ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η Hyundai αποκάλυψε το i20 N

Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για την κορυφαία σπορ έκδοση "N" του νέου i20. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει εξωτερικά από τα υπόλοιπα i20 με μια μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα εμπρός για την ψύξη του κινητήρα και των φρένων, τις ζάντες 18'' και τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα αεροδυναμικά μαρσπιέ, την πίσω αεροτομή και άλλες μικρότερες λεπτομέρειες. Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος T-GDi 1.6 με 204 ίππους και 28 kgm ροπής και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Το βάρος του είναι 1.190 κιλά και η εταιρεία αναφέρει για τις επιδόσεις του επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,7'' και μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Επίσης διαθέτει σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με 5 διαφορετικές ρυθμίσεις για τον κινητήρα, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης. Το i20 N αναμένεται στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai αποκάλυψε το i20 N

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η BMW αποκάλυψε την ηλεκτρική iX

Ένα χρόνο πριν το λανσάρισμά του στην αγορά, προς τα τέλη του 2021, η BMW αποκάλυψε το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV, την iX, το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το νέο μεγάλο SUV θα κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα για κάθε άξονα ώστε να εξασφαλίζεται τετρακίνηση, με συνολικής ισχύ πάνω από 500 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει ότι υπολογίζει πως η μπαταρία του αυτοκινήτου θα προσφέρει αυτονομία πάνω από 600 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών και θα μπορεί να φορτιστεί ακόμα και σε ταχυφορτιστές με συνεχές ρεύμα ισχύος έως 200 kW. Η iX θα έχει το ίδιο περίπου μήκος και πλάτος μα την X5 και το ίδιο ύψος με την X6. Ένα από τα χαρακτηριστικά που φέρνει η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης είναι ότι, επειδή το σύστημα ηλεκτροκίνησης έχει ελάχιστες απαιτήσεις για αέρα ψύξης, η μάσκα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου είναι εντελώς κλειστή και λειτουργεί πλέον ως ένα πάνελ συλλογής πληροφοριών με διάφορους αισθητήρες τοποθετημένους πίσω από τη διαφανή επιφάνειά της. Στο εσωτερικό, λόγω της ιδιομορφίας του συστήματος κίνησης με τους δύο κινητήρες, δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ, με αποτέλεσμα αυξημένους χώρους για τα πόδια των επιβατών. Η δομή του αμαξώματος, που είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα προσφέρει μεγάλη στρεπτική ακαμψία με χαμηλό βάρος. Πολύ καλή είναι και η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με συντελεστή Cx 0,25.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW αποκάλυψε την ηλεκτρική iX

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Υβριδικά όλα τα βενζινοκίνητα Ford Mondeo

Διευρύνοντας την πολιτική της για εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η Ford ανακοίνωσε ότι σταματάει την κατασκευή των αποκλειστικά βενζινοκίνητων εκδόσεων του Mondeo, οι οποίες αντικαθίστανται από υβριδικά συστήματα. Ήδη άλλωστε κατά τους πρώτους επτά μήνες της φετινής χρονιάς, περισσότερα από το ένα τρίτο των Mondeo που διατέθηκαν συνολικά ήταν υβριδικά. Το υβριδικό Mondeo, χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον, σε συνδυασμό με ένα ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μπαταρία λιθίου. Το σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο. Η πρώτη έκδοση του Mondeo που είχε παρουσιαστεί με υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος ήταν η στέισον και τώρα προστίθεται και το 4θυρο, ενώ στην γκάμα του μοντέλου εξακολουθεί να υπάρχει και ο 2λιτρος ντίζελ EcoBlue.

Η Fiat παρουσίασε το Tipo Cross

Με δεδομένη τη συνεχή αύξηση της ζήτησης για υπερυψωμένα αυτοκίνητα σε όλες τις κατηγορίες, πολλοί κατασκευαστές εκτός από την προσφορά ξεχωριστών μοντέλων SUV καταφεύγουν και στη λύση της παρουσίασης υπερυψωμένων εκδόσεων τύπου "crossover" για κάποια από τα συμβατικά μοντέλα τους. Αυτή τη φορά ήταν η Fiat, που με την ευκαιρία της αισθητικής ανανέωσης του Tipo παρουσίασε και μια υπερυψωμένη έκδοσή του χάτσμπακ, το Tipo Cross, στο οποίο η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 4 εκατοστά. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας το Tipo θα προσφέρεται πλέον με τον νέο χιλιάρη βενζινοκινητήρα τούρμπο, με ισχύ 100 ίππων και με δύο ντίζελ, 1.3 με 95 ίππους και 1.6 με 130 ίππους. Στο ανανεωμένο μοντέλο, όπου υπάρχουν νέα υλικά, ψηφιακός πίνακας οργάνων και νέο τιμόνι, χρησιμοποιείται επίσης και η τελευταία γενιά του συστήματος συνδεσιμότητας και πολυμέσων UConnect 5 με οθόνη αφής 10,25'', που προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Fiat παρουσίασε το Tipo Cross

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Fiat Panda

Γιορτάζοντας τα 40 χρόνια του Panda, η Fiat ανακοίνωσε μία ανανέωση του πετυχημένου μίνι της, που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, ανανέωση του εσωτερικού με καθίσματα και ταμπλό από ανακυκλωμένα υλικά, καθώς και ραδιόφωνο με οθόνη αφής 7'', νέα χρώματα και νέες προσθήκες στον εξοπλισμό. Στη γκάμα του αυτοκινήτου, εκτός από την «καθημερινή» έκδοση Life και την υπερυψωμένη Cross, προστέθηκε και μια έκδοση Sport, με τις ανάλογες αισθητικές προσθήκες. Η βασική υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου με τον χιλιάρη κινητήρα των 70 ίππων θα είναι πλέον διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος. Και φυσικά το αυτοκίνητο θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με μια ευρεία γκάμα συστημάτων παροχής ισχύος: με βενζίνη (για το 4x4), υβριδικό, με φυσικό αέριο και με υγραέριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Fiat Panda

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Dacia παρουσίασε το ηλεκτρικό Spring

Σε μια μεγάλη εκδήλωση που οργάνωσε το γκρουπ Renault για την ηλεκτροκίνηση η Dacia παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Spring, για το οποίο θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες την άνοιξη του 2021. Σύμφωνα με την εταιρεία θα είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή αγορά και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μία επιβατική και μία επαγγελματική. Πρόκειται για ένα μικρό αυτοκίνητο, με αμάξωμα τύπου SUV, το οποίο έχει μήκος 3,73 μ. (στα επίπεδα δηλαδή των μίνι αυτοκινήτων πόλης) και χώρο αποσκευών 300 λίτρων, που μπορεί να διπλασιαστεί με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος. Το Spring θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 44 ίππων, που θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία 26,8 kWh, η οποία θα προσφέρει αυτονομία 225 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η εταιρεία θα προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση 3 ετών ή 100.000 χιλιομέτρων για το αυτοκίνητο και 8 ετών ή 120.000 χιλιομέτρων για την μπαταρία.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Dacia παρουσίασε το ηλεκτρικό Spring

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

VW Golf GTI Clubsport

Η VW παρουσίασε την ισχυρότερη έκδοση της νέα γενιάς του Golf GTI, το νέο GTI Clubsport. Το Clubsport έχει ισχύ 300 ίππων αντί για τους 245 του απλού GTI, καθώς και μία σειρά άλλων βελτιώσεων για την καλύτερη προσαρμογή του στην αυξημένη ισχύ. Έτσι, υπάρχει π.χ. ανοιχτός μπροστινός προφυλακτήρας με δύο πτέρυγες και νέο διαχύτη, για την εφαρμογή μεγαλύτερης κάθετης δύναμης στον μπροστινό άξονα σε υψηλές ταχύτητες. Επίσης, μια αεροτομή δύο τμημάτων στο πίσω μέρος της οροφής, αυξάνει την αρνητική άντωση στον πίσω άξονα. Ενισχυμένα είναι επίσης και τα φρένα, ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα που ελέγχει τα ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικά και το -προαιρετικό- προσαρμοζόμενο πλαίσιο, στο GTI Clubsport ελέγχει επίσης και το μπλοκέ ηλεκτρομηχανικό διαφορικό του εμπρός άξονα. Τέλος, το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης προσφέρει στο GTI Clubsport μία επιπλέον επιλογή προφίλ οδήγησης για πίστα, ειδικά σχεδιασμένη για την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - VW Golf GTI Clubsport

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Opel Crossland

Η Opel ανακοίνωσε την ανανέωση του μικρού της crossover το οποίο, όπως συνέβη και με το νέο Mokka που παρουσιάστηκε πρόσφατα, έχασε το "X" από το όνομα του και λέγεται πλέον απλώς Crossland. Όπως συμβαίνει συνήθως με τα «φέις λιφτ», το αυτοκίνητο έχει ανανεωθεί σχεδιαστικά στο εμπρός μέρος, με στοιχεία που θυμίζουν αρκετά και το Mokka, ενσωματώνοντας την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας. Επίσης υπάρχουν νέα φωτιστικά πίσω, νέοι προβολείς ομίχλης, νέες ζάντες και νέες εμπρός και πίσω ποδιές. Η Opel αναφέρει ότι έχουν γίνει βελτιώσεις και στον πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης, ενώ στην γκάμα του αυτοκινήτου έχει προστεθεί μία σπορ έκδοση GS Line και στον εξοπλισμό του το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip, που προσφέρει 5 διαφορετικές ρυθμίσεις, ανάλογα με την επιφάνεια στην οποία κινείται το αυτοκίνητο (normal, snow, mud, sand και ESP off). Το ανανεωμένο Crossland προσφέρεται με κινητήρα βενζίνης 1.2 ατμοσφαιρικό με 83 ίππους ή τούρμπο σε εκδόσεις 110 και 130 ίππων και με ντίζελ 1.5 σε εκδόσεις 110 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο ή 120 ίππων με αυτόματο κιβώτιο. Το ανανεωμένο Crossland αναμένεται στις εκθέσεις της Opel στις αρχές του 2021.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Opel Crossland

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

BMW 128ti

Η BMW ανακοίνωσε τη δημιουργία μίας σπορτίβ έκδοσης της σειράς 1, αποκλειστικά προσθιοκίνητης. Η 128ti (όνομα που παραπέμπει στην παράδοση των σπορ μοντέλων της εταιρείας) χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο που αποδίδει 265 ίππους και συνδυάζεται με το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων της BMW. Η ανάρτηση είναι ειδικά ρυθμισμένη από το τμήμα M και χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά. Χρησιμοποιεί τις πιο σκληρές αντιστρεπτικές ράβδους που τοποθετούνται στην κορυφαία έκδοση του μοντέλου, την M135i xDrive, από την οποία η 128ti είναι ελαφρύτερη κατά 80 κιλά, ενώ χρησιμοποιεί επίσης και σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ από τις απλές εκδόσεις της σειράς 1. Επίσης δανείζεται από την M135i xDrive το ενισχυμένο σύστημα φρένων του τμήματος Μ. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,1'' και μέγιστη ταχύτητα περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Το εμπορικό λανσάρισμα της 128ti προγραμματίζεται για το Νοέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW 128ti

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειράς 4 Cabrio

Μετά την έκδοση Coupe της νέας σειράς 4, η BMW παρουσίασε και την ανοιχτή έκδοση, η οποία επίσης είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη σειρά 4 Cabrio, με μήκος 4.768 μ. Το νέο μοντέλο χαρακτηρίζεται εξωτερικά από την αυτόματη μαλακή οροφή, που ανοίγει και κλείνει σε 18'' ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητα ως 50 χλμ./ώρα και τους στάνταρ προβολείς τεχνολογίας LED. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα από 330 ως 385 λίτρα, ανάλογα από το αν η οροφή είναι κλειστή η ανοιχτή. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι αντίστοιχος με αυτόν της έκδοσης Coupe. Αντίστοιχη επίσης είναι και η γκάμα των κινητήρων, με ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα με 184 ή 258 ίππους, ένα 3λιτρο με 374 ίππους για την τετρακίνητη 440i και ένας 2λιτρο ντίζελ με 190 ίππους. Επίσης και στην Cabrio ο 3λιτρος βενζινοκινητήρας και οι δύο ντίζελ διαθέτουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με μίζα/γεννήτρια 48 V, το οποίο προσφέρει στιγμιαία 11 ίππους για υποβοήθηση των επιταχύνσεων. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων σε όλες τις εκδόσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειράς 4 Cabrio

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Dacia Sandero και Logan

Η Dacia παρουσίασε τη νέα, τρίτη γενιά των Sandero και Logan, βασισμένη στη νέα πλατφόρμα CMF του γκρουπ Renault-Nissan, στην οποία είναι βασισμένα και τα νέα Clio και Captur. Το Sandero έχει τις ίδιες περίπου διαστάσεις με το προηγούμενο, ώστε να διατηρήσει την ευελιξία του, αλλά με φαρδύτερα μετατρόχια. Η υπερυψωμένη έκδοσή του, το Sandero Stepway, που αντιπροσωπεύει το 65% των πωλήσεων της γκάμας του Sandero, διαφοροποιήθηκε ακόμα περισσότερο από το απλό Sandero, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρο ότι πρόκειται για ένα crossover, έχοντας απόσταση από το έδαφος μεγαλύτερη κατά 4,1 εκατοστά σε σχέση με το Sandero, αλλά και σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν πιο έντονα σ' έναν "off" χαρακτήρα. Το σεντάν Logan έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το προηγούμενο (μήκος αυξημένο κατά 3,6 εκατοστά), αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 528 λίτρα (18 περισσότερα από πριν). Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό στα νέα μοντέλα με καλύτερα υλικά, νέα καθίσματα και νέο πίνακα οργάνων, όπως και η λίστα του στάνταρ και έξτρα εξοπλισμού, που περιέχει στοιχεία όπως εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, ηλιοροφή κλπ. Η βασική έκδοση δεν θα διαθέτει κεντρική οθόνη, για μείωση του κόστους, αλλά μία υποδοχή με θύρα USB για τη στήριξη κινητού τηλεφώνου, το οποίο θα επιτρέπει την επικοινωνία με το ηχοσύστημα. Μία κεντρική οθόνη θα προσφέρεται προαιρετικά. Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιείται είναι ένας χιλιάρης σε ατμοσφαιρική έκδοση με 65 ίππους και τούρμπο με 90 ίππους. Η Dacia θα κατασκευάζει επίσης και μία έκδοση διπλού καυσίμου με υγραέριο, ισχύος 100 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Dacia Sandero και Logan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Sandero
    Sandero
    Sandero
    Stepway
    Stepway
    Logan
    Logan
    Logan

Η Audi παρουσίασε το Q5 Sportback

Η γκάμα του ανανεωμένου Q5 εμπλουτίστηκε με μία έκδοση Sportback, απαραίτητη απ' ότι φαίνεται στις μέρες μας, όπου η ζήτηση για «κουπέ SUV» φαίνεται να αυξάνεται. Βασισμένο στο ίδιο δάπεδο και μηχανικά μέρη του Q5, το Q5 Sportback είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο με μήκος 4,69 μέτρα. Οι χώροι για τους επιβάτες φυσικά είναι πολύ μεγάλοι, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 510 λίτρα. Προαιρετικά το αυτοκίνητο προσφέρεται με την πίσω σειρά καθισμάτων rear bench plus, η οποία μπορεί να μετατοπιστεί πλευρικά και έχει ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης. Επίσης είναι ρυθμιζόμενη κατά μήκος και όταν μετακινηθεί προς τα εμπρός αυξάνει το χώρο αποσκευών (που έχει στάνταρ ηλεκτρική πίσω πόρτα) στα 570 λίτρα. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη με 2λιτρο τετρακύλινδρο ντίζελ TDI 204 ίππων, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει μία ακόμα έκδοση του ίδιου κινητήρα, ένας μεγαλύτερος V6 TDI και δύο δίλιτροι βενζινοκινητήρες τούρμπο. Επίσης, όπως και το Q5, το Sportback θα προσφέρεται και με ένα φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, σε δύο εκδόσεις ισχύος. Το Q5 Sportback θα κυκλοφορήσει στην αγορά το πρώτο εξάμηνο το 2021 και (εκτός από την αγορά της Κίνας) θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μεξικό.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Audi παρουσίασε το Q5 Sportback

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Ford παρουσίασε το Puma ST

Την κορυφαία έκδοση επιδόσεων του Puma παρουσίασε η Ford, εξελιγμένη από τη Ford Performance. Το Puma ST βασίζεται σ' ένα ειδικά εξελιγμένο πλαίσιο με 40% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία στον πίσω άξονα σε σχέση με τον αντίστοιχο του Fiesta ST, ώστε να αντισταθμιστεί το υψηλότερο κέντρο βάρους. Επίσης, διαθέτει τα ειδικά πίσω ελατήρια ανακατανομής πλευρικού φορτίου της Ford και προαιρετικά διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο (με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου) σε έκδοση 200 ίππων, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7''. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης είναι κατά 25% ταχύτερη και τα φρένα κατά 17% μεγαλύτερα από εκείνα του βασικού Puma.Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με επιλογές Normal, Eco, Sport και Track.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Ford παρουσίασε το Puma ST

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Peugeot 508 Sport Engineered

Το τμήμα δημιουργίας αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων της Peugeot επιμελήθηκε την αναβάθμιση του 508 (και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος, σεντάν και στέισον) και παρουσίασε την έκδοση 508 Sport Engineered. Πρόκειται για μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση του 508, που χρησιμοποιεί ένα βενζινοκινητήρα 1.6 τούρμπο με 200 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα σε κάθε άξονα, με ισχύ 110 ίππων εμπρός και 113 ίππων πίσω, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ως τετρακίνητο (με τη μέγιστη ταχύτητά του να περιορίζεται σε αυτή την περίπτωση στα 190 χλμ./ώρα). H μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 360 ίπποι. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5,2'' και το πρώτο χιλιόμετρο από στάση σε 24,5'', ενώ οι τυποποιημένες εκπομπές CO2 είναι μόλις 46 g/km. Για την εξασφάλιση μιας οδικής συμπεριφοράς που θα ανταποκρίνεται στις δυνατότητες αυτοκινήτου υπάρχει επιλογή τριών διαφορετικών ρυθμίσεων για τα αμορτισέρ, το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο, τα μετατρόχια φαρδύτερα, τα φρένα φυσικά ενισχυμένα και οι τροχοί είναι διαμέτρου 20''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 508 Sport Engineered

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού VW ID.4

H VW αποκάλυψε -διαδικτυακά όπως συνηθίζεται αυτήν την περίοδο της πανδημίας- το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το ID.4, το οποίο η εταιρεία χαρακτηρίζει ως «παγκόσμιο αυτοκίνητο», αφού θα πωλείται και στην Ευρώπη, και στην Αμερική, και στην Κίνα. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,58 μ. και μεταξόνιο 2.770 χιλιοστών, προσφέροντας έτσι μεγάλους χώρους για τους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 543 λίτρα. Χαρακτηριστικό του εσωτερικού είναι η έλλειψη πλήκτρων και διακοπτών, με την εξαίρεση ενός διακόπτη για την επιλογή τρόπου οδήγησης και των πλήκτρων που υπάρχουν στο τιμόνι. Οι υπόλοιπες λειτουργίες ελέγχονται από την οθόνη αφής. Το ID.4 κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με την μπαταρία να προσφέρει αυτονομία έως 520 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο θα προσφερθεί κατ' αρχάς σε δύο πλούσιες εκδόσεις λανσαρίσματος με περιορισμένη παραγωγή. Θα κατασκευαστούν συνολικά 27.000 μονάδες και μόλις εξαντληθούν θα ακολουθήσουν οι προκαθορισμένες εκδόσεις παραγωγής, με περισσότερα πακέτα εξοπλισμού. Το 2021 θα ακολουθήσει μία ισχυρότερη έκδοση με τετρακίνηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού VW ID.4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP