ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Διεθνής διαγωνισμός ζωγραφικής Toyota για παιδιά

Η Toyota Ελλάς διοργανώνει για 1η χρονιά το διαγωνισμό ζωγραφικής «Το αυτοκίνητο των ονείρων σου», στον οποίο μπορούν να συμμετάσχουν παιδιά ηλικίας 15 ετών και κάτω από την Ελλάδα και την Κύπρο, που χωρίζονται σε τρεις ηλικιακές κατηγορίες: από 8 ετών και κάτω, 8-11 ετών και 12-15 ετών. Ο ελληνικός διαγωνισμός διεξάγεται κατά την περίοδο από 24 Σεπτεμβρίου 2021 έως 31 Ιανουαρίου 2022. Από αυτό θα βραβευθούν τα 3 καλύτερα έργα από κάθε ηλικιακή ομάδα, τα οποία στη συνέχεια θα λάβουν μέρος στον παγκόσμιο διαγωνισμό που θα διεξαχθεί στην Ιαπωνία. Οι συμμετοχές μπορούν να υποβληθούν στο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων εμπόρων της Toyota σε όλη την Ελλάδα, ή να αποσταλούν ταχυδρομικά στη διεύθυνση: Toyota Ελλάς αβεε, Εθνικής Αντιστάσεως 48, Τ.Κ.152 31 Χαλάνδρι. Περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό μπορεί κανείς να βρει στη διεύθυνση https://www.toyota.gr/world-of-toyota/articles-news-events/15th-dream-car-contest.

Νέα ανανέωση για το Mazda CX-5

Η Mazda, ακολουθώντας τη λογική των συνεχών βελτιώσεων στα μοντέλα της, ανακοίνωσε μία νέα μικρή ανανέωση του CX-5, με το ανανεωμένο μοντέλο να αναμένεται στην Ευρώπη στις αρχές του 2022. Η βασική σχεδιαστική αλλαγή αφορά στην μάσκα στο εμπρός μέρος, ενώ έχουν ανασχεδιαστεί και τα εμπρός και πίσω φωτιστικά. Εσωτερικά έχει προστεθεί ένα ραφάκι για ασύρματη φόρτιση κινητού στην κεντρική κονσόλα, ενώ ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου περιλαμβάνει τώρα ένα προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία υποστήριξης και σε μποτιλιάρισμα. Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει πλέον ένα σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης. Στις τετρακίνητες εκδόσεις αυτό περιλαμβάνει και μια επιλογή "off road" για τη διευκόλυνση της οδήγησης σε χώμα και ολισθηρές επιφάνειες. Τέλος επεμβάσεις έχουν γίνει στο αμάξωμα, τις αναρτήσεις και τα καθίσματα για τη βελτίωση της άνεσης, ενώ έχουν μειωθεί τα επίπεδα του θορύβου στο εσωτερικό, ιδιαίτερα όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλες επιφάνειες, όπως στο χώμα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα ανανέωση για το Mazda CX-5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Ford Fiesta

Η Ford αποκάλυψε σήμερα το ανανεωμένο Fiesta, στη γκάμα του οποίου περιλαμβάνεται εξαρχής και η έκδοση ST. Όπως συνήθως στα "facelift", έχουν γίνει κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές για το «φρεσκάρισμα» του αυτοκινήτου, υπάρχουν νέα σχέδια για τις ζάντες, ενώ έχει γίνει και αναβάθμιση των κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων, που εξελίσσονται πλέον με ρυθμούς ταχύτερους από αυτούς της διάρκειας της εμπορικής ζωής κάθε μοντέλου. Όλες οι εκδόσεις έχουν πλέον προβολείς τεχνολογίας LED, ενώ στο εσωτερικό προσφέρεται μια νέα ψηφιακή οθόνη 12,3''. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον χιλιάρη βενζινοκινητήρα τούρμπο σε έκδοση 100 ίππων και δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις του με 125 και 155 ίππους. Το στάνταρ κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων, ενώ η έκδοση των 125 ίππων προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Το ST χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο των 200 ίππων, με ροπή αυξημένη από τα 29,6 στα 32,6 kgm.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Ford Fiesta

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Παγκόσμιος τελικός eSports WRC στο ΟΑΚΑ

Παράλληλα με την επιστροφή του ράλι Ακρόπολις στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, η Ελλάδα ανέλαβε να διοργανώσει και τον παγκόσμιο τελικό του eSports WRC, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου στις ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις του Ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ, όπου θα στηθεί ειδική σκηνή, με τις απαραίτητες υλικοτεχνικές υποδομές. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με μεγάλη έκθεση Αθλητικής Ρομποτικής και Ηλεκτρονικού και Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, με τη συμμετοχή 17 φορέων από όλη τη χώρα. Ο τελικός θα διεξαχθεί με φυσική παρουσία των παικτών, θα διαρκέσει από τις 10 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και η εκδήλωση θα είναι ανοιχτή προς το κοινό. Το πρωί θα διεξαχθεί στις 11 ο ελληνικός τελικός, με τη συμμετοχή 4 παικτών από την Ελλάδα και την Κύπρο, οι οποίοι έχουν αναδειχθεί από τα διαδικτυακά προκριματικά της διοργάνωσης. Ο νικητής του ελληνικού τελικού θα προκριθεί στον παγκόσμιο ημιτελικό, ο οποίος θα ξεκινήσει με δύο προκριματικούς γύρους (στις 2.15 μ.μ. και στις 4.15 μ.μ.) με τη συμμετοχή 9 παικτών. Οι 4 φιναλίστ που θα προκύψουν από τον ημιτελικό, θα διαγωνιστούν στον τελικό στις 8 μ.μ. Το έπαθλο για το νικητή είναι ένα πραγματικό αυτοκίνητο, ένα Toyota GR Yaris με το οποίο θα αναχωρήσει ο νικητής από το ΟΑΚΑ. Επισημαίνεται ότι για την είσοδο των θεατών στο χώρο της εκδήλωσης υπάρχουν προϋποθέσεις λόγω COVID: οι άνω των 15 ετών πρέπει να είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή έχοντες πιστοποιητικό νόσησης, οι 12 έως 15 ετών πρέπει να έχουν τεστ PCR 72 ωρών ή Rapid test 48 ωρών και οι κάτω των 12 ετών αρνητικό self-test της ίδιας ημέρας, ενώ υποχρεωτική θα είναι η χρήση μάσκας.

Ηλεκτρικό το νέο Renault Megane

Η Renault αποκάλυψε το νέο Megane, ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο από τα προηγούμενα ομώνυμα μοντέλα, αφού είναι ηλεκτρικό, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα CMF-EV της εταιρείας, ειδικά εξελιγμένη για τη δημιουργία ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μια τέτοια πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεπάγεται μεγάλη βελτίωση στην εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων σε σύγκριση με τα συμβατικά μοντέλα, χωρίς την ανάγκη αύξησης των εξωτερικών διαστάσεων. Το νέο μοντέλο (Renault Megane E-TECH Electric είναι το πλήρες όνομά του) έχει αυξημένο μεταξόνιο 2,70 μ. και μήκος 4,21 μ. Η ανακοίνωση της Renault τονίζει ότι η προσφορά μεγάλων χώρων σε περιορισμένες διαστάσεις οφείλεται και στο πολύ μικρό ύψος των μπαταριών, που επέτρεψε και τον περιορισμό της απόστασης του αυτοκινήτου από το έδαφος, βελτιώνοντας έτσι την αεροδυναμική, αλλά και του κέντρου βάρους, με προφανές όφελος στη σταθερότητα. Στο εσωτερικό δεσπόζουν φυσικά δύο μεγάλες οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα πολυμέσων, ενώ το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την πιο σύγχρονη τεχνολογία στα οδηγικά βοηθήματα (26 συνολικά) και τα συστήματα πληροφόρησης και συνδεσιμότητας. Ο οικολογικός προσανατολισμός του ενισχύεται και από τη χρήση ανακυκλωμένων και ανακυκλώσιμων υλικών στο εσωτερικό. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι καινούργιος, ελαφρύτερος κατά 10% σε σύγκριση με αυτόν του Zoe και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 96 kW (130 ίππων) και 160 kW (218 ίππων). Δυο επιλογές υπάρχουν και για την μπαταρία, με 40 kWh για μια αυτονομία 300 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και 60 kWh για μια αυτονομία 470 χιλιομέτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό το νέο Renault Megane

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Dacia αποκάλυψε το Jogger

Η Dacia προσθέτει στη γκάμα της ένα νέο μικρομεσαίο οικογενειακό μοντέλο, το Jogger, που θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου την ερχόμενη εβδομάδα. Με μήκος 4,55 μ. και μεταξόνιο 2.9 μ. το Jogger είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της μάρκας και θα προσφέρεται σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 χιλιοστά) προσφέρει επίσης στο αυτοκίνητο χαρακτηριστικά SUV. Ο τεράστιος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 708 λίτρων στην 5θέσια έκδοση ή 565 λίτρων στην 5θέσια έκδοση με τα καθίσματα της 3ης σειράς αναδιπλωμένα. Το αυτοκίνητο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο νέο Sandero. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, θα χρησιμοποιείται ο νέος χιλιάρης βενζινοκινητήρας τούρμπο 1.0 TCe 110, ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Υπάρχει επίσης και μια έκδοση διπλού καυσίμου (1.0 TCe 100) με 100 ίππους, που λειτουργεί με βενζίνη ή υγραέριο, διαθέτοντας ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων κι ένα υγραερίου 40 λίτρων, συνδυασμός που προσφέρει μια πολύ μεγάλη αυτονομία, της τάξης των 1.000 χιλιομέτρων. Το 2023 θα προστεθεί στη γκάμα του μοντέλου και μία υβριδική έκδοση, η πρώτη στην γκάμα της Dacia, συνδυάζοντας ένα βενζινοκινητήρα 1.6 και δύο ηλεκτροκινητήρες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Dacia αποκάλυψε το Jogger

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αναβάθμιση για το ανανεωμένο Skoda Kodiaq

Η ανανέωση κάθε μοντέλου στο μέσο περίπου της εμπορικής του ζωής έχει γίνει πλέον κάτι απαραίτητο για όλες τις εταιρείες. Το δύσκολο είναι να διατηρηθεί το ενδιαφέρον για ένα μοντέλο που έχει διαγράψει μια ιδιαίτερα πετυχημένη πορεία, όπως το Kodiaq της Skoda, που είχε μάλιστα μια παγκόσμια παρουσία, αφού εκτός από την Ευρώπη κατασκευάζεται και στην Κίνα, την Ινδία και τη Ρωσία. Οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές των "facelift" στο εμπρός και πίσω μέρος (προφυλακτήρες, μάσκα, σπόιλερ κλπ.), που στη συγκεκριμένη περίπτωση ευθυγραμμίζουν το μοντέλο με τη σύγχρονη «σχεδιαστική γλώσσα» της εταιρείας, έχουν προφανώς γίνει και εδώ, αλλά η Skoda δεν αρκέστηκε σε αυτές. Σε μια εποχή που οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς, μια πετυχημένη πορεία στην αγορά προϋποθέτει και την ανάλογη προσαρμογή του αυτοκινήτου. Έτσι, για παράδειγμα, είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου οι προβολείς τεχνολογίας LED, ενώ στη λίστα των στοιχείων εξοπλισμού έχουν γίνει προσθήκες όπως η ψηφιακή οθόνη, τα δερμάτινα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με εξαερισμό και λειτουργία μασάζ, όπως και ένα αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας/ενημέρωσης με σύνδεση στο διαδίκτυο κλπ. Το εσωτερικό έχει επίσης αναβαθμιστεί με νέα διακοσμητικά στοιχεία και άλλες λεπτομέρειες, ενώ εξακολουθεί φυσικά να ξεχωρίζει για τους πολύ μεγάλους χώρους που προσφέρει για τους επιβάτες, τη δυνατότητα 7θέσιας διάταξης και τον τεράστιο χώρο αποσκευών (835 λίτρα στο 5θέσιο). Αναβάθμιση έχει γίνει και στον κινητήρα της κορυφαίας έκδοσης του μοντέλου, που είναι ένας νέος, ισχυρότερος 2λιτρος βενζινοκινητήρας TSI με 245 ίππους. Οι υπόλοιποι κινητήρες με τους οποίους διατίθεται το αυτοκίνητο καλύπτουν μια μεγάλη γκάμα απαιτήσεων και είναι οι βενζινοκινητήρες 1.5 TSI 150 ίππων και ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας TDI με 150 ίππους, με τον οποίο προσφέρεται και η τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου. Αναβάθμιση έχει γίνει και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (υπάρχουν δύο επιλογές πακέτων οδηγικών βοηθημάτων που, ανάλογα με την έκδοση, περιλαμβάνουν 5 ή 8 συστήματα υποβοήθησης), με το Crew Protect Assist να διαθέτει επιπλέον αισθητήρες στο πίσω μέρος, προσφέροντας έγκαιρη προειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης. Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, σε τιμές που ξεκινούν από 27.000 ευρώ για τη βενζινοκίνητη έκδοση και από 31.900 ευρώ για τη ντίζελ, με πλούσιο εξοπλισμό.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Αναβάθμιση για το ανανεωμένο Skoda Kodiaq

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η υπερειδική του «Ακρόπολις» στο Σύνταγμα στις 9-11

Η Porsche αποκάλυψε την ανανεωμένη Macan, στην οποία έχουν γίνει οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος, όπως επίσης και βελτιώσεις στο εσωτερικό, με νέα κεντρική κονσόλα, επιφάνειες αφής αντί για κλασσικά πλήκτρα και νέα υλικά και χρώματα, αλλά και επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη. Έτσι, η κορυφαία έκδοση της γκάμας, η Macan GTS, έχει πλέον ισχύ 440 ίππων από τον V6 biturbo των 2,9 λίτρων, 60 ίππους περισσότερους από πριν, επιταχύνοντας από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,3''. Η Macan S, επίσης με V6 biturbo 2.9, αποδίδει 380 ίππους, 20 περισσότερους από πριν (0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,6''), ενώ η βασική έκδοση έχει ένα νέο 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο με 265 ίππους (0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,2''). Και οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στη ρύθμιση των αναρτήσεων με στόχο την καλύτερη δυνατή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ οδική συμπεριφορά. Η GTS έχει πλέον στάνταρ αερανάρτηση (με πιο «σφιχτές» ρυθμίσεις) που χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 10 χιλιοστά. Το ανανεωμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τις αρχές Οκτωβρίου

Ηλεκτρικό Opel Rocks-e για την πόλη

Η χρήση κοινών συστημάτων και τεχνολογιών μέσα στον όμιλο Stellantis επεκτείνεται και στην ηλεκτροκίνηση και μετά την παρουσίαση του μίνι ηλεκτρικού τετράτροχου Ami από τη Citroen, η Opel ανακοίνωσε τη δική της εκδοχή με το όνομα Rocks-e. Όπως και το Ami, το Rocks-e είναι ένα ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα για την πόλη μήκους 2,41 μ. και βάρους 471 κιλών με ηλεκτροκινητήρα 6 kW (8,2 ίππων), το οποίο μάλιστα σε πολλές χώρες μπορεί να οδηγηθεί από άτομα κάτω των 18 ετών (π.χ. στη Γαλλία από 14 ετών και χωρίς δίπλωμα, στη Γερμανία από 15 ετών με δίπλωμα οδήγησης κατηγορίας AM για ελαφρά οχήματα κλπ.) Η μέγιστη ταχύτητά του είναι 45 χλμ./ώρα και η μπαταρία των 5,5 kWh, που φορτίζεται σε 3,5 ώρες περίπου σε οικιακή πρίζα, προσφέρει αυτονομία έως 75 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το αυτοκίνητο είναι διθέσιο και τα δύο καθίσματα είναι έκκεντρα τοποθετημένα, ώστε ο συνοδηγός να έχει αρκετό χώρο στην περιοχή των ποδιών και ο οδηγός να μπορεί να μετακινεί το κάθισμά του εμπρός-πίσω. Το Rocks-e θα μπορεί να παραγγελθεί από το φθινόπωρο στη Γερμανία, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές το 2022.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Opel Rocks-e για την πόλη

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η VW αποκάλυψε το Taigo

Η VW αποκάλυψε την ευρωπαϊκή έκδοση του μικρού προσθιοκίνητου crossover κουπέ που είχε ανακοινώσει ότι πρόκειται να προσθέσει στη γκάμα της, το οποίο βασίζεται στο αντίστοιχο μοντέλο που ήδη προσφέρει στη Βραζιλία. Το Taigo, που αναμένεται να αρχίσει να πωλείται το φθινόπωρο, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Παμπλόνα της Ισπανίας και θα έχει τιμή αντίστοιχη με του T-Cross. Είναι κι αυτό βασισμένο στην πλατφόρμα MQB A0, που χρησιμοποιείται σε όλα τα καινούργια μικρά αυτοκίνητα του γερμανικού γκρουπ κι έχει μήκος 4,266 μ. Η ακριβής χωρητικότητα του χώρου αποσκευών δεν είναι γνωστή, αλλά μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα είναι παρόμοια με αυτή του αντίστοιχου βραζιλιάνικού μοντέλου, του Nivus, η οποία είναι 415 λίτρα. Σε παλιότερες δηλώσεις από τη VW είχε αναφερθεί ότι το Taigo θα προσφέρεται στην Ευρώπη με «οικονομικούς κινητήρες TSI», οπότε μπορούμε να περιμένουμε τις δύο εκδόσεις του χιλιάρη κινητήρα TSI και τον 1.5 TSI που χρησιμοποιούνται στα άλλα μικρά SUV/crossover της εταιρείας. Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για κάποια εξηλεκτρισμένη έκδοση.
... περισσότερα

Ανανέωση για την Porsche Macan

Η Porsche αποκάλυψε την ανανεωμένη Macan, στην οποία έχουν γίνει οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος, όπως επίσης και βελτιώσεις στο εσωτερικό, με νέα κεντρική κονσόλα, επιφάνειες αφής αντί για κλασσικά πλήκτρα και νέα υλικά και χρώματα, αλλά και επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη. Έτσι, η κορυφαία έκδοση της γκάμας, η Macan GTS, έχει πλέον ισχύ 440 ίππων από τον V6 biturbo των 2,9 λίτρων, 60 ίππους περισσότερους από πριν, επιταχύνοντας από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,3''. Η Macan S, επίσης με V6 biturbo 2.9, αποδίδει 380 ίππους, 20 περισσότερους από πριν (0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,6''), ενώ η βασική έκδοση έχει ένα νέο 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο με 265 ίππους (0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,2''). Και οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στη ρύθμιση των αναρτήσεων με στόχο την καλύτερη δυνατή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ οδική συμπεριφορά. Η GTS έχει πλέον στάνταρ αερανάρτηση (με πιο «σφιχτές» ρυθμίσεις) που χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 10 χιλιοστά. Το ανανεωμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τις αρχές Οκτωβρίου
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για την Porsche Macan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Kia Ceed

Η Kia παρουσίασε το ανανεωμένο Ceed, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις αρχές του τελευταίου τριμήνου της φετινής χρονιάς. Όπως συμβαίνει συνήθως στα "facelift", έχει ανασχεδιαστεί το εμπρός μέρος, στο οποίο μάλιστα υπάρχει και το νέο λογότυπο της μάρκας, ενώ μικρότερες αλλαγές έχουν γίνει και πίσω. Υπάρχουν επίσης νέα χρώματα για το αμάξωμα και το εσωτερικό, νέες ζάντες αλουμινίου, ενώ αναβάθμιση έχει γίνει και στα συστήματα συνδεσιμότητας. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στη γκάμα των κινητήρων, που καλύπτει τις τελευταίες αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Ο βενζινοκινητήρας 1.4 αντικαθίσταται από ένα νέο 1.5 με 160 ίππους, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, ενώ υπάρχει και έκδοσή του με ήπιο υβριδικό σύστημα. Ο ντίζελ 1.6 το 136 ίππων διατίθεται μόνο με υβριδικό σύστημα 48 V και με «έξυπνο» εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή επτάρι διπλού συμπλέκτη. Για πρώτη φορά προσφέρεται επίσης η δυνατότητα ήπιου υβριδικού συστήματος και κιβωτίου διπλού συμπλέκτη στον χιλιάρη βενζινοκινητήρα τούρμπο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Kia Ceed

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Έκδοση επιδόσεων GT για το Ford Mustang Mach-E

Η Ford διευρύνει προς τα πάνω τη γκάμα του ηλεκτρικού Mustang Mach-E με μια νέα ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση GT. Το Mustang Mach-E GT είναι τετρακίνητο, με δύο ηλεκτροκινητήρες από τους οποίους ο ένας κινεί τους εμπρός τροχούς και ο άλλος τους πίσω. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς του συστήματος είναι 487 ίπποι, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 87,7 kgm. Η εταιρεία αναφέρει για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,7''. Η έκδοση GT χρησιμοποιεί στάνταρ την ανάρτηση προσαρμοζόμενης απόσβεσης MagneRide, έχει φρένα της Brembo, ζάντες αλουμινίου 20'' με λάστιχα 245/45 R20 ειδικά σχεδιασμένα από την Pirelli για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σπορ καθίσματα στο εσωτερικό. Χρησιμοποιεί τη μεγάλη μπαταρία της γκάμας η οποία προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Τέλος, το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης προσφέρει ένα επιπλέον προφίλ, το Untamed Plus, το οποίο προσφέρει σταθερότητα όσον αφορά την παροχή ισχύος και ροπής σε διαδοχικούς γύρους σε μία πίστα, ενώ ρυθμίζει και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας για ελάχιστη παρέμβασή τους κατά την οδήγηση σε πίστα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Έκδοση επιδόσεων GT για το Ford Mustang Mach-E

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Opel αποκάλυψε το νέο Astra

Η Opel αποκάλυψε σήμερα την έκτη γενιά του Astra, η οποία θα προσφέρεται και σε φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις. Το νέο μοντέλο, που θα λανσαριστεί φέτος ως 5θυρο χάτσμπακ, έχει μήκος 4,374 μ., μόλις 4 χιλιοστά μεγαλύτερο από το προηγούμενο και η εταιρεία υπόσχεται περισσότερους χώρους για τους επιβάτες χάρη στο μεγαλύτερο κατά 13 χιλιοστά μεταξόνιο (συνολικά 2.675 χιλιοστά). Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 422 λίτρων. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από το πλήρως ψηφιακό ταμπλό, που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος είναι αυξημένη κατά 14%. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ με ισχύ από 110 ως 130 ίππους, ενώ διαθέσιμες θα είναι και δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, με ισχύ που θα φτάνει μέχρι τους 225 ίππους. Οι βενζινοκινητήρες και οι ντίζελ θα συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ για τις ισχυρότερες εκδόσεις προαιρετικά θα προσφέρεται ένα αυτόματο 8 ταχυτήτων (στάνταρ στις υβριδικές εκδόσεις). Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το νέο Astra θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία το φθινόπωρο και οι πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων θα γίνουν στις αρχές του επόμενου χρόνου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Opel αποκάλυψε το νέο Astra

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειρά 2 Coupe

Η BMW αποκάλυψε τη νέα σειρά 2 Coupe, η οποία θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μεξικό και θα λανσαριστεί στην αγορά στις αρχές του 2022. Το νέο μοντέλο, που έχει την κίνηση στους πίσω τροχούς, έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το προηγούμενο, με μήκος αυξημένο κατά 105 χιλιοστά και μεταξόνιο αυξημένο κατά 51 χιλιοστά, αλλά και φαρδύτερα μετατρόχια, ενώ είναι χαμηλότερο κατά 28 χιλιοστά. Πίσω υπάρχουν δύο ανεξάρτητα (αναδιπλούμενα) καθίσματα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 20 λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 390, ενώ το κατώφλι φόρτωσης είναι χαμηλότερο κατά 35 χιλιοστά. Στο λανσάρισμα το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με 4κύλινδρο 2λιτρο βενζινοκινητήρα 184 ίππων και 6κύλινδρο 3λιτρο 374 ίππων για την τετρακίνητη Μ 240i, όπως επίσης και με 4κύλινδρο 2λιτρο ντίζελ με 190 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων Steptronic.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειρά 2 Coupe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP