ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Και έκδοση Q4 για την Alfa Romeo Junior

Η Alfa Romeo συμπλήρωσε τη γκάμα της Junior με μία νέα τετρακίνητη έκδοση, τη Junior Ibrida Q4, που παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών. Η νέα έκδοση βασίζεται στην υβριδική Junior με τον βενζινοκινητήρα 1.2 των 136 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα των 21 kW (28,5 ίππων), που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, όπως και στην έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Επιπλέον υπάρχει πίσω και ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας 21 kW που κινεί τους πίσω τροχούς, εξασφαλίζοντας έτσι τετρακίνησή. Το σύστημα λειτουργεί αυτόματα, με την ηλεκτρονική διαχείριση να επιλέγει πότε πρέπει να λειτουργεί κάθε κινητήρας, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Η Junior Ibrida Q4 έχει και μία νέα πίσω ανάρτηση με σύστημα πολλαπλών συνδέσμων. Στην Ελλάδα το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους.

Η BYD παρουσίασε το Atto 2

Η BYD διευρύνει τη γκάμα της στην ευρωπαϊκή αγορά, παρουσιάζοντας στην έκθεση των Βρυξελλών το νέο μικρό ηλεκτρικό SUV Αττο 2. Στην πράξη το αυτοκίνητο κινείται ανάμεσα στην μικρή και τη μικρομεσαία κατηγορία, έχοντας μήκος 4,31 μ. (14,5 εκ. μικρότερο από αυτό του Atto 3) και μεταξόνιο 1.675 χιλιοστών. Στα ατού του Atto 2 συμπεριλαμβάνεται και ο χώρος αποσκευών των 400 λίτρων, που παραπέμπει σε μικρομεσαίο οικογενειακό χάτσμπακ. Η μπαταρία, που είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο του αυτοκινήτου, με το επάνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για το χώρο επιβατών, είναι τεχνολογίας τύπου Blade Battery με φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP). Στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα προσφέρεται με χωρητικότητα 45,1 kWh, επιτρέποντας αυτονομία 312 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών, ενώ στους επόμενους μήνες θα υπάρξει μία επιπλέον έκδοση με μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος εμπρός και αποδίδει 130 kW (177 ίππους).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BYD παρουσίασε το Atto 2

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αμιγώς ηλεκτρικό το νέο Mazda 6

Η Mazda αποκάλυψε στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών το νέο Mazda 6, που είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Πρόκειται για ένα μεγάλο 5θυρο χάτσμπακ μήκους 4,921 μ. με μεταξόνιο 2.895 χιλιοστών και χώρο αποσκευών 330 λίτρων. Θα προσφέρεται με κινητήρα 190 kW (258 ίππων) και μπαταρία 68,8 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 479 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,6'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 175 χλμ./ώρα. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία η κατανομή του βάρους στους δύο άξονες είναι 50-50 %. Θα προσφέρεται επιπλέον και μια έκδοση αυξημένης εμβέλειας (long range), με ελαφρά μειωμένη ισχύ στα 180 kW (245 ίππους) και μπαταρία 80 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 552 χιλιομέτρων. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Αμιγώς ηλεκτρικό το νέο Mazda 6

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Skoda Enyaq

Η Skoda παρουσίασε το νέο μεγάλο ηλεκτρικό SUV Enyaq που, όπως και ο προκάτοχός του, χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB του γκρουπ VW η οποία δημιουργήθηκε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και προσφέρεται σε δυο εκδόσεις αξιώματος (Enyaq και Enyaq Coupé). Το νέο μοντέλο έχει πρακτικά το ίδιο μεταξόνιο με το προηγούμενο (2.765 χιλιοστά, δηλαδή μόλις 1 χιλιοστό μεγαλύτερο) και μήκος αυξημένο κατά 9 χιλιοστά (συνολικά 4,658 μ.) Φυσικά το νέο Enyaq βασίζεται στην νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, ενώ η εταιρεία τονίζει την πολύ καλή αεροδυναμική του, με συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx 0,245 για το Enyaq και 0,225 για το Enyaq Coupé. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με δύο διαφορετικές μπαταρίες, 63 kWh και 82 kWh, με τη βασική έκδοση των 150 kW (204 ίππων) να μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, όπως και η έκδοση των 210 kW (286 ίππων), που χρησιμοποιεί τη μεγάλη μπαταρία. Η τελευταία θα χρησιμοποιείται επίσης και σε μια τετρακίνητη έκδοση, που θα διαθέτει ένα επιπλέον ηλεκτροκινητήρα για τον εμπρός άξονα και μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 210 kW (286 ίππων). Ανάλογα με την έκδοση το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 437-558 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Τέλος το νέο μοντέλο θα έχει ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό και περισσότερα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Skoda Enyaq

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Porsche 911 Carrera S

Για να κλείσει το κενό μεταξύ της 911 Carrera και της 911 Carrera GTS T-Hybrid, η Porsche παρουσίασε τη νέα 911 Carrera S. Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 6κύλινδρο 3λιτρο μπόξερ με το διπλό τούρμπο, αυξάνοντας την ισχύ του στους 480 ίππους, 30 περισσότερους σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Η μετάδοση της κίνησης (στους πίσω τροχούς) γίνεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της Porsche (PDK) με τις 8 ταχύτητες. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3''. Ο εξοπλισμός είναι αναβαθμισμένος σε σχέση με αυτόν της 911 Carrera, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στα άλλα μηχανικά μέρη, για την καλύτερη δυνατή προσαρμογή του αυτοκινήτου στην αυξημένη ισχύ του κινητήρα (π.χ. δισκόφρενα και δαγκάνες αντίστοιχα με αυτά της 911 Carrera GTS, βελτιωμένα αμορτισέρ σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης κλπ.) Η 911 Carrera S είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις Coupé και Cabriolet.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Porsche 911 Carrera S

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Το Leapmotor C10 με τεχνολογία «range extender»

Η Leapmotor, θυγατρική κατά 51% του γκρουπ Stellantis ανακοίνωσε ότι στην Έκθεση Αυτοκινήτου Βρυξελλών (10-19 Ιανουαρίου) θα παρουσιάσει για πρώτη φορά την τεχνολογία REEV (Range Extender Electric Vehicle) στο μοντέλο C10, ένα SUV μήκους 4,7 μ. Πρόκειται για μία υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί για την κίνηση του αυτοκινήτου τον ηλεκτροκινητήρα (εν προκειμένω 215 ίππων), ο οποίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία 28,4 kWh, ενώ ο βενζινοκινητήρας 1.5 χρησιμοποιείται ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία με γεμάτη μπαταρία είναι 145 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο, ενώ όταν χρησιμοποιηθεί και ο βενζινοκινητήρας για να φορτίσει την μπαταρία, η συνολική αυτονομία μπορεί να ξεπεράσεις τα 950 χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση 0,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 10 g/km.

«Αυτοκίνητο του 2025» στην Ελλάδα το MG3 Hybrid+

Ολοκληρώθηκαν χθες οι διαδικασίες για την ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025 από τον ανεξάρτητο δημοσιογραφικό θεσμό «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα παρουσία του υφυπουργού Μεταφορών, Βασίλη Οικονόμου, του προέδρου του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Γιώργου Βασιλάκη, στελεχών της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, εκπροσώπων φορέων και οργανώσεων και δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου. Η ψηφοφορία των 26 μελών του θεσμού, που είναι δημοσιογράφοι του ρεπορτάζ αυτοκινήτου από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη με πολυετή εμπειρία, ανέδειξε ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» το MG3 Hybrid+. Η επιλογή έγινε ανάμεσα στα 11 (λόγω ισοβαθμίας στη 10η θέση) αυτοκίνητα που είχαν προκριθεί μετά από ψηφοφορία στην τελική φάση ανάμεσα σε όλα τα καινούργια μοντέλα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο. Οι 11 φιναλίστ ήταν (αλφαβητικά) τα BMW 1, BYD ATTO 3, Dacia Duster, Fiat 600, MG3, Peugeot 3008, Skoda Kodiaq, Suzuki Swift, Toyota C-HR, Volkswagen Tiguan και Volvo EX30. Το MG3 Hybrid+ συγκέντρωσε συνολικά 337 βαθμούς, έναντι 323 του Dacia Duster που είχε τον αμέσως μικρότερο αριθμό βαθμών. Σύμφωνα με το σύστημα ψηφοφορίας κάθε μέλος του θεσμού κατανέμει ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην τελική φάση. Κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει περισσότερους από 20 βαθμούς και κανένα λιγότερους από 5. Ο μεγαλύτερος αριθμός βαθμών (20 ή λιγότεροι, κατά την κρίση κάθε μέλους) μπορεί να δοθεί μόνο σε ένα αυτοκίνητο, ενώ επιτρέπεται να δοθεί ίδιος αριθμός βαθμών σε δύο ή περισσότερα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα στην Ανίτα Πασαλή, Αλυτάρχη του Ράλι Ακρόπολις, για τη διαχρονική συνεισφορά της στην επιτυχή διοργάνωση του εθνικού μας αγώνα. εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Πανελλήνιου Συνδέσμου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας (ΠΑΣΥΔΑΜ), με χορηγό την ασφαλιστική εταιρεία Allianz και υποστηρικτές την εταιρεία εμπορίας ανταλλακτικών και εξοπλισμών συνεργείων Ιαπωνική με το δίκτυο συνεργείων Autofit, την εξειδικευμένη στα logistics αυτοκινήτων εταιρεία Ferst και την ΕΜΑ Α.Ε., η οποία εισάγει και διανέμει τα ελαστικά Continental στην Ελλάδα.

Η Aston Martin αποκάλυψε τη Valhalla

Η Aston Martin αποκάλυψε το νέο της υπεραυτοκίνητο, που βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και αναμένεται να αρχίσει να κατασκευάζεται το δεύτερο τρίμηνο του 2025. Η Valhalla είναι το πρώτο υπεραυτοκίνητο της Aston Martin με κινητήρα στο κέντρο και το πρώτο φορτιζόμενο υβριδικό, είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που χρησιμοποιεί τον 4λιτρο V8 με διπλό τούρμπο και το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ιδιαίτερα μελετημένη είναι η αεροδυναμική, χάρη και στην εμπειρία της εταιρείας από την εμπλοκή της στη Formula 1 και είναι χαρακτηριστικό ότι η κάθετη δύναμη που αναπτύσσεται κατά την κίνηση του αυτοκινήτου μπορεί να φτάσει τα 600 κιλά από την ταχύτητα των 240 χλμ./ώρα και να διατηρηθεί μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου, που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ώρα! Το σύστημα παραγωγής ισχύος συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα V8 των 828 ίππων, που κινεί τους πίσω τροχούς, με τρεις ηλεκτροκινητήρες (οι δύο κινούν τους εμπρός τροχούς) οι οποίοι προσθέτουν επιπλέον 251 ίππους, προσφέροντας συνδυασμένη ισχύ 1079 ίππων. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 2,5''. Οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες, ενώ για τον πίσω άξονα υπάρχει λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού. Τα φρένα είναι κεραμικά δισκόφρενα, 410 χιλ. εμπρός και 390 χιλ. πίσω. Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με 4 επιλογές (Sport, Sport+, Pure EV και Race), που ρυθμίζουν ανάλογα το σύστημα παροχής ισχύος, τις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης. Η επιλογή ηλεκτροκίνησης προσφέρει αυτονομία 14 χιλιομέτρων με κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Στην επιλογή Race η πίσω πτέρυγα λειτουργεί στα φρεναρίσματα ως αερόφρενο, σε συνδυασμό με την ενεργό εμπρός αεροτομή. Η παραγωγή της Valhalla θα περιοριστεί σε μόνο 999 αυτοκίνητα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Aston Martin αποκάλυψε τη Valhalla

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Toyota παρουσίασε το Urban Cruiser

Ένα νέο μικρό ηλεκτρικό SUV αποκάλυψε σήμερα η Toyota, ανακοινώνοντας ότι πρώτη παρουσίασή του ενώπιον του κοινού θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών το 2025. Το Urban Cruiser, είναι κατασκευασμένο πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχει μήκος 4,285 μ. και μεταξόνιο 2.700 χιλιοστών (140 περισσότερα από αυτό του Yaris Cross). Κάτι που εγγυάται ένα ευρύχωρο εσωτερικό, με αυξημένη ευελιξία διαμόρφωσης μάλιστα, αφού τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε δύο προσθιοκίνητες εκδόσεις, μία με κινητήρα 144 ίππων και μπαταρία 49 kWh και μία με κινητήρα 174 ίππων και μπαταρία 62 kWh. Θα υπάρχει επίσης και μια τετρακίνητη έκδοση με την προσθήκη ενός κινητήρα 65 ίππων πίσω, μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 184 ίππων και τη μεγάλη μπαταρία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Toyota παρουσίασε το Urban Cruiser

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

DS No8: Η ναυαρχίδα της DS

Μια ηλεκτρική λιμουζίνα, που στην ουσία αποτελεί την ναυαρχίδα της, παρουσίασε η DS. Η DS No8, κατασκευασμένη πάνω σε μια πλατφόρμα σχεδιασμένη ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχει ένα μεγάλο μεταξόνιο 2.900 χιλιοστών, που προδιαθέτει για τους γενναιόδωρους χώρους που προσφέρει για τους επιβάτες στο εσωτερικό της, ενώ αξιοσημείωτη είναι και η πολύ καλή αεροδυναμική της, με αεροδυναμικό συντελεστή Cx μόλις 0,24. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε εκδόσεις με μπροστινή κίνηση και τετρακίνηση. Η προσθιοκίνητη έκδοση θα προσφέρεται με κινητήρα 260 ίππων και μπαταρία 74 kWh, που θα εξασφαλίζει αυτονομία 572 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο, ενώ θα υπάρχει και μια έκδοση μεγάλης αυτονομίας με 280 ίππους και μπαταρία 97,2 kWh, η οποία θα προσφέρει αυτονομία 750 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο. Η τετρακίνηση έκδοση θα χρησιμοποιεί τη μεγάλη μπαταρία, έχει μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 375 ίππων και θα προσφέρει αυτονομία έως 686 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο. Η DS No8 θα λανσαριστεί στην Ευρώπη από τα μέσα του 2025.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - DS No8: Η ναυαρχίδα της DS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Και ηλεκτρικό το Ford Puma

Η Ford αποκάλυψε το Puma Gen-E, την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς μικρού SUV της γκάμας της. Το αυτοκίνητο κινείται από ένα νέο ηλεκτροκινητήρα 123,5 kW (168 ίππων), που σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει χαμηλή κατανάλωση, εξασφαλίζοντας αυτονομία 376 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών από τη μπαταρία των 43 kWh. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις η Ford αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8''. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 523 λίτρων, ενώ κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει ένας πρόσθετος χώρος αποθήκευσης 43 λίτρων. Το αυτοκίνητο προσφέρει επίσης τη δυνατότητα αυξημένης ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, επιτρέποντας και τη σημαντική υποβοήθηση των φρένων (one-pedal driving). Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας το Puma Gen-E είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία, με τις πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται στα τέλη του πρώτου τριμήνου το 2025.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Και ηλεκτρικό το Ford Puma

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Audi Q5 Sportback

Μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς του Q5, η Audi παρουσίασε και την πιο σπορτίβ «κουπέ SUV» εκδοχή του, το νέο Q5 Sportback. Όπως και το Q5, το νέο Q5 Sportback βασίζεται στην πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC) της εταιρείας, που είναι σχεδιασμένη για αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης τοποθετημένους κατά το διαμήκη άξονα. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών των 515 λίτρων επιβεβαιώνει την προσοχή που δόθηκε και στη λειτουργικότητα του μοντέλου, πέρα από τα σπορτίφ σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και, όπως και το Q5, στο λανσάρισμά του θα υπάρχουν τρεις διαφορετικές εκδόσεις κινητήρων, ένα 2λιτρο με βενζινοκινητήρα TFSI 204 ίππων, ένα 2λιτρο ντίζελ με την ίδια ισχύ, ενώ η κορυφαία έκδοση SQ5 θα χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο V6 TFSI με 367 ίππους. Τα νέα Q5 Sportback και SQ5 Sportback θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην ελληνική αγορά από τον Δεκέμβριο του 2024..
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi Q5 Sportback

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

4θέσιο ηλεκτρικό μίνι από την Ecocar

H Ecocar, εταιρεία που διαθέτει μίνι ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, ανακοίνωσε την έναρξη διάθεσης στην ελληνική αγορά ενός νέου 4θέσιου επιβατικού μίνι ηλεκτρικού αυτοκινήτου, του neo. Το neo έχει μήκος 3,065 μ. και μεταξόνιο 2.010 χιλιοστών, κύκλο στροφής 8,6 μ. και βάρος 700 κιλά. Κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 30 kW (41 ίππων), ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 17,3 kW, που προσφέρει αυτονομία έως 215 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο. Η φόρτισή της από 20% ως 100% σε μια απλή οικιακή πρίζα «σούκο» απαιτεί περίπου 5 ώρες. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλούμενα, επιτρέποντας έτσι τη μεταφορά αντικειμένων. Η τιμή του αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά είναι 16.890 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση, η οποία είναι 3.000 ευρώ (ή 4.000 για νέους κάτω των 29 ετών). Ο στάνταρ εξοπλισμός του αυτοκινήτου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ABS, κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, φώτα τεχνολογίας LED, ραδιόφωνο, οθόνη αφής 8'', Bluetooth, 3 θύρες USB, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - 4θέσιο ηλεκτρικό μίνι από την Ecocar

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αυτοκίνητο του 2025: 11 μοντέλα στον τελικό

Η διαδικασία για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου του 2025» από τους 26 δημοσιογράφους μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ξεκίνησε με την επιλογή -μετά από ψηφοφορία των μελών- των μοντέλων που θα διεκδικήσουν τον τίτλο στην τελική φάση του θεσμού, σε ψηφοφορία που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Δεκεμβρίου. Στην τελική φάση της φετινής διοργάνωσης η τελική δεκάδα έγινε και φέτος ενδεκάδα, λόγω ισοψηφίας δύο αυτοκινήτων στη 10η θέση της σχετικής ψηφοφορίας. Η επιλογή έγινε ανάμεσα σε όλα τα νέα μοντέλα που άρχισαν να διατίθενται στην ελληνική αγορά το τελευταίο 12μηνο με οποιοδήποτε σύστημα παροχής ισχύος, θερμικό, υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό. Τα 11 αυτοκίνητα που θα διεκδικήσουν στην τελική φάση τον τίτλο του «Αυτοκινήτου του 2025» είναι -αλφαβητικά- τα BMW 1, BYD ATTO 3, Dacia Duster, Fiat 600, MG3, Peugeot 3008, Skoda Kodiaq, Suzuki Swift, Toyota C-HR, Volkswagen Tiguan, Volvo EX30. Τη φετινή διαδικασία υποστηρίζουν η ασφαλιστική εταιρεία "Allianz", η εταιρεία εμπορίας ανταλλακτικών και εξοπλισμών συνεργείων "Ιαπωνική" με το δίκτυο συνεργείων "Autofit", η εξειδικευμένη στα logistics αυτοκινήτων εταιρεία "Ferst" και η "ΕΜΑ Α.Ε.", η οποία εισάγει και διανέμει τα ελαστικά "Continental" στην Ελλάδα.

Νέο Hyundai Santa Fe

Η Hyundai παρουσίασε τη νέα γενιά του μεσαίου της SUV, του Santa Fe. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,83 μ. (45 χιλιοστά μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο) και μεταξόνιο 2.815 χιλιοστών, προσφέροντας μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, ταυτόχρονα διαθέτει ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών, με χωρητικότητα 621 λίτρων. Το αυτοκίνητο, που είναι τετρακίνητο, διατίθεται σε μια φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 και μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 253 ίππων. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 6 ταχυτήτων. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ω; 100 χλμ./ώρα σε 9,3'' και μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Η μπαταρία του συστήματος προσφέρει αυτονομία 54,2 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών, ενώ οι τυποποιημένες εκπομπές CO2 είναι 38 g/km. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Φυσικά είναι διαθέσιμο ένα πλήρες «οπλοστάσιο» ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, ενώ υπάρχει και σύστημα επιλογής τρόπου και επιφάνειας οδήγησης, που προσαρμόζει ανάλογα τη ροπή που κατανέμεται στους τροχούς. Το νέο Santa Fe είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με τιμή που ξεκινάει από 62.290 ευρώ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Hyundai Santa Fe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP