ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ::

Οδηγούμε το νέο MG3

Διεθνής παρουσίαση στην Ανάβυσσο         ..:: Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2024 ::..
Η MG επεκτείνεται συνεχώς στην ευρωπαϊκή αγορά και αρχίζει πλέον να οργανώνει και διεθνείς εκδηλώσεις για τις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων της στους εκπροσώπους του Τύπου. Μια τέτοια εκδήλωση οργανώθηκε στην Ελλάδα για την παρουσίαση του νέου MG3 στους δημοσιογράφους από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Το νέο μοντέλο προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν, ειδικά για το λανσάρισμα και μέχρι τουλάχιστον τα τέλη Ιουλίου, από 19.950 ευρώ, με ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει στάνταρ ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης ασταθούς οδήγησης, σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεσαίας/μεγάλης σκάλας φώτων, αυτόματα φώτα, υπολογιστή ταξιδιού, ηχοσύστημα με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, δύο θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης, θύρα USB για φόρτιση πίσω, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ.


Με τη σταδιακή επέκτασή της στην ευρωπαϊκή αγορά η MG3 εμπλουτίζει τη γκάμα της, με μοντέλα προσαρμοσμένα στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα και τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών. Η σημασία της κατηγορίας B, των αποκαλούμενων σούπερ μίνι, εξακολουθεί να είναι μεγάλη στην Ευρώπη (και στην Ελλάδα), παρά την... επέλαση των SUV και η εταιρεία δημιούργησε ένα νέο μοντέλο για τη συγκεκριμένη κατηγορία, που αντικαθιστά ένα βενζινοκίνητο μοντέλο το οποίο προσφερόταν μέχρι τώρα μόνο στη Μεγάλη Βρετανία. Το νέο MG3 είναι ένα σούπερ μίνι μήκους 4,113 μ., με μεταξόνιο 2.570 χιλιοστών και χώρο αποσκευών 293 λίτρων, σχεδιασμένο στη Μεγάλη Βρετανία. Με δεδομένο ότι είναι από τα μεγάλα αυτοκίνητα της κατηγορίας, προσφέρει καλούς χώρους για τέσσερις επιβάτες, ενώ η σύγχρονη εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνεται από το ταμπλό με τη διπλή οθόνη, μία 7'' για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την απαραίτητη πλέον κεντρική οθόνη αφής 10,25'' για το σύστημα πολυμέσων και τον έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου.

Το MG3 προσφέρεται προς το παρόν αποκλειστικά ως υβριδικό, συνδυάζοντας ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον και αποδίδει 102 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 100 kW (136 ίππων). Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 195 ίππους, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 100 g/km, γεγονός που απαλλάσσει το αυτοκίνητο από τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Το υβριδικό σύστημα, που η εταιρεία αποκαλεί Hybrid+, είναι αρκετά ενδιαφέρον, περιλαμβάνοντας και ένα δεύτερο μικρότερο ηλεκτροκινητήρα που φορτίζει τη μπαταρία, η οποία έχει ασυνήθιστα μεγάλη χωρητικότητα για υβριδικό αυτοκίνητο (1,83 kWh). Γεγονός που σημαίνει ότι στην κίνηση της πόλης το αυτοκίνητο μπορεί να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις ως ηλεκτροκίνητο, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση βενζίνης. Ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι δεν χρησιμοποιείται ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, όπως συμβαίνει συχνά στα πλήρως υβριδικά αυτοκίνητα, αλλά ένα αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων για τον βενζινοκινητήρα. Ο τελευταίος σε χαμηλές ταχύτητες μπορεί να λειτουργεί μόνο για παραγωγή ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση. Όταν οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες η εν σειρά λειτουργία μπορεί να μετατρέπεται σε παράλληλη, οπότε και οι δύο κινητήρες κινούν τους τροχούς, ενώ υπάρχουν και ενδιάμεσες καταστάσεις, όπου ο βενζινοκινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται και η μπαταρία μέσω της γεννήτριας.
Η εκδήλωση για την παρουσίαση του αυτοκινήτου περιλάμβανε φυσικά και την δυνατότητα οδήγησής του. Το εσωτερικό είναι όντως ευρύχωρο, ο εξοπλισμός στην πλούσια έκδοση που οδηγήσαμε καλύπτει πλήρως τις ανάγκες οδηγού και επιβατών για ευκολία οδήγησης, ασφάλεια και άνετη μετακίνηση, ενώ από πλευράς ποιότητας το αυτοκίνητο βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο της κατηγορίας. Το σύστημα παροχής ισχύος είναι όντως δυνατό και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις (η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8''). Κάτι που εξασφαλίζει και απολύτως ασφαλή προσπεράσματα, όπως χρειάστηκε να διαπιστώσουμε και σε 1-2 περιπτώσεις στη διαδρομή μας, στο δρόμο από την Ανάβυσσο προς το Σούνιο. Η ροπή είναι άφθονη χάρη στον ηλεκτροκινητήρα (η ροπή του οποίου είναι διπλάσια από αυτήν του ηλεκτροκινητήρα, 25,5 kgm αντί για 13 kgm), κάνοντας έτσι ευχάριστη και ξεκούραστη την οδήγηση, καθώς μάλιστα το κιβώτιο ταχυτήτων πραγματοποιεί πολύ ομαλές αλλαγές και δεν κάνει καθόλου αισθητή την παρουσία του. Η ποιότητα κύλισης είναι καλή και η άνεση απολύτως ικανοποιητική. Το κράτημα στις στροφές γενικά δεν προβληματίζει, μόνο που η μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων επιτρέπει κάποιες τάσης «πλεύσης» του αμαξώματος σε δρόμο με συνεχείς ανωμαλίες όταν το αυτοκίνητο πιέζεται και η ταχύτητα ανεβαίνει αρκετά. Όσο για την κατανάλωση, στη διάρκεια της διαδρομής μας έπεσε μέχρι τα 6,1 λίτρα/100 χλμ. χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια για οικονομική οδήγηση (και με τον κλιματισμό σε λειτουργία), γεγονός που σημαίνει ότι σε αστικό περιβάλλον μπορεί να πέσει ακόμα περισσότερο, αφού εκεί είναι που ευνοούνται ακόμα περισσότερο τα υβριδικά συστήματα.
Πάνος Φιλιππακόπουλος

  UP