ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Εκκίνηση για το ράλι Ακρόπολις

Με την τελετή εκκίνησης που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία, η οποία θα αποτελέσει και το κέντρο του αγώνα, ξεκίνησε επίσημα το ράλι Ακρόπολις του 2024, που θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με την τελευταία ειδική στο Ελευθεροχώρι. Στον αγώνα συμμετέχουν συνολικά 70 αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων φυσικά και τα αυτοκίνητα των τριών «εργοστασιακών» ομάδων που διεκδικούν το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ο αγώνας περιλαμβάνει συνολικά 15 ειδικές διαδρομές, αποκλειστικά στο χώμα, συνολικού μήκους 305 χιλιομέτρων. Η πρώτη ειδική ειδική του αγώνα, μήκους 22,47 χιλιομέτρων, θα πραγματοποιηθεί στην Παύλιανη αύριο, Παρασκευή 6/9, με ώρα εκκίνησης για το πρώτο αυτοκίνητο 07:58.

Η Cupra παρουσίασε το Terramar

Ένα νέο μικρομεσαίο SUV παρουσίασε η Cupra, η ξεχωριστή σπορ μάρκα της Seat. Το Terramar έχει μήκος 4,519 μ. και μεταξόνιο 2.681 χιλιοστά και το γεγονός ότι έχει ένα έντονο σπορ χαρακτήρα, όπως και το σύνολο της γκάμας της μάρκας, δεν σημαίνει ότι έχει παρατηρηθεί η πρακτικότητα. Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι ρυθμιζόμενα κατά μήκος πίσω καθίσματα, που επιτρέπουν την αύξηση του χώρου αποσκευών μέχρι τα 602 λίτρα. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με πέντε διαφορετικά σύνολα παροχής ισχύος. Ένα βενζινοκινητήρα 1.5 TSI με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και ισχύ 150 ίππων, ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα TSI με 204 ίππους ή 265 ίππους και σύστημα τετρακίνησης, και δύο φορτιζόμενα υβριδικά σύνολα με βενζινοκινητήρα 1.5 και ηλεκτροκινητήρα, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων ή 272 ίππων, τα οποία θα προσφέρουν αυτονομία με ηλεκτροκίνηση για περισσότερα από 100 χιλιόμετρα στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Και φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει μία πλήρη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, αλλά και συστημάτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας. Η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στην Ουγγαρία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Cupra παρουσίασε το Terramar

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Aston Martin Vanquish

Μέσα σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την επέλαση της ηλεκτροκίνησης, προέκυψε και μία εντελώς ασυνήθιστη πρεμιέρα, ένα υπεραυτοκίνητο με κινητήρα V12 από την Aston Martin. Η νέα Vanquish είναι ένα διθέσιο κουπέ μήκους 4,85 μ., με μεταξόνιο 2.885 χιλιοστών, αμάξωμα από ανθρακονήματα με αλουμινένιο πλαίσιο και φυσικά πίσω κίνηση. Κινείται από έναν αλουμινένιο βενζινοκινητήρα V12 5,2 λίτρων με διπλό τούρμπο, που αποδίδει 835 ίππους στις 6.500 στροφές και ροπή 101,9 kgm μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων της ZF, ενώ στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (E-Diff). Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3'' και μέγιστη ταχύτητα 345 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τα αμορτισέρ προσφέρουν ελεγχόμενη απόσβεση, το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα, τα φρένα κεραμικοί δίσκοι εμπρός-πίσω, ενώ οι τροχοί φορούν λάστιχα Pirelli P Zero (PZ4) διαστάσεων 275/35 ZR21 εμπρός και 325/30 ZR21 πίσω. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.910 κιλά με σχεδόν ιδανική κατανομή στους δύο άξονες (51% εμπρός - 49% πίσω), ο χώρος αποσκευών προσφέρει 248 λίτρα και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 82 λίτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Aston Martin Vanquish

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Audi Q5

Η Audi παρουσίασε τη νέα, τρίτη, γενιά του μεσαίου της SUV, του Q5. Το αυτοκίνητο, όπως και το νέο A5 είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC) της εταιρείας, που είναι σχεδιασμένη για αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης τοποθετημένους κατά το διαμήκη άξονα. Βασικό στοιχείο του νέου μοντέλου, που τονίζει τον πρακτικό χαρακτήρα του, είναι το ρυθμιζόμενο και κατά μήκος πίσω κάθισμα, που επιτρέπει την αυξομείωση των χωρών επιβατών και αποσκευών ανάλογα με τις ανάγκες της στιγμής. Κατά το λανσάρισμα του νέου Q5 θα υπάρχουν τρεις εκδόσεις κινητήρων, όλες σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Η βασική έκδοση (με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση) θα χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα TFSI με 204 ίππους, θα υπάρχει μια (αποκλειστικά τετρακίνητη) 2λιτρη έκδοση ντίζελ με την ίδια ισχύ, ενώ η κορυφαία έκδοση SQ5 θα χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο V6 TFSI με 367 ίππους. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Μεξικό και το λανσάρισμά του στη Γερμανία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες (μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα) θα γίνει στο πρώτο τρίμηνο του 2025 .
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi Q5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Πρεμιέρα για το smart #5

Η μετεξέλιξη της smart σε εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων από την κοινοπραξία που δημιούργησε η Mercedes με την κινέζικη Geely γίνεται με την προοπτική μίας ευρείας γκάμας μοντέλων σε διάφορες κατηγορίες της αγοράς. Έτσι μετά το μικρό SUV #1 και το μικρομεσαίο κουπέ Crossover #3 η εταιρεία παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα σε μία εκδήλωση που έγινε στην Αυστραλία ένα νέο μεσαίο SUV με το όνομα #5. To smart #5, που αναμένεται στην Ευρώπη στις αρχές του επόμενου έτους, έχει μήκος 4,705 m. και μεταξόνιο 2.900 χιλιοστά, είναι επομένως το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα μοντέλο της μάρκας. Χρησιμοποιεί μπαταρία 100 kWh, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει αυξημένη αυτονομία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πρεμιέρα για το smart #5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Lamborghini αποκάλυψε την Temerario

Ακόμα και τα υπεραυτοκίνητα έρχεται κάποια στιγμή η ώρα να αντικατασταθούν, ιδιαίτερα στην εποχή μας, που ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων κάθε εταιρείας φαίνεται αναπόφευκτος. Έτσι και η Lamborghini αντικαθιστά τώρα τη Huracán, που παρουσιάστηκε το 2014, με ένα νέο υβριδικό υπεραυτοκίνητο, την Temerario, ολοκληρώνοντας τον εξηλεκτρισμό του συνόλου της γκάμας της μετά την παρουσίαση των Revuelto και Urus. Η Temerario χρησιμοποιεί ένα νέο 4λιτρο βενζινοκινητήρα V8 με διπλό τούρμπο, σε συνδυασμό με τρεις ηλεκτροκινητήρες, με την συνολική ισχύ να φτάνει τους 920 ίππους. Η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 3,8 kWh, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις. Η εταιρεία τονίζει ιδιαίτερα το γεγονός ότι πρόκειται για τον μοναδικό κινητήρα υπεραυτοκινήτου που μπορεί να φτάσει τις 10.000 στροφές! Οι επιδόσεις που ανακοινώνει είναι μέγιστη ταχύτητα πάνω από 340 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,7''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Lamborghini αποκάλυψε την Temerario

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Στο «Σείριο» η υπερειδική του Ράλι Ακρόπολις

Μια πρωτοποριακή ιδέα για την πραγματοποίηση της υπερειδικής διαδρομής του φετινού ράλι Ακρόπολις θα υλοποιήσει φέτος η οργάνωση του αγώνα, όπως αποκαλύφθηκε από τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού σε συνέντευξη Τύπου για την ενημέρωση των δημοσιογράφων σχετικά με τις διαδρομές του «Ακρόπολις». Η υπερειδική διαδρομή, μήκους 3,2 χιλιομέτρων, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, στο Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών «Σείριος», με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να εκκινούν ανά δύο πάνω στο κατάστρωμα του αυτοκινητόδρομου, το ένα με κατεύθυνση προς Αθήνα και το άλλο προς Λαμία! Στη συνέχεια, πηδώντας πάνω από το διαχωριστικό στηθαίο μέσω ειδικά διαμορφωμένης ράμπας, θα συνεχίζουν στο αντίθετο ρεύμα κατεύθυνσης. Τμήμα της διαδρομής θα περνάει μέσα από το πάρκινγκ του ΣΕΑ Σείριος στο ρεύμα προς Αθήνα, ενώ κατά μήκος της χάραξής της θα υπάρχουν τεχνητά εμπόδια. Πριν από την εκκίνηση της υπερειδικής θα διοργανωθεί μια συναυλία με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, ενώ η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη και για τη συναυλία και για την υπερειδική. Τα Σάββατο θα είναι, λοιπόν, ίσως η πιο κρίσιμη ημέρα του αγώνα λόγω των αλλαγών στη φετινή βαθμολογία του πρωταθλήματος, αφού η συγκεκριμένη μέρα θα συμμετέχει ξεχωριστά στη βαθμολογία του αγώνα, δεν θα έχει ενδιάμεσο σέρβις, ενώ θα περιλαμβάνει και την υπερειδική διαδρομή, η οποία επίσης συμμετέχει ξεχωριστά στη βαθμολογία.

Η Audi παρουσίασε το A5

Η Audi αλλάζει σελίδα για το μεσαίο σεντάν της γκάμας της, παρουσιάζοντας το νέο A5, 30 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου A4. Η αλλαγή της ονομασίας έχει σχέση και με την νέα ονοματολογία που χρησιμοποιεί η γερμανική εταιρεία για τα αυτοκίνητα της, καθώς τα ονόματα που περιλαμβάνουν ζυγούς αριθμούς θα αφορούν ηλεκτρικά μοντέλα και τα ονόματα με μονούς αριθμούς αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και τα υβριδικά σύνολα). Το A5 θα προσφέρεται σε εκδόσεις αμαξώματος σεντάν και στέισον, περιλαμβάνοντας και εκδόσεις επιδόσεων "S". Τα νέα μοντέλα έχουν, ως συνήθως, μεγαλύτερες διαστάσεις από τα προηγούμενα και φυσικά αναβαθμισμένο εξοπλισμό σε ό,τι αφορά τα λειτουργικά συστήματα. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης συνδυάζονται με ένα νέο ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, με έναν ηλεκτροκινητήρα 24 ίππων. Στη βάση της γκάμας υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 150 ίππους, ενώ προαιρετικά ο ίδιος κινητήρας διατίθεται και σε έκδοση 204 ίππων, η οποία μπορεί να συνδυάζεται και με τετρακίνηση. Υπάρχει επίσης ένας 2λιτρος ντίζελ TDI ναι 204 ίππους, που επίσης μπορεί να συνδυαστεί με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση. Η σπορ έκδοση S5 χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο V6 TFSI με 367 ίππους και τετρακίνηση. Όλες οι εκδόσεις χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει από τη Γερμανία και άλλες ευρωπαϊκές αγορές το Νοέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το A5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό Ford Capri

Ένα ακόμα ιστορικό όνομα αναβιώνει η Ford στην πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας το Ford Capri. Πρόκειται για ένα crossover κουπέ, που σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη και θα προσφέρεται σε εκδόσεις με πίσω κίνηση ή τετρακίνηση. Η έκδοση με πίσω κίνηση χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων, ενώ στην τετρακίνητη υπάρχει ένας ακόμα κινητήρας που κινεί τους εμπρός τροχούς, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει τους 340 ίππους. Η μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 77 kWh στην έκδοση με την πίσω κίνηση και 79 kWh στην τετρακίνητη, με την εκτιμώμενη μέγιστη αυτονομία στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών να φτάνει μέχρι τα 627 χιλιόμετρα (έκδοση με πίσω κίνηση). Η μέγιστη ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα και για τις δύο εκδόσεις, ενώ η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6,4'' για την έκδοση με πίσω κίνηση και σε 5,3'' για την τετρακίνητη. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 572 λίτρα. Το αυτοκίνητο είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία και η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινάει από 37.200 ευρώ συμπεριλαμβανομένης κρατικής επιδότησης 9.000 ευρώ του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Ford Capri

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Hyundai αποκάλυψε το Inster

Διευρύνοντας τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, η Hyundai αποκάλυψε ένα νέο μίνι ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Inster, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, οπότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Κορέας. Αργότερα θα λανσαριστεί και στην ευρωπαϊκή αγορά. Η εταιρεία τονίζει το υψηλό επίπεδο τεχνολογικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου και των υπηρεσιών συνδεσιμότητας. Το Inster, που έχει μήκος 3,825 μ., μεταξόνιο 2.580 χιλιοστών και χώρο αποσκευών 280 λίτρων, θα προσφέρεται δύο εκδόσεις κινητήρα, μία με 197 ίππους και μία με 115 ίππους. Η βασική έκδοση χρησιμοποιεί μία μπαταρία 42 kWh, ενώ διατίθεται παράλληλα και μπαταρία 49 kWh. Και οι δύ εκδόσεις αποδίδουν ροπή 147 Nm (14,99 kgm). Η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 355 χιλιόμετρα στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών..
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai αποκάλυψε το Inster

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW X3

Η BMW παρουσίασε την τέταρτη γενιά της X3, που θα διατίθεται σε μια αρκετά μεγάλη γκάμα από πλευράς κινητήριων συνόλων, πλήρως προσαρμοσμένη στην σύγχρονη πραγματικότητα. Το νέο μοντέλο έχει ελαφρά μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προκάτοχό του (αύξηση μήκους κατά 34 χιλιοστά και πλάτους κατά 29 χιλιοστά) με το μήκος του να φτάνει τα 4,755 μ. και το μεταξόνιο τα 2.865 χιλιοστά. Η απόσταση από το έδαφος είναι 21,6 εκατοστά. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 570 λίτρα (460 για τη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση). Το αυτοκίνητο προσφέρει αναβαθμισμένο εξοπλισμό με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, όπως επίσης και πλήρεις υπηρεσίες συνδεσιμότητας. Η συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto είναι στοιχείο του βασικού εξοπλισμού. Από πλευράς κινητήρων υπάρχει ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας 190 ίππων και ένας 3λιτρος 381 ίππων (για την κορυφαία έκδοση M50 xDrive). Και οι δύο συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Υπάρχει επίσης ένας 2λιτρος ντίζελ 197 ίππων, επίσης με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Τέλος υπάρχει και ένα φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 190 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 299 ίππων και αυτονομία με ηλεκτροκίνηση 81-90 χιλιομέτρων. Όλα τα κινητήρια σύνολα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW X3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Πρώτες φωτογραφίες για το Fiat Grande Panda

Έχοντας αφήσει ένα κενό στην κατηγορία B, των αποκαλούμενων σούπερ μίνι, όπου πρωταγωνιστούσε εδώ και δεκαετίες με μοντέλα που άφησαν εποχή, η Fiat επιστρέφει στο φυσικό της χώρο, χρησιμοποιώντας ένα εξίσου διάσημο όνομα, αυτό του Panda. Το νέο της μοντέλο, για το οποίο αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες, θα αποκαλείται Grande Panda. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο μήκους 3,99 μ., με σχεδιαστικές γραμμές που διατηρούν κάποια συγγένεια με την πασίγνωστη σιλουέτα του Panda, ιδιαίτερα στο πλάι. Όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση η εταιρεία, το αυτοκίνητο θα διατίθεται ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά και ως υβριδικό, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των αγοραστών της κατηγορίας. Μια επιλογή αρκετά συνετή, με δεδομένο ότι εκφράζονται πλέον όλο και περισσότερες αμφιβολίες για τη δυνατότητα γενίκευσης της ηλεκτροκίνησης στα στενά όρια που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πρώτες φωτογραφίες για το Fiat Grande Panda

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Alpine A290

Η ηλεκτροκίνηση αρχίζει πλέον να προσελκύει και κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων, οι οποίοι (την ανάγκην φιλοτιμίαν ποιούμενοι!) δημιουργούν σιγά-σιγά και «εξηλεκτρισμένα» μέχρι και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με σπορ χαρακτήρα. Μία ορθολογική προσέγγιση του εξηλεκτρισμού έκανε η Alpine, η σπορ μάρκα της Renault, παρουσιάζοντας ένα μικρό αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο προσαρμοσμένο στην πραγματικότητα, που θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να προορίζονται προς το παρόν κυρίως για κοντινές αποστάσεις μέσα και γύρω από τις πόλεις. H A290, βασισμένη σε μία νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχει μήκος 3,99 μ. και μεταξόνιο 2.530 χιλιοστών, είναι δηλαδή από τα σχετικά μικρά αυτοκίνητα της κατηγορίας B. Το περιορισμένο μέγεθος του αυτοκινήτου, η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και η επιλογή της μπαταρίας είχαν ως αποτέλεσμα να περιοριστεί το βάρος του στα 1.479 κιλά. Η χρησιμοποίηση πίσω ανάρτησης με σύστημα πολλαπλών συνδέσμων, στοιχείο ασυνήθιστο για τόσο μικρό αυτοκίνητο, δείχνει τον προσανατολισμό του προς την οδηγική απόλαυση, όπως και τα φρένα από τη Brembo και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport με προφίλ 40. Ανάλογα με την έκδοση το αυτοκίνητο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 180 ή 220 ίππων, που εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,4'' στην πρώτη περίπτωση και σε 6,4'' στη δεύτερη, ενώ η επιτάχυνση μέχρι το πρώτο χιλιόμετρο από στάση γίνεται και για τις δύο εκδόσεις σε λιγότερο από 30'' (29,3'' και 27,7'' αντίστοιχα). Η μπαταρία που χρησιμοποιείται είναι 52 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία 380 χιλιομέτρων περίπου στον τυποποιημένο κύκλο μέτρησης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alpine A290

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Παρουσιάστηκε και το 5θυρο Mini Cooper

Λίγο μετά την παρουσίαση της 3θυρης έκδοσης του νέου Mini Cooper, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, η Mini και την 5θυρη έκδοση του νέου μοντέλου, όπως άλλωστε είχε προαναγγελθεί. Με διαστάσεις σχεδόν πανομοιότυπες με αυτές του προκατόχου του, το 5θυρο Mini Cooper έχει μήκος 4,046 μ., μεγαλύτερο κατά 17,2 εκ. από αυτό του 3θυρου, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Το αυτοκίνητο προσφέρεται, όπως και το 3θυρο, με 2 διαφορετικούς βενζινοκινητήρες, τον 3κύλινδρο 1.5 με 156 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 8'') και τον 4κύλινδρο 2λιτρο με 204 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8''. Όπως και το 4θυρο, το 5θυρο Mini Cooper θα προσφέρεται σε 4 εκδόσεις από πλευράς εμφάνισης και εξοπλισμού, με αρκετές επιλογές εξατομίκευσης σε ό,τι αφορά τα χρώματα και τις εσωτερικές επενδύσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Παρουσιάστηκε και το 5θυρο Mini Cooper

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Εκτεταμένη ανανέωση για τη BMW σειράς 1

Η BMW παρουσίασε μία αναβαθμισμένη σειρά 1, η ανανέωση της οποίας είναι τόσο σημαντική, ακόμα και σε επίπεδο σχεδίασης, που η εταιρεία θεωρεί το αυτοκίνητο ως τη νέα γενιά του μοντέλου, παρά το γεγονός ότι βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το προηγούμενο. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν έχουν αλλάξει πολύ σε σχέση με τον προκάτοχό του, με πιο εμφανή αλλαγή την αύξηση κατά 4,2 εκ. του μήκους, που φτάνει πλέον τα 4,361 μ. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2.670 χιλιοστά. Χωρίς να χάνει τις βασικές γραμμές του χαρακτήρα του, το αυτοκίνητο έχει υποστεί μια αρκετά σημαντική σχεδιαστική εξέλιξη, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 380 λίτρα στις εκδόσεις χωρίς υβριδικό σύστημα, αλλά περιορίζεται στα 300 στις εκδόσεις με ήπιο υβριδικό σύστημα. Το εσωτερικό είναι επίσης ανασχεδιασμένο και η εταιρεία τονίζει ότι δεν χρησιμοποιούνται πλέον δερμάτινες επενδύσεις, αλλά ανακυκλωμένα υλικά με χαρακτηριστικά που θυμίζουν δέρμα. Αναβαθμισμένος είναι επίσης και ο εξοπλισμός με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, αλλά και υπηρεσίες συνδεσιμότητας και συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με 3κύλινδρο κινητήρα 1.5 με 156 ίππους, που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, το οποίο περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων. Η δεύτερη βενζινοκίνητη έκδοση, με σαφώς πιο σπορ χαρακτήρα, είναι η τετρακίνητη M135 xDrive, η οποία χρησιμοποιεί 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα με 300 ίππους. Υπάρχουν επίσης δύο εκδόσεις ντίζελ με 2λιτρο κινητήρα 150 ίππων, η μια από τις οποίες συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα για χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Εκτεταμένη ανανέωση για τη BMW σειράς 1

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP