ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Νέο Skoda Fabia

Σε μια διαδικτυακή εκδήλωση η Skoda αποκάλυψε την τέταρτη γενιά του Fabia που, όπως και τα άλλα καινούργια σούπερ μίνι του γκρουπ VW, βασίζεται πλέον στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0 του γερμανικού γκρουπ. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τον προκάτοχό του, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,108 μ. και μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 94 χιλιοστά (συνολικά 2.564), κάτι που εγγυάται μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Ταυτόχρονα διαθέτει κι ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών για τα δεδομένα της κατηγορίας, που έχει αυξηθεί στα 380 λίτρα. Σημαντικά βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική του αμαξώματος με συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx 0,28 αντί για το 0,32 της προηγούμενης γενιάς, γεγονός που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομο. Προσαρμοσμένο στην σύγχρονη πραγματικότητα το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από μια οθόνη έως 9,2'' (ανάλογα με την έκδοση) στην κεντρική κονσόλα. Και φυσικά στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου συμπεριλαμβάνεται μια μεγάλη λίστα από ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα συστήματα ασφαλείας, συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με χιλιάρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα σε εκδόσεις 65 και 80 ίππων, χιλιάρη τούρμπο (TSI) σε εκδόσεις 95 και 110 ίππων, καθώς και τον TSI 1.5 των 150 ίππων. Τα διαθέσιμα κιβώτια (ανάλογα με την έκδοση) είναι ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ένα χειροκίνητο 6 ταχυτήτων και ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Skoda Fabia

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Και έκδοση GTX για το VW ID.4

Η VW παρουσίασε σε μια παγκόσμια διαδικτυακή εκδήλωση την έκδοση GTX του ηλεκτρικού SUV ID.4, η οποία είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων στη γκάμα της εταιρείας. Το ID.4 GTX είναι τετρακίνητο και χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες -ένα για κάθε άξονα- με μέγιστη συνδυαστική ισχύ 220 kW (299 ίππων). Η μπαταρία έχει καθαρή χωρητικότητα 77 kWh, ζυγίζει 486 κιλά και προσφέρει αυτονομία έως και 480 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (WLTP). Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,2'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα του είναι 180 χλμ./ώρα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες η ισχύς παρέχεται στους πίσω τροχούς από τον πίσω κινητήρα των 204 ίππων, ενώ ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης ενεργοποιείται ο κινητήρας που κινεί τους εμπρός τροχούς, εξασφαλίζοντας με τη βελτίωση της πρόσφυσης την απαιτούμενη ισορροπία. Το ID.4 GTX θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαΐκή αγορά το ερχόμενο καλοκαίρι.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Και έκδοση GTX για το VW ID.4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Hyundai παρουσίασε το Kona N

Η Hyundai αποφάσισε να επεκτείνει τη γκάμα των κορυφαίων σπορ εκδόσεων "N" των μοντέλων της και στα SUV/Crossover και η αρχή έγινε με το Kona N, που παρουσιάστηκε σήμερα διαδικτυακά. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο βενζινοκινητήρα με 280 ίππους, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 ταχύτητες. Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5,5'' και μέγιστη ταχύτητα 240 χλμ./ώρα. Φυσικά ολόκληρο το αυτοκίνητο είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις που δημιουργεί αυτή η μεγάλη ισχύς, ξεκινώντας από το αμάξωμα, που είναι ενισχυμένο για να προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία. Επίσης το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, βελτιωμένες αναρτήσεις, όπως επίσης και με σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με 5 διαφορετικά προφίλ. Και φυσικά είναι διαθέσιμο ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, που είναι ακόμα πιο απαραίτητα σε ένα τόσο γρήγορο αυτοκίνητο..
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai παρουσίασε το Kona N

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η VW παρουσίασε το ανανεωμένο Polo

Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των σούπερ μίνι, στην οποία πρωταγωνιστεί εδώ και πολλά χρόνια, η VW έκανε ένα βήμα για ενίσχυση της θέσης της με την ανανέωση του Polo, ενός από τα μπεστ σέλερ της διαχρονικά. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί τις συνηθισμένες σχεδιαστικές τροποποιήσεις εμπρός και πίσω, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον τεχνολογίας LED εμπρός-πίσω στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αποτελεί στοιχείο του βασικού εξοπλισμού, νέα συστήματα ψυχαγωγίας και ένα επανασχεδιασμένο τιμόνι. Αναβαθμισμένη είναι επίσης και η λίστα του εξοπλισμού. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται στο λανσάρισμα με χιλιάρη βενζινοκινητήρα σε ατμοσφαιρική έκδοση 80 ίππων ή τούρμπο TSI σε εκδόσεις 95 και 110 ίππων, όπως επίσης και σε έκδοση φυσικού αερίου TGI με 90 ίππους. Το ανανεωμένο Polo αναμένεται στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο αυτής της χρονιάς..
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η VW παρουσίασε το ανανεωμένο Polo

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Πρεμιέρα για το νέο Honda HR-V

(Πρώτη δημοσίευση 18/2/21, συμπλήρωση στις 22/4/21 με νέα στοιχεία) Η Honda παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά του HR-V που θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη στα τέλη της χρονιάς. Όπως και το νέο Jazz, το HR-V θα προσφέρεται αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση με το υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda, που συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1.5 και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ του να φτάνει τους 131 ίππους. Το αυτοκίνητο ξεκινάει από στάση σε ηλεκτρική λειτουργία και μετά περνάει σε υβριδική, στην οποία ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος (μέσω του ηλεκτροκινητήρα/γεννήτριας) που τροφοδοτεί τον ένα ηλεκτροκινητήρα για να κινεί τους τροχούς. Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται για την κίνηση των τροχών περισσότερο κατά την οδήγηση σε υψηλότερες ταχύτητες. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τοποθέτηση των πρόσθετων εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος έχει γίνει με τρόπο που να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διατηρεί αντίστοιχους χώρους με το υπάρχον μοντέλο (ο χώρος για τα πόδια και τους ώμους πίσω είναι μάλιστα λίγο μεγαλύτερος). Επιπλέον, η κεντρική τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου και η τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών επιτρέπει τη διατήρηση και στο νέο μοντέλο των καθισμάτων Magic Seats πίσω, που επιτρέπουν αναδίπλωση και του οριζόντιου τμήματος τους για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους. Το νέο μοντέλο έχει σημαντικά βελτιωμένη ασφάλεια με αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα, που αποτελούν στοιχεία της τελευταίας γενιάς του «πακέτου» ασφαλείας "Honda Sensing". Επίσης για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο στο HR-V και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κατάβασης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πρεμιέρα για το νέο Honda HR-V

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Nissan X-Trail

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του, στην τέταρτη πλέον γενιά του, το νέο Nissan X-Trail το οποίο θα αρχίσει να διατίθεται στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2022. Όπως και το Qashqai, το νέο X-Trail θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C της «συμμαχίας» Renault-Nissan-Mitsubishi και θα διατίθεται προαιρετικά και με τρίτη σειρά καθισμάτων. Η νέα πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί το υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος e-Power που θα χρησιμοποιείται και στο X-Trail και το οποίο χρησιμοποιεί ένα κινητήρα βενζίνης όχι για να κινεί τους τροχούς, αλλά για να λειτουργεί ως γεννήτρια, φορτίζοντας την μπαταρία λιθίου, που με τη σειρά της θα τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα για να κινεί τους τροχούς. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε προσθιοκίνητη, αλλά και τετρακίνητη έκδοση, η οποία θα προσφέρει δυνατότητες ρυθμίσεων για χιόνι, χώμα και λάσπη. Μετά την απόφαση της Nissan να μην κατασκευάσει το αυτοκίνητο στο εργοστάσιό της στην Αγγλία, το νέο X-Trail θα κατασκευάζεται για την Ευρώπη στην Ιαπωνία.

Η Mercedes παρουσίασε την ηλεκτρική EQB

Μια «οικογενειακή» εκδοχή της ηλεκτροκίνησης παρουσίασε η Mercedes στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης, με την EQB, ένα ηλεκτρικό SUV μήκους 4,684 μ. που προαιρετικά θα προσφέρεται και ως 7θέσιο. Η τρίτη σειρά θα μπορεί να φιλοξενήσει 2 παιδιά ή άτομα ύψους ως 1,65 μ., ενώ τα καθίσματα της δεύτερης σειράς θα έχουν ρυθμιζόμενη πλάτη και -προαιρετικά- θα ρυθμίζονται κατά μήκος σε μια διαδρομή 14 εκατοστών. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην έκδοση που θα πωλείται στην κινεζική αγορά, άλλα μέσα στο έτος θα λανσαριστεί και η ευρωπαϊκή έκδοσή του, η οποία θα κατασκευάζεται στην Ουγγαρία (ενώ οι μπαταρίες θα κατασκευάζονται στη Γερμανία και την Πολωνία). Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε μια μεγάλη γκάμα εκδόσεων με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση και διαφορετικά επίπεδα ισχύος, μερικά από τα οποία θα ξεπερνούν τα 200 kW (272 ίππους). Η ευρωπαϊκή έκδοση θα χρησιμοποιεί μία μπαταρία με «λειτουργική» χωρητικότητα (αυτή δηλαδή που είναι στην πράξη αξιοποιήσιμη) 66,5 kWh, η οποία στην τετρακίνητη EQB 350 θα προσφέρει αυτονομία 419 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε την ηλεκτρική EQB

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

EQS, η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes

Σε μια διαδικτυακή υπερπαραγωγή, με τα στελέχη της να συμμετέχουν στη παρουσίαση από διάφορα μέρη του πλανήτη και με συμμετοχή ακόμα του διάσημου σκηνοθέτη Tζέιμς Κάμερον, η Mercedes παρουσίασε την ηλεκτρική ναυαρχίδα της, αντίστοιχη με τη S-Class των συμβατικών μοντέλων, την EQS. Είναι το πρώτο μοντέλο γερμανικής εταιρείας που είναι κατασκευασμένο πάνω σε μία νέα πλατφόρμα ειδικά εξελιγμένη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρόκειται στην ουσία για ένα κινητό εργαστήριο εφαρμογής των πιο σύγχρονων τεχνολογιών της Mercedes, το οποίο μάλιστα εκτός από ηλεκτροκίνητο μπορεί να είναι και αυτοκινούμενο (με αυτοκίνηση «επιπέδου 3») όταν η νομοθεσία το επιτρέψει, σε δρόμους με κατάλληλη σήμανση, με ταχύτητες μέχρι 60 χλμ./ώρα και αρκετά πυκνή κυκλοφορία. Η προοπτική κυκλοφορίας σε αυτοκινητόδρομους θεωρείται δεδομένη, αφού το αυτοκίνητο προσφέρει κορυφαία αυτονομία, που φτάνει (ανάλογα με την έκδοση και τον εξοπλισμό) τα 770 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Επίσης στο εσωτερικό της EQS χρησιμοποιείται η νέα γιγαντιαία οθόνη MBUX Hyperscreen, μία καμπύλη οθόνη εύρους 141 εκατοστών που καταλαμβάνει το σύνολο σχεδόν του ταμπλό και στην οποία συνενώνονται σε μία ενιαία επιφάνεια πολλές επιμέρους οθόνες οι οποίες εξυπηρετούν τον οδηγό, αλλά και τον συνοδηγό. Αλλά και σε επίπεδο αξιώματος προσφέρεται κορυφαία τεχνολογία, αφού η EQS είναι το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, με συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx μόλις 0,20 παρά το μεγάλο μέγεθος της (μήκος 5,216 μ., με βάρος 2.480 κιλά για την έκδοση με πίσω κίνηση και 2.585 κιλά για την τετρακίνητη). Το αυτοκίνητο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 245 kW (333 ίππων) στην έκδοση με πίσω κίνηση και δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ 385 kW (523 ίππων στην τετρακίνητη. Στην πρώτη περίπτωση η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6,2'' και στη δεύτερη σε 4,3'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας φτάνει τις 90 ή τις 107,8 kWh και η Mercedes εγγυάται τη διατήρηση του 70% της χωρητικότητάς μετά από 10 χρόνια ή 250.000 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί στάνταρ αεραναρτήσεις Airmatic που διατηρούν σταθερή την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος (χαμηλώνοντάς την κατά 10 χιλιοστά πάνω από τα 120 χλμ./ώρα και ακόμα 10 πάνω από τα 160 χλμ./ώρα), με σύστημα τεσσάρων συνδέσμων εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ στάνταρ είναι και το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Η EQS θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ τον Αύγουστο και στην Κίνα τον Ιανουάριο του 2022.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - EQS, η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τα Seat Ibiza και Arona

Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά είναι πλέον το πρόσφατο ανανεωμένο Mini στην 3θυρη, 5θυρη και κάμπριο έκδοση. Το ανανεωμένο μοντέλο προσφέρεται στις γνωστές εκδόσεις ισχύος 102 έως 231 ίππων, όπως επίσης και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση SE των 184 ίππων. Αν και με καλύτερο εξοπλισμό (π.χ. τα φωτιστικά LED είναι στάνταρ σε όλη την γκάμα, όπως και η μεγάλη κυκλική οθόνη αφής στο κέντρο και οι υπηρεσίες online Mini connected), οι τιμές έχουν παραμείνει στα ίδια περίπου επίπεδα με αυτές του προηγούμενου μοντέλου, ξεκινώντας από 19.750 ευρώ για το Mini One των 102 ίππων. Η τιμή του ηλεκτρικού Mini είναι ακριβώς η ίδια, 33.960 ευρώ. Οι ψηφιακές υπηρεσίες Mini connected, που προσφέρονται με τη βοήθεια ειδικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, περιλαμβάνουν στοιχεία όπως κατάσταση οχήματος, ένδειξη καυσίμου, αυτονομία/επίπεδο φόρτισης μπαταρίας, θέση οχήματος, κλείδωμα, ξεκλείδωμα, αερισμό, ενεργοποίηση φώτων, αναβάθμιση software, ειδοποιήσεις και online ραντεβού για σέρβις, online οδηγό χρήσης του οχήματος, ιστορικό φόρτισης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τα Seat Ibiza και Arona

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ibiza
    Ibiza
    Arona
    Arona

Η Audi παρουσίασε το ηλεκτρικό Q4 e-tron

Σε μία διαδικτυακή παρουσίαση, η Audi αποκάλυψε ένα ακόμα νέο ηλεκτρικό μοντέλο, το Q4 e-tron, μαζί με την κουπέ έκδοσή του, το Q4 Sportback e-tron. Πρόκειται για ένα μεσαίο ηλεκτρικό SUV με μήκος 4,588 μ. και μεταξόνιο 2,76 μ. Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας που εξελίχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, επιτρέποντας καλύτερη εκμετάλλευση χώρων από τα συμβατικά αυτοκίνητα, προσφέρει άνετους χώρους για τους επιβάτες κι ένα μεγάλο χώρο αποσκευών 520 λίτρων (ή 535 στην περίπτωση του Sportback). Το Q4 e-tron, στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, μία με 170 ίππους και μία με 204 ίππους. Επιπλέον υπάρχει και μια τετρακίνητη έκδοση (Q4 50 e-tron quattro) με δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα για κάθε άξονα) και μεγίστη συνδυασμένη ισχύ 299 ίππων. Στην λιγότερο ισχυρή έκδοση η μπαταρία έχει χωρητικότητα 52 kWh (και βάρος 350 κιλά) και στις υπόλοιπες 77 kWh (και βάρος 500 κιλά). Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP) θα φτάνει μέχρι τα 520 χιλιόμετρα (στην έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία και πίσω κίνηση).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το ηλεκτρικό Q4 e-tron

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Sportback
    Sportback

Ανανέωση για το Skoda Kodiaq

Με στόχο να συνεχίσει την πετυχημένη πορεία του στην αγορά και μάλιστα σε όλο τον κόσμο, αφού εκτός από την Ευρώπη κατασκευάζεται και στην Κίνα, την Ινδία και τη Ρωσία, η Skoda ανακοίνωσε την ανανέωση του Kodiaq, 4 περίπου χρόνια μετά την πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές των "facelift" στο εμπρός και πίσω μέρος (προφυλακτήρες, μάσκα, σπόιλερ κλπ.) έχουν γίνει και στη συγκεκριμένη περίπτωση, ενώ στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι πλέον οι προβολείς τεχνολογίας LED. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης και στο εσωτερικό για ενίσχυση της ποιοτικής εικόνας, όπως και προσθήκες στην λίστα των στοιχείων εξοπλισμού, όπως η ψηφιακή οθόνη, δερμάτινα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας/ενημέρωσης με σύνδεση στο διαδίκτυο κλπ. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται με βενζινοκινητήρες 1.5 TSI 150 ίππων και 2.0 TSI 190 ίππων και 2λιτρους πετρελαιοκινητήρες TDI με 150 ή 200 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοσή του χρησιμοποιεί ένα νέο 2λιτρο βενζινοκινητήρα TSI με 245 ίππους. Το ανανεωμένο Kodiaq αναμένεται στην Ελλάδα το φθινόπωρο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Skoda Kodiaq

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Citroen αποκάλυψε τη C5 X

Με στόχο να συνδυάσει στοιχεία από τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά των οικογενειακών σεντάν με τις σύγχρονες τάσεις για υπερυψωμένα αυτοκίνητα τύπου SUV και crossover, η Citroen παρουσίασε ένα νέο αυτοκίνητο στο επάνω μέρος της μεσαίας κατηγορίας (που θα είναι στην ουσία η ναυαρχίδα της γκάμας της) το οποίο είναι υπερυψωμένο, με αμάξωμα που κινείται ανάμεσα στα σεντάν και τα στέισον. Η C5 X, που θα κατασκευάζεται στην Κίνα λόγω της μεγάλης αγοράς που υπάρχει εκεί για τα μεγάλα σεντάν, έχει μήκος 4,805 μ., μεγάλους εσωτερικούς χώρους και χώρο αποσκευών που φτάνει τα 545 λίτρα. Φυσικά το αυτοκίνητο έχει ως στόχο να προσφέρει την κορυφαία άνεση που περιμένει κανείς από μία Citroen, διαθέτοντας τα νέα καθίσματα "Advanced Comfort", που αποτελούν ευρεσιτεχνία της εταιρείας, όπως και την -επίσης κατοχυρωμένη με ευρεσιτεχνία- ανάρτηση "Advanced Comfort" με «προοδευτικά υδραυλικά ενθέματα», σε μία βελτιωμένη ενεργό έκδοση μάλιστα, με ηλεκτρονικό έλεγχο και 3 διαφορετικές επιλογές ρύθμισης. Χαρακτηριστικό επίσης του υψηλού επιπέδου εξοπλισμού που θα διαθέτει το αυτοκίνητο είναι το γεγονός ότι θα προσφέρεται με ένα head up display με μεγάλη έγχρωμη οθόνη, όπως και με ηλεκτρική πόρτα στο χώρο αποσκευών. Εκτός από τους συμβατικούς κινητήρες, η C5 X θα προσφέρεται και σε μια φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με 225 ίππους, η οποία θα έχει τη δυνατότητα ηλεκτροκίνησης για περισσότερα από 50 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Υψηλού επιπέδου θα είναι και η συνδεσιμότητα, με ασύρματη φόρτιση κινητού, ασύρματη σύνδεση με το σύστημα πολυμέσων, 4 θύρες USB, αναγνώριση φωνής κλπ. Οι παραγγελίες για τη C5 X στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο και τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στις αρχές του επόμενου χρόνου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Citroen αποκάλυψε τη C5 X

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη Mercedes CLS

Η Mercedes ανακοίνωσε την ανανέωση του κορυφαίου της 4θυρου κουπέ, της CLS, με σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος και αναβάθμιση των υλικών του εσωτερικού, στο οποίο υπάρχει κι επανασχεδιασμένο τιμόνι, ενώ στη γκάμα υπάρχει και μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής της Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+, από την οποία θα κατασκευαστούν μόνο 300 αυτοκίνητα. Μεγαλύτερες είναι επίσης οι δυνατότητες εξατομίκευσης του μοντέλου, με πρόσθετες επιλογές υλικών. Δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις εκτός της AMG των 435 ίππων είναι διαθέσιμες, 2λιτρη με 299 ίππους και 3λιτρη με 367 ίππους και ήπιο υβριδικό σύστημα, ενώ από πλευράς ντίζελ υπάρχει μία 2λιτρη έκδοση με 194 ίππους, μία 2,9 με 330 ίππους και μία έκδοση με ένα νέο 2λιτρο ντίζελ 265 ίππων και ήπιο υβριδικό σύστημα..
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη Mercedes CLS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Jeep Compass

(Συμπλήρωση 8-4-21 με τιμές ελληνικής αγοράς) Η Jeep αποκάλυψε σήμερα σε μία διαδικτυακή παρουσίαση το ανανεωμένο Compass, ένα μοντέλο ιδιαίτερα σημαντικό για την εταιρεία στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου καλύπτει το 40% των πωλήσεων της μάρκας. Το αυτοκίνητο, που κατασκευάζεται στην Ιταλία, θα προσφέρεται σε προσθιοκίνητη αλλά και τετρακίνητη έκδοση, η οποία χρησιμοποιεί φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με βενζινοκινητήρα που κινεί τους μπροστινούς τροχούς και ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω. Εκτός από τις σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά, αρκετές επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό, για τη βελτίωση της λειτουργικότητας, αλλά και της ποιοτικής αίσθησης του αυτοκινήτου, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις των συστημάτων ασφαλείας και συνδεσιμότητας της εταιρείας. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης, ντίζελ και υβριδικά. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για τον κινητήρα 1.3 τούρμπο σε εκδόσεις 130 και 150 ίππων, ενώ στη δεύτερη περίπτωση πρόκειται για τον ντίζελ 1.6 Multijet, ο οποίος αποδίδει πλέον 130 ίππους (10 περισσότερους από πριν, αν και με μειωμένη κατανάλωση). Η υβριδική -τετρακίνητη- έκδοση χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα 1.3 σε εκδόσεις 130 και 180 ίππων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει τους 190 ίππους και 240 ίππους αντίστοιχα.. Το αυτοκίνητο είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε συνολικά 6 εκδόσεις εξοπλισμού και οι τιμές ξεκινούν από 22.900 ευρώ για το βενζινοκίνητο 1.3 των 130 ίππων με μπροστινή κίνηση. Οι τιμές του ντίζελ ξεκινούν από 27.200 ευρώ και του υβριδικού από 41.400 ευρώ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Jeep Compass

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Kia παρουσίασε το ηλεκτρικό EV6

Σε μια διεθνή διαδικτυακή δημοσιογραφική εκδήλωση η Kia παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα E-GMP, η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το EV6 αποτελεί και μια πρώτη εφαρμογή της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Kia, πώς θα χρησιμοποιηθεί και στο επόμενα μοντέλα της. Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι η ευρεία χρήση ανακυκλωμένων υλικών για την κατασκευή του εσωτερικού, η οποία τονίζει και την πορεία της εταιρείας προς μία αυτοκίνηση φιλική προς το περιβάλλον. Χωρίς βεβαίως να παραμελεί τη σύγχρονη τεχνολογία, όπως δείχνει η ευρεία οθόνη μπροστά στον οδηγό, που εκτείνεται από το αριστερό άκρο έως το κέντρο του ταμπλό, φιλοξενώντας τον πίνακα οργάνων και τα συστήματα πλοήγησης, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το EV6 έχει μήκος 4,68 μ. (6,695 για το GT) και χρήση της επίπεδης νέας «ηλεκτρικής» πλατφόρμας επιτρέπει την προσφορά πολύ μεγάλων χώρων για τους επιβάτες, σε συνδυασμό με ένα μεγάλο χώρο αποσκευών 520 λίτρων, ενώ υπάρχει ένας ακόμα χώρος αποσκευών εμπρός, με χωρητικότητα 52 λίτρων για την έκδοση με την πίσω κίνηση και 20 λίτρων για την τετρακίνητη. Οι επιλογές ισχύος ηλεκτροκινητήρων είναι 125 kW (170 ίπποι), 168 kW (228 ίπποι), 173 kW (235 ίπποι), 239 kW (325 ίπποι) και 430 kW (585 ίπποι), για έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, ανάλογα με την έκδοση, ενώ υπάρχουν δύο χωρητικότητες μπαταρίας, 58 ή 77,4 kWh. Η κορυφαία έκδοση GT προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5'' και μέγιστη ταχύτητα 260 χλμ./ώρα. Η μέγιστη αυτονομία σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι 510 χλμ. για την οπισθοκίνητη έκδοση με την μπαταρία των 77,4 kWh. Το EV6 προσφέρει επίσης λειτουργία αντίστροφης φόρτισης, από το όχημα προς τον καταναλωτή (π.χ. για τη λειτουργία ηλεκτρικών συσκευών) ή ακόμα και προς άλλο ηλεκτρικό όχημα. Για τον κλιματισμό του αυτοκινήτου υπάρχει αντλία θερμότητας, ενώ το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση προσφέρει έξι διαφορετικές επιλογές.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Kia παρουσίασε το ηλεκτρικό EV6

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP