ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η Mazda αποκάλυψε το CX-80

Ένα νέο μεγάλο SUV αποκάλυψε η Mazda, σε μια παρουσίαση που έγινε διαδικτυακά. Το CX-80, που έχει τρεις σειρές καθισμάτων, αποτελεί στην ουσία την ναυαρχίδα της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις από το CX-60, αλλά και μεγαλύτερο μεταξόνιο. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με δυνατότητα επιλογής τριών διαφορετικών διαμορφώσεων για την δεύτερη σειρά καθισμάτων (η τρίτη σειρά διαθέτει δύο αναδιπλούμενα καθίσματα). Έτσι, υπάρχει επιλογή δύο ξεχωριστών καθισμάτων για τη δεύτερη σειρά τα οποία μπορούν να περιστραφούν, είτε με κεντρική κονσόλα που διατρέχει όλο το μήκος της καμπίνας, είτε με «διάδρομο». Το νέο μοντέλο, που είναι τετρακίνητο, θα είναι αρχικά διαθέσιμο με δύο διαφορετικές επιλογές για το σύστημα παροχής ισχύος, μία φορτιζόμενη υβριδική με 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα και μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 327 ίππων, όπως επίσης και μια ήπια υβριδική 48 V με 6κύλινδρο ντίζελ, που αποδίδει 254 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων. Το σύστημα τετρακίνησης μεταφέρει τη ροπή με προτεραιότητα στους πίσω τροχούς, αλλάζοντας την κατανομή ανάλογα με τις συνθήκες πρόσβασης. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι παραγγελίες για το CX-80 θα ξεκινήσουν το Μάιο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mazda αποκάλυψε το CX-80

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Nissan Qashqai

Τρία περίπου χρόνια μετά το λανσάρισμα της τρίτης γενιάς του εμβληματικού μικρομεσαίου SUV της, η Nissan ανακοίνωσε την ανανέωση του Qashqai, με στόχο τη διατήρηση της εξαιρετικής εμπορικής πορείας του (μόνο η τρίτη γενιά έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 350.000 μονάδες στην Ευρώπη). Οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές που γίνονται στα "facelift" σε μάσκα, προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα έχουν γίνει κι εδώ, ενώ υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου και νέα χρώματα αμαξώματος. Νέα υλικά υπάρχουν επίσης για το εσωτερικό, ιδιαίτερα στις πιο πλούσιες εκδόσεις. Αναβάθμιση υπήρξε επίσης στα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, αλλά και στο σύστημα πολυμέσων, που έχει ενσωματωμένη τη σουίτα εφαρμογών Google. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με δύο διαφορετικά συστήματα παραγωγής ισχύος, ένα ήπιο υβριδικό σύστημα και το πλήρως υβριδικό e-Power.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Nissan Qashqai

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Hyundai i30

Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, που ανάγκασε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να τροποποιήσουν την βιομηχανική τους παραγωγή, για να εντάξουν στη γκάμα τους και κάποια ηλεκτρικά μοντέλα, είχε ως αποτέλεσμα κι έναν εξορθολογισμό του ρυθμού ανάπτυξης νέων μοντέλων. Έτσι, βλέπουμε πλέον περιπτώσεις όπου ένα πετυχημένο μοντέλο μπορεί να υποστεί και δεύτερη ανανέωση, αντί για την αντικατάστασή του με ένα εντελώς καινούργιο, δεδομένης άλλωστε και της προοπτικής για τερματισμό των πωλήσεων συμβατικών αυτοκινήτων από το 2035 στην Ευρώπη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η δεύτερη ανανέωση που ανακοίνωσε η Hyundai για το μικρομεσαίο της μοντέλο, το i30, μετά από μια πρώτη ανανέωση το 2020. To αυτοκίνητο θα προσφέρεται και πάλι σε μία ευρεία γκάμα και από πλευράς αμαξωμάτων, τα οποία θα είναι χάτσμπακ,«φάστμπακ» και το στέσιον "tourer", ενώ στην γκάμα θα εξακολουθεί να υπάρχει και η σπορ έκδοση N Line. Από σχεδιαστικής πλευράς υπάρχουν αλλαγές στη μάσκα, τον προφυλακτήρα και τα περιβλήματα των προβολέων ομίχλης, ενώ πίσω υπάρχει μία τροποποίηση στο ένθετο χρωμίου του πίσω προφυλακτήρα στις εκδόσεις χάτσμπακ και tourer. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα τεχνολογίας LED είναι πλέον στάνταρ σε όλη την γκάμα. Επίσης υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου 16''. Στο εσωτερικό υπάρχουν αλλαγές στα χρώματα και τα υλικά. Αναβάθμιση έχει γίνει στα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας του αυτοκινήτου, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός διαθέτει ακόμα περισσότερα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη θα είναι διαθέσιμες και ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48 V. Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα γίνεται στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Τσεχία, θα ξεκινήσει μέσα στον Απρίλιο και η διάθεσή του στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει στους αμέσως επόμενους μήνες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Hyundai i30

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Junior αντί για Milano για πολιτικούς λόγους!

Για όσους νομίζουν ότι οι υπερβολές στην πολιτική αποτελούν μόνο ελληνικό φαινόμενο, η θεαματική στροφή της Alfa Romeo για το όνομα του νέου της μικρού SUV μετά από αντιπαράθεση με τον ιταλό υπουργό Βιομηχανίας, δείχνει ότι ο... νότος καλά κρατεί. Το όνομα είχε ήδη ανακοινωθεί από το Δεκέμβριο (μετά από δημοσκόπηση ανάμεσα σε οπαδούς της Alfa Romeo) και ήταν γνωστό εδώ και 18 μήνες ότι θα κατασκευάζεται στην Πολωνία. Ο ιταλός υπουργός αποφάσισε να αντιδράσει μετά την παρουσίαση του αυτοκινήτου (4 μήνες μετά) και υποστήριξε ότι δεν θα μπορούσε να ονομάζεται με ιταλικό όνομα ένα προϊόν που κατασκευάζεται στο εξωτερικό, με βάση ένα νόμο του 2003 που δεν επιτρέπει σε προϊόντα να «ακούγονται ως ιταλικά», παριστάνοντας έτσι ότι είναι ιταλικά. Φυσικά το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία, στο Μιλάνο όπου είναι η έδρα της Alfa Romeo και προς τιμήν του οποίου δόθηκε το συγκεκριμένο όνομα. Και η χρήση κάποιου ονόματος ξένης πόλης ή τοποθεσίας δεν είναι καθόλου άγνωστη στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως θύμισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, αναφέροντας μοντέλα όπως τα Kia Sorento και Rio, Nissan Murano (επίσης ιταλικό όνομα), Hyundai Santa Fe και Tucson, Toyota Tacoma κλπ. Η εταιρεία, όμως, δεν ήθελε να έρθει σε πολιτική αντιπαράθεση, που πάντα δημιουργεί προβλήματα, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να κερδίσει την υπόθεση στα δικαστήρια και αποφάσισε την αλλαγή του ονόματος Milano με το ιστορικό όνομα Junior (από την πετυχημένη GT 1300 Junior του 1966), που είχε έρθει δεύτερο στη σχετική δημοσκόπηση. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στην Πολωνία, μαζί με τα «αδελφά» μοντέλα Jeep Avenger και Fiat 600. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Κάρλος Ταβάρες, έθεσε στην πραγματική (και πραγματιστική) του βάση το θέμα της σχετικής επιλογής: «αν κατασκευαζόταν στην Ιταλία, η Milano θα ξεκινούσε από 40.000 ευρώ αντί για 30.000 που θα ξεκινάει τώρα», δήλωσε. Οπότε, πολύ απλά, δεν θα ήταν ανταγωνιστικό.

Η Alfa Romeo παρουσίασε τη Milano

Στην κατηγορία των μικρών SUV επεκτείνεται η Alfa Romeo, αλλά και στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αφού το νέο μικρό SUV που παρουσίασε, η Milano, θα προσφέρεται και σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Η Milano έχει μήκος 4,17 μ. και χώρο αποσκευών 400 λίτρων με ηλεκτρική πόρτα. Η εταιρεία επίσης επισημαίνει ότι, με στόχο την διευκόλυνση αυτών που θα αγοράσουν την ηλεκτρική έκδοση, έχει προβλέψει ένα ειδικό χώρο (cable organizer) για την εύκολη αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης. Η Alfa Romeo υπόσχεται υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό και ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25'' και μια κεντρική οθόνη επίσης 10,25'' για το σύστημα πολυμέσων. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται φυσικά με το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης DNA, ενώ υπάρχει και ειδικά ρυθμισμένη σπορ έκδοση Veloce, με πιο γρήγορο τιμόνι και ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 25 χιλιοστά. Η ήπια υβριδική έκδοση 48 V χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1.2 τούρμπο με 136 ίππους και ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28,5 ίππων), ενώ έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αργότερα θα παρουσιαστεί και μια τετρακίνητη υβριδική έκδοση. Η ηλεκτρική Milano προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μια με ισχύ 156 ίππων και μία με 240 ίππους. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh, η οποία στην λιγότερο ισχυρή έκδοση προσφέρει αυτονομία 410 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η Milano θα καλύπτεται από 4ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και αντίστοιχης διάρκειας οδική βοήθεια. Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στην Ελλάδα στο τέλος του καλοκαιριού.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Alfa Romeo παρουσίασε τη Milano

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera

Η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για τη νέα της πρόταση στην κατηγορία των μικρών SUV, την οποία αναβιώνει και το όνομα Frontera. Η εταιρεία υπόσχεται καλούς χώρους στο αυτοκίνητο και αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 460 λίτρα. Η πρακτικότητα του αυτοκινήτου ενισχύεται με το διαιρούμενο πίσω κάθισμα και το διπλό δάπεδο του χώρου αποσκευών. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων συμβαδίζουν με τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, ενώ η συνδεσιμότητα ενισχύεται με την ασύρματη φόρτιση κινητού και τις 4 θύρες USB (δύο εμπρός και δύο πίσω). Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48 V, αλλά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Renault Captur

Η ώρα της ανανέωσης ήρθε και για το δημοφιλές μικρό SUV της Renault, καθώς ο ανταγωνισμός στην κατηγορία, τη δημοφιλέστερη της αγοράς, γίνεται όλο και πιο έντονος. Οι σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά προσαρμόζουν το αυτοκίνητο στη νέα «σχεδιαστική γλώσσα» της Renault, ενώ στην γκάμα προστέθηκε και μία νέα κορυφαία έκδοση esprit Alpine. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες ταπετσαρίες και νέες οθόνες στο ταμπλό, ενώ αναβαθμίστηκε και η λίστα των ηλεκτρονικών συστήματα ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων. Το αυτοκίνητο θα αρχίσει να προσφέρεται σύντομα και στην ελληνική αγορά με μία γκάμα 5 κινητήρων συνόλων, χιλιάρι τούρμπο με 90 ίππους, χιλιάρι τούρμπο διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου) με 100 ίππους, 1.3 τούρμπο με ήπιο υβριδικό σύστημα και 140 ή 160 ίππους, καθώς και την πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech με 145 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Renault Captur

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Toyota Land Cruiser

Η Toyota αποκάλυψε τη νέα γενιά του Land Cruiser, επιστρέφοντας στις ρίζες της ευρωπαϊκής έκδοσης, με τη σειρά 250. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, το νέο μοντέλο έχει ως στόχο να προσφέρει ένα πρακτικό και προσιτό εκτός δρόμου όχημα. Το αυτοκίνητο είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα GA-F της ιαπωνικής εταιρείας (με αμάξωμα πάνω σε ξεχωριστό πλαίσιο). Κατά την σχεδίασή του έγινε προσπάθεια αφενός να συνδυαστεί η παράδοση με τη σύγχρονες τάσεις και αφετέρου να προσφέρεται προστασία από ζημιές σε δύσκολα εδάφη και ευκολία αντικατάστασης εξαρτημάτων, όπως επίσης και καλή ορατότητα για τον οδηγό. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,925 μ. και το μεταξόνιο 2.850 χιλιοστά και το ευρύχωρο εσωτερικό θα μπορεί να μεταφέρει έως 7 άτομα. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός είναι τεχνολογίας LED, ενώ στάνταρ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στο εσωτερικό. Για πρώτη φορά σε Land Cruiser υπάρχει ηλεκτρική υποβοήθηση για το σύστημα διεύθυνσης. Για την κίνηση του αυτοκινήτου, που είναι φυσικά τετρακίνητο, χρησιμοποιείται ένας αναβαθμισμένος κινητήρας ντίζελ άμεσου ψεκασμού 2,8 λίτρων με 204 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και επιπλέον επιλογή για κοντές σχέσεις. Επίσης υπάρχει σύστημα επιλογής επιφάνειας κίνησης, που προσαρμόζει ανάλογα το σύστημα διεύθυνσης, την ισχύ του κινητήρα και το σύστημα ελέγχου των φρένων. Για πρώτη φορά χρησιμοποιείται επίσης ένα σύστημα αποσύνδεσης της μπροστινής αντιστρεπτικής ράβδου, προσφέροντας μεγαλύτερη ελευθερία στις αρθρώσεις των τροχών. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα 4 συνδέσμων πίσω. Κατά τη διάρκεια του 2025 θα παρουσιαστεί και μια νέα έκδοση με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Toyota Land Cruiser

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

4θέσιο μίνι ηλεκτρικό από τη BAW

Η κινεζική BAW, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από τη Ν. Ζυμπάς ΑΕ (Γρ. Λαμπράκη 440, Πειραιάς) και διέθετε μέχρι τώρα το μίνι ηλεκτρικό επαγγελματικό αυτοκίνητο Pony, προσφέρει τώρα στην ελληνική αγορά και μία επιβατική έκδοση, τη μοναδική στην κατηγορία L7Ε - CP (βαρύ τετράτροχο με πινακίδες μοτοσικλέτας) με 4 θέσεις. Το Pony έχει μήκος 3,151 μ. και μεταξόνιο που ξεπερνάει τα 2 μ., ενώ το βάρος του είναι κάτω από 750 κιλά, συμπεριλαμβάνοντας και τη συστοιχία των μπαταριών (σιδήρου-φωσφορικού λιθίου). Η χωρητικότητά τους είναι 13,7 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 170 χιλιομέτρων. Ο κινητήρας, που είναι τοποθετημένος στο πίσω άξονα, έχει ισχύ 27 ίππων και η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 90 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω. Τα φρένα (δίσκοι εμπρός-ταμπούρα πίσω) έχουν στάνταρ ABS, το τιμόνι είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται αερόσακος οδηγού, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, αυτόματος κλιματισμός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικοί καθρέφτες, κάμερες 360°, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Το Pony είναι διαθέσιμο για παραγγελία και πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Ιούνιο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η τιμή του υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 16.000 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - 4θέσιο μίνι ηλεκτρικό από τη BAW

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Audi A3 και νέο A3 allstreet

Η Audi ανακοίνωσε την ανανέωση του A3 στις εκδόσεις σεντάν και Sportback, με σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και πίσω μέρος, νέους αεραγωγούς στο εσωτερικό, νέο εσωτερικό φωτισμό και νέα υλικά, ενώ αναβάθμιση υπήρξε και στη λίστα εξοπλισμού. Η έκπληξη ήταν μια νέα έκδοση "crossover", το allstreet, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 3 εκατοστά, χάρη στην ψηλότερη κατά 15 χιλιοστά ανάρτηση και στους μεγαλύτερους στάνταρ τροχούς 17''. Ελαφρά υψηλότερη είναι και η θέση οδήγησης. Όλα τα A3 θα είναι αρχικά διαθέσιμα σε μια βενζινοκίνητη έκδοση TFSI 1.5 με 150 ίππους και ήπιο υβριδικό σύστημα και μία ντίζελ TDI με 2λιτρο κινητήρα 150 ίππων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic 7 ταχυτήτων. Αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ, ενώ προς το τέλος του χρόνου θα προστεθεί στη γκάμα και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Audi A3 και νέο A3 allstreet

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    A3 allstreet
    A3 allstreet

Πρεμιέρα για το MG3 στη Γενεύη

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η MG αποκάλυψε ένα ακόμα νέο μοντέλο που θα διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά. Το νέο MG3, που αντικαθιστά ένα βενζινοκίνητο μοντέλο το οποίο προσφερόταν μέχρι τώρα μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, είναι ένα σούπερ μίνι μήκους 4,113 μ., με μεταξόνιο 2.570 χιλιοστών και χώρο αποσκευών 293 λίτρων. Το σύστημα παραγωγής ισχύος είναι υβριδικό και αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον και αποδίδει 102 ίππους, κι έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 100 kW (136 ίππων). Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 194 ίππους. Σχετικά με τις επιδόσεις η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8'', ενώ οι εκπομπές CO2 θα είναι περίπου 100 g/km, αρκετά κάτω από το όριο απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο ηλεκτροκινητήρας θα τροφοδοτείται από μία μπαταρία με αρκετά μεγάλη χωρητικότητα για υβριδικό αυτοκίνητο, η οποία φτάνει το 1,83 kWh. Γεγονός που σημαίνει βεβαίως ότι θα διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις ως ηλεκτροκίνητο, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση βενζίνης και τις εκπομπές ρύπων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πρεμιέρα για το MG3 στη Γενεύη

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    στις

Φορτιζόμενο Honda CR-V με κυψέλες υδρογόνου

Η Honda είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που παρουσίασε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής με κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιούν υδρογόνο και ταυτόχρονα έχει τη δυνατότητα φόρτισης από εξωτερική πηγή. Το CR-V e:FCEV που παρουσιάστηκε επίσημα στην Ιαπωνία, είναι μοντέλο παραγωγής και προβλέπεται να αρχίσει να πωλείται στην αγορά της Ιαπωνίας και των ΗΠΑ από το καλοκαίρι. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα σύστημα κυψελών καυσίμου που έχει εξελιχθεί από τη Honda σε συνεργασία General Motors και η αυτονομία του με ένα πλήρες ρεζερβουάρ υδρογόνου αναμένεται να ξεπερνάει τα 600 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα η φορτιζόμενη μπαταρία μπορεί να προσφέρει περισσότερα από 60 χιλιόμετρα αυτονομίας σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο μπορεί να ολοκληρωθεί σε 3 λεπτά περίπου. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Honda στο Οχάιο των ΗΠΑ και θα εξάγεται στην Ιαπωνία.

McLaren Artura Spider

Μετά την παρουσίαση του φορτιζόμενου υβριδικού υπεραυτοκινήτου Artura, η McLaren δημιούργησε και μία ανοιχτή έκδοση Artura Spider. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί βελτιωμένη έκδοση του 3λιτρου βενζινοκινητήραυ V6 με διπλό τούρμπο που αποδίδει 605 ίππους, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 95 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 700 ίππων. Το κιβώτιο είναι ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (SSG) με 8 ταχύτητες και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Όπως και στην κουπέ έκδοση, οι τροχοί είναι 19'' εμπρός και 20'' πίσω και τα λάστιχα Pirelli P-ZERO 235/35Z/R19 91Y εμπρός και 295/35/R20 105Y πίσω, ενώ τα φρένα είναι κεραμικοί δίσκοι (390 χιλ. εμπρός και 380 χιλ. πίσω) με 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Σχετικά με τις επιδόσεις η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 8,4'', με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ως ηλεκτροκίνητο με αυτονομία έως 20 χιλιομέτρων. Οι εκπομπές CO2 σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 108 g/km, εξασφαλίζοντας... απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας!!!
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - McLaren Artura Spider

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Και τετρακίνητη έκδοση για το Jeep Avenger

Η Jeep επεκτείνει κι άλλο την γκάμα των τετρακίνητων υβριδικών αυτοκινήτων της, παρουσιάζοντας τώρα το τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe. Το υβριδικό σύστημα των 48 V χρησιμοποιεί το βενζινοκινητήρα 1.2 με ισχύ 136 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες των 21 kW (29 ίππων). Όπως και στην έκδοση στην έκδοση e-Hybrid, ο ένας είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 6 ταχύτητες και ο άλλος παρέχει ισχύ στους πίσω τροχούς, εξασφαλίζοντας έτσι την τετρακίνηση. Το σύστημα εξασφαλίζει ότι ο πίσω ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται συνεχώς με ηλεκτρική ενέργεια, οπότε το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο ανά πάσα στιγμή, χωρίς να υπάρχουν περιορισμοί από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το Jeep Avenger 4xe θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στο τέλος του 2024.

Το νέο Renault 5 είναι ηλεκτρικό

Όπως είχε ανακοινώσει εδώ και αρκετό καιρό, η Renault αποφάσισε την αναβίωση του ονόματος ενός από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της ιστορίας της, του Renault 5, προσαρμοσμένου στην σύγχρονη πραγματικότητα της ηλεκτροκίνησης. Το Renault 5 E-Tech, όπως είναι το πλήρες όνομά του, είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα AmpR Small της εταιρείας, που δημιουργήθηκε ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β. Το μήκος του νέου μοντέλου είναι 3,92 μ., το μεταξόνιο 2,54 μ. και ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 326 λίτρα, ενώ το συνολικό βάρος είναι μικρότερο από 1.500 κιλά. Αν και το σύστημα ηλεκτροκίνησης είναι βασισμένο στο αντίστοιχο σύστημα E-Tech του ηλεκτρικού Megane, ο κινητήρας έχει μικρότερες διαστάσεις, ώστε να διευκολύνει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων σ' ένα μικρό αυτοκίνητο. Θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, 70 kW (95 ίππους), 90 kW (122 ίππους) και 110 kW (150 ίππους). Θα τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 52 kWh, με την αυτονομία στον τυποποιημένο κύκλο να φτάνει έως 400 χιλιόμετρα (αργότερα θα προσφέρεται και μία μικρότερη μπαταρία 40 kWh, για αυτονομία έως 300 χιλιομέτρων). Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, ενός από τα ισχυρά σημεία του θρυλικού προγόνου του, και είναι χαρακτηριστικό ότι η πίσω ανάρτηση είναι με άξονα πολλαπλών συνδέσμων, σύστημα που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Και φυσικά το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μια μεγάλη λίστα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας. Η εταιρεία σημειώνει επίσης ότι μεγάλο μέρος των υλικών κατασκευής του αυτοκινήτου θα είναι ανακυκλωμένα (π.χ. 41 κιλά ανακυκλωμένα πλαστικά). Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παλιό Renault 5 είχε κατασκευαστεί (σε 7 αντίτυπα) και σε μια ηλεκτρική έκδοση σε συνεργασία με την EDF (τη ΔΕΗ της Γαλλίας) το... 1974, με μπαταρίες μολύβδου, μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα και αυτονομία 110 χιλιομέτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Το νέο Renault 5 είναι ηλεκτρικό

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP