ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Πώς να απολυμάνετε το αυτοκίνητό σας

Η αντιπροσωπεία της Skoda μας έστειλε ένα δελτίο Τύπου με οδηγίες για την απολύμανση των αυτοκινήτων από την επικεφαλής ιατρό της Skoda Auto, ώστε να χρησιμοποιούνται με ασφάλεια στη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού. Το βρήκαμε ενδιαφέρον και αναδημοσιεύουμε εδώ τα σημαντικότερα σημεία του. Γιατί υπάρχουν περιπτώσεις όπου κάποιοι δεν μπορούν να αποφύγουν να κινηθούν με αυτοκίνητο μαζί με κάποιον άλλο ή να χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο από περισσότερα από ένα μέλη της οικογένειας. Σ' αυτήν την περίπτωση καλό είναι να απολυμάνετε το τιμόνι, τον επιλογέα ταχυτήτων, το χειρόφρενο, τις χειρολαβές στις πόρτες, τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και του συστήματος infotainment, τους μοχλοδιακόπτες στην κολόνα του τιμονιού (φλας και υαλοκαθαριστήρες, πιθανά cruise control), τα υποβραχιόνια, τους διακόπτες ρύθμισης των καθισμάτων, τα πλαίσια των θυρών και τις εξωτερικές τους χειρολαβές, καθώς και τη χειρολαβή του πορτμπαγκάζ. Όσον αφορά τα υλικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την απολύμανση του αυτοκινήτου, στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι διάλυμα αλκοόλης με περιεκτικότητα τουλάχιστον 70% όπως και η ισοπροπυλική αλκοόλη (γνωστή και ως οινόπνευμα 99,5%) είναι αποτελεσματικά ενάντια στον κορωνοϊό και δεν θα βλάψουν τις κύριες επιφάνειες του αυτοκινήτου σας. Επισημαίνεται δε, ότι αυτό το διάλυμα χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι υπεργολάβοι τους για την απολύμανση εξαρτημάτων. Αν χρησιμοποιηθεί οινόπνευμα για τις επενδύσεις των καθισμάτων καθώς και άλλες μαλακές επιφάνειες του αυτοκινήτου, δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί μεγάλη ποσότητα, ώστε να αποφευχθεί η απορρόφησή του. Υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα επηρεάσει ούτε το δέρμα ούτε τη δερματίνη, όμως η υπερβολική χρήση του οινοπνεύματος μπορεί να ξεβάψει το υλικό. Ποτέ μην χρησιμοποιείτε οξιζενέ, το οποίο πιθανότατα θα βλάψει τις επιφάνειες του αυτοκινήτου. Επίσης, μη χρησιμοποιείτε προϊόντα καθαρισμού που περιέχουν αμμώνιο σε οθόνες αφής στο αυτοκίνητο. Τα πανιά μικροϊνών είναι ιδανικά ως μέσο για τον καθαρισμό όλων των επιφανειών και για όλες τις μεθόδους καθαρισμού. Σε περίπτωση που χρειάζεστε ανεφοδιασμό καυσίμου, γεμίστε πλήρως το ρεζερβουάρ, ώστε να μην χρειαστείτε σύντομα να επισκεφθείτε ξανά το πρατήριο, ελαχιστοποιήστε την επαφή με το προσωπικό και χρησιμοποιήστε αν είναι δυνατόν πληρωμή με ανέπαφη κάρτα ή με κινητό τηλέφωνο. Σε κάθε περίπτωση μετά τον ανεφοδιασμό και την πληρωμή , πλύνετε αμέσως τα χέρια σας ή τουλάχιστον απολυμάνετέ τα με ειδικό διάλυμα. Το καλύτερο κατά την επίσκεψη στο πρατήριο είναι να φοράτε γάντια μιας χρήσης, που αμέσως μετά θα απορρίψετε στον κάδο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πώς να απολυμάνετε το αυτοκίνητό σας

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Τετραθέσιο υπεραυτοκίνητο από την Koenigsegg

Κόντρα στην παράδοση, που θέλει τα υπεραυτοκίνητα να είναι διθέσια, η σουηδική Koenigsegg παρουσίασε το πρώτο της τετραθέσιο υπεραυτοκίνητο. Η Gemera, που θα κατασκευαστεί σε 300 μόνο κομμάτια, είναι ένα φορτιζόμενο υβριδικό τετραθέσιο κουπέ με αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Κινείται από ένα 3κύλινδρο 2λιτρο βενζινοκινητήρα με διπλό τούρμπο και 600 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες (από ένα για κάθε πίσω τροχό κι ένα ακόμα πάνω στο στροφαλοφόρο του κινητήρα) με συνδυασμένη ισχύ 1.100 ίππων και συνολική συνδυασμένη ισχύ 1.700 ίππων για όλο το σύστημα. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο φτάνει τα 400 χλμ./ώρα κι επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9''! Η Gemera μπορεί να κινηθεί και αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητη, με ταχύτητες μέχρι 340 χλμ./ώρα. Η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση φτάνει μέχρι τα 50 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο είναι επίσης εφοδιασμένο με σύστημα τετραδιεύθυνσης και επιλεκτικής κατανομής της ροπής στις στροφές (torque vectoring) για βελτίωση της ακρίβειας της συμπεριφοράς του.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Τετραθέσιο υπεραυτοκίνητο από την Koenigsegg

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Παρουσιάστηκε το ηλεκτρικό Fiat 500

Μέσω Internet, όπως και οι άλλες εταιρείες που επρόκειτο να παρουσιάσουν νέα μοντέλα τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Fiat παρουσίασε το νέο "500", που θα προσφέρεται πλέον ως ηλεκτρικό ακόμα και στην έκδοση καμπριολέ. Το αυτοκίνητο, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Fiat, είναι ανασχεδιασμένο, διατηρώντας όμως πάντα το ρετρό στιλ του που παραπέμπει στο παλιό 500, οι ομοιότητες όμως με το προηγούμενο συμβατικό μοντέλο σταματούν εκεί σταματούν εκεί. Το αυτοκίνητο είναι πλήρως ηλεκτροκίνητο και η μπαταρία λιθίου των 42 kWh που διαθέτει το προσφέρει μια αυτονομία έως 320 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η φόρτισή του μπορεί να γίνει και σε κοινή πρίζα, αλλά και σε ειδικό wallbox και σε ταχυφορτιστή και προσφέρεται με όλα τα καλώδια που απαιτούνται για κάθε είδους φόρτιση. Ο ηλεκτροκινητήρας που διαθέτει είναι ισχύος 87 kW (118 ίππων) και σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 9'' και μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο διαθέτει οδηγικά βοηθήματα που επιτρέπουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, με προσαρμοζόμενο cruise control που εντοπίζει πεζούς και δίκυκλα, αναγνωρίζει τα όρια ταχύτητας και διατηρεί το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας. Το νέο ηλεκτρικό 500 είναι φαρδύτερο και μακρύτερο κατά 6 εκατοστά από το προηγούμενο συμβατικό μοντέλο κι έχει μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 2 εκατοστά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Παρουσιάστηκε το ηλεκτρικό Fiat 500

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Hyundai i20

Τη νέα γενιά του σούπερ μίνι της παρουσίασε η Hyundai μέσω διαδικτύου μετά τη ματαίωση της έκθεσης της Γενεύης. Η τρίτη γενιά του i20 έχει εξελιχθεί σχεδιαστικά, αλλά και τεχνολογικά, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 10,25'' στο κέντρο του ταμπλό, εξελιγμένη συνδεσιμότητα, ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, ενώ είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά και με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Σε σχέση με τον προκάτοχό του έχει ελάχιστη διαφορά σε μήκος (+5 χιλιοστά), ενώ είναι φαρδύτερο κατά 30 χιλιοστά και πιο χαμηλό κατά 24 χιλιοστά, αλλά και ελαφρύτερο κατά 4%. Το μεταξόνιο έχει επίσης αυξηθεί κατά 10 χιλιοστά. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 351 λίτρα, 25 παραπάνω από πριν. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με τον βενζινοκινητήρα 1.2 των 84 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με τον χιλιάρη βενζινοκινητήρα τούρμπο σε εκδόσεις 100 και 120 ίππων, στη δεύτερη περίπτωση σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα (που προαιρετικά προσφέρεται και με την έκδοση των 100 ίππων). Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Hyundai i20

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Παρουσιάστηκε το Cupra Formentor

Το πρώτο μοντέλο που δημιουργήθηκε ειδικά για την Cupra, τη σπορ μάρκα της Seat, παρουσιάστηκε σήμερα διαδικτυακά, μετά τη ματαίωση της πρεμιέρας του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για ένα SUV επιδόσεων με μήκος 4,45 μ., που θα αρχίσει να προσφέρεται στην αγορά το τελευταίο τετράμηνο του 2020. Το μεταξόνιο των 2.680 χιλιοστών εξασφαλίζει επαρκείς χώρους για τέσσερις επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 450 λίτρα. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τα μπάκετ καθίσματα και την οθόνη 12''στο ταμπλό, όπως επίσης και από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Σε ό,τι αφορά τα συστήματα παροχής ισχύος, υπάρχει ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI με 310 ίππους και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση που συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα 1.4 TSi των 150 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW (116 ίππων) που τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου 13 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία ηλεκτροκίνηση μέχρι 50 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Και οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Παρουσιάστηκε το Cupra Formentor

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Audi A3

Διαδικτυακά πραγματοποιήθηκε η πρεμιέρα του νέου Audi A3, που επρόκειτο να παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Στην τέταρτη γενιά του το 5θυρο μικρομεσαίο χάτσμπακ της Audi αποτελεί σχεδιαστικά περισσότερο εξέλιξη παρά ριζική αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, παρ' όλο που πρόκειται για ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο, με σύγχρονη τεχνολογία. Μεγαλύτερη εξέλιξη υπάρχει στο εσωτερικό, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων του γκρουπ VW (ο χειρισμός των στοιχείων του οποίου γίνεται από το πολυλειτουργικό τιμόνι) και την οθόνη αφής των 10,1'' στο κέντρο του ταμπλό. Το αυτοκίνητο είναι επίσης εφοδιασμένο με τεχνολογικά σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, όπως επίσης και συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα. Θα προσφέρεται στην Ευρώπη αρχικά με ένα βενζινοκινητήρα 1.5 TFSI 150 ίππων κι ένα 2λιτρο ντίζελ σε εκδόσεις 116 και 150 ίππων, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις κινητήρων, όπως επίσης και κάποιες εξηλεκτρισμένες. Τα κιβώτια είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς, ενώ αργότερα θα υπάρξουν και τετρακίνητες εκδόσεις. Η πίσω ανάρτηση είναι ένα σύστημα 4 συνδέσμων για τις εκδόσεις από 150 ίππους και πάνω, ενώ προαιρετικά διατίθεται και σύστημα με προσαρμοζόμενη απόσβεση, χαμηλώνοντας το αυτοκίνητο κατά 10 χιλιοστά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi A3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη Mercedes E-Class

Μια ακόμα διαδικτυακή πρεμιέρα μοντέλου που επρόκειτο να παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το οποίο ματαιώθηκε, είναι αυτή της ανανεωμένης Mercedes E-Class, του διαχρονικού «μπεστ σέλερ» της γερμανικής εταιρείας. Όπως συνηθίζεται στις σχετικές ανανεώσεις, υπάρχει και εδώ αναχεδιασμένη μάσκα και προφυλακτήρας εμπρός, όπως και νέα μπροστινά φωτιστικά σώματα, που είναι πλέον στάνταρ τεχνολογίας LED, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φώτα και ο πίσω προφυλακτήρας. Επίσης υπάρχουν νέα χρώματα για το αμάξωμα και νέα χρώματα και υλικά στο εσωτερικό. Στο εσωτερικό είναι στάνταρ το ταμπλό με δύο ψηφιακές οθόνες, ενώ αναβάθμιση υπήρξε και στον εξοπλισμό, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα. Αναβάθμιση έγινε και στους κινητήρες και η γκάμα του μοντέλου περιλαμβάνει πλέον συνολικά 7 υβριδικές εκδόσεις. Σε αυτή προστέθηκε και ένας νέος 4κύλινδρος 2λιτρος βενζινοκινητήρας 200 ίππων με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, ο οποίος συνδυάζει ένα τούρμπο κι έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή. Επίσης για πρώτη φορά διατίθεται στην E-Class και ο 3λιτρος 6κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, επίσης σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα. Στη γκάμα επίσης υπάρχει ένας 4κύλινδρος κι ένας 6κύλινδρος ντίζελ, με προηγμένο σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη Mercedes E-Class

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Alfa Romeo Giulia GTA

Η Alfa Romeo αναβιώνει ένα ιστορικό όνομα, τη Giulia GTA, 45 χρόνια μετά την πρώτη Giulia GTA (Gran Turismo Alleggerita) του 1965. Η νέα Giulia GTA βασίζεται στην Giulia Quadrifoglio, έχει ειδικές ρυθμίσεις στην αεροδυναμική και το πλαίσιο και χρησιμοποιεί μία ακόμα ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα V6 Biturbo των 2,9 λίτρων, η οποία αποδίδει 540 ίππους. Παράλληλα, δικαιώνοντας το προσωνύμιο "Alleggerita" (πιο ελαφριά) έχει μειωμένο βάρος κατά 100 κιλά σε σχέση με τη συμβατική έκδοση, προσφέροντας αναλογία 2,82 κιλών/ίππο. Η εταιρεία δημιούργησε επίσης μία έκδοση GTAm, που καλύπτει μεν όλες τις νόμιμες προδιαγραφές για χρήση στο δρόμο, εφοδιάζεται όμως με δύο αγωνιστικά καθίσματα εμπρός, roll bar και αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας 6 σημείων. Οι δύο αυτές εκδόσεις της Giulia GTA θα κατασκευαστούν σε μόλις 500 πιστοποιημένες μονάδες. Σε κάθε αγοραστή θα προσφέρεται ένα ειδικό σεμινάριο οδήγησης από το Alfa Romeo Driving Academy, μαζί με ειδικό κιτ με κράνος της Bell, αγωνιστικό σετ ρουχισμού της Alpinestars και μία προσωποποιημένη κουκούλα για την προστασία του αυτοκινήτου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alfa Romeo Giulia GTA

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Porsche 911 Turbo S

Την κορυφαία έκδοση της νέας 911 παρουσίασε η Porsche. Η νέα 911 Turbo S θα προσφέρεται σε εκδόσεις Coupe και Cabriolet, χρησιμοποιώντας ένα νέο κινητήρα μπόξερ 3,8 λίτρων με διπλό τούρμπο, βασισμένο στο κινητήριο σύνολο της νέας γενιάς της 911 Carrera, ο οποίος αποδίδει 650 ίππους, 70 περισσότερους από τον προκάτοχό του. Αυξημένη είναι επίσης και η ροπή στα 81,5 kgm. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 2,7'', ενώ η τελική ταχύτητα του φτάνει τα 330 χλμ./ώρα. Για πρώτη φορά στην Turbo S χρησιμοποιούνται λάστιχα διαφορετικών διαστάσεων στους δύο άξονες, 255/35 20 εμπρός και 315/30 21 πίσω. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο το νέο αυτοκίνητο έχει φαρδύτερο αμάξωμα και μεγαλύτερα μετατρόχια (κατά 42 χιλιοστά εμπρός και 10 χιλιοστά πίσω).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Porsche 911 Turbo S

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ευρωπαϊκή πρεμιέρα για το νέο Honda Jazz

Διαδικτυακά έγινε τελικά η πρεμιέρα της ευρωπαϊκής έκδοσης του νέου Honda Jazz, που επρόκειτο να γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Όπως είχε προαναγγελθεί κατά τη δημοσίευση των πρώτων στοιχείων για το αυτοκίνητο, το νέο Jazz είναι υβριδικό, χρησιμοποιώντας ένα βενζινοκινητήρα 1.5 i-VTEC σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες, με συνολική ισχύ 109 ίππων. Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 9,4'' και μέγιστη ταχύτητα 175 χλμ./ώρα. Μαζί με το παραδοσιακό αμάξωμα «ενός όγκου» του βασικού μοντέλου θα προσφέρεται και μία έκδοση «τύπου SUV» με το όνομα Crosstar η οποία έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αδιάβροχη επένδυση καθισμάτων και ενσωματωμένες ράγες οροφής. Το νέο Jazz είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της Honda στο οποίο εφαρμόζεται η νέα γενιά των τεχνολογιών και υπηρεσιών της συνδεσιμότητας της εταιρείας.

Ανανέωση για το Hyundai i30

Η Hyundai ανακοίνωσε την ανανέωση του μικρομεσαίου της μοντέλου, την πρεμιέρα του οποίου προγραμμάτιζε για την ερχόμενη Τρίτη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, που ματαιώθηκε λόγω κορωνοϊού. Το ανανεωμένο i30 έχει κατ' αρχάς υποστεί κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος, σε μάσκα, προφυλακτήρες και φώτα. Επίσης υπάρχει προσθήκη τριών νέων χρωμάτων για το αμάξωμα και νέων ζαντών αλουμινίου, όπως επίσης και νέων χρωμάτων για τις ταπετσαρίες του εσωτερικού. Αναβαθμισμένες είναι οι δυνατότητες και ο εξοπλισμός συνδεσιμότητας, με νέες οθόνες και νέες τεχνολογίες, αλλά και υπηρεσίες online. Ο εξοπλισμός αυτοκινήτου εμπλουτίστηκε με νέα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, στην γκάμα προστέθηκε ένας νέος κινητήρας 1,5 λίτρου με 110 ίππους, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ ο γνωστός κινητήρας του ενός λίτρου συνεχίζει να προσφέρεται στην έκδοση των 120 ίππων, με δυνατότητα πλέον συνδυασμού και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, αλλά και σε ήπια υβριδική έκδοση 48 V. Διαθέσιμος εξακολουθεί επίσης να είναι ο ντίζελ 1.6 με τους 115 ίππους, ενώ στην έκδοση των 136 ίππων προσφέρεται στάνταρ σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Με αυτό το σύστημα προσφέρεται επίσης και ο κορυφαίος κινητήρας της γκάμας, ο βενζινοκινητήρας 1.5 με τους 160 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Hyundai i30

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Fastback
    Wagon

Ανανέωση για το Renault Talisman

Η Renault ανακοίνωσε την ανανέωση του μεγάλου της σεντάν, του Talisman, που θα αρχίσει να πωλείται από τον ερχόμενο Ιούνιο. Το ανανεωμένο μοντέλο έχει τις συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές των "facelift" στους προφυλακτήρες και τα φώτα, τα οποία είναι πλέον τεχνολογίας LED σε όλη την γκάμα, αυξάνοντας την ορατότητα προς τα εμπρός από τα 175 στα 220 μέτρα. Νέα χρώματα και νέες ζάντες διατίθενται επίσης, ενώ νέα υλικά και διακοσμητικά στοιχεία υπάρχουν στο εσωτερικό, όπως επίσης και μία νέα οθόνη και ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης. Ο εξοπλισμός έχει εμπλουτιστεί με νέα οδηγικά βοηθήματα, ενώ το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έχει πλέον τη δυνατότητά εντοπισμού πεζών και δικύκλων. Το αυτοκίνητο διατίθεται με τον νέο βενζινοκινητήρα 1.3 τούρμπο των 160 ίππων, όπως επίσης και με τον 1.8 τούρμπο με 225 ίππους, που συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Από πλευράς ντίζελ υπάρχει ο 1.7 blue dCi σε εκδόσεις 120 και 150 ίππων σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και ο 2λιτρος blue dCi σε εκδόσεις 160 και 200 ίππων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Renault Talisman

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ματαιώθηκε το Σαλόνι Γενεύης λόγω κορωνοϊού

Ενώ ήδη οι εταιρείες που είχαν δηλώσει συμμετοχή στο 90ό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης είχαν περιορίσει σημαντικά τον αριθμό των στελεχών τους που θα παρευρίσκονταν εκεί, οι οργανωτές ανακοίνωσαν σήμερα τη ματαίωση της έκθεσης, που θα ξεκινούσε την Τρίτη. Αυτό έγινε μετά από την απόφαση των κρατικών αρχών της Ελβετίας να ματαιώσουν κάθε δημόσια εκδήλωση με συμμετοχή περισσότερων από 1.000 ατόμων. Στην Ελβετία είχε ήδη παρουσιαστεί προ ημερών ένα κρούσμα του κορωνοϊού στο ιταλόφωνο καντόνι του Τιτσίνο, που συνορεύει με την περιοχή της βόρειας Ιταλίας όπου εμφανίστηκαν δεκάδες κρούσματα, αλλά οι αρχές δεν είχαν αποφασίσει περιοριστικά μέτρα για την υπόλοιπη χώρα. Σήμερα όμως εντοπίστηκαν 3 κρούσματα σε άλλες περιοχές, μεταξύ των οποίων και στη Γενεύη, οπότε αποφασίστηκε η λήψη περισσότερο δραστικών μέτρων. Είναι η πρώτη φορά μετά τον Β' παγκόσμιο πόλεμο που ματαιώνεται το Σαλόνι Αυτοκινήτου, που διεξαγόταν ανελλιπώς κάθε χρόνο από το 1947 (όπως και από το 1924 μέχρι το 1939).

Νέα VW Golf GTI, GTE και GTD

Όπως ήταν αναμενόμενο, η νέα γενιά του Golf αποκτά το δικό της GTI, στην «οικογένεια» του οποίου, εκτός από την έκδοση ντίζελ GTD, προστίθεται τώρα και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση GTE. Τα τρία αυτοκίνητα προβλεπόταν να κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση την άλλη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (που σήμερα ματαιώθηκε λόγω... κορωνοϊού) με τη μορφή πρωτοτύπων «κοντά στη φάση παραγωγής», όπως αναφέρεται στη σχετική παρουσίασή τους από την εταιρεία. Το GTI 8ης γενιάς θα κινείται από ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο άμεσου ψεκασμού TSI με 245 ίππους, που συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή προαιρετικά με το επτάρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. To GTD χρησιμοποιεί ένα 2litro ντίζελ GTD με 200 ίππους και αυτόματο κιβώτιο DSG. Το GTE συνδυάζει βενζινοκινητήρα TSI 150 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων και αυτόματο κιβώτιο DSG. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 245 ίπποι και η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση γύρω στα 60 χιλιόμετρα στο νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό σε ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα VW Golf GTI, GTE και GTD

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Citroen Ami: ηλεκτροκίνηση για την πόλη

Μέσα στον κυκεώνα των υπερφιλόδοξων και ακριβών λύσεων που προτείνονται από τους περισσότερους κατασκευαστές στην προσπάθεια προσαρμογής τους στην εκβιαστική νομοθεσία προώθησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Citroen παρουσιάζει μια πρόταση, που ανταποκρίνεται σε μία πολύ πιο ρεαλιστική προσέγγιση της σταδιακής ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης. Το Citroen Ami είναι ένα ελαφρύ μίνι ηλεκτρικό τετράτροχο μήκους 2,41 μ. για την πόλη, το οποίο μάλιστα στην Γαλλία μπορεί να οδηγηθεί από την ηλικία των 14 ετών και χωρίς δίπλωμα. Το μικρό διθέσιο όχημα ζυγίζει 485 κιλά, έχει ηλεκτροκινητήρα 6 kW (8,2 ίππων), κινείται με ταχύτητες μέχρι 45 χλμ./ώρα και προσφέρει, σύμφωνα με την εταιρεία, μια αυτονομία που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 70 χιλιόμετρα, απόσταση που υπερκαλύπτει τις καθημερινές ανάγκες αστικών μετακινήσεων για τους περισσότερους κατοίκους των πόλεων. Η φόρτιση της μπαταρίας του (λιθίου 5,5,kWh) γίνεται σε μόλις 3 ώρες από μία κοινή οικιακή πρίζα. Στη Γαλλία η τιμή του είναι 6.000 ευρώ, ενώ η Citroen προτείνει και πιο ευέλικτες μορφές κρίσης, όπως π.χ. μίσθωση μακράς διαρκείας, ή περιστασιακή χρονομίσθωση που χρεώνεται με το λεπτό χρήσης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Citroen Ami: ηλεκτροκίνηση για την πόλη

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP