ΕΙΔΗΣΕΙΣ
::

Πωλήσεις του μήνα

Oι 10 πρώτοι σε πωλήσεις τον Οκτώβριο
ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΠΩΛΗΣΕΙΣ Οκτωβρίου
ΠΟΣΟΣΤΟ
ΠΩΛΗΣΕΙΣ 10μήνου
ΠΟΣΟΣΤΟ
TOYOTA
1.858
17,3%
19.138
15,6%
PEUGEOT
811
7,5%
10.111
8,2%
SUZUKI
732
6,8%
8.100
6,6%
HYUNDAI
663
6,2%
8.778
7,1%
OPEL
653
6,1%
6.764
5,5%
CITROEN/DS
579
5,4%
6.510
5,3%
DACIA
569
5,3%
4.506
3,7%
BMW
449
4,2%
6.116
5,0%
RENAULT
406
3,8%
4.084
3,3%
VW
386
3,6%
5.362
4,4%
Και τον Οκτώβριο η ελληνική αγορά είχε μία ανοδική πορεία (+11,3%) σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα και στο σύνολο του 10μήνου παρουσιάζει πλέον μία αύξηση της τάξης του 4,5% σε σχέση με πέρσι. Αμετακίνητη από την πρώτη θέση η Toyota, πάντα με διψήφιο αριθμό στο μερίδιο αγοράς, ενώ η Peugeot ανακατέλαβε τη δεύτερη θέση, με αύξηση μεριδίου και πωλήσεων, αφήνοντας τη Suzuki στην τρίτη. Σημαντική άνοδο σε πωλήσεις και μερίδιο είχε και η Opel, ενώ στο γκρουπ Renault είχαμε μείωση της γαλλικής μάρκας και αύξηση της Dacia. Οι περισσότερες κινέζικες μάρκες βρίσκονται ακόμα πολύ χαμηλά και μόνο η MG και η BYD έχουν αισθητή παρουσία στην ελληνική αγορά με σχεδόν 4.000 αυτοκίνητα για την πρώτη και κοντά στις 2.000 για τη δεύτερη. Νούμερα αξιοπρεπέστατα, που τις τοποθετούν πάνω και από αρκετούς καθιερωμένους κατασκευαστές.

Η BYD παρουσίασε το Atto 2

Η BYD διευρύνει τη γκάμα της στην ευρωπαϊκή αγορά, παρουσιάζοντας στην έκθεση των Βρυξελλών το νέο μικρό ηλεκτρικό SUV Αττο 2. Στην πράξη το αυτοκίνητο κινείται ανάμεσα στην μικρή και τη μικρομεσαία κατηγορία, έχοντας μήκος 4,31 μ. (14,5 εκ. μικρότερο από αυτό του Atto 3) και μεταξόνιο 1.675 χιλιοστών. Στα ατού του Atto 2 συμπεριλαμβάνεται και ο χώρος αποσκευών των 400 λίτρων, που παραπέμπει σε μικρομεσαίο οικογενειακό χάτσμπακ. Η μπαταρία, που είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο του αυτοκινήτου, με το επάνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για το χώρο επιβατών, είναι τεχνολογίας τύπου Blade Battery με φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP). Στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα προσφέρεται με χωρητικότητα 45,1 kWh, επιτρέποντας αυτονομία 312 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών, ενώ στους επόμενους μήνες θα υπάρξει μία επιπλέον έκδοση με μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος εμπρός και αποδίδει 130 kW (177 ίππους).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BYD παρουσίασε το Atto 2

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP