ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Νέο Subaru Forester

Η Subaru παρουσίασε τη νέα γενιά του εμβληματικού SUV της γκάμας της, του Forester, το οποίο μάλιστα αυτές τις μέρες κάνει την πρώτη του εμφάνιση επί ελληνικού εδάφους στην έκθεση Auto Athina 2024. Το αυτοκίνητο φυσικά χρησιμοποιεί την ενεργό «συμμετρική» τετρακίνηση που αποτελεί σήμα κατατεθέν όλων των Subaru. Γεγονός που σε συνδυασμό και με την απόσταση των 22 εκ. από το έδαφος και τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα (μεταξύ των οποίων και σύστημα ελέγχου κατάβασης) εξασφαλίζει αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,67 μ. και μεταξόνιο 2.670 χιλιοστά, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 508 λίτρα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα παραγωγής ισχύος, το οποίο αποτελείται από τον βελτιωμένο 2λιτρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα «μπόξερ» άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 136 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 12,3 kW (16,7 ίππων), τοποθετημένο στο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), το οποίο προσφέρει και τη δυνατότητα επιλογής 7 σταθερών σχέσεων. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 12,2''. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω, ενώ τα φρένα είναι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός-πίσω.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Subaru Forester

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό Peugeot E-408

Στην πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η Peugeot παρουσίασε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μεσαίου της μοντέλου, του 408, το οποίο άλλωστε ήταν ήδη διαθέσιμο και σε δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις. Το E-408 έχει τις ίδιες ακριβώς διαστάσεις με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου (μήκος 4,687 μ. και μεταξόνιο 2.787 χιλιοστών), προσφέροντας έτσι μεγάλους χώρους για τους επιβάτες. Ο μοναδικός συμβιβασμός που έχει γίνει, όπως συνήθως στις ηλεκτρικές εκδόσεις, είναι η μείωση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από τα 536 στα 471 λίτρα, τιμή πάντως που εξακολουθεί να καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες. Το αυτοκίνητο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 210 ίππων, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία (καθαρής) χωρητικότητας 58,2 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 453 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης ρυθμίζει την ισχύ στους 170 ίππους στην επιλογή Eco για βελτιστοποίηση της αυτονομίας, στους 190 ίππους στην επιλογή Normal και στους 210 ίππους στην επιλογή Sport.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Peugeot E-408

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Skoda παρουσίασε το Elroq

Ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παρουσίασε η Skoda, στην ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ευρώπη κατηγορία των μικρών SUV. Το Elroq έχει μήκος 4,488 μ. και μεταξόνιο 2.765 χιλιοστών, με χώρο αποσκευών 470 λίτρων. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός «κιβωτίου» με μία μόνο σχέση μετάδοσης, όπως συνήθως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η απόσταση του υπερυψωμένου αμαξώματος από το έδαφος είναι 18,6 εκ. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις από πλευράς ισχύος του ηλεκτροκινητήρα και χωρητικότητας της μπαταρίας. Η βασική έκδοση έχει ισχύ 125 kW (170 ίππων) και μπαταρία 55 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 375 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η ισχυρότερη έκδοση έχει ισχύ 210 kW (286 ίππων) και μπαταρία 82 kWh, που προσφέρει αυτονομία 581 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda παρουσίασε το Elroq

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Citroen C3

Η Citroen παρουσίασε το νέο C3, που θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στο τέλος του 4ου τριμήνου. Το νέο μοντέλο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το προηγούμενο (μήκος 4,015 μ. αντί για 3,996 μ.) και το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.540 χιλιοστά. Μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου φτάνει τα 328 λίτρα (αντί για 300). Το νέο μοντέλο προσφέρεται για πρώτη φορά με στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις το νέο σύστημα ανάρτησης της Citroen με μεταλλικά ελατήρια και αμορτισέρ και «προοδευτικά υδραυλικά ενθέματα» (Progressive Hydraulic Cushions) που συμβάλλουν στην καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου. Το νέο C3 θα προσφέρεται αρχικά με τον βενζινοκινητήρα 1.2 των 100 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, όπως επίσης και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση ë-C3 me ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων kai μπαταρία 44 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία έως 320 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Από το Φεβρουάριο του 2025 θα ξεκινήσει η παραγωγή και μίας ήπιας ιδρυτικής έκδοσης 48 V με τον ίδιο βενζινοκινητήρα. Οι τιμές του αυτοκινήτου ξεκινούν από 16.900 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση, με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων και λειτουργία νυκτός, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα ελέγχου προσοχής οδηγού, σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας, 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματα φώτα, head up display, προβολείς τεχνολογίας LED, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, Bluetooth, ραδιόφωνο και πολυμέσα μέσω smartphone, θύρα USB κλπ. Η τιμή του ηλεκτρικού ë-C3 ξεκινάει από 19.710 ευρώ με την κρατική επιδότηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Citroen C3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Hyundai Tucson

Η Hyundai ανανέωσε το Tucson και το ανανεωμένο μοντέλο διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά σύμφωνα με ανακοίνωση της αντιπροσωπείας. Ήδη στην 4η γενιά του, το ανανεωμένο Tucson έχει υποστεί εξωτερικές σχεδιαστικές αλλαγές στους προφυλακτήρες, τη μάσκα και τα φώτα ημέρας, ενώ διατίθενται νέες ζάντες αλουμινίου και νέα χρώματα, πλήρως ανασχεδιασμένο είναι το εσωτερικό, που έχει υποστεί αλλαγές στο ταμπλό, το τιμόνι, τα καθίσματα και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το ανανεωμένο μοντέλο διατίθεται με μία μια μεγάλη γκάμα εξηλεκτρισμένων συστημάτων παροχής ισχύος, μεταξύ των οποίων για πρώτη φορά και με ένα φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα για την έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς. Η γκάμα περιλαμβάνει μία ήπια υβριδική έκδοση 48 V, με βενζινοκινητήρα 1.6 160 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 12 kW,, μία ήπια υβριδική έκδοση 48 V με ντίζελ 1.6 136 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 12 kW, μια πλήρως υβριδική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.6 των 160 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 47,7 kW (65 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 215 ίππων και, τέλος, μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.6 των 160 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 72 kW (98 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 252 ίππων. Όλα τα συστήματα κίνησης προσφέρονται και με μπροστινή κίνηση και με τετρακίνηση. Οι τιμές ξεκινούν από 29.190 ευρώ ναι στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα ελέγχου ευστάθειας σε πλευρικό άνεμο, σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής, σύστημα προειδοποίησης εκκίνησης προπορευόμενου οχήματος, σύστημα αποφυγής πολλαπλής πρόσκρουσης, σύστημα ελέγχου κατάβασης, σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας, 7 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, στατικά φώτα στροφής, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, cruise control, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εμπρός, αυτόματα φώτα, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, υπολογιστή ταξιδιού, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με Bluetooth (ταυτόχρονη σύνδεση με δύο συσκευές), συμβατότητα (ασύρματη), Apple CarPlay και Android Auto, 2 θύρες USB εμπρός και 2 πίσω για φόρτιση και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης, συναγερμό, σύστημα start-stop, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Hyundai Tucson

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

1-2-3 για τα Hyundai στο ράλι Ακρόπολις!

Σε θρίαμβο για τη Hyundai εξελίχθηκε το φετινό ράλι Ακρόπολις, μετά από ένα συναρπαστικό τριήμερο στο οποίο είχαμε πολλές εναλλαγές στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης. Η κορεατική εταιρεία είδε τελικά τους οδηγούς της να ανεβαίνουν και στις 3 θέσεις του βάθρου. Κατόρθωμα που επιτεύχθηκε μόλις στην τελευταία ειδική του αγώνα, όταν «τουμπάρισε» ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιέν Οζιέ με Toyota Yaris, που βρισκόταν μέχρι τότε 2ος στην κατάταξη μετά το Hyundai i20 N του τελικού νικητή, Τιερί Νεβίλ. Επιτρέποντας έτσι στους άλλους δύο οδηγούς της Hyundai, Ντάνι Σόρδο και Οτ Τάνακ, να αναρριχηθούν στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Έτσι ο Νεβίλ, που ήταν ήδη πρωτοπόρος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, αύξησε στους 34 βαθμούς τη διαφορά του από τον δεύτερο, που είναι πλέον ο ομόσταβλός του Τάνακ, ο οποίος επωφελήθηκε από την ατυχία του Οζιέ στο Ακρόπολις για να τον προσπεράσει στη βαθμολογία. Ακόμα πιο συναρπαστική ήταν η μάχη στην κατηγορία WRC2, όιπου ο τελικός νικητής, Σάμι Πάγιαρι με Toyota Yaris τερμάτισε τον αγώνα με τον... ίδιο ακριβώς χρόνο (σε δέκατα του δευτερολέπτου) με τον δεύτερο, Ρόμπερτ Βίρβες με Skoda Fabia RS (μετά από 3 μέρες και 305 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών!). Με τον τελικό νικητή να κρίνεται από ειδική πρόβλεψη του κανονισμού, που ορίζει ότι, σε περίπτωση ακριβώς ίδιου χρόνου, νικητής είναι αυτός που κέρδισε την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα! Στην κατάταξη των ελλήνων οδηγών, πρώτος τερμάτισε ο Παναγιώτης Ρουστέμης με Skoda Fabia RS, που ήταν 12ος στη γενική κατάταξη του αγώνα (και 9ος στην κατηγορία WRC2). Ο επόμενος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι θα πραγματοποιηθεί στη Χιλή , από 26 ως 29 Σεπτεμβρίου.

Εκκίνηση για το ράλι Ακρόπολις

Με την τελετή εκκίνησης που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία, η οποία θα αποτελέσει και το κέντρο του αγώνα, ξεκίνησε επίσημα το ράλι Ακρόπολις του 2024, που θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με την τελευταία ειδική στο Ελευθεροχώρι. Στον αγώνα συμμετέχουν συνολικά 70 αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων φυσικά και τα αυτοκίνητα των τριών «εργοστασιακών» ομάδων που διεκδικούν το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ο αγώνας περιλαμβάνει συνολικά 15 ειδικές διαδρομές, αποκλειστικά στο χώμα, συνολικού μήκους 305 χιλιομέτρων. Η πρώτη ειδική ειδική του αγώνα, μήκους 22,47 χιλιομέτρων, θα πραγματοποιηθεί στην Παύλιανη αύριο, Παρασκευή 6/9, με ώρα εκκίνησης για το πρώτο αυτοκίνητο 07:58.

Η Cupra παρουσίασε το Terramar

Ένα νέο μικρομεσαίο SUV παρουσίασε η Cupra, η ξεχωριστή σπορ μάρκα της Seat. Το Terramar έχει μήκος 4,519 μ. και μεταξόνιο 2.681 χιλιοστά και το γεγονός ότι έχει ένα έντονο σπορ χαρακτήρα, όπως και το σύνολο της γκάμας της μάρκας, δεν σημαίνει ότι έχει παρατηρηθεί η πρακτικότητα. Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι ρυθμιζόμενα κατά μήκος πίσω καθίσματα, που επιτρέπουν την αύξηση του χώρου αποσκευών μέχρι τα 602 λίτρα. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με πέντε διαφορετικά σύνολα παροχής ισχύος. Ένα βενζινοκινητήρα 1.5 TSI με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και ισχύ 150 ίππων, ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα TSI με 204 ίππους ή 265 ίππους και σύστημα τετρακίνησης, και δύο φορτιζόμενα υβριδικά σύνολα με βενζινοκινητήρα 1.5 και ηλεκτροκινητήρα, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων ή 272 ίππων, τα οποία θα προσφέρουν αυτονομία με ηλεκτροκίνηση για περισσότερα από 100 χιλιόμετρα στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Και φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει μία πλήρη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, αλλά και συστημάτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας. Η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στην Ουγγαρία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Cupra παρουσίασε το Terramar

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Aston Martin Vanquish

Μέσα σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την επέλαση της ηλεκτροκίνησης, προέκυψε και μία εντελώς ασυνήθιστη πρεμιέρα, ένα υπεραυτοκίνητο με κινητήρα V12 από την Aston Martin. Η νέα Vanquish είναι ένα διθέσιο κουπέ μήκους 4,85 μ., με μεταξόνιο 2.885 χιλιοστών, αμάξωμα από ανθρακονήματα με αλουμινένιο πλαίσιο και φυσικά πίσω κίνηση. Κινείται από έναν αλουμινένιο βενζινοκινητήρα V12 5,2 λίτρων με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 835 ίππους στις 6.500 στροφές και ροπή 101,9 kgm μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων της ZF, ενώ στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (E-Diff). Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3'' και μέγιστη ταχύτητα 345 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τα αμορτισέρ προσφέρουν ελεγχόμενη απόσβεση, το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα, τα φρένα κεραμικοί δίσκοι εμπρός-πίσω, ενώ οι τροχοί φορούν λάστιχα Pirelli P Zero (PZ4) διαστάσεων 275/35 ZR21 εμπρός και 325/30 ZR21 πίσω. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.910 κιλά με σχεδόν ιδανική κατανομή στους δύο άξονες (51% εμπρός - 49% πίσω), ο χώρος αποσκευών προσφέρει 248 λίτρα και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 82 λίτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Aston Martin Vanquish

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Audi Q5

Η Audi παρουσίασε τη νέα, τρίτη, γενιά του μεσαίου της SUV, του Q5. Το αυτοκίνητο, όπως και το νέο A5 είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC) της εταιρείας, που είναι σχεδιασμένη για αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης τοποθετημένους κατά το διαμήκη άξονα. Βασικό στοιχείο του νέου μοντέλου, που τονίζει τον πρακτικό χαρακτήρα του, είναι το ρυθμιζόμενο και κατά μήκος πίσω κάθισμα, που επιτρέπει την αυξομείωση των χωρών επιβατών και αποσκευών ανάλογα με τις ανάγκες της στιγμής. Κατά το λανσάρισμα του νέου Q5 θα υπάρχουν τρεις εκδόσεις κινητήρων, όλες σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Η βασική έκδοση (με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση) θα χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα TFSI με 204 ίππους, θα υπάρχει μια (αποκλειστικά τετρακίνητη) 2λιτρη έκδοση ντίζελ με την ίδια ισχύ, ενώ η κορυφαία έκδοση SQ5 θα χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο V6 TFSI με 367 ίππους. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Μεξικό και το λανσάρισμά του στη Γερμανία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες (μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα) θα γίνει στο πρώτο τρίμηνο του 2025 .
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi Q5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Πρεμιέρα για το smart #5

Η μετεξέλιξη της smart σε εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων από την κοινοπραξία που δημιούργησε η Mercedes με την κινέζικη Geely γίνεται με την προοπτική μίας ευρείας γκάμας μοντέλων σε διάφορες κατηγορίες της αγοράς. Έτσι μετά το μικρό SUV #1 και το μικρομεσαίο κουπέ Crossover #3 η εταιρεία παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα σε μία εκδήλωση που έγινε στην Αυστραλία ένα νέο μεσαίο SUV με το όνομα #5. To smart #5, που αναμένεται στην Ευρώπη στις αρχές του επόμενου έτους, έχει μήκος 4,705 m. και μεταξόνιο 2.900 χιλιοστά, είναι επομένως το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα μοντέλο της μάρκας. Χρησιμοποιεί μπαταρία 100 kWh, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει αυξημένη αυτονομία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πρεμιέρα για το smart #5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Lamborghini αποκάλυψε την Temerario

Ακόμα και τα υπεραυτοκίνητα έρχεται κάποια στιγμή η ώρα να αντικατασταθούν, ιδιαίτερα στην εποχή μας, που ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων κάθε εταιρείας φαίνεται αναπόφευκτος. Έτσι και η Lamborghini αντικαθιστά τώρα τη Huracán, που παρουσιάστηκε το 2014, με ένα νέο υβριδικό υπεραυτοκίνητο, την Temerario, ολοκληρώνοντας τον εξηλεκτρισμό του συνόλου της γκάμας της μετά την παρουσίαση των Revuelto και Urus. Η Temerario χρησιμοποιεί ένα νέο 4λιτρο βενζινοκινητήρα V8 με διπλό τούρμπο, σε συνδυασμό με τρεις ηλεκτροκινητήρες, με την συνολική ισχύ να φτάνει τους 920 ίππους. Η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 3,8 kWh, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις. Η εταιρεία τονίζει ιδιαίτερα το γεγονός ότι πρόκειται για τον μοναδικό κινητήρα υπεραυτοκινήτου που μπορεί να φτάσει τις 10.000 στροφές! Οι επιδόσεις που ανακοινώνει είναι μέγιστη ταχύτητα πάνω από 340 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,7''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Lamborghini αποκάλυψε την Temerario

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Στο «Σείριο» η υπερειδική του Ράλι Ακρόπολις

Μια πρωτοποριακή ιδέα για την πραγματοποίηση της υπερειδικής διαδρομής του φετινού ράλι Ακρόπολις θα υλοποιήσει φέτος η οργάνωση του αγώνα, όπως αποκαλύφθηκε από τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού σε συνέντευξη Τύπου για την ενημέρωση των δημοσιογράφων σχετικά με τις διαδρομές του «Ακρόπολις». Η υπερειδική διαδρομή, μήκους 3,2 χιλιομέτρων, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, στο Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών «Σείριος», με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να εκκινούν ανά δύο πάνω στο κατάστρωμα του αυτοκινητόδρομου, το ένα με κατεύθυνση προς Αθήνα και το άλλο προς Λαμία! Στη συνέχεια, πηδώντας πάνω από το διαχωριστικό στηθαίο μέσω ειδικά διαμορφωμένης ράμπας, θα συνεχίζουν στο αντίθετο ρεύμα κατεύθυνσης. Τμήμα της διαδρομής θα περνάει μέσα από το πάρκινγκ του ΣΕΑ Σείριος στο ρεύμα προς Αθήνα, ενώ κατά μήκος της χάραξής της θα υπάρχουν τεχνητά εμπόδια. Πριν από την εκκίνηση της υπερειδικής θα διοργανωθεί μια συναυλία με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, ενώ η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη και για τη συναυλία και για την υπερειδική. Τα Σάββατο θα είναι, λοιπόν, ίσως η πιο κρίσιμη ημέρα του αγώνα λόγω των αλλαγών στη φετινή βαθμολογία του πρωταθλήματος, αφού η συγκεκριμένη μέρα θα συμμετέχει ξεχωριστά στη βαθμολογία του αγώνα, δεν θα έχει ενδιάμεσο σέρβις, ενώ θα περιλαμβάνει και την υπερειδική διαδρομή, η οποία επίσης συμμετέχει ξεχωριστά στη βαθμολογία.

Η Audi παρουσίασε το A5

Η Audi αλλάζει σελίδα για το μεσαίο σεντάν της γκάμας της, παρουσιάζοντας το νέο A5, 30 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου A4. Η αλλαγή της ονομασίας έχει σχέση και με την νέα ονοματολογία που χρησιμοποιεί η γερμανική εταιρεία για τα αυτοκίνητα της, καθώς τα ονόματα που περιλαμβάνουν ζυγούς αριθμούς θα αφορούν ηλεκτρικά μοντέλα και τα ονόματα με μονούς αριθμούς αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και τα υβριδικά σύνολα). Το A5 θα προσφέρεται σε εκδόσεις αμαξώματος σεντάν και στέισον, περιλαμβάνοντας και εκδόσεις επιδόσεων "S". Τα νέα μοντέλα έχουν, ως συνήθως, μεγαλύτερες διαστάσεις από τα προηγούμενα και φυσικά αναβαθμισμένο εξοπλισμό σε ό,τι αφορά τα λειτουργικά συστήματα. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης συνδυάζονται με ένα νέο ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, με έναν ηλεκτροκινητήρα 24 ίππων. Στη βάση της γκάμας υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 150 ίππους, ενώ προαιρετικά ο ίδιος κινητήρας διατίθεται και σε έκδοση 204 ίππων, η οποία μπορεί να συνδυάζεται και με τετρακίνηση. Υπάρχει επίσης ένας 2λιτρος ντίζελ TDI ναι 204 ίππους, που επίσης μπορεί να συνδυαστεί με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση. Η σπορ έκδοση S5 χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο V6 TFSI με 367 ίππους και τετρακίνηση. Όλες οι εκδόσεις χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει από τη Γερμανία και άλλες ευρωπαϊκές αγορές το Νοέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το A5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό Ford Capri

Ένα ακόμα ιστορικό όνομα αναβιώνει η Ford στην πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας το Ford Capri. Πρόκειται για ένα crossover κουπέ, που σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη και θα προσφέρεται σε εκδόσεις με πίσω κίνηση ή τετρακίνηση. Η έκδοση με πίσω κίνηση χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων, ενώ στην τετρακίνητη υπάρχει ένας ακόμα κινητήρας που κινεί τους εμπρός τροχούς, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει τους 340 ίππους. Η μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 77 kWh στην έκδοση με την πίσω κίνηση και 79 kWh στην τετρακίνητη, με την εκτιμώμενη μέγιστη αυτονομία στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών να φτάνει μέχρι τα 627 χιλιόμετρα (έκδοση με πίσω κίνηση). Η μέγιστη ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα και για τις δύο εκδόσεις, ενώ η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6,4'' για την έκδοση με πίσω κίνηση και σε 5,3'' για την τετρακίνητη. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 572 λίτρα. Το αυτοκίνητο είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία και η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινάει από 37.200 ευρώ συμπεριλαμβανομένης κρατικής επιδότησης 9.000 ευρώ του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Ford Capri

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP