ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Νέα Dacia Sandero και Logan

Η Dacia παρουσίασε τη νέα, τρίτη γενιά των Sandero και Logan, βασισμένη στη νέα πλατφόρμα CMF του γκρουπ Renault-Nissan, στην οποία είναι βασισμένα και τα νέα Clio και Captur. Το Sandero έχει τις ίδιες περίπου διαστάσεις με το προηγούμενο, ώστε να διατηρήσει την ευελιξία του, αλλά με φαρδύτερα μετατρόχια. Η υπερυψωμένη έκδοσή του, το Sandero Stepway, που αντιπροσωπεύει το 65% των πωλήσεων της γκάμας του Sandero, διαφοροποιήθηκε ακόμα περισσότερο από το απλό Sandero, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρο ότι πρόκειται για ένα crossover, έχοντας απόσταση από το έδαφος μεγαλύτερη κατά 4,1 εκατοστά σε σχέση με το Sandero, αλλά και σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν πιο έντονα σ' έναν "off" χαρακτήρα. Το σεντάν Logan έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το προηγούμενο (μήκος αυξημένο κατά 3,6 εκατοστά), αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 528 λίτρα (18 περισσότερα από πριν). Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό στα νέα μοντέλα με καλύτερα υλικά, νέα καθίσματα και νέο πίνακα οργάνων, όπως και η λίστα του στάνταρ και έξτρα εξοπλισμού, που περιέχει στοιχεία όπως εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, ηλιοροφή κλπ. Η βασική έκδοση δεν θα διαθέτει κεντρική οθόνη, για μείωση του κόστους, αλλά μία υποδοχή με θύρα USB για τη στήριξη κινητού τηλεφώνου, το οποίο θα επιτρέπει την επικοινωνία με το ηχοσύστημα. Μία κεντρική οθόνη θα προσφέρεται προαιρετικά. Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιείται είναι ένας χιλιάρης σε ατμοσφαιρική έκδοση με 65 ίππους και τούρμπο με 90 ίππους. Η Dacia θα κατασκευάζει επίσης και μία έκδοση διπλού καυσίμου με υγραέριο, ισχύος 100 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Dacia Sandero και Logan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Sandero
    Sandero
    Sandero
    Stepway
    Stepway
    Logan
    Logan
    Logan

Η Audi παρουσίασε το Q5 Sportback

Η γκάμα του ανανεωμένου Q5 εμπλουτίστηκε με μία έκδοση Sportback, απαραίτητη απ' ότι φαίνεται στις μέρες μας, όπου η ζήτηση για «κουπέ SUV» φαίνεται να αυξάνεται. Βασισμένο στο ίδιο δάπεδο και μηχανικά μέρη του Q5, το Q5 Sportback είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο με μήκος 4,69 μέτρα. Οι χώροι για τους επιβάτες φυσικά είναι πολύ μεγάλοι, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 510 λίτρα. Προαιρετικά το αυτοκίνητο προσφέρεται με την πίσω σειρά καθισμάτων rear bench plus, η οποία μπορεί να μετατοπιστεί πλευρικά και έχει ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης. Επίσης είναι ρυθμιζόμενη κατά μήκος και όταν μετακινηθεί προς τα εμπρός αυξάνει το χώρο αποσκευών (που έχει στάνταρ ηλεκτρική πίσω πόρτα) στα 570 λίτρα. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη με 2λιτρο τετρακύλινδρο ντίζελ TDI 204 ίππων, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει μία ακόμα έκδοση του ίδιου κινητήρα, ένας μεγαλύτερος V6 TDI και δύο δίλιτροι βενζινοκινητήρες τούρμπο. Επίσης, όπως και το Q5, το Sportback θα προσφέρεται και με ένα φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, σε δύο εκδόσεις ισχύος. Το Q5 Sportback θα κυκλοφορήσει στην αγορά το πρώτο εξάμηνο το 2021 και (εκτός από την αγορά της Κίνας) θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μεξικό.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το Q5 Sportback

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Ford παρουσίασε το Puma ST

Την κορυφαία έκδοση επιδόσεων του Puma παρουσίασε η Ford, εξελιγμένη από τη Ford Performance. Το Puma ST βασίζεται σ' ένα ειδικά εξελιγμένο πλαίσιο με 40% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία στον πίσω άξονα σε σχέση με τον αντίστοιχο του Fiesta ST, ώστε να αντισταθμιστεί το υψηλότερο κέντρο βάρους. Επίσης, διαθέτει τα ειδικά πίσω ελατήρια ανακατανομής πλευρικού φορτίου της Ford και προαιρετικά διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο (με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου) σε έκδοση 200 ίππων, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7''. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης είναι κατά 25% ταχύτερη και τα φρένα κατά 17% μεγαλύτερα από εκείνα του βασικού Puma.Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με επιλογές Normal, Eco, Sport και Track.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Ford παρουσίασε το Puma ST

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Peugeot 508 Sport Engineered

Το τμήμα δημιουργίας αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων της Peugeot επιμελήθηκε την αναβάθμιση του 508 (και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος, σεντάν και στέισον) και παρουσίασε την έκδοση 508 Sport Engineered. Πρόκειται για μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση του 508, που χρησιμοποιεί ένα βενζινοκινητήρα 1.6 τούρμπο με 200 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα σε κάθε άξονα, με ισχύ 110 ίππων εμπρός και 113 ίππων πίσω, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ως τετρακίνητο (με τη μέγιστη ταχύτητά του να περιορίζεται σε αυτή την περίπτωση στα 190 χλμ./ώρα). H μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 360 ίπποι. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5,2'' και το πρώτο χιλιόμετρο από στάση σε 24,5'', ενώ οι τυποποιημένες εκπομπές CO2 είναι μόλις 46 g/km. Για την εξασφάλιση μιας οδικής συμπεριφοράς που θα ανταποκρίνεται στις δυνατότητες αυτοκινήτου υπάρχει επιλογή τριών διαφορετικών ρυθμίσεων για τα αμορτισέρ, το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο, τα μετατρόχια φαρδύτερα, τα φρένα φυσικά ενισχυμένα και οι τροχοί είναι διαμέτρου 20''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 508 Sport Engineered

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού VW ID.4

H VW αποκάλυψε -διαδικτυακά όπως συνηθίζεται αυτήν την περίοδο της πανδημίας- το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το ID.4, το οποίο η εταιρεία χαρακτηρίζει ως «παγκόσμιο αυτοκίνητο», αφού θα πωλείται και στην Ευρώπη, και στην Αμερική, και στην Κίνα. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,58 μ. και μεταξόνιο 2.770 χιλιοστών, προσφέροντας έτσι μεγάλους χώρους για τους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 543 λίτρα. Χαρακτηριστικό του εσωτερικού είναι η έλλειψη πλήκτρων και διακοπτών, με την εξαίρεση ενός διακόπτη για την επιλογή τρόπου οδήγησης και των πλήκτρων που υπάρχουν στο τιμόνι. Οι υπόλοιπες λειτουργίες ελέγχονται από την οθόνη αφής. Το ID.4 κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με την μπαταρία να προσφέρει αυτονομία έως 520 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο θα προσφερθεί κατ' αρχάς σε δύο πλούσιες εκδόσεις λανσαρίσματος με περιορισμένη παραγωγή. Θα κατασκευαστούν συνολικά 27.000 μονάδες και μόλις εξαντληθούν θα ακολουθήσουν οι προκαθορισμένες εκδόσεις παραγωγής, με περισσότερα πακέτα εξοπλισμού. Το 2021 θα ακολουθήσει μία ισχυρότερη έκδοση με τετρακίνηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού VW ID.4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Renault Arkana: μικρομεσαίο SUV Coupe

Η Renault ανακοίνωσε ότι πρόκειται να λανσάρει στην Ευρώπη στο πρώτο εξάμηνο το 2021 ένα μικρομεσαίο 5θυρο SUV Coupe που κατασκευάζει στην Κορέα. Το Arkana χρησιμοποιεί το ίδιο όνομα με ένα μοντέλο που παρουσιάστηκε πέρυσι στη Ρωσία, με το οποίο όμως δεν έχει την παραμικρή συγγένεια, αφού εκείνο είναι βασισμένο στο Dacia Duster, ενώ το μοντέλο που θα διατίθεται στην Ευρώπη είναι βασισμένο στην πλατφόρμα CMF πάνω στην οποία βασίζονται το Kadjar και το Nissan Qashqai. Με μήκος 4,568 μ., το Arkana είναι μεγαλύτερο κατά 8 εκατοστά από το Kadjar και προσφέρει χώρο αποσκευών που, ανάλογα με την έκδοση παραγωγής ισχύος (υβριδική ή ήπια υβριδική), έχει χωρητικότητα 438 λίτρων ή 513 λίτρων. Θα προσφέρεται αποκλειστικά σε υβριδικές εκδόσεις, από τις οποίες οι δύο θα είναι ήπιες υβριδικές με κινητήρα τούρμπο άμεσου ψεκασμού σε εκδόσεις 140 ή 160 ίππων και μίζα/γεννήτρια 12 V, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Επιπλέον θα υπάρχει και μία πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech, αντίστοιχη με αυτή που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο υβριδικό Clio, με βενζινοκινητήρα 1.6 140 ίππων σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Arkana: μικρομεσαίο SUV Coupe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέες BMW M3 και M4

Η BMW αποκάλυψε τη νέα γενιά των κορυφαίων εκδόσεων των μεσαίων μοντέλων της, M3 και M3 Competition, M4 και M4 Competition, που θα είναι διαθέσιμες στην αγορά από το Μάρτιο το 2021. Τα δύο νέα μοντέλα εφοδιάζονται με ένα 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, οποίος αποδίδει 480 ίππους στις M3 και M4 μέσω ενός χειροκίνητο κιβωτίου 6 ταχυτήτων, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Στις εκδόσεις Competition η ισχύς του κινητήρα φτάνει τους 510 ίππους, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο με 8 σχέσεις, ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε ότι υπολογίζει το καλοκαίρι του 2021 τα αυτοκίνητα να προσφέρονται και με σύστημα τετρακίνησης. Σχετικά με τις επιδόσεις, αναφέρεται επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2'' για τις M3 και M4 και σε 3,9'' για τις εκδόσεις Competition. Το σύστημα πέδησης προσφέρει δύο διαφορετικές ρυθμίσεις απόκρισης και αίσθησης του πεντάλ των φρένων, το σύστημα διεύθυνσης έχει μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, ενώ οι αναρτήσεις είναι προσαρμοζόμενες με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 275/40 ZR 18 εμπρός και 285/35 ZR 19 πίσω.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέες BMW M3 και M4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Hyundai παρουσίασε το νέο Tucson

Την τέταρτη γενιά του πετυχημένου μικρομεσαίου SUV της (7 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2004, από τις οποίες 1,4 εκατομμύρια στην Ευρώπη) παρουσίασε η Hyundai σήμερα το πρωί. Όπως και ο προκάτοχός του, το νέο Tucson θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Τσεχία. Ριζικά ανανεωμένο σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 10 χιλιοστά σε σχέση με το προηγούμενο, μεγαλύτερο μήκος κατά 20 χιλιοστά (συνολικά 4,5 μ.), ενώ είναι και φαρδύτερο κατά 15 χιλιοστά, εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Αυξημένη επίσης είναι και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών κατά 33 ως 107 λίτρα, ανάλογα με την έκδοση και το σύστημα παροχής ισχύος, φτάνοντας συνολικά από 546 (στην υβριδική έκδοση ντίζελ) ως 620 λίτρα (στη βενζινοκίνητη έκδοση). Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, όπως επίσης και σε συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, με τη μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό να δίνει το στίγμα της προσαρμογής του στις σύγχρονες απαιτήσεις. Η εταιρεία τονίζει επίσης την ύπαρξη ενός εξελιγμένου συστήματος θέρμανσης-κλιματισμού με ιδιαίτερα μελετημένο σύστημα κατανομής της ροής του αέρα στο εσωτερικό. Το αυτοκίνητο διατίθεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το νέο Tucson διαθέτει μια ευρύτατη γκάμα συστημάτων παροχής ισχύος, στην οποία συμπεριλαμβάνεται ένας βενζινοκινητήρας 1.6 με 150 ίππους, ένας ντίζελ 1.6 με 115 ίππους, μια ήπια υβριδική έκδοση ντίζελ 48 V με 136 ίππους, δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις βενζίνης 48 V με 150 ίππους και 180 ίππους, ενώ μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί και μια φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.6 τούρμπο και ένα ηλεκτροκινητήρα, η οποία θα έχει μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 265 ίππων. Στην Ελλάδα το αυτοκίνητο αναμένεται το Δεκέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai παρουσίασε το νέο Tucson

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

5 υβριδικές εκδόσεις για το VW Golf!

Παράλληλα με το πρόγραμμα παρουσίασης αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων η VW δημιουργεί μια σειρά από υβριδικές εκδόσεις και για τα υπάρχοντα συμβατικά μοντέλα της. Όπως ανακοινώθηκε, η γερμανική εταιρεία λανσάρει 5 νέες υβριδικές εκδόσεις για το μπεστ σέλερ της, το Golf, από τις οποίες οι 3 είναι ήπιες υβριδικές και οι άλλες 2 φορτιζόμενες. Στην πρώτη περίπτωση, υπάρχει μια ήπια υβριδική έκδοση 1.0 eTSI με τον χιλιάρη βενζινοκινητήρα η οποία αποδίδει 110 ίππους και μία 1.5 eTSI με τον βενζινοκινητήρα 1.5 η οποία αποδίδει 150 ίππους. Και οι δύο συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 ταχύτητες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας μια επιπλέον ήπια υβριδική έκδοση 48 V αναμένεται προς το τέλος του έτους. Οι άλλες δύο -φορτιζόμενες- υβριδικές εκδόσεις είναι τα Golf eHybrid και Golf GTE. Και οι δύο χρησιμοποιούν τον βενζινοκινητήρα 1.4 TSI των 150 ίππων σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει στην πρώτη περίπτωση τους 204 ίππους και στη δεύτερη τους 245. Και οι δύο χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με 6 ταχύτητες. Η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι έως 80 χιλιόμετρα για το eHybrid και έως 62 για το GTE. Στην Ελλάδα ξεκινάει πρώτα η διάθεση του 1.5 eTSI και θα ακολουθήσουν στις επόμενες εβδομάδες το 1.0 eTSI και το eHybrid.

MC20: νέο υπεραυτοκίνητο από τη Maserati

Η Maserati μπαίνει πλέον στα... χωράφια των Ferrari και Lamborghini με το νέο υπεραυτοκίνητο που παρουσίασε, την MC20. Ένα όνομα που προέρχεται από το Maserati Corse και το 2020, σημαδεύοντας μια νέα εποχή για την εταιρεία, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωσή της. Χάρη στη χρήση σύγχρονων υλικών όπως τα ανθρακονήματα, το βάρος του (μήκους 4,669 μ.) αυτοκινήτου, χαρακτηριστικό του οποίου είναι οι κάθετα ανοιγόμενες πόρτες τύπου «πεταλούδας», κρατήθηκε κάτω από τα 1500 κιλά, προσφέροντας μία αναλογία 2,33 κιλών/ίππο. Η MC20 κινείται από ένα νέο 3λιτρο κινητήρα V6 της Maserati με διπλό τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 στροφές και ροπή 74,4 kgm σταθερά από τις 3.000 ως τις 5.500 στροφές. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 8,8'', ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ξεπερνάει τα 325 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 ταχύτητες. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς, με τον πίσω άξονα να έχει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω. Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει στο τέλος του χρόνου και η τιμή του στην Ιταλία ξεκινάει από 216.000 ευρώ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - MC20: νέο υπεραυτοκίνητο από τη Maserati

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Rolls Royce Ghost

Η μεγάλη εμπορική επιτυχία (τηρουμένων των αναλογιών φυσικά για μία μάρκα που απευθύνεται σε ελάχιστους!) της πρώτης Ghost, ενός μοντέλου με το οποίο η Rolls Royce θέλησε να απευθυνθεί σ' ένα κοινό μικρότερης ηλικίας και με πιο «μινιμαλιστικές» απαιτήσεις για την κορυφαία πολυτέλεια που αντιπροσωπεύει η μάρκα, ήταν ένα σοβαρό κίνητρο για να παρουσιάσει η εταιρεία μια νέα γενιά του 11 χρόνια αργότερα. Η Ghost είναι φυσικά ένα μεγάλο αυτοκίνητο (μήκος 5.546 μ.), βασισμένο σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο, αλλά και ένα αμάξωμα στο οποίο επίσης έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, ώστε να συγκρατηθεί το βάρος σε λογικά πλαίσια. Ο μπροστινός άξονας έχει τοποθετηθεί πολύ μπροστά, ώστε η τοποθέτηση του κινητήρα να γίνει πίσω από αυτόν, εξασφαλίζοντας μια βέλτιστη κατανομή βάρους 50/50%. Επιπλέον, για να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή οδική συμπεριφορά και ο βέλτιστος έλεγχος από την πλευρά του οδηγού, το αυτοκίνητο έχει εφοδιαστεί με σύστημα τετρακίνησης και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Η νέα Ghost κινείται από ένα 12κύλινδρο (V12) κινητήρα 6,75 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή, ο οποίος αποδίδει 563 ίππους, με τη μέγιστη ροπή των 86,6 kgm να είναι διαθέσιμη μόλις στις 1600 στροφές. Οι αναρτήσεις (διπλά ψαλίδια εμπρός, σύστημα 5 συνδέσμων πίσω) είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες, εξασφαλίζοντας κορυφαία άνεση και προσαρμογή στις συνθήκες του δρόμου. Και φυσικά το αυτοκίνητο με το ιδιαίτερα πολυτελές εσωτερικό και την κορυφαία ηχομόνωση είναι εφοδιασμένο και με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει σε συστήματα ασφαλείας και άνεσης, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Rolls Royce Ghost

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Peugeot 5008

Μετά το 3008, η Peugeot ανακοίνωσε την ανανέωση και του μεγάλου της SUV, του 508. Οι συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές σε μάσκα, φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες έχουν γίνει και στο συγκεκριμένο μοντέλο, στο οποίο πλέον τα φώτα είναι τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις, ενώ στη γκάμα έχουν προστεθεί καινούργια χρώματα για το αμάξωμα και μια νέα ζάντα 19’'. Στο εσωτερικό υπάρχει μία νέα κεντρική οθόνη 10'', νέες ταπετσαρίες, ενώ οι αυτόματες εκδόσεις έχουν έναν επιλογέα τρόπου οδήγησης με 3 ρυθμίσεις (Normal, Sport και Eco). Η λίστα του εξοπλισμού έχει συμπληρωθεί με νέα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Το ανανεωμένο 5008 θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρες 1.2 130 ίππων και 1.6 180 ίππων και με ντίζελ 1.5 130 ίππων και 2.0 180 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Peugeot 5008

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Mercedes S-Class

Μετά από μία σειρά επιμέρους παρουσιάσεων για τις διάφορες τεχνολογίες της τις προηγούμενες εβδομάδες, η Mercedes αποκάλυψε τη νέα γενιά της ναυαρχίδας της, της S-Class. Ένα αυτοκίνητο που, παρά το μεγάλο μέγεθος του προκατόχου του, συνεχίζει την παράδοση όλων σχεδόν των κατασκευαστών για αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων των νέων μοντέλων τους, έχοντας συνολικό μήκος 5,179 μ. (5,4 εκ. περισσότερο από πριν) και μεταξόνιο 3.106 χιλιοστών (+71). Αυτονόητοι είναι οι τεράστιοι χώροι για τους επιβάτες (οι πίσω άλλωστε μπορούν να έχουν και τις δικές τους οθόνες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων!), ενώ και ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 20 λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 550. Η τεράστια οθόνη στο κέντρο του ταμπλό και ο μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων δημιουργούν μια επιβλητική εικόνα στο εσωτερικό. Ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει από πλευράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστημάτων για την υποβοήθηση του οδηγού, την παροχή κορυφαίας άνεσης, την ενίσχυση της ασφάλειας και τις επιλογές συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, έχει εφαρμοστεί σ’ αυτό το αυτοκίνητο. Είναι χαρακτηριστικό π.χ. ότι για τις κάθε είδους ρυθμίσεις των εμπρός καθισμάτων (που μπορούν να προσφέρουν μέχρι 10 προγράμματα μασάζ), μπορούν να υπάρχουν μέχρι και... 19 μοτέρ, ενώ 17 μοτέρ ελέγχουν την θερμοκρασία και τη διανομή του αέρα στο εσωτερικό! Για τη λειτουργία του συστήματος Driving Assistance υπάρχουν συνολικά 5 ραντάρ, 5 κάμερες και 12 αισθητήρες υπερήχων! Από πλευράς «αυτοκινητικής» τεχνολογίας αξίζει να αναφέρουμε την εξαιρετική αεροδυναμική του αμαξώματος, με συντελεστή Cx μόλις 0,22, το σύστημα τετραδιεύθυνσης, που έχει μειώσει τον κύκλο στροφής του τεράστιου αυτοκινήτου κατά 2 μέτρα και το γεγονός ότι η φορτιζόμενη υβριδική έκδοση του μοντέλου που θα παρουσιαστεί το 2021 θα προσφέρει αυτονομία με ηλεκτροκίνηση έως 100 χλμ. στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Στον τομέα της ασφάλειας αξίζει να αναφέρουμε τους μετωπικούς αερόσακους που υπάρχουν για τους πίσω επιβάτες, όπως επίσης και το γεγονός ότι με την προαιρετική ενεργό ανάρτηση το αμάξωμα μπορεί να ανασηκωθεί μέχρι κατά 8 εκατοστά σε μία επικείμενη πλευρική σύγκρουση λίγο πριν την επαφή, ώστε η ενέργεια της σύγκρουσης να διοχετευθεί σε ενισχυμένα σημεία στο κάτω μέρος του αμαξώματος! Στο λανσάρισμά της, η νέα S-Class θα είναι διαθέσιμη με 3λιτρους 6κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν εκδόσεις ισχύος 367 και 435 ίππων και στην δεύτερη 286 και 330 ίππων. Όλες οι εκδόσεις εκτός από την βασική έκδοση ντίζελ θα είναι τετρακίνητες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Mercedes S-Class

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Skoda παρουσίασε το ηλεκτρικό Enyaq

Η Skoda παρουσίασε επίσημα (σε διαδικτυακή εκδήλωση) το νέο της ηλεκτρικό SUV, το Enyaq, το οποίο είχε αποκαλύψει πρόσφατα καμουφλαρισμένο στην Ιρλανδία, ενώ οι κατάσκοποί μας το είχαν φωτογραφίσει με μικρότερο καμουφλάζ κατά τη διάρκεια δοκιμών στην Τσεχία. Το Enyaq είναι η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Vision iV που η εταιρεία παρουσίασε πέρσι. Πρόκειται για ένα μεγάλο SUV με μήκος 4,649 μ., μεταξόνιο 2.765 χιλιοστών και χώρο αποσκευών 585 λίτρων βασισμένο στην πλατφόρμα MEB του γκρουπ VW. Χαρακτηριστικό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι η γυάλινη μάσκα, που... φωτίζεται από 130 λυχνίες τεχνολογίας LED. Τεχνολογίας LED είναι φυσικά και όλα τα φώτα του αυτοκινήτου, ώστε να καταναλώνουν την ελάχιστη δυνατή ηλεκτρική ενέργεια. Το αυτοκίνητο θα έχει ένα ηλεκτροκινητήρα πίσω, ο οποίος θα μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση, στην οποία ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας θα κινεί τους εμπρός τροχούς. Συνολικά θα υπάρχουν 5 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος (148 ίππων, 179 ίππων και 204 ίππων με πίσω κίνηση, 265 ίππων και 306 ίππων με μπροστινή κίνηση) και 3 μεγέθη μπαταριών. Η Skoda υπόσχεται αυτονομία έως 500 χιλιομέτρων για την έκδοση με πίσω κίνηση (με την ισχυρότερη μπαταρία) και μέχρι 460 χιλιομέτρων για την τετρακίνητη. Στο εσωτερικό δεσπόζει μια μεγάλη κεντρική οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ η απουσία κεντρικού «τούνελ» μετάδοσης στο δάπεδο επιτρέπει σύμφωνα με την εταιρεία την αύξηση των αποθηκευτικών χώρων, μεταξύ των οποίων κι ένας χώρος για την ασύρματη φόρτιση δύο κινητών τηλεφώνων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda παρουσίασε το ηλεκτρικό Enyaq

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Peugeot 3008

Η Peugeot παρουσίασε το ανανεωμένο 3008, στοχεύοντας στη διατήρηση της θετικής πορείας ενός από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της. Όπως συνήθως στα "facelift", το αυτοκίνητο έχει μια νέα μάσκα και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, όπως επίσης και νέα φωτιστικά σώματα, που είναι τεχνολογίας LED εμπρός-πίσω σε όλες τις εκδόσεις. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στο εσωτερικό, με βελτιώσεις στον πίνακα οργάνων, μια νέα κεντρική οθόνη 10" στο ταμπλό και διάφορες προσθήκες στο διάκοσμο. Αναβάθμιση έχει γίνει φυσικά με νέες προσθήκες και στην λίστα των κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το ανανεωμένο 3008 διατίθεται με τους βενζινοκινητήρες 1.2 των 130 ίππων και 1.6 των 180 ίππων και τον ντίζελ 1.5 των 130 ίππων, όπως επίσης και με δύο φορτιζόμενα υβριδικά συστήματα, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων (βενζινοκινητήρας 180 ίππων και ηλεκτροκινητήρας 110 ίππων) για την προσθιοκίνητη έκδοση και 300 ίππων (βενζινοκινητήρας 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες, 110 και 112 ίππων) για την τετρακίνητη. Στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση φτάνει μέχρι τα 56 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και στη δεύτερη μέχρι τα 59 χιλιόμετρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Peugeot 3008

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP