Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Η BMW ολοκλήρωσε τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της σειράς 5 στην οποία, εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική i5 και τις εκδόσεις με το ήπιο υβριδικό σύστημα, προσέθεσε τώρα και δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις. Η 530e χρησιμοποιεί ένα 4κύλινδρο εν σειρά 2λιτρο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων, με το σύστημα να αποδίδει μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 299 ίππων. Η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση είναι 93-103 χλμ. στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η 550e xDrive χρησιμοποιεί 6κύλινδρο εν σειρά 3λιτρο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων, με τη μέγιστη ισχύ του συστήματος να φτάνει τους 489 ίππους. Η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση είναι 83-90 χλμ. στον τυποποιημένο κύκλο. Το κιβώτιο και στις δύο περιπτώσεις είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την εταιρεία η τοποθέτηση της μπαταρίας και των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος δεν έχει επηρεάσει την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, που εξακολουθεί να βρίσκεται στα 520 λίτρα.
Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Η Peugeot ανακοίνωσε τη νέα γενιά του 3008, το οποίο θα λανσαριστεί πρώτα με την ηλεκτρική έκδοσή του, σε τρεις διαφορετικές παραλλαγές μάλιστα, ενώ θα ακολουθήσουν αργότερα και υβριδικές εκδόσεις. Είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου Stellantis που χρησιμοποιείται την πλατφόρμα STLA η οποία δημιουργήθηκε για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το Ε-3008 έχει μήκος 4,54 μ., μεγαλύτερο κατά 10 εκατοστά σε σχέση με το προηγούμενο 3008, γεγονός που εγγυάται πολύ καλούς χώρους για επιβάτες, με δεδομένο το πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σχέση με τα συμβατικά σ' αυτόν τον τομέα, όπως κι ένα μεγάλο χώρο αποσκευών 520 λίτρων. Το ηλεκτρικό 3008 θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρα 210 ίππων, κίνηση στους δύο τροχούς, μπαταρία 73 kWh και αυτονομία 525 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών, βενζινοκινητήρα 230 ίππων, μπαταρία 98 kWh και αυτονομία 700 χιλιομέτρων, όπως επίσης και σε έκδοση με δεύτερο κινητήρα πίσω και τετρακίνηση, συνολική ισχύ 320 ίππων, μπαταρία 73 kWh και αυτονομία 525 χιλιομέτρων.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Ως ηλεκτρικό λανσάρεται αρχικά το νέο 3008
Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
To Ράλι Ακρόπολις απέδειξε και φέτος, στα 70ά γενέθλιά του, πόσο δύσκολος αγώνας είναι και πόσο απρόβλεπτη είναι η εξέλιξή του μέχρι τον τερματισμό, με τις εγκαταλείψεις να αλλάζουν τα δεδομένα και στη γενική κατάταξη και στην κατάταξη των ελληνικών πληρωμάτων. Εκτός από το πάντα εντυπωσιακό θέαμα που προσφέρουν οι ειδικές διαδρομές στα ελληνικά βουνά, ο φετινός αγώνας είχε πολλές ανατροπές. Αυτοί που πανηγύρισαν τελικά ήταν ο νεαρός παγκόσμιος πρωταθλητής Κάλε Ροβάνπερα και η Toyota, με το Yaris Rally1 να τερματίζει στην πρώτη θέση, με μεγάλη διαφορά από το Yaris του Έλφιν Έβανς, που κατάφερε να κρατήσει μόλις 4,2'' πίσω του το Hyundai i20 N Rally1 του τρίτου, Ντάνι Σόρδο. Η νίκη παρ' όλα αυτά δεν ήταν τόσο εύκολη για τον Φινλανδό της Toyota όσο δείχνει το τελικό αποτέλεσμα, αφού μέχρι τα μέσα του αγώνα ο περσινός νικητής, Τιερί Νεβίλ, βρισκόταν σταθερά στην πρώτη θέση, με διαφορά μεγαλύτερη από 20'' από τον Ροβάνπερα, ο οποίος μάλιστα βρισκόταν πίσω και από τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπαστιέν Οζιέ, που συμμετείχε επίσης με Toyota Yaris Rally1. Η τύχη όμως δεν ήταν φέτος με το μέρος του Νεβίλ, που εγκατέλειψε με σπασμένη ανάρτηση, ενώ οι σκληρές συνθήκες του Ράλι Ακρόπολις χτύπησαν αργότερα και τον Οζιέ, που έφτασε στον τερματισμό της τελευταίας ειδικής του Σαββάτου με σπασμένη ανάρτηση και οι δύο κλαταρισμένο ελαστικά, καταφέρνοντας τελικά να τερματίσει την Κυριακή στη 10η θέση γενικής. Έτσι άνοιξε ο δρόμος για μία εύκολη επικράτηση του Ροβάνπερα την Κυριακή, γεγονός που τον φέρνει ακόμα πιο κοντά στην κατάκτηση και του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος. Στην κατηγορία WRC2 πρώτος τερμάτισε ο Νορβηγός Αντρέας Μίκελσεν με Skoda Fabia RS. Στην κατάταξη των Ελλήνων πρώτος ήταν ο Ιορδάνης Σερδερίδης (17ος γενικής) με Ford Puma Rally1, μετά από πολλές ανατροπές, που επίσης οδήγησαν σε εγκαταλείψεις των Αλέξανδρου Τσουλόφτα με VW Polo GTI και Λάμπρου Αθανασούλα με Hyundai i20 N, οι οποίοι αρχικά βρέθηκαν επικεφαλής των Ελλήνων την πρώτη μέρα.
Παρασκευή, 08 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Με την υπερειδική διαδρομή του αγώνα, μήκους 1,48 χλμ., που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7/9 στην Πλατεία Νερού στο «δέλτα Φαλήρου» ενώπιον χιλιάδων θεατών, ξεκίνησε το φετινό ράλι Ακρόπολις. Ο αγώνας πραγματοποιείται κάτω από απρόσμενες για τα ελληνικά δεδομένα συνθήκες, λόγω της καταστροφικής κακοκαιρίας που έπληξε μεγάλο μέρος της Ελλάδας και ανάγκασε τους οργανωτές να τροποποιήσουν το πρόγραμμα των αναγνωρίσεων πριν τον αγώνα και να μειώσουν σημαντικά το μήκος της Powerstage (Γραμμένη) που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 10/9. Ευτυχώς για τα πληρώματα, οι συνθήκες στις πρώτες ειδικές του αγώνα την Παρασκευή, που ξεκίνησαν από το Λουτράκι, δεν ήταν κακές, με τη λάσπη να μην αποτελεί τον κανόνα, αλλά να υπάρχει μόνο σε κάποια σημεία. Για την ιστορία, στην υπερειδική του Φαλήρου την 1η θέση πήραν οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν με Toyota Yaris Rally1, ταχύτεροι κατά 0,3'' από τους 2ους Λάπι-Φερμ με Hyundai i20 N Rally1 και κατά 0,4'' από τους 3ους Νεβίλ-Βίντεγκε, επίσης με Hyundai i20 N Rally1. Ο αγώνας, τον οποίο ξεκίνησαν 69 αυτοκίνητα, περιλαμβάνει συνολικά 15 ειδικές διαδρομές.
Τετάρτη, 06 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Την Πέμπτη 7/9 στις 6 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η τελετή εκκίνησης του φετινού Ράλι Ακρόπολις, που για μία ακόμα χρονιά αποτελεί αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, και μία ώρα μετά θα ξεκινήσει η υπερειδική διαδρομή του αγώνα, μήκους 1,48 χλμ., που θα πραγματοποιηθεί στην Πλατεία Νερού στο «δέλτα Φαλήρου». Η είσοδος στο χώρο είναι ελεύθερη, ενώ υπάρχουν και εξέδρες με διακεκριμένες θέσεις για τις οποίες απαιτείται εισιτήριο (εισιτήρια στο www.viva.gr). Σημειώνεται ότι η στάθμευση στην περιοχή της υπερειδικής διαδρομής δε θα επιτρέπεται, οπότε η καλύτερη επιλογή για τη μετάβαση στο χώρο της διαδρομής είναι η χρησιμοποίηση των μέσων μαζικής μεταφοράς (τραμ προς «Δέλτα Φαλήρου» και «Αγία Σκέπη»). Από νωρίς το μεσημέρι θα είναι σε λειτουργία το Rally Village του αγώνα, με περίπτερα των χορηγών, δραστηριότητες κ.ά., στο χώρο της Εσπλανάδας (ο πεζόδρομος που από το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος οδηγεί στη Μαρίνα Φαλήρου).
Τετάρτη, 06 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Η Alfa Romeo αποκάλυψε την 33 Stradale, ένα υπεραυτοκίνητo περιορισμένης παραγωγής που θα κοστίζει πάνω από 1,5 εκατομμύριο ευρώ και θα κατασκευαστεί μόνο σε 33 κομμάτια, τα οποία έχουν ήδη πουληθεί! Το πρώτο αυτοκίνητο θα παραδοθεί στις 17 Δεκεμβρίου 2024, επέτειο της παρουσίασης της 33 Stradale το 1967, από την οποία η εταιρεία εμπνεύστηκε την 33 Stradale. Η συναρμολόγηση των 33 αυτοκινήτων θα γίνει στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Touring Superleggera, που βρίσκεται κοντά στο μουσείο της Alfa Romeo, με ρυθμό 2-3 αυτοκινήτων το μήνα. Οι προδιαγραφές της 33 Stradale είναι παρόμοιες με αυτές της Maserati MC20. Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιείται είναι ένας 3λιτρος V6 τούρμπο με περισσότερους από 620 ίππους. Μερικά από τα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά, με ισχύ πάνω από 750 ίππους και αυτονομία πάνω από 450 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Οι παραδόσεις των ηλεκτρικών 33 Stradale θα ξεκινήσουν το 2025. Το αυτοκίνητο θα έχει αλουμινένιο πλαίσιο και αμάξωμα από ανθρακονήματα, οι αναρτήσεις θα είναι με διπλά ψαλίδια και ενεργά αμορτισέρ, ενώ τα φρένα θα είναι κεραμικά.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Υπεραυτοκίνητο από την Alfa Romeo
Δευτέρα, 04 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Εκτός από το νέο Mini, το γκρουπ BMW παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου και το νέο Mini Countryman, επίσης ηλεκτρικό, αν και η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι θα το προσφέρει και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η ηλεκτρική έκδοση που παρουσιάστηκε, θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την E και την SE ALL4. Το νέο μοντέλο έχει μεγαλώσει σε μέγεθος σε σχέση με το προηγούμενο, με το μήκος να φτάνει τώρα τα 4,433 μ. αντί για τα 4,299 μ. του προηγούμενου. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με την ηλεκτρική BMW iX1 και θα κατασκευάζεται μαζί της στο εργοστάσιο της BMW στη Λειψία. Στην έκδοση E ο κινητήρας αποδίδει 204 ίππους και η αυτονομία στον τυποποιημένο κύκλο είναι 462 χιλιόμετρα, ενώ στην τετρακίνητη SE ALL4 υπάρχει και δεύτερος ηλεκτροκινητήρας και η συνολική ισχύς αυξάνεται στους 313 ίππους και η αυτονομία περιορίζεται στα 433 χιλιόμετρα..
Δευτέρα, 04 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Συνεχίζοντας τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της η Renault παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου το ηλεκτρικό Scenic E-Tech, που δημιουργήθηκε πάνω στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας Renault-Nissan. Το νέο μοντέλο, που αποτελεί την πέμπτη γενιά του Scenic, έχει μήκος 4,47 μ., πλάτος 1,86 μ. και ύψος 1,57 μ. και χάρη στην επίπεδη ηλεκτρική πλατφόρμα και το μεταξόνιο των 2,58 μ. προσφέρει μεγάλους χώρους για τους επιβάτες κι ένα μεγάλο χώρο αποσκευών 545 λίτρων. Το αυτοκίνητο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρεται σε εκδόσεις 170 και 220 ίππων, ενώ και για την μπαταρία υπάρχουν δύο επιλογές, 60 kWh για αυτονομία 420 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο και 87 kWh για αυτονομία 620 χιλιομέτρων. Η μπαταρία αποτελείται από 12 διαφορετικά στοιχεία, καθένα από τα οποία μπορεί να αφαιρεθεί και να επισκευαστεί ξεχωριστά.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Renault παρουσίασε το Scenic E-Tech
Δευτέρα, 04 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Όπως είχε ήδη ανακοινωθεί και παλαιότερα η νέα γενιά του Mini είναι ηλεκτρική και θα κατασκευάζεται στην Κίνα πάνω σε μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα, που εξελίχθηκε από μία κοινή εταιρεία που δημιούργησαν η BMW και η κινεζική Great Wall. Το νέο μοντέλο παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, που πραγματοποιείται αυτή την εβδομάδα, θα προσφέρεται στις εκδόσεις E και SE και στις διεθνείς αγορές θα αποκαλείται Mini Cooper. Η έκδοση E θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία 41 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 305 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών, ενώ η SE θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία 54 kWh, με την αυτονομία να αυξάνεται στα 402 χιλιόμετρα. Η ισχύς του κινητήρα είναι 184 ίπποι για το E και 218 για το SE. το οποίο προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7''.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Το νέο Mini είναι ηλεκτρικό
Τετάρτη, 02 Αυγούστου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Η Toyota παρουσίασε τη νέα γενιά του Land Cruiser, ενός από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της παγκοσμίως, που έχει πουλήσει περισσότερα από 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε περισσότερες από 170 χώρες από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από 72 χρόνια. Το νέο μοντέλο, που έχει μήκος 4,92 μ. και μεταξόνιο 2.850 χιλιοστών, είναι βασισμένο στην πλατφόρμα GA-F της Toyota, έχοντας συνολική αύξηση της ακαμψίας του συνόλου πλαισίου-αμαξώματος κατά 30% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Κινείται από ένα κινητήρα ντίζελ 2,8 λίτρων με 204 ίππους, που συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας από το 2025 το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και με μία εξηλεκτρισμένη έκδοση, που θα συνδυάζει το συγκεκριμένο κινητήρα με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε εκδόσεις με 5 ή 7 θέσεις, ενώ ένα ενδιαφέρον σύστημα που τοποθετείται σ' αυτό για πρώτη φορά, είναι μία αποσυνδεόμενη (με το πάτημα ενός κουμπιού στο ταμπλό) αντιστρεπτική ράβδος εμπρός, για βελτίωση τον εκτός δρόμου δυνατοτήτων και της άνεσης σε ανώμαλα εδάφη.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Toyota Land Cruiser
Τρίτη, 18 Ιουλίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Η Hyundai επεκτείνει την γκάμα των εκδόσεων υψηλών επιδόσεων N των μοντέλων της και στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας το Hyundai Ioniq 5N. Το κορυφαίο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της κορεάτικης εταιρείας είναι αναβαθμισμένο σε όλα τα μέρη του, με ενισχυμένο αμάξωμα, μεγαλύτερη ισχύ, αναβαθμισμένες αναρτήσεις και φρένα και φυσικά ένα πλήρες «οπλοστάσιο» ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας. Το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο, χρησιμοποιώντας δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν εμπρός ισχύος 226 ίππων κι ένα πίσω ισχύος 383 ίππων, με συνδυασμένη ισχύ 609 ίππων και μέγιστη στιγμιαία ισχύ 650 ίππων με ενεργοποιημένο το σύστημα N Grin Boost. Το σύστημα κατανομής ροπής στους δύο άξονες επιτρέπει την μεταβλητή κατανομή ροπής και μπορεί να ρυθμιστεί σε 11 επίπεδα, ενώ πίσω υπάρχει και ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 84 kWh. Σχετικά με τις επιδόσεις η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,4'' και μέγιστη ταχύτητα 260 χλμ./ώρα.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Έκδοση επιδόσεων N για το Hyundai Ioniq 5
Παρασκευή, 07 Ιουλίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Χωρίς να μένει έξω από τη... φρενίτιδα των SUV, η Mercedes εξακολουθεί να διατηρεί την παρουσία της και σε πιο παραδοσιακές κατηγορίες αυτοκινήτων, όπως τα σεντάν ή τα κουπέ. Απλώς η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης υποχρεώνει τους κατασκευαστές να «συμπτύσσουν» την παρουσία τους σε κάποιες κατηγορίες, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση με τη νέα CLE, που αντικαθιστά ταυτόχρονα τις κουπέ εκδόσεις των C-Class και E-Class. Το νέο αυτοκίνητο έχει μήκος 4,85 μ. και σύμφωνα με την εταιρεία είναι το μεγαλύτερο κουπέ της μεσαίας κατηγορίας. Με μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 25 χιλιοστά, προσφέρει σύμφωνα με την εταιρεία σημαντικά μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους από τη C-Class Coupé, ενώ και ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος κατά 60 λίτρα. Φυσικά το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα κάθε είδους ηλεκτρονικά συστήματα (ασφάλεια, συνδεσιμότητα, πληροφόρηση-ψυχαγωγία), πολλά από τα οποία προέρχονται από τη νέα E-Class. Όλοι οι κινητήρες του αυτοκινήτου συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Στην Ευρώπη το λανσάρισμα της CLE θα γίνει με 2λιτρο βενζινοκινητήρα 204 ίππων σε εκδόσεις με κίνηση στους 2 ή στους 4 τροχούς και με 2λιτρο ντίζελ με 200 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων της Mercedes.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε τη CLE
Πέμπτη, 06 Ιουλίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
H Peugeot ανακοίνωσε την ανανέωση τοy πετυχημένου σούπερ μίνι της, που στην τελευταία γενιά του διατίθεται κι σε συμβατικές εκδόσεις και σε ηλεκτρική. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ανανέωση του μπροστινού μέρος ώστε να συμβαδίζει με την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, ενώ το πίσω μέρος χαρακτηρίζουν τα νέα φώτα τεχνολογίας LED. Νέες ζάντες και νέα χρώματα είναι διαθέσιμα για το αυτοκίνητο, ενώ στο εξωτερικό υπάρχουν νέα υφάσματα για τα καθίσματα, νέας σχεδίασης ψηφιακός πίνακας οργάνων, καθώς και μία νέα κεντρική οθόνη 10''. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται με δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις με τον κινητήρα 1.2, με 75 και 100 ίππους. Το αυτοκίνητο προσφέρεται επίσης σε δύο υβριδικές εκδόσεις 48 V με βενζινοκινητήρα 100 ίππων ή 136 ίππων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων. Το ηλεκτρικό E-208 χρησιμοποιεί ένα κινητήρα 115 kW (156 ίππων) και διαθέτει μια μπαταρία 51 kWh, Η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Peugeot 208
Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Η Fiat παρουσίασε το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, αυτήν τη φορά στην κατηγορία Β, αναβιώνοντας ένα ακόμα ιστορικό όνομα. To 600e είναι ένα μικρό SUV με μήκος 4,17 μ., ελαφρά μικρότερο από του 500 Χ, με χώρο αποσκευών που φτάνει τα 360 λίτρα. Το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο και κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 115 kW (156 ίππων), που σύμφωνα με την εταιρεία εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9''. Η μπαταρία λιθίου έχει χωρητικότητα 54 kWh, η οποία προσφέρει στο αυτοκίνητο αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το σύστημα φόρτισης έχει ισχύ 100 kW, ενώ το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, με τρεις διαφορετικές επιλογές, eco, normal και sport. Φυσικά υπάρχει μια ευρεία επιλογή ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, πλήρης συνδεσιμότητα και σύστημα πλοήγησης με ενημέρωση για τους διαθέσιμους σταθμούς φόρτισης. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, στα μέσα του 2024 η γκάμα θα συμπληρωθεί και με μια υβριδική έκδοση.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Fiat παρουσίασε το 600e
Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2023 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Τη νέα γενιά του πετυχημένου μικρού SUV της γκάμας της αποκάλυψε η Toyota, προσαρμόζοντάς την ανάλογα στις νέες εξελίξεις του εξηλεκτρισμού, της συνδεσιμότητας και των κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων. Με δεδομένο ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε εξαρχής σχεδιαστεί ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά, η ιαπωνική εταιρεία προφανώς προσπάθησε να συγκρατήσει σε λογικά επίπεδα το κόστος της νέας γενιάς, βασίζοντας και το νέο μοντέλο στην ίδια πλατφόρμα, με αποτέλεσμα να έχει και τις ίδιες διαστάσεις (μήκος 4,36 μ. και μεταξόνιο 2.640 χιλιοστά). Αυτό που εξελίχθηκε ακόμα περισσότερο είναι το εντυπωσιακό στιλ του, που το κάνει να ξεχωρίζει στο δρόμο. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων με την κεντρική οθόνη αφής. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με 3 υβριδικά κινητήρια σύνολα, ένα με τον βενζινοκινητήρα 1.8 με 98 ίππους, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 94 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 140 ίππων, ένα με 2λιτρο βενζινοκινητήρα 152 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 111 ίππων και μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 198 ίππων και ένα φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με τον 2λιτρο κινητήρα, ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων, μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 223 ίππων και αυτονομία με ηλεκτροκίνηση 66 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η 2λιτρη υβριδική έκδοση θα προσφέρεται και με τετρακίνηση, με ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα 41 ίππων στον πίσω άξονα.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Toyota αποκάλυψε το νέο C-HR