ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

McLaren Elva, το σούπερ ρόουντστερ

Η McLaren απέκτησε τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος Elva, που είχε το ομώνυμο διθέσιο ελαφρύ ρόουντστερ της δεκαετίας του '60, το οποίο είχε σχεδιάσει ο Μπρους Μακλάρεν, και δημιούργησε ένα σούπερ ρόουντστερ περιορισμένης παραγωγής με το ίδιο όνομα. Η McLaren Elva, που θα κατασκευαστεί μόνο σε 399 κομμάτια και θα κοστίζει 1.425.000 λίρες (συμπεριλαμβάνοντας τον ΦΠΑ της Μ. Βρετανίας) είναι, όπως και ο πρόγονός του, ένα υπερελαφρύ ρόουντστερ με αμάξωμα από ανθρακονήματα, με ενεργό πίσω πτέρυγα, χωρίς πλευρικά παράθυρα και χωρίς παρμπρίζ, αλλά με ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης της ροής του αέρα (Active Air Management System), την οποία κατευθύνει πάνω από τους επιβάτες. Θα κινείται από ένα V8 τούρμπο 4 λίτρων με 815 ίππους, που προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 6,7''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - McLaren Elva, το σούπερ ρόουντστερ

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Skoda αποκάλυψε το νέο Octavia

Τη νέα γενιά του μπεστ σέλερ της αποκάλυψε η Skoda, παραμένοντας στη φιλοσοφία του «πεντάθυρου σεντάν» που συνέβαλε στη μεγάλη επιτυχία των προηγούμενων Octavia χάρη στην πρακτικότητα που εξασφαλίζει (διαθέσιμη επίσης είναι και έκδοση στέισον). Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,689 μ., μεγαλύτερο κατά 19 χιλιοστά από αυτό του προηγούμενου, προσφέροντας ένα τεράστιο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 600 λίτρα (10 περισσότερα από πριν). Χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου αμαξώματος είναι τα φώτα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω, ενώ το εσωτερικό είναι προσαρμοσμένο στα σύγχρονα δεδομένα, με έγχρωμη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα και νέο πολυλειτουργικό τιμόνι. Στον προαιρετικό εξοπλισμό προσφέρεται επίσης για πρώτη φορά σύστημα "head up display", όπως επίσης και τριζωνικός κλιματισμός και ειδικά σχεδιασμένα, αεριζόμενα εργονομικά καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν έως και 5 θύρες USB, για φόρτιση η σύνδεση συσκευών, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα και ασύρματης φόρτισης κινητών. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μία ευρύτατη και πληρέστατη γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνει τα σύνολα βενζίνης 1.0 TSI με 110 ίππους, 1.5 TSI με 150 ίππους (και οι δύο προσφέρονται και σε ήπια υβριδική έκδοση) και 2.0 TSI με 190 ίππους, το 2λιτρο ντίζελ σε εκδόσεις 116, 150 και 200 ίππων, την έκδοση φυσικού αερίου 1.5 TSI G-TEC με 130 ίππους και τη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με βενζινοκινητήρα 1.4 TSI 156 ίππων σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων (με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων), που προσφέρει αυτονομία 55 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Στην υβριδική έκδοση ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 450 λίτρα και το ρεζερβουάρ καυσίμου στα 40 λίτρα (αντί για 45).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda αποκάλυψε το νέο Octavia

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

H Arrow Racers στους τελικούς "F1 in Schools"

Η ομάδα Arrow Racers είναι η μία από τις τρεις σχολικές ομάδες που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του διαγωνισμού "F1 in Schools" που θα διεξαχθεί από τις 22 ως τις 27 Nοεμβρίου 2019 στο Άμπου Ντάμπι, την ίδια εβδομάδα με το γκραν πρι της Formula 1. Η ομάδα αποτελείται από 9 μαθητές του σχολείου της «Εκπαιδευτικής Αναγέννησης» και 5 μαθητές του «1ου ΓΕΛ Πανοράματος». Το “F1 in Schools” είναι ο μεγαλύτερος διαγωνισμός τεχνολογίας στον κόσμο, με στόχο την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών στις Φυσικές Επιστήμες, τις Νέες Τεχνολογίες, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά. Κάθε ομάδα καλείται να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα αεροδυναμικό αμαξίδιο-μινιατούρα από πολυουρεθάνη, το οποίο κινείται με την πυροδότηση μιας αμπούλας πεπιεσμένου αέρα που προσαρμόζεται στο πίσω μέρος του. Το αμαξίδιο συναγωνίζεται σε αγώνες ταχύτητας με τα αμαξίδια των άλλων ομάδων που συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Επιπλέον, κάθε ομάδα πρέπει να δημιουργήσει ένα σύνθετο επιχειρησιακό πλάνο με συγκεκριμένες ενέργειες, προθεσμίες και κατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ των μελών της, για την εύρεση των απαιτούμενων πόρων μέσω χορηγιών, την προβολή της ομάδας στο διαδίκτυο, την κατασκευή εκθεσιακού περιπτερού για τον διαγωνισμό και άλλα.

Συμφωνία συγχώνευσης Fiat-Peugeot

Η Fiat Chrysler Automobiles (FCA) και η Peugeot (PSA) ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τη συγχώνευσή του σ' ένα νέο γκρουπ, στο οποίο καθένα από τα δύο μέρη θα συμμετέχει με 50%. Η συμφωνία έρχεται μετά την αποτυχία των αντίστοιχων διαπραγματεύσεων για τη συγχώνευση της Fiat με τη Renault, στην οποία υπήρξε αντίδραση από το γαλλικό κράτος, που έχει το 15% των μετοχών της Renault (όπως και το 12% των μετοχών της PSA). Αντιθέτως, η γαλλική κυβέρνηση αντέδρασε θετικά στη συμφωνία Fiat-Peugeot. Αν η συμφωνία εγκριθεί από τις αρμόδιες αρχές και ολοκληρωθεί, θα δημιουργηθεί το τέταρτο μεγαλύτερο γκρουπ της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, πίσω από τις VW, Toyota και Renault-Nissan, με ετήσιες πωλήσεις περίπου 8,7 εκατομμυρίων αυτοκινήτων από τις μάρκες Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Jeep, Dodge, Ram, Chrysler, Peugeot, Citroen, DS, Opel και Vauxhall. Η συμφωνία προβλέπει ότι η έδρα του ενιαίου γκρουπ θα είναι στην Ολλανδία, το διοικητικό συμβούλιο θα αποτελείται από 11 άτομα, 6 από την PSA και 5 από την FCA, ενώ διευθύνων σύμβουλος του ενιαίου γκρουπ θα είναι ο επικεφαλής της PSA Κάρλος Ταβάρες και πρόεδρος o εγγονός του Τζιάνι Ανιέλι, Τζον Έλκαν, νυν πρόεδρος της Fiat Chrysler Automobiles. Οι δύο εταιρείες υπολογίζουν ότι η συγχώνευση θα τους επιτρέψει να εξοικονομήσουν 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ χωρίς να κλείσουν εργοστάσια. Για την αποζημίωση των μετόχων των δύο εταιρειών που θα συγχωνευθούν, η FCA θα πληρώσει ειδικό μέρισμα 5,5 δισεκατομμύριων ευρώ στους δικούς της μετόχους και θα τους δώσει και μετοχές της θυγατρικής της Comau, που κατασκευάζει βιομηχανικά ρομπότ, ενώ η PSA θα μοιράσει στους μετόχους της το μερίδιο του 46% που έχει στη Faurecia, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές εξαρτημάτων αυτοκινήτων.

Νέο Audi A1 citycarver

Ακολουθώντας την τάση της εποχής, που στρέφει όλο και περισσότερους καταναλωτές, προς τα κάθε είδους "SUV" και "crossover", η Audi αποκάλυψε την υπερυψωμένη έκδοση του νέου A1. Το A1 citycarver έχει μήκος 4,05 μ. κι έχει απόσταση από το έδαφος αυξημένη κατά 4 εκατοστά σε σχέση με το απλό A1, χάρη στην τροποποιημένη ανάρτηση και τους μεγαλύτερους τροχούς. Οι εσωτερικοί χώροι και ο χώρος αποσκευών των 335 λίτρων είναι αντίστοιχοι με αυτούς των υπόλοιπων εκδόσεων του A1. Το νέο μοντέλο, που είναι μόνο προσθιοκίνητο, θα λανσαριστεί με τον υπερτροφοδοτούμενο χιλιάρη κινητήρα TFSI σε εκδόσεις των 95 και των 116 ίππων, όπως επίσης και με τον 1.5 TFSI με σύστημα μερικής απενεργοποίησης κυλίνδρων, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο με 6 σχέσεις ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη του γκρουπ VW με τις 7 σχέσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi A1 citycarver

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Στην Ελλάδα η παγκόσμια παρουσίαση του Captur

Η παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Renault Captur ξεκίνησε αυτές τις μέρες στην Ελλάδα και θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, φιλοξενώντας συνολικά πάνω από 550 δημοσιογράφους απ' όλο τον κόσμο. Είναι η δεύτερη μεγάλη διεθνής δημοσιογραφική παρουσίαση του γκρουπ Renault τα τελευταία χρόνια μετά την παρουσίαση του νέου Dacia Duster. Γεγονός που αποδεικνύει τις δυνατότητες που υπάρχουν στη χώρα μας για τη διοργάνωση τέτοιων μεγάλων εκδηλώσεων (θα ήταν ακόμα μεγαλύτερες αν δεν υπήρχαν τα μεγάλα εμπόδια που θέτει η ελληνική γραφειοκρατία), οι οποίες συμβάλλουν στην προβολή της στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, μέσω των φωτογραφιών και των βίντεο που προβάλλονται από την εκδήλωση, αλλά και των σχολίων πολλών δημοσιογράφων στα σχετικά άρθρα παρουσίασης του αυτοκινήτου. Η παρουσίαση θα γίνει στην περιοχή της Αττικής, από το Μαρκόπουλο μέχρι την Ανάβυσσο, περιλαμβάνοντας διαδρομές που περνούν από το Μαραθώνα και την Πεντέλη.

Η Mazda παρουσίασε το ηλεκτρικό MX-30

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο η Mazda παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το MX-30, που θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2020, είναι ένα "SUV" με μήκος 4,395 μ. και μεταξόνιο 2.655 χιλιοστών. Χρησιμοποιεί μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 35,5 kWh, ενσωματωμένη στην δομή του αμαξώματος για ενίσχυση της αίσθησης στιβαρότητας και της απόκρισης στις εντολές του οδηγού. Σύμφωνα με δηλώσεις των ανθρώπων της εταιρείας βασικός στόχος ήταν όχι απλώς να δημιουργηθεί ένα ακόμα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά αυτό να προσφέρει τα παραδοσιακά καλά οδικά χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν τα Mazda. Η αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει τα 200 χιλιόμετρα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας. Στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, όπως π.χ. φελλός στην «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mazda παρουσίασε το ηλεκτρικό MX-30

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο VW Golf

Η VW αποκάλυψε σήμερα το νέο Golf. Στην όγδοη γενιά του πλέον, το ευρωπαϊκό μπεστ σέλερ βασίζεται στην πιο πρόσφατη έκδοση της μεταβλητής πλατφόρμας MQB του γερμανικού γκρουπ, πάνω στην οποία έχουν ήδη κατασκευαστεί 3,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα της VW. Με βελτιωμένη αεροδυναμική (Cx 0,275) το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,284 μ. και μεταξόνιο 2.636 χιλιοστών. Με σύγχρονο εσωτερικό, που διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων, διακόπτες και επιφάνειες αφής, καθώς και online συστήματα πολυμέσων και πλοήγησης με ενσωματωμένη eSIM, το αυτοκίνητο θα προσφέρεται προαιρετικά και με σύστημα head-up display. Στάνταρ θα είναι τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και φυσικά υπάρχει μια πλήρης σειρά ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας στον κατάλογο του στάνταρ και έξτρα εξοπλισμού, με δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης σε ταχύτητες μέχρι 210 χλμ./ώρα. Το νέο Golf είναι το πρώτο VW με την τεχνολογία Car2X, η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων, συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις. Από πλευράς κινητήρων το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά με τόσο μεγάλη γκάμα. Υπάρχουν δύο 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες 90 και 100 ίππων, δύο νέοι 4κύλινδροι ντίζελ με 115 και 150 ίππους, ενώ από τις πέντε υβριδικές εκδόσεις οι τρεις θα διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα 48V σε συνδυασμό με βενζινοκινητήρα TSI, με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων και οι άλλες δύο θα είναι φορτιζόμενες υβριδικές, με 204 και 245 ίππους αντίστοιχα. Τον επόμενο χρόνο θα παρουσιαστούν επίσης οι σπορ εκδόσεις GTI, GTI TCR, GTD, GTE και Golf R.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο VW Golf

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Honda Jazz

H Honda δημοσίευσε στοιχεία και φωτογραφίες για τη νέα γενιά του Jazz, που θα λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές στα μέσα του 2020. Χαρακτηριστικό της νέας τάσης που υπάρχει στην τεχνολογία των αυτοκινήτων και της δέσμευσης της Honda για ανάπτυξή της ηλεκτροκίνησης, είναι το γεγονός ότι το νέο μοντέλο θα είναι υβριδικό, με ένα νέο σύστημα με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η σχεδιαστική φιλοσοφία συνεχίζει προς την ίδια κατεύθυνση και το νέο μοντέλο, όπως και το σημερινό, θα προσφέρεται με αμάξωμα «ενός όγκου». Ταυτόχρονα η Honda θα προσφέρει και μια νέα έκδοση "Crosstar", με πιο περιπετειώδη χαρακτήρα, η οποία θα έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αδιάβροχη επένδυση καθισμάτων και ενσωματωμένες ράγες οροφής. Και το νέο Jazz, για το οποίο η Honda υπόσχεται κορυφαία ευρυχωρία, διατηρεί τα χαρακτηριστικά ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats, που επιτρέπουν αναδίπλωση και του οριζόντιου τμήματος τους για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Honda Jazz

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Crosstar
    Crosstar

Ηλεκτρικό Volvo XC40 Recharge

Η Volvo αποκάλυψε την ηλεκτρική έκδοση του SUV XC40, στο πλαίσιο του προγράμματος που έχει ήδη ανακοινώσει για τη μετάβασή της στα αμέσως επόμενα χρόνια σε μία γκάμα που θα περιλαμβάνει αποκλειστικά φορτιζόμενα αυτοκίνητα, είτε πρόκειται για υβριδικά, είτε για αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα. το XC40 Recharge κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα σε κάθε άξονα, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση) με συνολική ισχύ 408 ίππων που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 75 kW. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,9'', ενώ η αυτονομία του είναι 400 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (WLTP). Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει στο 80% της χωρητικότητας της μέσα σε 40 λεπτά σε σύστημα ταχυφορτιστή. Η προστασία της μπαταρίας, που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου, έχει εξασφαλιστεί με την ενίσχυση του αμαξώματος. Χάρη στο μικρότερο μέγεθος του ηλεκτροκινητήρα, υπήρξε η δυνατότητα να δημιουργηθεί ένας πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος περίπου 30 λίτρων κάτω από το μπροστινό καπό. Με το XC40 Recharge η Volvo ξεκινάει επίσης την ανακοινωθείσα συνεργασία με τη Google, περιλαμβάνοντας ένα σύστημα πολυμέσων που λειτουργεί με το Google Android, ενσωματώνοντας μια σειρά από λειτουργίες της Google, όπως Google Maps, Google Play Store, Google Assistant κλπ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Volvo XC40 Recharge

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η BMW αποκάλυψε τη σειρά 2 Gran Coupe

Διευρύνοντας κι άλλο προς τα κάτω τη γκάμα των τετράθυρων κουπέ που προσφέρει, η BMW αποκάλυψε ένα ακόμα Gran Coupe, αυτό της σειράς 2, που θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το Νοέμβριο. Η BMW σειράς 2 Gran Coupe έχει μήκος 4,526 μ., πλάτος 1,8 μ. και ύψος 1,42 μ., με μεταξόνιο 2.670 χιλιοστών και χώρο αποσκευών που φτάνει τα 430 λίτρα. όπως και οι άλλες νέες «μικρές» BMW το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο, βασισμένο στο ίδιο πλαίσιο με αυτό της νέας σειράς 1. Οι κινητήρες με τους οποίους θα διατίθεται το αυτοκίνητο κατά το λανσάρισμα είναι ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 τούρμπο με 140 ίππους για τη 218i κι ένας 4κύλινδρος 2λιτρος τούρμπο με 306 ίππους για την (τετρακίνητη) M235i, ενώ από πλευράς ντίζελ υπάρχει ένας 4κύλινδρος 2λιτρος με 190 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW αποκάλυψε τη σειρά 2 Gran Coupe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η VW παρουσίασε το T-Roc R

Η VW παρουσίασε μία κορυφαία σπορ έκδοση "R" για το T-Roc, η οποία θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία και στην ελληνική αγορά στο τέλος του μήνα. Το T-Roc R χρησιμοποιεί 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI που αποδίδει 300 ίππους και ροπή 40,8 kgm και σύμφωνα με την εταιρεία επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8''. Η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Το κιβώτιο είναι το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 ταχύτητες, ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς και η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 20 χιλιοστά. Ένα ειδικό ηλεκτρονικό σύστημα Launch Control εξασφαλίζει την ταχύτερη δυνατή εκκίνηση του αυτοκινήτου από στάση, με ομαλό τρόπο και χωρίς... υστερίες από τη μεγάλη ισχύ! Το αυτοκίνητο προσφέρει και δυνατότητες εξατομίκευσης, διαθέτοντας ούτως ή άλλως ένα πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων, προβολής τεχνολογίας LED, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με Race Mode κλπ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η VW παρουσίασε το T-Roc R

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Toyota Yaris

Η Toyota παρουσίασε το νέο Yaris, το οποίο είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα GA-B της ιαπωνικής εταιρείας, που επιτρέπει τη βελτίωση της εκμετάλλευσης των εσωτερικών χώρων χωρίς αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων. Το νέο μοντέλο έχει ελαφρά μικρότερο μήκος (κατά 5 χιλιοστά), έχει μικρότερο ύψος κατά 4 εκατοστά και μεγαλύτερο πλάτος κατά 5 εκατοστά, ενώ έχει και μακρύτερο μεταξόνιο κατά 5 εκατοστά. Το εσωτερικό είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της νέας ψηφιακής εποχής, χωρίς όμως να είναι υπερβολικά «φορτωμένο» το ταμπλό, ενώ το μικρότερο τιμόνι βελτιώνει την ορατότητα προς τα εμπρός. Το κέντρο βάρους είναι χαμηλότερο, ενώ οι αναρτήσεις το αυτοκινήτου είναι και πάλι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με το υβριδικό σύστημα νέας γενιάς, με 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου, το οποίο προσφέρει αυξημένη ισχύ κατά 15% και χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Χρησιμοποιεί μια νέα, ισχυρότερη μπαταρία λιθίου, η οποία είναι ελαφρύτερη κατά 27% σε σχέση με την μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου που αντικαθιστά. Στη γκάμα του νέου Yaris θα υπάρχουν επίσης και αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις, με 3κύλινδρους κινητήρες 1,0 και 1,5 λίτρου, για τους οποίους προς το παρόν η εταιρεία δεν ανέφερε επιπλέον στοιχεία. Και φυσικά το αυτοκίνητο θα είναι εφοδιασμένα με μία σειρά ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, αλλά και με συστήματα παθητικής ασφάλειας, μεταξύ των οποίων και ένας «κεντρικός» αερόσακος, όπως τον αποκαλεί η Toyota, χωρίς να αναφέρει προς το παρόν πρόσθετες λεπτομέρειες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Toyota Yaris

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Toyota C-HR

Η Toyota ανακοίνωσε την ανανέωση του μικρού της "crossover", η οποία εκτός από την αισθητική ανανέωση περιλαμβάνει και την προσθήκη ενός νέου κινητήριου συνόλου και την αναβάθμιση του εξοπλισμού. Όπως συνήθως συμβαίνει στα "facelift", υπάρχουν σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ τα φωτιστικά σώματα αναβαθμίστηκαν με τη χρήση τεχνολογίας LED. Το νέο σύστημα πολυμέσων είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ υπάρχει βελτίωση της ηχομόνωσης και της απομόνωσης των κραδασμών. Βελτιωμένο είναι επίσης το σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού, ενώ η σημαντικότερη προσθήκη είναι αυτή του νέου υβριδικού συστήματος παροχής ισχύος των 184 ίππων με 2λιτρο βενζινοκινητήρα, το οποίο θα προσφέρεται παράλληλα με το ήδη υπάρχον σύστημα των 1,8 λίτρων. Η έκδοση με το ισχυρότερο υβριδικό σύστημα έχει και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, για βελτίωση της άνεσης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Toyota C-HR

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Φορτιζόμενη υβριδική BMW X1 xDrive25e

Η BMW δημιούργησε και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση της X1 με στοιχεία τετρακίνησης. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο 1.5 με 125 ίππους οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 ταχυτήτων και έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων ειδικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο, ο οποίος είναι τοποθετημένος κάτω από τα πίσω καθίσματα και μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου με μια σχέση μετάδοσης. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 220 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει για τη συγκεκριμένη έκδοση επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7'' και αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτροκίνησή έως 57 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό εργαστηριακό κύκλο δοκιμών. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 450 λίτρα. Η μπαταρία λιθίου μπορεί να φορτιστεί σε συμβατική οικιακή πρίζα σε 5 ώρες και σε επιτοίχιο φορτιστή (wallbox) σε λιγότερο από 3,6 ώρες.

  UP