ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ανανέωση για τη Mercedes CLS

Η Mercedes ανακοίνωσε την ανανέωση του κορυφαίου της 4θυρου κουπέ, της CLS, με σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος και αναβάθμιση των υλικών του εσωτερικού, στο οποίο υπάρχει κι επανασχεδιασμένο τιμόνι, ενώ στη γκάμα υπάρχει και μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής της Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+, από την οποία θα κατασκευαστούν μόνο 300 αυτοκίνητα. Μεγαλύτερες είναι επίσης οι δυνατότητες εξατομίκευσης του μοντέλου, με πρόσθετες επιλογές υλικών. Δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις εκτός της AMG των 435 ίππων είναι διαθέσιμες, 2λιτρη με 299 ίππους και 3λιτρη με 367 ίππους και ήπιο υβριδικό σύστημα, ενώ από πλευράς ντίζελ υπάρχει μία 2λιτρη έκδοση με 194 ίππους, μία 2,9 με 330 ίππους και μία έκδοση με ένα νέο 2λιτρο ντίζελ 265 ίππων και ήπιο υβριδικό σύστημα..
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη Mercedes CLS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Jeep Compass

(Συμπλήρωση 8-4-21 με τιμές ελληνικής αγοράς) Η Jeep αποκάλυψε σήμερα σε μία διαδικτυακή παρουσίαση το ανανεωμένο Compass, ένα μοντέλο ιδιαίτερα σημαντικό για την εταιρεία στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου καλύπτει το 40% των πωλήσεων της μάρκας. Το αυτοκίνητο, που κατασκευάζεται στην Ιταλία, θα προσφέρεται σε προσθιοκίνητη αλλά και τετρακίνητη έκδοση, η οποία χρησιμοποιεί φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με βενζινοκινητήρα που κινεί τους μπροστινούς τροχούς και ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω. Εκτός από τις σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά, αρκετές επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό, για τη βελτίωση της λειτουργικότητας, αλλά και της ποιοτικής αίσθησης του αυτοκινήτου, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις των συστημάτων ασφαλείας και συνδεσιμότητας της εταιρείας. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης, ντίζελ και υβριδικά. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για τον κινητήρα 1.3 τούρμπο σε εκδόσεις 130 και 150 ίππων, ενώ στη δεύτερη περίπτωση πρόκειται για τον ντίζελ 1.6 Multijet, ο οποίος αποδίδει πλέον 130 ίππους (10 περισσότερους από πριν, αν και με μειωμένη κατανάλωση). Η υβριδική -τετρακίνητη- έκδοση χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα 1.3 σε εκδόσεις 130 και 180 ίππων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει τους 190 ίππους και 240 ίππους αντίστοιχα.. Το αυτοκίνητο είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε συνολικά 6 εκδόσεις εξοπλισμού και οι τιμές ξεκινούν από 22.900 ευρώ για το βενζινοκίνητο 1.3 των 130 ίππων με μπροστινή κίνηση. Οι τιμές του ντίζελ ξεκινούν από 27.200 ευρώ και του υβριδικού από 41.400 ευρώ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Jeep Compass

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Kia παρουσίασε το ηλεκτρικό EV6

Σε μια διεθνή διαδικτυακή δημοσιογραφική εκδήλωση η Kia παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα E-GMP, η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το EV6 αποτελεί και μια πρώτη εφαρμογή της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Kia, πώς θα χρησιμοποιηθεί και στο επόμενα μοντέλα της. Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι η ευρεία χρήση ανακυκλωμένων υλικών για την κατασκευή του εσωτερικού, η οποία τονίζει και την πορεία της εταιρείας προς μία αυτοκίνηση φιλική προς το περιβάλλον. Χωρίς βεβαίως να παραμελεί τη σύγχρονη τεχνολογία, όπως δείχνει η ευρεία οθόνη μπροστά στον οδηγό, που εκτείνεται από το αριστερό άκρο έως το κέντρο του ταμπλό, φιλοξενώντας τον πίνακα οργάνων και τα συστήματα πλοήγησης, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το EV6 έχει μήκος 4,68 μ. (6,695 για το GT) και χρήση της επίπεδης νέας «ηλεκτρικής» πλατφόρμας επιτρέπει την προσφορά πολύ μεγάλων χώρων για τους επιβάτες, σε συνδυασμό με ένα μεγάλο χώρο αποσκευών 520 λίτρων, ενώ υπάρχει ένας ακόμα χώρος αποσκευών εμπρός, με χωρητικότητα 52 λίτρων για την έκδοση με την πίσω κίνηση και 20 λίτρων για την τετρακίνητη. Οι επιλογές ισχύος ηλεκτροκινητήρων είναι 125 kW (170 ίπποι), 168 kW (228 ίπποι), 173 kW (235 ίπποι), 239 kW (325 ίπποι) και 430 kW (585 ίπποι), για έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, ανάλογα με την έκδοση, ενώ υπάρχουν δύο χωρητικότητες μπαταρίας, 58 ή 77,4 kWh. Η κορυφαία έκδοση GT προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5'' και μέγιστη ταχύτητα 260 χλμ./ώρα. Η μέγιστη αυτονομία σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι 510 χλμ. για την οπισθοκίνητη έκδοση με την μπαταρία των 77,4 kWh. Το EV6 προσφέρει επίσης λειτουργία αντίστροφης φόρτισης, από το όχημα προς τον καταναλωτή (π.χ. για τη λειτουργία ηλεκτρικών συσκευών) ή ακόμα και προς άλλο ηλεκτρικό όχημα. Για τον κλιματισμό του αυτοκινήτου υπάρχει αντλία θερμότητας, ενώ το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση προσφέρει έξι διαφορετικές επιλογές.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Kia παρουσίασε το ηλεκτρικό EV6

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

«Universal» φορτιστής από την Opel

Ένα πρόβλημα που υπάρχει με την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης είναι η ύπαρξη πολλών διαφορετικών μεθόδων και συστημάτων φόρτισης στην Ευρώπη, αποτελώντας ένα ακόμα αποτρεπτικό στοιχείο για τον καταναλωτή που προβληματίζεται για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η Opel ανακοίνωσε πως προσφέρει μια λύση α' αυτήν την «πολυφωνία», με τον "Universal Charger", ένα φορτιστή πολλαπλών επιλογών σύνδεσης, που επιτρέπει στους χρήστες των αυτοκινήτων να τα φορτίζουν οπουδήποτε, από απλή οικιακή πρίζα, μέχρι ταχυφορτιστή 100 kW, με μονοφασικό ή τριφασικό ρεύμα και με οποιοδήποτε «φις» απαιτεί η πρίζα φόρτισης. Το σύστημα προσφέρεται μαζί με ένα βαλιτσάκι για τη μεταφορά του φορτιστή και των διαφόρων εξαρτημάτων προσαρμογής και διατίθεται για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Opel και το φορτιζόμενο υβριδικό Grandland X.

Νέο Peugeot 308

Αρχικά σχεδιαζόταν να παρουσιαστεί στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η ματαίωση όμως της ελβετικής έκθεσης ανάγκασε την Peugeot να αποκαλύψει διαδικτυακά τη νέα γενιά του 308. Με μεταξόνιο αυξημένο κατά 55 χιλιοστά, ώστε να προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, το νέο μικρομεσαίο Peugeot έχει μήκος 4,367 μ. (11 εκατοστά μεγαλύτερο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο), με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 412 λίτρα. Προσαρμοσμένο πλήρως στη σύγχρονη τεχνολογική πραγματικότητα, το νέο μοντέλο διαθέτει την τελευταία εκδοχή του ψηφιακού πίνακα οργάνων i-Cockpit, σε συνδυασμό με το καθιερωμένο πλέον μικρό τιμόνι των Peugeot, μια οθόνη υψηλής ανάλυσης 10'' στο κέντρο του ταμπλό, προσφέρει όλες τις αναγκαίες υπηρεσίες συνδεσιμότητας, έχει προβολείς τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις και φυσικά μία μεγάλη λίστα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας. Ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης Cx είναι 0,28. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, υπάρχει μια μεγάλη γκάμα που καλύπτει όλες τις απαιτήσεις, με βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.2 με 130 ίππους και χειροκίνητο 6άρι ή αυτόματο 8άρι κιβώτιο, ντίζελ 1.5 επίσης με 130 ίππους και χειροκίνητο 6άρι ή αυτόματο 8άρι κιβώτιο, όπως επίσης και δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις με βενζινοκινητήρα 1.6 150 ή 180 ίππων, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 180 και 225 ίπποι αντίστοιχα και η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση μέχρι 60 ή 59 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Peugeot 308

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η BMW αποκάλυψε την ηλεκτρική i4

Στο ετήσιο συνέδριο του γκρουπ BMW αποκαλύφθηκαν και οι πρώτες φωτογραφίες της ηλεκτροκίνητης i4. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό 4θυρο "Gran Coupe" που θα λανσαριστεί μέσα στο 2021, με στόχο να συνδυάζει, όπως τα αντίστοιχα μοντέλα με σημαντικούς κινητήρες, το σπορ χαρακτήρα με την άνεση και την λειτουργικότητα. Θα περιλαμβάνει στη γκάμα του διαφορετικές εκδόσεις, ακόμα και μία έκδοση M Performance. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που αποκάλυψε η εταιρεία το αυτοκίνητο θα έχει ισχύ 530 ίππων, επιταχύνοντας από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε περίπου 4''. Η αυτονομία του σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP) θα φτάνει -ανάλογα με την έκδοση- μέχρι τα 590 χιλιόμετρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW αποκάλυψε την ηλεκτρική i4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Porsche Taycan Cross Turismo

Η Porsche παρουσίασε μια υπερυψωμένη έκδοση crossover του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της, της Taycan. Η Taycan Cross Turismo έχει και την αντίστοιχη διαφοροποίηση στο αμάξωμα, είναι τετρακίνητη σε όλες τις εκδόσεις της και προσφέρεται προαιρετικά και με ένα πακέτο "Off-Road", που αυξάνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 3 εκατοστά, ενισχύοντας τις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Από την πρώτη στιγμή που θα λανσαριστεί στην αγορά, φέτος το καλοκαίρι, θα προσφέρεται σε τέσσερις διαφορετικές επιδόσεις, μία έκδοση 4 με 380 ίππους, την 4S με 490 ίππους, την Turbo (φυσικά... χωρίς τούρμπο, αφού είναι ηλεκτρική) με 625 ίππους και την Turbo S, επίσης με 625 ίππους, αλλά με στιγμιαία αύξηση ισχύος με το Launch Control στους 761 ίππους (αντί για 680 στην Turbo με το ίδιο σύστημα). Η αυτονομία σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών θα κυμαίνεται, ανάλογα με την έκδοση, από 388 ως 456 χιλιόμετρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Porsche Taycan Cross Turismo

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Hyundai αποκάλυψε το Bayon

Καθώς το μερίδιο των κάθε είδους SUV αυξάνεται συνεχώς στις ευρωπαϊκές αγορές, η Hyundai προσθέτει στη γκάμα της ένα ακόμα μικρό SUV ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρώπη, που παρουσίασε σήμερα διαδικτυακά. To Bayon έχει μήκος 4,18 μ. και μεταξόνιο 2.580 χιλιοστά, με το χώρο αποσκευών να φτάνει τα 411 λίτρα. Η απόσταση από το έδαφος είναι 16,5 - 18,3 εκατοστά (ανάλογα με τους τροχούς). Από πλευράς διαστάσεων βρίσκεται αρκετά κοντά με το Kona, έχει όμως αρκετά διαφορετικό στιλ, με πιο έντονες γραμμές και πιο «περιπετειώδη» χαρακτήρα. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη στο ταμπλό, ενώ το υψηλό επίπεδο συνδεσιμότητας εξασφαλίζεται και από την συμβατότητα με τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto. Υπάρχουν δύο θύρες USB για τους εμπρός επιβάτες και μια για τους πίσω, εξασφαλίζοντας την δυνατότητα ταυτόχρονης φόρτισης μέχρι τριών συσκευών, ενώ διαθέσιμη θα είναι επίσης και η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητού. Φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας. Από πλευράς κινητήρων θα υπάρχει ο 1.2 των 84 ίππων και ο υπερτροφοδοτούμενος χιλιάρης σε εκδόσεις 100 ίππων (με και χωρίς ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V) και 120 ίππων (μόνο με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V). Τα κιβώτια ταχυτήτων θα είναι χειροκίνητα 5 (για το 1.2) ή 6 σχέσεων και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη των 7 ταχυτήτων. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τα φρένα με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς δίσκους πίσω.
... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai αποκάλυψε το Bayon

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Volvo παρουσίασε το ηλεκτρικό C40 Recharge

Σε μία διαδικτυακή συνέντευξη, η Volvo ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2025 σκοπεύει το 50% των πωλήσεών της να αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και από το 2030 θα κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία μάλιστα θα πωλούνται online. Ταυτόχρονα παρουσίασε και ένα νέο μοντέλο, το C40 Recharge, το πρώτο αυτοκίνητό της που σχεδιάστηκε αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Θα προσφέρεται μόνο online μαζί με ένα πακέτο παροχών και θα είναι διαθέσιμο για γρήγορη παράδοση. Επίσης, για να τονιστεί η δέσμευση της εταιρείας για μια ευρεία πολιτική προστασίας του περιβάλλοντος, θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo στο οποίο δεν γίνεται καθόλου χρήση δέρματος. Το C40 Recharge θα έχει ένα σύστημα infotainment που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Google και βασίζεται στο σύστημα Android, ενώ θα προσφέρει υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας και θα λαμβάνει ασύρματες αναβαθμίσεις λογισμικού. Θα κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα για κάθε άξονα, οι οποίοι θα τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 78 kWh, με εκτιμώμενη αυτονομία έως 420 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το C40 Recharge θα μπει σε παραγωγή το φθινόπωρο και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Βέλγιο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Volvo παρουσίασε το ηλεκτρικό C40 Recharge

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Mercedes C-Class

Η Mercedes αποκάλυψε τη νέα γενιά του μεσαίου της μοντέλου, της C-Class, που είναι το μπεστ σέλερ της εταιρείας την τελευταία δεκαετία. Το νέο μοντέλο έχει αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενο (μήκος 4,751 μ., δηλαδή 6,5 εκατοστά μεγαλύτερο, μεταξόνιο 2.865 χιλιοστά, δηλαδή 25 περισσότερα), εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών παρέμεινε ίδιος στην έκδοση σεντάν (455 λίτρα) και αυξήθηκε κατά 30 λίτρα (490 αντί για 460) στην έκδοση στέισον. Απολύτως προσαρμοσμένο στις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις, το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής, όπως επίσης και από τις ιδιαίτερα προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, αλλά και τις δυνατότητες εξατομίκευσης της προβολής των διαφόρων πληροφοριών. Προαιρετικά διατίθεται και σύστημα head-up display, όπως και λειτουργία augmented video, με κάμερα που καταγράφει το περιβάλλον μπροστά από το όχημα και προβολή της εικόνας στην κεντρική οθόνη, μαζί με πληροφορίες όπως σήματα κυκλοφορίας, συστάσεις αλλαγής λωρίδας και αριθμοί οδών, διευκολύνοντας έτσι την πλοήγηση σε αστικές περιοχές. Κάτω από την κεντρική οθόνη υπάρχει σαρωτής δακτυλικού αποτυπώματος, εξασφαλίζοντας την προστασία προσωπικών ρυθμίσεων και δεδομένων. Η ενημέρωση του λογισμικού είναι τακτική και δεν απαιτεί επίσκεψη στο συνεργείο, αλλά γίνεται μέσω των τεχνολογιών συνδεσιμότητας του αυτοκινήτου, ενώ είναι δυνατή στο μέλλον η εκ των υστέρων εγκατάσταση λειτουργιών δεν έχουν επινοηθεί ακόμα. Η γκάμα των κινητήρων (όλοι τετρακύλινδροι, βενζίνης ή ντίζελ) είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Περιλαμβάνει ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου σε εκδόσεις 125 και 150 ίππων κι ένα 2λιτρο 190 ίππων, όπως επίσης κι ένα 2λιτρο ντίζελ σε εκδόσεις 147 και 195 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχουν και (βενζινοκίνητες) τετρακίνητες εκδόσεις. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 9 ταχυτήτων. Λίγο μετά το λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα προστεθεί στην γκάμα και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με αυτονομία ηλεκτροκίνησης έως 100 χιλιόμετρο, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις με ντίζελ. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν έναν άξονα τεσσάρων συνδέσμων εμπρός κι ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τοποθετημένο σε βοηθητικό πλαίσιο, ενώ προαιρετικά προσφέρεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Τέλος στο αυτοκίνητο προσφέρονται όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα της Mercedes.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Mercedes C-Class

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Hyundai παρουσίασε το ηλεκτρικό Ioniq 5

Η Hyundai έκανε το επόμενο βήμα προς την κατεύθυνση του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων της, παρουσιάζοντας ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, που αφήνει πίσω τα σχεδιαστικά στερεότυπα των συμβατικών αυτοκινήτων κι εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, χάρη στη νέα πλατφόρμα E-GMP, η οποία εξελίχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το μήκους 4,635 μ. Ioniq 5 έχει ένα τεράστιο μεταξόνιο 3.000 χιλιοστών, επιτρέποντας τη δημιουργία ενός πολύ μεγάλου εσωτερικού χώρου για τους επιβάτες, με χαρακτηριστικό στοιχείο την μετακινούμενη κεντρική κονσόλα, η οποία μπορεί να συρθεί προς τα πίσω για την εξυπηρέτηση των πίσω επιβατών (π.χ. για την ασύρματη φόρτιση ενός τηλεφώνου). Υπάρχουν δύο χώροι αποσκευών, εμπρός και πίσω, συνολικής χωρητικότητας 588 λίτρων. Το ταμπλό είναι πλήρως ψηφιακό, με δύο μεγάλες οθόνες 12'', μία που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία για το σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις μετάδοσης κίνησης, μία με ένα ηλεκτροκινητήρα (218 ή 170 ίππων) που κινεί τους πίσω τροχούς και μία τετρακίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα εμπρός κι ένα πίσω, συνολικής ισχύος 306 ίππων. Δύο εκδόσεις θα υπάρχουν επίσης κι από πλευράς αυτονομίας, μία με μπαταρία 58 kWh και μία με μπαταρία 77,4 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία (στην έκδοση με την πίσω κίνηση και τη μεγάλη μπαταρία) να φτάνει μέχρι τα 500 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Το Ioniq 5 θα αρχίσει να πωλείται σε επιλεγμένες αγορές, μεταξύ των οποίων και η Ευρώπη και οι ΗΠΑ, προς τα μέσα αυτού του χρόνου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai παρουσίασε το ηλεκτρικό Ioniq 5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό Citroen Berlingo

Η Citroen παρουσίασε μια ηλεκτρική έκδοση του μικρού πολυμορφικού Berlingo, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα της συμβατικής έκδοσης σε χώρους και ευελιξία διαμόρφωσης, όπως και τα τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα. Το ë-Berlingo θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικά μήκη αμαξώματος, 4,40 μ. και 4,75 μ., με τη δυνατότητα να μεταφέρει 5 ή 7 επιβάτες. Θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, διαθέτοντας ένα σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με τρεις επιλογές ισχύος (136, 109 και 82 ίππων), ανάλογα με το συνδυασμό επιδόσεων-αυτονομίας που επιθυμεί ο οδηγός. Στην επιλογή με τη μικρότερη ισχύ υπάρχει επίσης περιορισμός της απόδοσης του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς όμως την πλήρη απενεργοποίησή του. Η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 135 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία λιθίου 50 kWh, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει αυτονομία έως 280 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών.

Νέο Nissan Qashqai

Η Nissan αποκάλυψε τη νέα, τρίτη γενιά του μπεστ σέλερ της στην Ευρώπη, του Qashqai, η σχεδίαση της οποίας έγινε στη Μ. Βρετανία από τη Nissan Design Europe. Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα, το νέο μοντέλο έχει μεταξόνιο αυξημένο κατά 20 χιλιοστά, ενώ αυξημένες είναι και οι εξωτερικές διαστάσεις του (κατά 35 χιλιοστά το μήκος, κατά 32 χιλιοστά το πλάτος και κατά 25 χιλιοστά το ύψος), προσφέροντας έτσι μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, άλλα και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών κατά 50 λίτρα. Η εταιρεία αναφέρει επίσης βελτίωση των χώρων για μικροπράγματα στο εσωτερικό, της ορατότητας προς τα έξω για τον οδηγό και της συνολικής ποιότητας. Με στόχο τη μείωση του βάρους η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι κατασκευασμένη από σύνθετο υλικό, ενώ οι μπροστινές και πίσω πόρτες, τα μπροστινά φτερά και το καπό είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Συνολικά το νέο αμάξωμα είναι ελαφρύτερο κατά 60 κιλά. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Από πλευράς συστήματος παραγωγής ισχύος, θα προσφέρεται μια υβριδική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.3 τούρμπο σε εκδόσεις 140 ίππων και 158 ίππων, καθώς και μια έκδοση ηλεκτροκίνησης με το σύστημα e-Power, που συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου με μεταβλητή συμπίεση και 157 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων. Σ' αυτήν την περίπτωση το αυτοκίνητο κινείται από τον ηλεκτροκινητήρα, με τον βενζινοκινητήρα να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, λειτουργώντας έτσι πάντα στην βέλτιστη περιοχή στροφών, κάτι που μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό σύστημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επίσης, με δεδομένη την ηλεκτροκίνηση του αυτοκινήτου, δεν υπάρχουν απώλειες στη μετάδοση και η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από μηδενικές στροφές.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Nissan Qashqai

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Υβριδικό το νέο Honda HR-V

Η Honda αποκάλυψε τη νέα γενιά του μικρομεσαίου της SUV, που θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τα τέλη το 2001. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση με βενζινοκινητήρα, για την οποία δεν αποκαλύφθηκαν ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τοποθέτηση των πρόσθετων εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος έχει γίνει με τρόπο που να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διατηρεί αντίστοιχους χώρους με το υπάρχον μοντέλο. Επιπλέον, έχει η κεντρική τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου επιτρέπει τη διατήρηση και στο νέο μοντέλο των καθισμάτων Magic Seats πίσω, που επιτρέπουν αναδίπλωση και του οριζόντιου τμήματος τους για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους.

Η McLaren αποκάλυψε την υβριδική Artura

Η McLaren αποκάλυψε σήμερα το νέο της μοντέλο παραγωγής, ένα φορτιζόμενο υβριδικό υπεραυτοκίνητο. Η Artura έχει μήκος 4,539 μ. και αμάξωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα για περιορισμό του βάρους σε συνδυασμό με μεγάλη ακαμψία. Κινείται από ένα 3λιτρο βενζινοκινητήρα V6 με διπλό τούρμπο που αποδίδει 585 ίππους, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 95 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 680 ίππων. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ως ηλεκτροκίνητο με αυτονομία έως 30 χιλιομέτρων. Το κιβώτιο είναι ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (SSG) με 8 ταχύτητες και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω με προσαρμοζόμενη απόσβεση και τρεις επιλογές ρυθμίσεων. Οι τροχοί είναι 19'' εμπρός και 20'' πίσω και τα λάστιχα Pirelli P-ZERO 235/35Z/R19 91Y εμπρός και 295/35/R20 105Y πίσω, ενώ τα φρένα είναι κεραμικοί δίσκοι (390 χιλ. εμπρός και 380 χιλ. πίσω) με 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 8,3'', με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 129 g/km.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η McLaren αποκάλυψε την υβριδική Artura

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP