ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Mercedes A-Class Sedan

Η εποχή μας μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα «φιλική» για τα σεντάν, που υποχωρούν συνεχώς απέναντι στην πλημμυρίδα των SUV, υπάρχουν όμως ακόμα αγορές που αντιστέκονται και πελάτες που -ειδικά στις premium κατηγορίες- εξακολουθούν να προτιμούν το παραδοσιακό τετράθυρο αμάξωμα. Και καθώς η Mercedes είναι ένας κατασκευαστής που απευθύνεται σε όλη την υφήλιο, κάνει τώρα την μάλλον ασυνήθιστη κίνηση να παρουσιάσει ένα μικρομεσαίο σεντάν πάνω στη βάση της A-Class, το οποίο θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του το φθινόπωρο στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι. Χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου είναι η εντυπωσιακή αεροδυναμική του (Cx μόλις 0,22), με την Mercedes να τονίζει ότι, σε συνδυασμό και με την περιορισμένη μετωπική επιφάνειά του, το νέο μοντέλο είναι αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο με τη μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση από οποιοδήποτε άλλο στον κόσμο. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,549 μ. και ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 420 λίτρα. Στο λανσάρισμα του το αυτοκίνητο θα προσφέρεται στη βενζινοκίνητη έκδοση A 200 με τον κινητήρα 1.4 με 163 ίππους και στην ντίζελ A 180 d, με τον κινητήρα 1.5 με 116 ίππους. Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Mercedes A-Class Sedan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Audi Q3

Η Audi αποκάλυψε τη δεύτερη γενιά του μικρομεσαίου της αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου, του Q3. Μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο σε όλες σχεδόν τις διαστάσεις, έχει μήκος 4,485 μ. (97 χιλιοστά μεγαλύτερο από πριν), με μεταξόνιο 2.680 χιλιοστών, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Τα πίσω καθίσματα είναι ρυθμιζόμενα κατά μήκος σε μια διαδρομή 15 εκατοστών, με το μεγάλο χώρο αποσκευών να κυμαίνεται από 530 ως 675 λίτρα, ανάλογα με τη θέση τους. Ρυθμιζόμενες επίσης είναι οι διαιρούμενες (40/20/40) πλάτες των πίσω καθισμάτων, ενώ το ύψος φόρτωσης του πορτμπαγκάζ μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που είναι διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις και φυσικά το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, αλλά και σε οδηγικά βοηθήματα και ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας. Το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο ή τετρακίνητο και θα προσφέρεται σε τρεις βενζινοκίνητες και μία πετρελαιοκίνητη έκδοση, με ισχύ από 150 έως 230 ίππους. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 ταχυτήτων ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic 7 ταχυτήτων. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι παραδόσεις του νέου μοντέλου θα ξεκινήσουν από τη Γερμανία τον ερχόμενο Νοέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi Q3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Renault Megane R.S. Trophy

Η Renault παρουσίασε το Megane R.S. Trophy, τρίτη γενιά της κορυφαίας σπορ έκδοσης του Megane. Το νέο R.S. Trophy χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1.8 τούρμπο με 300 ίππους o οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή εξάρι ημιαυτόματό διπλού συμπλέκτη EDC. Το εξελιγμένο από την Renault Sport πλαίσιο έχει ειδικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση ((25% σκληρότερα αμορτισέρ, 30% πιο σφιxτά ελατήρια και 10% πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές ράβδους), ενώ το αυτοκίνητο εφοδιάζεται επίσης με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen. Άλλο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι το σύστημα ενεργούς τετραδιεύθυνσης 4Control. Τα εμπρός δισκόφρενα είναι κατασκευασμένα από ένα συνδυασμό αλουμινίου και χάλυβα, για μείωση του βάρους και καλύτερη απαγωγή της θερμότητας. Οι ζάντες αλουμινίου είναι 19'' και τα λάστιχα είναι της Bridgestone. Τον επόμενο χρόνο θα είναι διαθέσιμες και νέες ελαφρύτερες ζάντες, που θα μειώνουν το βάρος του κάθε τροχού κατά 2 κιλά και θα συνδυάζονται με λάστιχα της Bridgestone ειδικά κατασκευασμένα για τη Renault Sport. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με μπάκετ καθίσματα της Recaro, τοποθετημένα δύο εκατοστά χαμηλότερα από αυτά του απλού μοντέλου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Renault Megane R.S. Trophy

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Audi TT

Ακόμα και τα αυτοκίνητα που διακρίνονται για το ξεχωριστό τους «ντιζάιν» δεν μπορούν να αποφύγουν την καθιερωμένη πλέον -κυρίως σχεδιαστική- ανανέωση στο μέσον της εμπορικής τους ζωής. Αν και δεν θα περίμενε κανείς ότι χρειάζονται κάποιες αλλαγές στο εμβληματικό κουπέ της Audi για να δείχνει σύγχρονο, οι Γερμανοί παρουσίασαν μια ανανεωμένη έκδοσή του, με τις βασικές σχεδιαστικές αλλαγές να περιορίζονται στο εμπρός μέρος, όπου υπάρχει νέα γρίλια και μεγαλύτεροι αεραγωγοί. Υπάρχουν επίσης κάποια νέα χρώματα για το αμάξωμα, ενώ το αυτοκίνητο διατίθεται και με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic με 7 ταχύτητες. Όπως γίνεται με όλες τις ανανεώσεις μοντέλων, που αποτελούν μια καλή ευκαιρία για να «προλάβουν» οι κατασκευαστές τις ραγδαίες εξελίξεις στα ηλεκτρονικά συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας των αυτοκινήτων, το αυτοκίνητο διαθέτει μια γκάμα με τα πιο σύγχρονα συστήματα του είδους. Τέλος η εταιρεία τονίζει ότι οι κινητήρες βενζίνης εφοδιάζονται με φίλτρο σωματιδίων, ώστε να ανταποκρίνονται στις πιο σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Audi TT

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Βραβείο για το ΕΜΠ στο Μαραθώνιο Οικονομίας Shell

Το Βραβείο Ασφάλειας Οχήματος απονεμήθηκε στην ομάδα «Προμηθέας» της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ κατά το φετινό «Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell», που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο με συμμετοχή 147 ομάδων από 27 χώρες. Η ομάδα του ΕΜΠ διαγωνίστηκε με το ηλεκτροκίνητο όχημα Πυρφόρος στην κατηγορία Prototype (Battery Electric), όπου κατέλαβε της 23η θέση, με επίδοση 201 χιλιόμετρα ανά κιλοβατώρα. Η κριτική επιτροπή απένειμε στην ομάδα του ΕΜΠ το Βραβείο Ασφάλειας Οχήματος, ένα από τα 5 βραβεία που απονέμονται για τις δοκιμασίες εκτός πίστας επιβραβεύοντας τον τρόπο με τον οποίο η ομάδα διαχειριζόταν και ενσωμάτωνε τον έλεγχο κινδύνου στο έργο συνολικά, από τη σχεδίαση του αυτοκινήτου μέχρι την ασφάλεια στην πίστα. Στην εκδήλωση συμμετείχε επίσης η ομάδα «Ποσειδώνας» από τα τμήματα Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Αυτοματισμού και Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα με το όχημα Τριήρης στην ίδια κατηγορία με το ΕΜΠ -Prototype (Battery Electric)- όπου κατέλαβε την 10η θέση με 458 χιλιόμετρα ανά κιλοβατώρα.

Νέο Volvo S60

Η Volvo αποκάλυψε το νέο S60, παράλληλα με τα εγκαίνια του νέου εργοστασίου της στη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, όπου και θα κατασκευάζεται. Είναι το πρώτο μοντέλο της σουηδικής εταιρείας που θα κατασκευάζεται στις ΗΠΑ, δείγμα της μεγάλης σημασίας που έχει για αυτήν η αμερικανική αγορά. Ταυτόχρονα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που δεν θα προσφέρεται με κινητήρα ντίζελ, ξεκινώντας τη στροφή που ανακοίνωσαν οι Σουηδοί προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο της εταιρείας στις εκδόσεις T6 και Τ8, καθώς και σε δύο αντίστοιχες φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, T6 Twin Engine και Τ8 Twin Engine. Το S60 βασίζεται στην μεταβλητή πλατφόρμα SPA της Volvo, όπως και το νέο XC60 αλλά και η σειρά 90. Θα διαθέτει φυσικά όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα που χρησιμοποιεί η Volvo και αποτελούν μία πρώτη εικόνα των τεχνολογιών αυτόνομης κίνησης στην οποία στοχεύει η αυτοκινητοβιομηχανία. Απολύτως σύγχρονο είναι βεβαίως το αυτοκίνητο και από πλευράς συνδεσιμότητας, προσφέροντας συμβατότητα με τα συστήματα Apple CarPlay, Android Auto και 4G.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Volvo S60

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Jeep Renegade

Σημαντική ανανέωση ανακοίνωσε η FCA για το Jeep Renegade, περιλαμβάνοντας όχι μόνο αισθητικές αλλαγές αλλά και νέους κινητήρες. Οι σχεδιαστικές επεμβάσεις έχουν γίνει -όπως συνήθως στα "facelift"- στο εμπρός και το πίσω μέρος, αλλά και στα «φτερά», με στόχο εκτός από την ανανέωση να υπάρχει και μία εμφανής σύνδεση του Renegade με το νέο Wrangler. Διαθέσιμο με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση, το ανανεωμένο Renegade θα προσφέρεται με νέα γκάμα κινητήρων, στην οποία προστέθηκαν ένας νέος 3κύλινδρος χιλιάρης με τούρμπο, οποίος αποδίδει 120 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων κι ένας 4κύλινδρος 1.3 με 150 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αυτοί οι δύο κινητήρες θα χρησιμοποιούνται στο προσθιοκίνητο Renegade, ενώ ο 1.3 σε έκδοση 180 ίππων θα χρησιμοποιείται στο τετρακίνητό σε συνδυασμό με το εννιάρι αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας. Και οι δύο κινητήρες είναι αλουμινένιοι, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, την τρίτη γενιά της τεχνολογίας MultiAir και καλύπτουν τις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Τη γκάμα συμπληρώνουν δύο κινητήρες ντίζελ, 1.6 με 120 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη και 2λιτρος με 140 ή 170 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο εννιάρι. Βελτιώσεις έχουν γίνει, τέλος, και στο εσωτερικό με νέα υλικά και χρώματα, σχεδιαστικές μικροαλλαγές, νέες ποτηροθήκες και πρόσθετες θέσεις για μικροαντικείμενα, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και μια θήκη για iPad Mini ή άλλα μικρά ηλεκτρονικά αξεσουάρ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Jeep Renegade

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Audi A1

Η Audi αποκάλυψε την νέα γενιά του A1, που θα λανσαριστεί στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2019. Το νέο σούπερ μίνι της premium μάρκας του γκρουπ VW είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο κατά 5,6 εκατοστά, ξεπερνώντας πλέον τα 4 μ. (4,03), όπως είναι ο κανόνας στην κατηγορία. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι βελτιωμένοι και ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 65 λίτρα, φτάνοντας πλέον τα 335. Το σύγχρονο εσωτερικό διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων ακόμα και στη βασική έκδοση. Φυσικά, όπως είναι η τάση της εποχής, προσφέρεται η τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ό,τι αφορά την συνδεσιμότητα και τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, ενώ χρησιμοποιούνται πλέον και ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας που μέχρι τώρα υπήρχαν στις μεγαλύτερες κατηγορίες. Η ανακοίνωση της εταιρείας δεν αναφέρει όλες τις λεπτομέρειες για τους κινητήρες που θα χρησιμοποιούνται, πέρα από το γεγονός ότι πρόκειται για βενζινοκινητήρες τούρμπο με άμεσο ψεκασμό και ισχύ από 95 ως 200 ίππους. Όλοι οι κινητήρες θα μπορούν να συνδυαστούν με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, εκτός από την κορυφαία έκδοση που θα διαθέτει στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi A1

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αναβάθμιση για την έκθεση Automechanika

Η Automechanika, η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση για τις υπηρεσίες που αφορούν το αυτοκίνητο (επιβατικό και επαγγελματικό), που πραγματοποιείται στην Φρανκφούρτη τα «ζυγά» χρόνια (εναλλάξ δηλαδή με τη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου), γιορτάζει φέτος την 25η διοργάνωσή της και ανακοίνωσε την αναβάθμισή της, με μια σειρά από προσθήκες και βελτιώσεις, που διευρύνουν ακόμα περισσότερο τις κατηγορίες επαγγελματιών στους οποίους απευθύνεται. Έτσι, από τις 11 ως τις 15 Σεπτεμβρίου φέτος που θα πραγματοποιηθεί η 25η Automechanika, ενσωματώνεται σε αυτήν και η έκθεση Reifen, που αφορά τα ελαστικά και τις υπηρεσίες γύρω από αυτά. Μια άλλη προσθήκη αφορά τον τομέα των υπηρεσιών στα κλασικά αυτοκίνητα, που διευρύνεται συνεχώς στην Ευρώπη και θα αποτελέσει ένα ιδιαίτερο τμήμα στην Automechanika. Το τμήμα Car Wash, που αφορά τον καθαρισμό και την περιποίηση αυτοκινήτων, αναβαθμίζεται και μετακινείται από τον εξωτερικό χώρο της έκθεσης σε ένα από τα κτίρια της έκθεσης. Η έκθεση προσφέρει επίσης καθημερινά την ευκαιρία παρουσιάσεων από νεοφυείς επιχειρήσεις (start-ups), που θα μπορέσουν έτσι να παρουσιάσουν τις ιδέες τους στους επικεφαλής και τα στελέχη των επιχειρήσεων που αποτελούν τον κύριο όγκο των επισκεπτών. Επίσης η έκθεση προετοιμάζεται για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη νέα πραγματικότητα που φέρνει στην αυτοκινητοβιομηχανία η ψηφιακή εποχή και αναπόφευκτα θα αλλάξουν πολλά πράγματα και στο χώρο των συνεργείων και των υπηρεσιών γενικότερα. Τέλος η έκθεση προσφέρει την δυνατότητα δωρεάν εκπαίδευσης σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβάνοντας την φανοποιία για την βαφή, για επισκέπτες του τομέα των συνεργείων. Το 2016 συγκεκριμένη δραστηριότητα είχε 800 συμμετοχές από 38 χώρες. Συνολικά στην Automechanika του 2016 υπήρχαν 4.843 εκθέτες από 76 χώρες (μεταξύ των οποίων και από την Ελλάδα) και την επισκέφθηκαν 133.000 επαγγελματίες από 170 χώρες.

Η BMW παρουσίασε τη σειρά 8 Coupe

Το κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο της γκάμας της παρουσίασε η BMW. Η έκδοση Coupe της νέας σειράς 8 είναι ένα μεγάλο 2θυρο 4θέσιο κουπέ μήκους 4.843 μ., με μεταξόνιο που φτάνει τα 2.822 χιλιοστά. Παρέχοντας ένα ιδιαίτερα πολυτελές εσωτερικό περιβάλλον κι ένα κορυφαίου εξοπλισμό σε κάθε είδους ηλεκτρονικά συστήματα (θα αναφέρουμε ενδεικτικά το αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος, το τρισδιάστατο heap up display, το σύστημα ασύρματης φόρτισης για κινητά και φυσικά όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας που διαθέτει σήμερα η BMW), το αυτοκίνητο -που είναι τετρακίνητο- θα προσφερθεί σε δύο εκδόσεις από πλευράς κινητήρα. Υπάρχει κατ' αρχάς η βενζινοκίνητη Μ850i που χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 4,4 λίτρων με άμεσο ψεκασμό, ο οποίος αποδίδει 530 ίππους και επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,7''! Για όσους ακόμα και σε αυτήν την κατηγορία επιδιώκουν κάτι πιο… οικονομικό σε κατανάλωση, υπάρχει και η έκδοση ντίζελ 840d που χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο εν σειρά πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 320 ίππους (η εταιρεία ανακοινώνει γι' αυτήν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9''). Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων της BMW. Φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει και σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, που από την μία προσφέρει ρυθμίσεις για άνεση και οικονομία (Comfort και Eco Pro) και από την άλλη 2 ρυθμίσεις για σπορ οδήγηση (Sport kai Sport+), ενώ υπάρχει και η επιλογή Adaptive, για προσαρμογή στο ατομικό στιλ οδήγησης του οδηγού. Το λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην αγορά θα γίνει το Νοέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW παρουσίασε τη σειρά 8 Coupe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Kia Sportage

Η Kia αποκάλυψε το ανανεωμένο Sportage, που θ' αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη από το δεύτερο εξάμηνο αυτού του έτους. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί τις συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές σε προφυλακτήρες, φώτα και τροχούς που γίνονται σε κάθε "facelift", υπάρχουν πέντε νέα χρώματα, στο εσωτερικό υπάρχει ένα νέο τιμόνι και αλλαγές στον πίνακα οργάνων, ενώ διατίθενται επίσης και νέες ταπετσαρίες. Αναβάθμιση με νέες προσθήκες έχει γίνει επίσης και στον εξοπλισμό ασφαλείας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη υπάρχει τώρα μια νέα ήπια υβριδική έκδοση με 2λιτρο κινητήρα ντίζελ, που συνδυάζεται με ηλεκτρικό σύστημα 48V και μία μονάδα μίζας-γεννήτριας, μειώνοντας έτσι κατά 4% τις εκπομπές CO2 σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (WLTP). Ο πετρελαιοκινητήρας 1.7 αντικαταστάθηκε με ένα νέο σύνολο 1,6 λίτρων που σύμφωνα με την εταιρεία είναι ο πιο «καθαρός» ντίζελ που έχει κατασκευάσει ποτέ και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με 116 ή 136 ίππους. Η ισχυρότερη έκδοση θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες.

Πολυχρηστικό επιβατικό Opel Combo Life

Η Opel προσφέρει μια ακόμα εναλλακτική λύση στη μικρομεσαία κατηγορία με τη μορφή της νέας επιβατικής έκδοσης "Life" του Combo. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται με δύο μήκη αμαξώματος (4,4 και 4,75 μ.), με 5 ή 7 καθίσματα, προσφέροντας έτσι μεγάλη ευελιξία σχετικά με τις μεταφορικές ανάγκες που μπορεί να καλύψει. Ο χώρος αποσκευών στη πενταθέσια έκδοση είναι εντυπωσιακά μεγάλος για τόσο μικρό αυτοκίνητο, με χωρητικότητα που φτάνει τα 597 λίτρα. Στην ενίσχυση της πρακτικότητας του εσωτερικού συμβάλλει επίσης στο γεγονός ότι το κάθισμα του συνοδηγού είναι αναδιπλούμενο, επιτρέποντας έτσι τη μεταφορά αντικειμένων πολύ μεγάλου μήκους. Για την δεύτερη σειρά καθισμάτων οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στην στάνταρ διαμόρφωση ενός ενιαίου διαιρούμενου (60:40) καθίσματος ή τριών ατομικών αναδιπλούμενων καθισμάτων. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με μια γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ που καλύπτουν από τώρα τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων οι οποίες θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από το Σεπτέμβριο του 2019. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο νέος ντίζελ 1.5 με 130 ίππους, για τον οποίο θα είναι διαθέσιμο (για πρώτη φορά στη κατηγορία) και ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Ακολουθώντας τις επιλογές της Opel για όλα τα μικρά επιβατικά της αυτοκίνητα, το Combo Life θα προσφέρεται με μια σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, όπως επίσης και με μία γκάμα σύγχρονων συστημάτων συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πολυχρηστικό επιβατικό Opel Combo Life

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW X5

Η BMW αποκάλυψε την νέα γενιά της X5, η οποία είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη αλλά και το πρώτο μοντέλο X της εταιρείας για το οποίο προσφέρεται κι ένα πακέτο "off road" που ενισχύει τις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Στο νέο μοντέλο το μεταξόνιο πλησιάζει τα 3 μέτρα (2,975), έχοντας αυξηθεί κατά 4,2 εκατοστά σε σχέση με το προηγούμενο, ενώ το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου, αυξημένο επίσης κατά 3,6 εκατοστά, φτάνει τα 4,922 μ. Αύξηση υπήρξε επίσης και στο πλάτος και το ύψος, προδιαθέτοντάς και για μια σημαντική αύξηση των εσωτερικών χώρων. Εξαιρετικά μεγάλος φυσικά είναι και ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 645 λίτρα. Το αυτοκίνητο είναι φυσικά τετρακίνητο, με μπλοκέ πίσω διαφορικό και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και είναι εφοδιασμένο με ότι πιο σύγχρονο διαθέτει γίνεται ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, όπως και συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Για πρώτη φορά σε μοντέλο X τις BMW προσφέρεται το πακέτο "off road" με αεραναρτήσεις εμπρός και πίσω, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με 4 ρυθμίσεις, πρόσθετες ενδείξεις στο ταμπλό, προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω και δυνατότητα αυξομείωσης του ύψους του αυτοκινήτου από το έδαφος. Προαιρετικά θα προσφέρεται επίσης από το τέλος του χρόνου και η δυνατότητα τρίτης σειράς καθισμάτων. Η νέα X5 θα προσφέρεται με 6κύλινδρο 3λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 340 ίππους, V8 4.2 με 462 ίππους, 6κύλινδρο 3λιτρο ντίζελ με 265 ίππους, ενώ στην Μ50d o ίδιος κινητήρας, με τέσσερις υπερσυμπιεστές (2 υψηλής πίεσης και 2 χαμηλής πίεσης) αποδίδει 400 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW X5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Audi παρουσίασε το Q8

Όπως απαιτούν οι σύγχρονες τάσεις, η Audi παρουσίασε και μία 5θυρη κουπέ παραλλαγή του μεγάλου της αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου, του Q7. Το Q8 έχει μήκος 4,99 μ. και είναι πιο φαρδύ, πιο κοντό και πιο χαμηλό από το Q7. Έχει τρία ανεξάρτητα καθίσματα πίσω, τα οποία είναι ρυθμιζόμενα κατά μήκος. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 25,4 εκατοστά και με την προαιρετική ενεργητική αερανάρτηση υπάρχει δυνατότητα αυξομείωσης αυτής της απόστασης κατά 9 εκατοστά. Το αυτοκίνητο έχει επομένως και πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες, καθώς είναι και τετρακίνητο, με μηχανικό κεντρικό διαφορικό που κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα σε αναλογία 40:60, ενώ διαθέτει και ηλεκτρονικό σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης. Προαιρετικά επίσης η Audi προσφέρει και σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, που έχει τη δυνατότητα στροφής των πίσω τροχών έως 5 μοίρες (αντίθετα προς την φορά κίνησης στις χαμηλές ταχύτητες και κατά τη φορά κίνησης στις υψηλές ταχύτητες). Όλοι οι κινητήρες που θα προσφέρονται με το αυτοκίνητο θα συνδυάζονται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, η μπαταρία του οποίου έχει και τη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Το Q8 θα λανσαριστεί στην Ευρώπη κατά το τρίτο τρίμηνο του φετινού χρόνου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το Q8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Εκκίνηση για το Ράλι Ακρόπολις

Ξεκινάει την Παρασκευή το 64ο Ράλι Ακρόπολις, με την τελετή εκκίνησης να πραγματοποιείται στις 11 το πρωί στον φυσικό του χώρο, στους πρόποδες της Ακρόπολης. Φέτος ο αγώνας είναι τριήμερος και την Παρασκευή μετά από την τελετή εκκίνησης περιλαμβάνεται μία υπερειδική, που θα πραγματοποιηθεί στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου, με ώρα εκκίνησης στις 3.15' το απόγευμα. Το εισιτήριο της υπερειδικής κοστίζει 10 ευρώ για όσους του προμηθευτούν στις σχετικές ιστοσελίδας και τα σημεία προπώλησης (www.ticketmaster.gr, ιστοσελίδες και δίκτυα καταστημάτων Cosmote και Γερμανός, τηλεφωνικό κέντρο 210,8938111), ενώ στο εκδοτήριο του Ιπποδρόμου το κόστος του εισιτηρίου θα είναι 14 ευρώ. Η είσοδος για παιδιά έως 12 ετών και για ΑΜΕΑ είναι δωρεάν. Επίσης δωρεάν είναι η στάθμευση στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου, σε χώρο στάθμευσης 4.000 θέσεων. Μετά την υπερειδική θα ακολουθήσει η μεγαλύτερη ειδική του φετινού Ακρόπολις, η Θήβα, μήκους 30,53 χιλιομέτρων, και κατόπιν ο αγώνας θα μεταφερθεί για τις επόμενες δύο μέρες στη Λαμία, όπου θα βρίσκεται και το κέντρο του, καθώς και το «σέρβις παρκ» και θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή ο τερματισμός του αγώνα και η απονομή των επάθλων. Το ράλι Ακρόπολις προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (και φυσικά και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα) και οι 19 συμμετοχές αυτοκινήτων των κορυφαίων προδιαγραφών του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (R5), εγγυώνται έναν αρκετά ενδιαφέροντα συναγωνισμό. Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 867,72 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 237,89 είναι αγωνιστικά, αποτελώντας τις 12 ειδικές διαδρομές του ράλι. Το σύνολο των συμμετοχών για τον αγώνα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος είναι 34, με τις 9 να αφορούν ελληνικά πληρώματα (στα οποία βέβαια θα πρέπει να προστεθεί και η «βελγική» συμμετοχή του Ιορδάνη Σερδερίδη), ενώ υπάρχουν και 3 κυπριακές συμμετοχές. Επιπλέον στον αγώνα υπάρχουν και 25 συμμετοχές που προσμετρούν μόνο στο ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά και οκτώ ιστορικά αυτοκίνητα, καθώς ο αγώνας προσμετρά και στο ελληνικό πρωτάθλημα ιστορικών αυτοκινήτων.

  UP