ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ανανέωση για το VW Tiguan

Η VW παρουσίασε το ανανεωμένο Tiguan, το οποίο αναμένεται στην ελληνική αγορά το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος, με νέα μάσκα, τροποποιημένο «καπό» και νέους προφυλακτήρες, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει μια νέα μονάδα αφής για τον έλεγχο του κλιματισμού. Αναβάθμιση έχει γίνει και στον κατάλογο του εξοπλισμού, με την προσθήκη νέων ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, υπήρξαν βελτιώσεις στους κινητήρες ντίζελ, για ακόμα μεγαλύτερη μείωση των εκπομπών ρύπων, ενώ στην γκάμα του μοντέλου προστέθηκε και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με συνολική ισχύ 245 ίππων, η οποία προσφέρει αυτονομία με ηλεκτροκίνηση 50 περίπου χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Τέλος καινούργιος είναι και ο κινητήρας των 320 ίππων που χρησιμοποιείται στην έκδοση R του ανανεωμένου Tiguan.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το VW Tiguan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Citroen C4

Σε μία παγκόσμια διαδικτυακή δημοσιογραφική παρουσίαση η Citroen παρουσίασε τη νέα γενιά C4, στην οποία περιλαμβάνεται και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Διατηρώντας τη φιλοσοφία του «υπερυψωμένου χάτσμπακ» που χαρακτήριζε το μικρομεσαίο μοντέλο της Citroen στην τελευταία γενιά του, μετά τη «συγχώνευση» του C4 και του C4 Cactus, το νέο C4 είναι επίσης ένα υπερυψωμένο 5θυρο αυτοκίνητο (απόσταση από το έδαφος 15,6 εκ.) με αισθητική κουπέ. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,36 μ. και το μεταξόνιο 2.670 χιλιοστά, ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (το δάπεδο του οποίου είναι μετακινούμενο σε δύο διαφορετικές θέσεις) φτάνει στα 380 λίτρα. Βασικά στοιχεία του νέου μοντέλου, που επιβεβαιώνουν την προσήλωση της Citroen στην προσφορά κορυφαίας άνεσης, είναι το νέο σύστημα ανάρτησης με μεταλλικά ελατήρια και αμορτισέρ και με «προοδευτικά υδραυλικά ενθέματα», όπως επίσης και τα καθίσματα "Advanced Comfort". Μια άλλη καινοτομία είναι η τοποθέτηση στο ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό του Smart Pad Support Citroën, ενός αφαιρούμενου συστήματος στήριξης μιας ταμπλέτας. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, θα υπάρχουν τρεις βενζινοκινητήρες ισχύος από 110 ως 155 ίππων και δύο ντίζελ με 110 και 130 ίππους, ενώ η ηλεκτρική ë-C4 έχει ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 ίππων). Η μπαταρία της ë-C4 έχει χωρητικότητα 50 kWh και καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητάς της. Σύμφωνα με την εταιρεία η αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία στο νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι 350 χιλιόμετρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Citroen C4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Audi Q5

H Audi παρουσίασε το ανανεωμένο Q5, που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το τελευταίο τρίμηνο αυτού του έτους. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί μια σειρά από σχεδιαστικές επεμβάσεις εξωτερικά και διατίθεται σε τρεις σχεδιαστικές εκδόσεις, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει νέα ανεξάρτητή οθόνη αφής με ακουστική ανάδραση. Οι προβολείς τεχνολογίας LED αποτελούν στοιχεία του βασικού εξοπλισμού, με προαιρετικές επιλογές του προσαρμοζόμενους προβολείς τεχνολογίας LED εμπρός και τα φωτιστικά τεχνολογίας OLED πίσω. Το ανανεωμένο μοντέλο έχει μεγαλώσει κατά 19 χιλιοστά λόγω των μεγαλύτερων προφυλακτήρων. Το Q5 θα λανσαριστεί αρχικά στην Ευρώπη στην έκδοση 40 TDI με 2λιτρο ντίζελ 204 ίππων και ήπιο υβριδικό σύστημα. Η εταιρεία αναφέρει για το αυτοκίνητο επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,6''. Μετά το λανσάρισμα θα ακολουθήσουν δύο επιπλέον διαφορετικές εκδόσεις ισχύος του ίδιου κινητήρα, ένας V6 TDI και δύο 2λιτροι βενζινοκινητήρες TFSI. Στην ελληνική αγορά θα είναι διαθέσιμος επίσης ένας μικρότερος πετρελαιοκινητήρας με ήπιο υβριδικό σύστημα και ισχύ 163 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Audi Q5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Και σε έκδοση φυσικού αερίου το νέο Octavia

Η Skoda ανακοίνωσε ότι το νέο Octavia θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση G-TEC με βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο. Στην ουσία πρόκειται για μία έκδοση διπλού καυσίμου, αφού εκτός από τα τρία ρεζερβουάρ αερίου στα οποία μπορούν να αποθηκευθούν συνολικά 17,33 κιλά συμπιεσμένου φυσικού αερίου, υπάρχει κι ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων για την εξασφάλιση της κίνησης του αυτοκινήτου σε περιοχές με ελλιπή υποδομή ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1.5 TSI, που στη συγκεκριμένη έκδοση θα αποδίδει 130 ίππους. Η χρησιμοποίηση της βενζίνης γίνεται μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις και συγκεκριμένα όταν ο κινητήρας ξεκινάει αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό με φυσικό αέριο, όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από -10° C ή όταν εξαντλείται το φυσικό αέριο και η πίεσή του στα ρεζερβουάρ του αερίου μειώνεται κάτω από τα 11 bar. Ο χώρος αποσκευών στην έκδοση G-TEC είναι μικρότερος από αυτόν των εκδόσεων βενζίνης και ντίζελ και πάλι όμως είναι αρκετά μεγάλος για οικογενειακό αυτοκίνητο, με χωρητικότητα που φτάνει τα 455 λίτρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Και σε έκδοση φυσικού αερίου το νέο Octavia

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Opel αποκάλυψε το νέο Mokka

Η Opel αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Mokka (που θα βρίσκεται στις εκθέσεις της μάρκας στις αρχές του 2021) κι έδωσε για πρώτη φορά στην δημοσιότητα φωτογραφίες του νέου μοντέλου χωρίς καμουφλάζ. Με συνολικό μήκος 4,15 μ., μικρότερο κατά 12,5 εκατοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το μικρό SUV της γερμανικής εταιρείας έχει παρ' όλα αυτά ελαφρά μεγαλύτερο μεταξόνιο (κατά 2 χιλιοστά) και παρόμοια χωρητικότητα (350 λίτρα) στο χώρο αποσκευών. Βασισμένο στη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα CMP του γκρουπ PSA, έχει μικρότερο βάρος μέχρι και κατά 120 κιλά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο και σημαντικά βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία (έως και 30% στην ηλεκτρική έκδοση). Η Opel αναφέρει ότι όλες οι εκδόσεις θα έχουν φώτα τεχνολογίας LED (προαιρετικά θα προσφέρεται και το προσαρμοζόμενο σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix) και τονίζει το υψηλό επίπεδο συνδεσιμότητας που προσφέρει το αυτοκίνητο (στο οποίο υπάρχει η δυνατότητα ακόμα και ασύρματης φόρτισης κινητών τηλεφώνων), αλλά δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ που θα το κινούν. Αναφέρει όμως ότι για πρώτη φορά θα διατίθεται και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση, με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, μπαταρία 50 kWh, 3 προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco και Sport) και αυτονομία έως 322 χιλιόμετρα στο νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Opel αποκάλυψε το νέο Mokka

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Mazda CX-5

Χωρίς ιδιαίτερες σχεδιαστικές επεμβάσεις, μόνο μερικές πινελιές στο εμπρός μέρος, αλλά με αρκετές βελτιώσεις σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου, η Mazda ανανέωσε το CX-5. Υπάρχουν κατ' αρχάς κάποια νέα υλικά στο εσωτερικό και προσθήκες στη λίστα του εξοπλισμού, όπως επίσης και μια μεγαλύτερη οθόνη (8'') στο κέντρο του ταμπλό. Η γκάμα των κινητήρων εξακολουθεί να περιλαμβάνει το 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 165 ίππων (στον οποίο προστέθηκε σύστημα μερικής απενεργοποίησης κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης) και τον 2.5 των 194 ίππων, όπως επίσης και τον ντίζελ 2.2 σε εκδόσεις 150 και 184 ίππων. Οι μηχανικοί της Mazda έκαναν επίσης διάφορες βελτιωτικές επεμβάσεις στο αμάξωμα, στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης για να βελτιώσουν την ηχομόνωση και την απομόνωση των κραδασμών. Επίσης οι εκτός δρόμου δυνατότητες των τετρακίνητων εκδόσεων του αυτοκινήτου βελτιώθηκαν με την προσθήκη του ηλεκτρονικού συστήματος υποβοήθησης Off-road Traction Assist, το οποίο συνεργάζεται και με το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα. Τέλος, το αναβαθμισμένο σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος περιλαμβάνει τώρα και λειτουργία ανίχνευσης πεζών κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενώ τα αυτόματα φώτα ενεργοποιούνται νωρίτερα από πριν.

Υβριδικό Ford Focus

Η Ford συνεχίζει την διαδικασία εξηλεκτρισμού της γκάμας της, παρουσιάζοντας ήπιες υβριδικές εκδόσεις του Focus με τον χιλιάρη βενζινοκινητήρα, που προσφέρει και λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρου σε μερικά φορτία και χαμηλές στροφές και συνδυάζεται με μίζα/γεννήτρια 48 V, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Η βασική έκδοση του υβριδικού Focus αποδίδει 125 ίππους, ενώ υπάρχει και έκδοση 155 ίππων, επίσης με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, η οποία αντικαθιστά το βενζινοκίνητο 1.5 των 150 ίππων. Σύμφωνα με την εταιρεία η έκδοση των 155 ίππων προσφέρει μειωμένη κατανάλωση κατά 17% στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών σε σχέση με το 1.5 των 150 ίππων που αντικαθιστά. Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιείται για την εκκίνηση του αυτοκινήτου από στάση, προσφέροντας ροπή έως 2,4 kgm, ή για την υποβοήθηση της επιτάχυνσης, προσφέροντας ροπή έως 2 kgm. Το Focus θα εξακολουθήσει να διατίθεται και με τον ντίζελ 1.5 σε εκδόσεις 95 και 120 ίππων, όπως επίσης και με τον βενζινοκινητήρα 1.5 με 182 ίππους.

Ανανέωση για το Seat Ateca

Η αντιπροσωπεία της Fiat ανακοίνωσε το πρόγραμμα All-Inclusive για την πώληση ελαφρά μεταχειρισμένων αυτοκίνητο της μάρκας, ηλικίας ενός έτους (2019), τα οποία έχουν διανύσει λιγότερα από 19.000 χιλιόμετρα. Τα αυτοκίνητα που πωλούνται στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος καλύπτονται από πλήρη εργοστασιακή εγγύηση και οδική βοήθεια μέχρι το 2024. Επίσης έχουν πληρωμένα τα τέλη κυκλοφορίας για ολόκληρο το 2020, παραδίδονται με σφραγισμένο βιβλίο σέρβις με βεβαίωση χιλιομέτρων, ενώ πριν από την παράδοσή του θα πραγματοποιηθεί και το σέρβις του 2020. Πριν από την παράδοση το πρόγραμμα περιλαμβάνει και διαδικασία καθαρισμού και απολύμανσης των εξωτερικών επιφανειών και του εσωτερικού του αυτοκινήτου, με παροχή σχετικής βεβαίωσης στον αγοραστή.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Seat Ateca

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέες Porsche Cayenne GTS

H Porsche συμμετέχει στην πορεία της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση, εξακολουθεί όμως να ενισχύει και την παραδοσιακή γκάμα των αυτοκινήτων της με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι νέες προσθήκες αφορούν το επάνω μέρος της γκάμας της Cayenne, με την προσθήκη των εκδόσεων Cayenne GTS και Cayenne GTS Coupé. Τα δύο νέα μοντέλα χρησιμοποιούν ένα 4λιτρο κινητήρα V8 με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 460 ίππους και ροπή 63,2 kgm. Και τα δύο αυτοκίνητα επιταχύνουν, σύμφωνα με την εταιρεία, από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,5'' κι έχουν μέγιστη ταχύτητα 270 χλμ./ώρα. Φυσικά έκτός από τις αισθητικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις λιγότερο ισχυρές εκδόσεις της Cayenne, υπάρχει και ειδική ρύθμιση του πλαισίου, που είναι χαμηλωμένο κατά 20 χιλιοστά. Στάνταρ είναι επίσης και το σύστημα ενεργού ανάρτησης της Porsche (PASM).
... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέες Porsche Cayenne GTS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ford Fiesta με ήπιο υβριδικό σύστημα

Συνεχίζοντας την πορεία «εξηλεκτρισμού» της γκάμας της, η Ford ανακοίνωσε ότι θ' αρχίσει να διατίθεται στην αγορά και μια έκδοση του Fiesta με ήπιο υβριδικό σύστημα. Πρόκειται για το ίδιο σύστημα που χρησιμοποιείται και στο Puma, συνδυάζοντας το γνωστό χιλιάρη υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με μίζα/γεννήτρια 48 V, που επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, αποθηκεύοντάς την σε μία μπαταρία λιθίου, ενώ χρησιμοποιείται και για την παροχή πρόσθετης ροπής κατά το ξεκίνημα από στάση και την επιτάχυνση, προσφέροντας ανάλογα με την συνθήκες έως 2,5 kgm περίπου. Το σύστημα επιτρέπει τη μείωση της σχέσης συμπίεσης το βενζινοκινητήρα και την προσθήκη μεγαλύτερου υπερσυμπιεστή για αύξηση της ισχύος. Ταυτόχρονα περιορίζεται η «υστέρηση απόκρισης» που χαρακτηρίζει τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες. Επίσης το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα βελτιώνει την αξιοποίηση της λειτουργίας start-stop. Το Fiesta EcoBoost Hybrid θα αποδίδει 155 ίππους και θα είναι διαθέσιμο μέσα στη χρονιά.

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα για την ηλεκτροκίνηση

Με παρουσίαση των βασικών αξόνων του προγράμματος από τον ίδιο τον πρωθυπουργό και αναλυτικές παρουσιάσεις από τους αρμόδιους υπουργούς Μεταφορών και Περιβάλλοντος σε ξεχωριστή συνέντευξη Τύπου, ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση το πρόγραμμα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Ένα αρκετά φιλόδοξο πρόγραμμα, αφού έχει ως στόχο το 2030 να είναι ηλεκτρικά το ένα τρίτο των πωλούμενων αυτοκινήτων. Το πρόγραμμα αφορά όχι μόνον τα επιβατικά αυτοκίνητα και τα δίκυκλα, αλλά και τα επαγγελματικά, τα ταξί, τα λεωφορείο και τα φορτηγά. Σε ό,τι αφορά τα επιβατικά αυτοκίνητα (και τα ελαφρά επαγγελματικά) προβλέπεται για τους επόμενους 18 μήνες και για συνολικό ποσό 100.000.000 ευρώ, επιδότηση του 15% περίπου της λιανικής τιμής προ φόρων, με ένα ποσό μέχρι 5.500 ευρώ, όπως επίσης και κίνητρα για τη διευκόλυνση της στάθμευσης και της κυκλοφορίας στις πόλεις. Επιπλέον προβλέπεται πρόσθετη ενίσχυση έως 400 ευρώ εφ' όσον επιθυμεί κανείς να αγοράσει επιτοίχιο φορτιστή (Wallbox). Αντίστοιχα για τα ηλεκτρικά «σκούτερ» και για τα ηλεκτρικά ποδήλατα προβλέπεται επιδότηση μέχρι 800 ευρώ Προβλέπεται επίσης ειδικό μπόνους απόσυρσης 1.000 ευρώ για την απόσυρση του παλιού συμβατικού αυτοκινήτου και 400 ευρώ για την απόσυρση δικύκλου. Εκτός όμως από την επιδότηση προβλέπονται και φορολογικά κίνητρα (ορισμένα ήδη έχουν νομοθετηθεί από το 2019), ιδιαίτερα για τις εταιρείες που αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα για χρήση από τους υπαλλήλους τους ή για τις εταιρικές ανάγκες. Επιπλέον η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα θα επιδιώξει με απλουστευμένες διαδικασίες τη δημιουργία ενός ευρύτατου δικτύου φορτιστών, έτσι ώστε μέχρι το τέλος του 2021 να υπάρχουν φορτιστές σε όλους τους βασικούς οδικούς άξονες της χώρας. Αλλά και οι δήμοι υποχρεούνται μέχρι τον επόμενο χρόνο να χωροθετήσουν σημεία για την τοποθέτηση φορτιστών μέσα στα όρια της ευθύνης στους. Για τα ηλεκτροκίνητα ταξί προβλέπεται επιδότηση μέχρι και 8.000 ευρώ, ενώ θα δημιουργηθούν ειδικές πιάτσες γι' αυτά με τις απαιτούμενες υποδομές φόρτισης. Επίσης στο διαγωνισμό που ετοιμάζεται για τα νέα λεωφορεία στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη προβλέπεται ένα μεγάλο μέρος από αυτά να είναι ηλεκτροκίνητα. Θα δημιουργηθεί επίσης Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης, όπου θα καταγράφονται όλες οι υποδομές φόρτισης και οι σχετικοί φορείς, ώστε να παρέχονται στους χρήστες των ηλεκτρικών οχημάτων στοιχεία όπως η τοποθεσίες των σημείων φόρτισης, η διαθεσιμότητά τους τη συγκεκριμένη στιγμή, καθώς και η τιμή και ο τρόπος πληρωμής. Με το νομοσχέδιο που θα κατατεθεί, ρυθμίζεται επίσης και η αδειοδότηση και λειτουργία των συνεργείων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως και τα απαιτούμενα προσόντα για την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος των τεχνικών που θα εργάζονται σε αυτά.

Ανανέωση για το Toyota Hilux

Την ανανεωμένη έκδοση του παγκοσμίως διάσημου μικρού φορτηγού της αποκάλυψε η Toyota. Κι αν στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε αυτά τα αυτοκίνητα «αγροτικά», λόγω της παράλογης νομοθεσίας που απαγορεύει τη χρήση τους ως επιβατικών ακόμα κι αν πληρωθούν κανονικά όλοι οι φόροι, για λόγους που έχουν να κάνουν με την υποστήριξη κάποιων συντεχνιών από το κράτος, θα υπενθυμίσουμε ότι στον υπόλοιπο κόσμο υπάρχουν πολλοί ιδιώτες που τα χρησιμοποιούν ως προσωπικά τους μεταφορικά μέσα! Γι' αυτό και το μοντέλο έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά, εσωτερικά και εσωτερικά, αποκτώντας πιο δυναμική και σύγχρονη εμφάνιση απ' αυτή που θα περίμενε κανείς από ένα απλό εργαλείο δουλειάς! Τα φώτα είναι τεχνολογίας LED εμπρός-πίσω, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει μια κεντρική οθόνη 8'' και η λίστα του εξοπλισμού -στάνταρ και έξτρα- περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό συστημάτων που συναντάει κανείς σε καλά επιβατικά αυτοκίνητα, ακόμα και συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto για το σύστημα πολυμέσων. Το αυτοκίνητο, που θα προσφέρεται με αμάξωμα μονής και διπλής καμπίνας, χρησιμοποιεί ένα νέο ντίζελ 2,8 λίτρων με 204 ίππους, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 10'' και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή επίσης εξάρι αυτόματο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Toyota Hilux

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειράς 4 Coupe

Η BMW παρουσίασε τη νέα σειρά 4 Coupe, η οποία θα λανσαριστεί στην αγορά από τον ερχόμενο Οκτώβριο. Η νέα γενιά του 2θυρου κουπέ έχει αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με την προηγούμενη, με μήκος αυξημένο κατά 12,8 εκατοστά (συνολικά 4,768 μ.) και μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 41 χιλιοστά (2.851 συνολικά). Φαρδύτερα είναι επίσης και τα μετατρόχια, ενώ το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 21 χιλιοστά. Τα φώτα είναι τεχνολογίας LED εμπρός-πίσω, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων και ατομικά καθίσματα για δύο επιβάτες πίσω. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 440 λίτρων. Η γκάμα των κινητήρων, που είναι όλη υπερτροφοδοτούμενοι, περιλαμβάνει ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα με 184 ή 258 ίππους κι ένα 3λιτρο με 374 ίππους για την M440i που είναι τετρακίνητη, όπως επίσης και ένα 2λιτρο ντίζελ με 190 ίππους, σε εκδόσεις με πίσω κίνηση και τετρακίνηση, ενώ όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Ο 3λιτρος βενζινοκινητήρας και οι δύο ντίζελ διαθέτουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με μίζα/γεννήτρια 48 V, το οποίο προσφέρει στιγμιαία 11 ίππους για υποβοήθηση των επιταχύνσεων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειράς 4 Coupe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Και ντίζελ και αυτόματο το Ford Puma

Η Ford ανακοίνωσε την επέκταση της γκάμας του νέου Puma με τον γνωστό κινητήρα ντίζελ 1.5 EcoBlue, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την εταιρεία το συγκεκριμένο μοντέλο έχει εκπομπές CO2 από 99 g/km στον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Στη γκάμα του Puma προστίθεται επίσης τώρα ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες, το οποίο διατίθεται προαιρετικά με τον χιλιάρη βενζινοκινητήρα των 125 ίππων. Τέλος η εταιρεία προσέθεσε στη γκάμα του Puma μια πολυτελή έκδοση ST-Line Vignale, με σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις και πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό, που περιλαμβάνει προβολείς LED, δερμάτινα καθίσματα (θερμαινόμενα για τον οδηγό και το συνοδηγό), ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας της B&O κλπ.

Η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη σειρά 5

Ακόμα και στις κορυφαίες κατηγορίες ο ανταγωνισμός είναι έντονος και όσο καλά κι αν είναι τα αυτοκίνητα, η ανανέωσή τους πλέον κάπου γύρω στα τρία χρόνια είναι δεδομένη. Έτσι η BMW παρουσίασε σήμερα (διαδικτυακά, όπως γίνεται τους τελευταίους μήνες λόγω της πανδημίας) την ανανεωμένη σειρά 5. Και σ' αυτήν την περίπτωση έχουν γίνει οι συνηθισμένες αισθητικές επεμβάσεις στο εμπρός και το πίσω μέρος, ενώ τα εμπρός φώτα χρησιμοποιούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας LED και μπορούν προαιρετικά να έχουν λειτουργία φωτισμού στροφής και επιλεκτικής δέσμης. Επίσης στο εσωτερικό υπάρχει νέα οθόνη 10,25'', νέα διάταξη διακοπτών στο τιμόνι και νέας σχεδίασης χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα, ενώ νέα ηλεκτρονικά συστήματα έχουν εμπλουτίσει την λίστα του εξοπλισμού. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται με μία ευρύτατη γκάμα κινητήρων, με όλα τα 4κύλινδρα και 6κύλινδρα σύνολα (2.0 βενζίνης με 184 ίππους ή 252 ίππους, 2.0 ντίζελ με 190 ίππους, 3.0 βενζίνης με 333 ίππους, 3.0 ντίζελ με 286 ίππους ή 340 ίππους) να συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, το οποίο αυξάνει στιγμιαία την ισχύ κατά 11 ίππους. Η M550i έχει 3λιτρο βενζινοκινητήρα 530 ίππων. Η φορτιζόμενη υβριδική 530e με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα, έχει ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και αυτονομία με ηλεκτροκίνηση μέχρι 67 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Φυσικά εξακολουθούν να υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι το αυτόματο 8άρι κιβώτιο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη σειρά 5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP