ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η BMW αποκάλυψε την X7

Με τα κάθε είδους SUV να εκτοπίζουν τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο τα παραδοσιακά σεντάν, ακόμα και στις πολυτελείς κατηγορίες, ήταν αναπόφευκτη η παρουσίαση από την BMW και μιας «ναυαρχίδας» των αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου στην γκάμα της. Το νέο μοντέλο, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στις ΗΠΑ, χρησιμοποιεί στο λογότυπό του τον αριθμό 7, τονίζοντάς την αντιστοιχία του με τη σειρά 7 ως ναυαρχίδας των «παραδοσιακών» μοντέλων. Η X7 είναι ένα μεγάλο SUV με μήκος πάνω από 5 μέτρα (5,151), πλάτος ακριβώς 2 μέτρα και μεταξόνιο 3.105 χιλιοστά. Το αυτοκίνητο προσφέρεται στάνταρ με 7 καθίσματα σε 3 σειρές, όλα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και ο χώρος αποσκευών ξεκινάει από 326 λίτρα, με αύξηση μέχρι τα 2.120 λίτρα, ανάλογα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Όλες του οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες, με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Φυσικά διαθέτει όλα τα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας που υπάρχουν διαθέσιμα από τη BMW. Οι κινητήρες που θα προσφέρονται στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην Ευρώπη, όλοι σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων είναι ένας εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας 3 λίτρων με 340 ίππους, ένας εξακύλινδρος ντίζελ 3 λίτρων με 265 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση M 50d θα διαθέτει τον ίδιο κινητήρα ντίζελ σε έκδοση 400 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW αποκάλυψε την X7

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Εκδόσεις GTS για τη νέα Panamera

Η Porsche ανακοίνωσε την προσθήκη δύο εκδόσεων υψηλών επιδόσεων GTS στη γκάμα και της νέας γενιάς της Panamera, όπως ακριβώς και με την προηγούμενη (τώρα η έκδοση GTS προσφέρεται και για τα δύο αμαξώματα). Οι Panamera GTS και Panamera GTS Sport Turismo χρησιμοποιούν ένα 4λιτρο βενζινοκινητήρα V8 "biturbo" ο οποίος αποδίδει 460 ίππους (και 63,2 kgm ροπής), 20 περισσότερους από τον προκάτοχό του, επιταχύνοντας τα δύο αυτοκίνητα από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,1'', ενώ η μέγιστη ταχύτητά τους είναι 292 και 289 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK με 8 ταχύτητες. Στάνταρ είναι η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, ενώ το πλαίσιο των δύο μοντέλων είναι χαμηλωμένο κατά 10 χιλιοστά και τα φρένα είναι μεγαλύτερα (δίσκοι διαμέτρου 390 χιλιοστών και 365 πίσω) για αποτελεσματική διαχείριση της μεγάλης ισχύος και των αντίστοιχων επιδόσεων που προσφέρει. Επίσης, για πρώτη φορά στη γκάμα της Panamera οι δύο εκδόσεις GTS διαθέτουν head-up display.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Εκδόσεις GTS για τη νέα Panamera

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέος βενζινοκινητήρας για το Qashqai

Η Nissan ανακοίνωσε την αντικατάσταση των βενζινοκινητήρων 1.2 και 1.6 με το νέο τετρακύλινδρο σύνολο 1.3 της Renault. Ο νέος κινητήρας θα τοποθετείται στο προσθιοκίνητο Qashqai και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 140 και 160 ίππους αντίστοιχα. Θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ στην έκδοση των 160 ίππων θα μπορεί να συνδυαστεί και με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων DCT, που τοποθετείται για πρώτη φορά σε ένα μοντέλο μαζικής παραγωγής της Nissan. Η ροπή του κινητήρα είναι 24,5 kgm για την έκδοση των 140 ίππων, 26,5 kgm για την έκδοση των 160 ίππων και 27,5 για την έκδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο κινητήρας καλύπτει τις τελευταίες αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d-Temp και σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων από τους κινητήρες που αντικαθιστά, όπως επίσης και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

Σαλόνι Παρισιού 2018

Με αρκετές ενδιαφέρουσες πρεμιέρες, αλλά και με πολλές ηχηρές απουσίες, περισσότερες από κάθε άλλη φορά, άνοιξε τις πύλες του το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, από το οποίο απουσιάζουν φέτος πάνω από 10 μάρκες, που καλύπτουν περίπου το 40% των πωλήσεων της ευρωπαϊκής αγοράς. Μεγάλη προσπάθεια γίνεται να μας πείσουν για την κοσμογονία που γίνεται στον τομέα της ηλεκτροκίνησης (υπάρχουν άλλωστε και πρεμιέρες ηλεκτρικών μοντέλων παραγωγής), με πολλά πρωτότυπα και τεχνολογίες να προβάλλονται εντυπωσιακά. Χωρίς όμως κανένας ακόμα να μας προσφέρει πειστικές ενδείξεις σχετικά με το πότε θα υπάρχουν οι υποδομές που είναι αναγκαίες για τη μαζική διάδοση της ηλεκτροκίνησης και πότε η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης θα φτάσουν σε επίπεδα να κάνουν πρακτική τη χρησιμοποίηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου ως αποκλειστικού ατομικού μεταφορικού μέσου. Και βέβαια τα ποσά που διατίθενται για την έρευνα ανάπτυξης των τεχνολογιών που έχουν σχέση με την ηλεκτροκίνηση είναι τεράστια, αναγκάζοντας τους κατασκευαστές να περιορίζουν τους διαθέσιμους πόρους από άλλες δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων και η παρουσία σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις. Από τα αυτοκίνητα που παρουσιάζονται φέτος στο Παρίσι ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι πρεμιέρες των Γερμανών κατασκευαστών γοήτρου, που κυριολεκτικά έκλεψαν την παράσταση, παρουσιάζοντας η Audi τα νέα Α1 και Q3 και το ηλεκτρικό e-tron, η BMW τη νέα σειρά 3, τη νέα X5, τη Z4 και τη σειρά 8 coupe και η Mercedes τις νέες B-Class και GLE, την A-Class Sedan και την ηλεκτρική EQC. Από εκεί και πέρα, με την εξαίρεση του νέου RAV4, που είναι ένα παγκοσμίως γνωστό και πετυχημένο μαζικό μοντέλο, οι υπόλοιπες πρεμιέρες αφορούν περισσότερο αυτοκίνητα εξειδικευμένα που απευθύνονται σ' ένα πιο περιορισμένο κοινό. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, όπου οι καταναλωτές προτιμούν τα μικρά αυτοκίνητα, έχουν το μικρό SUV DS3 και η νέα γενιά του πασίγνωστου Suzuki Jimny.

περισσότερα...

Υβριδικό και τετρακίνητο Peugeot 3008

Η Peugeot ανακοίνωσε τη διεύρυνση της γκάμας των κινητήρων της στα 508 και 3008 από το Σεπτέμβριο του 2019 με δύο φορτιζόμενα υβριδικά συστήματα, ένα με μπροστινή κίνηση και ένα με τετρακίνηση. Και τα δύο βασίζονται σε μια ειδικά προσαρμοσμένη έκδοση του βενζινοκινητήρα τούρμπο 1.6 PureTech, με ισχύ 180 ίππων στις πρoσθιοκίνητες εκδόσεις Hybrid και 200 ίππων στις τετρακίνητες Hybrid4, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων (e-EAT8), ειδικά σχεδιασμένο για τα συγκεκριμένα υβριδικά συστήματα, στο οποίο ο παραδοσιακός υδραυλικός μετατροπέας ροπής έχει αντικατασταθεί από ένα πολύδισκο συμπλέκτη. Στις τετρακίνητες εκδόσεις υπάρχει ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας 110 ίππων, που κινεί τους πίσω τροχούς. Η μπαταρία λιθίου είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα και προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτροκίνησης για 50 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τη νέα μέθοδο μετρήσεων της απόδοσης και των ρύπων των κινητήρων WLTP). Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει και από κοινή πρίζα σε 7 ώρες.

Σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης τα Τρίκαλα

Σε ένα ακόμα ευρωπαϊκό πρόγραμμα αξιολόγησης και ανάπτυξης των νέων τεχνολογιών στις μεταφορές συμμετέχουν τα Τρίκαλα, η πιο δραστήρια πόλη της Ελλάδας στο συγκεκριμένο τομέα, χάρη στις πρωτοβουλίες του δήμου. Πρόκειται για το πρόγραμμα Elviten, τμήμα του ευρύτερου προγράμματος «HORIZON 2020» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο οποίο εκτός από τα Τρίκαλα συμμετέχουν οι πόλεις Βερολίνο, Ρώμη, Μπάρι, Γένοβα και Μάλαγα. Τα ηλεκτρικά οχήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το ΕΜΠ), εφοδιασμένα με ειδικό υλικό καταγραφής, θα κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης για ένα χρόνο και θα καταγράφονται η ταχύτητα, η πιθανή καθυστέρηση, η αυτονομία και ο τρόπος κίνησής τους μέσα στην πόλη. Πρόκειται για πέντε τρίκυκλα που θα δοθούν σε μεταφορείς (εταιρείες μεταφοράς ή υπηρεσιών delivery), πέντε τετράκυκλα που θα διατίθενται στους δημοτικούς χώρους στάθμευσης σε πολίτες που θα μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για τις δουλειές τους στη πόλη, με καταγραφή των στοιχείων κίνησης, καθώς και ένα μικρό φορτηγάκι, που θα χρησιμοποιείται στην καθαριότητα του Δήμου Τρικκαίων και ειδικότερα στις παιδικές χαρές.

H Seat αποκάλυψε το Tarraco

Ένα ακόμα SUV, το τρίτο κατά σειρά, προστίθεται στη γκάμα της Seat, που έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για το Tarraco. Πρόκειται για ένα μεγάλο SUV, μήκους 4,735 μ., που θα προσφέρεται με 5 ή 7 θέσεις και όπως όλα σχεδόν τα τελευταία μοντέλα του γκρουπ VW, είναι βασισμένο πάνω στη νέα πλατφόρμα MQB. Το όνομα του αυτοκινήτου, που βασίζεται στο όνομα της πόλης Ταραγκόνα, επιλέχθηκε μετά από δημόσια ψηφοφορία, στην οποία συμμετείχαν 140.000 άτομα. Οι κινητήρες με τους οποίους θα προσφέρεται θα είναι δύο βενζινοκινητήρες TSI και δύο ντίζελ. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για έναν 1.5 με 150 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων στην προσθιοκίνητη έκδοση ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων στην τετρακίνητη κι ένα 2λιτρο με 190 ίππους, τετρακίνηση και κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων. Οι δύο ντίζελ είναι 2λιτροι, με 150 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων στην προσθιοκίνητη έκδοση ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων στην τετρακίνητη ή με 190 ίππους, τετρακίνηση και κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων. Το Tarraco θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2019.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - H Seat αποκάλυψε το Tarraco

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η DS αποκάλυψε το DS 3 Crossback

Η "premium" σπορ μάρκα της Citroen, η DS, αποκάλυψε το νέο της μικρό (μήκος 4,21 μ.) "crossover", το DS3 Crossback, που θα κάνει το ντεμπούτο του σε λίγες βδομάδες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, αντικαθιστώντας το μικρό τρίθυρο σούπερ μίνι DS3. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο του γκρουπ PSA που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMP, πάνω στην οποία θα «χτιστούν» όλα τα μελλοντικά μικρά και μικρομεσαία μοντέλα του γαλλικού γκρουπ. Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας DS που σχεδιάστηκε από το μηδέν και δεν αποτελεί μια πιο σπορ παραλλαγή κάποιου μοντέλου της Citroen. Θα προσφέρεται με τρεις βενζινοκινητήρες ισχύος 100, 130 και 155 ίππων και δύο ντίζελ, 100 και 130 ίππων. Καθώς όμως η νέα πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη και για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα υπάρξει στο άμεσο μέλλον (στο δεύτερο εξάμηνο του 2019) και μια ηλεκτρική έκδοσή του με αυτονομία περίπου 300 χιλιομέτρων.

Νέα Mercedes GLE

Η Mercedes αποκάλυψε την νέα γενιά της GLE, που όπως συνηθίζεται με όλα τα νέα μοντέλα, ακόμα και τα μεγάλα, έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 80 χιλιοστά σε σχέση με τον προκάτοχό της, προσφέροντας έτσι και μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες, ενώ ο τεράστιος χώρος αποσκευών φτάνει τα 825 λίτρα. Προαιρετικά το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα, ενώ θα μπορεί να παραγγελθεί και με μία τρίτη σειρά με δύο αναδιπλούμενα καθίσματα. Το μεγάλο SUV είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα MHA της εταιρείας, με αμάξωμα που έχει σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική. Σημαντική καινοτομία που προσφέρει το νέο «σασί» είναι η ενεργός υδροπνευματική ανάρτηση, που ελέγχεται από ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V, το οποίο έχει τη δυνατότητα να ελέγχει ελατήρια και αμορτισέρ ξεχωριστά για κάθε τροχό. Το σύστημα τετρακίνησης θα είναι πλήρως μεταβλητό με τους 6κύλινδρους και 8κύλινδρους κινητήρες, επιτρέποντας τη μεταφορά ροπής στον πίσω άξονα από 0 ως 100%, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει βέβαια ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας. Το λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα γίνει με έναν 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα 367 ίππων (GLE 450), που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα μίζας/εναλλάκτη 48V. Αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλοι κινητήρες, βενζίνης και ντίζελ, καθώς και μια φορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 9 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Mercedes GLE

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Renault Kadjar

Η Renault ανακοίνωσε την ανανέωση του Kadjar, με περιορισμένες αισθητικές αλλαγές στο εξωτερικό, αναβάθμιση του εσωτερικού, αλλά και νέα γκάμα κινητήρων. Εξωτερικά υπάρχουν αλλαγές στους προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει μια νέα κεντρική οθόνη αφής, νέα χειριστήρια του κλιματισμού, νέοι διακόπτες για τα παράθυρα και τους καθρέφτες, νέα υλικά και χρώματα, καθώς και προσθήκες διακοσμητικών από χρώμιο. Βελτιώσεις έχουν γίνει επίσης στα καθίσματα, στην κατανομή του αέρα από το σύστημα κλιματισμού/θέρμανσης, και στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, όμως, στο ανανεωμένο Kadjar κάνει το ντεμπούτο του ο νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας τούρμπο 1.3 TCe, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Mercedes και προσφέρεται σε εκδόσεις 140 και 160 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη. Από πλευράς ντίζελ υπάρχει ο αναβαθμισμένος 1.5, που αποδίδει 1 kgm και 5 ίππους παραπάνω (115) σε σχέση με αυτόν της προηγούμενης γενιάς, όπως επίσης κι ένας μεγαλύτερος κινητήρας 1.749 κ.εκ. με 150 ίππους. Ο τελευταίος θα προσφέρεται και με την τετρακίνητη έκδοση του Kadjar. Το ανανεωμένο Kadjar αναμένεται στην Ελλάδα την άνοιξη του 2019.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Renault Kadjar

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Opel Corsa GSi

Η αναβίωση της οικογένειας εκδόσεων υψηλών επιδόσεων GSi των μοντέλων της (που πρωτοεμφανίστηκε το 1984 και σταμάτησε να παράγεται το 2012) συνεχίζεται από Opel και μετά το Insignia GSi παρουσιάζεται τώρα το Corsa GSi. Με αισθητικές διαφοροποιήσεις από τις άλλες εκδόσεις του Corsa εξωτερικά και εσωτερικά, που τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του, το Corsa GSi κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4 της Opel, που αποδίδει 150 ίππους και ροπή 22,4 kgm σταθερά από τις 3.000 ως τις 4.500 στροφές και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων με πυκνή κλιμάκωση των σχέσεων. Το πλαίσιο και τα φρένα του αυτοκινήτου έχουν ρυθμιστεί από το τμήμα OPC. Σύμφωνα με την εταιρεία το Corsa GSi επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8,9'' και από 80 ως 120 χλμ./ώρα με 5η σε 9,9'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα του φτάνει τα 207 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Opel Corsa GSi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέος κινητήρας 180 ίππων για το Grandland Χ

Η Opel ανακοίνωσε ένα νέο δυνατό βενζινοκινητήρα για το μικρομεσαίο της αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, το Grandland Χ. Ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1,6 λίτρων, χρησιμοποιεί τούρμπο και άμεσο ψεκασμό και αποδίδει 180 ίππους στις 5.500 στροφές και ροπή 25,5 kgm. Εφοδιασμένος με φίλτρο σωματιδίων, ανταποκρίνεται ήδη στις νέες αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Grandland Χ με το νέο κινητήρα επιταχύνει από 0 μέχρι 100 χλμ./ώρα σε 8'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα του είναι 222 χλμ./ώρα.

Ανανέωση για το Jeep Cherokee

Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς του Cherokee η Jeep ανακοίνωσε την ανανέωσή του, που όπως συνηθίζεται στα "facelift" όλων των μοντέλων περιλαμβάνει κατ' αρχάς σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός το πίσω μέρος. Οι βασικότερες από αυτές είναι η νέα μάσκα, τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εμπρός και το ανασχεδιασμένο πίσω καπό, κατασκευασμένο από σύνθετο υλικό. Στο αναβαθμισμένο εσωτερικό υπάρχουν νέα υλικά και νέα διακοσμητικά στοιχεία, ενώ ανασχεδιάστηκε η κεντρική κονσόλα για να προσφέρει μεγαλύτερος χώρος αποθήκευσης. Αύξηση της χωρητικότητας (κατά 70 λίτρα) υπάρχει επίσης στο χώρο αποσκευών, φτάνοντας στα 570 λίτρα. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες το αυτοκίνητο θα προσφέρεται στην Ευρώπη με τον πετρελαιοκινητήρα 2.2 MultiJet σε εκδόσεις 150 και 195 ίππων, ενώ το 2019 θα προστεθεί στη γκάμα κι ένας 2λιτρος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό, που θα αποδίδει γύρω στους 270 ίππους. Βελτιώσεις υπήρξαν επίσης στο σύστημα τετρακίνησης, το βάρος του οποίου μειώθηκε κατά 8 κιλά. Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Cherokee θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη μέσα στο Σεπτέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Jeep Cherokee

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mercedes παρουσίασε την ηλεκτρική EQC

Το πρώτο μοντέλο παραγωγής που σχεδιάστηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό και πρώτο της οικογένειας EQ, παρουσίασε η Mercedes. Όπως απαιτούν οι καταναλωτικές τάσεις της εποχής, πρόκειται για ένα SUV. Διαθέτοντας όλα τα ηλεκτρικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα που χαρακτηρίζουν κάθε Mercedes που... σέβεται τον εαυτό της, κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα για τον εμπρός άξονα κι ένα για τον πίσω, με συνολική ισχύ 300 kW (408 ίππων), που είναι διαφορετικά ρυθμισμένοι (ο μπροστινός είναι βελτιστοποιημένος για λειτουργία στα χαμηλά και μεσαία φορτία, ενώ ο πίσω συνεισφέρει περισσότερο στη δυναμική οδήγηση). Φυσικά υπάρχει κι ένα εξελιγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τις επιβραδύνσεις. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 78 kgm. Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία (η τελική «έγκριση τύπου» δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί) η αυτονομία της EQC μπορεί να ξεπεράσει τα 450 χιλιόμετρα, έχοντας κατανάλωση 22,2 kWh/100 χλμ. Η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,1'' και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 είναι φυσικά μηδενικές. Το βάρος του αυτοκινήτου πλησιάζει τους 2,5 τόνους, με το βάρος της συστοιχίας των μπαταριών (που είναι γερμανικής κατασκευής, από θυγατρική της Mercedes) να είναι 650 κιλά. Το μήκος του αυτοκινήτοy είναι 4,761 μ. και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 500 λίτρα. Η παραγωγή της EQC θα γίνεται στη Γερμανία, στο εργοστάσιο της Mercedes στην Βρέμη, με το ξεκίνημά της να προβλέπεται για το 2019. Ταυτόχρονα προετοιμάζεται η έναρξη της παραγωγής του αυτοκινήτου και σε ένα εργοστάσιο στην Κίνα για την τοπική αγορά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε την ηλεκτρική EQC

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Toyota Corolla Touring Sports

Στην τελευταία έκθεση της Γενεύης, το Μάρτιο, είδαμε τη νέα γενιά του Auris. Μόνο που στην πορεία, πριν ακόμα γίνει το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου, το όνομά του άλλαξε, επιστρέφοντας στο παγκοσμίως γνωστό Corolla, που όπως ανακοίνωσε η Toyota τον Αύγουστο θα είναι πλέον το όνομα του μικρομεσαίου της μοντέλου σ' όλες τις αγορές του κόσμου. Είναι λοιπόν απολύτως φυσιολογικό το ότι και η νέα στέισον έκδοση του αυτοκινήτου που είχαμε δει στη Γενεύη, την οποία αποκάλυψε τώρα η Toyota, υιοθετεί το όνομά Corolla. Η πλήρης ονομασία της είναι Corolla Touring Sports και θα χρησιμοποιεί και αυτή, όπως και το αντίστοιχο χάτσμπακ, το εντελώς νέο υβριδικό σύστημα 180 ίππων, που βασίζεται σε ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα και θα προσφέρεται παράλληλα με το γνωστό σύστημα των 122 ίππων, που χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1.8. Έτσι το νέο μοντέλο θα προσφέρεται πλέον μόνο με ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα, τον γνωστό 1.2 τούρμπο 116 ίππους. Η Toyota τονίζει επίσης ιδιαίτερα το πλεονέκτημα του αυτοκινήτου σε εσωτερικούς χώρους και ιδιαίτερα στο χώρο αποσκευών, που είναι πραγματικά τεράστιος, με χωρητικότητα 598 λίτρων.

  UP