ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η Volvo παρουσίασε το XC40

Η Volvo παρουσίασε στο Μιλάνο το νέο της μικρομεσαίο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, το XC40, βασισμένο όπως είχε προαναγγελθεί σε μια νέα «σπονδυλωτή» πλατφόρμα, η οποία θα αποτελέσει τη βάση και για άλλες εκδόσεις της σειράς 40, μεταξύ των οποίων και ηλεκτρικές. Εφοδιασμένο με μια μεγάλη σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων που διαθέτει η Volvo, το αυτοκίνητο θα διατίθεται αρχικά με 4κύλινδρους κινητήρες βενζίνης (T5) και ντίζελ (D4). Αργότερα θα προστεθούν επίσης και άλλες εκδόσεις, μεταξύ των οποίων και μία υβριδική, καθώς και μια αμιγώς ηλεκτρική. Το XC40 θα είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo που θα αρχίσει να διατίθεται με τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα της σουηδικής εταιρείας. Η Volvo υπόσχεται μια ιδιαίτερα μεγάλη πρακτικότητα του εσωτερικού, με πολλούς και λειτουργικούς χώρους αποθήκευσης. Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει το Νοέμβριο στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Βέλγιο, ενώ η έναρξη διάθεσής του στην ελληνική αγορά αναμένεται την άνοιξη του 2018.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Volvo παρουσίασε το XC40

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Έκθεση Φρανκφούρτης 2017

Με αρκετές και ηχηρές απουσίες (Fiat, Jeep, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Volvo κλπ.) άνοιξε τις πύλες της η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, γεγονός που δείχνει και τον προβληματισμό που υπάρχει στους κόλπους της αυτοκινητοβιομηχανίας σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους στην προώθηση των νέων μοντέλων, σε σχέση με το τεράστιο κόστος συμμετοχή σε αυτές. Αυτό δε σημαίνει πάντως πως η συγκεκριμένη έκθεση είναι φτωχή ή αδιάφορη, αντιθέτως παρουσιάστηκε σε αυτήν ένας μεγάλος αριθμός εντελώς νέων η ανανεωμένων μοντέλων, ενώ στο πλαίσιο της έκθεσης υπάρχουν και αρκετά εκθέματα αλλά και εκδηλώσεις που έχουν σχέση με την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη κίνηση. Τη μερίδα του λέοντος είχαν φέτος τα αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου, ιδιαίτερα τα μικρά, κάτι απολύτως φυσιολογικό αφού η συγκεκριμένη κατηγορία έχει εκρηκτική άνοδο στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ η Φρανκφούρτη είναι μια καλή ευκαιρία για «εντός έδρας» πρεμιέρες από το γκρουπ VW. Τρεις από τις τέσσερις «μαζικές» μάρκες του γερμανικού γκρουπ παρουσιάζουν στη Φρανκφούρτη ένα εντελώς νέο μικρό "crossover", όπως επίσης και οι δύο μάρκες του κορεατικού γκρουπ Hyundai-Kia, αλλά και τα γαλλικά γκρουπ. Όπως σε κάθε μεγάλη έκθεση, έτσι και εδώ δεν λείπουν και τα νέα μοντέλα για «πολύ λίγους», όπως η νέα Bentley Continental GT, η νέα Porsche Cayenne και η -αναπόφευκτα βεντέτα της έκθεσης- η νέα Ferrari Portofino. Από πλευράς ενδιαφέροντος για το ευρύ κοινό, θα λέγαμε πως οι σημαντικότερες νέες παρουσίες ήταν τα Citroen C3 Aircross, Dacia Duster, Hyundai Kona, Kia Stonic, Skoda Karoq, VW T-Roc, το μεγαλύτερο Opel Grandland X και η ακόμα μεγαλύτερη και ακριβότερη νέα BMW X3.

περισσότερα...

Νέο Suzuki Swift Sport

Η Suzuki παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τη σπορ έκδοση του νέου Swift, όπως ήταν αναμενόμενο μετά την πετυχημένη πορεία της έκδοση Sport στις δύο προηγούμενες γενιές του σούπερ μίνι της. Ελαφρύτερο κατά 80 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο, κάτι που συγκρατεί το βάρος του κάτω από τα 1.000 κιλά (970) το νέο Swift Sport έχει μια σχεδιαστική διαφοροποίηση από τα υπόλοιπα Swift, ώστε να τονίζεται ο σπορ χαρακτήρας του και κινείται από ένα βενζινοκινητήρα τούρμπο άμεσου ψεκασμού 1.4 Boosterjet, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους, με ροπή 23,4 kgm σταθερά από τις 2.500 ως τις 3.500 στροφές. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων και είναι βελτιωμένη έκδοση του κιβωτίου που χρησιμοποιούσε και το προηγούμενο Swift Sport. Στις αναρτήσεις χρησιμοποιούνται αμορτισέρ της Monroe και πολλά εξαρτήματα έχουν βελτιστοποιηθεί, όπως και οι συνολικές ρυθμίσεις των αναρτήσεων, για να προσαρμοστούν στις αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργεί ο δυνατός κινητήρας και η συνεπαγόμενη σημαντική βελτίωση των επιδόσεων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Suzuki Swift Sport

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

H Omega Racing στον παγκόσμιο τελικό του F1 in Schools

Η Omega Racing είναι η μία από τις τρεις σχολικές ομάδες που θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του διαγωνισμού «F1 In Schools» που θα διεξαχθεί 22-27 Σεπτεμβρίου 2017 στη Μαλαισία, την ίδια εβδομάδα με το Μαλαισιανό Grand Prix της Formula 1, με συμμετοχές από 25 χώρες. Η ομάδα αποτελείται από 9 μαθητές του ιδιωτικού σχολείου «Εκπαιδευτική Αναγέννηση» και η πρόκρισή της επιτεύχθηκε στους εθνικούς τελικούς, που έγιναν τον περασμένο Απρίλιο στην Αθήνα. Ο διαγωνισμός F1 in Schools διεξάγεται εδώ και 12 χρόνια υπό την αιγίδα της Formula One. Κάθε ομάδα καλείται να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα αεροδυναμικό αμαξίδιο - μινιατούρα από πολυουρεθάνη, το οποίο κινείται με την πυροδότηση μιας αμπούλας πεπιεσμένου αέρα και συναγωνίζεται σε αγώνες ταχύτητας τα αμαξίδια των άλλων ομάδων πάνω σε μια μεταλλική ευθεία πίστα 25 μέτρων. Εκτός από τη σχεδίαση και την κατασκευή του αμαξιδίου, κάθε ομάδα πρέπει να καταρτίσει και να εκτελέσει ένα σύνθετο επιχειρησιακό πλάνο με συγκεκριμένες ενέργειες, προθεσμίες και κατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ των μελών της, για την εύρεση των απαιτούμενων πόρων μέσω χορηγιών, την προβολή της ομάδας στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα, την συμμετοχή σε εκδηλώσεις  που αφορούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, την κατασκευή εκθεσιακού περιπτέρου για τον διαγωνισμό κ.α. Χορηγοί της Omega Racing είναι οι Οικογένεια Στεργίου, Μytilineos, ΜΕΓΑ προϊόντα υγιεινής, BIC, Goldain Cargo S.A. (Gold Sponsors), Stavros Niarchos Foundation, Technomar Shipping INC, Aliberti, Passalis, Λιπαντικά BARDAHL, ABEC 357, GARAGE Education, Victoria S.A. - Sarassitis (Silver Sponsors) και Aroma Caffe, Syngenta, SCORPIOS security services, Nuevo Sport (Bronze Sponsors).

Νέο Nissan Leaf

Η Nissan παρουσίασε στην Ιαπωνία τη νέα γενιά του ηλεκτρικού μοντέλου Leaf, που θα κυκλοφορήσει και στην ευρωπαϊκή αγορά από τις αρχές του 2018. Το νέο μοντέλο, που έχει μήκος 4,48 μ., έχει το ίδιο μεταξόνιο με το προηγούμενο, αλλά ελαφρά αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις. Με δεδομένο ότι πρόκειται για το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στο κόσμο, έχει γίνει σημαντική προσπάθεια για την τεχνολογική αναβάθμισή του και την αύξηση της αυτονομίας του. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας είναι σημαντικά ισχυρότερος, αποδίδοντας 150 ίππους και ροπή 32,6 kgm, ενώ έχει τοποθετηθεί και μια μπαταριά μεγαλύτερης χωρητικότητας (40 kWh αντί για 30 kWh). Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 144 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών φτάνει τα 378 χιλιόμετρα. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στα τέλη του 2018 θα προσφέρει μία έκδοση με ακόμα πιο ισχυρό κινητήρα και μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας, που θα προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα νέο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης (ProPILOT) που προσφέρει και αυτόματη στάθμευση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Nissan Leaf

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW M5

Η BMW ανακοίνωσε τη νέα γενιά της κορυφαίας σπορ έκδοσης της σειράς 5, της M5, η οποία διατίθεται για πρώτη φορά με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης xDrive της βαυαρικής εταιρείας, που χρησιμοποιεί ένα κεντρικό πολύδισκο συμπλέκτη για την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες. Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο διαθέτει και μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, με μεταβαλλόμενο ποσοστό «κλειδώματος» από 0 ως 100%. Επιπλέον ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και την οδήγηση με κίνηση μόνο στους δύο (πίσω) τροχούς από το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, που προσφέρει πέντε διαφορετικές διαμορφώσεις του συνδυασμού των ρυθμίσεων του ESP και του συστήματος τετρακίνησης. Επίσης υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις (Comfort, Sport, Sport Plus) για το σύστημα διεύθυνσης και τις αναρτήσεις, που διαθέτουν σύστημα μεταβαλλόμενης απόσβεσης. Η νέα M5 κινείται από ένα κινητήρα V8 biturbo 4,4 λίτρων, που αποδίδει 600 ίππους από τις 5.600 ως τις 6.700 στροφές και ροπή 76,5 kgm σταθερά από τις 1800 ως τις 5.600 στροφές και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η BMW αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,4''και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 11,1'', με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW M5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Το πρώτο «πικάπ» της Mercedes

Η Mercedes είχε αποφασίσει από καιρό να κάνει την είσοδο της και σε μια άγνωστη σ' αυτήν μέχρι τώρα, αλλά πολύ σημαντική κατηγορία της παγκόσμιας αγοράς, αυτή των μικρών ανοιχτών φορτηγών τύπου «πικάπ» και το πρώτο της μοντέλο έκανε την πρεμιέρα του χθες στην Νότια Αφρική. Η κίνηση αυτή δεν είναι παράξενη, αν λάβει κανείς υπ' όψιν ότι η συγκεκριμένη κατηγορία αναμένεται να αυξηθεί κατά 43% μέχρι το 2026, φτάνοντας παγκοσμίως τα 3,2 οχήματα. Για μια εταιρεία που μπορεί μεν να κατασκευάζει "premium" επιβατικά αυτοκίνητα, αλλά είναι παρούσα δυναμικά και στα επαγγελματικά, ακόμα και στα μεγάλα φορτηγά, θα ήταν μάλλον παράξενο να μην επιχειρήσει να κατακτήσει ένα μερίδιο και στο μοναδικό κομμάτι της αγοράς όπου δεν είχε μέχρι τώρα παρουσία. Πολύ περισσότερο μάλιστα, αφού υπάρχει η τεχνογνωσία στην τετρακίνηση και τις «καθαρόαιμες» εκτός δρόμου κατασκευές με την M-Class Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται ως X-Class, είναι οπισθοκίνητο με σύστημα χειροκίνητης εμπλοκής της τετρακίνησης, πρόσθετες «βοηθητικές» κοντές σχέσεις και προαιρετικό μπλοκέ διαφορικό για τον πίσω άξονα. Από τα μέσα του επόμενου χρόνου θα υπάρξει και μια έκδοση με συνεχή τετρακίνηση. Από πλευράς κινητήρων θα είναι διαθέσιμο στο λανσάρισμα με δύο ντίζελ 163 και 190 ίππων κι ένα βενζινοκινητήρα 165 ίππων. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων Η αυτόματο επτάρι. Η εμπορική διάθεση του X-Class στην Ευρώπη θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο, ενώ λίγο αργότερα θα αρχίσει να διατίθεται και στην Αφρική, την Αυστραλία και τη Νότια Αμερική.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Το πρώτο «πικάπ» της Mercedes

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Hyundai παρουσίασε τα i30 "N" και Fastback

Όπως είχε προαναγγείλει, η Hyundai παρουσίασε μία έκδοση υψηλών επιδόσεων του i30, μέρος ενός προγράμματος για την παρουσίαση αντίστοιχων εκδόσεων στο σύνολο της γκάμας της, που θα χαρακτηρίζονται με το γράμμα N. Το -προσθιοκίνητο- i30 N ξεχωρίζει εξωτερικά από σχεδιαστικά στοιχεία που τονίζουν το sport χαρακτήρα του (μεγαλύτεροι αεραγωγοί εμπρός, αεροτομή πίσω, διπλή εξάτμιση κλπ.) και κινείται από ένα 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα τούρμπο που αποδίδει 275 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Άλλα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που το ξεχωρίζουν από τα απλά i30 είναι το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, το σύστημα εκκίνησης με περιορισμένη ολίσθηση (Lauch control), τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων (18''από την Michelin ή 19'' από την Pirelli) κλπ. Επίσης υπάρχει σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις. Ένα άλλο ηλεκτρονικό σύστημα φροντίζει για την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων (προς τα πάνω ή προς τα κάτω) στη γρήγορη οδήγηση, ενώ υπάρχει και λειτουργία "overboost" για αύξηση της ροπής κατά 8%. H Hyundai παρουσίασε επίσης μία ακόμα έκδοση αμαξώματος του i30, το i30 Fastback, που είναι η τρίτη έκδοση της οικογένειας του i30 μετά την προσθήκη του Tourer, που αναμένεται στην Ελλάδα το φθινόπωρο. Το i30 Fastback θα αρχίσει να διατίθεται στις αρχές του 2018.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai παρουσίασε τα i30 "N" και Fastback

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    N
    N
    Fastback
    Fastback

Η Audi παρουσίασε το νέο A8

Τη νέα της ναυαρχίδα παρουσίασε η Audi στη Βαρκελώνη, επισημαίνοντας ότι πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που εξελίχθηκε με στόχο ένα σημαντικά αυτοματοποιημένο επίπεδο οδήγησης. Η τέταρτη γενιά του A8 θα αρχίσει να ενσωματώνει από το 2018 σε επίπεδο παραγωγής αυτοματοποιημένες λειτουργίες όπως παρακολούθηση κίνησης σε μποτιλιάρισμα (με τη βοήθεια ραντάρ, κάμερας, αλλά και λέιζερ), παρκάρισμα εξ αποστάσεως (με τη βοήθεια smartphone) ανάμεσα σε αυτοκίνητα και παρκάρισμα εξ αποστάσεως σε γκαράζ. Το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο, ενώ έχει επίσης και σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να στρέφονται προς το εσωτερικό ή το εξωτερικό της στροφής, ανάλογα με την τροχιά και την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Εκτός από τη στάνταρ έκδοση των 5,17 μέτρων το νέο A8, που είναι μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο από τον προκάτοχό του, θα προσφέρεται επίσης και σε μία έκδοση "L" με μακρύτερο μεταξόνιο κατά 13 εκατοστά. Στο αυτοκίνητο θα διατίθεται ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στις τεχνολογίες πληροφόρησης, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας, σε συστήματα άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Στο ξεκίνημα της εμπορικής του πορείας θα διατίθεται με 3λιτρους V6 κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, 340 και 286 ίππων αντίστοιχα. Λίγο αργότερα θα προστεθούν στη δράμα και 2 8κύλινδροι 4λιτροι κινητήρες, με 435 ίππους για τον ντίζελ και 460 ίππους για τον βενζινοκινητήρα. Η κορυφαία έκδοση της γκάμας θα είναι ένας 6λιτρος W12. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, ενώ αργότερα θα παρουσιαστεί και ένα φορτιζόμενο υβριδικό A8 e-tron που θα χρησιμοποιεί 3λιτρο βενζινοκινητήρα TFSI και ηλεκτροκινητήρα, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 449 ίππων και αυτονομία περίπου 50 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το νέο A8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Βήμα της Volvo προς την ηλεκτροκίνηση

Όπως ανακοίνωσε η Volvo, στα αμέσως επόμενα χρόνια πρόκειται να κάνει ένα ακόμα βήμα προς την καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης, χρησιμοποιώντας -αποκλειστικά ή επικουρικά- έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε μοντέλο της. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του επικεφαλής της εταιρείας, κάθε μοντέλο της που θα λανσάρεται από το 2019 και μετά θα διαθέτει και έναν ηλεκτροκινητήρα, είτε θα πρόκειται για αμιγώς ηλεκτροκίνητο, είτε για υβριδικό (φορτιζόμενό ή μη). Ανάμεσα στο 2019 και το 2021 η σουηδική εταιρία θα λανσάρει 5 πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από τα οποία τα 3 θα είναι Volvo και τα άλλα 2 θα είναι μοντέλα υψηλών επιδόσεων που θα προσφέρονται με το σήμα της Polestar, της θυγατρικής της η οποία πρόσφατα μετατράπηκε σε ξεχωριστή μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Τα συγκεκριμένα μοντέλα θα συμπληρώνονται και από έναν αριθμό φορτιζόμενων υβριδικών αυτοκινήτων βενζίνης ή πετρελαίου ή «ήπιων» υβριδικών με ηλεκτρικό σύστημα 48 V. Η Volvo θα είναι έτσι o πρώτος κατασκευαστής που δεν θα έχει κανένα μοντέλο που να κινείται αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Seat παρουσίασε το Arona

Το δεύτερο SUV της γκάμας της μετά το Ateca παρουσίασε η Seat σε μία εκδήλωση στην Βαρκελώνη. Το Arona είναι μικρότερο από το Ateca, βασισμένο στην νέα πλατφόρμα MQB A0 πάνω στην οποία δημιουργήθηκε και το νέο Ibiza και στοχεύει στην συνολική αύξηση των πωλήσεων της ισπανικής μάρκας, με δεδομένη τη συνεχή ανάπτυξη της κατηγορίας των μικρών SUV. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,138 μ. και είναι 10 περίπου εκατοστά ψηλότερο από το Ibiza, κάτι που προφανώς επιτρέπει την προσφορά μεγαλύτερων εσωτερικών χώρων, αντίστοιχων με αυτούς της μικρομεσαίας κατηγορίας. Μεγάλος είναι επίσης ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 400 λίτρα. Η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη κατά 15 χιλιοστά. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με τρεις διαφορετικούς βενζινοκινητήρες, τον 3κύλινδρο 1.0 TSI με 95 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, τον ίδιο κινητήρα σε έκδοση 115 ίππων με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και τον 1.4 TSI των 150 ίππων, που συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή ημιαυτόματό διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων. Από πλευράς ντίζελ θα υπάρχει ο 1.6 TDI σε εκδόσεις 95 και 115 ίππων (Ο πρώτος με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή ημιαυτόματό DSG και ο δεύτερος με εξάρι χειροκίνητο). Το Arona θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση ενώπιον του κοινού στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Seat παρουσίασε το Arona

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ξεχωριστή μάρκα η Polestar από τη Volvo

Η Volvo ανακοίνωσε ότι μετατρέπει τη θυγατρική της Polestar, που μέχρι τώρα δημιουργούσε βελτιωμένες εκδόσεις των μοντέλων της σουηδικής εταιρείας, σε ξεχωριστή μάρκα που θα κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Volvo, Χάκαν Σάμουελσον, η τοποθέτηση ως διευθύνοντος συμβούλου της Polestar του επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος, Τόμας Ίνγκενλατ, τονίζει την απόφαση της εταιρείας να δημιουργήσει μία ξεχωριστή μάρκα με το δικό της διαφορετικό χαρακτήρα μέσα στο γκρουπ Volvo. Η Polestar θα επωφεληθεί προφανώς από οικονομίες κλίμακας και τεχνολογικές συνέργειες ως μέλος του γκρουπ Volvo, κάτι που θα διευκολύνει την ανταγωνιστικότητα της απέναντι σε εταιρείες σαν την Tesla. Τα λεπτομερή πλάνα των νέων δραστηριοτήτων της Polestar θα ανακοινωθούν το φθινόπωρο. Η Polestar ήταν παλαιότερα ανεξάρτητη εταιρεία, στην οποία η Volvo είχε αναθέσει τη δημιουργία εκδόσεων υψηλών επιδόσεων των διάφορων μοντέλων της και την οποία εξαγόρασε το 2015.

Νέο Polo από τη VW

Σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Βερολίνο η VW αποκάλυψε το νέο Polo. Το νέο σούπερ μίνι της γερμανικής εταιρείας, που βρίσκεται πλέον στην έκτη γενιά του, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της με τον κωδικό MQB A0 κι έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του (μήκος 4,053 μ. αντί για 3,972, μεταξόνιο 2.564 χιλιοστά αντί για 2.470) κάτι που εγγυάται μεγαλύτερους χώρους. Σημαντική επίσης είναι και η αύξηση του χώρου αποσκευών, που χωράει πλέον 351 λίτρα αντί για 280. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων, βενζίνης, και, αλλά και φυσικού αερίου. Στην τελευταία περίπτωση πρόκειται για τον 1.0 TGI με 90 ίππους, ενώ οι βενζινοκινητήρες είναι ο 1.0 με 75 ίππους, ο 1.0 TSI με 95 και 115 ίππους, ο 1.5 TSI με 150 ίππους και ο 2λιτρος TSI με 150 ίππους, ενώ από πλευράς ντίζελ υπάρχει 1.6 TDI με 80 και 95 ίππους. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι, ανάλογα με την έκδοση, χειροκίνητο 5 ή 6 σχέσεων ή ημιαυτόματό διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Στη λίστα εξοπλισμού του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται κι ένας μεγάλος αριθμός ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας που προέρχεται από τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας. Το νέο Polo θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2017.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Polo από τη VW

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα γενιά τετράτροχων μίνι Aixam

Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα γενιά Sensation των γαλλικών μίνι διθέσιων τετράτροχων οχημάτων πόλης Aixam, που παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου από την κεντρική αντιπροσωπεία Α. Σαραντοπούλου Μ.Ε.Π.Ε. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτών τον μίνι τετράτροχων «αυτοκινήτων» (μήκος 2,8 μ.) είναι ότι κυκλοφορούν με άδεια μοτοποδηλάτου, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία που ορίζει ανώτατο όριο βάρους και ισχύος για τέτοιου είδους οχήματα, ώστε να εξομοιώνονται με τα μοτοποδήλατα. Τα πλεονεκτήματα που συνεπάγεται αυτή η κατάταξή τους στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων, είναι ότι δεν έχουν τεκμήριο, έχουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας μόνο 15 ευρώ και ετήσια ασφάλιστρα μόνο 180 ευρώ. Επίσης το κόστος του σέρβις (κάθε 10.000 χιλιόμετρα) είναι 65 ευρώ. Τα νέα Aixam, προσφέρονται σε 3 παραλλαγές αμαξωμάτων, Compact, Coupe και Crossline, κινούνται από 2κύλινδρο κινητήρα ντίζελ της Kubota με χωρητικότητα 479 κ.εκ. και ισχύ 8 ίππων στις 3.200 στροφές και ο κατασκευαστής αναφέρει κατανάλωση 3 λίτρων/100 χλμ. Έχουν φρένα με δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω, ενώ το αμάξωμα είναι πλαστικό πάνω σε αλουμινένιο δάπεδο και «κλωβό» και το αυτοκίνητο υποβάλλεται κανονικά σε δοκιμές πρόσκρουσης με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Χαρακτηριστικό τους είναι, τέλος, ο πολύ μεγάλος χώρος αποσκευών (700-1000 λίτρα, ανάλογα με το μοντέλο). Οι τιμές των μοντέλων της νέας γενιάς στην Ελλάδα ξεκινούν από 9.990 ευρώ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα γενιά τετράτροχων μίνι Aixam

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Honda Civic Type R

Η Honda λανσάρει στην Ευρώπη και την έκδοση Type R του νέου Civic, που έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση το Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η κορυφαία σπορ έκδοση του Civic, που εξελίχθηκε παράλληλα με την υπόλοιπη γκάμα του μοντέλου, χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα VTEC τούρμπο, που αποδίδει 320 ίππους, και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο έχει επίσης πιο άκαμπτο αμάξωμα από το προηγούμενο Type R, προσαρμοζόμενες αναρτήσεις και σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής (ηλεκτρικής) υποβοήθησης, ενώ υπάρχει σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με επιλογές Comfort, Sport και +R (η τελευταία ειδικά ρυθμισμένη για χρήση σε πίστα). Οι τροχοί είναι διαστάσεων 245/30 R20 και τα φρένα αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες και απλοί δίσκοι πίσω, όλοι διαμέτρου 350 χιλιοστών. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του, σύμφωνα με την εταιρεία επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5,7'', ενώ η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 272 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Honda Civic Type R

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP