ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

VW T-Roc Cabriolet

Με τη συνεχή ανάπτυξη της κατηγορίας των κάθε είδους SUV και Crossover, πολλά από τα οποία άρχισαν μάλιστα να προσφέρονται και σε εκδόσεις κουπέ, ήταν θέμα χρόνου να υπάρξουν και ανοιχτές εκδόσεις τους. Η VW ανακοίνωση ότι θα παρουσιάσει επίσημα στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και μερικές εβδομάδες το πρώτο μικρό ανοιχτό SUV, το T-Roc Cabriolet. Η ανοιχτή έκδοση του T-Roc έχει μαλακή ανοιγόμενη οροφή, η οποία αναδιπλώνεται σε μόλις 9'', ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 284 λίτρα. Το αυτοκίνητο προσφέρεται σε προσθιοκίνητη έκδοση με τον 3κύλινδρο χιλιάρη βενζινοκινητήρα TSI των 115 ίππων σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ή με το 4κύλινδρο 1.5 TSI των 150 ίππων σε συνδυασμό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με πτυσσόμενο σύστημα προστασίας των επιβατών σε περίπτωση ανατροπής, που αναπτύσσεται πίσω από τα πίσω καθίσματα, στο ύψος των προσκεφάλων, σε περίπτωση υπέρβασης συγκεκριμένης τιμής πλευρικής επιτάχυνσης ή κλίσης του αυτοκινήτου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - VW T-Roc Cabriolet

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Audi Q3 Sportback

Η μόδα των SUV με αμάξωμα τύπου κουπέ έχει καθιερωθεί κι έχει αποκτήσει το δικό της κοινό, επεκτείνεται μάλιστα βαθμιαία και προς μικρότερες κατηγορίες. Ήταν λοιπόν μάλλον αναμενόμενη η παρουσίαση από την Audi ενός αντίστοιχου μοντέλου βασισμένο πάνω στο νέο Q3. Το Q3 Sportback που ανακοινώθηκε από την premium μάρκα του γκρουπ VW έχει μήκος 4,50 μ. και προσφέρει αρκετά μεγάλη ευελιξία διαμόρφωσης στο εσωτερικό, χάρη στα ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα τα οποία μπορούν να μετακινηθούν κατά μήκος σε μια διαδρομή 13 εκατοστών, ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η κλίση της πλάτης τους. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 530 λίτρων και το δάπεδο φόρτωσης μπορεί να διαχωριστεί σε δύο επίπεδα. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται αρχικά σε μία βενζινοκίνητη τετρακίνητη έκδοση με 230 ίππους και μία πετρελαιοκίνητη προσθιοκίνητη με 150 ίππους και οι δύο με αυτόματο κιβώτιο. Αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις με επιπλέον κινητήρες και με χειροκίνητο κιβώτιο, όπως επίσης και μια ήπια υβριδική έκδοση. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα από το φθινόπωρο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Audi Q3 Sportback

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Opel Astra

(Συμπλήρωση με νέα στοιχεία 18/7/19) Η Opel ανακοίνωσε την ανανέωση του Astra, η οποία είναι περιορισμένη μεν αισθητικά, με μικρές αλλαγές που απλώς υπενθυμίζουν τη διαδικασία ανανέωσης, αλλά με σημαντικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη, με νέα γενιά κινητήρων. Σύμφωνα με πληροφόρηση από την εταιρεία, οι συγκεκριμένοι κινητήρες, σε αντίθεση με αυτούς των Corsa, Crossland X και Grandland X, δεν προέρχονται από το γκρουπ PSA, αλλά η σχεδίαση και εξέλιξή τους είχε γίνει από την ίδια την Opel πριν την ένταξή της στο γαλλικό γκρουπ. Από πλευράς βενζινοκινητήρων διατίθεται ένας 1.2 σε εκδόσεις 110 και 130 ίππων κι ένας 1.4 με 145 ίππους, ενώ από πλευράς ντίζελ υπάρχει ένας 1.5 σε εκδόσεις 105 και 122 ίππων. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ ο ισχυρότερος βενζινοκινητήρας μπορεί να συνδυαστεί και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) που προσφέρει και τη δυνατότητα επιλογής επτά σταθερών σχέσεων και ο ισχυρότερος ντίζελ μπορεί να συνδυαστεί με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων. Με την ευκαιρία ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου εμπλουτίστηκε με τα πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα σε επίπεδο οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων συνδεσιμότητας και πολυμέσων, ενώ υπάρχουν νέα αμορτισέρ με στόχο τη βελτίωση της άνεσης, όπως επίσης και βελτιώσεις στο προαιρετικό σπορ πλαίσιο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Opel Astra

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο από τη Lotus

Η Lotus αποκάλυψε ένα νέο -αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο- μοντέλο, από το οποίο θα κατασκευαστούν μόνο 130 αυτοκίνητα, καθένα από τα οποία θα κοστίζει περίπου 1,9 εκατομμύρια ευρώ συν τους εκάστοτε φόρους! Η Evija, όπως λέγεται η ηλεκτρική Lotus, είναι σύμφωνα με την εταιρεία το ισχυρότερο (και το πιο ακριβό) αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ. Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο της Lotus που χρησιμοποιεί ένα «μονοκόκ» αμάξωμα από ανθρακονήματα για να αντισταθμιστεί η αύξηση του βάρους από τις μπαταρίες, με το συνολικό του βάρος να συγκρατείται στα 1.680 κιλά. Το αυτοκίνητο θα κινείται από 4 ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 2.000 ίππων που θα του προσφέρουν επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3''! Η μέγιστη ταχύτητά του θα ξεπερνάει τα 322 χλμ./ώρα. Η αυτονομία του θα φτάνει τα 400 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Ο έλεγχος των κινητήρων θα γίνεται από μία ηλεκτρονική μονάδα, η οποία θα κατανέμει την ροπή τους τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Η φόρτιση των μπαταριών κατά 100% θα μπορεί να γίνει με τους σύγχρονους ταχυφορτιστές των 350 kW σε 18 λεπτά, ενώ το σύστημα φόρτισης είναι συμβατό και με τους μελλοντικά αναμενόμενους φορτιστές των 800 kW.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο από τη Lotus

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο ηλεκτρικό Mini

Όπως αναμενόταν από καιρό, η Mini αποκάλυψε μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 3θυρου μοντέλου της. Το νέο Mini Cooper SE κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων και η συστοιχία μπαταριών λιθίου που τον τροφοδοτεί παρέχει αυτονομία 235 - 270 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Σχετικά με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,3'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα. Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει και σε οικιακή πρίζα, ενώ υπάρχει φυσικά και η δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος. Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται προβολείς τεχνολογίας LED, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, θέρμανση με τεχνολογία αντλίας θερμότητας, σύστημα πλοήγησης κλπ. Το αμάξωμα είναι υπερυψωμένο κατά 1,8 εκατοστά σε σύγκριση με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου, ώστε να είναι δυνατή η τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο του αυτοκινήτου και να μη μειωθεί ο χώρος αποσκευών, που εξακολουθεί να έχει χωρητικότητα 211 λίτρων, όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Σε ό,τι αφορά το βάρος, το ηλεκτροκίνητο Cooper SE είναι βαρύτερο κατά 145 κιλά από το αυτόματο Mini Cooper S.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο ηλεκτρικό Mini

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Renault αποκάλυψε το νέο Captur

Τη νέα γενιά του μικρού της crossover αποκάλυψε η Renault, σε μία εποχή που η συγκεκριμένη κατηγορία αναπτύσσεται με αλματώδη ρυθμό σε όλη την Ευρώπη. Το νέο Captur έχει μεγαλώσει σε μήκος κατά 11 εκατοστά σε σχέση με το προηγούμενο, φτάνοντας συνολικά τα 4,228 μ., ενώ έχει και αυξημένο μεταξόνιο κατά 2 εκατοστά, με αποτέλεσμα την αύξηση των εσωτερικών χώρων. Σημαντικά μεγαλύτερος (κατά 81 λίτρα) είναι και ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 536 λίτρα και, όπως τονίζει η εταιρεία, είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας. Σημαντικό στοιχείο επίσης της πρακτικότητας του αυτοκινήτου είναι τα ρυθμιζόμενα κατά μήκος πίσω καθίσματα σε μια διαδρομή 16 εκατοστών. Υπάρχει φυσικά πλήρης αναβάθμιση των κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου, είτε πρόκειται για οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας, είτε για συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, με ό,τι πιο σύγχρονο διαθέτει η εταιρεία. Το νέο Captur προσφέρεται με μια γκάμα 3 κινητήρων βενζίνης και 2 ντίζελ, με ισχύ από 100 ως 155 ίππους στην πρώτη περίπτωση και 95 ή 115 στη δεύτερη, ενώ τα κιβώτια ταχυτήτων είναι 2 χειροκίνητα 5 ή 6 σχέσεων κι ένα διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες. Το 2020 θα παρουσιαστεί επίσης και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Renault αποκάλυψε το νέο Captur

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW X6

Η BMW παρουσίασε τη νέα γενιά του εμβληματικού μεγάλου της κουπέ SUV, που στην πράξη δημιούργησε μια ολόκληρή υποκατηγορία στα υπερυψωμένα αυτοκίνητα, η οποία επεκτάθηκε και προς τα κάτω. Όπως συνηθίζεται σε κάθε νέο μοντέλο, η νέα Χ6 είναι ελαφρά μεγαλύτερη από την προηγούμενη σε μήκος (κατά 2,6 εκατοστά, φτάνοντας συνολικά τα 4,935 μ.), ενώ είναι επίσης ελαφρά φαρδύτερη (κατά 1,5 εκατοστό) και λίγο χαμηλότερη (κατά 6 χιλιοστά). Αυξημένο επίσης κατά 42 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιο, που πλησιάζει τα 3 μέτρα (2.975 χιλιοστά. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών φτάνει τα 580 λίτρα. Φυσικά το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει σε ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ στάνταρ είναι οι προβολείς τεχνολογίας LED (προαιρετικά διατίθεται και σύστημα προσαρμοζόμενων προβολέων LED). Το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο και οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Θα λανσαριστεί με μια μία επιλογή τεσσάρων διαφορετικών κινητήρων, δύο βενζίνης και δύο ντίζελ. Στην πρώτη περίπτωση υπάρχει ένας 3λιτρος 6κύλινδρος εν σειρά με 340 ίππους κι ένας V8 4,4 λίτρων για την M50i με 530 ίππους. Ένας 3λιτρος 6κύλινδρος εν σειρά ντίζελ προσφέρεται σε έκδοση με 265 ίππους και σε έκδοση 400 ίππων για την M50d. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW X6

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Kia αποκάλυψε το XCeed

Την έκδοση crossover της οικογένειας Ceed αποκάλυψε η Kia, διευρύνοντας έτσι τη γκάμα του μικρομεσαίου της μοντέλου, που προσφέρεται πλέον σε μια ολοκληρωμένη σειρά εκδόσεων αξιώματος. Το υπερυψωμένο 5θυρο αυτοκίνητο (απόσταση από το έδαφος 17,4 εκατοστά) σχεδιάστηκε στην Ευρώπη, στο ευρωπαϊκό σχεδιαστικό κέντρο της εταιρείας στη Φρανκφούρτη. Το μεταξόνιο είναι ίδιο με τα άλλα μοντέλα της οικογένειας Ceed, αλλά οι πρόβολοι εμπρός και πίσω είναι μεγαλύτεροι, όπως και το πλάτος του αυτοκινήτου. Το συνολικό μήκος του XCeed είναι 4,395 μ. και ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα που φτάνει τα 426 λίτρα, με το δάπεδό του να είναι μετακινούμενο και τη φόρτωση του να διευκολύνεται από την ηλεκτρική πίσω πόρτα. Μια πλήρης σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων είναι διαθέσιμη, για τη διευκόλυνση του οδηγού, την ενίσχυση της ασφάλειας και την εξασφάλιση της συνδεσιμότητας. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με 3 υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες, τον 3κύλινδρο χιλιάρη με 120 ίππους, τον 1.4 με 140 ίππους και τον 1.6 με 204 ίππους. Διαθέσιμος είναι επίσης κι ένας νέος ντίζελ που καλύπτει τις πιο σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 115 ή 136 ίππους. Από τις αρχές του 2020 το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και σε δύο υβριδικές εκδόσεις (ήπια και φορτιζόμενη).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Kia αποκάλυψε το XCeed

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Ford Puma

Η Ford αναβιώνει το όνομα Puma σε ένα νέο μοντέλο με εντελώς διαφορετικό προσανατολισμό από το ομώνυμο μικρό κουπέ του παρελθόντος. Όπως απαιτούν οι τάσεις της εποχής, το νέο Puma είναι ένα μικρό υπερυψωμένο crossover, που προσπαθεί να συνδυάσει την κομψότητα του κουπέ σχήματος με την πρακτικότητα των SUV, που καλύπτουν όλο και μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς στις μέρες μας. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί τον γνωστό χιλιάρη βενζινοκινητήρα τούρμπο σε εκδόσεις 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια, που υποβοηθεί τον βενζινοκινητήρα στο ξεκίνημα και στην επιτάχυνση, προσφέροντας στιγμιαία πρόσθετη ροπή και μειώνοντας έτσι την κατανάλωση. Η πρακτικότητα του αυτοκινήτου ενισχύεται από το μεγάλο χώρο αποσκευών, που φτάνει τα 456 λίτρα, προσφέροντας ταυτόχρονα αρκετή ευελιξία στη διαμόρφωσή του με προσαρμογή του δαπέδου του. Διαθέσιμη επίσης για το αυτοκίνητο είναι η ηλεκτρική πίσω πόρτα, που ανοίγει με την κίνηση του ποδιού, διευκολύνοντας έτσι την φόρτωση αντικείμενων που κρατάει κανείς στα χέρια του. Μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων βρίσκεται στη διάθεση του οδηγού, εξασφαλίζοντας την απαραίτητη ασφάλεια και συνδεσιμότητα, ενώ διαθέσιμος είναι κι ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Ford Puma

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Peugeot 2008

Η Peugeot αποκάλυψε τη νέα γενιά του 2008, καθώς ο ανταγωνισμός στα μικρά SUV εντείνεται συνεχώς και η κατηγορία αναπτύσσεται σε όλη την Ευρώπη. Βασισμένο στην νέα πλατφόρμα CMP, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,3 μ. και μεταξόνιο 2.650 χιλιοστών, με το χώρο αποσκευών να φτάνει μέχρι τα 434 λίτρα, διαθέτοντας δάπεδο που μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο διαφορικές θέσεις (ανάλογα με την έκδοση). Φυσικά το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από το μικρό τιμόνι που υπάρχει πλέον σε όλα τα Peugeot, από μια μεγάλη κεντρική οθόνη στο ταμπλό, ενώ διαθέσιμος είναι κι ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και σύστημα "head up display". Όλες οι σύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας είναι διαθέσιμες, όπως επίσης και μια σειρά ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και σε ηλεκτρική έκδοση με κινητήρα 136 ίππων και αυτονομία 310 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Φυσικά υπάρχουν και εκδόσεις με βενζινοκινητήρες και ντίζελ, στην πρώτη περίπτωση με τον 1.2 τούρμπο σε εκδόσεις 100 και 130 ίππων και τον 1.6 τούρμπο των 155 ίππων και στη δεύτερη περίπτωση με τον 1.5 Blue HDi σε εκδόσεις 100 και 130 ίππων. Τα κιβώτια είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων και το νέο αυτόματο 8άρι.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Peugeot 2008

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Gran Coupe για τη BMW σειράς 8

Η BMW διευρύνει ακόμα περισσότερο τη γκάμα της «σπορτίφ» ναυαρχίδας της, μετά την παρουσίαση των εκδόσεων κουπέ και καμπριολέ, με μια έκδοση Gran Coupe. Το νέο μεγάλο τετράθυρο κουπέ είναι μεγαλύτερο από την έκδοση Coupe σε όλες τις διαστάσεις (κατά 22,9 εκατοστά στο μήκος, 3 εκατοστά στο πλάτος και 5,6 εκατοστά στο ύψος), αλλά έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 20 εκατοστά. Φαρδύτερα είναι επίσης και τα μετατρόχια και είναι χαρακτηριστικό ότι στο εργοστάσιο του Ντίνγκοφινγκ στη Γερμανία, όπου κατασκευάζεται το αυτοκίνητο, χρειάστηκε να γίνουν κάποιες τροποποιήσεις στη γραμμή παραγωγής για την υποδοχή της φαρδύτερης νέας πλατφόρμας. Οι αυξημένες διαστάσεις συνεπάγονται φυσικά και μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 440 λίτρα. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 340 ίππους, ενώ για την έκδοση M χρησιμοποιείται ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 4,4 λίτρων με 530 ίππους. Η έκδοση ντίζελ χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα με 320 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση, ενώ ο 3λιτρος βενζινοκινητήρας προσφέρεται και σε έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Gran Coupe για τη BMW σειράς 8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Renault Zoe

Με τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να έχει αρχίσει να εντείνεται, η Renault αναβάθμισε το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το Zoe, που από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε, το 2012, ήταν το μοναδικό μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή αγορά. Το αυτοκίνητο αναβαθμίστηκε στο εσωτερικό του, όπου εκτός των άλλων υπάρχει τώρα ψηφιακός πίνακας οργάνων και -προαιρετικά- μία οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, κυρίως όμως αναβαθμίστηκε στον τομέα της παροχής ισχύος, ώστε να μη βρεθεί σε δυσμενή θέση απέναντι στους νέους ανταγωνιστές που αναμένονται. Η νέα, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία των 52 kWh εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο μια αυτονομία 390 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, που βρίσκεται πιο κοντά στην πραγματικότητα σε σχέση με τον προηγούμενο. Το αυτοκίνητο διατίθεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες, έναν 80 kW (109 ίππων) κι ένα νέα 100 kW (135 ίππων), που σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο απ 10''. Επίσης προστέθηκε η δυνατότητα φόρτισης από ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος, ώστε να προσφέρει πλέον το αυτοκίνητο τη δυνατότητα φόρτισης με οποιονδήποτε τρόπο είναι διαθέσιμος στην αγορά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Renault Zoe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Alpine A110S

Η Renault αποκάλυψε μια νέα, ισχυρότερη έκδοση της Alpine, που την τοποθετεί στην κορυφή της γκάμας του καθαρόαιμου σπορ μοντέλου της εταιρείας. Η A110S διακρίνεται από τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου με ορισμένες εξωτερικές και εσωτερικές λεπτομέρειες και προσφέρεται σε μία επιπλέον γκρι ματ απόχρωση που δημιουργήθηκε ειδικά αυτή. Προαιρετικά μπορεί να παραγγελθεί με οροφή από ανθρακονήματα, που προσφέρει και μείωση του βάρους κατά 1,9 κιλά. Τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και οι αντιστρεπτικές ράβδοι των αναρτήσεων έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις (50% πιο σκληρά ελατήρια και 100% πιο άκαμπτες ράβδοι στρέψης), προσαρμοσμένες στην αυξημένη ισχύ του αυτοκινήτου, τα ελαστικά (Michelin Pilot Sport 4) είναι φαρδύτερα κι έχουν ειδική κατασκευή, ενώ το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 4 χιλιοστά, χαμηλώνοντας έτσι και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου. Aντίστοιχα, διαφορετικές ρυθμίσεις έχουν γίνει και στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Κατά 40 ίππους σε σχέση με τις υπάρχουσες εκδόσεις είναι αυξημένη η ισχύς του κινητήρα, που είναι ο ίδιος 4κύλινδρος 1.8 τούρμπο με υπερπίεση αυξημένη κατά 0,4 bar, αποδίδοντας 292 ίππους στις 6.400 στροφές, με τη μέγιστη ροπή των 32,6 kgm να αποδίδεται σταθερά από τις 2.000 ως τις 6.400 στροφές. Το κιβώτιο είναι επτάρι διπλού συμπλέκτη της Getrag, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου προσφέρουν και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού στον κινητήριο πίσω άξονα. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι μόλις 1.114 κιλά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alpine A110S

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειράς 3 Touring

Μετά την πρόσφατη παρουσίαση της σεντάν έκδοσης της νέας σειράς 3, η BMW παρουσίασε και την αντίστοιχη στέισον έκδοση, που παραδοσιακά έχει κάθε γενιά του μεσαίου της μοντέλου, περισσότερες από τρεις δεκαετίες τώρα. Όπως και το αντίστοιχο σεντάν, η νέα σειρά 3 Touring έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το προηγούμενο μοντέλο, με μήκος που φτάνει τα 4,709 μ. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 500 λίτρα, έχοντας αυξημένο πλάτος και ψηλότερο κατά 3 εκατοστά άνοιγμα, ενώ αυτοκίνητο διατίθεται στάνταρ με αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας. Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση (330i) χρησιμοποιεί 2λιτρο κινητήρα τούρμπο με 258 ίππους, ενώ υπάρχει ένας 2λιτρος ντίζελ με 190 ίππους κι ένας 3λιτρος 6κύλινδρος ντίζελ με 265 ίππους. Υπάρχουν εκδόσεις με πίσω κίνηση και τετρακίνηση, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι στις περισσότερες εκδόσεις το 8άρι αυτόματο και στη βασική έκδοση ντίζελ ένα χειροκίνητο 6άρι. Στη γκάμα υπάρχει φυσικά και η απαραίτητη κορυφαία σπορ έκδοση "M" (M340i), με εξακύλινδρο κινητήρα 374 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειράς 3 Touring

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mercedes αποκάλυψε τη GLB

Η Mercedes αποκάλυψε στις ΗΠΑ ένα νέο μεσαίο SUV, τη GLB. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,634 μ. και μεταξόνιο 2.829 χιλιοστά (μεγαλύτερο κατά 10 εκατοστά από αυτό της νέας B-Class) και μπορεί να φιλοξενήσει συνολικά μέχρι επτά επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών φτάνει σε χωρητικότητα τα 560 λίτρα στην 5θέσια διαρρύθμιση. Προαιρετικά θα είναι δυνατή η ρύθμιση της δεύτερης σειράς καθισμάτων κατά μήκος σε μια διαδρομή 14 εκατοστών, ενώ στάνταρ είναι η ρύθμιση της κλίσης στις πλάτες των καθισμάτων. Το αυτοκίνητο, που θα κάνει διεθνή καριέρα (και στην Ευρώπη), θα κατασκευάζεται στο Μεξικό, αλλά και στην Κίνα για την κινεζική αγορά. Η GLB είναι προσθιοκίνητη, ενώ υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού συμπλέκτη του συστήματος, για μετάδοση της ροπής σε ποσοστό 50-50% στους δύο άξονες. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, θα χρησιμοποιηθούν ο νέος βενζινοκινητήρας 1.3 με 163 ίππους κι ένας 2λιτρος με 224 ίππους, όπως επίσης και ένας 2λιτρος ντίζελ με 150 ή 190 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων, εκτός από τον 1.3 που συνδυάζεται με 7άρι διπλού συμπλέκτη.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes αποκάλυψε τη GLB

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP