ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ανανέωση για τη BMW σειράς 7

Η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη σειρά 7, με σχεδιαστικές αλλαγές, βελτίωση στα μηχανικά μέρη και προσθήκες στον εξοπλισμό. Εξωτερικά υπάρχει ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και καπό, νέα γρίλια και νέα φωτιστικά σώματα εμπρός, ενώ πίσω υπάρχουν αλλαγές στα φώτα και τις εξατμίσεις. Βελτιώσεις υπάρχουν στην ηχομόνωση και νέο τιμόνι, νέα υλικά και σχεδιαστικές μικροαλλαγές στο εσωτερικό. Φυσικά έχει γίνει πλήρης αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων, είτε πρόκειται για βοηθήματα της ημιαυτόνομης οδήγησης, είτε για συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Όλοι οι κινητήρες καλύπτουν πλέον τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP, ενώ υπάρχει ένας νέος κινητήρας V8 4.4 για την 750ι, με 80 ίππους περισσότερους από τον προηγούμενο, φτάνοντας συνολικά τους 530. Οι υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου χρησιμοποιούν πλέον έναν ειδικά προσαρμοσμένο για την περίσταση υπερτροφοδούμενο 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα, που αποδίδει 394 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 83 kW (113 ίππων). Η αυτονομία τους αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση έχει αυξηθεί στα 50-58 χιλιόμετρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη BMW σειράς 7

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Toyota GR Supra

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, η Toyota παρουσίασε μια νέα γενιά της Supra, 17 χρόνια μετά τον τερματισμό της παραγωγής του καθαρόαιμου σπορ μοντέλου της. Η νέα Supra κινείται από ένα 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα τούρμπο με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, που αποδίδει 340 ίππους και ροπή 51 kgm και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,3'' με τη βοήθεια ενός συστήματος ελεγχόμενης εκκίνησης (Launch Control) που εξασφαλίζει καλή πρόσφυση στο ξεκίνημα. Στις εκδόσεις που θα διατίθενται στην Ευρώπη το αυτοκίνητο, που όπως και οι ομώνυμοι πρόγονοί του έχει πίσω κίνηση, θα είναι εφοδιασμένο με ένα ενεργό διαφορικό, που ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να λειτουργεί από πλήρως ελεύθερο ως 100% μπλοκέ. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πέντε συνδέσμων πίσω και το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο. Οι τροχοί με τις ζάντες ελαφρού κράματος των 19'' φορούν λάστιχα Michelin Pilot Super Sport, τα οποία είναι ελαφρά φαρδύτερα στους πίσω τροχούς, ενώ τα φρένα έχουν τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο Γκρατς της Αυστρίας και οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη του καλοκαιριού.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Toyota GR Supra

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Mercedes CLA

Η Mercedes παρουσίασε στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ την νέα γενιά του μικρομεσαίου της τετράθυρου κουπέ. Η νέα CLA έχει μήκος 4,688 μ., 48 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς, ενώ αυξημένο κατά 30 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιο και κατά 53 χιλιοστά το πλάτος. Αντίθετα το ύψος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 2 χιλιοστά, προσδίδοντας έτσι μια πιο σπορ αίσθηση. Οι αυξημένες διαστάσεις έχουν βελτιώσει τους χώρους των επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 460 λίτρα, 10 λιγότερα από πριν. Το αυτοκίνητο που εκτίθεται στην έκθεση του Λας Βέγκας (η οποία σημειωτέον είναι έκθεση τεχνολογίας ηλεκτρονικών και όχι αυτοκινήτου, κάτι που δείχνει και τις σύγχρονες τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία) είναι η CLA 250, με 2λιτρο κινητήρα 225 ίππων σε συνδυασμό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, ενώ η εταιρεία δεν αναφέρει άλλες λεπτομέρειες για τη γκάμα των κινητήρων, πέρα από το ότι το μοντέλο θα λανσαριστεί στην αγορά το Μάιο με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, χειροκίνητό ή αυτόματο κιβώτιο, αλλά και τετρακίνητες εκδόσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Mercedes CLA

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Porsche 911 Cabriolet

Έξι εβδομάδες μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς της 911, η Porsche παρουσίασε και την ανοιχτή έκδοση της. Η 911 Cabriolet θα είναι αρχικά διαθέσιμη ως Carrera S με πίσω κίνηση και τετρακίνητη Carrera 4S. Και τα δύο μοντέλα θα χρησιμοποιούν έναν υπερτροφοδοτούμενο 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα μπόξερ, που αποδίδει 450 ίππους στις 6.500 στροφές και ροπή 54 kgm σταθερά από τις 2.300 ως τις 5.000 στροφές. Θα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων. Η εταιρεία αναφέρει ότι η ανοιχτή Carrera S επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,9'' και η 4S σε 3,8'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 309 χλμ./ώρα στην πρώτη περίπτωση και τα 304 χλμ./ώρα στη δεύτερη. Για πρώτη φορά θα είναι επίσης διαθέσιμο στην 911 Cabriolet το σπορ πλαίσιο μ με την ενεργό ανάρτηση PASM, ενώ η εταιρεία υπόσχεται αυξημένη ακαμψία για το ανοιχτό αμάξωμα, μεγάλο μέρος του οποίου είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο..
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Porsche 911 Cabriolet

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα γενιά για το Opel Zafira

Η Opel αποκάλυψε την νέα γενιά του πολυμορφικού Zafira, που θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών στις 18 Ιανουαρίου, με το όνομα Zafira Life. Σε μια προσπάθεια κάλυψης της μεγαλύτερης δυνατής γκάμας αναγκών, η εταιρεία θα προσφέρει το αυτοκίνητο με τρία διαφορετικά μεγέθη αμαξώματος, "Small", μήκους 4,60 μ., "Medium", μήκους 4,95 μ. και "Large" μήκους 5,30 μ., καθένα από τα οποία διαθέτει μέχρι 9 θέσεις. Η έκδοση Small έχει μήκος κατά περίπου 10 εκατοστά μικρότερο από αυτό του υπάρχοντος μοντέλου, ενώ η Large έχει μήκος μεγαλύτερο κατά περίπου 65 εκατοστά από αυτό. Το αυτοκίνητο έχει δύο πλαϊνές συρόμενες πόρτες οι οποίες ανοίγουν ηλεκτρικά με αυτόματο τρόπο (με μια κίνηση του ποδιού). Το Zafira Life θα προσφέρεται και σε μία τετρακίνητη έκδοση, ενώ στις αρχές του 2021 θα υπάρξει και μία έκδοση αμιγώς ηλεκτροκίνητη. Διαθέσιμη θα είναι μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, όπως επίσης και συστημάτων συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Οι παραγγελίες για το νέο Zafira Life θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα γενιά για το Opel Zafira

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα έκδοση του Leaf με μεγαλύτερη αυτονομία

Η Nissan ανακοίνωσε μία νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής του ηλεκτροκίνητου Leaf, που θα έχει αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία. Το Leaf 3.Zero e+ θα κατασκευαστεί μόνο σε 5.000 αυτοκίνητα για την Ευρώπη και θα διαθέτει κινητήρα 160 kW (217 ίππων), ενώ η αυτονομία του αναμένεται να φτάνει μέχρι και τα 385 χιλιόμετρα, αυξημένη κατά 100 χιλιόμετρα. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη σε μία νέα μπαταρία υψηλής τεχνολογίας 62 kWH (αντί για 40 kWH της απλής έκδοσης), η οποία έχει ενεργειακή πυκνότητα αυξημένη κατά 25%. Η Nissan προσφέρει και για τη νέα μπαταρία την ίδια εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων, που ισχύει και για τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Το Leaf 3.Zero e+ θα βρίσκεται ως έκθεμα στο Consumer Electronics Show (CES) που πραγματοποιείται στο Λας Βέγκας των Η.Π.Α. αυτήν την εβδομάδα, με τις παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων στην Ευρώπη να ξεκινούν το καλοκαίρι.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα έκδοση του Leaf με μεγαλύτερη αυτονομία

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέος κινητήρας φυσικού αερίου για το Leon

Η Seat ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα ενός νέου κινητήρα φυσικού αερίου για το Leon, αναβαθμίζοντας συνολικά την έκδοση φυσικού αερίου TGI, σε μια εποχή που οι νέες αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων για τα αυτοκίνητα ευνοούν την χρήση περισσότερο «οικολογικών» πηγών ενέργειας. Το νέο Leon TGI Evo χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1.5 τούρμπo του γκρουπ VW σε έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης/φυσικού αερίου), η οποία αποδίδει 130 ίππους, 20 περισσότερους από τον προκάτοχό του 1.4 TGI. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή κιβώτιο τύπου συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η χωρητικότητα αποθήκευσης φυσικού αερίου στο αυτοκίνητο έχει αυξηθεί, με τρία ρεζερβουάρ αερίου (εκ των οποίων τα δύο είναι κατασκευασμένα από σύνθετο υλικό με ανθρακονήματα, για μείωση του βάρους) συνολικής χωρητικότητας 17,7 κιλών, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία αρκετών εκατοντάδων χιλιομέτρων (500 σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις). Η αυτονομία αυτή επεκτείνεται κατά 150 περίπου χιλιόμετρα, με την αυτόματη χρησιμοποίηση της υπάρχουσας βενζίνης όταν εξαντληθεί το αέριο.

Το Skoda Karoq ψηφίστηκε «Αυτοκίνητο του 2019»

Οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» (μεταξύ των οποίων και 2 συντάκτες του auto-internet) επέλεξαν το Skoda Karoq ως «Αυτοκίνητο του 2019», σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Casca στην Μαρίνα Ζέας. Η επιλογή γίνεται κάθε χρόνο το Δεκέμβριο ανάμεσα στα καινούργια αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο και τα οποία τα μέλη του θεσμού έχουν οδηγήσει στους ελληνικούς δρόμους, με κριτήρια που αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές. Σύμφωνα με το σύστημα ψηφοφορίας κάθε μέλος του θεσμού κατανέμει ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην ψηφοφορία. Κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει περισσότερους από 20 βαθμούς και κανένα λιγότερους από 5. Ο μεγαλύτερος αριθμός βαθμών (20 ή λιγότεροι, κατά την κρίση κάθε μέλους) μπορεί να δοθεί μόνο σε ένα αυτοκίνητο, ενώ επιτρέπεται να δοθεί ίδιος αριθμός βαθμών σε δύο ή περισσότερα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Τα 10 αυτοκίνητα που συμμετείχαν (μετά από ψηφοφορία των μελών του θεσμού) στην τελική φάση της επιλογής (με αλφαβητική σειρά) τα Citroen C3 Aircross, Dacia Duster, Ford Focus, Hyundai Kona, Kia Ceed, Mercedes A-Class, Seat Arona, Skoda Karoq, Volvo XC40 και VW T-Roc. Το Karoq κατέκτησε με διαφορά την πρώτη θέση, συγκεντρώνοντας συνολικά 399 βαθμούς, έναντι 289 του Focus και 281 του Duster. Από τους συντάκτες του auto-internet ο Πάνος Φιλιππακόπουλος έδωσε 16 βαθμούς στο Karoq, 14 στο Arona, 12 στο Focus, από 11 στα Duster και Ceed, 8 στην A-Class και από 7 στα C3 Aircross, Kona, XC40 και T-Roc. Ο Γιάννης Τσιρογιάννης έδωσε 14 βαθμούς στο Karoq, 13 στο Duster, 11 στο XC40, 10 στο Focus, από 9 στά C3 Aircross, Kona, Ceed, Arona και T-Roc και 7 στην A-Class. Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν τα λιπαντικά Eneos, η εταιρεία επαγγελματικών εργαλείων USAG και τα ελαστικά Kumho.

McLaren 720S Spider

Μετά την έκδοση κουπέ της νέας 720S, που παρουσιάστηκε πέρσι στη Γενεύη, η McLaren παρουσίασε τώρα και την ανοιχτή έκδοση του νέου της υπεραυτοκινήτου. Το "μονοκόκ" πλαίσιο αποτελείται κι εδώ σε μεγάλο βαθμό από ανθρακονήματα, κάτι που επιτρέπει την επίτευξη της απαραίτητης ακαμψίας με ταυτόχρονη συγκράτηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, μόλις στα 1332 κιλά (δηλαδή μόνο 4% παραπάνω από αυτό της έκδοσης κουπέ), όπως απαιτείται από ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο. Η οροφή είναι υφασμάτινη με ηλεκτροχρωματικό γυάλινο πίσω παράθυρο, το οποίο προσαρμόζεται αυτόματα στο εξωτερικό φως και γίνεται περισσότερο ή λιγότερο διαφανές. Η ενεργός πίσω αεροτομή προσαρμόζεται επίσης αυτόματα στην οδήγηση με ανοιχτή ή κλειστή την οροφή. Όπως και η κλειστή έκδοση, η 720S Spider χρησιμοποιεί τον ίδιο 4λιτρο κινητήρα V8 twin-turbo, που αποδίδει 720 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 2,9'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 7,9''. H μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 341 χλμ./ώρα με κλειστή την οροφή και 325 με ανοιχτή οροφή.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - McLaren 720S Spider

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Skoda παρουσίασε το Scala

Σε μία μάλλον ασυνήθιστη τοποθεσία για παγκόσμιες πρεμιέρες αυτοκινήτων, στο Τελ Αβίβ (όπου η Skoda είναι η πρώτη ευρωπαϊκή μάρκα σε πωλήσεις, με μερίδιο αγοράς 8%), η Skoda παρουσίασε το νέο της μικρομεσαίο μοντέλο. Με διαφορετική φιλοσοφία σε σχέση με το Rapid που αντικαθιστά στη μικρομεσαία κατηγορία, το Scala δεν είναι σεντάν άλλα πεντάθυρο χάτσμπακ. Με μήκος 4,362 μ. και μεταξόνιο 2.649 χιλιοστών υπόσχεται μεγάλους χώρους για τους επιβάτες στο εσωτερικό του, ενώ ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 467 λίτρων. Το εσωτερικό ακολουθεί φυσικά όλες τις σύγχρονες τάσεις, με μια κεντρική οθόνη στο ταμπλό και με δυνατότητα να παραγγελθεί με ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στον στάνταρ και προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται ένας μεγάλος αριθμός από ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Το Scala θα προσφέρεται με τρεις βενζινοκινητήρες TSI (1.0 με 95 ίππους ή με 115 ίππους και 1.5 με 150 ίππους) και ένα ντίζελ (1.6 TDI με 90 ίππους), ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και ένας κινητήρας φυσικού αερίου (1.0 G-Tec με 90 ίππους). Τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων, ανάλογα με την έκδοση, θα είναι δύο χειροκίνητα 5 ή 6 σχέσεων και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 σχέσεις. Η διάθεση του Scala στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2019.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda παρουσίασε το Scala

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Porsche 911

Η Porsche αποκάλυψε την νέα γενιά της 911 στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Όπως απαιτούν βεβαίως οι καιροί, το νέο μοντέλο της Porsche διαθέτει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στον τομέα της συνδεσιμότητας, αλλά η Porsche δεν παρέλειψε βέβαια να ενισχύσει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το θρυλικό μοντέλο της και ταυτίζονται με την απόλαυση της οδήγησης. Η νέα 911 χρησιμοποιεί μια νέα γκάμα υπερτροφοδοτούμενων 6κύλινδρων κινητήρων «μπόξερ» με μεγαλύτερη ισχύ και μικρότερη κατανάλωση, που συνδυάζονται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK με 8 ταχύτητες. Για τις εκδόσεις που είναι άμεσα διαθέσιμες η Porsche αναφέρει πως ο κινητήρας των Carrera S (με πίσω κίνηση) και Carrera 4S (τετρακίνητη) αποδίδει πλέον 450 ίππους, 30 περισσότερους από το προηγούμενο μοντέλο. Για την 911 δεν προβλέπεται κάποια φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, γιατί η εταιρεία θεωρεί πως δεν θα είχε τις επιδόσεις που απαιτούνται από τους πελάτες του μοντέλου, έχει ήδη άλλωστε αναγγείλει τη παρουσίαση ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου για τον επόμενο χρόνο. Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό, που συνδυάζει το παραδοσιακό μεγάλο στροφόμετρο στο κέντρο του πίνακα οργάνων, με δυο ψηφιακά όργανα και μια μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, που αξιοποιούν τις σύγχρονες τεχνολογίες. Και φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, μεταξύ οποίων και μία επιλογή για ασφαλέστερη οδήγηση σε βρεγμένο δρόμο (Porsche Wet mode). Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,7'' για την Carrera S και 3,7'' Carrera 4S, και μέγιστη ταχύτητα 308 και 306 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Porsche 911

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Υβριδική τετρακίνηση για το ανανεωμένο Prius

Η Toyota παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το ανανεωμένο Prius, το οποίο εκτός των συνηθισμένων αισθητικών αλλαγών στο εξωτερικό και το εσωτερικό, διαθέτει πλέον και μια έκδοση με ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης. Το Prius Hybrid AWD-i, σε αντίθεση με την μπαταρία λιθίου της πρροσθιοκίνητης έκδοσης, έχει μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου που σύμφωνα με την εταιρεία είναι σχεδιασμένη για καλύτερη απόδοση σε συνθήκες ψύχους. Το σύστημα τετρακίνησης διαθέτει ένα πρόσθετο ηλεκτρικό κινητήρα, που κινεί τους πίσω τροχούς όταν χρειάζεται. Αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει από στάση μέχρι τα 10 χλμ./ώρα, όπως επίσης και όταν ανιχνευτούν συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης από ειδικούς αισθητήρες, σε ταχύτητες ανάμεσα στα 10 και τα 70 χλμ./ώρα. Η επιλογή αυτή περιορίζει το πρόσθετο βάρος από το σύστημα τετρακίνησης, που δεν διαθέτει κεντρικό διαφορικό και άξονα μετάδοσης προς τους πίσω τροχούς. Η πρώτη εμφάνιση του ανανεωμένου Prius επί ευρωπαϊκού εδάφους θα γίνει στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών, τον Ιανουάριο του 2019.

Νέο Range Rover Evoque

Η Land Rover παρουσίασε στη Μ. Βρετανία το νέο Evoque, φιλοδοξώντας να συνεχίσει την ιδιαίτερα πετυχημένη πορεία του προηγούμενου μοντέλου, που πούλησε πάνω από 772.000 αυτοκίνητα από το 2010 που πρωτοπαρουσιάστηκε. Το νέο μοντέλο, που βασίζεται σε μία βελτιωμένη έκδοση της πλατφόρμας του προηγούμενου με μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 21 χιλιοστά, θα προσφέρεται πλέον μόνο σε 5θυρη έκδοση με μήκος 4,371 μ., καθώς η ζήτηση για την 3θυρη έκδοση του προηγούμενου ήταν πλέον ασήμαντη (γύρω στο 3%). Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 591 λίτρα. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με 3 κινητήρες ντίζελ και 3 βενζίνης, όλους 2λιτρους, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων της ZF, αλλά στο τέλος του επόμενου χρόνου θα προστεθεί στη γκάμα και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με ένα νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα κι έναν ηλεκτροκινητήρα ώστε να μειωθεί ο μέσος όρος εκπομπών CO2 της γκάμας. Οι ντίζελ θα έχουν ισχύ 150, 180 και 240 ίππων και οι βενζινοκινητήρες 200, 249 και 300 ίππων. Οι τετρακίνητες εκδόσεις του νέου Evoque θα έχουν επίσης ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με μίζα-γεννήτρια 48V. Το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει 4 διαφορετικές επιλογές ρύθμισης, ανάλογα με την επιφάνεια κίνησης του αυτοκινήτου. Η απόσταση από το έδαφος είναι 21,2 εκατοστά και το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μέσα σε νερό με βάθος μέχρι 60 εκατοστών. Το σύστημα συνδεσιμότητας του νέου μοντέλου είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ αντί για εσωτερικό καθρέφτη θα έχει μία οθόνη που θα προσφέρει ευρύτερη εικόνα του πίσω μέρους από μία κάμερα. Κάμερα επίσης υπάρχει και εμπρός, προβάλλοντας στον πίνακα οργάνων την εικόνα του δρόμου εμπρός από το αυτοκίνητο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Range Rover Evoque

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Toyota Corolla Sedan

Επιστρέφοντας και πάλι στο όνομα Corolla για το μικρομεσαίο της μοντέλο που αντικατέστησε το Auris, η Toyota παρουσίασε τώρα και μία έκδοση σεντάν, μετά το χάτσμπακ που έδειξε στη Γενεύη και το στέισον που έδειξε στο Παρίσι. Όπως και οι άλλες εκδόσεις του μοντέλου, το σεντάν είναι «χτισμένο» πάνω στη νέα πλατφόρμα GA-C της ιαπωνικής εταιρείας, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος, χαμηλότερο κέντρο βάρους και πίσω ανάρτηση με σύστημα πολλαπλών συνδέσμων. Η Corolla Sedan θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 132 ίππους, όπως επίσης και με το υβριδικό σύστημα των 122 ίππων, που χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1.8. Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota στην Τουρκία, θα ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Toyota Corolla Sedan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η νέα φορτιζόμενη υβριδική BMW 330e

Η BMW ανακοίνωσε την προσθήκη της φορτιζόμενης υβριδικής έκδοσης 330e στη νέα σειρά 3 που παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Το αυτοκίνητο κινείται από ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 184 ίππους που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων, ο οποίος αποδίδει συνεχή ισχύ 68 ίππων και στιγμιαία μέγιστη ισχύ 113 ίππων. Η συνδυασμένη μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 252 ίπποι. Για τις επιδόσεις του η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6'' και μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ως ηλεκτροκίνητο σε ταχύτητες μέχρι 140 χλμ./ώρα (20 χλμ./ώρα περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο), ενώ αυξημένη κατά 50% σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι η αυτονομία του με ηλεκτροκίνηση, που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 60 χλμ./ώρα στις τυποποιημένες εργαστηριακές μετρήσεις. Η μπαταρία λιθίου υψηλής τάσης της 330e τοποθετείται κάτω από το πίσω κάθισμα και το ρεζερβουάρ καυσίμου πάνω από τον πίσω άξονα, με μια ελαφρά μείωση του χώρου αποσκευών, που φτάνει τα 375 λίτρα.

  UP