ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Νέο Volvo S60

Η Volvo αποκάλυψε το νέο S60, παράλληλα με τα εγκαίνια του νέου εργοστασίου της στη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, όπου και θα κατασκευάζεται. Είναι το πρώτο μοντέλο της σουηδικής εταιρείας που θα κατασκευάζεται στις ΗΠΑ, δείγμα της μεγάλης σημασίας που έχει για αυτήν η αμερικανική αγορά. Ταυτόχρονα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που δεν θα προσφέρεται με κινητήρα ντίζελ, ξεκινώντας τη στροφή που ανακοίνωσαν οι Σουηδοί προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο της εταιρείας στις εκδόσεις T6 και Τ8, καθώς και σε δύο αντίστοιχες φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, T6 Twin Engine και Τ8 Twin Engine. Το S60 βασίζεται στην μεταβλητή πλατφόρμα SPA της Volvo, όπως και το νέο XC60 αλλά και η σειρά 90. Θα διαθέτει φυσικά όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα που χρησιμοποιεί η Volvo και αποτελούν μία πρώτη εικόνα των τεχνολογιών αυτόνομης κίνησης στην οποία στοχεύει η αυτοκινητοβιομηχανία. Απολύτως σύγχρονο είναι βεβαίως το αυτοκίνητο και από πλευράς συνδεσιμότητας, προσφέροντας συμβατότητα με τα συστήματα Apple CarPlay, Android Auto και 4G.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Volvo S60

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Jeep Renegade

Σημαντική ανανέωση ανακοίνωσε η FCA για το Jeep Renegade, περιλαμβάνοντας όχι μόνο αισθητικές αλλαγές αλλά και νέους κινητήρες. Οι σχεδιαστικές επεμβάσεις έχουν γίνει -όπως συνήθως στα "facelift"- στο εμπρός και το πίσω μέρος, αλλά και στα «φτερά», με στόχο εκτός από την ανανέωση να υπάρχει και μία εμφανής σύνδεση του Renegade με το νέο Wrangler. Διαθέσιμο με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση, το ανανεωμένο Renegade θα προσφέρεται με νέα γκάμα κινητήρων, στην οποία προστέθηκαν ένας νέος 3κύλινδρος χιλιάρης με τούρμπο, οποίος αποδίδει 120 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων κι ένας 4κύλινδρος 1.3 με 150 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αυτοί οι δύο κινητήρες θα χρησιμοποιούνται στο προσθιοκίνητο Renegade, ενώ ο 1.3 σε έκδοση 180 ίππων θα χρησιμοποιείται στο τετρακίνητό σε συνδυασμό με το εννιάρι αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας. Και οι δύο κινητήρες είναι αλουμινένιοι, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, την τρίτη γενιά της τεχνολογίας MultiAir και καλύπτουν τις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Τη γκάμα συμπληρώνουν δύο κινητήρες ντίζελ, 1.6 με 120 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη και 2λιτρος με 140 ή 170 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο εννιάρι. Βελτιώσεις έχουν γίνει, τέλος, και στο εσωτερικό με νέα υλικά και χρώματα, σχεδιαστικές μικροαλλαγές, νέες ποτηροθήκες και πρόσθετες θέσεις για μικροαντικείμενα, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και μια θήκη για iPad Mini ή άλλα μικρά ηλεκτρονικά αξεσουάρ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Jeep Renegade

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Audi A1

Η Audi αποκάλυψε την νέα γενιά του A1, που θα λανσαριστεί στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2019. Το νέο σούπερ μίνι της premium μάρκας του γκρουπ VW είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο κατά 5,6 εκατοστά, ξεπερνώντας πλέον τα 4 μ. (4,03), όπως είναι ο κανόνας στην κατηγορία. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι βελτιωμένοι και ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 65 λίτρα, φτάνοντας πλέον τα 335. Το σύγχρονο εσωτερικό διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων ακόμα και στη βασική έκδοση. Φυσικά, όπως είναι η τάση της εποχής, προσφέρεται η τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ό,τι αφορά την συνδεσιμότητα και τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, ενώ χρησιμοποιούνται πλέον και ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας που μέχρι τώρα υπήρχαν στις μεγαλύτερες κατηγορίες. Η ανακοίνωση της εταιρείας δεν αναφέρει όλες τις λεπτομέρειες για τους κινητήρες που θα χρησιμοποιούνται, πέρα από το γεγονός ότι πρόκειται για βενζινοκινητήρες τούρμπο με άμεσο ψεκασμό και ισχύ από 95 ως 200 ίππους. Όλοι οι κινητήρες θα μπορούν να συνδυαστούν με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, εκτός από την κορυφαία έκδοση που θα διαθέτει στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi A1

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αναβάθμιση για την έκθεση Automechanika

Η Automechanika, η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση για τις υπηρεσίες που αφορούν το αυτοκίνητο (επιβατικό και επαγγελματικό), που πραγματοποιείται στην Φρανκφούρτη τα «ζυγά» χρόνια (εναλλάξ δηλαδή με τη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου), γιορτάζει φέτος την 25η διοργάνωσή της και ανακοίνωσε την αναβάθμισή της, με μια σειρά από προσθήκες και βελτιώσεις, που διευρύνουν ακόμα περισσότερο τις κατηγορίες επαγγελματιών στους οποίους απευθύνεται. Έτσι, από τις 11 ως τις 15 Σεπτεμβρίου φέτος που θα πραγματοποιηθεί η 25η Automechanika, ενσωματώνεται σε αυτήν και η έκθεση Reifen, που αφορά τα ελαστικά και τις υπηρεσίες γύρω από αυτά. Μια άλλη προσθήκη αφορά τον τομέα των υπηρεσιών στα κλασικά αυτοκίνητα, που διευρύνεται συνεχώς στην Ευρώπη και θα αποτελέσει ένα ιδιαίτερο τμήμα στην Automechanika. Το τμήμα Car Wash, που αφορά τον καθαρισμό και την περιποίηση αυτοκινήτων, αναβαθμίζεται και μετακινείται από τον εξωτερικό χώρο της έκθεσης σε ένα από τα κτίρια της έκθεσης. Η έκθεση προσφέρει επίσης καθημερινά την ευκαιρία παρουσιάσεων από νεοφυείς επιχειρήσεις (start-ups), που θα μπορέσουν έτσι να παρουσιάσουν τις ιδέες τους στους επικεφαλής και τα στελέχη των επιχειρήσεων που αποτελούν τον κύριο όγκο των επισκεπτών. Επίσης η έκθεση προετοιμάζεται για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη νέα πραγματικότητα που φέρνει στην αυτοκινητοβιομηχανία η ψηφιακή εποχή και αναπόφευκτα θα αλλάξουν πολλά πράγματα και στο χώρο των συνεργείων και των υπηρεσιών γενικότερα. Τέλος η έκθεση προσφέρει την δυνατότητα δωρεάν εκπαίδευσης σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβάνοντας την φανοποιία για την βαφή, για επισκέπτες του τομέα των συνεργείων. Το 2016 συγκεκριμένη δραστηριότητα είχε 800 συμμετοχές από 38 χώρες. Συνολικά στην Automechanika του 2016 υπήρχαν 4.843 εκθέτες από 76 χώρες (μεταξύ των οποίων και από την Ελλάδα) και την επισκέφθηκαν 133.000 επαγγελματίες από 170 χώρες.

Η BMW παρουσίασε τη σειρά 8 Coupe

Το κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο της γκάμας της παρουσίασε η BMW. Η έκδοση Coupe της νέας σειράς 8 είναι ένα μεγάλο 2θυρο 4θέσιο κουπέ μήκους 4.843 μ., με μεταξόνιο που φτάνει τα 2.822 χιλιοστά. Παρέχοντας ένα ιδιαίτερα πολυτελές εσωτερικό περιβάλλον κι ένα κορυφαίου εξοπλισμό σε κάθε είδους ηλεκτρονικά συστήματα (θα αναφέρουμε ενδεικτικά το αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος, το τρισδιάστατο heap up display, το σύστημα ασύρματης φόρτισης για κινητά και φυσικά όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας που διαθέτει σήμερα η BMW), το αυτοκίνητο -που είναι τετρακίνητο- θα προσφερθεί σε δύο εκδόσεις από πλευράς κινητήρα. Υπάρχει κατ' αρχάς η βενζινοκίνητη Μ850i που χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 4,4 λίτρων με άμεσο ψεκασμό, ο οποίος αποδίδει 530 ίππους και επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,7''! Για όσους ακόμα και σε αυτήν την κατηγορία επιδιώκουν κάτι πιο… οικονομικό σε κατανάλωση, υπάρχει και η έκδοση ντίζελ 840d που χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο εν σειρά πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 320 ίππους (η εταιρεία ανακοινώνει γι' αυτήν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9''). Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων της BMW. Φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει και σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, που από την μία προσφέρει ρυθμίσεις για άνεση και οικονομία (Comfort και Eco Pro) και από την άλλη 2 ρυθμίσεις για σπορ οδήγηση (Sport kai Sport+), ενώ υπάρχει και η επιλογή Adaptive, για προσαρμογή στο ατομικό στιλ οδήγησης του οδηγού. Το λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην αγορά θα γίνει το Νοέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW παρουσίασε τη σειρά 8 Coupe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Kia Sportage

Η Kia αποκάλυψε το ανανεωμένο Sportage, που θ' αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη από το δεύτερο εξάμηνο αυτού του έτους. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί τις συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές σε προφυλακτήρες, φώτα και τροχούς που γίνονται σε κάθε "facelift", υπάρχουν πέντε νέα χρώματα, στο εσωτερικό υπάρχει ένα νέο τιμόνι και αλλαγές στον πίνακα οργάνων, ενώ διατίθενται επίσης και νέες ταπετσαρίες. Αναβάθμιση με νέες προσθήκες έχει γίνει επίσης και στον εξοπλισμό ασφαλείας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη υπάρχει τώρα μια νέα ήπια υβριδική έκδοση με 2λιτρο κινητήρα ντίζελ, που συνδυάζεται με ηλεκτρικό σύστημα 48V και μία μονάδα μίζας-γεννήτριας, μειώνοντας έτσι κατά 4% τις εκπομπές CO2 σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (WLTP). Ο πετρελαιοκινητήρας 1.7 αντικαταστάθηκε με ένα νέο σύνολο 1,6 λίτρων που σύμφωνα με την εταιρεία είναι ο πιο «καθαρός» ντίζελ που έχει κατασκευάσει ποτέ και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με 116 ή 136 ίππους. Η ισχυρότερη έκδοση θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες.

Πολυχρηστικό επιβατικό Opel Combo Life

Η Opel προσφέρει μια ακόμα εναλλακτική λύση στη μικρομεσαία κατηγορία με τη μορφή της νέας επιβατικής έκδοσης "Life" του Combo. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται με δύο μήκη αμαξώματος (4,4 και 4,75 μ.), με 5 ή 7 καθίσματα, προσφέροντας έτσι μεγάλη ευελιξία σχετικά με τις μεταφορικές ανάγκες που μπορεί να καλύψει. Ο χώρος αποσκευών στη πενταθέσια έκδοση είναι εντυπωσιακά μεγάλος για τόσο μικρό αυτοκίνητο, με χωρητικότητα που φτάνει τα 597 λίτρα. Στην ενίσχυση της πρακτικότητας του εσωτερικού συμβάλλει επίσης στο γεγονός ότι το κάθισμα του συνοδηγού είναι αναδιπλούμενο, επιτρέποντας έτσι τη μεταφορά αντικειμένων πολύ μεγάλου μήκους. Για την δεύτερη σειρά καθισμάτων οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στην στάνταρ διαμόρφωση ενός ενιαίου διαιρούμενου (60:40) καθίσματος ή τριών ατομικών αναδιπλούμενων καθισμάτων. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με μια γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ που καλύπτουν από τώρα τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων οι οποίες θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από το Σεπτέμβριο του 2019. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο νέος ντίζελ 1.5 με 130 ίππους, για τον οποίο θα είναι διαθέσιμο (για πρώτη φορά στη κατηγορία) και ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Ακολουθώντας τις επιλογές της Opel για όλα τα μικρά επιβατικά της αυτοκίνητα, το Combo Life θα προσφέρεται με μια σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, όπως επίσης και με μία γκάμα σύγχρονων συστημάτων συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πολυχρηστικό επιβατικό Opel Combo Life

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW X5

Η BMW αποκάλυψε την νέα γενιά της X5, η οποία είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη αλλά και το πρώτο μοντέλο X της εταιρείας για το οποίο προσφέρεται κι ένα πακέτο "off road" που ενισχύει τις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Στο νέο μοντέλο το μεταξόνιο πλησιάζει τα 3 μέτρα (2,975), έχοντας αυξηθεί κατά 4,2 εκατοστά σε σχέση με το προηγούμενο, ενώ το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου, αυξημένο επίσης κατά 3,6 εκατοστά, φτάνει τα 4,922 μ. Αύξηση υπήρξε επίσης και στο πλάτος και το ύψος, προδιαθέτοντάς και για μια σημαντική αύξηση των εσωτερικών χώρων. Εξαιρετικά μεγάλος φυσικά είναι και ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 645 λίτρα. Το αυτοκίνητο είναι φυσικά τετρακίνητο, με μπλοκέ πίσω διαφορικό και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και είναι εφοδιασμένο με ότι πιο σύγχρονο διαθέτει γίνεται ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, όπως και συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Για πρώτη φορά σε μοντέλο X τις BMW προσφέρεται το πακέτο "off road" με αεραναρτήσεις εμπρός και πίσω, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με 4 ρυθμίσεις, πρόσθετες ενδείξεις στο ταμπλό, προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω και δυνατότητα αυξομείωσης του ύψους του αυτοκινήτου από το έδαφος. Προαιρετικά θα προσφέρεται επίσης από το τέλος του χρόνου και η δυνατότητα τρίτης σειράς καθισμάτων. Η νέα X5 θα προσφέρεται με 6κύλινδρο 3λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 340 ίππους, V8 4.2 με 462 ίππους, 6κύλινδρο 3λιτρο ντίζελ με 265 ίππους, ενώ στην Μ50d o ίδιος κινητήρας, με τέσσερις υπερσυμπιεστές (2 υψηλής πίεσης και 2 χαμηλής πίεσης) αποδίδει 400 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW X5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Audi παρουσίασε το Q8

Όπως απαιτούν οι σύγχρονες τάσεις, η Audi παρουσίασε και μία 5θυρη κουπέ παραλλαγή του μεγάλου της αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου, του Q7. Το Q8 έχει μήκος 4,99 μ. και είναι πιο φαρδύ, πιο κοντό και πιο χαμηλό από το Q7. Έχει τρία ανεξάρτητα καθίσματα πίσω, τα οποία είναι ρυθμιζόμενα κατά μήκος. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 25,4 εκατοστά και με την προαιρετική ενεργητική αερανάρτηση υπάρχει δυνατότητα αυξομείωσης αυτής της απόστασης κατά 9 εκατοστά. Το αυτοκίνητο έχει επομένως και πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες, καθώς είναι και τετρακίνητο, με μηχανικό κεντρικό διαφορικό που κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα σε αναλογία 40:60, ενώ διαθέτει και ηλεκτρονικό σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης. Προαιρετικά επίσης η Audi προσφέρει και σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, που έχει τη δυνατότητα στροφής των πίσω τροχών έως 5 μοίρες (αντίθετα προς την φορά κίνησης στις χαμηλές ταχύτητες και κατά τη φορά κίνησης στις υψηλές ταχύτητες). Όλοι οι κινητήρες που θα προσφέρονται με το αυτοκίνητο θα συνδυάζονται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, η μπαταρία του οποίου έχει και τη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Το Q8 θα λανσαριστεί στην Ευρώπη κατά το τρίτο τρίμηνο του φετινού χρόνου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το Q8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Εκκίνηση για το Ράλι Ακρόπολις

Ξεκινάει την Παρασκευή το 64ο Ράλι Ακρόπολις, με την τελετή εκκίνησης να πραγματοποιείται στις 11 το πρωί στον φυσικό του χώρο, στους πρόποδες της Ακρόπολης. Φέτος ο αγώνας είναι τριήμερος και την Παρασκευή μετά από την τελετή εκκίνησης περιλαμβάνεται μία υπερειδική, που θα πραγματοποιηθεί στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου, με ώρα εκκίνησης στις 3.15' το απόγευμα. Το εισιτήριο της υπερειδικής κοστίζει 10 ευρώ για όσους του προμηθευτούν στις σχετικές ιστοσελίδας και τα σημεία προπώλησης (www.ticketmaster.gr, ιστοσελίδες και δίκτυα καταστημάτων Cosmote και Γερμανός, τηλεφωνικό κέντρο 210,8938111), ενώ στο εκδοτήριο του Ιπποδρόμου το κόστος του εισιτηρίου θα είναι 14 ευρώ. Η είσοδος για παιδιά έως 12 ετών και για ΑΜΕΑ είναι δωρεάν. Επίσης δωρεάν είναι η στάθμευση στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου, σε χώρο στάθμευσης 4.000 θέσεων. Μετά την υπερειδική θα ακολουθήσει η μεγαλύτερη ειδική του φετινού Ακρόπολις, η Θήβα, μήκους 30,53 χιλιομέτρων, και κατόπιν ο αγώνας θα μεταφερθεί για τις επόμενες δύο μέρες στη Λαμία, όπου θα βρίσκεται και το κέντρο του, καθώς και το «σέρβις παρκ» και θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή ο τερματισμός του αγώνα και η απονομή των επάθλων. Το ράλι Ακρόπολις προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (και φυσικά και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα) και οι 19 συμμετοχές αυτοκινήτων των κορυφαίων προδιαγραφών του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (R5), εγγυώνται έναν αρκετά ενδιαφέροντα συναγωνισμό. Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 867,72 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 237,89 είναι αγωνιστικά, αποτελώντας τις 12 ειδικές διαδρομές του ράλι. Το σύνολο των συμμετοχών για τον αγώνα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος είναι 34, με τις 9 να αφορούν ελληνικά πληρώματα (στα οποία βέβαια θα πρέπει να προστεθεί και η «βελγική» συμμετοχή του Ιορδάνη Σερδερίδη), ενώ υπάρχουν και 3 κυπριακές συμμετοχές. Επιπλέον στον αγώνα υπάρχουν και 25 συμμετοχές που προσμετρούν μόνο στο ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά και οκτώ ιστορικά αυτοκίνητα, καθώς ο αγώνας προσμετρά και στο ελληνικό πρωτάθλημα ιστορικών αυτοκινήτων.

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το ηλεκτρικό Nissan Leaf

Ενδεικτικό των εξελίξεων που υπάρχουν στον τομέα της ηλεκτροκίνησης είναι το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία της Nissan αποφάσισε να ξεκινήσει και στην Ελλάδα τη διάθεση της νέας γενιάς του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου Leaf, που στην πρώτη του γενιά δεν είχε έρθει καθόλου στην αγορά της χώρας μας. Βεβαίως το Leaf δεν είναι ένα τυχαίο αυτοκίνητο, αλλά το ηλεκτρικό μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στο κόσμο (περισσότερες από 300.000 μονάδες από το 2010 που κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά). Το νέο Leaf είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, με διαστάσεις μικρομεσαίου χάτσμπακ (μήκος 4,49 μ.), αντίστοιχους χώρους για τους επιβάτες κι ένα μεγάλο χώρο αποσκευών, που φτάνει μέχρι και τα 435 λίτρα (χωρίς αναδιπλωμένα καθίσματα). Τεχνολογικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 150 ίππους και ροπή 32,6 kgm, αλλά και μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας (40 kWh αντί για 30 kWh), η οποία εξασφαλίζει και μεγαλύτερη αυτονομία. Σύμφωνα με τον νέο κύκλο δοκιμών WLTP (είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μετρήθηκε στο νέο κύκλο), ο οποίος πλησιάζει στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης πολύ περισσότερο από τον προηγούμενο, η αυτονομία του σε μικτές συνθήκες χρήσης είναι περίπου 280 χιλιόμετρα, ξεπερνώντας τα 400 στις αστικές συνθήκες. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 144 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα η εταιρεία αναφέρει 7.9''. Η τιμή του Leaf στην ελληνική αγορά ξεκινάει από 32.990 ευρώ, με ένα πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει στάνταρ ESP με hill holder, σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, σύστημα αναγνώρισης πεζών και αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων ΚΟΚ, σύστημα προειδοποίησης κάθετα κινουμένου αντικειμένου, 6 αερόσακους, κλιματισμό με αντλία θερμότητας, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόματα φώτα και οι καθαριστήρες, προβολείς ομίχλης, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής, λειτουργία πλοήγησης, συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto, Bluetooth και θύρες USB και Aux, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα νέο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης (ProPILOT) που προσφέρει και αυτόματη στάθμευση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Διαθέσιμο στην Ελλάδα το ηλεκτρικό Nissan Leaf

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Aναβάθμιση για το χιλιάρι Peugeot 108

Η Peugeot ανακοίνωσε μία αναβάθμιση του 108, στην οποία περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και μία αύξηση της ισχύος του 3κύλινδρου κινητήρα του ενός λίτρου, η οποία ανεβαίνει στους 72 ίππους. Ταυτόχρονα, παρά την αύξηση της ισχύος, υπάρχει μια μείωση της κατανάλωσης η οποία έχει ως αποτέλεσμα και τη μείωση των τυποποιημένων εκπομπών CO2, που είναι πλέον 86 g/km στην έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο και σύστημα start-stop. Ο κινητήρας καλύπτει πλέον τις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6C. Η ταυτόχρονη αύξηση της ισχύος και μείωση της κατανάλωσης επιτεύχθηκε χάρη στη χρησιμοποίηση ενός νέου συστήματος ψεκασμού, αυξημένης σχέσης συμπίεσης, μείωσης των τριβών χάρη στην χρησιμοποίηση νέων υλικών, επανακυκλοφορίας των καυσαερίων με ψύξη τους και άλλων βελτιώσεων σε επιμέρους εξαρτήματα. Επίσης η εταιρεία υπόσχεται μείωση του θορύβου με το νέο κινητήρα, χάρη στη βελτίωση της λειτουργίας του, αλλά και της ηχομόνωσης. Με την ευκαιρία αυτής της αναβάθμισης η Peugeot προσφέρει και πρόσθετες επιλογές εξατομίκευσης για το μοντέλο, καθώς και νέα στοιχεία στον εξοπλισμό του.

Στον παγκόσμιο τελικό F1 in Schools η «Arrows»

Η ομάδα «Arrows» του σχολείου «Εκπαιδευτική Αναγέννηση», που συμμετείχε στον φετινό εθνικό τελικό του διαγωνισμού «F1 in Schools», προκρίθηκε στον παγκόσμιο τελικό της διοργάνωσης , ο οποίος θα διεξαχθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Σιγκαπούρη, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για το Grand Prix της Σιγκαπούρης στη Formula 1. Η συγκεκριμένη ομάδα αποτελείται αποκλειστικά από μαθητές Γυμνασίου και στον ελληνικό τελικό κέρδισε τα βραβεία «Καλύτερης Ομάδας Γυμνασίου» και «Καλύτερης Ομάδας Κατηγορίας Entry Class». Οι ομάδες του «F1 in Schools» συμμετέχουν με μοντέλα υπό κλίμακα από πολυουρεθάνη, που κινούνται με πεπιεσμένο αέρα και συναγωνίζονται σε ταχύτητα πάνω σε μία ευθεία μεταλλική πίστα 25 μέτρων. Επίσης, είναι υποχρεωμένες να λειτουργήσουν σαν αληθινή ομάδα της Formula 1, στη βάση ενός σύνθετου επιχειρησιακού πλάνου με κατανομή ρόλων και συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων για κάθε μέλος τους. Η τελική κατάταξη προκύπτει από την αξιολόγηση της λειτουργίας της ομάδας και τα αποτελέσματα στον αγώνα ταχύτητας.

SUV και από τη Rolls Royce!

Η... καταιγίδα των SUV δεν μπορεί πλέον να αφήσει ανεπηρέαστους ούτε τους κατασκευαστές υπερπολυτελών αυτοκινήτων. Έτσι, η Rolls Royce αποκάλυψε σήμερα τη δική της πρόταση στην κατηγορία, για την οποία βεβαίως τόνισε ότι θα πρόκειται για έναν ασύγκριτο συνδυασμό πολυτέλειας και πρακτικότητας, ενώ το σίγουρο είναι επίσης ότι θα πρόκειται για το ακριβότερο SUV παραγωγής στον κόσμο. Η μήκους 5,341 μ. Rolls Royce Cullinan θα έχει στη Μεγάλη Βρετανία τιμή που θα ξεκινάει από 250.000 λίρες (πάνω από 280.000 ευρώ) στη… βασική της έκδοση, ενώ τα διάφορα έξτρα που συνήθως προστίθενται από τους αγοραστές στα αυτοκίνητα της εταιρείας, θα ανεβάζουν την τιμή της πολλές χιλιάδες ευρώ παραπάνω. Χαρακτηριστικό είναι π.χ. ότι υπάρχει η δυνατότητα διαχωρισμού του χώρου αποσκευών των 600 λίτρων από τον χώρο επιβατών με ένα γυάλινο διαχωριστικό, έτσι ώστε να μην αλλάζει η θερμοκρασία στο εσωτερικό, όταν ο «σοφέρ» ανοίγει την πίσω πόρτα. Από την άλλη πλευρά είναι η πρώτη Rolls Royce στην οποία τα (ρυθμιζόμενα βεβαίως) πίσω καθίσματα είναι αναδιπλούμενα! Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στην ίδια αλουμινένια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται και στην Phantom και θα κινείται από τον ίδιο βενζινοκινητήρα V12 των 6,75 λίτρων με διπλό τούρμπο και 571 ίππους. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ το αυτοκίνητο έχει σύμφωνα με τον κατασκευαστή και πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες (που έχουν δοκιμαστεί στο αμμώδες περιβάλλον της Μέσης Ανατολής, σημαντικής αγοράς για την εταιρεία) χάρη σε ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και τη δυνατότητα αύξησης του ύψους από το έδαφος από την αερανάρτηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - SUV και από τη Rolls Royce!

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Φορτιζόμενη υβριδική Cayenne

Η Porsche ανακοίνωσε τη διεύρυνση της γκάμας της Cayenne με μια φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, που χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο βενζινοκινητήρα V6 με 340 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 462 ίππων. Η μέγιστη ροπή είναι 71,4 kgm και αποδίδεται λίγο επάνω από το ραλαντί. Η Cayenne E-Hybrid μπορεί να κινηθεί και αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, με αυτονομία 44 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο τροποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη. Η μπαταρία λιθίου έχει χωρητικότητα αυξημένη κατά 30%, στις 14,1 kWh. Η φόρτιση της μπορεί να γίνει κι από μια κοινή πρίζα σε 7,8 ώρες, ή σε λιγότερο από το μισό χρόνο με ένα -προαιρετικό- ενισχυμένο φορτιστή. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το νέο αυτόματο Tiptronic S με 8 ταχύτητες και το σύστημα τετρακίνησης βασίζεται σε έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία για το αυτοκίνητο είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5''και μέγιστη ταχύτητα 253 χλμ./ώρα. Με αφορμή το λανσάρισμα της Cayenne E-Hybrid Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα εξοπλισμού της Cayenne προσθέτοντας μεταξύ άλλων -για πρώτη φορά σε μια Porsche- κι ένα σύστημα head-up display.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Φορτιζόμενη υβριδική Cayenne

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP