ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ελληνικό το ταχύτερο αμαξίδιο στον τελικό "F1 in Schools"

Η ομάδα Arrow Racers, μία από τις τρεις σχολικές ομάδες που εκπροσώπησαν στην Ελλάδα στους τελικούς του παγκοσμίου πρωταθλήματος του διαγωνισμού "F1 in Schools" τερμάτισε 10η σε σύνολο 55 ομάδων στη συνολική κατάταξη (όπου λαμβάνεται υπ' όψη και το συνολικό επιχειρησιακό πλάνο κάθε ομάδας εκτός από τα αποτελέσματα του αγώνα των αμαξιδίων), ενώ κατέκτησε το βραβείο του γρηγορότερου αμαξιδίου (Fastest Car Award 2019). Η φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε στο 'Αμπου Ντάμπι, στο πλαίσιο του τελευταίου αγώνα το φετινού πρωταθλήματος της Formula 1. Η απονομή του βραβείου της ελληνικής ομάδας έγινε από τον πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Formula 1, Νίκο Ρόσμπεργκ, στην πίστα της Formula 1 «Yas Marina Circuit». Η ομάδα «Arrow Racers» είναι ομάδα συνεργασίας ανάμεσα στο δημόσιο 1ο Γενικό Λύκειο Πανοράματος, Θεσσαλονίκης και το ιδιωτικό σχολείο Εκπαιδευτική Αναγέννηση από τις Αφίδνες Αττικής. Η ελληνική ομάδα ήταν επίσης υποψήφια για το βραβείο Καινοτομίας.

Η Audi παρουσίασε το e-tron Sportback

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες η Audi παρουσίασε ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το «κουπέ SUV» e-tron Sportback. Πρόκειται για ένα μεγάλο αυτοκίνητο, με μήκος 4,901 μ., που προγραμματίζεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη την άνοιξη του 2020. Η εταιρεία τονίζει την εξαιρετική αεροδυναμική του αμαξώματος, με συντελεστή Cx μόλις 0,25, όπως επίσης κι ότι είναι το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής στο οποίο διατίθενται προβολείς τεχνολογίας digital matrix LED. Το e-tron Sportback 55 quattro, όπως είναι η πλήρης ονομασία του μοντέλου, έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα σε κάθε άξονα, ώστε να εξασφαλίζεται ένα σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης, με συνολική ισχύ 360 ίππων. Με την επιλογή «σπορ» και με το γκάζι πατημένο μέχρι κάτω, ενεργοποιείται η λειτουργία boost, που αυξάνει την ισχύ στους 408 ίππους για 8''. Υπό κανονικές συνθήκες το αυτοκίνητο κινείται από τους πίσω τροχούς, ενώ όταν οι συνθήκες πρόσφυσης το απαιτούν, ενεργοποιείται ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας, δίνοντας κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η αυτονομία του αυτοκινήτου σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών φτάνει μέχρι τα 448 χιλιόμετρα. Η Audi θα προσφέρει και μία έκδοση μικρότερης ισχύος με 313 ίππους και αυτονομία έως 347 χιλιομέτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το e-tron Sportback

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Aston Martin αποκάλυψε τη DBX

Η Aston Martin αποκάλυψε το πρώτο της SUV στα 106 χρόνια της ιστορίας της, προσαρμοζόμενη όπως και οι άλλοι κατασκευαστές ακριβών σπορ αυτοκινήτων στην τάση της εποχής, που στρέφει όλο και μεγαλύτερο μέρος των αγοραστών προς τα υπερυψωμένα αυτοκίνητο «τύπου εκτός δρόμου». Κατασκευασμένη πάνω σε μία νέα πλατφόρμα που δημιουργήθηκε ειδικά για SUV, με μεγάλη χρήση αλουμινίου για περιορισμό του βάρους, η DBX είναι ένα μεγάλο 5θέσιο αυτοκίνητο, με τεράστιο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 632 λίτρα. Κινείται από ένα V8 4 λίτρων με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 550 ίππους και ροπή 71 kgm και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός ενεργού διαφορικού, ενώ και στον πίσω άξονα υπάρχει ένα ενεργό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δε μοιάζει απλώς με εκτός δρόμου, αλλά θα έχει και πραγματικές δυνατότητες κίνησης σε επιφάνειες εκτός ασφάλτου. Η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου των κλίσεων του αμαξώματος.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Aston Martin αποκάλυψε τη DBX

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αυτοκίνητο του 2020: η δεκάδα του τελικού

Οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν τα 10 αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν στην τελική φάση της επιλογής του «Αυτοκινήτου του 2020». Οι 24 αυτοκινητικοί συντάκτες από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη που ψήφισαν για την επιλογή των 10 αυτοκινήτων ανάμεσα στα νέα μοντέλα που άρχισαν να διατίθενται στην ελληνική αγορά το τελευταίο 12μηνο, επέλεξαν -με αλφαβητική σειρά τα Audi A1, Citroen C5 Aircross, DS 3 Crossback, Kia XCeed, Mazda 3, Peugeot 208, Renault Clio, Skoda Scala, Suzuki Jimny και VW T-Cross. Από αυτά τα 10 μοντέλα θα επιλεγεί μετά από ψηφοφορία το «Αυτοκίνητο του 2020» και η αναγγελία του νικητή θα γίνει σε μία εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου. Υπενθυμίζεται ότι κάθε μέλος μοιράζει συνολικά 100 βαθμούς, με μέγιστο το 20 και ελάχιστο το 5 για κάθε αυτοκίνητο.

Η Ford παρουσίασε το ηλεκτρικό Mustang Mach-E

Με ένα όνομα που παραπέμπει σε σπορ χαρακτήρα, αλλά με αμάξωμα SUV, η Ford μπήκε για τα καλά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας το αμιγώς ηλεκτρικό Mustang Mach-E. Tο αυτοκίνητο θα λανσαριστεί στην αγορά στα τέλη του 2020 και θα διατίθεται με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας, όπως επίσης και με πίσω κίνηση η τετρακίνηση. Με τη μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία η έκδοση με την πίσω κίνηση θα προσφέρει σύμφωνα με την εταιρεία αυτονομία έως και 600 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Με αυτήν την μπαταρία κι κίνηση σε όλους τους τροχούς το αυτοκίνητο θα αποδίδει 337 ίππους, ενώ θα υπάρξει και μία ειδική έκδοση υψηλών επιδόσεων με 465 ίππους. Το σύστημα τετρακίνησης θα μεταφέρει τη ροπή ανεξάρτητα στο εμπρός και πίσω άξονα, ενώ οι αναρτήσεις χρησιμοποιούν τεχνολογία προσαρμοζόμενης απόσβεσης (MagneRide). Το Mustang Mach-E βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, ειδικά εξελιγμένη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ώστε να μεγιστοποιεί τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Θα υπάρχει μάλιστα κάτω από το εμπρός καπό ένας πρόσθετος χώρος αποθήκευσης 100 λίτρων, με σύστημα απορροής υδάτων για τη μεταφορά βρεγμένων αντικειμένων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Ford παρουσίασε το ηλεκτρικό Mustang Mach-E

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

McLaren Elva, το σούπερ ρόουντστερ

Η McLaren απέκτησε τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος Elva, που είχε το ομώνυμο διθέσιο ελαφρύ ρόουντστερ της δεκαετίας του '60, το οποίο είχε σχεδιάσει ο Μπρους Μακλάρεν, και δημιούργησε ένα σούπερ ρόουντστερ περιορισμένης παραγωγής με το ίδιο όνομα. Η McLaren Elva, που θα κατασκευαστεί μόνο σε 399 κομμάτια και θα κοστίζει 1.425.000 λίρες (συμπεριλαμβάνοντας τον ΦΠΑ της Μ. Βρετανίας) είναι, όπως και ο πρόγονός του, ένα υπερελαφρύ ρόουντστερ με αμάξωμα από ανθρακονήματα, με ενεργό πίσω πτέρυγα, χωρίς πλευρικά παράθυρα και χωρίς παρμπρίζ, αλλά με ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης της ροής του αέρα (Active Air Management System), την οποία κατευθύνει πάνω από τους επιβάτες. Θα κινείται από ένα V8 τούρμπο 4 λίτρων με 815 ίππους, που προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 6,7''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - McLaren Elva, το σούπερ ρόουντστερ

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Skoda αποκάλυψε το νέο Octavia

Τη νέα γενιά του μπεστ σέλερ της αποκάλυψε η Skoda, παραμένοντας στη φιλοσοφία του «πεντάθυρου σεντάν» που συνέβαλε στη μεγάλη επιτυχία των προηγούμενων Octavia χάρη στην πρακτικότητα που εξασφαλίζει (διαθέσιμη επίσης είναι και έκδοση στέισον). Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,689 μ., μεγαλύτερο κατά 19 χιλιοστά από αυτό του προηγούμενου, προσφέροντας ένα τεράστιο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 600 λίτρα (10 περισσότερα από πριν). Χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου αμαξώματος είναι τα φώτα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω, ενώ το εσωτερικό είναι προσαρμοσμένο στα σύγχρονα δεδομένα, με έγχρωμη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα και νέο πολυλειτουργικό τιμόνι. Στον προαιρετικό εξοπλισμό προσφέρεται επίσης για πρώτη φορά σύστημα "head up display", όπως επίσης και τριζωνικός κλιματισμός και ειδικά σχεδιασμένα, αεριζόμενα εργονομικά καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν έως και 5 θύρες USB, για φόρτιση η σύνδεση συσκευών, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα και ασύρματης φόρτισης κινητών. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μία ευρύτατη και πληρέστατη γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνει τα σύνολα βενζίνης 1.0 TSI με 110 ίππους, 1.5 TSI με 150 ίππους (και οι δύο προσφέρονται και σε ήπια υβριδική έκδοση) και 2.0 TSI με 190 ίππους, το 2λιτρο ντίζελ σε εκδόσεις 116, 150 και 200 ίππων, την έκδοση φυσικού αερίου 1.5 TSI G-TEC με 130 ίππους και τη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με βενζινοκινητήρα 1.4 TSI 156 ίππων σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων (με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων), που προσφέρει αυτονομία 55 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Στην υβριδική έκδοση ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 450 λίτρα και το ρεζερβουάρ καυσίμου στα 40 λίτρα (αντί για 45).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda αποκάλυψε το νέο Octavia

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

H Arrow Racers στους τελικούς "F1 in Schools"

Η ομάδα Arrow Racers είναι η μία από τις τρεις σχολικές ομάδες που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του διαγωνισμού "F1 in Schools" που θα διεξαχθεί από τις 22 ως τις 27 Nοεμβρίου 2019 στο Άμπου Ντάμπι, την ίδια εβδομάδα με το γκραν πρι της Formula 1. Η ομάδα αποτελείται από 9 μαθητές του σχολείου της «Εκπαιδευτικής Αναγέννησης» και 5 μαθητές του «1ου ΓΕΛ Πανοράματος». Το “F1 in Schools” είναι ο μεγαλύτερος διαγωνισμός τεχνολογίας στον κόσμο, με στόχο την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών στις Φυσικές Επιστήμες, τις Νέες Τεχνολογίες, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά. Κάθε ομάδα καλείται να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα αεροδυναμικό αμαξίδιο-μινιατούρα από πολυουρεθάνη, το οποίο κινείται με την πυροδότηση μιας αμπούλας πεπιεσμένου αέρα που προσαρμόζεται στο πίσω μέρος του. Το αμαξίδιο συναγωνίζεται σε αγώνες ταχύτητας με τα αμαξίδια των άλλων ομάδων που συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Επιπλέον, κάθε ομάδα πρέπει να δημιουργήσει ένα σύνθετο επιχειρησιακό πλάνο με συγκεκριμένες ενέργειες, προθεσμίες και κατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ των μελών της, για την εύρεση των απαιτούμενων πόρων μέσω χορηγιών, την προβολή της ομάδας στο διαδίκτυο, την κατασκευή εκθεσιακού περιπτερού για τον διαγωνισμό και άλλα.

Συμφωνία συγχώνευσης Fiat-Peugeot

Η Fiat Chrysler Automobiles (FCA) και η Peugeot (PSA) ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τη συγχώνευσή του σ' ένα νέο γκρουπ, στο οποίο καθένα από τα δύο μέρη θα συμμετέχει με 50%. Η συμφωνία έρχεται μετά την αποτυχία των αντίστοιχων διαπραγματεύσεων για τη συγχώνευση της Fiat με τη Renault, στην οποία υπήρξε αντίδραση από το γαλλικό κράτος, που έχει το 15% των μετοχών της Renault (όπως και το 12% των μετοχών της PSA). Αντιθέτως, η γαλλική κυβέρνηση αντέδρασε θετικά στη συμφωνία Fiat-Peugeot. Αν η συμφωνία εγκριθεί από τις αρμόδιες αρχές και ολοκληρωθεί, θα δημιουργηθεί το τέταρτο μεγαλύτερο γκρουπ της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, πίσω από τις VW, Toyota και Renault-Nissan, με ετήσιες πωλήσεις περίπου 8,7 εκατομμυρίων αυτοκινήτων από τις μάρκες Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Jeep, Dodge, Ram, Chrysler, Peugeot, Citroen, DS, Opel και Vauxhall. Η συμφωνία προβλέπει ότι η έδρα του ενιαίου γκρουπ θα είναι στην Ολλανδία, το διοικητικό συμβούλιο θα αποτελείται από 11 άτομα, 6 από την PSA και 5 από την FCA, ενώ διευθύνων σύμβουλος του ενιαίου γκρουπ θα είναι ο επικεφαλής της PSA Κάρλος Ταβάρες και πρόεδρος o εγγονός του Τζιάνι Ανιέλι, Τζον Έλκαν, νυν πρόεδρος της Fiat Chrysler Automobiles. Οι δύο εταιρείες υπολογίζουν ότι η συγχώνευση θα τους επιτρέψει να εξοικονομήσουν 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ χωρίς να κλείσουν εργοστάσια. Για την αποζημίωση των μετόχων των δύο εταιρειών που θα συγχωνευθούν, η FCA θα πληρώσει ειδικό μέρισμα 5,5 δισεκατομμύριων ευρώ στους δικούς της μετόχους και θα τους δώσει και μετοχές της θυγατρικής της Comau, που κατασκευάζει βιομηχανικά ρομπότ, ενώ η PSA θα μοιράσει στους μετόχους της το μερίδιο του 46% που έχει στη Faurecia, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές εξαρτημάτων αυτοκινήτων.

Νέο Audi A1 citycarver

Ακολουθώντας την τάση της εποχής, που στρέφει όλο και περισσότερους καταναλωτές, προς τα κάθε είδους "SUV" και "crossover", η Audi αποκάλυψε την υπερυψωμένη έκδοση του νέου A1. Το A1 citycarver έχει μήκος 4,05 μ. κι έχει απόσταση από το έδαφος αυξημένη κατά 4 εκατοστά σε σχέση με το απλό A1, χάρη στην τροποποιημένη ανάρτηση και τους μεγαλύτερους τροχούς. Οι εσωτερικοί χώροι και ο χώρος αποσκευών των 335 λίτρων είναι αντίστοιχοι με αυτούς των υπόλοιπων εκδόσεων του A1. Το νέο μοντέλο, που είναι μόνο προσθιοκίνητο, θα λανσαριστεί με τον υπερτροφοδοτούμενο χιλιάρη κινητήρα TFSI σε εκδόσεις των 95 και των 116 ίππων, όπως επίσης και με τον 1.5 TFSI με σύστημα μερικής απενεργοποίησης κυλίνδρων, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο με 6 σχέσεις ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη του γκρουπ VW με τις 7 σχέσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi A1 citycarver

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Στην Ελλάδα η παγκόσμια παρουσίαση του Captur

Η παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Renault Captur ξεκίνησε αυτές τις μέρες στην Ελλάδα και θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, φιλοξενώντας συνολικά πάνω από 550 δημοσιογράφους απ' όλο τον κόσμο. Είναι η δεύτερη μεγάλη διεθνής δημοσιογραφική παρουσίαση του γκρουπ Renault τα τελευταία χρόνια μετά την παρουσίαση του νέου Dacia Duster. Γεγονός που αποδεικνύει τις δυνατότητες που υπάρχουν στη χώρα μας για τη διοργάνωση τέτοιων μεγάλων εκδηλώσεων (θα ήταν ακόμα μεγαλύτερες αν δεν υπήρχαν τα μεγάλα εμπόδια που θέτει η ελληνική γραφειοκρατία), οι οποίες συμβάλλουν στην προβολή της στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, μέσω των φωτογραφιών και των βίντεο που προβάλλονται από την εκδήλωση, αλλά και των σχολίων πολλών δημοσιογράφων στα σχετικά άρθρα παρουσίασης του αυτοκινήτου. Η παρουσίαση θα γίνει στην περιοχή της Αττικής, από το Μαρκόπουλο μέχρι την Ανάβυσσο, περιλαμβάνοντας διαδρομές που περνούν από το Μαραθώνα και την Πεντέλη.

Η Mazda παρουσίασε το ηλεκτρικό MX-30

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο η Mazda παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το MX-30, που θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2020, είναι ένα "SUV" με μήκος 4,395 μ. και μεταξόνιο 2.655 χιλιοστών. Χρησιμοποιεί μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 35,5 kWh, ενσωματωμένη στην δομή του αμαξώματος για ενίσχυση της αίσθησης στιβαρότητας και της απόκρισης στις εντολές του οδηγού. Σύμφωνα με δηλώσεις των ανθρώπων της εταιρείας βασικός στόχος ήταν όχι απλώς να δημιουργηθεί ένα ακόμα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά αυτό να προσφέρει τα παραδοσιακά καλά οδικά χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν τα Mazda. Η αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει τα 200 χιλιόμετρα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας. Στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, όπως π.χ. φελλός στην «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mazda παρουσίασε το ηλεκτρικό MX-30

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο VW Golf

Η VW αποκάλυψε σήμερα το νέο Golf. Στην όγδοη γενιά του πλέον, το ευρωπαϊκό μπεστ σέλερ βασίζεται στην πιο πρόσφατη έκδοση της μεταβλητής πλατφόρμας MQB του γερμανικού γκρουπ, πάνω στην οποία έχουν ήδη κατασκευαστεί 3,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα της VW. Με βελτιωμένη αεροδυναμική (Cx 0,275) το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,284 μ. και μεταξόνιο 2.636 χιλιοστών. Με σύγχρονο εσωτερικό, που διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων, διακόπτες και επιφάνειες αφής, καθώς και online συστήματα πολυμέσων και πλοήγησης με ενσωματωμένη eSIM, το αυτοκίνητο θα προσφέρεται προαιρετικά και με σύστημα head-up display. Στάνταρ θα είναι τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και φυσικά υπάρχει μια πλήρης σειρά ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας στον κατάλογο του στάνταρ και έξτρα εξοπλισμού, με δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης σε ταχύτητες μέχρι 210 χλμ./ώρα. Το νέο Golf είναι το πρώτο VW με την τεχνολογία Car2X, η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων, συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις. Από πλευράς κινητήρων το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά με τόσο μεγάλη γκάμα. Υπάρχουν δύο 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες 90 και 100 ίππων, δύο νέοι 4κύλινδροι ντίζελ με 115 και 150 ίππους, ενώ από τις πέντε υβριδικές εκδόσεις οι τρεις θα διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα 48V σε συνδυασμό με βενζινοκινητήρα TSI, με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων και οι άλλες δύο θα είναι φορτιζόμενες υβριδικές, με 204 και 245 ίππους αντίστοιχα. Τον επόμενο χρόνο θα παρουσιαστούν επίσης οι σπορ εκδόσεις GTI, GTI TCR, GTD, GTE και Golf R.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο VW Golf

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Honda Jazz

H Honda δημοσίευσε στοιχεία και φωτογραφίες για τη νέα γενιά του Jazz, που θα λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές στα μέσα του 2020. Χαρακτηριστικό της νέας τάσης που υπάρχει στην τεχνολογία των αυτοκινήτων και της δέσμευσης της Honda για ανάπτυξή της ηλεκτροκίνησης, είναι το γεγονός ότι το νέο μοντέλο θα είναι υβριδικό, με ένα νέο σύστημα με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η σχεδιαστική φιλοσοφία συνεχίζει προς την ίδια κατεύθυνση και το νέο μοντέλο, όπως και το σημερινό, θα προσφέρεται με αμάξωμα «ενός όγκου». Ταυτόχρονα η Honda θα προσφέρει και μια νέα έκδοση "Crosstar", με πιο περιπετειώδη χαρακτήρα, η οποία θα έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αδιάβροχη επένδυση καθισμάτων και ενσωματωμένες ράγες οροφής. Και το νέο Jazz, για το οποίο η Honda υπόσχεται κορυφαία ευρυχωρία, διατηρεί τα χαρακτηριστικά ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats, που επιτρέπουν αναδίπλωση και του οριζόντιου τμήματος τους για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Honda Jazz

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Crosstar
    Crosstar

Ηλεκτρικό Volvo XC40 Recharge

Η Volvo αποκάλυψε την ηλεκτρική έκδοση του SUV XC40, στο πλαίσιο του προγράμματος που έχει ήδη ανακοινώσει για τη μετάβασή της στα αμέσως επόμενα χρόνια σε μία γκάμα που θα περιλαμβάνει αποκλειστικά φορτιζόμενα αυτοκίνητα, είτε πρόκειται για υβριδικά, είτε για αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα. το XC40 Recharge κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα σε κάθε άξονα, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση) με συνολική ισχύ 408 ίππων που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 75 kW. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,9'', ενώ η αυτονομία του είναι 400 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (WLTP). Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει στο 80% της χωρητικότητας της μέσα σε 40 λεπτά σε σύστημα ταχυφορτιστή. Η προστασία της μπαταρίας, που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου, έχει εξασφαλιστεί με την ενίσχυση του αμαξώματος. Χάρη στο μικρότερο μέγεθος του ηλεκτροκινητήρα, υπήρξε η δυνατότητα να δημιουργηθεί ένας πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος περίπου 30 λίτρων κάτω από το μπροστινό καπό. Με το XC40 Recharge η Volvo ξεκινάει επίσης την ανακοινωθείσα συνεργασία με τη Google, περιλαμβάνοντας ένα σύστημα πολυμέσων που λειτουργεί με το Google Android, ενσωματώνοντας μια σειρά από λειτουργίες της Google, όπως Google Maps, Google Play Store, Google Assistant κλπ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Volvo XC40 Recharge

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP