ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Νέο Peugeot 2008

Η Peugeot ανακοίνωσε ότι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι θα γίνει η πρεμιέρα του νέου 5008, το οποίο όμως θα έχει εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα από το ομώνυμο προηγούμενο μοντέλο, που ήταν πολυμορφικό. Το νέο 5008 είναι ένα επταθέσιο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, προσαρμοζόμενο έτσι στις σύγχρονες τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς και ακολουθώντας την ίδια πορεία που χαράχτηκε με τα 2008 και 3008. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,64 μ. (μεγαλύτερο κατά 19 εκατοστά από αυτό του νέου 3008) και το μεταξόνιο 2.840 χιλιοστά. Η μεσαία σειρά καθισμάτων έχει τρία ανεξάρτητα καθίσματα ίδιου μεγέθους, συρόμενα και με ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης, ενώ η τρίτη σειρά έχει δύο ανεξάρτητα καθίσματα χαμηλού βάρους (11 κιλά το καθένα), αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 780 λίτρων στην πενταθέσια διάταξη, 100 περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Μια μεγάλη γκάμα κινητήρων θα είναι διαθέσιμη για το νέο μοντέλο, ξεκινώντας από τον βενζινοκινητήρα 1.2 τούρμπο των 130 ίππων και τον 1.6 των 165 ίππων, ενώ από πλευράς ντίζελ υπάρχει ο 1.6 με 100 ή 120 ίππους και ο 2λιτρος με 150 ή 180 ίππους. Τα κιβώτια θα είναι ένα χειροκίνητο εξάρι και δύο αυτόματα με 5 ή 6 ταχύτητες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Peugeot 2008

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Gran Coupe για τη BMW σειράς 8

Η BMW διευρύνει ακόμα περισσότερο τη γκάμα της «σπορτίφ» ναυαρχίδας της, μετά την παρουσίαση των εκδόσεων κουπέ και καμπριολέ, με μια έκδοση Gran Coupe. Το νέο μεγάλο τετράθυρο κουπέ είναι μεγαλύτερο από την έκδοση Coupe σε όλες τις διαστάσεις (κατά 22,9 εκατοστά στο μήκος, 3 εκατοστά στο πλάτος και 5,6 εκατοστά στο ύψος), αλλά έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 20 εκατοστά. Φαρδύτερα είναι επίσης και τα μετατρόχια και είναι χαρακτηριστικό ότι στο εργοστάσιο του Ντίνγκοφινγκ στη Γερμανία, όπου κατασκευάζεται το αυτοκίνητο, χρειάστηκε να γίνουν κάποιες τροποποιήσεις στη γραμμή παραγωγής για την υποδοχή της φαρδύτερης νέας πλατφόρμας. Οι αυξημένες διαστάσεις συνεπάγονται φυσικά και μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 440 λίτρα. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 340 ίππους, ενώ για την έκδοση M χρησιμοποιείται ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 4,4 λίτρων με 530 ίππους. Η έκδοση ντίζελ χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα με 320 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση, ενώ ο 3λιτρος βενζινοκινητήρας προσφέρεται και σε έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Gran Coupe για τη BMW σειράς 8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Renault Zoe

Με τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να έχει αρχίσει να εντείνεται, η Renault αναβάθμισε το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το Zoe, που από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε, το 2012, ήταν το μοναδικό μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή αγορά. Το αυτοκίνητο αναβαθμίστηκε στο εσωτερικό του, όπου εκτός των άλλων υπάρχει τώρα ψηφιακός πίνακας οργάνων και -προαιρετικά- μία οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, κυρίως όμως αναβαθμίστηκε στον τομέα της παροχής ισχύος, ώστε να μη βρεθεί σε δυσμενή θέση απέναντι στους νέους ανταγωνιστές που αναμένονται. Η νέα, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία των 52 kWh εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο μια αυτονομία 390 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, που βρίσκεται πιο κοντά στην πραγματικότητα σε σχέση με τον προηγούμενο. Το αυτοκίνητο διατίθεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες, έναν 80 kW (109 ίππων) κι ένα νέα 100 kW (135 ίππων), που σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο απ 10''. Επίσης προστέθηκε η δυνατότητα φόρτισης από ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος, ώστε να προσφέρει πλέον το αυτοκίνητο τη δυνατότητα φόρτισης με οποιονδήποτε τρόπο είναι διαθέσιμος στην αγορά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Renault Zoe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Alpine A110S

Η Renault αποκάλυψε μια νέα, ισχυρότερη έκδοση της Alpine, που την τοποθετεί στην κορυφή της γκάμας του καθαρόαιμου σπορ μοντέλου της εταιρείας. Η A110S διακρίνεται από τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου με ορισμένες εξωτερικές και εσωτερικές λεπτομέρειες και προσφέρεται σε μία επιπλέον γκρι ματ απόχρωση που δημιουργήθηκε ειδικά αυτή. Προαιρετικά μπορεί να παραγγελθεί με οροφή από ανθρακονήματα, που προσφέρει και μείωση του βάρους κατά 1,9 κιλά. Τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και οι αντιστρεπτικές ράβδοι των αναρτήσεων έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις (50% πιο σκληρά ελατήρια και 100% πιο άκαμπτες ράβδοι στρέψης), προσαρμοσμένες στην αυξημένη ισχύ του αυτοκινήτου, τα ελαστικά (Michelin Pilot Sport 4) είναι φαρδύτερα κι έχουν ειδική κατασκευή, ενώ το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 4 χιλιοστά, χαμηλώνοντας έτσι και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου. Aντίστοιχα, διαφορετικές ρυθμίσεις έχουν γίνει και στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Κατά 40 ίππους σε σχέση με τις υπάρχουσες εκδόσεις είναι αυξημένη η ισχύς του κινητήρα, που είναι ο ίδιος 4κύλινδρος 1.8 τούρμπο με υπερπίεση αυξημένη κατά 0,4 bar, αποδίδοντας 292 ίππους στις 6.400 στροφές, με τη μέγιστη ροπή των 32,6 kgm να αποδίδεται σταθερά από τις 2.000 ως τις 6.400 στροφές. Το κιβώτιο είναι επτάρι διπλού συμπλέκτη της Getrag, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου προσφέρουν και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού στον κινητήριο πίσω άξονα. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι μόλις 1.114 κιλά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alpine A110S

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειράς 3 Touring

Μετά την πρόσφατη παρουσίαση της σεντάν έκδοσης της νέας σειράς 3, η BMW παρουσίασε και την αντίστοιχη στέισον έκδοση, που παραδοσιακά έχει κάθε γενιά του μεσαίου της μοντέλου, περισσότερες από τρεις δεκαετίες τώρα. Όπως και το αντίστοιχο σεντάν, η νέα σειρά 3 Touring έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το προηγούμενο μοντέλο, με μήκος που φτάνει τα 4,709 μ. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 500 λίτρα, έχοντας αυξημένο πλάτος και ψηλότερο κατά 3 εκατοστά άνοιγμα, ενώ αυτοκίνητο διατίθεται στάνταρ με αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας. Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση (330i) χρησιμοποιεί 2λιτρο κινητήρα τούρμπο με 258 ίππους, ενώ υπάρχει ένας 2λιτρος ντίζελ με 190 ίππους κι ένας 3λιτρος 6κύλινδρος ντίζελ με 265 ίππους. Υπάρχουν εκδόσεις με πίσω κίνηση και τετρακίνηση, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι στις περισσότερες εκδόσεις το 8άρι αυτόματο και στη βασική έκδοση ντίζελ ένα χειροκίνητο 6άρι. Στη γκάμα υπάρχει φυσικά και η απαραίτητη κορυφαία σπορ έκδοση "M" (M340i), με εξακύλινδρο κινητήρα 374 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειράς 3 Touring

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mercedes αποκάλυψε τη GLB

Η Mercedes αποκάλυψε στις ΗΠΑ ένα νέο μεσαίο SUV, τη GLB. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,634 μ. και μεταξόνιο 2.829 χιλιοστά (μεγαλύτερο κατά 10 εκατοστά από αυτό της νέας B-Class) και μπορεί να φιλοξενήσει συνολικά μέχρι επτά επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών φτάνει σε χωρητικότητα τα 560 λίτρα στην 5θέσια διαρρύθμιση. Προαιρετικά θα είναι δυνατή η ρύθμιση της δεύτερης σειράς καθισμάτων κατά μήκος σε μια διαδρομή 14 εκατοστών, ενώ στάνταρ είναι η ρύθμιση της κλίσης στις πλάτες των καθισμάτων. Το αυτοκίνητο, που θα κάνει διεθνή καριέρα (και στην Ευρώπη), θα κατασκευάζεται στο Μεξικό, αλλά και στην Κίνα για την κινεζική αγορά. Η GLB είναι προσθιοκίνητη, ενώ υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού συμπλέκτη του συστήματος, για μετάδοση της ροπής σε ποσοστό 50-50% στους δύο άξονες. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, θα χρησιμοποιηθούν ο νέος βενζινοκινητήρας 1.3 με 163 ίππους κι ένας 2λιτρος με 224 ίππους, όπως επίσης και ένας 2λιτρος ντίζελ με 150 ή 190 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων, εκτός από τον 1.3 που συνδυάζεται με 7άρι διπλού συμπλέκτη.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes αποκάλυψε τη GLB

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Bentley Flying Spur

H Bentley αποκάλυψε την τρίτη γενιά της μεγάλης τετράθυρης λιμουζίνας της, που αποτελεί μια πραγματική επίδειξη τεχνολογίας και πολυτέλειας σε κορυφαίο επίπεδο. Βασισμένη σ' ένα νέο πλαίσιο, κατασκευασμένο από αλουμίνιο και σύνθετο υλικό, είναι τετρακίνητη, χρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα ηλεκτρονικό σύστημα τετραδιεύθυνσης και φυσικά μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας. Το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου είναι 48 V, ενώ η ανάρτηση χρησιμοποιεί «πνευματικά» ελατήρια (με πεπιεσμένο αέρα), που προσφέρουν περισσότερες επιλογές ρύθμισής της. Το μεγάλο αυτοκίνητο έχει μήκος 5,316 μ. και μεταξόνιο 3.194 χιλιοστών. Τα καθίσματα είναι νέα, προσφέρουν μια μεγάλη σειρά ρυθμίσεων, συμπεριλαμβάνοντας θέρμανση, αερισμό και... μασάζ, ενώ αυτονόητο είναι τα υψηλά επίπεδα πολυτέλειας που χαρακτηρίζουν το εσωτερικό. Το αυτοκίνητο κινείται από ένα 6λιτρο κινητήρα W12 με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 635 ίππους και συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της ZF, προσφέροντας επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,8'' και μέγιστη ταχύτητα 333 χλμ./ώρα. Η μετάδοση κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς υπό φυσιολογικές συνθήκες, με την αυτόματη τετρακίνηση να επεμβαίνει όταν οι περιστάσεις το απαιτούν.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Bentley Flying Spur

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Renault Koleos

Η Renault ανακοίνωσε την ανανέωση του μεγάλου της SUV, που πωλείται σε 93 χώρες σε όλο τον κόσμο και είναι από τα πιο «διεθνή» μοντέλα της εταιρείας. Οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος, σε μάσκα, προφυλακτήρες, φώτα κλπ. που γίνονται στα "facelift" πραγματοποιήθηκαν κι εδώ, ενώ στο εσωτερικό υπήρξαν βελτιώσεις στα καθίσματα και προσθήκες στον εξοπλισμό. Η σημαντικότερη αλλαγή-βελτίωση βεβαίως, είναι η χρησιμοποίηση της νέας γενιάς κινητήρων της εταιρείας, που ανταποκρίνονται στις νέες αυστηρότερες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων κι έχουν ταυτόχρονα βελτιωμένη απόδοση. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί αποκλειστικά κινητήρες ντίζελ, ένα κινητήρα 1,8 λίτρων με 150 ίππους κι ένα 2λιτρο με 190 ίππους, ο οποίος χρησιμοποιείται στην τετρακίνητη έκδοση. Το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μετάδοσης της ροπής μόνο στους εμπρός τροχούς, αυτόματη τετρακίνηση ή τετρακίνηση με κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού σε ταχύτητες μέχρι 40 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Renault Koleos

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

BMW M8 Coupe και Cabrio

Η BMW παρουσίασε τις κορυφαίες σπορ εκδόσεις της σειράς 8, εξελιγμένες από την BMW M. Καθένα από τα δύο αυτοκίνητα θα προσφέρεται μάλιστα σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, M8 και M8 Competition, με τη δεύτερη να έχει ακόμα μεγαλύτερη ισχύ. Αυτή η ισχύς παρέχεται από τον ισχυρότερο κινητήρα που εξελίχθηκε ποτέ για αυτοκίνητο BMW "M", ένα V8 τούρμπο 4,4 λίτρων, που αποδίδει 600 ίππους στις «απλές» εκδόσεις και 625 στις εκδόσεις Competition, με μέγιστη ροπή 76,5 kgm σταθερά από τις 1.800 μέχρι τις 5.600 στροφές (5.800 για την Competition). Όλα τα αυτοκίνητα φυσικά είναι τετρακίνητα, με τη μετάδοση να γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, που προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προγράμματα αλλαγών. Ειδικές ρυθμίσεις από τη BMW "M" έχουν γίνει φυσικά στο πλαίσιο με τις προσαρμοζόμενες αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα (που έχουν δύο ρυθμίσεις για το πεντάλ, ενώ προαιρετικά υπάρχουν και κεραμικά φρένα), αλλά και το αμάξωμα. Οι τροχοί είναι διαστάσεων 275/35 R 20 εμπρός και 285/35 R 20 πίσω. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,2''-3,4'', ανάλογα με την έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW M8 Coupe και Cabrio

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

SF90 Stradale, η πρώτη φορτιζόμενη υβριδική Ferrari

Ανάγκα και θεοί πείθονται έλεγαν οι αρχαίοι και οι ραγδαίες εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστη τη Ferrari, που ανακοίνωσε το πρώτο φορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο στην ιστορία της, με τεχνολογία που βασίζεται στην εμπειρία της Formula 1. Η SF90 Stradale χρησιμοποιεί τον ισχυρότερο V8 στην ιστορία της, ένα υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 3.990 κ.εκ. που αποδίδει 780 ίππους, σε συνδυασμό με 3 (!) ηλεκτροκινητήρες 220 ίππων, οι οποίοι τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 7,9 kWh, που προσφέρει αυτονομία ηλεκτροκίνησης της τάξης των 25 χιλιoμέτρων (με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα). Ο ένας ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος πίσω, ανάμεσα στον βενζινοκινητήρα και το 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και οι άλλοι δύο εμπρός, ένας για κάθε τροχό. Το αυτοκίνητο είναι επίσης το πρώτο σπορ μοντέλο στην ιστορία της Ferrari που είναι τετρακίνητο, επιλογή αναγκαία για την ομαλή διαχείριση της συνολικής ισχύος των 1000 ίππων. Σχετικά με τις επιδόσεις του η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 2,5'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 6,7'' και μέγιστη ταχύτητα 340 χλμ./ώρα. Όπως αναφέρεται επίσης στις προδιαγραφές του αυτοκινήτου, κορυφαία είναι και η αρνητική άντωση που προσφέρει η μελετημένη αεροδυναμική του, δημιουργώντας μια κάθετη δύναμη 390 κιλών όταν κινείται με ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Παρά την αύξηση του βάρους κατά 270 κιλά λόγω του υβριδικού συστήματος, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου των 4,71 μ. έχει συγκρατηθεί στα 1.570 κιλά (με κατανομή 45% εμπρός - 55% πίσω).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - SF90 Stradale, η πρώτη φορτιζόμενη υβριδική Ferrari

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη BMW X1

Η BMW ανακοίνωσε την ανανέωση της X1, στην οποία έγιναν οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος (μάσκα, φώτα, προφυλακτήρες, νέα χρώματα, νέες ζάντες), ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν 3 νέες ταπετσαρίες και νέα κεντρική οθόνη στο ταμπλό. Όλοι οι κινητήρες θα είναι πλέον από τον Ιούλιο προσαρμοσμένοι στις αυστηρότερες νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU6d-temp. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μία ευρύτατη γκάμα εκδόσεων, που θα περιλαμβάνει 16 διαφορετικούς συνδυασμούς κινητήρα-μετάδοσης, με κινητήρες βενζίνης (1.5 140 ίππων έως 2λιτρο 231 ίππων) και ντίζελ (1.5 116 ίππων έως 2λιτρο 231 ίππων), χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων και αυτόματο 8 ταχυτήτων, μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση. Επίσης από τον επόμενο χρόνο θα προστεθεί στη γκάμα μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση (X1 xDrive25e), με ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη BMW X1

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειράς 1

Η BMW αποκάλυψε τη νέα γενιά της σειράς 1, που θα κάνει την πρώτη της επίσημη δημόσια εμφάνιση στα τέλη του επόμενου μήνα. Το νέο μοντέλο είναι προσθιοκίνητο (υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις), έχει το ίδιο περίπου μήκος με το προηγούμενο (4,319 μ., μόλις 5 χιλιοστά μικρότερο), ελαφρά μικρότερο (κατά 20 χιλιοστά) μεταξόνιο, αλλά είναι 34 χιλιοστά φαρδύτερο και έχει μεγαλύτερο ύψος κατά 13 χιλιοστά. Σύμφωνα με την εταιρεία οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλύτεροι, ενώ αυξημένος κατά 20 λίτρα είναι ο χώρος αποσκευών, που φτάνει συνολικά τα 380 λίτρα. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στα ηλεκτρονικά συστήματα που αποτρέπουν την ολίσθηση των κινητήριων τροχών στα προσθιοκίνητο αυτοκίνητα, την εφαρμογή μιας τεχνολογίας (ARB) που έχει δοκιμαστεί στην ηλεκτρική i3 και χρησιμοποιεί έναν ελεγκτή ολίσθησης στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα αντί για την μονάδα ελέγχου του ESP. Εκτός από τις στάνταρ ανάρτηση και τη χαμηλωμένη ανάρτηση M Sport, θα υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου και με ανάρτησή μεταβλητής απόσβεσης. Διαθέσιμη στο λανσάρισμα θα είναι δύο βενζινοκινητήρες (1.5 140 ίππων και 2λιτρος 306 ίππων για την M135i) και τρεις ντίζελ (1.5 116 ίππων, και 2λιτρος 150 ίππων και 190 ίππων), ενώ από πλευράς κιβωτίων ταχυτήτων θα είναι διαθέσιμο ένα 6τάχυτο χειροκίνητο, ένα 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κι ένα 8τάχυτο αυτόματο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειράς 1

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Και ηλεκτρικό το νέο Opel Corsa

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Opel, το νέο Corsa θα προσφέρεται και σε ηλεκτρική έκδοση, οι παραγγελίες για την οποία μάλιστα θα ξεκινήσουν σε λίγες εβδομάδες, πριν από αυτές των εκδόσεων πετρελαίου και βενζίνης! Το Corsa-e θα κινείται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και η μπαταρία των 50 kWh θα προσφέρει αυτονομία της τάξης των 330 χιλιομέτρων στο νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το αυτοκίνητο θα υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης -μέσω καλωδίου, επιτοίχιου πίνακα ή ταχυφορτιστή- και η μπαταρία θα καλύπτεται από 8ετή εγγύηση. Επίσης η κατάσταση φόρτισης θα μπορεί να ελέγχεται μέσω της εφαρμογής "myOpel", για βελτιστοποίηση του χρόνου και του κόστους φόρτισης. Το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης θα προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα -Normal, Eco και Sport- ώστε να μπορεί ο οδηγός να επιλέγει κατά περίπτωση την επιθυμητή ισορροπία ανάμεσα στη δυναμική συμπεριφορά και τη μέγιστη αυτονομία. Σχετικά με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8,1''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Και ηλεκτρικό το νέο Opel Corsa

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

CITIGOe iV, το πρώτο ηλεκτρικό Skoda

Η Skoda ανακοίνωσε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το CITIGOe iV, που θα αρχίσει να κατασκευάζεται προς το τέλος του έτους και θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα στις αρχές του 2020. Το αυτοκίνητο θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 61 kW (83 ίππων) και η μπαταρία των 36,8 kWh θα εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 265 χιλιομέτρων στο νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Σύμφωνα με την εταιρεία το ηλεκτρικό Citigo επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 12,5'' και η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 130 χλμ./ώρα. Η μπαταρία (είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα για ένα πολύ ικανοποιητικό χώρο αποσκευών για μικρό αυτοκίνητο, που φτάνει τα 250 λίτρα. Η πλήρης φόρτιση σε κοινή οικιακή πρίζα γίνεται σε 12 ώρες και 37 λεπτά, ενώ υπάρχει φυσικά και η δυνατότητα ταχύτερης φόρτισης σε επιτοίχιο πίνακα ή ταχυφορτιστή. Για να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Citigo η ηλεκτρική έκδοση, που θα προσφέρεται μόνο με πεντάθυρο αμάξωμα, έχει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και μάσκα βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - CITIGOe iV, το πρώτο ηλεκτρικό Skoda

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση και υβριδική έκδοση για το Superb

Η Skoda παρουσίασε το ανανεωμένο Superb, με μικρή αύξηση του μήκους κατά 8 χιλιοστά, ανασχεδιασμένη μάσκα, νέες επενδύσεις στο εσωτερικό και αναβάθμιση του εξοπλισμού. Με την ευκαιρία της ανανέωσης προστέθηκε στη γκάμα και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, το Superb iV. Η συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζει ένα υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4 TSI 156 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 218 ίππων. Η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση είναι της τάξης των 55 χιλιομέτρων στο νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί και από κοινή πρίζα στη διάρκεια της νύχτας ή και από επιτοίχιο πίνακα φόρτισης και η υποδοχή φόρτισης βρίσκεται στην μάσκα εμπρός. Η παραγωγή του Superb iV θα ξεκινήσει το φθινόπωρο και το λανσάρισμα του προγραμματίζεται για τις αρχές του 2020, οπότε θ' αρχίσει να διατίθεται και στην Ελλάδα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση και υβριδική έκδοση για το Superb

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση


  UP