ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η Hyundai παρουσίασε το νέο Tucson

Την τέταρτη γενιά του πετυχημένου μικρομεσαίου SUV της (7 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2004, από τις οποίες 1,4 εκατομμύρια στην Ευρώπη) παρουσίασε η Hyundai σήμερα το πρωί. Όπως και ο προκάτοχός του, το νέο Tucson θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Τσεχία. Ριζικά ανανεωμένο σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 10 χιλιοστά σε σχέση με το προηγούμενο, μεγαλύτερο μήκος κατά 20 χιλιοστά (συνολικά 4,5 μ.), ενώ είναι και φαρδύτερο κατά 15 χιλιοστά, εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Αυξημένη επίσης είναι και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών κατά 33 ως 107 λίτρα, ανάλογα με την έκδοση και το σύστημα παροχής ισχύος, φτάνοντας συνολικά από 546 (στην υβριδική έκδοση ντίζελ) ως 620 λίτρα (στη βενζινοκίνητη έκδοση). Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, όπως επίσης και σε συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, με τη μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό να δίνει το στίγμα της προσαρμογής του στις σύγχρονες απαιτήσεις. Η εταιρεία τονίζει επίσης την ύπαρξη ενός εξελιγμένου συστήματος θέρμανσης-κλιματισμού με ιδιαίτερα μελετημένο σύστημα κατανομής της ροής του αέρα στο εσωτερικό. Το αυτοκίνητο διατίθεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το νέο Tucson διαθέτει μια ευρύτατη γκάμα συστημάτων παροχής ισχύος, στην οποία συμπεριλαμβάνεται ένας βενζινοκινητήρας 1.6 με 150 ίππους, ένας ντίζελ 1.6 με 115 ίππους, μια ήπια υβριδική έκδοση ντίζελ 48 V με 136 ίππους, δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις βενζίνης 48 V με 150 ίππους και 180 ίππους, ενώ μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί και μια φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.6 τούρμπο και ένα ηλεκτροκινητήρα, η οποία θα έχει μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 265 ίππων. Στην Ελλάδα το αυτοκίνητο αναμένεται το Δεκέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai παρουσίασε το νέο Tucson

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

5 υβριδικές εκδόσεις για το VW Golf!

Παράλληλα με το πρόγραμμα παρουσίασης αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων η VW δημιουργεί μια σειρά από υβριδικές εκδόσεις και για τα υπάρχοντα συμβατικά μοντέλα της. Όπως ανακοινώθηκε, η γερμανική εταιρεία λανσάρει 5 νέες υβριδικές εκδόσεις για το μπεστ σέλερ της, το Golf, από τις οποίες οι 3 είναι ήπιες υβριδικές και οι άλλες 2 φορτιζόμενες. Στην πρώτη περίπτωση, υπάρχει μια ήπια υβριδική έκδοση 1.0 eTSI με τον χιλιάρη βενζινοκινητήρα η οποία αποδίδει 110 ίππους και μία 1.5 eTSI με τον βενζινοκινητήρα 1.5 η οποία αποδίδει 150 ίππους. Και οι δύο συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 ταχύτητες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας μια επιπλέον ήπια υβριδική έκδοση 48 V αναμένεται προς το τέλος του έτους. Οι άλλες δύο -φορτιζόμενες- υβριδικές εκδόσεις είναι τα Golf eHybrid και Golf GTE. Και οι δύο χρησιμοποιούν τον βενζινοκινητήρα 1.4 TSI των 150 ίππων σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει στην πρώτη περίπτωση τους 204 ίππους και στη δεύτερη τους 245. Και οι δύο χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με 6 ταχύτητες. Η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι έως 80 χιλιόμετρα για το eHybrid και έως 62 για το GTE. Στην Ελλάδα ξεκινάει πρώτα η διάθεση του 1.5 eTSI και θα ακολουθήσουν στις επόμενες εβδομάδες το 1.0 eTSI και το eHybrid.

MC20: νέο υπεραυτοκίνητο από τη Maserati

Η Maserati μπαίνει πλέον στα... χωράφια των Ferrari και Lamborghini με το νέο υπεραυτοκίνητο που παρουσίασε, την MC20. Ένα όνομα που προέρχεται από το Maserati Corse και το 2020, σημαδεύοντας μια νέα εποχή για την εταιρεία, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωσή της. Χάρη στη χρήση σύγχρονων υλικών όπως τα ανθρακονήματα, το βάρος του (μήκους 4,669 μ.) αυτοκινήτου, χαρακτηριστικό του οποίου είναι οι κάθετα ανοιγόμενες πόρτες τύπου «πεταλούδας», κρατήθηκε κάτω από τα 1500 κιλά, προσφέροντας μία αναλογία 2,33 κιλών/ίππο. Η MC20 κινείται από ένα νέο 3λιτρο κινητήρα V6 της Maserati με διπλό τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 στροφές και ροπή 74,4 kgm σταθερά από τις 3.000 ως τις 5.500 στροφές. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 8,8'', ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ξεπερνάει τα 325 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 ταχύτητες. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς, με τον πίσω άξονα να έχει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω. Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει στο τέλος του χρόνου και η τιμή του στην Ιταλία ξεκινάει από 216.000 ευρώ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - MC20: νέο υπεραυτοκίνητο από τη Maserati

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Rolls Royce Ghost

Η μεγάλη εμπορική επιτυχία (τηρουμένων των αναλογιών φυσικά για μία μάρκα που απευθύνεται σε ελάχιστους!) της πρώτης Ghost, ενός μοντέλου με το οποίο η Rolls Royce θέλησε να απευθυνθεί σ' ένα κοινό μικρότερης ηλικίας και με πιο «μινιμαλιστικές» απαιτήσεις για την κορυφαία πολυτέλεια που αντιπροσωπεύει η μάρκα, ήταν ένα σοβαρό κίνητρο για να παρουσιάσει η εταιρεία μια νέα γενιά του 11 χρόνια αργότερα. Η Ghost είναι φυσικά ένα μεγάλο αυτοκίνητο (μήκος 5.546 μ.), βασισμένο σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο, αλλά και ένα αμάξωμα στο οποίο επίσης έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, ώστε να συγκρατηθεί το βάρος σε λογικά πλαίσια. Ο μπροστινός άξονας έχει τοποθετηθεί πολύ μπροστά, ώστε η τοποθέτηση του κινητήρα να γίνει πίσω από αυτόν, εξασφαλίζοντας μια βέλτιστη κατανομή βάρους 50/50%. Επιπλέον, για να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή οδική συμπεριφορά και ο βέλτιστος έλεγχος από την πλευρά του οδηγού, το αυτοκίνητο έχει εφοδιαστεί με σύστημα τετρακίνησης και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Η νέα Ghost κινείται από ένα 12κύλινδρο (V12) κινητήρα 6,75 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή, ο οποίος αποδίδει 563 ίππους, με τη μέγιστη ροπή των 86,6 kgm να είναι διαθέσιμη μόλις στις 1600 στροφές. Οι αναρτήσεις (διπλά ψαλίδια εμπρός, σύστημα 5 συνδέσμων πίσω) είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες, εξασφαλίζοντας κορυφαία άνεση και προσαρμογή στις συνθήκες του δρόμου. Και φυσικά το αυτοκίνητο με το ιδιαίτερα πολυτελές εσωτερικό και την κορυφαία ηχομόνωση είναι εφοδιασμένο και με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει σε συστήματα ασφαλείας και άνεσης, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Rolls Royce Ghost

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Peugeot 5008

Μετά το 3008, η Peugeot ανακοίνωσε την ανανέωση και του μεγάλου της SUV, του 508. Οι συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές σε μάσκα, φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες έχουν γίνει και στο συγκεκριμένο μοντέλο, στο οποίο πλέον τα φώτα είναι τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις, ενώ στη γκάμα έχουν προστεθεί καινούργια χρώματα για το αμάξωμα και μια νέα ζάντα 19’'. Στο εσωτερικό υπάρχει μία νέα κεντρική οθόνη 10'', νέες ταπετσαρίες, ενώ οι αυτόματες εκδόσεις έχουν έναν επιλογέα τρόπου οδήγησης με 3 ρυθμίσεις (Normal, Sport και Eco). Η λίστα του εξοπλισμού έχει συμπληρωθεί με νέα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Το ανανεωμένο 5008 θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρες 1.2 130 ίππων και 1.6 180 ίππων και με ντίζελ 1.5 130 ίππων και 2.0 180 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Peugeot 5008

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Mercedes S-Class

Μετά από μία σειρά επιμέρους παρουσιάσεων για τις διάφορες τεχνολογίες της τις προηγούμενες εβδομάδες, η Mercedes αποκάλυψε τη νέα γενιά της ναυαρχίδας της, της S-Class. Ένα αυτοκίνητο που, παρά το μεγάλο μέγεθος του προκατόχου του, συνεχίζει την παράδοση όλων σχεδόν των κατασκευαστών για αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων των νέων μοντέλων τους, έχοντας συνολικό μήκος 5,179 μ. (5,4 εκ. περισσότερο από πριν) και μεταξόνιο 3.106 χιλιοστών (+71). Αυτονόητοι είναι οι τεράστιοι χώροι για τους επιβάτες (οι πίσω άλλωστε μπορούν να έχουν και τις δικές τους οθόνες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων!), ενώ και ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 20 λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 550. Η τεράστια οθόνη στο κέντρο του ταμπλό και ο μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων δημιουργούν μια επιβλητική εικόνα στο εσωτερικό. Ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει από πλευράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστημάτων για την υποβοήθηση του οδηγού, την παροχή κορυφαίας άνεσης, την ενίσχυση της ασφάλειας και τις επιλογές συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, έχει εφαρμοστεί σ’ αυτό το αυτοκίνητο. Είναι χαρακτηριστικό π.χ. ότι για τις κάθε είδους ρυθμίσεις των εμπρός καθισμάτων (που μπορούν να προσφέρουν μέχρι 10 προγράμματα μασάζ), μπορούν να υπάρχουν μέχρι και... 19 μοτέρ, ενώ 17 μοτέρ ελέγχουν την θερμοκρασία και τη διανομή του αέρα στο εσωτερικό! Για τη λειτουργία του συστήματος Driving Assistance υπάρχουν συνολικά 5 ραντάρ, 5 κάμερες και 12 αισθητήρες υπερήχων! Από πλευράς «αυτοκινητικής» τεχνολογίας αξίζει να αναφέρουμε την εξαιρετική αεροδυναμική του αμαξώματος, με συντελεστή Cx μόλις 0,22, το σύστημα τετραδιεύθυνσης, που έχει μειώσει τον κύκλο στροφής του τεράστιου αυτοκινήτου κατά 2 μέτρα και το γεγονός ότι η φορτιζόμενη υβριδική έκδοση του μοντέλου που θα παρουσιαστεί το 2021 θα προσφέρει αυτονομία με ηλεκτροκίνηση έως 100 χλμ. στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Στον τομέα της ασφάλειας αξίζει να αναφέρουμε τους μετωπικούς αερόσακους που υπάρχουν για τους πίσω επιβάτες, όπως επίσης και το γεγονός ότι με την προαιρετική ενεργό ανάρτηση το αμάξωμα μπορεί να ανασηκωθεί μέχρι κατά 8 εκατοστά σε μία επικείμενη πλευρική σύγκρουση λίγο πριν την επαφή, ώστε η ενέργεια της σύγκρουσης να διοχετευθεί σε ενισχυμένα σημεία στο κάτω μέρος του αμαξώματος! Στο λανσάρισμά της, η νέα S-Class θα είναι διαθέσιμη με 3λιτρους 6κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν εκδόσεις ισχύος 367 και 435 ίππων και στην δεύτερη 286 και 330 ίππων. Όλες οι εκδόσεις εκτός από την βασική έκδοση ντίζελ θα είναι τετρακίνητες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Mercedes S-Class

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Skoda παρουσίασε το ηλεκτρικό Enyaq

Η Skoda παρουσίασε επίσημα (σε διαδικτυακή εκδήλωση) το νέο της ηλεκτρικό SUV, το Enyaq, το οποίο είχε αποκαλύψει πρόσφατα καμουφλαρισμένο στην Ιρλανδία, ενώ οι κατάσκοποί μας το είχαν φωτογραφίσει με μικρότερο καμουφλάζ κατά τη διάρκεια δοκιμών στην Τσεχία. Το Enyaq είναι η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Vision iV που η εταιρεία παρουσίασε πέρσι. Πρόκειται για ένα μεγάλο SUV με μήκος 4,649 μ., μεταξόνιο 2.765 χιλιοστών και χώρο αποσκευών 585 λίτρων βασισμένο στην πλατφόρμα MEB του γκρουπ VW. Χαρακτηριστικό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι η γυάλινη μάσκα, που... φωτίζεται από 130 λυχνίες τεχνολογίας LED. Τεχνολογίας LED είναι φυσικά και όλα τα φώτα του αυτοκινήτου, ώστε να καταναλώνουν την ελάχιστη δυνατή ηλεκτρική ενέργεια. Το αυτοκίνητο θα έχει ένα ηλεκτροκινητήρα πίσω, ο οποίος θα μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση, στην οποία ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας θα κινεί τους εμπρός τροχούς. Συνολικά θα υπάρχουν 5 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος (148 ίππων, 179 ίππων και 204 ίππων με πίσω κίνηση, 265 ίππων και 306 ίππων με μπροστινή κίνηση) και 3 μεγέθη μπαταριών. Η Skoda υπόσχεται αυτονομία έως 500 χιλιομέτρων για την έκδοση με πίσω κίνηση (με την ισχυρότερη μπαταρία) και μέχρι 460 χιλιομέτρων για την τετρακίνητη. Στο εσωτερικό δεσπόζει μια μεγάλη κεντρική οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ η απουσία κεντρικού «τούνελ» μετάδοσης στο δάπεδο επιτρέπει σύμφωνα με την εταιρεία την αύξηση των αποθηκευτικών χώρων, μεταξύ των οποίων κι ένας χώρος για την ασύρματη φόρτιση δύο κινητών τηλεφώνων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda παρουσίασε το ηλεκτρικό Enyaq

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Peugeot 3008

Η Peugeot παρουσίασε το ανανεωμένο 3008, στοχεύοντας στη διατήρηση της θετικής πορείας ενός από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της. Όπως συνήθως στα "facelift", το αυτοκίνητο έχει μια νέα μάσκα και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, όπως επίσης και νέα φωτιστικά σώματα, που είναι τεχνολογίας LED εμπρός-πίσω σε όλες τις εκδόσεις. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στο εσωτερικό, με βελτιώσεις στον πίνακα οργάνων, μια νέα κεντρική οθόνη 10" στο ταμπλό και διάφορες προσθήκες στο διάκοσμο. Αναβάθμιση έχει γίνει φυσικά με νέες προσθήκες και στην λίστα των κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το ανανεωμένο 3008 διατίθεται με τους βενζινοκινητήρες 1.2 των 130 ίππων και 1.6 των 180 ίππων και τον ντίζελ 1.5 των 130 ίππων, όπως επίσης και με δύο φορτιζόμενα υβριδικά συστήματα, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων (βενζινοκινητήρας 180 ίππων και ηλεκτροκινητήρας 110 ίππων) για την προσθιοκίνητη έκδοση και 300 ίππων (βενζινοκινητήρας 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες, 110 και 112 ίππων) για την τετρακίνητη. Στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση φτάνει μέχρι τα 56 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και στη δεύτερη μέχρι τα 59 χιλιόμετρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Peugeot 3008

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Audi Q2

Ανανέωση για το μικρό SUV της, το Q2, ανακοίνωσε η Audi, με σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος που αύξησαν κατά μερικά χιλιοστά το συνολικό μήκος (4,21 μ.) Αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό, με νέους αεραγωγούς και μοχλό ταχυτήτων και νέα πακέτα εξοπλισμού και δυνατότητες εξατομίκευσης. Επίσης τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται στο λανσάρισμα με τον κινητήρα βενζίνης 1.5 TFSI των 150 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και προαιρετικά αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν πλέον βενζινοκινητήρες και ντίζελ. Το ανανεωμένο Q2 αναμένεται στην Ελλάδα προς το τέλος του έτους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Audi Q2

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Audi S3

Μετά την (διαδικτυακή) αποκάλυψη του νέου A3 φέτος, η Audi παρουσίασε και την σπορ έκδοσή του, το νέο S3, που θα διατίθεται σε εκδόσεις αμαξωμάτων Sportback και Sedan. Η κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου Audi χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο (TFSI), που αποδίδει 310 ίππους και επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,8'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους 4 τροχούς μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη και η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά, ενώ προαιρετικά διατίθεται και σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της απόσβεσης. Τα φρένα είναι με αεριζόμενους δίσκους και οι στάνταρ τροχοί είναι 18''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Audi S3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αναπροσαρμογή της παρουσίας της Mitsubishi στην Ευρώπη

Η Mitsubishi Motors ανακοίνωσε μια ριζική αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της με στόχο τη μείωση του κόστους, μετά την πρόβλεψη για μία δεύτερη ιδιαίτερα ζημιογόνο χρονιά. Στο πλαίσιο αυτής της αναδιοργάνωσης θα επικεντρωθεί στις κερδοφόρες δραστηριότητές της στην νοτιοανατολική Ασία και θα αναπτύξει την παρουσία της στην Αφρική, τη νότια Αμερική και την Ωκεανία, διατηρώντας φυσικά την παρουσία της στην Ιαπωνία και τις ΗΠΑ, αλλά και στην Κίνα μέσω συνεργασιών. Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την παρουσίαση νέων μοντέλων (λόγω του σημαντικά αυξημένου κόστους που συνεπάγεται η νέα νομοθεσία για τις εκπομπές ρύπων), κάτι που σημαίνει πως όταν τα υπάρχοντα μοντέλα της (που θα εξακολουθήσουν να πωλούνται) φτάσουν στο τέλος του εμπορικού κύκλου ζωής δεν θα αντικατασταθούν, οπότε η εταιρεία σταδιακά θα σταματήσει τις δραστηριότητες πώλησης νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Αντίθετα θα συνεχίσουν κανονικά και μετά το σταμάτημα των πωλήσεων οι δραστηριότητες after sales (πωλήσεις ανταλλακτικών, συντήρηση και επισκευές), όπως διαβεβαίωσε με την ανακοίνωση της η εταιρεία, αλλά και ο επίσημος εισαγωγέας της Mitsubishi στην Ελλάδα, Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ. Είναι η δεύτερη ιαπωνική εταιρεία που αναγκάζεται να αποχωρήσει από την Ευρώπη λόγω του εξαιρετικά υψηλού κόστους προσαρμογής στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές μετά τη Daihatsu, η οποία επίσης σταμάτησε τις πωλήσεις αυτοκινήτων το 2013, συνεχίζοντας μόνο τις υπηρεσίες after sales.

Υβριδικά Jeep Renegade και Compass

Το Jeep Renegade 4xe και Compass 4xe είναι τα πρώτα φορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα της Jeep που προσφέρονται στην ευρωπαϊκή αγορά (θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα από το Σεπτέμβριο). Και τα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποιούν ένα βενζινοκινητήρας 1.3 τούρμπο με 130 ή 180 ίππους, ο οποίος κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Αυτός συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων στον πίσω άξονα, που εξασφαλίζει έτσι τη δυνατότητα τετρακίνησης κι ένα μικρότερο ηλεκτροκινητήρα μπροστά, που είναι συνδεδεμένος με τον βενζινοκινητήρα και λειτουργεί και ως γεννήτρια. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία 11,4 kWh, Η οποία μπορεί να προσφέρει αυτονομία με ηλεκτροκίνηση έως 50 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο 6 σχέσεων. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από την πίσω σειρά καθισμάτων και σύμφωνα με την εταιρεία το ηλεκτρικό μήνυμα λειτουργικού συστήματος δεν μεταβάλλει στο ελάχιστο το διαθέσιμο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης προσφέρει πέντε επιλογές, ανάλογα με το έδαφος που θα κινηθεί το αυτοκίνητο, ενώ το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει τις επιλογές Lock για μόνιμη τετρακίνηση σε ταχύτητες έως 15 χλμ./ώρα και Low για μέγιστη αξιοποίηση της ροπής και των δύο κινητήρων.

Η Nissan παρουσίασε το ηλεκτρικό Ariya

Σε μια διαδικτυακή παγκόσμια παρουσίαση η Nissan αποκάλυψε το ηλεκτρικό crossover Ariya σε έκδοση παραγωγής. Το αυτοκίνητο είναι βασισμένο σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, ειδικά κατασκευασμένη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Με «φουτουριστικό» ντιζάιν εξωτερικά, χαρακτηρίζεται από ένα μινιμαλιστικό ταμπλό με διακόπτες αφής για ορισμένες λειτουργίες, οι οποίοι εμφανίζονται μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι ενεργοποιημένo. Κάτω από το κέντρο του ταμπλό υπάρχει ένα κεντρικό ντουλαπάκι και ένα αναδιπλούμενο συρτάρι. Επίσης η ρυθμιζόμενη κεντρική κονσόλα μπορεί να μετακινηθεί και η ρύθμισή της να αποθηκευθεί στο προφίλ του οδηγού. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, δύο δικίνητες και τρεις τετρακίνητες (σ' αυτήν την περίπτωση οι ηλεκτροκινητήρες είναι δύο, ένας για κάθε άξονα), με δύο διαφορετικές μπαταρίες, 63 kWh ή 87 kWh για μεγαλύτερη αυτονομία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Nissan παρουσίασε το ηλεκτρικό Ariya

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Παρουσιάστηκε η ηλεκτρική BMW iX3

Διαδικτυακά, όπως συνήθως συμβαίνει στις μέρες μας, παρουσιάστηκε το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της BMW, η iX3, το λανσάρισμα της οποίας στην αγορά θα ξεκινήσει μέσα στη χρονιά. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στην Κίνα, που είναι και η πρώτη αγορά στην οποία θ' αρχίσει να πωλείται. Η iX3 χρησιμοποιεί τη νέα γενιά της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης eDrive της BMW, προσφέροντας ενεργειακή απόδοση υψηλότερη κατά 30% σε σύγκριση με τα υπάρχοντα ηλεκτρικά μοντέλα του γκρουπ BMW. Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος κινεί τους πίσω τροχούς, φτάνει τους 286 ίππους και σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,8'', επίδοση αντίστοιχη της συμβατικής BMW X3 xDrive30i. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Όπως αναφέρει η εταιρεία, νέα είναι και η τεχνολογία των μπαταριών που χρησιμοποιούνται, οι οποίες έχουν μειωμένο όγκο και βάρος και προσφέρουν στο αυτοκίνητο αυτονομία έως 459 χιλιομέτρων στο νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (WLTP).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Παρουσιάστηκε η ηλεκτρική BMW iX3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό Cupra el-Born

Με τα σήματα της Cupra παρουσιάστηκε τελικά το αναμενόμενο ηλεκτρικό SUV της Seat, το el-Born, βασισμένο στο ομώνυμο πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί πέρσι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το αυτοκίνητο, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιό της VW στοπ Τσβικάου της Γερμανίας, βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ του γερμανικού γκρουπ. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για το σύστημα παραγωγής ισχύος, αναφέρει απλώς ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9''. Αμιγώς ηλεκτροκίνητο, το el-Born έχει μπαταρία 77 kWh, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει αυτονομία έως 500 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το λανσάρισμα του el-Born ανακοινώθηκε ότι θα πραγματοποιηθεί το 2021.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Cupra el-Born

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση


  UP