ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Στο «Σείριο» η υπερειδική του Ράλι Ακρόπολις

Μια πρωτοποριακή ιδέα για την πραγματοποίηση της υπερειδικής διαδρομής του φετινού ράλι Ακρόπολις θα υλοποιήσει φέτος η οργάνωση του αγώνα, όπως αποκαλύφθηκε από τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού σε συνέντευξη Τύπου για την ενημέρωση των δημοσιογράφων σχετικά με τις διαδρομές του «Ακρόπολις». Η υπερειδική διαδρομή, μήκους 3,2 χιλιομέτρων, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, στο Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών «Σείριος», με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να εκκινούν ανά δύο πάνω στο κατάστρωμα του αυτοκινητόδρομου, το ένα με κατεύθυνση προς Αθήνα και το άλλο προς Λαμία! Στη συνέχεια, πηδώντας πάνω από το διαχωριστικό στηθαίο μέσω ειδικά διαμορφωμένης ράμπας, θα συνεχίζουν στο αντίθετο ρεύμα κατεύθυνσης. Τμήμα της διαδρομής θα περνάει μέσα από το πάρκινγκ του ΣΕΑ Σείριος στο ρεύμα προς Αθήνα, ενώ κατά μήκος της χάραξής της θα υπάρχουν τεχνητά εμπόδια. Πριν από την εκκίνηση της υπερειδικής θα διοργανωθεί μια συναυλία με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, ενώ η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη και για τη συναυλία και για την υπερειδική. Τα Σάββατο θα είναι, λοιπόν, ίσως η πιο κρίσιμη ημέρα του αγώνα λόγω των αλλαγών στη φετινή βαθμολογία του πρωταθλήματος, αφού η συγκεκριμένη μέρα θα συμμετέχει ξεχωριστά στη βαθμολογία του αγώνα, δεν θα έχει ενδιάμεσο σέρβις, ενώ θα περιλαμβάνει και την υπερειδική διαδρομή, η οποία επίσης συμμετέχει ξεχωριστά στη βαθμολογία.

Η Audi παρουσίασε το A5

Η Audi αλλάζει σελίδα για το μεσαίο σεντάν της γκάμας της, παρουσιάζοντας το νέο A5, 30 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου A4. Η αλλαγή της ονομασίας έχει σχέση και με την νέα ονοματολογία που χρησιμοποιεί η γερμανική εταιρεία για τα αυτοκίνητα της, καθώς τα ονόματα που περιλαμβάνουν ζυγούς αριθμούς θα αφορούν ηλεκτρικά μοντέλα και τα ονόματα με μονούς αριθμούς αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και τα υβριδικά σύνολα). Το A5 θα προσφέρεται σε εκδόσεις αμαξώματος σεντάν και στέισον, περιλαμβάνοντας και εκδόσεις επιδόσεων "S". Τα νέα μοντέλα έχουν, ως συνήθως, μεγαλύτερες διαστάσεις από τα προηγούμενα και φυσικά αναβαθμισμένο εξοπλισμό σε ό,τι αφορά τα λειτουργικά συστήματα. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης συνδυάζονται με ένα νέο ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, με έναν ηλεκτροκινητήρα 24 ίππων. Στη βάση της γκάμας υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 150 ίππους, ενώ προαιρετικά ο ίδιος κινητήρας διατίθεται και σε έκδοση 204 ίππων, η οποία μπορεί να συνδυάζεται και με τετρακίνηση. Υπάρχει επίσης ένας 2λιτρος ντίζελ TDI ναι 204 ίππους, που επίσης μπορεί να συνδυαστεί με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση. Η σπορ έκδοση S5 χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο V6 TFSI με 367 ίππους και τετρακίνηση. Όλες οι εκδόσεις χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει από τη Γερμανία και άλλες ευρωπαϊκές αγορές το Νοέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το A5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό Ford Capri

Ένα ακόμα ιστορικό όνομα αναβιώνει η Ford στην πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας το Ford Capri. Πρόκειται για ένα crossover κουπέ, που σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη και θα προσφέρεται σε εκδόσεις με πίσω κίνηση ή τετρακίνηση. Η έκδοση με πίσω κίνηση χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων, ενώ στην τετρακίνητη υπάρχει ένας ακόμα κινητήρας που κινεί τους εμπρός τροχούς, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει τους 340 ίππους. Η μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 77 kWh στην έκδοση με την πίσω κίνηση και 79 kWh στην τετρακίνητη, με την εκτιμώμενη μέγιστη αυτονομία στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών να φτάνει μέχρι τα 627 χιλιόμετρα (έκδοση με πίσω κίνηση). Η μέγιστη ταχύτητα είναι 180 χλμ./ώρα και για τις δύο εκδόσεις, ενώ η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6,4'' για την έκδοση με πίσω κίνηση και σε 5,3'' για την τετρακίνητη. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 572 λίτρα. Το αυτοκίνητο είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία και η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινάει από 37.200 ευρώ συμπεριλαμβανομένης κρατικής επιδότησης 9.000 ευρώ του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Ford Capri

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Hyundai αποκάλυψε το Inster

Διευρύνοντας τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, η Hyundai αποκάλυψε ένα νέο μίνι ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Inster, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, οπότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Κορέας. Αργότερα θα λανσαριστεί και στην ευρωπαϊκή αγορά. Η εταιρεία τονίζει το υψηλό επίπεδο τεχνολογικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου και των υπηρεσιών συνδεσιμότητας. Το Inster, που έχει μήκος 3,825 μ., μεταξόνιο 2.580 χιλιοστών και χώρο αποσκευών 280 λίτρων, θα προσφέρεται δύο εκδόσεις κινητήρα, μία με 197 ίππους και μία με 115 ίππους. Η βασική έκδοση χρησιμοποιεί μία μπαταρία 42 kWh, ενώ διατίθεται παράλληλα και μπαταρία 49 kWh. Και οι δύ εκδόσεις αποδίδουν ροπή 147 Nm (14,99 kgm). Η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 355 χιλιόμετρα στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών..
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai αποκάλυψε το Inster

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW X3

Η BMW παρουσίασε την τέταρτη γενιά της X3, που θα διατίθεται σε μια αρκετά μεγάλη γκάμα από πλευράς κινητήριων συνόλων, πλήρως προσαρμοσμένη στην σύγχρονη πραγματικότητα. Το νέο μοντέλο έχει ελαφρά μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προκάτοχό του (αύξηση μήκους κατά 34 χιλιοστά και πλάτους κατά 29 χιλιοστά) με το μήκος του να φτάνει τα 4,755 μ. και το μεταξόνιο τα 2.865 χιλιοστά. Η απόσταση από το έδαφος είναι 21,6 εκατοστά. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 570 λίτρα (460 για τη φορτιζόμενη υβριδική έκδοση). Το αυτοκίνητο προσφέρει αναβαθμισμένο εξοπλισμό με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, όπως επίσης και πλήρεις υπηρεσίες συνδεσιμότητας. Η συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto είναι στοιχείο του βασικού εξοπλισμού. Από πλευράς κινητήρων υπάρχει ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας 190 ίππων και ένας 3λιτρος 381 ίππων (για την κορυφαία έκδοση M50 xDrive). Και οι δύο συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Υπάρχει επίσης ένας 2λιτρος ντίζελ 197 ίππων, επίσης με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Τέλος υπάρχει και ένα φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 190 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 299 ίππων και αυτονομία με ηλεκτροκίνηση 81-90 χιλιομέτρων. Όλα τα κινητήρια σύνολα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW X3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Πρώτες φωτογραφίες για το Fiat Grande Panda

Έχοντας αφήσει ένα κενό στην κατηγορία B, των αποκαλούμενων σούπερ μίνι, όπου πρωταγωνιστούσε εδώ και δεκαετίες με μοντέλα που άφησαν εποχή, η Fiat επιστρέφει στο φυσικό της χώρο, χρησιμοποιώντας ένα εξίσου διάσημο όνομα, αυτό του Panda. Το νέο της μοντέλο, για το οποίο αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες, θα αποκαλείται Grande Panda. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο μήκους 3,99 μ., με σχεδιαστικές γραμμές που διατηρούν κάποια συγγένεια με την πασίγνωστη σιλουέτα του Panda, ιδιαίτερα στο πλάι. Όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση η εταιρεία, το αυτοκίνητο θα διατίθεται ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά και ως υβριδικό, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των αγοραστών της κατηγορίας. Μια επιλογή αρκετά συνετή, με δεδομένο ότι εκφράζονται πλέον όλο και περισσότερες αμφιβολίες για τη δυνατότητα γενίκευσης της ηλεκτροκίνησης στα στενά όρια που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πρώτες φωτογραφίες για το Fiat Grande Panda

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Alpine A290

Η ηλεκτροκίνηση αρχίζει πλέον να προσελκύει και κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων, οι οποίοι (την ανάγκην φιλοτιμίαν ποιούμενοι!) δημιουργούν σιγά-σιγά και «εξηλεκτρισμένα» μέχρι και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με σπορ χαρακτήρα. Μία ορθολογική προσέγγιση του εξηλεκτρισμού έκανε η Alpine, η σπορ μάρκα της Renault, παρουσιάζοντας ένα μικρό αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο προσαρμοσμένο στην πραγματικότητα, που θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να προορίζονται προς το παρόν κυρίως για κοντινές αποστάσεις μέσα και γύρω από τις πόλεις. H A290, βασισμένη σε μία νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχει μήκος 3,99 μ. και μεταξόνιο 2.530 χιλιοστών, είναι δηλαδή από τα σχετικά μικρά αυτοκίνητα της κατηγορίας B. Το περιορισμένο μέγεθος του αυτοκινήτου, η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και η επιλογή της μπαταρίας είχαν ως αποτέλεσμα να περιοριστεί το βάρος του στα 1.479 κιλά. Η χρησιμοποίηση πίσω ανάρτησης με σύστημα πολλαπλών συνδέσμων, στοιχείο ασυνήθιστο για τόσο μικρό αυτοκίνητο, δείχνει τον προσανατολισμό του προς την οδηγική απόλαυση, όπως και τα φρένα από τη Brembo και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport με προφίλ 40. Ανάλογα με την έκδοση το αυτοκίνητο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 180 ή 220 ίππων, που εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,4'' στην πρώτη περίπτωση και σε 6,4'' στη δεύτερη, ενώ η επιτάχυνση μέχρι το πρώτο χιλιόμετρο από στάση γίνεται και για τις δύο εκδόσεις σε λιγότερο από 30'' (29,3'' και 27,7'' αντίστοιχα). Η μπαταρία που χρησιμοποιείται είναι 52 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία 380 χιλιομέτρων περίπου στον τυποποιημένο κύκλο μέτρησης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alpine A290

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Παρουσιάστηκε και το 5θυρο Mini Cooper

Λίγο μετά την παρουσίαση της 3θυρης έκδοσης του νέου Mini Cooper, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, η Mini και την 5θυρη έκδοση του νέου μοντέλου, όπως άλλωστε είχε προαναγγελθεί. Με διαστάσεις σχεδόν πανομοιότυπες με αυτές του προκατόχου του, το 5θυρο Mini Cooper έχει μήκος 4,046 μ., μεγαλύτερο κατά 17,2 εκ. από αυτό του 3θυρου, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Το αυτοκίνητο προσφέρεται, όπως και το 3θυρο, με 2 διαφορετικούς βενζινοκινητήρες, τον 3κύλινδρο 1.5 με 156 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 8'') και τον 4κύλινδρο 2λιτρο με 204 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8''. Όπως και το 4θυρο, το 5θυρο Mini Cooper θα προσφέρεται σε 4 εκδόσεις από πλευράς εμφάνισης και εξοπλισμού, με αρκετές επιλογές εξατομίκευσης σε ό,τι αφορά τα χρώματα και τις εσωτερικές επενδύσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Παρουσιάστηκε και το 5θυρο Mini Cooper

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Εκτεταμένη ανανέωση για τη BMW σειράς 1

Η BMW παρουσίασε μία αναβαθμισμένη σειρά 1, η ανανέωση της οποίας είναι τόσο σημαντική, ακόμα και σε επίπεδο σχεδίασης, που η εταιρεία θεωρεί το αυτοκίνητο ως τη νέα γενιά του μοντέλου, παρά το γεγονός ότι βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το προηγούμενο. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν έχουν αλλάξει πολύ σε σχέση με τον προκάτοχό του, με πιο εμφανή αλλαγή την αύξηση κατά 4,2 εκ. του μήκους, που φτάνει πλέον τα 4,361 μ. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2.670 χιλιοστά. Χωρίς να χάνει τις βασικές γραμμές του χαρακτήρα του, το αυτοκίνητο έχει υποστεί μια αρκετά σημαντική σχεδιαστική εξέλιξη, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 380 λίτρα στις εκδόσεις χωρίς υβριδικό σύστημα, αλλά περιορίζεται στα 300 στις εκδόσεις με ήπιο υβριδικό σύστημα. Το εσωτερικό είναι επίσης ανασχεδιασμένο και η εταιρεία τονίζει ότι δεν χρησιμοποιούνται πλέον δερμάτινες επενδύσεις, αλλά ανακυκλωμένα υλικά με χαρακτηριστικά που θυμίζουν δέρμα. Αναβαθμισμένος είναι επίσης και ο εξοπλισμός με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, αλλά και υπηρεσίες συνδεσιμότητας και συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με 3κύλινδρο κινητήρα 1.5 με 156 ίππους, που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, το οποίο περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων. Η δεύτερη βενζινοκίνητη έκδοση, με σαφώς πιο σπορ χαρακτήρα, είναι η τετρακίνητη M135 xDrive, η οποία χρησιμοποιεί 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα με 300 ίππους. Υπάρχουν επίσης δύο εκδόσεις ντίζελ με 2λιτρο κινητήρα 150 ίππων, η μια από τις οποίες συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα για χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Εκτεταμένη ανανέωση για τη BMW σειράς 1

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αναβάθμιση του Toyota Yaris Cross

Η Toyota ανακοίνωσε την αναβάθμιση του ιδιαίτερα δημοφιλούς Yaris Cross, που είναι το μοντέλο της με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Έτσι, η γκάμα του ενισχύεται με την 5η γενιά της τεχνολογίας Hybrid Electric, καθώς παράλληλα με το υπάρχον σύστημα των 116 ίππων διατίθεται το νέο υβριδικό σύστημα των 130 ίππων, επίσης με βενζινοκινητήρα 1.5, ο οποίος συνδυάζεται με ένα νέο άξονα μετάδοσης της κίνησης, μεγαλύτερο και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και διαφορετικές ρυθμίσεις στη μονάδα ελέγχου ισχύος. Έτσι η ισχύς του συστήματος αυξάνεται κατά 12%, αλλά και η μέγιστη ροπή του αυξάνεται κατά 30% (από 14,4 σε 18,9 kgm). Το αυτοκίνητο προσφέρει τώρα καλύτερες επιδόσεις, με την επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 10,7'', μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από την έκδοση των 116 ίππων. Εκτός από την αναβάθμιση του κινητήριου συνόλου στο αυτοκίνητο έχει αναβαθμιστεί η ηχομόνωση, προσφέρεται το πιο πρόσφατο πακέτο πολυμέσων Toyota Smart Connect, ενώ έχουν γίνει αναβαθμίσεις και στα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας.

Η Kia παρουσίασε το EV3

Διευρύνοντας τη γκάμα EV των ηλεκτρικών μοντέλων της, η Kia αποκάλυψε σε μια διαδικτυακή παρουσίαση το νέο της μικρό ηλεκτρικό SUV, το EV3, που έχει μήκος 4,3 μ. και μεταξόνιο 2.680 χιλιοστών. Στους βασικούς στόχους της εταιρείας ήταν και η προσφορά επαρκών χώρων για οικογενειακή χρήση, κάτι που τονίζεται και από τον -εντυπωσιακά μεγάλο για την κατηγορία- χώρο αποσκευών των 460 λίτρων (ο οποίος συμπληρώνεται κι από ένα χώρο 25 λίτρων κάτω από το εμπρός καπό). Το ρυθμιζόμενο σε δύο επίπεδα (με διαφορά ύψους 14 εκατοστών) δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, όπως και το συρόμενο τραπεζάκι στην κεντρική κονσόλα εμπρός ολοκληρώνουν μία εικόνα πρακτικότητας, που επίσης τονίζει τον οικογενειακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η Hi Tech εικόνα του τονίζεται από μια μεγάλη οθόνη σχεδόν 30'' στο ταμπλό, η οποία αποτελείται από τον πίνακα οργάνων (12,3''), μια μικρότερη οθόνη για το σύστημα κλιματισμού (5,0'') και μια ακόμα οθόνη 12,3'' για τις λειτουργίες πληροφόρησης, πλοήγησης και ψυχαγωγίας. Το αυτοκίνητο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίππων) που προσφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,4''. Η στάνταρ έκδοση χρησιμοποιεί μια μπαταρία 58,3 kWh, ενώ υπάρχει και η έκδοση διευρυμένης αυτονομίας, με μπαταρία 81,4 kWh, που μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως 600 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Kia παρουσίασε το EV3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Μερική ανανέωση για το Nissan Juke

Με αναβάθμιση κυρίως του εσωτερικού προχώρησε στην ανανέωση του Juke η Nissan, ενώ εξωτερικά τα νέα αφορούν την προσθήκη κάποιων νέων χρωμάτων και κυρίως ενός κίτρινου χρώματος, που είχε ιδιαίτερη επιτυχία στην πρώτη γενιά του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί η κεντρική κονσόλα, υπάρχουν νέα υλικά και γενικότερα αναβαθμισμένο φινίρισμα, Ο κεντρικός πίνακας οργάνων είναι μια ψηφιακή οθόνη 12,3'', ενώ στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω χρησιμοποιείται μία κεντρική οθόνη μεγαλύτερου μεγέθους. Αναβαθμισμένο είναι επίσης το σύστημα πολυμέσων, όπως και η συνδεσιμότητα, ενώ μεγαλύτερης χωρητικότητας (7,8 λίτρα) είναι το ντουλαπάκι στο ταμπλό. Το σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας είναι πλέον στάνταρ, ενώ η κάμερα οπισθοπορείας (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) έχει μεγαλύτερη ανάλυση, προσφέροντας καλύτερη εικόνα και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με χιλιάρη βενζινοκινητήρα 117 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, όπως και σε υβριδική έκδοση με βενζινοκινητήρα 1.6 94 ίππων, κύριο ηλεκτροκινητήρας 49 ίππων και μίζα/ γεννήτρια 15 kW (20 ίππων).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Μερική ανανέωση για το Nissan Juke

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Seat Leon: Νέοι κινητήρες και αναβάθμιση εσωτερικού

Η Seat ανακοίνωσε την προσθήκη νέων κινητήρων στη γκάμα του Leon. Έτσι το μικρομεσαίο της χάτσμπακ χρησιμοποιεί τώρα στη βασική έκδοση ένα νέο κινητήρα TSI 1.5 που αποδίδει 115 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Οι τυποποιημένες εκπομπές CO2 είναι 120-132 g/km. Ο ίδιος κινητήρας είναι διαθέσιμος και σε δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48 V σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων. Διαθέσιμη είναι επίσης μια νέα γενιά του φορτιζόμενου υβριδικού συστήματος παροχής ισχύος, που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1.5 TSI 150 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 19,7 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία με ηλεκτροκίνηση που ξεπερνάει τα 100 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Επιπλέον η εταιρεία προχώρησε στην αναβάθμιση του συστήματος παροχής πληροφοριών και ψυχαγωγίας στο εσωτερικό, που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25'' και μεγαλύτερη κεντρική οθόνη (10,4'' αντί για 8,25''), ενώ το αυτοκίνητο προσφέρει δυνατότητες ασύρματης φόρτισης κινητού με ισχύ ως 15 W με τεχνολογία ψύξης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Seat Leon: Νέοι κινητήρες και αναβάθμιση εσωτερικού

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

BMW M4 CS

Η BMW παρουσίασε μια ειδική έκδοση της M4 που, σύμφωνα με την εταιρεία, τοποθετείται ανάμεσα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα πίστας και τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων για το δρόμο. Το αυτοκίνητο κινείται από μία ενισχυμένη έκδοση του 3λιτρου 6κύλινδρου κινητήρα τούρμπο που αναπτύχθηκε για τη γκάμα των BMW M3 και M4 και αποτελεί τη βάση και για τον κινητήρα της αγωνιστικής BMW M4 GT3. Στην M4 CS αυτός ο κινητήρας αποδίδει 550 ίππους στις 6.250 στροφές, 20 παραπάνω από τη BMW M4 Competition Coupé, χάρη σε κατάλληλες προσαρμογές στους δύο υπερσυμπιεστές και στη διαχείριση του κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 650 Nm (66,3 kgm) αποδίδεται σταθερά από τις 2.750 έως και τις 5.950 στροφές. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο M Steptronic, που προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής 3 διαφορετικών ρυθμίσεων (άνεση, επιδόσεις, πίστα) και με σύστημα τετρακίνησης M xDrive, που χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη για την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχει ένα ενεργό διαφορικό. Επίσης ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει και μία λειτουργία 2WD για τη μεταφορά της ροπής αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Αντίστοιχα, κατάλληλες επεμβάσεις έχουν γίνει και σε αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης, φρένα κλπ. για να ανταποκρίνονται με τον καλύτερο τρόπο στις υψηλές απαιτήσεις που δημιουργεί ο δυνατός κινητήρας, ενώ ανάλογες ενισχύσεις έχουν γίνει και στο αμάξωμα. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ο μεταβλητός λόγος υποπολλαπλασιασμού του συστήματος διεύθυνσης και τα προαιρετικά κεραμικά φρένα είναι χαρακτηριστικά στοιχεία των δυνατοτήτων που προσφέρει το αυτοκίνητο. Σύμφωνα με την εταιρεία η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 3,4'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 11,1'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW M4 CS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα 12κύλινδρη Ferrari την εποχή του εξηλεκτρισμού

Αν και διαθέτει ένα πρόγραμμα εξηλεκτρισμού με φορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα, η Ferrari δείχνει να... αντιστέκεται στον πλήρη εξηλεκτρισμό, προσφέροντας νέες προτάσεις και μάλιστα με 12κύλινδρο κινητήρα! Έτσι, σε μια ειδική εκδήλωση στο Μαϊάμι της Φλόριντα, στις ΗΠΑ, παρουσίασε το νέο της κουπέ με κινητήρα τοποθετημένο εμπρός, το οποίο θα αντικαταστήσει την 812 Superfast και, όπως αμέσως υπονοεί το όνομά του, 12Cilindri, είναι 12κύλiνδρο! Εκτός από το αμάξωμα κουπέ μάλιστα θα προσφέρεται και σε μία ανοικτή 2θέσια έκδοση σπάιντερ (12Cilindri Spider). Τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα V12, που αποδίδει 818 ίππους στις 9.500 στροφές και ροπή 678 Nm (69 kgm) στις 7.250 στροφές. Όπως τόνισαν τα στελέχη της εταιρείας κατά την παρουσίαση, η εξέλιξη του κινητήρα βασίστηκε κυρίως στην προσπάθεια μείωσης του βάρους, ώστε να μπορεί να αυξηθεί ο μέγιστος αριθμός στροφών. Έτσι, για παράδειγμα, τα έμβολα είναι ελαφρύτερα κατά 2 κιλά και ο στροφαλοφόρος ελαφρύτερος κατά 3%. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη πραγματοποιεί αλλαγές ταχύτερες κατά 30% σε σύγκριση με την 812, ενώ οι μικρότερες σχέσεις έχουν «κοντύνει» κατά 5% για βελτίωση της επιτάχυνσης. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9'', από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7,9'' και η μέγιστη ταχύτητά του ξεπερνάει τα 340 χλμ./ώρα. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,733 μ. και το νέο αλουμινένιο πλαίσιο (2.700 χιλιοστά) είναι πιο κοντό κατά 20 χιλιοστά από αυτό της 812, για καλύτερη απόκριση, ενώ και η ακαμψία του αμαξώματος έχει βελτιωθεί. Το αυτοκίνητο έχει επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να μπορούν να κινηθούν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλο, ένα σύστημα που είχε πρωτοεμφανιστεί στην 812 Competizione. Στην Ferrari υπολογίζουν ότι οι πωλήσεις θα μοιραστούν περίπου 50/50% ανάμεσα στην κουπέ και τη Spider, με περίπου 10-15% των αυτοκινήτων να προσφερθούν σε νέους πελάτες και τα υπόλοιπα σε ήδη υπάρχοντες κατόχους Ferrari. Όσο για την τιμή, δεν μπορούμε να την υπολογίσουμε με τους ελληνικούς φόρους, αλλά στην Ιταλία θα ξεκινάει από 395.000 ευρώ για τη 12Cilindri και 435.000 ευρώ για τη 12Cilindri Spider!
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα 12κύλινδρη Ferrari την εποχή του εξηλεκτρισμού

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Spider
    Spider

  UP