ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Το Skoda Karoq ψηφίστηκε «Αυτοκίνητο του 2019»

Οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» (μεταξύ των οποίων και 2 συντάκτες του auto-internet) επέλεξαν το Skoda Karoq ως «Αυτοκίνητο του 2019», σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Casca στην Μαρίνα Ζέας. Η επιλογή γίνεται κάθε χρόνο το Δεκέμβριο ανάμεσα στα καινούργια αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο και τα οποία τα μέλη του θεσμού έχουν οδηγήσει στους ελληνικούς δρόμους, με κριτήρια που αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές. Σύμφωνα με το σύστημα ψηφοφορίας κάθε μέλος του θεσμού κατανέμει ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην ψηφοφορία. Κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει περισσότερους από 20 βαθμούς και κανένα λιγότερους από 5. Ο μεγαλύτερος αριθμός βαθμών (20 ή λιγότεροι, κατά την κρίση κάθε μέλους) μπορεί να δοθεί μόνο σε ένα αυτοκίνητο, ενώ επιτρέπεται να δοθεί ίδιος αριθμός βαθμών σε δύο ή περισσότερα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Τα 10 αυτοκίνητα που συμμετείχαν (μετά από ψηφοφορία των μελών του θεσμού) στην τελική φάση της επιλογής (με αλφαβητική σειρά) τα Citroen C3 Aircross, Dacia Duster, Ford Focus, Hyundai Kona, Kia Ceed, Mercedes A-Class, Seat Arona, Skoda Karoq, Volvo XC40 και VW T-Roc. Το Karoq κατέκτησε με διαφορά την πρώτη θέση, συγκεντρώνοντας συνολικά 399 βαθμούς, έναντι 289 του Focus και 281 του Duster. Από τους συντάκτες του auto-internet ο Πάνος Φιλιππακόπουλος έδωσε 16 βαθμούς στο Karoq, 14 στο Arona, 12 στο Focus, από 11 στα Duster και Ceed, 8 στην A-Class και από 7 στα C3 Aircross, Kona, XC40 και T-Roc. Ο Γιάννης Τσιρογιάννης έδωσε 14 βαθμούς στο Karoq, 13 στο Duster, 11 στο XC40, 10 στο Focus, από 9 στά C3 Aircross, Kona, Ceed, Arona και T-Roc και 7 στην A-Class. Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν τα λιπαντικά Eneos, η εταιρεία επαγγελματικών εργαλείων USAG και τα ελαστικά Kumho.

McLaren 720S Spider

Μετά την έκδοση κουπέ της νέας 720S, που παρουσιάστηκε πέρσι στη Γενεύη, η McLaren παρουσίασε τώρα και την ανοιχτή έκδοση του νέου της υπεραυτοκινήτου. Το "μονοκόκ" πλαίσιο αποτελείται κι εδώ σε μεγάλο βαθμό από ανθρακονήματα, κάτι που επιτρέπει την επίτευξη της απαραίτητης ακαμψίας με ταυτόχρονη συγκράτηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, μόλις στα 1332 κιλά (δηλαδή μόνο 4% παραπάνω από αυτό της έκδοσης κουπέ), όπως απαιτείται από ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο. Η οροφή είναι υφασμάτινη με ηλεκτροχρωματικό γυάλινο πίσω παράθυρο, το οποίο προσαρμόζεται αυτόματα στο εξωτερικό φως και γίνεται περισσότερο ή λιγότερο διαφανές. Η ενεργός πίσω αεροτομή προσαρμόζεται επίσης αυτόματα στην οδήγηση με ανοιχτή ή κλειστή την οροφή. Όπως και η κλειστή έκδοση, η 720S Spider χρησιμοποιεί τον ίδιο 4λιτρο κινητήρα V8 twin-turbo, που αποδίδει 720 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 2,9'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 7,9''. H μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 341 χλμ./ώρα με κλειστή την οροφή και 325 με ανοιχτή οροφή.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - McLaren 720S Spider

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Skoda παρουσίασε το Scala

Σε μία μάλλον ασυνήθιστη τοποθεσία για παγκόσμιες πρεμιέρες αυτοκινήτων, στο Τελ Αβίβ (όπου η Skoda είναι η πρώτη ευρωπαϊκή μάρκα σε πωλήσεις, με μερίδιο αγοράς 8%), η Skoda παρουσίασε το νέο της μικρομεσαίο μοντέλο. Με διαφορετική φιλοσοφία σε σχέση με το Rapid που αντικαθιστά στη μικρομεσαία κατηγορία, το Scala δεν είναι σεντάν άλλα πεντάθυρο χάτσμπακ. Με μήκος 4,362 μ. και μεταξόνιο 2.649 χιλιοστών υπόσχεται μεγάλους χώρους για τους επιβάτες στο εσωτερικό του, ενώ ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 467 λίτρων. Το εσωτερικό ακολουθεί φυσικά όλες τις σύγχρονες τάσεις, με μια κεντρική οθόνη στο ταμπλό και με δυνατότητα να παραγγελθεί με ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στον στάνταρ και προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται ένας μεγάλος αριθμός από ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Το Scala θα προσφέρεται με τρεις βενζινοκινητήρες TSI (1.0 με 95 ίππους ή με 115 ίππους και 1.5 με 150 ίππους) και ένα ντίζελ (1.6 TDI με 90 ίππους), ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και ένας κινητήρας φυσικού αερίου (1.0 G-Tec με 90 ίππους). Τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων, ανάλογα με την έκδοση, θα είναι δύο χειροκίνητα 5 ή 6 σχέσεων και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 σχέσεις. Η διάθεση του Scala στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2019.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda παρουσίασε το Scala

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Porsche 911

Η Porsche αποκάλυψε την νέα γενιά της 911 στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Όπως απαιτούν βεβαίως οι καιροί, το νέο μοντέλο της Porsche διαθέτει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στον τομέα της συνδεσιμότητας, αλλά η Porsche δεν παρέλειψε βέβαια να ενισχύσει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το θρυλικό μοντέλο της και ταυτίζονται με την απόλαυση της οδήγησης. Η νέα 911 χρησιμοποιεί μια νέα γκάμα υπερτροφοδοτούμενων 6κύλινδρων κινητήρων «μπόξερ» με μεγαλύτερη ισχύ και μικρότερη κατανάλωση, που συνδυάζονται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK με 8 ταχύτητες. Για τις εκδόσεις που είναι άμεσα διαθέσιμες η Porsche αναφέρει πως ο κινητήρας των Carrera S (με πίσω κίνηση) και Carrera 4S (τετρακίνητη) αποδίδει πλέον 450 ίππους, 30 περισσότερους από το προηγούμενο μοντέλο. Για την 911 δεν προβλέπεται κάποια φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, γιατί η εταιρεία θεωρεί πως δεν θα είχε τις επιδόσεις που απαιτούνται από τους πελάτες του μοντέλου, έχει ήδη άλλωστε αναγγείλει τη παρουσίαση ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου για τον επόμενο χρόνο. Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό, που συνδυάζει το παραδοσιακό μεγάλο στροφόμετρο στο κέντρο του πίνακα οργάνων, με δυο ψηφιακά όργανα και μια μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, που αξιοποιούν τις σύγχρονες τεχνολογίες. Και φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, μεταξύ οποίων και μία επιλογή για ασφαλέστερη οδήγηση σε βρεγμένο δρόμο (Porsche Wet mode). Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,7'' για την Carrera S και 3,7'' Carrera 4S, και μέγιστη ταχύτητα 308 και 306 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Porsche 911

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Υβριδική τετρακίνηση για το ανανεωμένο Prius

Η Toyota παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το ανανεωμένο Prius, το οποίο εκτός των συνηθισμένων αισθητικών αλλαγών στο εξωτερικό και το εσωτερικό, διαθέτει πλέον και μια έκδοση με ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης. Το Prius Hybrid AWD-i, σε αντίθεση με την μπαταρία λιθίου της πρροσθιοκίνητης έκδοσης, έχει μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου που σύμφωνα με την εταιρεία είναι σχεδιασμένη για καλύτερη απόδοση σε συνθήκες ψύχους. Το σύστημα τετρακίνησης διαθέτει ένα πρόσθετο ηλεκτρικό κινητήρα, που κινεί τους πίσω τροχούς όταν χρειάζεται. Αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει από στάση μέχρι τα 10 χλμ./ώρα, όπως επίσης και όταν ανιχνευτούν συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης από ειδικούς αισθητήρες, σε ταχύτητες ανάμεσα στα 10 και τα 70 χλμ./ώρα. Η επιλογή αυτή περιορίζει το πρόσθετο βάρος από το σύστημα τετρακίνησης, που δεν διαθέτει κεντρικό διαφορικό και άξονα μετάδοσης προς τους πίσω τροχούς. Η πρώτη εμφάνιση του ανανεωμένου Prius επί ευρωπαϊκού εδάφους θα γίνει στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών, τον Ιανουάριο του 2019.

Νέο Range Rover Evoque

Η Land Rover παρουσίασε στη Μ. Βρετανία το νέο Evoque, φιλοδοξώντας να συνεχίσει την ιδιαίτερα πετυχημένη πορεία του προηγούμενου μοντέλου, που πούλησε πάνω από 772.000 αυτοκίνητα από το 2010 που πρωτοπαρουσιάστηκε. Το νέο μοντέλο, που βασίζεται σε μία βελτιωμένη έκδοση της πλατφόρμας του προηγούμενου με μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 21 χιλιοστά, θα προσφέρεται πλέον μόνο σε 5θυρη έκδοση με μήκος 4,371 μ., καθώς η ζήτηση για την 3θυρη έκδοση του προηγούμενου ήταν πλέον ασήμαντη (γύρω στο 3%). Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 591 λίτρα. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με 3 κινητήρες ντίζελ και 3 βενζίνης, όλους 2λιτρους, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων της ZF, αλλά στο τέλος του επόμενου χρόνου θα προστεθεί στη γκάμα και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με ένα νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα κι έναν ηλεκτροκινητήρα ώστε να μειωθεί ο μέσος όρος εκπομπών CO2 της γκάμας. Οι ντίζελ θα έχουν ισχύ 150, 180 και 240 ίππων και οι βενζινοκινητήρες 200, 249 και 300 ίππων. Οι τετρακίνητες εκδόσεις του νέου Evoque θα έχουν επίσης ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με μίζα-γεννήτρια 48V. Το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει 4 διαφορετικές επιλογές ρύθμισης, ανάλογα με την επιφάνεια κίνησης του αυτοκινήτου. Η απόσταση από το έδαφος είναι 21,2 εκατοστά και το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μέσα σε νερό με βάθος μέχρι 60 εκατοστών. Το σύστημα συνδεσιμότητας του νέου μοντέλου είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ αντί για εσωτερικό καθρέφτη θα έχει μία οθόνη που θα προσφέρει ευρύτερη εικόνα του πίσω μέρους από μία κάμερα. Κάμερα επίσης υπάρχει και εμπρός, προβάλλοντας στον πίνακα οργάνων την εικόνα του δρόμου εμπρός από το αυτοκίνητο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Range Rover Evoque

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Toyota Corolla Sedan

Επιστρέφοντας και πάλι στο όνομα Corolla για το μικρομεσαίο της μοντέλο που αντικατέστησε το Auris, η Toyota παρουσίασε τώρα και μία έκδοση σεντάν, μετά το χάτσμπακ που έδειξε στη Γενεύη και το στέισον που έδειξε στο Παρίσι. Όπως και οι άλλες εκδόσεις του μοντέλου, το σεντάν είναι «χτισμένο» πάνω στη νέα πλατφόρμα GA-C της ιαπωνικής εταιρείας, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος, χαμηλότερο κέντρο βάρους και πίσω ανάρτηση με σύστημα πολλαπλών συνδέσμων. Η Corolla Sedan θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 132 ίππους, όπως επίσης και με το υβριδικό σύστημα των 122 ίππων, που χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1.8. Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota στην Τουρκία, θα ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Toyota Corolla Sedan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η νέα φορτιζόμενη υβριδική BMW 330e

Η BMW ανακοίνωσε την προσθήκη της φορτιζόμενης υβριδικής έκδοσης 330e στη νέα σειρά 3 που παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Το αυτοκίνητο κινείται από ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 184 ίππους που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων, ο οποίος αποδίδει συνεχή ισχύ 68 ίππων και στιγμιαία μέγιστη ισχύ 113 ίππων. Η συνδυασμένη μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 252 ίπποι. Για τις επιδόσεις του η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6'' και μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ως ηλεκτροκίνητο σε ταχύτητες μέχρι 140 χλμ./ώρα (20 χλμ./ώρα περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο), ενώ αυξημένη κατά 50% σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι η αυτονομία του με ηλεκτροκίνηση, που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 60 χλμ./ώρα στις τυποποιημένες εργαστηριακές μετρήσεις. Η μπαταρία λιθίου υψηλής τάσης της 330e τοποθετείται κάτω από το πίσω κάθισμα και το ρεζερβουάρ καυσίμου πάνω από τον πίσω άξονα, με μια ελαφρά μείωση του χώρου αποσκευών, που φτάνει τα 375 λίτρα.

Στην αγορά αυτοκίνητο με υδρογόνο από τη Mercedes

H Mercedes ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να παραδίδει σε επιλεγμένους πελάτες, μεταξύ των οποίων μεγάλοι οργανισμοί και κρατικές υπηρεσίες, αλλά και ιδιωτικές εταιρείες, έναν αριθμό από αυτοκίνητα με συσσωρευτές καυσίμου που λειτουργούν με υδρογόνο. Πρόκειται για μία έκδοση της GLC, την GLC F-Cell, η οποία χρησιμοποιεί τους συσσωρευτές καυσίμου για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα του αυτοκινήτου, αλλά έχει ταυτόχρονα και τη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας της από μία πρίζα ή ειδικό φορτιστή. Το αυτοκίνητο, που έχει φυσικά μηδενικές εκπομπές CO2, έχει δύο ρεζερβουάρ υδρογόνου από σύνθετο υλικό, που περιέχουν συνολικά 4,4 κιλά και προσφέρουν μία αυτονομία περίπου 430 χιλιομέτρων, ενώ αν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, προσθέτει στην αυτονομία μέχρι 50 περίπου χιλιόμετρα ακόμα, σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 155 kW (211 ίπποι). Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο γίνεται σε μόλις 3 λεπτά, χρόνος που μπορεί να συγκριθεί με αυτόν του ανεφοδιασμού ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Οι χρήστες των αυτοκινήτων θα βρίσκονται σε πόλεις της Γερμανίας όπου ήδη υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού με υδρογόνο, όπως η Στουτγάρδη, το Ντίσελντορφ, το Βερολίνο, το Αμβούργο, η Φρανκφούρτη, το Μόναχο και η Κολονία. Η απόκτηση του αυτοκινήτου θα γίνεται με τη μέθοδο της ενοικίασης, με το σχετικό συμβόλαιο να περιλαμβάνει όλη τη συντήρηση και τις πιθανές επισκευές που θα χρειαστούν. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν στη Γερμανία 50 σταθμοί ανεφοδιασμού αυτοκινήτων με υδρογόνο και μέχρι το τέλος του 2019 αναμένεται να φτάσουν τους 100 περίπου, με μακροπρόθεσμο στόχο ένα συνολικό αριθμό 400 σταθμών.

Νέο Mitsubishi L200

Η Mitsubishi αποκάλυψε το νέο L200, που θα αρχίσει να πωλείται την επόμενη εβδομάδα στην Ταϊλάνδη, όπου και κατασκευάζεται, για να ακολουθήσει το λανσάρισμα του στην παγκόσμια αγορά, σε περίπου 150 χώρες. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με δύο διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης, το Super-Select 4WD για πιο δύσκολες απαιτήσεις και το Easy-Select 4WD, για ευκολότερη επιλογή τρόποy λειτουργίας ανάλογα με την επιφάνεια κίνησης. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει μια νέα επιλογή Off-road για εκτός δρόμου κίνηση, που ελέγχει την ισχύ του κινητήρα, τη μετάδοση και τα φρένα και προσφέρει διαφορετικές ρυθμίσεις για κίνηση σε χώμα, λάσπη/χιόνι, άμμο και βράχια. Υπάρχει επίσης και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κατάβασης. Στο αυτοκίνητο χρησιμοποιούνται μια σειρά από ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, που μέχρι τώρα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε κυρίως σε επιβατικά αυτοκίνητα (π.χ. ανίχνευση πεζών, προειδοποίηση για διασταυρούμενη κυκλοφορία πίσω κατά τη κίνηση με όπισθεν, σύστημα ελέγχου νεκρής γωνίας κλπ.) Στο νέο μοντέλο χρησιμοποιούνται επίσης μεγαλύτεροι δίσκοι στα φρένα, ενώ το αυτόματο κιβώτιο των πέντε ταχυτήτων αντικαταστάθηκε με ένα νέο εξάρι.

Η BMW παρουσίασε την ανοιχτή σειρά 8

Ταυτόχρονα με την έναρξη της εμπορικής διάθεσης του κορυφαίου της κουπέ της σειράς 8, που παρουσίασε το καλοκαίρι, η BMW αποκάλυψε τώρα και την ανοιχτή έκδοση του αυτοκινήτου, με υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή που ανοίγει αυτόματα σε 15'' ακόμα και εν κινήσει με 50 χλμ./ώρα. H σειρά 8 Convertible θα αρχίσει να διατίθεται στην αγορά τον ερχόμενο Μάρτιο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, τη βενζινοκίνητη Μ850i με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 4,4 λίτρων με άμεσο ψεκασμό, ο οποίος αποδίδει 530 ίππους και την πετρελαιοκίνητη 840d που χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο εν σειρά πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 320 ίππους. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων της BMW. Μεγάλη σημασία έχει δοθεί στον περιορισμό του βάρους του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με την εξασφάλιση πολύ καλής ακαμψίας του αμαξώματος, στόχος για την επίτευξη του οποίου έχει γίνει αρκετά μεγάλη χρήση αλουμινίου, μαγνησίου και σύνθετων υλικών. Ειδικά για την ανοιχτή σειρά 8 προσφέρονται προαιρετικά εμπρός καθίσματα με προσκέφαλα που έχουν ενσωματωμένο σύστημα θέρμανσης του αυχένα, ενώ στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι ο ανεμοθραύστης πίσω.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW παρουσίασε την ανοιχτή σειρά 8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

10 αυτοκίνητα για τον τίτλο «Αυτοκίνητο του 2019»

Μετά από ψηφοφορία των 26 μελών του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», ολοκληρώθηκε η διαδικασία για την επιλογή των 10 αυτοκινήτων που θα συμμετάσχουν στην τελική φάση της φετινής διοργάνωσης, για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου του 2018». Τα μέλη του θεσμού είναι δημοσιογράφοι που ασχολούνται με την αυτοκινητική ενημέρωση σε διάφορα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα (μεταξύ των οποίων και το auto-internet) στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και επέλεξαν φέτος (αλφαβητικά) για την τελική φάση τα εξής 10 αυτοκίνητα ανάμεσα στα νέα μοντέλα που άρχισαν να διατίθενται στην ελληνική αγορά το τελευταίο 12μηνο: Citroen C3, Dacia Duster, Ford Focus, Hyundai Kona, Kia Ceed, Mercedes A-Class, Seat Arona, Skoda Karoq, Volvo XC40 και VW T-Roc. Από αυτά τα 10 μοντέλα θα επιλέγει το «Αυτοκίνητο του 2019», μετά από ψηφοφορία που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου.

Cupra Ateca, το σπορ SUV

Επεκτείνοντας και στην κατηγορία των "SUV" την αμιγώς σπορ γκάμα των μοντέλων της που θα προσφέρει μέσω της, αυτόνομης πλέον, μάρκας Cupra, η Seat παρουσίασε το Cupra Ateca, που φιλοδοξεί να συνδυάσει τη φιλοσοφία των SUV με ένα καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον 2λιτρο κινητήρα τούρμπο (TSI) του γκρουπ VW σε έκδοση που αποδίδει 300 ίππους και ροπή 40,8 kgm και συνδυάζεται με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και σύστημα τετρακίνησης 4Drive. Το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, που συμπεριλαμβάνει και τον έλεγχο της τετρακίνησης, προσφέρει έξι διαφορετικές επιλογές: Comfort, Sport, Individual, Snow, Off-Road και Cupra. Σχετικά με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5,2'' και μέγιστη ταχύτητα 247 χλμ./ώρα. Αναβάθμιση έχει υποστεί και το σύστημα πέδησης, με μεγαλύτερους δίσκους εμπρός και πίσω, ενώ προαιρετικά προσφέρονται φρένα 18'' της Brembo.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Cupra Ateca, το σπορ SUV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η VW παρουσίασε το T-Cross

Σε τρία διαφορετικά μέρη του πλανήτη την ίδια μέρα, το Άμστερνταμ τη Σαγκάη και το Σάο Πάουλο, για να τονίσει προφανώς τον παγκόσμιο χαρακτήρα του, η VW παρουσίασε το νέο της μικρό crossover, το T-Cross, το οποίο επίσης θα κατασκευάζονται σε τρεις διαφορετικές ηπείρους, στην Ευρώπη (στο εργοστάσιο της VW στην Ισπανία, όπου θα γίνει επένδυση 1 δις ευρώ μέχρι το 2019), τη Νότια Αμερική και την Ασία (Κίνα). Βασισμένο, όπως και οι άλλοι «συγγενείς» του στο γερμανικό γκρουπ στη νέα πλατφόρμα MQB, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,11 μ. και μεταξόνιο 2.560 χιλιοστών. Τα πίσω καθίσματα ρυθμίζονται κατά μήκος σε μια διαδρομή 14 εκατοστών, κάτι που προσθέτει ιδιαίτερη ευελιξία στη διαμόρφωση των χώρων για επιβάτες και αποσκευές. Ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα από 385 ως 455 λίτρα. Οι κινητήρες με τους οποίους θα προσφέρεται το T-Cross είναι ο υπερτροφοδοτούμενος χιλιάρης TSI σε εκδόσεις 95 και 115 ίππων, ο 1.5 TSI των 150 ίππων και ο ντίζελ 1.6 TDI με 95 ίππους, όλοι συμβατοί με τις τελευταίες αυστηρότερες ευρωπαϊκές παραγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η VW παρουσίασε το T-Cross

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η BMW αποκάλυψε την X7

Με τα κάθε είδους SUV να εκτοπίζουν τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο τα παραδοσιακά σεντάν, ακόμα και στις πολυτελείς κατηγορίες, ήταν αναπόφευκτη η παρουσίαση από την BMW και μιας «ναυαρχίδας» των αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου στην γκάμα της. Το νέο μοντέλο, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στις ΗΠΑ, χρησιμοποιεί στο λογότυπό του τον αριθμό 7, τονίζοντάς την αντιστοιχία του με τη σειρά 7 ως ναυαρχίδας των «παραδοσιακών» μοντέλων. Η X7 είναι ένα μεγάλο SUV με μήκος πάνω από 5 μέτρα (5,151), πλάτος ακριβώς 2 μέτρα και μεταξόνιο 3.105 χιλιοστά. Το αυτοκίνητο προσφέρεται στάνταρ με 7 καθίσματα σε 3 σειρές, όλα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και ο χώρος αποσκευών ξεκινάει από 326 λίτρα, με αύξηση μέχρι τα 2.120 λίτρα, ανάλογα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Όλες του οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες, με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Φυσικά διαθέτει όλα τα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας που υπάρχουν διαθέσιμα από τη BMW. Οι κινητήρες που θα προσφέρονται στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην Ευρώπη, όλοι σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων είναι ένας εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας 3 λίτρων με 340 ίππους, ένας εξακύλινδρος ντίζελ 3 λίτρων με 265 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση M 50d θα διαθέτει τον ίδιο κινητήρα ντίζελ σε έκδοση 400 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW αποκάλυψε την X7

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP