλαίσιο, στο GTI Clubsport ελέγχει επίσης και το μπλοκέ ηλεκτρομηχανικό διαφορικό του εμπρός άξονα. Τέλος, το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης προσφέρει στο GTI Clubsport μία επιπλέον επιλογή προφίλ οδήγησης για πίστα, ειδικά σχεδιασμένη για την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - VW Golf GTI Clubsport

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP