ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Νέο Ford Focus

Η Ford αποκάλυψε το νέο Focus, που αν και σχεδιαστικά ακολουθεί την ίδια βασική φιλοσοφία με το προηγούμενο μοντέλο (με ορισμένες επιλογές που ενισχύουν τον δυναμικό και σπορτίφ χαρακτήρα του), είναι στην ουσία ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα C2 της εταιρείας, με μεταξόνιο αυξημένο κατά 53 χιλιοστά. Κάτι που συμβάλλει στην αύξηση των διαθέσιμων χώρων για τους επιβάτες. Η δημιουργία του αυτοκινήτου βασίστηκε σε δύο κύριους άξονες, αφενός τη διατήρηση των κορυφαίων δυναμικών χαρακτηριστικών που αποτελούν εδώ και χρόνια βασικό στοιχείο του "DNA" του μοντέλου και αφετέρου την ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων τεχνολογιών στα οδηγικά βοηθήματα και ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και στις λειτουργίες συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Η νέα πλατφόρμα ενισχύει τη στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου κατά 20%, υπάρχει ένα νέο πίσω υποπλαίσιο, νέα τεχνολογία ελατηρίων (πατέντα της Ford σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση), συνεχώς ελεγχόμενη απόσβεση και σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης. Η έκδοση ST-Line είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά, ενώ υπάρχει και μία υπερυψωμένη κατά 30 χιλιοστά έκδοση Active. Σε ό,τι αφορά τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, είναι το πρώτο μοντέλο της Ford στην Ευρώπη όπου προσφέρεται με head-up display, υπάρχει προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού με προληπτικό φωτισμό στροφών που παρακολουθεί τις στροφές στο δρόμο αλλά και την οδική σήμανση, σύστημα υποβοήθησης συστήματος διεύθυνσης για αποφυγή εμποδίων, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος κλπ. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει (με βελτιώσεις) τον γνωστό χιλιάρη βενζινοκινητήρα τούρμπο σε εκδόσεις 85, 100 και 125 ίππων και ένα νέο βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο σε εκδόσεις 150 και 182 ίππων. Η εταιρεία προσφέρει επίσης για πρώτη φορά εφαρμογή απενεργοποίησης κυλίνδρου σε τρικύλινδρους κινητήρες. Από πλευράς ντίζελ υπάρχουν δύο νέα σύνολα 1.5 σε εκδόσεις 95 και 120 ίππων και 2.0 με 150 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο με 6 σχέσεις, ενώ διαθέσιμο θα είναι και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Ford Focus

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο VW Touareg

Για πρώτη φορά η VW οργάνωσε την παγκόσμια πρεμιέρα ενός νέου μοντέλου της στην Κίνα, που αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη αγορά της. Πρόκειται για τη νέα γενιά του μεγάλου SUV της γερμανικής εταιρείας, του Touareg, οι δύο προηγούμενες γενιές στου οποίου είχαν συνολικές πωλήσεις παγκοσμίως που πλησίασαν το 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα. Στο νέο Touareg γίνεται και η πρεμιέρα του νέου πλήρως ψηφιακού ταμπλό Innovision Cokpit, στο οποίο συνυπάρχουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το σύστημα επικοινωνίας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, καταργώντας τους περισσότερους παραδοσιακούς διακόπτες και πλήκτρα στο ταμπλό, με τις διάφορες λειτουργίες να ελέγχονται από την οθόνη αφής. Ενώ το άλλο κομμάτι των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου αφορά ένα μεγάλο κατάλογο από οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Το αυτοκίνητο έχει επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης, ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους και προβολείς τεχνολογίας LED. Ελαφρά φαρδύτερο και μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, το αυτοκίνητο έχει παρ' όλα αυτά αμάξωμα ελαφρύτερο κατά 106 κιλά, χάρη στην ευρύτατη χρήση αλουμινίου (48%). Ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει σημαντικά φτάνοντας τα 810 λίτρα. Το νέο Touareg θα προσφέρεται στην ευρωπαϊκή αγορά αρχικά με δύο κινητήρες ντίζελ V6, που αποδίδουν 231 και 286 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο VW Touareg

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Σαλόνι Γενεύης 2018

Το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης άνοιξε ήδη τις πύλες του στο κοινό και οι οργανωτές περιμένουν μεγάλη προσέλευση αν όχι ρεκόρ επισκεπτών, χωρίς όμως να αποφευχθούν κάποιες ηχηρές απουσίες μεγάλων κατασκευαστών -της Mini και της Opel- σε αντίθεση με την πλήρη σύνθεση της περσινής χρονιάς. Δείγμα του προβληματισμού που υπάρχει στις εταιρίες της αυτοκινητοβιομηχανίας για τη συμμετοχή στις μεγάλες εκθέσεις, καθώς αυτές είναι αρκετές και το κόστος ιδιαίτερα υψηλό. Ασχέτως απουσιών πάντως και η φετινή έκθεση παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με αρκετά νέα σημαντικά μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες της αγοράς. Σε ό,τι μας αφορά θα σημειώσουμε και φέτος την υποβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχουν οι περισσότερες εταιρείες στους δημοσιογράφους απ' όλο τον κόσμο που επισκέπτονται την έκθεση για να ενημερώσουν το κοινό, καθώς οι περισσότερες πλέον μας παραπέμπουν στα ειδικά δημοσιογραφικά site στο Internet, όπου πρέπει να… βγάλουμε τα μάτια μας ψάχνοντας για πληροφορίες και φωτογραφίες και να χάσουμε άπειρο χρόνο για να τις «κατεβάσουμε», αντί να τις παρέχουν συγκεντρωμένες σ' ένα "USB stick", όπως γινόταν τόσα χρόνια. Από τις πρεμιέρες νέων μοντέλων της φετινής έκθεσης, θα ξεχωρίσουμε ως πιο ενδιαφέρουσες για την ελληνική αγορά αυτές του νέου Kia Ceed και του νέου Toyota Auris, της υπερυψωμένης έκδοσης του ανανεωμένου Ford Ka+, όπως επίσης και τις παρουσιάσεις των ανανεωμένων Skoda Fabia και Toyota Aygo, ενώ σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητη η BMW X4. Ενδιαφέρον οπωσδήποτε παρουσιάζει η Jaguar I-Pace, ένα "SUV" που σχεδιάστηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό, όπως επίσης και το Lexus UX, που διευρύνει προς τα κάτω τη γκάμα των αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου της θυγατρικής «πολυτελείας» της Toyota και προσφέρεται φυσικά και σε υβριδική έκδοση. Και καθώς διανύουμε την εποχή τις κατακτήσεις της αγοράς από τα SUV, είχαμε και αντίστοιχες πρεμιέρες σε μεγαλύτερες κατηγορίες, όπως αυτές των νέων Ford Edge, Honda CR-V και Hyundai Santa Fe. Εντυπωσιακό το νέο Peugeot 508, που αναβαθμίζει σημαντικά την εικόνα του σε επίπεδα premium και ακόμα πιο εντυπωσιακή βεβαίως η νέα γενιά του μεγάλου 4θυρου κουπέ της Mercedes, της CLS.

περισσότερα...

Ηλεκτρικό Kona από τη Hyundai

Η ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει πλέον να κάνει τα πρώτα της βήματα σε εμπορικό επίπεδο, με μοντέλα παραγωγής που απευθύνονται στο κοινό και όχι σε ειδικούς χρήστες. Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων αρχίζουν να παρουσιάζουν και κάποια αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, όπως για παράδειγμα η Hyundai, που παρουσίασε στην Γενεύη μια ηλεκτρική έκδοση του νέου της μικρού "crossover". Το Kona Electric, που θα προσφέρεται στην ευρωπαϊκή αγορά, έχει περίπου ίδιες διαστάσεις με το συμβατικό μοντέλο, με το μήκος αυξημένο κατά 1,5 εκατοστό και το ύψος κατά 2 εκατοστά. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις από πλευράς κινητήρα και μπαταρίας. Στην πρώτη περίπτωση, η έκδοση αυξημένης αυτονομίας κινείται από ένα ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίππων) έχει μπαταρία 64 kWh που φορτίζεται σε 9 ώρες και 40' από κοινή πρίζα και προσφέρει αυτονομία που σύμφωνα με την εταιρεία φτάνει μέχρι τα 470 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Στη δεύτερη περίπτωση ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 99 kW (135 ίππους), η μπαταρία έχει χωρητικότητα 39,2 kWh και φορτίζεται σε 6 ώρες και 10' από κοινή πρίζα και η αυτονομία φτάνει μέχρι τα 300 χιλιόμετρα. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,6'' για την ισχυρότερη έκδοση κίνηση 9,3'' για τη λιγότερο ισχυρή. Το Kona Electric διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, αντίστοιχο με αυτόν προσφέρονται στα συμβατικά μοντέλα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 332 λίτρα με την καλωδίωση φόρτισης αποθηκευμένη σ' αυτόν και τα 373 λίτρα χωρίς την καλωδίωση φόρτισης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Kona από τη Hyundai

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Jaguar αποκάλυψε την ηλεκτρική I-Pace

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αρχίζουν να χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες και στις παρουσιάσεις των μοντέλων τους, με πολλές παρουσιάσεις να γίνονται σε ζωντανή μετάδοση μέσω Internet. Με αυτόν τον τρόπο αποκάλυψε και η Jaguar το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, λίγες μέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η I-Pace είναι ένα "SUV" που σχεδιάστηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στην αεροδυναμική του αμαξώματος, με συντελεστή Cx 0,29, τιμή πραγματικά πολύ καλή για αμάξωμά αυτού του είδους. Με μήκος 4,682 μ., προσφέρει άνετους χώρους για τέσσερις επιβάτες, αλλά και ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών, που φτάνει τα 656 λίτρα. Το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο, χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής συνδυασμένης ισχύος 400 ίππων, ο ένας από τους οποίους μεταδίδει την κίνηση στο μπροστινό άξονα και ο άλλος στον πίσω. Χάρη και στην εξαιρετική ροπή, που είναι εγγενές στοιχείο των ηλεκτροκινητήρων, το σύστημα προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο αυτοκίνητο και η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8''. Η συστοιχία των μπαταριών είναι τοποθετημένη ανάμεσα στους δύο άξονες, προσφέροντας απόλυτη ισορροπία στη κατανομή βάρους (50-50%) και η φόρτισή τους μπορεί να γίνει με ταχυφορτιστή σε μόλις 40 λεπτά για το 80% της χωρητικότητας τους ή σε 10 περίπου ώρες σε κοινή πρίζα για το ίδιο επίπεδο φόρτισης. Η θεωρητική αυτονομία με πλήρη φόρτιση της μπαταρίας στον νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι 480 χιλιόμετρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Jaguar αποκάλυψε την ηλεκτρική I-Pace

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Mercedes CLS

Η Mercedes αποκάλυψε τη νέα γενιά της CLS λίγες μέρες πριν ανοίξει τις πύλες του το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το μεγάλο τετραθέσιο κουπέ είναι τετρακίνητο, προσφέρει ένα εξαιρετικά αεροδυναμικό αμάξωμα (Cx 0,26) και φυσικά μια τεράστια γκάμα εξοπλισμού με ό,τι πιο σύγχρονο διαθέτει η γερμανική εταιρεία σε ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, οδηγικά βοηθήματα και συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το μήκος του είναι λίγο μικρότερο από 5 μέτρα (4,988) και το μεταξόνιο του λίγο μικρότερο από 3 μέτρα (2,939), εξασφαλίζοντας μεγάλους χώρους για τους επιβάτες κι ένα χώρο αποσκευών 520 λίτρων. Στο λανσάρισμα του το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με μια εντελώς νέα γκάμα κινητήρων, η οποία αποτελείται από 3λιτρα 6κύλινδρα σύνολα. Από πλευράς ντίζελ υπάρχουν δύο εκδόσεις, με 286 και 340 ίππους για τις 350 d και 400 d αντίστοιχα. Η βενζινοκίνητη έκδοση έχει κινητήρα 367 ίππων που συνδυάζεται με ένα «ήπιο» υβριδικό σύστημα 48V με μίζα/γεννήτρια, το οποίο μπορεί να προσφέρει για μικρό χρονικό διάστημα επιπλέον 22 ίππους και πρόσθετη ροπή 25,5 kgm, στην περίπτωση που απαιτείται σε μια γρήγορη επιτάχυνση. Επιπλέον, στη γκάμα υπάρχει και μια έκδοση AMG με τον 3λιτρο κινητήρα να αποδίδει σ' αυτήν 435 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο 9 σχέσεων και οι αναρτήσεις είναι με συστήματα πολλαπλών συνδέσμων εμπρός-πίσω (4 συνδέσμων εμπρός, 5 συνδέσμων πίσω).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Mercedes CLS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Audi A6

Μετά το νέο Α7 η Audi αποκάλυψε και τη νέα γενιά του A6, την οποία περιμένουμε να δούμε την άλλη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Χαρακτηριστικό του πνεύματος της εποχής είναι το γεγονός ότι το σχετικό δελτίο Τύπου της εταιρείας δεν ξεκινάει με τα «αυτοκινητικά» χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου, αλλά με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου των διαφόρων λειτουργιών MMI και τα διάφορα υποσυστήματα επικοινωνίας και πληροφόρησης που αυτό ελέγχει, όπως επίσης και με αναφορά στη μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων που προσφέρονται στο αυτοκίνητο, μεταξύ των οποίων και αυτόματο σύστημα εισόδου και εξόδου σε χώρο στάθμευσης. Συνεχίζοντας την παράδοση, και το νέο μοντέλο έχει ένα εξαιρετικό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx, μόλις 0,24., ενώ η Audi υπόσχεται τους μεγαλύτερους χώρους επιβατών στην κατηγορία. Το A6 θα προσφέρεται αρχικά με τον 3λιτρο βενζινοκινητήρα V6 TFSI που αποδίδει 340 ίππους και τον 3λιτρο ντίζελ TDi με 286 ίππους. Όπως και στο A7, όλοι οι κινητήρες θα διαθέτουν ένα νέο «ήπιο» υβριδικό σύστημα με μίζα-εναλλάκτη. Σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα, το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται με τον κινητήρα απενεργοποιημένο όταν ο οδηγός αφήσει το γκάζι, με την επανεκκίνηση του κινητήρα να γίνεται ομαλά και άμεσα από τη μίζα-εναλλάκτη, που συνδυάζεται με μια μπαταρία λιθίου 12 kW, την οποία φορτίζει ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Το λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην αγορά θα ξεκινήσει στα τέλη Φεβρουαρίου του 2018.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi A6

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Peugeot 508

H Peugeot επιμένει στην παρουσία της στην κατηγορία των μεγάλων σεντάν και αποκάλυψε το εντελώς νέο 508, που προσφέρει τη γαλλική άποψη για τα σεντάν πολυτελείας. Με ιδιαίτερα αεροδυναμικό αμάξωμα (Cx 0,26), για την κατασκευή του οποίου χρησιμοποιήθηκαν τεχνικές που μέχρι τώρα αφορούσαν κυρίως σπορ αυτοκίνητα, ώστε να εξασφαλιστεί ένας πολύ καλός συνδυασμός σπορτίφ γραμμών και εσωτερικής ευρυχωρίας, το 508 έχει μήκος 4,75 μ., με χώρο αποσκευών χωρητικότητας 487 λίτρων. Το εσωτερικό διαθέτει φυσικά το i-Cockpit των σύγχρονων Peugeot, με το χαρακτηριστικό μικρό τιμόνι, μια μεγάλη οθόνη αφής 10'', ψηφιακή όργανα και ακόμα και σύστημα head up display. Βασικό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι φυσικά η -παραδοσιακή για τους Γάλλους- προσπάθεια για κορυφαία άνεση και σε ό,τι αφορά τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων (σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω με στάνταρ μεταβλητή απόσβεση σε όλες τις βενζινοκίνητες εκδόσεις), αλλά και στο εσωτερικό, όπου μπορεί να επιλέξει κανείς ακόμα και μπροστινά καθίσματα με σύστημα μασάζ! Φυσικά το αυτοκίνητο έχει εξοπλιστεί με ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό «οπλοστάσιο», και μία μεγάλη λίστα στοιχείων στάνταρ και έξτρα εξοπλισμού, όπως αρμόζει στην "premium" κατηγορία στην οποία στοχεύει. Το 508 θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρα 1.6 τούρμπο σε εκδόσεις 180 και 225 ίππων (GT) με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και με ντίζελ 1.5 130 ίππων και 2λιτρο 160 ή 180 ίππων με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο (ο 1.5 θα προσφέρεται και με χειροκίνητο εξάρι. Η πρεμιέρα του 508 θα γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το Σεπτέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Peugeot 508

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το νέο Ford Edge

Η Ford αποκάλυψε την ευρωπαϊκή έκδοση της νέας γενιάς του μεσαίου της αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου, του Edge, που κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη σε σπορ έκδοση ST-Line (η γκάμα που θα πωλείται, αργότερα μέσα στο χρόνο, θα περιλαμβάνει και άλλες εκδόσεις εξοπλισμού διαφορετικής φιλοσοφίας). Με νέα αισθητική και μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, το νέο Edge θα προσφέρεται και με μια νέα έκδοση του 2λιτρου ντίζελ EcoBlue της Ford που αποδίδει 238 ίππους. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων (με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών με χειριστήρια στο τιμόνι), ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, που προσαρμόζει τη λειτουργία του στο στιλ του οδηγού και στις συνθήκες κίνησης. Ο νέος κινητήρας έχει διπλό τούρμπο, ένα μικρό υψηλής πίεσης και ένα μεγαλύτερο χαμηλής πίεσης που λειτουργούν εν σειρά, για καλύτερη απόκριση και βελτίωση της ροπής στις χαμηλές στροφές και βελτίωση της ισχύος στις υψηλές στροφές. Ο ίδιος κινητήρας θα προσφέρεται στο Edge και σε έκδοση 190 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το νέο Ford Edge

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Peugeot Rifter

Όπως ήταν αναμενόμενο, μετά την αποκάλυψη τις επιβατικής έκδοσης του νέου Citroen Berlingo, αποκαλύφθηκε από την Peugeot και το αντίστοιχο «αδελφό» μοντέλο που αντικαθιστά το Partner Tepee και θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το οποίο όμως δεν διατηρεί το ίδιο όνομα, αλλά ονομάζεται Rifter. Βασισμένο και αυτό στη νέα πλατφόρμα του γκρουπ που χρησιμοποιείται και στο νέο Berlingo (όπως και στο αντίστοιχο μοντέλο που θα παρουσιάσει η Opel), το Rifter θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικά μήκη αμαξώματος (4,40 και 4,75 μ.) και σε πενταθέσια η επταθέσια έκδοση, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 775 λίτρα στην πενταθέσια έκδοση. Το εσωτερικό του θα διαφέρει απ' αυτό των αδελφών μοντέλων του γκρουπ, διαθέτοντας το χαρακτηριστικό i-Cockpit των σύγχρονων Peugeot, με το μικρό τιμόνι και τα ψηφιακά όργανα. Προαιρετικά το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση, ενώ διαθέσιμο θα είναι και το ηλεκτρονικό σύστημα Advanced Grip Control με τις πολλαπλές ρυθμίσεις για διάφορες επιφάνειες, σε συνδυασμό με σύστημα ελέγχου κατάβασης και λάστιχα εκτός δρόμου M&S. Οι κινητήρες του Rifter θα είναι ο βενζινοκινητήρας 1.2 σε εκδόσεις 110 και 130 ίππων και ο ντίζελ 1.5 σε εκδόσεις 75, 100 και 130 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Peugeot Rifter

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Generation N: η «άλλη Ελλάδα»

Για δεύτερη χρονιά η αντιπροσωπεία της Nissan συνεχίζει τη δράση "Generation N", που έχει ως στόχο να προβάλει τη δραστηριότητα δημιουργικών Ελλήνων της νέας γενιάς, ατόμων ή ομάδων, που μέσα στο ιδιαίτερα δύσκολο περιβάλλον της κρίσης καταφέρνουν να καινοτομούν και να διακρίνονται σε διάφορους τομείς, όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, τέχνη, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κλπ. Φέτος επιλέχθηκαν 19 εκπρόσωποι της "Generation N", άτομα ή ομάδες, η δραστηριότητα των οποίων παρουσιάζεται στη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr, μέσα από ένα βίντεο για τον καθένα. Το κοινό καλείται να επισκεφθεί την ιστοσελίδα www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει ώστε να ξεχωρίσουν οι 10 από τους 19. Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. θα επιβραβεύσει τους 10 πρώτους, παρέχοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, που όπως τόνισαν στη φετινή εκδήλωση παρουσίασης τη δράσης κάποιοι από τους περσινούς νικητές, αποτελεί μια σημαντική βοήθεια για τη διευκόλυνση των δραστηριοτήτων τους. Όσοι από το κοινό συμμετάσχουν στη διαδικασία και ψηφίσουν για τους 10 πρώτους, θα πάρουν μέρος σε μία κλήρωση για 3 ταξίδια στο εξωτερικό.

Νέο Kia Ceed στη Γενεύη

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον επόμενο μήνα, θα γίνει η παρουσίαση του νέου Kia Ceed και η κορεατική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες. Το Ceed είναι πολύ σημαντικό μοντέλο για την Kia στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας το 16% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην ήπειρό μας, όπου και κατασκευάζεται, γι' αυτό η νέα γενιά του δημιουργήθηκε στο ευρωπαϊκό σχεδιαστικό κέντρο της Kia στη Φρανκφούρτη. Το αυτοκίνητο είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα K2 της εταιρείας, έχει το ίδιο μεταξόνιο με το προηγούμενο (2.650 χιλιοστά), αλλά είναι φαρδύτερο κατά 20 χιλιοστά, βελτιώνοντας τους χώρους των επιβατών. Μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα που φτάνει τα 395 λίτρα. Στην γκάμα των κινητήρων θα υπάρχει ο χιλιάρης βενζινοκινητήρας τούρμπο με 120 ίππους όπως και ο νέος 1.4 Τ-GDi των 140 ίππων, ενώ από πλευράς ντίζελ υπάρχει ο νέος 1.6 άμεσου ψεκασμού σε εκδόσεις 115 και 136 ίππων. Το στάνταρ κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων, ενώ ο μεγάλος βενζινοκινητήρας και ο ντίζελ θα είναι διαθέσιμοι και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει επίσης σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, 7 αερόσακους και μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και θα καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών (ή 150.000 χιλιομέτρων). Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Kia Ceed στη Γενεύη

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW X4

Νέα γενιά για την X4 ανακοίνωσε η BMW, σε σχετικά μικρό διάστημα από τότε που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του υπερυψωμένου μεσαίου κουπέ της βαυαρικής εταιρείας (το 2014). Το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο, με μήκος 4,752 μ. (8,1 εκατοστά μεγαλύτερο από το προηγούμενο), ενώ έχει και μακρύτερο μεταξόνιο (2.864 χιλιοστά), κάτι που προϊδεάζει για καλύτερους χώρους επιβατών, ενώ ελαφρά μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα που φτάνει τα 525 λίτρα. Το διαιρούμενο πίσω κάθισμα 40:20:40 ενισχύει την πρακτικότητα του αυτοκινήτου, όπως επίσης και η στάνταρ αυτόματη πίσω πόρτα. Τα φωτιστικά σώματα και οι προβολείς ομίχλης είναι τεχνολογίας LED και φυσικά στο αυτοκίνητο διατίθεται όλη η γκάμα των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων της BMW. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 20,4 εκατοστά. Από πλευράς κινητήρων, υπάρχει ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας τούρμπο με 184 ίππους για την 20i και 252 ίππους για την 30i, ενώ 2λιτρος είναι και ο κινητήρας ντίζελ, με 190 ίππους για την 20d και 231 ίππους για την 30d. Όλοι συνδυάζονται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Θα υπάρξουν επίσης δύο εκδόσεις Μ, βενζινοκίνητη M40i με 360 ίππους και ντίζελ M40d με 326 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW X4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη Mercedes C-Class

H Mercedes ανακοίνωσε την ανανέωση της C-Class και η παγκόσμια πρεμιέρα του ανανεωμένου μοντέλου θα γίνει στις αρχές Μαρτίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η C-Class είναι το κορυφαίο μοντέλο της Mercedes σε πωλήσεις, ξεπερνώντας το 2017 τις 415.000 μονάδες παγκοσμίως (και στις δύο εκδόσεις, σεντάν και στέισον). Το ανανεωμένο μοντέλο έχει υποστεί τις συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές στο εμπρός μέρος, τους προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα. Ελαφρά ανανέωση έχει γίνει και στο εσωτερικό, με νέα υλικά και χρώματα, ενώ υπάρχουν βεβαίως και προσθήκες στον εξοπλισμό, ώστε να είναι διαθέσιμα τα πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα και οι τελευταίες τεχνολογίες συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Διαθέσιμοι επίσης στην ανανεωμένη C-Class είναι και προβολείς πολλαπλής δέσμης τεχνολογίας LED (Multibeam LED), καθένας από τους οποίους αποτελείται από 84 ανεξάρτητα ελεγχόμενους λαμπτήρες LED.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη Mercedes C-Class

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Citroen Berlingo

Η Citroen παρουσίασε την τρίτη γενιά του Berlingo, του μικρού «πολυχρηστικού» μοντέλου της που προσφέρεται και σε επιβατικές και σε επαγγελματικές εκδόσεις και δημιούργησε στην ουσία μία νέα κατηγορία όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 1996. Εκσυγχρονισμένο αισθητικά, αλλά και λειτουργικά, χάρη και στη χρήση της νέας πλατφόρμας EMP2 του γκρουπ PSA, το νέο Berlingo θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις από πλευράς διαστάσεων, M με μήκος 4,40 μ. και XL με μήκος 4,75 μ., που θα διατίθενται με 5 ή με 7 θέσεις. Οι 3 θέσεις της 2ης σειράς είναι ανεξάρτητες και πλήρως αναδιπλούμενες, ενώ οι θέσεις της 3ης σειράς είναι ρυθμιζόμενες κατά μήκος στην έκδοση XL, με μήκος διαδρομής 13 εκατοστά. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 775 λίτρων στην έκδοση M και 1050 στην XL. Επίσης υπάρχουν συνολικά 28 αποθηκευτικοί χώροι για μικροπράγματα στο εσωτερικό, με συνολική χωρητικότητα που μπορεί να φτάσει τα 186 λίτρα. Όπως όλα τα νέα μοντέλα το Berlingo θα προσφέρει μια σειρά από τεχνολογίες συνδεσιμότητας και πληροφόρησης, όπως και ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα. Οι κινητήρες που θα χρησιμοποιούνται είναι ένας βενζινοκινητήρας 1.2 σε εκδόσεις 110 ίππων και 130 ίππων και ένας ντίζελ 1.5 σε εκδόσεις 75, 100 και 130 ίππων. Για τις εκδόσεις των 130 ίππων θα είναι διαθέσιμο και ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Citroen Berlingo

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP