ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Porsche 911... εκτός δρόμου!

Όσο κι αν έχει πάψει να μας εκπλήσσει η επινοητικότητα των ανθρώπων της αυτοκινητοβιομηχανίας, σίγουρα η παρουσίαση μιας έκδοσης εκτός δρόμου ενός από τα πιο εμβληματικά σπορ αυτοκίνητα, της Porsche 911, είναι κάτι μάλλον απρόσμενο. Η 911 Dakar, που έκανε το ντεμπούτο της στην έκθεση του Λος Άντζελες και θα κατασκευαστεί μόνο σε 2.500 κομμάτια, είναι υπερυψωμένη (μέχρι και κατά 8 εκατοστά) και φοράει λάστιχα εκτός δρόμου. Δημιουργήθηκε για να αποτίσει φόρο τιμής στο αυτοκίνητο νίκησε στο ράλι Παρίσι Ντακάρ το 1984. Εκείνη η συμμετοχή σηματοδότησε και την παρουσίαση ενός συστήματος τετρακίνησης στην Porsche 911. Η 911 Dakar έχει υπό φυσιολογικές συνθήκες αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά σε σχέση με την 911 Carrera με τη σπορ ανάρτηση, απόσταση που μπορεί να αυξηθεί κατά 3 επιπλέον εκατοστά με ένα σύστημα ανύψωσης, για να μπορεί το αυτοκίνητο να κινείται με μεγαλύτερη άνεση κάνουμε συμφωνίες. Τα λάστιχα Pirelli Scorpion All Terrain Plus που φοράει είναι διαστάσεων 245/45 ZR 19 εμπρός και 295/40 ZR 20 πίσω. Το αυτοκίνητο κινείται από ένα 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 480 ίππους, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4''. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο PDK 8 ταχυτήτων, ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης. Λόγω της χρησιμοποίησης ελαστικών παντός εδάφους, η μέγιστη ταχύτητα έχει περιοριστεί στα 240 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Porsche 911... εκτός δρόμου!

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Toyota Prius

Η Toyota παρουσίασε την 5η γενιά του μοντέλου που έδωσε το έναυσμα για την πορεία προς τη μαζική ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης μέσω της υβριδικής τεχνολογίας. Το νέο Prius έχει εντυπωσιακό στιλ τύπου 5θυρου κουπέ, προσαρμοσμένο στην σύγχρονη σχεδιαστική πραγματικότητα, είναι χαμηλότερο κατά 50 χιλιοστά και φαρδύτερο κατά 22 χιλιοστά, έχει μήκος αυξημένο κατά 46 χιλιοστά και μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 50 χιλιοστά, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους χάρη στη διαφορετική τοποθέτηση του ρεζερβουάρ και της μπαταρίας και προσφέρει καλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Στην Ευρώπη, όπου θα λανσαριστεί την άνοιξη του 2023, θα προσφέρεται αποκλειστικά σε φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, η οποία χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα 148 ίππων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 160 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 223 ίππων. Έτσι οι επιδόσεις βελτιώνονται σημαντικά (0-100 χλμ./ώρα σε 6,7'' αντί για 11,1''). Η Toyota υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία αυξημένη πάνω από 50% σε σχέση με τη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου (η αυτονομία του οποίου στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι 55 χιλιόμετρα), χάρη σε μια νέα μπαταρία λιθίου 13,6 kWh, τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Προαιρετικά το αυτοκίνητο θα προσφέρεται επίσης με φωτοβολταϊκή επιφάνεια στην οροφή, για την παραγωγή επιπλέον ηλεκτρικής ενέργειας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Toyota Prius

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αυτοκίνητο του 2023: τα 10 μοντέλα του τελικού

Στις 11 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε η ψηφοφορία των δημοσιογράφων που είναι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», για την επιλογή των 10 μοντέλων που θα διεκδικήσουν τον τίτλο του «Αυτοκινήτου του 2023» στην τελική φάση της φετινής διοργάνωσης του θεσμού. Όπως κάθε χρόνο, η επιλογή έγινε ανάμεσα στα νέα μοντέλα (συνολικά 19) που άρχισαν να διατίθενται στην ελληνική αγορά το τελευταίο 12μηνο, συμβατικά, υβριδικά ή ηλεκτρικά. Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 26 αυτοκινητικοί συντάκτες από έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη (μεταξύ των οποίων και το auto-internet). Τα 10 αυτοκίνητα που επέλεξαν είναι (με αλφαβητική σειρά) τα: Alfa Romeo Tonale, BMW X1, Dacia Jogger, DS 4, Hyundai Ioniq 5, Kia Sportage, Opel Astra, Peugeot 308, Skoda Fabia και Toyota Yaris Cross. Από αυτά θα επιλεγεί με ψηφοφορία των μελών του θεσμού στα μέσα Δεκεμβρίου το «Αυτοκίνητο του 2023».

Η Volvo αποκάλυψε το ηλεκτρικό EX90

Ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό νέο μοντέλο αποκάλυψε η Volvo στην πορεία της προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Το EX90 είναι ένα 7θέσιο SUV, που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως «υπολογιστής πάνω σε τροχούς» και, όπως τόνισε κατά την παρουσίαση του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, θα γίνεται συνεχώς καλύτερο με την πάροδο του χρόνου, καθώς θα μπορεί να δέχεται "over-the-air" αναβαθμίσεις του λογισμικού του. Χαρακτηρίζεται επίσης από την εταιρεία ως το ασφαλέστερο μοντέλο της μέχρι σήμερα, χάρη στο μεγάλο αριθμό κάθε είδους συστημάτων ασφαλείας που διαθέτει. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι αισθητήρες που υπάρχουν στο EX90 συμπεριλαμβάνουν 8 κάμερες και 5 ραντάρ, συνδεδεμένα με τον κεντρικό υπολογιστή του αυτοκινήτου, καθώς και ένα σύστημα "lidar", που μπορεί να εντοπίζει πεζούς σε αποστάσεις μέχρι 250 μέτρων ακόμα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Η έκδοση που θα αρχίσει να διατίθεται είναι τετρακίνητη, χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολική ισχύ 402 ως 517 ίππων (ανάλογα με την έκδοση) και τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 111 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία έως 600 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Η εταιρεία τονίζει επίσης ότι το EX90 περιέχει περίπου 15% ανακυκλωμένο χάλυβα, 25% ανακυκλωμένο αλουμίνιο και 48 κιλά ανακυκλωμένων πλαστικών και υλικών βιολογικής βάσης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Volvo αποκάλυψε το ηλεκτρικό EX90

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Έκδοση υψηλών επιδόσεων GSe για το Grandland

Η Opel ανακοίνωσε μία νέα φορτιζόμενη υβριδική έκδοση υψηλών επιδόσεων για το μικρομεσαίο της SUV. Το Grandland GSe χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 και οι δύο ηλεκτροκινητήρες -ένα σε κάθε άξονα- με το σύστημα να αποδίδει συνολική ισχύ έως 300 ίππων. Η χρησιμοποίηση ενός ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα εξασφαλίζει επίσης και μόνιμη τετρακίνηση, με κατανομή της ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από. 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,1'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα των φτάνει τα 235 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις είναι φυσικά ειδικά ρυθμισμένες για τη σωστή διαχείριση τις μεγάλες δυνάμεις του υβριδικού συστήματος, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα "performance" εμπρός. Το Grandland GSe αναμένεται στην Ελλάδα το Μάιο του 2023 .
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Έκδοση υψηλών επιδόσεων GSe για το Grandland

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η πρώτη ηλεκτρική Rolls-Royce

Από τη στιγμή που άρχισαν να παρουσιάζονται ηλεκτρικά μοντέλα ακόμα και από τους κατασκευαστές υπεραυτοκινήτων, αναμενόμενο ήταν να κάνει την είσοδό της στη συγκεκριμένη τεχνολογία και η Rolls-Royce, με δεδομένη την απειλή ότι από το 2035 δεν θα κατασκευάζονται συμβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Η βρετανική μάρκα λοιπόν παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, τη Spectre, ένα μεγάλο 2θυρο 4θέσιο κουπέ, μήκους 5,453 μ., με βάρος που πλησιάζει τους... 3 τόνους (2.975 κιλά)! Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο έχει την καλύτερη αεροδυναμική που υπήρξε ποτέ σε αυτοκίνητο της Rolls-Royce, με συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx 0,25. Η Spectre είναι βασισμένη πάνω σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο κι έχει 30% μεγαλύτερη ακαμψία από οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο της μάρκας. Για την κίνησή της χρησιμοποιήθηκε ένας ηλεκτροκινητήρας 430 kW (585 ίππων), ο οποίος επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,5''. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία έως 520 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το λανσάρισμα της Spectre στην αγορά θα γίνει στο τελευταίο τρίμηνο του 2023.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η πρώτη ηλεκτρική Rolls-Royce

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mercedes παρουσίασε την EQE SUV

Συνεχίζοντας να δημιουργεί ηλεκτρικά μοντέλα το ένα μετά το άλλο, η Mercedes παρουσίασε την EQE SUV, ένα μεγάλο SUV μήκους 4,863 μ., ελαφρά μικρότερο δηλαδή (κατά 7,7 εκ.) από το «συγγενικό» σεντάν, την EQE, από την οποία έχει και μικρότερο μεταξόνιο κατά 9 εκ., κάτι που σύμφωνα με την εταιρεία ενισχύει την ευελιξία του. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε μία έκδοση με πίσω κίνηση και ηλεκτροκινητήρα 215 kW (292 ίππων), μια τετρακίνητη με την ίδια ισχύ, ενώ η κορυφαία έκδοση της γκάμας θα είναι τετρακίνητη με ισχύ 300 kW (408 ίππων). Επιπλέον θα υπάρχουν και δύο εκδόσεις AMG, τετρακίνητες και οι δύο, μια με ισχύ 350 kW (476 ίππων) και μία με 505 kW (687 ίππων) για την οποία η εταιρεία αναφέρει ότι επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5''. Η EQE SUV θα έχει μπαταρία 90 kWh με την αυτονομία (ανάλογα με την έκδοση) να φτάνει μέχρι τα 590 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Προαιρετικά το αυτοκίνητο θα μπορεί να παραγγελθεί με αερανάρτηση που μπορεί να αυξήσει κατά 3 εκ. την απόσταση από το έδαφος και με σύστημα τετραδιεύθυνσης. Οι τετρακίνητες εκδόσεις (που θα παρουσιαστούν αργότερα) θα έχουν φυσικά και δεύτερο κινητήρα που θα κινεί τους εμπρός τροχούς και ο οποίος θα απενεργοποιείται όταν δεν χρειάζεται, ώστε να αυξάνεται η αυτονομία του αυτοκινήτου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε την EQE SUV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Σαλόνι Παρισιού 2022

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι είναι η μοναδική από τις τρεις μεγάλες ευρωπαϊκές εκθέσεις που επέζησε, αφού το σαλόνι της Γενεύης μετακινήθηκε (τουλάχιστον για το 2023) στο... Ντουμπάι και η έκθεση της Φρανκφούρτης σε ένα μικρότερο χώρο στο Μόναχο, με διαφορετική φιλοσοφία που αφορά την κινητικότητα γενικά. Αντίστοιχες προσαρμογές έγιναν βέβαια και στο Παρίσι, όπου η έκθεση δεν χρησιμοποιεί πλέον όλα τα κτήρια του εκθεσιακού χώρου κι έχει εμπλουτιστεί με πολύ περισσότερα εκθέματα που αφορούν την κινητικότητα γενικά, αφού η συμμετοχή των κατασκευαστών είναι πολύ περιορισμένη και τα νέα αυτοκίνητα πολύ λίγα. Περιττό να πούμε βέβαια ότι η έμφαση δίνεται στα ηλεκτρικά και τα κάθε είδους εξηλεκτρισμένα με απλό ή φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα και στην ουσία το μοναδικό «κανονικό» νέο αυτοκίνητο που παρουσιάζεται στο φετινό «Σαλόνι» είναι το Peugeot 408, μαζί με δύο facelift μοντέλων της DS. Τα υπόλοιπα (κανονικά αυτοκίνητα ή πρωτότυπα) είναι ηλεκτρικά.

περισσότερα...

Νέο ηλεκτρικό SUV από την Polestar

Ένα νέο ηλεκτρικό SUV που θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη τον επόμενο χρόνο παρουσίασε η Polestar, η ξεχωριστή μάρκα που δημιούργησε η Volvo για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Το Polestar 3 είναι ένα μεγάλο 5θέσιο SUV μήκους 4,9 μ., με μεταξόνιο 2.985 χιλιοστών και χώρο αποσκευών 484 λίτρων (και 32 επιπλέον σε έναν αποθηκευτικό χώρο εμπρός). Κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν εμπρός και ένα πίσω, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Η συνολική ισχύς είναι 360 kW (489 ίπποι), ενώ προαιρετικά προσφέρεται κι ένα πακέτο Performance, που αυξάνει την ισχύ στα 380 kW (516 ίππους). Η ηλεκτρική ενέργεια παρέχεται από μία μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας (111 kWh), η οποία παρέχει αυτονομία 610 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών WLTP. Ο κλιματισμός στο εσωτερικό, αλλά και η ρύθμιση της θερμοκρασίας μπαταρίας παρέχονται από μια αντλία θερμότητας, ενώ το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο και με σύστημα αμφίδρομης φόρτισης, που του επιτρέπει όχι μόνο να φορτίζεται από το δίκτυο, αλλά και να παρέχει ενέργεια προς τα έξω όταν χρειάζεται. Σχετικά με τις επιδόσεις του αναφέρεται επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5'' για τη στάνταρ έκδοση και σε 4,7''για την έκδοση με το Performance Pack.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο ηλεκτρικό SUV από την Polestar

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW M2

Η νέα BMW σειράς 2 αποκτάει τώρα και έκδοση M, την οποία αποκάλυψε σήμερα η βαυαρική εταιρεία. Η νέα M2, το λανσάρισμα της οποίας θα γίνει τον Απρίλιο του 2023, θα κατασκευάζεται όπως και όλη η νέα σειρά 2 Coupé στο εργοστάσιο της BMW στο Μεξικό. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 460 ίππους, 90 περισσότερους από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ η μέγιστη ροπή είναι 56 kgm και αποδίδεται σταθερά από τις 2.650 μέχρι τις 5.870 στροφές. Συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ενώ προαιρετικά μπορεί να παραγγελθεί με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ανάμεσα στους οποίους υπάρχει ένα ενεργό διαφορικό περασμένης ολίσθησης, που μπορεί να προσφέρει «μπλοκάρισμα» μέχρι και 100%. Η τροχοί φορούν λάστιχα διαστάσεων 275/35 ZR 19 εμπρός και 285/30 ZR πίσω. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις η BMW αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,1'' (4,3'' για το χειροκίνητο κιβώτιο) και από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 13,5'' (14,3'' για το χειροκίνητο κιβώτιο).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW M2

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τις Mercedes A-Class και B-Class

Ανανέωση για τις Mercedes A-Class και B-Class Η Mercedes ανακοίνωσε την ανανέωση του μικρομεσαίου της μοντέλου, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην ελληνική αγορά και προφανώς θα συνεχίσει να συνυπάρχει για αρκετό καιρό με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που παρουσιάζει συνεχώς η γερμανική εταιρεία. Όπως συνηθίζεται στα "facelift" υπάρχουν κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν νέα υλικά και κάποιες αλλαγές στο τιμόνι. Προσθήκες επίσης υπάρχουν στη λίστα του εξοπλισμού ενώ το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων MBUX της Mercedes. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τους κινητήρες 1.3 βενζίνης με 136 ή 163 ίππους και 2.0 με 190 ή 224 ίππους, όπως και ένα 2λιτρο ντίζελ με 116,150 ή 190 ίππους, ενώ η αναβαθμισμένη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα 1.3 των 163 ίππων συνδυασμένο με ένα ηλεκτροκινητήρα με αυξημένη ισχύ στα 80 kW (109 ίππους). Η βελτιωμένη μπαταρία του συστήματος προσφέρει αυτονομία 70 ως 81 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Την γκάμα συμπληρώνει φυσικά η έκδοση AMG A 35, με 2λιτρο κινητήρα 306 ή 421 ίππων. Αντίστοιχες αλλαγές και αναβάθμιση εξοπλισμού έγιναν και στην ανανεωμένη B-Class, που δεν έχει βεβαίως έκδοση AMG, αλλά επωφελείται επίσης από την αυξημένη ισχύ του φορτιζόμενου υβριδικού συστήματος παροχής ισχύος.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τις Mercedes A-Class και B-Class

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    A-Class
    A-Class
    B-Class
    B-Class

Η BMW M παρουσίασε την ΧΜ

Τη BMW M τη γνωρίζουμε κυρίως από τις κορυφαίες σπορ εκδόσεις που δημιουργεί για τα μοντέλα της BMW. Το μοναδικό αυτοκίνητο μέχρι τώρα που είχε δημιουργήσει αποκλειστικά η M, χωρίς να αποτελεί έκδοση συγκεκριμένου μοντέλου της BMW, ήταν η M1, ένα σπορ υπεραυτοκίνητο με τον κινητήρα στο κέντρο. Οι καιροί αλλάζουν και το δεύτερο αυτοκίνητο αποκλειστικά δική της δημιουργίας που παρουσίασε τώρα η BMW M διεκδικεί σπορ χαρακτήρα και επιδόσεις υπεραυτοκινήτου, αλλά είναι... SUV! Πρόκειται για τη φορτιζόμενη υβριδική ΧΜ, που συνδυάζει έναν 8κύλινδρο βενζινοκινητήρα 4,4 λίτρων με 489 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 145 kW (197 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 653 ίππων. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο, που είναι τετρακίνητο, μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία 82-88 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών, χάρη στη μπαταρία των 25,7 kWh. Σχετικά με τις επιδόσεις του η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,3''. Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της BMW το φθινόπωρο του 2023 θα προστεθεί στην γκάμα η έκδοση ΧΜ Label Red, που θα είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της BMW M, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 748 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW M παρουσίασε την ΧΜ

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Με ένα μικρό ηλεκτρικό SUV αναβιώνει η smart

Ήταν ήδη γνωστό εδώ και πολύ καιρό, πως η συνέχιση της μάρκας smart θα γινόταν μέσω της συνεργασίας της Mercedes με την κινεζική Geely και θα περιλάμβανε την κατασκευή μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα. Το πρώτο προϊόν αυτής της συνεργασίας είναι το smart #1, για το οποίο η κοινή εταιρεία αποκαλύψει τα πρώτα στοιχεία, επισημαίνοντας ότι είναι σχεδιασμένο από τη Mercedes και βασίζεται μία πλατφόρμα της Geely ούτως ή άλλως εξειδικεύεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το smart #1, για το οποίο η smart Europe ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να δέχεται προπαραγγελίες μέσα στον Οκτώβριο, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται στους πελάτες στις αρχές του 2023, είναι ένα μικρό SUV μήκους 4,27 μ., με ηλεκτροκινητήρα... 272 ίππων (200 kW)! Θα υπάρχει μάλιστα και μία κορυφαία έκδοση Brabus με... 428 ίππους και τετρακίνηση (ώστε να περνάει πιο αποτελεσματικά στο δρόμο αυτή η θηριώδης δύναμη), η οποία επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9''. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει τα 439 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Με ένα μικρό ηλεκτρικό SUV αναβιώνει η smart

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το DS 3

Η DS, η μάρκα πολυτελείας του Ομίλου Stellantis, παρουσίασε το ανανεωμένο DS 3, από το όνομα του οποίου αφαιρέθηκε ο όρος Crossback, σηματοδοτώντας προφανώς μια νέα εποχή κατά την οποία τα SUV/Crossover θα επικρατήσουν πλήρως, και εξαλείφοντας τα συμβατικά αμαξώματα! Το αυτοκίνητο έχει υποστεί τις συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές εμπρός και πίσω, έχει νέα φώτα τεχνολογίας LED που είναι στάνταρ σε όλη την γκάμα, υπάρχουν νέα χρώματα και νέες ζάντες. Στο εσωτερικό υπάρχει ένα νέο τιμόνι με χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου και "paddles" για χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο. Και φυσικά υπάρχει μια νέα οθόνη 10,3'', που επίσης προσφέρεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Το ανανεωμένο DS3 θα προσφέρεται με μία γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης (βενζίνης 1.2 με 100 ή 130 ίππους και ντίζελ 1.5 με 130 ίππους), αλλά και μία ηλεκτρική έκδοση με το νέο σύστημα του γαλλικού γκρουπ που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων, θα προσφέρει αυτονομία έως 402 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το DS 3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αναβάθμιση για το ηλεκτρικό Peugeot e-208

Μετά την παρουσίαση του e-308, ηλεκτρικής έκδοσης του 308, η Peugeot ανακοίνωσε την αναβάθμιση του ηλεκτρικού e-208 με το νέο σύστημα ηλεκτρικής παροχής ισχύος του e-308. Έτσι το ηλεκτρικό σούπερ μίνι της γαλλικής εταιρείας θα χρησιμοποιεί πλέον ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων (αύξηση κατά 15% σε σχέση με τον κινητήρα των 136 ίππων), ενώ το πιο αποδοτικό νέο σύστημα με τη βελτιωμένη μπαταρία μειώνει επίσης και τη μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου, αυξάνοντας κατά 10,5% την αυτονομία του, η οποία αναμένεται να φτάνει μέχρι τα 400 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το αναβαθμισμένο e-208 αναμένεται στην αγορά το 2023.

  UP