ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Νέα Mercedes C-Class

Η Mercedes αποκάλυψε τη νέα γενιά του μεσαίου της μοντέλου, της C-Class, που είναι το μπεστ σέλερ της εταιρείας την τελευταία δεκαετία. Το νέο μοντέλο έχει αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με το προηγούμενο (μήκος 4,751 μ., δηλαδή 6,5 εκατοστά μεγαλύτερο, μεταξόνιο 2.865 χιλιοστά, δηλαδή 25 περισσότερα), εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών παρέμεινε ίδιος στην έκδοση σεντάν (455 λίτρα) και αυξήθηκε κατά 30 λίτρα (490 αντί για 460) στην έκδοση στέισον. Απολύτως προσαρμοσμένο στις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις, το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής, όπως επίσης και από τις ιδιαίτερα προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, αλλά και τις δυνατότητες εξατομίκευσης της προβολής των διαφόρων πληροφοριών. Προαιρετικά διατίθεται και σύστημα head-up display, όπως και λειτουργία augmented video, με κάμερα που καταγράφει το περιβάλλον μπροστά από το όχημα και προβολή της εικόνας στην κεντρική οθόνη, μαζί με πληροφορίες όπως σήματα κυκλοφορίας, συστάσεις αλλαγής λωρίδας και αριθμοί οδών, διευκολύνοντας έτσι την πλοήγηση σε αστικές περιοχές. Κάτω από την κεντρική οθόνη υπάρχει σαρωτής δακτυλικού αποτυπώματος, εξασφαλίζοντας την προστασία προσωπικών ρυθμίσεων και δεδομένων. Η ενημέρωση του λογισμικού είναι τακτική και δεν απαιτεί επίσκεψη στο συνεργείο, αλλά γίνεται μέσω των τεχνολογιών συνδεσιμότητας του αυτοκινήτου, ενώ είναι δυνατή στο μέλλον η εκ των υστέρων εγκατάσταση λειτουργιών δεν έχουν επινοηθεί ακόμα. Η γκάμα των κινητήρων (όλοι τετρακύλινδροι, βενζίνης ή ντίζελ) είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Περιλαμβάνει ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου σε εκδόσεις 125 και 150 ίππων κι ένα 2λιτρο 190 ίππων, όπως επίσης κι ένα 2λιτρο ντίζελ σε εκδόσεις 147 και 195 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχουν και (βενζινοκίνητες) τετρακίνητες εκδόσεις. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 9 ταχυτήτων. Λίγο μετά το λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα προστεθεί στην γκάμα και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με αυτονομία ηλεκτροκίνησης έως 100 χιλιόμετρο, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις με ντίζελ. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν έναν άξονα τεσσάρων συνδέσμων εμπρός κι ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τοποθετημένο σε βοηθητικό πλαίσιο, ενώ προαιρετικά προσφέρεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Τέλος στο αυτοκίνητο προσφέρονται όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα της Mercedes.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Mercedes C-Class

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Hyundai παρουσίασε το ηλεκτρικό Ioniq 5

Η Hyundai έκανε το επόμενο βήμα προς την κατεύθυνση του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων της, παρουσιάζοντας ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, που αφήνει πίσω τα σχεδιαστικά στερεότυπα των συμβατικών αυτοκινήτων κι εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, χάρη στη νέα πλατφόρμα E-GMP, η οποία εξελίχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το μήκους 4,635 μ. Ioniq 5 έχει ένα τεράστιο μεταξόνιο 3.000 χιλιοστών, επιτρέποντας τη δημιουργία ενός πολύ μεγάλου εσωτερικού χώρου για τους επιβάτες, με χαρακτηριστικό στοιχείο την μετακινούμενη κεντρική κονσόλα, η οποία μπορεί να συρθεί προς τα πίσω για την εξυπηρέτηση των πίσω επιβατών (π.χ. για την ασύρματη φόρτιση ενός τηλεφώνου). Υπάρχουν δύο χώροι αποσκευών, εμπρός και πίσω, συνολικής χωρητικότητας 588 λίτρων. Το ταμπλό είναι πλήρως ψηφιακό, με δύο μεγάλες οθόνες 12'', μία που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία για το σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις μετάδοσης κίνησης, μία με ένα ηλεκτροκινητήρα (218 ή 170 ίππων) που κινεί τους πίσω τροχούς και μία τετρακίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα εμπρός κι ένα πίσω, συνολικής ισχύος 306 ίππων. Δύο εκδόσεις θα υπάρχουν επίσης κι από πλευράς αυτονομίας, μία με μπαταρία 58 kWh και μία με μπαταρία 77,4 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία (στην έκδοση με την πίσω κίνηση και τη μεγάλη μπαταρία) να φτάνει μέχρι τα 500 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Το Ioniq 5 θα αρχίσει να πωλείται σε επιλεγμένες αγορές, μεταξύ των οποίων και η Ευρώπη και οι ΗΠΑ, προς τα μέσα αυτού του χρόνου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai παρουσίασε το ηλεκτρικό Ioniq 5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό Citroen Berlingo

Η Citroen παρουσίασε μια ηλεκτρική έκδοση του μικρού πολυμορφικού Berlingo, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα της συμβατικής έκδοσης σε χώρους και ευελιξία διαμόρφωσης, όπως και τα τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα. Το ë-Berlingo θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικά μήκη αμαξώματος, 4,40 μ. και 4,75 μ., με τη δυνατότητα να μεταφέρει 5 ή 7 επιβάτες. Θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, διαθέτοντας ένα σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με τρεις επιλογές ισχύος (136, 109 και 82 ίππων), ανάλογα με το συνδυασμό επιδόσεων-αυτονομίας που επιθυμεί ο οδηγός. Στην επιλογή με τη μικρότερη ισχύ υπάρχει επίσης περιορισμός της απόδοσης του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς όμως την πλήρη απενεργοποίησή του. Η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 135 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία λιθίου 50 kWh, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει αυτονομία έως 280 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών.

Νέο Nissan Qashqai

Η Nissan αποκάλυψε τη νέα, τρίτη γενιά του μπεστ σέλερ της στην Ευρώπη, του Qashqai, η σχεδίαση της οποίας έγινε στη Μ. Βρετανία από τη Nissan Design Europe. Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα, το νέο μοντέλο έχει μεταξόνιο αυξημένο κατά 20 χιλιοστά, ενώ αυξημένες είναι και οι εξωτερικές διαστάσεις του (κατά 35 χιλιοστά το μήκος, κατά 32 χιλιοστά το πλάτος και κατά 25 χιλιοστά το ύψος), προσφέροντας έτσι μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, άλλα και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών κατά 50 λίτρα. Η εταιρεία αναφέρει επίσης βελτίωση των χώρων για μικροπράγματα στο εσωτερικό, της ορατότητας προς τα έξω για τον οδηγό και της συνολικής ποιότητας. Με στόχο τη μείωση του βάρους η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι κατασκευασμένη από σύνθετο υλικό, ενώ οι μπροστινές και πίσω πόρτες, τα μπροστινά φτερά και το καπό είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Συνολικά το νέο αμάξωμα είναι ελαφρύτερο κατά 60 κιλά. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Από πλευράς συστήματος παραγωγής ισχύος, θα προσφέρεται μια υβριδική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.3 τούρμπο σε εκδόσεις 140 ίππων και 158 ίππων, καθώς και μια έκδοση ηλεκτροκίνησης με το σύστημα e-Power, που συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου με μεταβλητή συμπίεση και 157 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων. Σ' αυτήν την περίπτωση το αυτοκίνητο κινείται από τον ηλεκτροκινητήρα, με τον βενζινοκινητήρα να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, λειτουργώντας έτσι πάντα στην βέλτιστη περιοχή στροφών, κάτι που μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό σύστημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επίσης, με δεδομένη την ηλεκτροκίνηση του αυτοκινήτου, δεν υπάρχουν απώλειες στη μετάδοση και η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από μηδενικές στροφές.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Nissan Qashqai

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Υβριδικό το νέο Honda HR-V

Η Honda αποκάλυψε τη νέα γενιά του μικρομεσαίου της SUV, που θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τα τέλη το 2001. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση με βενζινοκινητήρα, για την οποία δεν αποκαλύφθηκαν ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τοποθέτηση των πρόσθετων εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος έχει γίνει με τρόπο που να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διατηρεί αντίστοιχους χώρους με το υπάρχον μοντέλο. Επιπλέον, έχει η κεντρική τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου επιτρέπει τη διατήρηση και στο νέο μοντέλο των καθισμάτων Magic Seats πίσω, που επιτρέπουν αναδίπλωση και του οριζόντιου τμήματος τους για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους.

Η McLaren αποκάλυψε την υβριδική Artura

Η McLaren αποκάλυψε σήμερα το νέο της μοντέλο παραγωγής, ένα φορτιζόμενο υβριδικό υπεραυτοκίνητο. Η Artura έχει μήκος 4,539 μ. και αμάξωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα για περιορισμό του βάρους σε συνδυασμό με μεγάλη ακαμψία. Κινείται από ένα 3λιτρο βενζινοκινητήρα V6 με διπλό τούρμπο που αποδίδει 585 ίππους, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 95 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 680 ίππων. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ως ηλεκτροκίνητο με αυτονομία έως 30 χιλιομέτρων. Το κιβώτιο είναι ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (SSG) με 8 ταχύτητες και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω με προσαρμοζόμενη απόσβεση και τρεις επιλογές ρυθμίσεων. Οι τροχοί είναι 19'' εμπρός και 20'' πίσω και τα λάστιχα Pirelli P-ZERO 235/35Z/R19 91Y εμπρός και 295/35/R20 105Y πίσω, ενώ τα φρένα είναι κεραμικοί δίσκοι (390 χιλ. εμπρός και 380 χιλ. πίσω) με 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 8,3', με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 129 g/km.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η McLaren αποκάλυψε την υβριδική Artura

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανακύκλωση μπαταριών από τη VW

Το πρόβλημα της διάθεσης των χρησιμοποιημένων μπαταριών των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων χωρίς επιβάρυνση του περιβάλλοντος δεν είναι ακόμα πιεστικό, αλλά αναμένεται να γίνει στην επόμενη δεκαετία με τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων. Ήδη γίνονται σοβαρές μελέτες για την έγκαιρη εξεύρεση λύσεων, ιδιαίτερα για χρησιμοποιημένες μπαταρίες που δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς (π.χ. για συστήματα αποθήκευσης ενέργειας). Το γκρουπ VW ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ενός πιλοτικού εργοστασίου ανακύκλωσης τέτοιων μπαταριών κοντά στο Αννόβερο, με στόχο τη διαδικασία «κλειστού βρόχου», την ανακύκλωση δηλαδή πρώτων υλών που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή των μπαταριών, με τρόπο που να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά ως πρώτες ύλες για την ίδια διαδικασία. Το εργοστάσιο έχει δυνατότητα ανακύκλωσης έως και 3.600 συστημάτων το χρόνο. Η διαδικασία που χρησιμοποιείται δεν προβλέπει τήξη σε υψικαμίνους, εξασφαλίζοντας έτσι τη μικρότερη δυνατή παραγωγή CO2. Τα συστήματα ζυγίζονται, αποφορτίζονται και αποσυναρμολογούνται. Τα μεμονωμένα μέρη αλέθονται σε ειδικούς μύλους μέχρι μέγεθος κόκκου και μετά ξηραίνονται. Έτσι εκτός από το αλουμίνιο, το χαλκό και τα πλαστικά, ανακτώνται και πρώτες ύλες που είναι πολύτιμες για την κατασκευή των μπαταριών, όπως το λίθιο, το νικέλιο, το μαγγάνιο και το κοβάλτιο. Υπολογίζεται ότι η εξοικονόμηση CO2 στην κατασκευή μιας μπαταρίας χρησιμοποιώντας καθόδους που προέρχονται από ανακυκλωμένο υλικό και «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια, ανέρχεται σε περίπου 1,3 τόνους ανά 62 kWh.

Η Audi αποκάλυψε το e-tron GT

Η προετοιμασία του δεν ήταν μυστική, αφού η Audi είχε ήδη παρουσιάσει ένα εκθεσιακό πρωτότυπο πριν δύο χρόνια, που είχε κάνει και την εμφάνισή του σε κινηματογραφική ταινία. Τώρα το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρείας αποκαλύφθηκε και στην έκδοση παραγωγής, δείχνοντας ότι οι παραδοσιακές εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν πρόκειται να αφήσουν αναπάντητη την πρόκληση της Tesla, απλώς προετοιμάζουν τα αυτοκίνητα με τους παραδοσιακούς δικούς τους ρυθμούς, ρίχνοντάς τα στην αγορά όταν θεωρούν ότι είναι εντελώς έτοιμα και όχι «βλέποντας και κάνοντας». Το αυτοκίνητο, που παρουσιάστηκε διαδικτυακά, όπως όλα τα νέα μοντέλα στις μέρες του κορωνοϊού, είναι ένα τετράθυρο σπορ κουπέ μήκους 4,99 μ. με χαλύβδινο πλαίσιο, αλουμινένιο αμάξωμα και συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx 0,24. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 405 λίτρων. Το αυτοκίνητο κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, που εξασφαλίζουν έτσι τετρακίνηση, και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 350 kW (476 ίππους) και 440 kW (598 ίππους). Η συστοιχία των μπαταριών έχει «καθαρή» χωρητικότητα 85 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία έως 487 χιλιόμετρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η εταιρεία αναφέρει για τις δύο εκδόσεις επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,1'' και 3,3'' αντίστοιχα. Προαιρετικά και οι δύο εκδόσεις μπορούν να εφοδιασθούν και με σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ στην ισχυρότερη έκδοση είναι στάνταρ το ελεγχόμενο μπλοκέ πίσω διαφορικό και η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση..
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi αποκάλυψε το e-tron GT

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

H DS Automobiles αποκάλυψε τη DS 4

H DS, η μάρκα πολυτελείας της Citroen, αποκάλυψε σε μία διαδικτυακή δημοσιογραφική παρουσίαση το τέταρτο μοντέλο της, τη DS 4. Πρόκειται για ένα προσθιοκίνητο μικρομεσαίο crossover, μήκους 4,40 μ., βασισμένο σε μια εξελιγμένη έκδοση της δοκιμασμένης πλατφόρμας EMP2, στην οποία βασίζεται και η DS 7, με υπερυψωμένο αμάξωμα τύπου κουπέ και εντυπωσιακή σχεδίαση. Ακολουθώντας την τάση της εποχής, το αυτοκίνητο έχει και μια έκδοση με πιο "off" χαρακτήρα (DS 4 Cross), με ιδιαίτερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες εξωτερικά, μπάρες οροφής, αλλά και συστήματα Advanced Traction Control και Hill Assist Descent Control, για βελτίωση της πρόσφυσης σε πιο ολισθηρά και ανώμαλα εδάφη. Εξίσου εντυπωσιακό είναι το εσωτερικό, που είναι αρκετά φουτουριστικό, με «κρυφούς» αεραγωγούς στο ταμπλό, και χρησιμοποιεί υψηλής ποιότητας και ιδιαίτερου χαρακτήρα υλικά. Φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά συστήματα για την ασφάλεια, αλλά και την συνδεσιμότητα και την παροχή πληροφόρησης, ενώ η κατασκευή εξαρτημάτων της πλατφόρμας από σύνθετα υλικά συμβάλλει στην μείωση του βάρους. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 430 λίτρα. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης 130, 180 και 225 ίππων, ένα ντίζελ 130 ίππων και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με συνδυασμένη ισχύ 220 ίππων. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Η DS 4 θ' αρχίσει να διατίθεται στην ελληνική αγορά κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - H DS Automobiles αποκάλυψε τη DS 4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Απονομή του βραβείου για το Captur στην Teoren

Η φετινή ψηφοφορία για το «Αυτοκίνητο του 2021» από τα 27 μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά λόγω των προληπτικών μέτρων κατά το κορωνοϊού, γεγονός που ανέτρεψε το καθιερωμένο τελετουργικό για την απονομή του βραβείου. Έτσι αυτή πραγματοποιήθηκε από τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο του θεσμού, Γιάννη Σκουφή και Γιάννη Κανουπάκη, σε μια λιτή τελετή στις εγκαταστάσεις της Teoren Motors, αντιπροσωπείας της Renault, με παρουσία μόνο 4 στελεχών της εταιρείας, μεταξύ των οποίων και η αντιπρόεδρος και αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, κα Ντένη Θεοχαράκη. Υπενθυμίζεται ότι το Captur κατέκτησε το Δεκέμβριο την πρώτη θέση στη σχετική ψηφοφορία ανάμεσα στα 10 αυτοκίνητα που έφτασαν στην τελική φάση του θεσμού (Ford Puma, Ηyundai i20, Nissan Juke, Opel Corsa, Peugeot 2008, Renault Captur, Seat Leon, Skoda Kamiq, Toyota Yaris, VW ID.3), από τα 22 συνολικά καινούργια μοντέλα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα κατά το προηγούμενο 12μηνο.

Ανανέωση για το Mini

Μετά την περιορισμένη ανανέωση του 2018, η Mini ανακοίνωσε μια νέα ανανέωση του εμβληματικού μοντέλου της στην 3θυρη, 5θυρη και κάμπριο έκδοση. Οι σχεδιαστικές επεμβάσεις περιλαμβάνουν στο εμπρός μέρος νέα, μεγαλύτερη μάσκα, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με αεραγωγούς στα άκρα, προβολείς τεχνολογίας LED στο βασικό εξοπλισμό, ενώ στο πίσω μέρος του υπάρχει μία νέα «ποδιά». Επίσης προσφέρονται νέες ζάντες και νέα εξωτερικά χρώματα, ενώ στο εσωτερικό ανασχεδιασμένο είναι το τιμόνι, η οθόνη του κεντρικού οργάνου και τα γραφικά της κεντρική οθόνης στο ταμπλό, οι εσωτερικές επιφάνειες και οι αεραγωγοί. Αναβάθμιση έχει γίνει επίσης και στον εξοπλισμό, στον οποίο περιλαμβάνονται νέες λειτουργίες και νέα οδηγικά βοηθήματα. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, υπάρχει μια νέα έκδοση προσαρμοζόμενης ανάρτησης, με μεταβαλλόμενη απόσβεση βάσει της συχνότητας των κραδασμών. Το λανσάρισμα των ανανεωμένων Mini θα ξεκινήσει το Μάρτιο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Mini

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέες φορτιζόμενες υβριδικές BMW 3 και 5

Η BMW ανακοίνωσε νέες φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις «βάσης» για τις σειρές 3 και 5, που χρησιμοποιούν ένα 2λιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα με 163 ίππους σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, με το σύστημα να αποδίδει μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων, ενώ για τη σειρά 3 υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση. Οι νέες υβριδικές εκδόσεις θα προσφέρονται στις εκδόσεις σεντάν και στέισον. Σύμφωνα με την εταιρεία η 320e σεντάν επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,6'' και η 520e σεντάν σε 7,9''. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία με ηλεκτροκίνηση είναι από 52 ως 61 χιλιόμετρα για την 320e σεντάν σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό τυποποιημένο κύκλο δοκιμών και από 53 ως 61 χιλιόμετρα για την 520e σεντάν.

Η Mercedes παρουσίασε την ηλεκτρική EQA

Σε μια ακόμα διαδικτυακή παρουσίαση η Mercedes αποκάλυψε το νέο της μικρομεσαίο ηλεκτρικό μοντέλο, την EQA. Πρόκειται για ένα SUV μήκους 4,463 μ. με μεταξόνιο 2.729 χιλιοστών. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει πρώτα ως EQA 250 με ηλεκτροκινητήρα 140 kW (190 ίππων) και μπαταρία 66,5 kWh, με αυτονομία που σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών φτάνει τα 426 χιλιόμετρα, διευρύνοντας στο μέλλον τη γκάμα του με εκδόσεις έως και 200 kW, με μπροστινή κίνηση και τετρακίνηση. Η Mercedes τονίζει ιδιαίτερα την καλή αεροδυναμική του αυτοκινήτου (Cx από 0,28), όπως επίσης και τη λειτουργικότητα του εσωτερικού, που επιτρέπει την χρήση του ως οικογενειακού αυτοκινήτου. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 340 λίτρων. Σχετικά με τις επιδόσεις, αναφέρεται επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8,9'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα. Το λανσάρισμα της EQA προβλέπεται να γίνει την άνοιξη και οι τιμές του αυτοκινήτου στην Ελλάδα θα ανακοινωθούν το Φεβρουάριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε την ηλεκτρική EQA

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα «υπεροθόνη» από τη Mercedes

Με τον ανταγωνισμό ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχει μεταφερθεί σε μεγάλο βαθμό από τα καθαρά αυτοκινητικά χαρακτηριστικά στα συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, έχουμε παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια μία κούρσα για τη χρησιμοποίηση όλο και μεγαλύτερης και πιο λειτουργικής οθόνης στο ταμπλό. Τώρα η Mercedes κάνει ένα ακόμα βήμα, παρουσιάζοντας τη γιγαντιαία MBUX Hyperscreen, τεχνολογίας OLED, η οποία θα τοποθετηθεί στη νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα "EQS", καταλαμβάνοντας το σύνολο σχεδόν του εμπρός μέρος του ταμπλό! Σ' αυτήν συνενώνονται σε μία ενιαία επιφάνεια πολλές επιμέρους οθόνες, με αποτέλεσμα μία καμπύλη οθόνη εύρους 141 εκατοστών. Έτσι θα δίνεται η δυνατότητα ακόμα και στον συνοδηγό, που θα έχει εμπρός του δικό του «χώρο λειτουργίας», να μπορεί να χειρίζεται εύκολα κάποιες λειτουργίες που δεν επηρεάζουν την οδήγηση του αυτοκινήτου, όπως π.χ. επιλογή μουσικής, επιλογή προορισμού για το σύστημα πλοήγησης κλπ. Σύμφωνα με την Mercedes το σύστημα ελέγχου της νέας οθόνης χρησιμοποιεί λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να προσαρμόζεται στις προτιμήσεις και τις ανάγκες του χρήστη, προτείνοντας επιλογές ανάλογα με αυτές. Το μέγεθος της οθόνης κάνει περιττή τη μεταφορά σε υπομενού, αφού όλες οι σημαντικές εφαρμογές εμφανίζονται στο επάνω μέρος της. Συνολικά το σύστημα θα μπορεί να διαχειρίζεται έως και 7 διαφορετικά προφίλ χρηστών, ώστε να συμπεριλαμβάνεται και ο συνοδηγός.

Νέο Jeep Grand Cherokee

Η Jeep παρουσίασε τη νέα γενιά του Grand Cherokee, η οποία θα προσφέρεται για πρώτη φορά και σε 7θέσια έκδοση, που είναι και η πρώτη που θ' αρχίσει να διατίθεται στις ΗΠΑ. Αργότερα μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί και η 5θέσια έκδοση με φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος και στους 4 τροχούς, ενώ η έκδοση που θα διατίθεται στην Ευρώπη θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του έτους. Το νέο μοντέλο είναι βασισμένο σε νέο πλαίσιο, διαθέτει αερανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ, τα συστήματα τετρακίνησης Quadra-Trac και Selec Terrain της Jeep, ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, αλλά και σύστημα πολυμέσων που είναι συμβατό με δίκτυα 5G. Η απόσταση από το έδαφος είναι ρυθμιζόμενη και μπορεί να κυμαίνεται από 21,2 ως 27,9 εκατοστά, εξασφαλίζοντας γωνία προσέγγισης 30,1°, διαφυγής 23,6° και ράμπας 22,6°.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Jeep Grand Cherokee

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση


  UP