ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Porsche 718 GTS 4.0

Η Porsche ανακοίνωσε την προσθήκη δύο εκδόσεων υψηλών επιδόσεων για τις 718 Cayman και 718 Boxster, οι οποίες κινούνται από έναν εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα μπόξερ 4 λίτρων με 400 ίππους, παρόμοιο με αυτόν που χρησιμοποιείται στην 718 Spyder και 718 Cayman GT4. Πρόκειται για ένα κινητήρα με δυνατότητα απενεργοποίησης ενός ή δύο κυλίνδρων όταν λειτουργεί με χαμηλά φορτία, σύστημα άμεσου ψεκασμού και σύστημα μεταβλητής εισαγωγής. Σύμφωνα με την εταιρεία με αυτόν τον κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων τα αυτοκίνητα επιταχύνουν από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,5'', ενώ η μέγιστη ταχύτητά τους φτάνει τα 294 χλμ./ώρα. Ενισχυμένα είναι και τα φρένα στις συγκεκριμένες εκδόσεις (προαιρετικά προσφέρονται και τα κεραμικά φρένα της Porsche), ενώ οι τροχοί φορούν λάστιχα 235/35 ZR 20 εμπρός και 265/35 ZR 20 πίσω.

Υβριδικά Renault Clio και Captur

H Renault παρουσιάζει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών δύο υβριδικές εκδόσεις των Clio και Captur, απλή υβριδική στην πρώτη περίπτωση και φορτιζόμενη στη δεύτερη. Με τον γενικό όρο E-Tech, το υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιείται χρησιμοποιεί ένα βενζινοκινητήρα 1.6 σε συνδυασμό με μία μίζα-γεννήτρια, έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα αυτόματο κιβώτιο. Στην περίπτωση του Clio η ισχύς είναι 140 ίπποι, το ξεκίνημα γίνεται πάντα ηλεκτρικά και το σύστημα μπορεί να επιλέγει τη λειτουργία μόνο του θερμικού κινητήρα, ή του ηλεκτροκινητήρα, ή και των δύο ταυτόχρονα, ανάλογα με τις συνθήκες. Σύμφωνα με την εταιρεία η μπαταρία των 1,2 kWh, η οποία φορτίζεται και με ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, μπορεί να επιτρέψει την ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινήτου μέχρι και στο 80% του χρόνου κίνησης στην πόλη, με εξοικονόμηση καυσίμου που μπορεί να φτάσει το 40%. Το Captur E-Tech (με ισχύ 160 ίππων) έχει μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας (9,8 kWh), η οποία μπορεί να φορτιστεί και από εξωτερική πηγή, προσφέροντας αυτονομία έως 50 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.

Φορτιζόμενες υβριδικές BMW X1 και X2

Η BMW παρουσίασε την X1 xDrive25e, μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση της X1, την οποία πρόκειται να ακολουθήσει και η αντίστοιχη έκδοση xDrive25e της X2. Το υβριδικό σύστημα των δύο αυτοκινήτων χρησιμοποιεί τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο του 1,5 λίτρου σε έκδοση 125 ίππων, ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 ταχυτήτων. Οι πίσω τροχοί κινούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων, δημιουργώντας έτσι ένα υβριδικό σύστημα τετρακίνησης. Το σύστημα τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου 10 kWh, η οποία επιτρέπει αυτονομία με ηλεκτροκίνηση έως 57 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα, κάτι που συντελεί στην καλύτερη κατανομή του βάρους, αλλά μειώνει το χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα (αντί για 505). Σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα δημιουργείται ένας τεχνητός ήχος για την προειδοποίηση των πεζών.

Υβριδικά Fiat 500 και Panda

Η Fiat ανακοίνωσε ότι τα 500 και Panda είναι τα πρώτα μοντέλα της που εφοδιάζονται με ένα νέο «ήπιο» υβριδικό σύνολο, που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 κατά 30%. Τα δύο μίνι της ιταλικής εταιρείας θα χρησιμοποιούν σ' αυτήν την υβριδική έκδοση ένα νέο τρικύλινδρο χιλιάρη βενζινοκινητήρα 70 ίππων πάνω στον οποίο είναι τοποθετημένο το 12βολτο υβριδικό σύστημα με μίζα-γεννήτρια 3,6 kW και μία μπαταρία λιθίου 11 Ah, το οποίο χρησιμοποιείται κατά την εκκίνηση του κινητήρα μέσω του συστήματος start-stop και κατά την επιτάχυνση. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός νέου χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων. Το εμπορικό λανσάρισμα των δύο μοντέλων θα ξεκινήσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς. Το επόμενο βήμα «εξηλεκτρισμού» της Fiat θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό 500e.

Φορτιζόμενη υβριδική έκδοση του C5 Aircross

H Citroen ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών, που θα πραγματοποιηθεί από τις 10 ως τις 19 Ιανουαρίου, μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση του C5 Aircross. Πρόκειται για το πρώτο από μία σειρά «εξηλεκτρισμένων» μοντέλων, που σκοπεύει να παρουσιάσει η γαλλική εταιρεία μέσα στο 2020, μια χρονιά που αναμένεται ιδιαίτερα πλούσια σε παρουσιάσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάθε είδους, λόγω των προστίμων που θα επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες με βάση τις εκπομπές CO2 των διαφόρων μοντέλων τους. Το C5 Aircross Hybrid χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα 1.6 PureTech των 180 ίππων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 kW (109 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων. Το σύστημα μετάδοσης θα περιλαμβάνει το αυτόματο 8άρι κιβώτιο EAT8 του γκρουπ PSA, που χρησιμοποιείται πλέον σε πολλά μοντέλα των Peugeot και Citroen. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο προσφέρει αυτονομία 50 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση και εκπομπές CO2 μόλις 39 g/km σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών.

Παρουσιάστηκε η νέα Mercedes GLA

Η Mercedes παρουσίασε τη νέα γενιά του μικρομεσαίου της SUV, το οποίο, αντιστρέφοντας την τάση των τελευταίων χρόνων για συνεχή αύξηση του μήκους των νέων μοντέλων, είναι κατά 1,5 εκατοστό πιο κοντό από την προηγούμενη GLA. Από την άλλη πλευρά το ύψος του έχει αυξηθεί κατά 10 εκατοστά και το μεταξόνιο κατά 3 εκατοστά, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα για αύξηση των εσωτερικών χώρων, ενώ και το πλάτος έχει αυξηθεί επίσης κατά 3 εκατοστά. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 435 λίτρα (αντί για τα 421 του προηγούμενου μοντέλου). Ο οδηγός και ο μπροστινός επιβάτης κάθονται τώρα ψηλότερα, ενώ προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης των πίσω καθισμάτων κατά μήκος σε μία διαδρομή 14 εκατοστών. Η νέα GLA έχει επίσης πολύ καλή αεροδυναμική για SUV, με συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx 0,28. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε εκδόσεις με μπροστινή κίνηση και τετρακίνηση, με τις τετρακίνητες εκδόσεις να έχουν στάνταρ το πακέτο "Off Road Engineering", που περιλαμβάνει ένα πρόσθετο πρόγραμμα στο σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε κατωφέρειες και μπροστινά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Multibeam LED. Επίσης το σύστημα τετρακίνησης μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί με λειτουργία πλήρως μεταβλητής κατανομής της ροπής. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μία γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ και η βασική έκδοση GLA 200 θα χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1.3 λίτρων με ισχύ 163 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με επτάρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διαθέτει λειτουργία μερικής απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Η κορυφαία έκδοση GLA 35 AMG έχει δίλιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 306 ίππους, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Παρουσιάστηκε η νέα Mercedes GLA

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

«Αυτοκίνητο του 2020» το νέο Peugeot 208

Το Peugeot 208 είναι το αυτοκίνητο που ψηφίστηκε ως «Αυτοκίνητο του 2020» από 25 δημοσιογράφους που είναι μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» (μεταξύ των οποίων και 2 συντάκτες του auto-internet). Η ψηφοφορία και η εκδήλωση απονομής του βραβείου πραγματοποιήθηκαν στις 10 Δεκεμβρίου. Τα υποψήφια αυτοκίνητα στην τελική φάση της επιλογής (μετά από προεπιλογή, επίσης με ψηφοφορία, ανάμεσα σε όλα τα καινούργια μοντέλα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο) ήταν (με αλφαβητική σειρά) τα Audi A1, Citroen C5 Aircross, DS 3 Crossback, Kia XCeed, Mazda 3, Peugeot 208, Renault Clio, Skoda Scala, Suzuki Jimny και VW T-Cross. Σύμφωνα με το σύστημα ψηφοφορίας κάθε μέλος του θεσμού κατανέμει ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην ψηφοφορία. Κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει περισσότερους από 20 βαθμούς και κανένα λιγότερους από 5. Ο μεγαλύτερος αριθμός βαθμών (20 ή λιγότεροι, κατά την κρίση κάθε μέλους) μπορεί να δοθεί μόνο σε ένα αυτοκίνητο, ενώ επιτρέπεται να δοθεί ίδιος αριθμός βαθμών σε δύο ή περισσότερα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Για την κατάκτηση του τίτλου δόθηκε μεγάλη μάχη ανάμεσα στο Peugeot 208 και το Kia XCeed, με τελικό νικητή το 208 με 412 βαθμούς έναντι 396 του XCeed. Από τους συντάκτες του auto-internet ο Πάνος Φιλιππακόπουλος έδωσε 17 βαθμούς στο Peugeot 208, από 16 στα Kia XCeed και Renault Clio, από 8 στα Citroen C5 Aircross, Skoda Scala, Suzuki Jimny και VW T-Cross, 7 στο DS 3 Crossback και από 6 στα Audi A1 και Mazda 3. Ο Γιάννης Τσιρογιάννης έδωσε 19 βαθμούς στο Peugeot 208, 14 στο Renault Clio, 13 στο Kia XCeed, 10 στο Citroen C5 Aircross, 9 στο Skoda Scala, από 8 στα DS 3 Crossback και VW T-Cross, από 7 στα Audi A1 και Mazda 3 και 5 στο Suzuki Jimny. Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Εθνική Ασφαλιστική και τα λιπαντικά Eneos.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - «Αυτοκίνητο του 2020» το νέο Peugeot 208

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ελληνικό το ταχύτερο αμαξίδιο στον τελικό "F1 in Schools"

Η ομάδα Arrow Racers, μία από τις τρεις σχολικές ομάδες που εκπροσώπησαν στην Ελλάδα στους τελικούς του παγκοσμίου πρωταθλήματος του διαγωνισμού "F1 in Schools" τερμάτισε 10η σε σύνολο 55 ομάδων στη συνολική κατάταξη (όπου λαμβάνεται υπ' όψη και το συνολικό επιχειρησιακό πλάνο κάθε ομάδας εκτός από τα αποτελέσματα του αγώνα των αμαξιδίων), ενώ κατέκτησε το βραβείο του γρηγορότερου αμαξιδίου (Fastest Car Award 2019). Η φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε στο 'Αμπου Ντάμπι, στο πλαίσιο του τελευταίου αγώνα το φετινού πρωταθλήματος της Formula 1. Η απονομή του βραβείου της ελληνικής ομάδας έγινε από τον πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Formula 1, Νίκο Ρόσμπεργκ, στην πίστα της Formula 1 «Yas Marina Circuit». Η ομάδα «Arrow Racers» είναι ομάδα συνεργασίας ανάμεσα στο δημόσιο 1ο Γενικό Λύκειο Πανοράματος, Θεσσαλονίκης και το ιδιωτικό σχολείο Εκπαιδευτική Αναγέννηση από τις Αφίδνες Αττικής. Η ελληνική ομάδα ήταν επίσης υποψήφια για το βραβείο Καινοτομίας.

Η Audi παρουσίασε το e-tron Sportback

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες η Audi παρουσίασε ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το «κουπέ SUV» e-tron Sportback. Πρόκειται για ένα μεγάλο αυτοκίνητο, με μήκος 4,901 μ., που προγραμματίζεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη την άνοιξη του 2020. Η εταιρεία τονίζει την εξαιρετική αεροδυναμική του αμαξώματος, με συντελεστή Cx μόλις 0,25, όπως επίσης κι ότι είναι το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής στο οποίο διατίθενται προβολείς τεχνολογίας digital matrix LED. Το e-tron Sportback 55 quattro, όπως είναι η πλήρης ονομασία του μοντέλου, έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα σε κάθε άξονα, ώστε να εξασφαλίζεται ένα σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης, με συνολική ισχύ 360 ίππων. Με την επιλογή «σπορ» και με το γκάζι πατημένο μέχρι κάτω, ενεργοποιείται η λειτουργία boost, που αυξάνει την ισχύ στους 408 ίππους για 8''. Υπό κανονικές συνθήκες το αυτοκίνητο κινείται από τους πίσω τροχούς, ενώ όταν οι συνθήκες πρόσφυσης το απαιτούν, ενεργοποιείται ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας, δίνοντας κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η αυτονομία του αυτοκινήτου σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών φτάνει μέχρι τα 448 χιλιόμετρα. Η Audi θα προσφέρει και μία έκδοση μικρότερης ισχύος με 313 ίππους και αυτονομία έως 347 χιλιομέτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το e-tron Sportback

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Aston Martin αποκάλυψε τη DBX

Η Aston Martin αποκάλυψε το πρώτο της SUV στα 106 χρόνια της ιστορίας της, προσαρμοζόμενη όπως και οι άλλοι κατασκευαστές ακριβών σπορ αυτοκινήτων στην τάση της εποχής, που στρέφει όλο και μεγαλύτερο μέρος των αγοραστών προς τα υπερυψωμένα αυτοκίνητο «τύπου εκτός δρόμου». Κατασκευασμένη πάνω σε μία νέα πλατφόρμα που δημιουργήθηκε ειδικά για SUV, με μεγάλη χρήση αλουμινίου για περιορισμό του βάρους, η DBX είναι ένα μεγάλο 5θέσιο αυτοκίνητο, με τεράστιο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 632 λίτρα. Κινείται από ένα V8 4 λίτρων με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 550 ίππους και ροπή 71 kgm και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός ενεργού διαφορικού, ενώ και στον πίσω άξονα υπάρχει ένα ενεργό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δε μοιάζει απλώς με εκτός δρόμου, αλλά θα έχει και πραγματικές δυνατότητες κίνησης σε επιφάνειες εκτός ασφάλτου. Η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου των κλίσεων του αμαξώματος.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Aston Martin αποκάλυψε τη DBX

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αυτοκίνητο του 2020: η δεκάδα του τελικού

Οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν τα 10 αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν στην τελική φάση της επιλογής του «Αυτοκινήτου του 2020». Οι 24 αυτοκινητικοί συντάκτες από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη που ψήφισαν για την επιλογή των 10 αυτοκινήτων ανάμεσα στα νέα μοντέλα που άρχισαν να διατίθενται στην ελληνική αγορά το τελευταίο 12μηνο, επέλεξαν -με αλφαβητική σειρά τα Audi A1, Citroen C5 Aircross, DS 3 Crossback, Kia XCeed, Mazda 3, Peugeot 208, Renault Clio, Skoda Scala, Suzuki Jimny και VW T-Cross. Από αυτά τα 10 μοντέλα θα επιλεγεί μετά από ψηφοφορία το «Αυτοκίνητο του 2020» και η αναγγελία του νικητή θα γίνει σε μία εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου. Υπενθυμίζεται ότι κάθε μέλος μοιράζει συνολικά 100 βαθμούς, με μέγιστο το 20 και ελάχιστο το 5 για κάθε αυτοκίνητο.

Η Ford παρουσίασε το ηλεκτρικό Mustang Mach-E

Με ένα όνομα που παραπέμπει σε σπορ χαρακτήρα, αλλά με αμάξωμα SUV, η Ford μπήκε για τα καλά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας το αμιγώς ηλεκτρικό Mustang Mach-E. Tο αυτοκίνητο θα λανσαριστεί στην αγορά στα τέλη του 2020 και θα διατίθεται με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας, όπως επίσης και με πίσω κίνηση η τετρακίνηση. Με τη μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία η έκδοση με την πίσω κίνηση θα προσφέρει σύμφωνα με την εταιρεία αυτονομία έως και 600 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Με αυτήν την μπαταρία κι κίνηση σε όλους τους τροχούς το αυτοκίνητο θα αποδίδει 337 ίππους, ενώ θα υπάρξει και μία ειδική έκδοση υψηλών επιδόσεων με 465 ίππους. Το σύστημα τετρακίνησης θα μεταφέρει τη ροπή ανεξάρτητα στο εμπρός και πίσω άξονα, ενώ οι αναρτήσεις χρησιμοποιούν τεχνολογία προσαρμοζόμενης απόσβεσης (MagneRide). Το Mustang Mach-E βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, ειδικά εξελιγμένη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ώστε να μεγιστοποιεί τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Θα υπάρχει μάλιστα κάτω από το εμπρός καπό ένας πρόσθετος χώρος αποθήκευσης 100 λίτρων, με σύστημα απορροής υδάτων για τη μεταφορά βρεγμένων αντικειμένων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Ford παρουσίασε το ηλεκτρικό Mustang Mach-E

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

McLaren Elva, το σούπερ ρόουντστερ

Η McLaren απέκτησε τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος Elva, που είχε το ομώνυμο διθέσιο ελαφρύ ρόουντστερ της δεκαετίας του '60, το οποίο είχε σχεδιάσει ο Μπρους Μακλάρεν, και δημιούργησε ένα σούπερ ρόουντστερ περιορισμένης παραγωγής με το ίδιο όνομα. Η McLaren Elva, που θα κατασκευαστεί μόνο σε 399 κομμάτια και θα κοστίζει 1.425.000 λίρες (συμπεριλαμβάνοντας τον ΦΠΑ της Μ. Βρετανίας) είναι, όπως και ο πρόγονός του, ένα υπερελαφρύ ρόουντστερ με αμάξωμα από ανθρακονήματα, με ενεργό πίσω πτέρυγα, χωρίς πλευρικά παράθυρα και χωρίς παρμπρίζ, αλλά με ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης της ροής του αέρα (Active Air Management System), την οποία κατευθύνει πάνω από τους επιβάτες. Θα κινείται από ένα V8 τούρμπο 4 λίτρων με 815 ίππους, που προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 6,7''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - McLaren Elva, το σούπερ ρόουντστερ

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Skoda αποκάλυψε το νέο Octavia

Τη νέα γενιά του μπεστ σέλερ της αποκάλυψε η Skoda, παραμένοντας στη φιλοσοφία του «πεντάθυρου σεντάν» που συνέβαλε στη μεγάλη επιτυχία των προηγούμενων Octavia χάρη στην πρακτικότητα που εξασφαλίζει (διαθέσιμη επίσης είναι και έκδοση στέισον). Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,689 μ., μεγαλύτερο κατά 19 χιλιοστά από αυτό του προηγούμενου, προσφέροντας ένα τεράστιο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 600 λίτρα (10 περισσότερα από πριν). Χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου αμαξώματος είναι τα φώτα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω, ενώ το εσωτερικό είναι προσαρμοσμένο στα σύγχρονα δεδομένα, με έγχρωμη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα και νέο πολυλειτουργικό τιμόνι. Στον προαιρετικό εξοπλισμό προσφέρεται επίσης για πρώτη φορά σύστημα "head up display", όπως επίσης και τριζωνικός κλιματισμός και ειδικά σχεδιασμένα, αεριζόμενα εργονομικά καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν έως και 5 θύρες USB, για φόρτιση η σύνδεση συσκευών, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα και ασύρματης φόρτισης κινητών. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μία ευρύτατη και πληρέστατη γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνει τα σύνολα βενζίνης 1.0 TSI με 110 ίππους, 1.5 TSI με 150 ίππους (και οι δύο προσφέρονται και σε ήπια υβριδική έκδοση) και 2.0 TSI με 190 ίππους, το 2λιτρο ντίζελ σε εκδόσεις 116, 150 και 200 ίππων, την έκδοση φυσικού αερίου 1.5 TSI G-TEC με 130 ίππους και τη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με βενζινοκινητήρα 1.4 TSI 156 ίππων σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων (με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων), που προσφέρει αυτονομία 55 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Στην υβριδική έκδοση ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 450 λίτρα και το ρεζερβουάρ καυσίμου στα 40 λίτρα (αντί για 45).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda αποκάλυψε το νέο Octavia

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

H Arrow Racers στους τελικούς "F1 in Schools"

Η ομάδα Arrow Racers είναι η μία από τις τρεις σχολικές ομάδες που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του διαγωνισμού "F1 in Schools" που θα διεξαχθεί από τις 22 ως τις 27 Nοεμβρίου 2019 στο Άμπου Ντάμπι, την ίδια εβδομάδα με το γκραν πρι της Formula 1. Η ομάδα αποτελείται από 9 μαθητές του σχολείου της «Εκπαιδευτικής Αναγέννησης» και 5 μαθητές του «1ου ΓΕΛ Πανοράματος». Το “F1 in Schools” είναι ο μεγαλύτερος διαγωνισμός τεχνολογίας στον κόσμο, με στόχο την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών στις Φυσικές Επιστήμες, τις Νέες Τεχνολογίες, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά. Κάθε ομάδα καλείται να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα αεροδυναμικό αμαξίδιο-μινιατούρα από πολυουρεθάνη, το οποίο κινείται με την πυροδότηση μιας αμπούλας πεπιεσμένου αέρα που προσαρμόζεται στο πίσω μέρος του. Το αμαξίδιο συναγωνίζεται σε αγώνες ταχύτητας με τα αμαξίδια των άλλων ομάδων που συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Επιπλέον, κάθε ομάδα πρέπει να δημιουργήσει ένα σύνθετο επιχειρησιακό πλάνο με συγκεκριμένες ενέργειες, προθεσμίες και κατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ των μελών της, για την εύρεση των απαιτούμενων πόρων μέσω χορηγιών, την προβολή της ομάδας στο διαδίκτυο, την κατασκευή εκθεσιακού περιπτερού για τον διαγωνισμό και άλλα.

  UP