ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ανανέωση για το Toyota C-HR

Η Toyota ανακοίνωσε την ανανέωση του μικρού της "crossover", η οποία εκτός από την αισθητική ανανέωση περιλαμβάνει και την προσθήκη ενός νέου κινητήριου συνόλου και την αναβάθμιση του εξοπλισμού. Όπως συνήθως συμβαίνει στα "facelift", υπάρχουν σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ τα φωτιστικά σώματα αναβαθμίστηκαν με τη χρήση τεχνολογίας LED. Το νέο σύστημα πολυμέσων είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ υπάρχει βελτίωση της ηχομόνωσης και της απομόνωσης των κραδασμών. Βελτιωμένο είναι επίσης το σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού, ενώ η σημαντικότερη προσθήκη είναι αυτή του νέου υβριδικού συστήματος παροχής ισχύος των 184 ίππων με 2λιτρο βενζινοκινητήρα, το οποίο θα προσφέρεται παράλληλα με το ήδη υπάρχον σύστημα των 1,8 λίτρων. Η έκδοση με το ισχυρότερο υβριδικό σύστημα έχει και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, για βελτίωση της άνεσης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Toyota C-HR

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Φορτιζόμενη υβριδική BMW X1 xDrive25e

Η BMW δημιούργησε και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση της X1 με στοιχεία τετρακίνησης. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο 1.5 με 125 ίππους οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 ταχυτήτων και έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων ειδικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο, ο οποίος είναι τοποθετημένος κάτω από τα πίσω καθίσματα και μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου με μια σχέση μετάδοσης. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 220 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει για τη συγκεκριμένη έκδοση επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7'' και αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτροκίνησή έως 57 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό εργαστηριακό κύκλο δοκιμών. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 450 λίτρα. Η μπαταρία λιθίου μπορεί να φορτιστεί σε συμβατική οικιακή πρίζα σε 5 ώρες και σε επιτοίχιο φορτιστή (wallbox) σε λιγότερο από 3,6 ώρες.

Toyota Corolla Trek

Η Toyota ανακοίνωσε μια έκδοση της νέας Corolla που απευθύνεται στο ολοένα αυξανόμενο κοινό που επιθυμεί υπερυψωμένα αυτοκίνητα με «περιπετειώδη» χαρακτήρα. Η Corolla Trek έχει αυξημένο ύψος από το έδαφος κατά 20 εκατοστά σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου και προσφέρεται αποκλειστικά στην έκδοση Touring Sports με το αμάξωμα τύπου «στέισον», που όπως τονίζει η εταιρεία ταιριάζει περισσότερο με τον περιπετειώδη χαρακτήρα των των διαφόρων "crossover" μοντέλων. Φυσικά υπάρχουν οι σχετικές στιλιστικές λεπτομέρειες εξωτερικά που τονίζουν αυτόν τον χαρακτήρα, όπως επίσης και κάποιες αντίστοιχες επιλογές στο διάκοσμο του εσωτερικού. Η Corolla Trek θα προσφέρεται με τον βενζινοκινητήρα 1.2 τούρμπο ή σε φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με τον κινητήρα των 2 λίτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Toyota Corolla Trek

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019

Με περισσότερες απουσίες από κάθε άλλη φορά (Abarth, Aston Martin, Citroen, DS, Fiat, Ferrari, Jeep, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Rolls-Royce, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo) ξεκίνησε η φετινή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, με τους παρόντες να είναι λιγότεροι από τους απόντες για πρώτη φορά μετά από αρκετές δεκαετίες. Ευτυχώς η Γερμανία έχει αρκετούς κατασκευαστές αυτοκινήτων, που δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την «εντός έδρας» έκθεση, που είναι και από τις μεγαλύτερες στον κόσμο, κι έσωσαν την παράσταση μαζί με κάποιους ξένους που είχαν ολοκαίνουργια μοντέλα τα οποία έκαναν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στη γερμανική έκθεση. Φυσικά η μεγαλύτερη έμφαση έχει δοθεί στα ηλεκτρικά μοντέλα, πολλά από τα οποία δεν είναι πλέον μόνο εκθεσιακά πρωτότυπα, αλλά κανονικά μοντέλα παραγωγής τα οποία θα αρχίσουν να διατίθενται προς πώληση (άσχετα αν το ενδιαφέρον γι' αυτά είναι ακόμα περιορισμένο). Ηχηρή είναι η απουσία και των κατασκευαστών υπεραυτοκινήτων. Mόνο η Lamborghini, που ανήκει πλέον στο γκρουπ VW, είναι παρούσα με ένα νέο υβριδικό υπεραυτοκίνητο, όπως και η Porsche, που είναι ειδική περίπτωση, γιατί κατασκευάζει μεν υπεραυτοκίνητο, αλλά έχει και άλλα μοντέλα, ακριβά μεν αλλά πιο «μαζικά» (η πρεμιέρα όμως της ηλεκτρικής Taycan έγινε λίγες μέρες πριν την έκθεση της Φρανκφούρτης σε μια διεθνή εκδήλωση). Από πλευράς ενδιαφέροντος για την ελληνική αγορά, οι πρεμιέρες που έχουν σημασία είναι το νέο Hyundai i10, το νέο Opel Corsa, το νέο Renault Captur (που παρουσιάστηκε στο περιθώριο της έκθεσης, μονό για τους δημοσιογράφους) και το VW T-Roc Cabriolet, που προσφέρει μια νέα διάσταση στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών και μικρομεσαίων SUV και crossover.

περισσότερα...

Η Porsche παρουσίασε την Taycan

Λίγες μέρες πριν το άνοιγμα της αυλαίας για την έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η Porsche παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με μία «τριπλή» εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα στον Καναδά, την Κίνα και τη Γερμανία. Η Taycan είναι ένα μεγάλο 4θυρο αυτοκίνητο με εξαιρετική αεροδυναμική (συντελεστής Cx 0,22) το οποίο, παρά το ότι είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο, χρησιμοποιεί την παραδοσιακή ονοματολογία για τις δύο πρώτες εκδόσεις του, που είναι η Taycan Turbo και η Taycan Turbo S, οι οποίες φυσικά δεν έχουν κανένα τούρμπο! Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής που χρησιμοποιεί ηλεκτρικό σύστημα 800 V αντί για τα 400 V που χρησιμοποιούνται συνήθως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάτι που επιτρέπει την ταχύτερη φόρτισή του σε ταχυφορτιστή (22,5 λεπτά για να φορτιστεί η μπαταρία στο 80% της χωρητικότητάς της). Και οι δύο εκδόσεις της Taycan είναι τετρακίνητες, αφού χρησιμοποιούν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα για το εμπρός άξονα κι ένα για τον πίσω. Η συνολική ισχύς είναι 680 ίπποι για την Taycan Turbo και 761 ίπποι για την Taycan Turbo S. Η αυτονομία που αναφέρει η εταιρεία σύμφωνα με τον νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι μέχρι 412 χιλιόμετρα για την Turbo S και μέχρι 450 για την Turbo. Η μέγιστη ταχύτητα είναι και για τις δύο εκδόσεις 260 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα 3,2'' για την Turbo και 2,8'' για την Turbo S.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Porsche παρουσίασε την Taycan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Nissan αποκάλυψε το νέο Juke

Η Nissan έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία και φωτογραφίες για το νέο Juke, που δεν θα παρουσιαστεί την άλλη εβδομάδα στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, από την οποία θα απουσιάζει η Nissan. Το μικρό crossover της Nissan έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις (μήκος 4,210 μ.) προσφέροντας μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, που φτάνει τα 422 λίτρα, χωρητικότητα που παραπέμπει στα μεγαλύτερα οικογενειακά χάτσμπακ της μικρομεσαίας κατηγορίας. Το αυτοκίνητο θα κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα του ενός λίτρου, που αποδίδει 117 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Φυσικά προσφέρεται με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, όπως επίσης και με σύστημα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας συμβατό με Apple CarPlay και android Auto. Οι πρώτες παραδόσεις στην ελληνική αγορά αναμένονται στα τέλη Νοεμβρίου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Nissan αποκάλυψε το νέο Juke

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Audi Q3 Sportback

Η μόδα των SUV με αμάξωμα τύπου κουπέ έχει καθιερωθεί κι έχει αποκτήσει το δικό της κοινό, επεκτείνεται μάλιστα βαθμιαία και προς μικρότερες κατηγορίες. Ήταν λοιπόν μάλλον αναμενόμενη η παρουσίαση από την Audi ενός αντίστοιχου μοντέλου βασισμένο πάνω στο νέο Q3. Το Q3 Sportback που ανακοινώθηκε από την premium μάρκα του γκρουπ VW έχει μήκος 4,50 μ. και προσφέρει αρκετά μεγάλη ευελιξία διαμόρφωσης στο εσωτερικό, χάρη στα ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα τα οποία μπορούν να μετακινηθούν κατά μήκος σε μια διαδρομή 13 εκατοστών, ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η κλίση της πλάτης τους. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 530 λίτρων και το δάπεδο φόρτωσης μπορεί να διαχωριστεί σε δύο επίπεδα. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται αρχικά σε μία βενζινοκίνητη τετρακίνητη έκδοση με 230 ίππους και μία πετρελαιοκίνητη προσθιοκίνητη με 150 ίππους και οι δύο με αυτόματο κιβώτιο. Αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις με επιπλέον κινητήρες και με χειροκίνητο κιβώτιο, όπως επίσης και μια ήπια υβριδική έκδοση. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα από το φθινόπωρο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Audi Q3 Sportback

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο από τη Lotus

Η Lotus αποκάλυψε ένα νέο -αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο- μοντέλο, από το οποίο θα κατασκευαστούν μόνο 130 αυτοκίνητα, καθένα από τα οποία θα κοστίζει περίπου 1,9 εκατομμύρια ευρώ συν τους εκάστοτε φόρους! Η Evija, όπως λέγεται η ηλεκτρική Lotus, είναι σύμφωνα με την εταιρεία το ισχυρότερο (και το πιο ακριβό) αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ. Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο της Lotus που χρησιμοποιεί ένα «μονοκόκ» αμάξωμα από ανθρακονήματα για να αντισταθμιστεί η αύξηση του βάρους από τις μπαταρίες, με το συνολικό του βάρος να συγκρατείται στα 1.680 κιλά. Το αυτοκίνητο θα κινείται από 4 ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 2.000 ίππων που θα του προσφέρουν επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3''! Η μέγιστη ταχύτητά του θα ξεπερνάει τα 322 χλμ./ώρα. Η αυτονομία του θα φτάνει τα 400 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Ο έλεγχος των κινητήρων θα γίνεται από μία ηλεκτρονική μονάδα, η οποία θα κατανέμει την ροπή τους τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Η φόρτιση των μπαταριών κατά 100% θα μπορεί να γίνει με τους σύγχρονους ταχυφορτιστές των 350 kW σε 18 λεπτά, ενώ το σύστημα φόρτισης είναι συμβατό και με τους μελλοντικά αναμενόμενους φορτιστές των 800 kW.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο από τη Lotus

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο ηλεκτρικό Mini

Όπως αναμενόταν από καιρό, η Mini αποκάλυψε μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 3θυρου μοντέλου της. Το νέο Mini Cooper SE κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων και η συστοιχία μπαταριών λιθίου που τον τροφοδοτεί παρέχει αυτονομία 235 - 270 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Σχετικά με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,3'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα. Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει και σε οικιακή πρίζα, ενώ υπάρχει φυσικά και η δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος. Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται προβολείς τεχνολογίας LED, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, θέρμανση με τεχνολογία αντλίας θερμότητας, σύστημα πλοήγησης κλπ. Το αμάξωμα είναι υπερυψωμένο κατά 1,8 εκατοστά σε σύγκριση με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου, ώστε να είναι δυνατή η τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο του αυτοκινήτου και να μη μειωθεί ο χώρος αποσκευών, που εξακολουθεί να έχει χωρητικότητα 211 λίτρων, όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Σε ό,τι αφορά το βάρος, το ηλεκτροκίνητο Cooper SE είναι βαρύτερο κατά 145 κιλά από το αυτόματο Mini Cooper S.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο ηλεκτρικό Mini

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Kia αποκάλυψε το XCeed

Την έκδοση crossover της οικογένειας Ceed αποκάλυψε η Kia, διευρύνοντας έτσι τη γκάμα του μικρομεσαίου της μοντέλου, που προσφέρεται πλέον σε μια ολοκληρωμένη σειρά εκδόσεων αξιώματος. Το υπερυψωμένο 5θυρο αυτοκίνητο (απόσταση από το έδαφος 17,4 εκατοστά) σχεδιάστηκε στην Ευρώπη, στο ευρωπαϊκό σχεδιαστικό κέντρο της εταιρείας στη Φρανκφούρτη. Το μεταξόνιο είναι ίδιο με τα άλλα μοντέλα της οικογένειας Ceed, αλλά οι πρόβολοι εμπρός και πίσω είναι μεγαλύτεροι, όπως και το πλάτος του αυτοκινήτου. Το συνολικό μήκος του XCeed είναι 4,395 μ. και ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα που φτάνει τα 426 λίτρα, με το δάπεδό του να είναι μετακινούμενο και τη φόρτωση του να διευκολύνεται από την ηλεκτρική πίσω πόρτα. Μια πλήρης σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων είναι διαθέσιμη, για τη διευκόλυνση του οδηγού, την ενίσχυση της ασφάλειας και την εξασφάλιση της συνδεσιμότητας. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με 3 υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες, τον 3κύλινδρο χιλιάρη με 120 ίππους, τον 1.4 με 140 ίππους και τον 1.6 με 204 ίππους. Διαθέσιμος είναι επίσης κι ένας νέος ντίζελ που καλύπτει τις πιο σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 115 ή 136 ίππους. Από τις αρχές του 2020 το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και σε δύο υβριδικές εκδόσεις (ήπια και φορτιζόμενη).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Kia αποκάλυψε το XCeed

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Ford Puma

Η Ford αναβιώνει το όνομα Puma σε ένα νέο μοντέλο με εντελώς διαφορετικό προσανατολισμό από το ομώνυμο μικρό κουπέ του παρελθόντος. Όπως απαιτούν οι τάσεις της εποχής, το νέο Puma είναι ένα μικρό υπερυψωμένο crossover, που προσπαθεί να συνδυάσει την κομψότητα του κουπέ σχήματος με την πρακτικότητα των SUV, που καλύπτουν όλο και μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς στις μέρες μας. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί τον γνωστό χιλιάρη βενζινοκινητήρα τούρμπο σε εκδόσεις 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια, που υποβοηθεί τον βενζινοκινητήρα στο ξεκίνημα και στην επιτάχυνση, προσφέροντας στιγμιαία πρόσθετη ροπή και μειώνοντας έτσι την κατανάλωση. Η πρακτικότητα του αυτοκινήτου ενισχύεται από το μεγάλο χώρο αποσκευών, που φτάνει τα 456 λίτρα, προσφέροντας ταυτόχρονα αρκετή ευελιξία στη διαμόρφωσή του με προσαρμογή του δαπέδου του. Διαθέσιμη επίσης για το αυτοκίνητο είναι η ηλεκτρική πίσω πόρτα, που ανοίγει με την κίνηση του ποδιού, διευκολύνοντας έτσι την φόρτωση αντικείμενων που κρατάει κανείς στα χέρια του. Μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων βρίσκεται στη διάθεση του οδηγού, εξασφαλίζοντας την απαραίτητη ασφάλεια και συνδεσιμότητα, ενώ διαθέσιμος είναι κι ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Ford Puma

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Peugeot 2008

Η Peugeot αποκάλυψε τη νέα γενιά του 2008, καθώς ο ανταγωνισμός στα μικρά SUV εντείνεται συνεχώς και η κατηγορία αναπτύσσεται σε όλη την Ευρώπη. Βασισμένο στην νέα πλατφόρμα CMP, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,3 μ. και μεταξόνιο 2.650 χιλιοστών, με το χώρο αποσκευών να φτάνει μέχρι τα 434 λίτρα, διαθέτοντας δάπεδο που μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο διαφορικές θέσεις (ανάλογα με την έκδοση). Φυσικά το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από το μικρό τιμόνι που υπάρχει πλέον σε όλα τα Peugeot, από μια μεγάλη κεντρική οθόνη στο ταμπλό, ενώ διαθέσιμος είναι κι ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και σύστημα "head up display". Όλες οι σύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας είναι διαθέσιμες, όπως επίσης και μια σειρά ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και σε ηλεκτρική έκδοση με κινητήρα 136 ίππων και αυτονομία 310 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Φυσικά υπάρχουν και εκδόσεις με βενζινοκινητήρες και ντίζελ, στην πρώτη περίπτωση με τον 1.2 τούρμπο σε εκδόσεις 100 και 130 ίππων και τον 1.6 τούρμπο των 155 ίππων και στη δεύτερη περίπτωση με τον 1.5 Blue HDi σε εκδόσεις 100 και 130 ίππων. Τα κιβώτια είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων και το νέο αυτόματο 8άρι.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Peugeot 2008

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Gran Coupe για τη BMW σειράς 8

Η BMW διευρύνει ακόμα περισσότερο τη γκάμα της «σπορτίφ» ναυαρχίδας της, μετά την παρουσίαση των εκδόσεων κουπέ και καμπριολέ, με μια έκδοση Gran Coupe. Το νέο μεγάλο τετράθυρο κουπέ είναι μεγαλύτερο από την έκδοση Coupe σε όλες τις διαστάσεις (κατά 22,9 εκατοστά στο μήκος, 3 εκατοστά στο πλάτος και 5,6 εκατοστά στο ύψος), αλλά έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 20 εκατοστά. Φαρδύτερα είναι επίσης και τα μετατρόχια και είναι χαρακτηριστικό ότι στο εργοστάσιο του Ντίνγκοφινγκ στη Γερμανία, όπου κατασκευάζεται το αυτοκίνητο, χρειάστηκε να γίνουν κάποιες τροποποιήσεις στη γραμμή παραγωγής για την υποδοχή της φαρδύτερης νέας πλατφόρμας. Οι αυξημένες διαστάσεις συνεπάγονται φυσικά και μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 440 λίτρα. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 340 ίππους, ενώ για την έκδοση M χρησιμοποιείται ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 4,4 λίτρων με 530 ίππους. Η έκδοση ντίζελ χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα με 320 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση, ενώ ο 3λιτρος βενζινοκινητήρας προσφέρεται και σε έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Gran Coupe για τη BMW σειράς 8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Renault Zoe

Με τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να έχει αρχίσει να εντείνεται, η Renault αναβάθμισε το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το Zoe, που από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε, το 2012, ήταν το μοναδικό μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή αγορά. Το αυτοκίνητο αναβαθμίστηκε στο εσωτερικό του, όπου εκτός των άλλων υπάρχει τώρα ψηφιακός πίνακας οργάνων και -προαιρετικά- μία οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, κυρίως όμως αναβαθμίστηκε στον τομέα της παροχής ισχύος, ώστε να μη βρεθεί σε δυσμενή θέση απέναντι στους νέους ανταγωνιστές που αναμένονται. Η νέα, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία των 52 kWh εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο μια αυτονομία 390 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, που βρίσκεται πιο κοντά στην πραγματικότητα σε σχέση με τον προηγούμενο. Το αυτοκίνητο διατίθεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες, έναν 80 kW (109 ίππων) κι ένα νέα 100 kW (135 ίππων), που σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο απ 10''. Επίσης προστέθηκε η δυνατότητα φόρτισης από ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος, ώστε να προσφέρει πλέον το αυτοκίνητο τη δυνατότητα φόρτισης με οποιονδήποτε τρόπο είναι διαθέσιμος στην αγορά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Renault Zoe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Alpine A110S

Η Renault αποκάλυψε μια νέα, ισχυρότερη έκδοση της Alpine, που την τοποθετεί στην κορυφή της γκάμας του καθαρόαιμου σπορ μοντέλου της εταιρείας. Η A110S διακρίνεται από τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου με ορισμένες εξωτερικές και εσωτερικές λεπτομέρειες και προσφέρεται σε μία επιπλέον γκρι ματ απόχρωση που δημιουργήθηκε ειδικά αυτή. Προαιρετικά μπορεί να παραγγελθεί με οροφή από ανθρακονήματα, που προσφέρει και μείωση του βάρους κατά 1,9 κιλά. Τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και οι αντιστρεπτικές ράβδοι των αναρτήσεων έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις (50% πιο σκληρά ελατήρια και 100% πιο άκαμπτες ράβδοι στρέψης), προσαρμοσμένες στην αυξημένη ισχύ του αυτοκινήτου, τα ελαστικά (Michelin Pilot Sport 4) είναι φαρδύτερα κι έχουν ειδική κατασκευή, ενώ το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 4 χιλιοστά, χαμηλώνοντας έτσι και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου. Aντίστοιχα, διαφορετικές ρυθμίσεις έχουν γίνει και στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Κατά 40 ίππους σε σχέση με τις υπάρχουσες εκδόσεις είναι αυξημένη η ισχύς του κινητήρα, που είναι ο ίδιος 4κύλινδρος 1.8 τούρμπο με υπερπίεση αυξημένη κατά 0,4 bar, αποδίδοντας 292 ίππους στις 6.400 στροφές, με τη μέγιστη ροπή των 32,6 kgm να αποδίδεται σταθερά από τις 2.000 ως τις 6.400 στροφές. Το κιβώτιο είναι επτάρι διπλού συμπλέκτη της Getrag, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου προσφέρουν και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού στον κινητήριο πίσω άξονα. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι μόλις 1.114 κιλά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alpine A110S

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP