ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η Citroen παρουσίασε τη C4 X

Η Citroen παρουσίασε ένα ακόμα μικρομεσαίο οικογενειακό μοντέλο που συμπληρώνει τη γκάμα της και τοποθετείται ανάμεσα στη C4 C-Cross, με την οποία μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα, και τη C5 X. Με υπερυψωμένο αμάξωμα στη λογική των SUV κουπέ, η C4 X έχει μήκος 4,6 μ. κι ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών 510 λίτρων. Και φυσικά χρησιμοποιεί, όπως και η C4 C-Cross, το νέο σύστημα ανάρτησης με μεταλλικά ελατήρια και αμορτισέρ και με «προοδευτικά υδραυλικά ενθέματα», όπως επίσης και τα καθίσματα "Advanced Comfort", με στόχο την προσφορά κορυφαίας άνεσης. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με τον βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech σε εκδόσεις 100 και 130 ίππων (με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων στην πρώτη περίπτωση και 8άρι αυτόματο στη δεύτερη) και με τον ντίζελ 1.5 BlueHDi των 130 ίππων σε συνδυασμό με το 8άρι αυτόματο. Ταυτόχρονα η εταιρεία θα προσφέρει και την ηλεκτρική έκδοση ë-C4 X, με ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 ίππων) και μπαταρία 50 kWh Η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει αυτονομία έως 360 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Citroen παρουσίασε τη C4 X

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη DS 7

Η πολυτελής μάρκα της Citroen, η DS, ανακοίνωσε την ανανέωση του μεγάλου της SUV, της DS 7 που είχε παρουσιαστεί το 2017. Όπως συνηθίζεται στα "facelift", το ανανεωμένο μοντέλο έχει σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και το πίσω μέρος. Υπάρχει επίσης μια νέα ταπετσαρία στο εξωτερικό, νέα χρώματα και νέα διακοσμητικά, όπως επίσης κι ένα νέο σύστημα infotainment. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με 7 διαφορετικές επιλογές από πλευράς μονάδας παροχής ισχύος, εκ των οποίων οι 3 χρησιμοποιούν φορτιζόμενα υβριδικά σύνολο, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 225, 300 και 360 ίππων. Στην πρώτη περίπτωση, που αφορά την έκδοση με κίνηση στους 2 τροχούς, χρησιμοποιείται ένας βενζινοκινητήρας 1.6 τούρμπο με 180 ίππους και ένας ηλεκτροκινητήρας με 110 ίππους. Οι άλλες δύο εκδόσεις είναι τετρακίνητες και χρησιμοποιούν βενζινοκινητήρα 1.6 τούρμπο με 200 ίππους και ηλεκτρικούς κινητήρες 110 και 112 ίππων σε κάθε άξονα. Το σύστημα χρησιμοποιεί μία νέα μπαταρία 14,2 kWh, που προσφέρει αυτονομία με ηλεκτροκίνηση έως και 81 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Στην γκάμα του μοντέλου εξακολουθεί να προσφέρεται και η έκδοση ντίζελ με τον κινητήρα 130 BlueHDi. Το ανανεωμένο μοντέλο αναμένεται στην Ελλάδα στα μέσα του 2023.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη DS 7

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Peugeot παρουσίασε το 408

Μία απροσδόκητη πρεμιέρα έγινε από την Peugeot, που παρουσίασε για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο στην κορυφή της κατηγορίας C με αμάξωμα τύπου "fastback". Βαδίζοντας στη λογική των 5θυρων κουπέ, που έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα πετυχημένη εδώ και αρκετά χρόνια, το 408 έχει μήκος 4,69 μ. και μεταξόνιο 2.787 χιλιοστών, εξασφαλίζοντας έτσι άνετες μετακινήσεις για τους επιβάτες του. Προσφέρει μάλιστα κι ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών 536 λίτρων, που καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες μιας οικογένειας. Το αυτοκίνητο, που είναι προσθιοκίνητο, προσφέρεται με βενζινοκινητήρα 1.2 τούρμπο με 130 ίππους και αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, όπως επίσης και σε δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις με βενζινοκινητήρα 1.6 150 ή 180 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 81 kW (110 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 180 και 225 ίππων αντίστοιχα, οι οποίες επίσης χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Και φυσικά προσφέρεται με μία πολύ μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Peugeot παρουσίασε το 408

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

BMW M3 Touring

«Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος τις ανακοίνωσης της BMW για την πρώτη στην ιστορία έκδοση της κορυφαίας σπορ έκδοσης της σειράς 3, της M3, με το αμάξωμα τύπου στέισον, που προσπαθεί να συμβιβάσει τις οικογενειακές μεταφορικές ανάγκες με τις σπορ ανησυχίες του οδηγού. Με το διαιρούμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα και τον μεγάλο χώρο αποσκευών των 500 λίτρων, η M3 Touring, καλύπτει προφανώς με τον καλύτερο τρόπο αυτές τις μεταφορικές ανάγκες, αλλά κατά τα άλλα είναι μια M3 με τα όλα της, σε επιλογές και ρυθμίσεις όλων των μηχανικών μερών. Το -τετρακίνητο- αυτοκίνητο κινείται από τον 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που έχει εξελιχθεί για τα μοντέλα Competition της σειράς BMW M3/M4 και αποδίδει 510 ίππους. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, που προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας. Σύμφωνα με την εταιρεία η M3 Touring επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 12,9'', ενώ η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW M3 Touring

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Υπερειδική στο ΟΑΚΑ στο φετινό ράλι Ακρόπολις

Σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ΟΑΚΑ, παρουσία υπουργών και εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης από τις περιοχές όπου θα πραγματοποιηθεί φέτος ο αγώνας, παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους του Τύπου το αρχικό πρόγραμμα για το ράλι Ακρόπολις του 2022, που συμμετέχει και πάλι στο πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ο αγώνας, στον οποίο έχουν προστεθεί φέτος τρεις νέες ειδικές διαδρομές, θα πραγματοποιηθεί από τις 8 ως τις 12 Σεπτεμβρίου, με εκκίνηση από την Αθήνα, ενώ το κέντρο του αγώνα και το «σέρβις παρκ» θα βρίσκεται στην Λαμία. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που θα σημαδέψει τον φετινό αγώνα είναι η πραγματοποίηση μίας υπερειδικής διαδρομής την πρώτη μέρα μέσα στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, που θα διαμορφωθεί σε χωμάτινη πίστα για την περίσταση. Όπως ανακοινώθηκε, τα εισιτήρια θα κοστίζουν από 10 ευρώ και η διάθεσή τους έχει ήδη αρχίσει μέσω της πλατφόρμας viva.gr.

Η Toyota ανακοίνωσε ανανέωση της Corolla

H Toyota ανακοίνωσε την ανανέωση του μπεστ σέλερ της, της Corolla, με το ανανεωμένο μοντέλο να προγραμματίζεται να ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην Ευρώπη κατά το πρώτο τρίμηνο το 2023. Το αυτοκίνητο θα υποστεί κάποιες εξωτερικές σχεδιαστικές αλλαγές, όπως συνήθως συμβαίνει στα «φέις λιφτ», ενώ θα υπάρξουν νέα χρώματα για το αμάξωμα, αλλά και νέα υλικά, χρώματα και ταπετσαρίες για το εσωτερικό. Η ανανεωμένη Corolla θα χρησιμοποιεί την πέμπτη γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota με βενζινοκινητήρα 1.8 ή 2 λίτρων, το οποίο έχει υποστεί βελτιώσεις για καλύτερη απόδοση και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Η μπαταρία λιθίου του υβριδικού συστήματος είναι ισχυρότερη, αλλά μικρότερη και ελαφρύτερη (μέχρι και 18 κιλά, ανάλογα με την έκδοση). Το σύστημα με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων αποδίδει 140 ίππους, ενώ αυτό με τον 2λιτρο φτάνει τους 196. Στο εσωτερικό υπάρχει μεγαλύτερη οθόνη στο ταμπλό και νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3'' για τις πλουσιότερες εκδόσεις. Και φυσικά το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με την τελευταία γενιά των ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας της Toyota.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Toyota ανακοίνωσε ανανέωση της Corolla

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Mercedes GLC

Η Mercedes αποκάλυψε διαδικτυακά την νέα γενιά της GLC. Σχεδιασμένη εξαρχής για να είναι προσαρμοσμένη στην νέα εποχή του εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης, η νέα GLC προσφέρεται αποκλειστικά με υβριδικά σύνολα παροχής ισχύος, είτε ήπια υβριδικά, είτε φορτιζόμενα υβριδικά. Με βελτιωμένη αεροδυναμική, το νέο μοντέλο έχει συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx 0,29. Το μήκος του αυτοκινήτου φτάνει τα 4,716 μ., με μεταξόνιο 2.888 χιλιοστών, ενώ ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 620 λίτρων. Το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο με μία νέα ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Θα προσφέρεται με 4κύλινδρο 2λιτρο βενζινοκινητήρα 204 ίππων ή 258 ίππων με ήπιο υβριδικό σύστημα, όπως επίσης και με φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις που χρησιμοποιούν τον 2λιτρο κινητήρα με 204 ίππους ή 253 ίππους σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 ίππων). Η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση είναι 104-120 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Υπάρχει επίσης μία 2λιτρη έκδοση ντίζελ 197 ίππων με ήπιο υβριδικό σύστημα και μία φορτιζόμενη υβριδική στην οποία ο 2λιτρος ντίζελ συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 100 kW. Όλα τα κινητήρια σύνολα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Mercedes GLC

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW X1

Η BMW παρουσίασε τη νέα γενιά του «εισαγωγικού» SUV της γκάμας της, της X1. Το νέο μοντέλο, που θα λανσαριστεί το φθινόπωρο, έχει αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενο, με μήκος αυξημένο κατά 5,3 εκ. (συνολικά 4,5 μ.), πλάτος αυξημένο κατά 2,4 εκ. και ύψος αυξημένο κατά 4,4 εκ. Μεγαλύτερο επίσης -κατά 2,2 εκ.- είναι και το μεταξόνιο και φαρδύτερα τα μετατρόχια. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 540 λίτρων (490 στις εκδόσεις με ηλεκτροκίνηση). Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται αρχικά με δύο βενζινοκινητήρες και δύο ντίζελ, που θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Αμέσως μετά θα ακολουθήσει η αμιγώς ηλεκτρική iX1 xDrive30 (με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 230 kW ή 313 ίππων και αυτονομία 413-438 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο), όπως επίσης και δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, καθώς και δύο εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Οι φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις θα χρησιμοποιούν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου με 136 ή 150 ίππους σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων στην πρώτη περίπτωση και 177 στη δεύτερη, ενώ η αυτονομία τους με ηλεκτροκίνηση θα είναι 78-89 χιλιόμετρα στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1.5 των 136 ίππων, ενώ η ήπια υβριδική έκδοση θα χρησιμοποιεί 4κύλινδρο 2λιτρο βενζινοκινητήρα 204 ίππων. Η βασική έκδοση ντίζελ θα είναι 2λιτρη με 150 ίππους, ενώ η ήπια υβριδική ντίζελ θα έχει 2λιτρο κινητήρα με 197 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW X1

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Lexus RX

H Lexus αποκάλυψε την 5η γενιά ενός από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της, του μεγάλου SUV RX. Βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα, το νέο μοντέλο διατηρεί το ίδιο μήκος με τον προκάτοχό του (4,89 μ.), αλλά έχει αυξημένο πλάτος και μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 60 χιλιοστά. Παρ' όλα αυτά το βάρος του έχει μειωθεί κατά 90 κιλά, εννοώ το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 15 χιλιοστά. Το νέο RX θα διατίθεται στην Ευρώπη με μία γκάμα αποκλειστικά εξηλεκτρισμένων (τετρακίνητων) εκδόσεων. Στη βάση της γκάμας υπάρχει η υβριδική έκδοση RX 350h με βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων και συνολική ισχύ 245 ίππων, η κορυφαία έκδοση RX 500h είναι επίσης υβριδική με βενζινοκινητήρα τούρμπο 2,4 λίτρων και μέγιστη ισχύ 371 ίππων, ενώ υπάρχει και η φορτιζόμενη υβριδική έκδοση RX 450h με τον βενζινοκινητήρα 2.5 και μέγιστη ισχύ 306 ίππων. Σύμφωνα με την εταιρεία Η αυτονομία της τελευταίας με ηλεκτροκίνηση αναμένεται να είναι περίπου 65 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Lexus RX

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Land Rover παρουσίασε το Defender 130

Διευρύνοντας την γκάμα του Defender η Land Rover παρουσίασε τη νέα έκδοση "130" με μεγαλύτερό αμάξωμα, στην οποία μπορούν να μεταφερθούν μέχρι οκτώ άτομα σε τρεις σειρές καθισμάτων (τα καθίσματα της δεύτερης σειράς σύρονται και αναδιπλώνονται προς τα εμπρός για να διευκολύνουν την είσοδο των επιβατών της τρίτης σειράς). Το Defender 130 έχει αμάξωμα με μήκος αυξημένο κατά 34 εκατοστά (συνολικά 5,358 μ.) και χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 1.329 λίτρων στην πενταθέσια έκδοση, ενώ στην 8θέσια η χωρητικότητα είναι 1.232 λίτρα με την τρίτη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη και 389 λίτρα με όλα τα καθίσματα στη θέση τους. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα με ήπιο υβριδικό σύστημα και ισχύ 300 ή 400 ίππων, όπως και με 3λιτρο 6κύλινδρο ντίζελ 250 ή 300 ίππων, επίσης με ήπιο υβριδικό σύστημα. Φυσικά το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο, ενώ το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων της ZF και οι αεραναρτήσεις είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες. Το μέγιστο ύψος διέλευσης μέσα από νερό φτάνει έως και τα 90 εκατοστά!.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Land Rover παρουσίασε το Defender 130

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη BMW σειράς 3

Την ανανέωση της σειράς 3 ανακοίνωσε η BMW, με εξωτερικές σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και το πίσω μέρος και νέα χρώματα αμαξώματος. Στάνταρ είναι πλέον οι προβολείς τεχνολογίας LED και οι ζάντες αλουμινίου 17'' σε όλη την γκάμα. Σημαντικές επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό, κυρίως στο ταμπλό με τις νέες οθόνες, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μείωση του αριθμού διακοπτών και πλήκτρων λόγω της μεταφοράς του ελέγχου πολλών λειτουργιών στις οθόνες αφής και σε φωνητικές εντολές. Επίσης στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι πλέον ο αυτόματος τριζωνικός κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης, οι αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω και ο ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης. Η γκάμα των κινητήρων είναι μεγάλη, με 4 εκδόσεις βενζίνης (2λιτρη με 156, 184 ή 245 ίππους ή 3λιτρη 6κύλινδρη με ήπιο υβριδικό σύστημα και 374 ίππους), 4 ντίζελ (2λιτρη με 150 ή 190 ίππους, 3λιτρη 6κύλινδρη με 286 ή 340 ίππους, όλες ήπιες υβριδικές) και 2 φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις (2λιτρη με 163 ίππους ή 184 ίππους και ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων). Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ενώ στη γκάμα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη BMW σειράς 3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Range Rover Sport

Η Land Rover παρουσίασε τη νέα γενιά του Range Rover Sport, που έχει μήκος 4,946 μ. και είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα MLA-Flex της εταιρείας, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για να υποστηρίζει και υβριδικές, φορτιζόμενες υβριδικές και πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις. Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα πλατφόρμα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ακαμψίας του αυτοκινήτου κατά 35%. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει 3 6κύλινδρες εκδόσεις ντίζελ με ήπιο υβριδικό σύστημα και 250, 300 ή 350 ίππους, 2 βενζινοκίνητες με ήπιο υβριδικό σύστημα και 360 ή 400 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση της γκάμας χρησιμοποιεί ένα βενζινοκινητήρα V8 4.4 με διπλό τούρμπο από τη BMW, ο οποίος αποδίδει 523 ίππους. Υπάρχουν επίσης 2 φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις με 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα, οι οποίες αποδίδουν μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 440 ίππων και 510 ίππων αντίστοιχα και προσφέρουν αυτονομία 113 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες, με δυνατότητα πλήρους απεμπλοκής του μπροστινού άξονα και χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων της ZF, ενώ υπάρχει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού για τον πίσω άξονα. Το 2024 θα παρουσιαστεί και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Range Rover Sport

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Lexus παρουσίασε το ηλεκτρικό RZ

Ένα νέο μεγάλο ηλεκτρικό SUV παρουσίασε η Lexus, βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το RZ 450e έχει μήκος 4,805 μ. και μεταξόνιο 2.850 χιλιοστών. Κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν εμπρός ισχύος 150 kW (204 ίππων) κι ένα πίσω ισχύος 80 kW (109 ίππων), που εξασφαλίζουν και τετρακίνηση. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 313 ίπποι, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5,6''. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μπαταρία των 71,4 kWh εξασφαλίζει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το αυτοκίνητο είναι φυσικά εφοδιασμένο με μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων κάθε είδους, ενώ προαιρετικά το παραδοσιακό στρογγυλό τιμόνι μπορεί να αντικατασταθεί με ένα τιμόνι αεροπορικού τύπου σε σχήμα «πεταλούδας», που είναι πολύ πιο γρήγορο (μόλις 150° από τη θέση της ευθείας μέχρι τη θέση τέρμα αριστερά ή τέρμα δεξιά), ενώ εξασφαλίζει την καλύτερη ορατότητα προς τα όργανα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Lexus παρουσίασε το ηλεκτρικό RZ

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειράς 7

Η BMW παρουσίασε τη νέα γενιά της ναυαρχίδας της, με τρόπο που χαρακτηρίζει τις ραγδαίες εξελίξεις που υπάρχουν στην αυτοκινητοβιομηχανία στην εποχή μας, καθώς οι περισσότερες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα είναι διαθέσιμες στην Ευρώπη, όπου θα προσφέρεται άμεσα μόνο η ηλεκτρική i7, μαζί με μία έκδοση ντίζελ και κάποιες φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, που αναμένονται όμως για το 2023. Όπως συνήθως συμβαίνει με τα νέα μοντέλα, η νέα σειρά 7 έχει λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο από την -ήδη πολύ μεγάλη- προηγούμενη (3.215 χιλιοστά, 5 περισσότερα από πριν) και μήκος αυξημένο κατά 13 εκατοστά. Χαρακτηριστικό της πολυτέλειας και της τεχνολογίας που χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο είναι ότι μπορεί να παραγγελθεί με πόρτες που ανοίγουν και κλείνουν αυτόματα, ενώ στάνταρ είναι ο αυτόματος κλιματισμός 4 ζωνών και η πανοραμική γυάλινη οροφή. Η ηλεκτρική έκδοση, που είναι άμεσα διαθέσιμη είναι τετρακίνητη και κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 544 ίππων. Μια τεράστιας χωρητικότητας (για τα σημερινά δεδομένα) μπαταρία 100 1,7 kWh προσφέρει αυτονομία 590 ως 625 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Οι φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις που θα παρουσιαστούν το 2023, θα προσφέρουν αυτονομία με ηλεκτροκίνηση πάνω από 80 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Θα χρησιμοποιούν ένα εξακύλινδρο 3λιτρο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο σύστημα μετάδοσης και θα έχουν μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 490 ή 571 ίππων. Η πετρελαιοκίνητη 740d xDrive θα χρησιμοποιεί έναν 3λιτρο ντίζελ 286 ίππων, σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Στις υπόλοιπες αγορές θα προσφέρονται και βενζινοκίνητες 3λιτρες εκδόσεις με 272 ή 380 ίππους και V8 4.2 με 544 ίππους, όλες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 V.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειράς 7

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mercedes παρουσίασε την EQS SUV

Μετά την πρόσφατη παρουσίαση της ηλεκτρικής ναυαρχίδας της, της EQS, η Mercedes παρουσίασε και το κορυφαίο ηλεκτρικό SUV της γκάμας της, βασισμένο πάνω στην ίδια νέα πλατφόρμα που εξελίχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την EQS SUV. Το τεράστιο αυτοκίνητο των 5,125 μ. έχει το ίδιο μεγάλο μεταξόνιο (3.210 χιλιοστά) με την EQS, αλλά είναι πάνω από 20 εκατοστά ψηλότερο. Κάτι που συνεπάγεται φυσικά ακόμα μεγαλύτερους (μάλλον... αχανείς!) χώρους, προσφέροντας ένα ιδιαίτερα πολυτελές περιβάλλον για την μετακίνηση όλων των επιβατών, στο οποίο ακόμα και τα πίσω καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα. Προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης και μίας τρίτης σειράς με δύο ακόμα καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 645 λίτρων στην 5θέσια έκδοση και 565 στην 7θέσια. Η EQS SUV θα προσφέρεται σε εκδόσεις με πίσω κίνηση και ηλεκτροκινητήρα 265 kW (360 ίππων) και με τετρακίνηση, σε μία έκδοση με συνολική ισχύ 265 kW (360 ίππων) και μία με συνολική ισχύ 400 kW (544 ίππων). Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί στάνταρ αεραναρτήσεις Airmatic με σύστημα τεσσάρων συνδέσμων εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ στάνταρ είναι και το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Επίσης, το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησής προσφέρει μια επιπλέον επιλογή Offroad με βελτιστοποίηση των ρυθμίσεων των συστημάτων του αυτοκινήτου για κίνηση εκτός δρόμου. Και στο νέο μοντέλο χρησιμοποιείται προαιρετικά η νέα γιγαντιαία οθόνη MBUX Hyperscreen, μία καμπύλη οθόνη εύρους 141 εκατοστών που καταλαμβάνει το σύνολο σχεδόν του ταμπλό και στην οποία συνενώνονται σε μία ενιαία επιφάνεια πολλές επιμέρους οθόνες οι οποίες εξυπηρετούν τον οδηγό, αλλά και τον συνοδηγό. Η αυτονομία του αυτοκινήτου είναι (ανάλογα με την έκδοση και τον εξοπλισμό) από 507 μέχρι 660 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε την EQS SUV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP