ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η Aston Martin παρουσίασε τη DB12

Η Aston Martin παρουσίασε ένα νέο υπεραυτοκίνητο της «σειράς» DB, τη DB12, που διαδέχεται τη DB11. Η βρετανική εταιρεία χαρακτηρίζει ως Super Tourer το μήκους 4,725 μ. 2θυρο κουπέ (2+2 θέσεων), που κινείται από ένα κινητήρα V8 4 λίτρων με διπλό τούρμπο της Mercedes-AMG. Η ισχύς του είναι 680 ίπποι στις 6.000 στροφές (34% μεγαλύτερη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) και η ροπή του 81,5 kgm σταθερά από τις 2.750 ως τις 6.000 στροφές. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6'' και η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 325 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου -ηλεκτρονικά ελεγχόμενου- κιβωτίου 8 ταχυτήτων της ZF. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και ενεργό ανάρτηση με δίπλα ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι τροχοί φορούν ελαστικά (της Michelin) διαστάσεων 275/35 R 21 εμπρός και 315/30 R 21 πίσω. Και φυσικά το εσωτερικό προσφέρει όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά γκάτζετ (κεντρική οθόνη, ψηφιακό πίνακα οργάνων, συνδεσιμότητα κλπ.) που θεωρούνται σήμερα αναπόσπαστο στοιχείο κάθε αυτοκινήτου.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Aston Martin παρουσίασε τη DB12

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση του VW Touareg

Η VW ανακοίνωσε την ανανέωση του μεγάλου της SUV, του Touareg. Όπως σε καθε ανανέωση, υπάρχουν κατ' αρχάς σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και πίσω μέρος, ώστε να φαίνεται και οπτικά ο εκσυγχρονισμός του αυτοκινήτου, στο οποίο επίσης χρησιμοποιούνται (προαιρετικά) οι νέοι προβολείς τεχνολογίας LED HD matrix, που φωτίζουν επιλεκτικά το δρόμο με μεγάλη ακρίβεια. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης βελτιώσεις στις αναρτήσεις του αυτοκινήτου και στα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα. Μεταξύ άλλων, το Touareg διαθέτει στάνταρ ένα νέο αισθητήρα φορτίου οροφής που είναι άμεσα ενσωματωμένος στα ηλεκτρονικά της ανάρτησης. Σε περίπτωση που εντοπιστεί φορτίο οροφής, προσαρμόζεται ανάλογα η λειτουργία του ESP, ώστε να επεμβαίνει νωρίτερα, αυξάνοντας την ευστάθεια του αυτοκινήτου. Υπάρχει επίσης το σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως και ενεργός αντιστάθμιση της τάσης ανατροπής (active roll compensation). Στο πλαίσιο της ανανέωσης έχει γίνει φυσικά και συνολική αναβάθμιση του εξοπλισμού. Το ανανεωμένο Touareg θα προσφέρεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 340 ίππων, δύο τούρμπο ντίζελ, ενώ υπάρχουν και δύο φορτιζόμενες (plug-in) υβριδικές εκδόσεις. Το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, το φορτιζόμενο υβριδικό Touareg R eHybrid συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα V6 και έναν ηλεκτροκινητήρα, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 462 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση του VW Touareg

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειράς 5

Η BMW παρουσίασε διαδικτυακά τη νέα γενιά του διαχρονικά πετυχημένου μεσαίου μοντέλου της, της σειράς 5 σεντάν. Ακόμα και σε αυτές τις μεγάλες κατηγορίες των premium αυτοκινήτων, τα νέα μοντέλα είναι μεγαλύτερα από αυτά που αντικαθιστούν κι έτσι η νέα 5άρα έχει μεγαλώσει σε μήκος κατά 9,7 εκατοστά, ξεπερνώντας πλέον τα 5 μέτρα (5,06 μέτρα). Το αυτοκίνητο είναι επίσης φαρδύτερο κατά 3,2 εκατοστά και ψηλότερο κατά 3,6 εκατοστά, ενώ και το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 20 χιλιοστά, μένοντας για 5 μόνο χιλιοστά κάτω από τα 3 μέτρα (2.995 χιλιοστά). Είναι προφανές ότι μεγάλες διαστάσεις του αυτοκινήτου εγγυώνται άφθονους χώρους για τους επιβάτες κι ένα μεγάλο χώρο αποσκευών 520 λίτρων. Στο πλήρως ψηφιακό ταμπλό με τις δύο οθόνες έχει μειωθεί σημαντικά ο αριθμός των διακοπτών και κάθε είδους χειριστηρίων, με ψηφιοποίηση του ελέγχου των λειτουργιών μέσω επιφανειών αφής. Προσαρμογή στη σύγχρονη πραγματικότητα αποτελεί και η χρησιμοποίηση εξηλεκτρισμένων κινητήρων με τουλάχιστον ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Στην ευρωπαϊκή αγορά το λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα γίνει με τους τετρακύλινδρους 2λιτρους κινητήρες βενζίνης (με 190 ίππους) και ντίζελ (με 197 ίππους). Ο ηλεκτροκινητήρας (μίζα/γεννήτρια) του υβριδικού τους συστήματος αποδίδει 18 ίππους στη βενζινοκίνητη έκδοση και 11 ίππους στη ντίζελ. Το κιβώτιο το οποίο συνδυάζονται είναι το 8άρι αυτόματο της BMW. Σε άλλες αγορές εκτός Ευρώπης θα προσφέρονται κι άλλοι κινητήρες βενζίνης με 4 και 6 κυλίνδρους. Την άνοιξη του 2024 θα προστεθούν στην γκάμα και δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, ενώ μέσα στο 2024 θα προστεθεί και ένας νέος 6κύλινδρος ντίζελ. Ταυτόχρονα με τις ήπιες υβριδικές εκδόσεις παρουσιάστηκε και η ηλεκτρική εκδοχή της σειράς 5, η i5, με μια έκδοση με πίσω κίνηση και έως 340 ίππους και μία τετρακίνητη με δύο κινητήρες συνολικής ισχύος έως 601 ίππων. Και οι δύο ηλεκτρικές εκδόσεις τροφοδοτούνται από μια μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 81,2 kWh, που προσφέρει αυτονομία στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών 497-582 χιλιόμετρα στην έκδοση με πίσω κίνηση και 455-516 χιλιόμετρα στη τετρακίνητη.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειράς 5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Honda παρουσίασε το ZR-V

Παράλληλα με τη νέα γενιά του CR-V και το αμιγώς ηλεκτρικό e:Ny1, που παρουσιάστηκαν στην ευρωπαϊκή δημοσιογραφική εκδήλωση της Honda στη Γερμανία, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε και ένα νέο μικρομεσαίο SUV, το ZR-V, που γεφυρώνει το κενό μεταξύ του HR-V και του CR-V. Βασισμένο στην πλατφόρμα του νέου Civic, το αυτοκίνητο είχε παρουσιαστεί πέρσι αρχικά στις ΗΠΑ με το όνομα HR-V, που στην αμερικανική έκδοση του είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο από το HR-V της Ευρώπης, το οποίο άλλωστε εξακολουθεί να διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά. Επιβεβαιώνοντας την επιλογή της Honda για την διάθεση υβριδικών ή ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη, το ZR-V χρησιμοποιεί το γνωστό υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda, που συνδυάζει ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον και δύο ηλεκτροκινητήρες, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 184 ίππων. Η Honda αναφέρει επίσης την ύπαρξη ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων πίσω για να τονίσει ότι το αυτοκίνητο προσφέρει υψηλού επιπέδου οδικά χαρακτηριστικά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Honda παρουσίασε το ZR-V

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της Honda

Η Honda αποκάλυψε το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μετά το Honda e, που αυτή τη φορά είναι ένα μικρό SUV, το e:Ny1, το όνομα του οποίου υποδηλώνει ότι είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα e:N Architecture F την οποία δημιούργησε η Honda για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει τοποθετημένο στο εμπρός μέρος τον κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 kW (204 ίππους). Η νέα πλατφόρμα εξασφαλίζει επίσης μεγάλη ακαμψία, στοιχείο σημαντικό για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λόγω του αυξημένου βάρους τους. Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί μια μπαταρία λιθίου 68,8 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως 412 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Η εταιρεία υπόσχεται μεγάλους χώρους για τους επιβάτες και ένα λειτουργικό ταμπλό στο κέντρο του οποίου δεσπόζει μια μεγάλη οθόνη αφής 15,1''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της Honda

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Honda CR-V

Η Honda αποκάλυψε τη νέα γενιά του CR-V, που θα προσφέρεται αποκλειστικά σε υβριδικές εκδόσεις, μία με την τελευταία γενιά του γνωστού πλήρως υβριδικού συστήματος e:HEV και -για πρώτη φορά στην Ευρώπη- μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Και οι δύο εκδόσεις θα χρησιμοποιούν ένα 4κύλινδρο 2λιτρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον, ενώ η φορτιζόμενη υβριδική θα προσφέρει αυτονομία έως 82 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το νέο μοντέλο διατηρεί σε γενικές γραμμές στη γνωστή σιλουέτα που χαρακτηρίζει το προηγούμενο, εξελιγμένη όμως με σχεδιαστικές διαφορές που ακολουθούν τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας. Η εταιρεία τονίζει επίσης τις αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις του νέου μοντέλου, αλλά και το μεγαλύτερο κατά 40 χιλιοστά μεταξόνιο, που έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένους χώρους για τους επιβάτες και αυξημένη κατά 18% χωρητικότητα του χώρου αποσκευών. Το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί φυσικά την τελευταία γενιά των ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας της Honda.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Honda CR-V

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Peugeot 2008

Η Peugeot ανακοίνωσε την ανανέωση του 2008, ενός από τα κορυφαία σε πωλήσεις μικρά SUV στην Ευρώπη, η παραγωγή του οποίου έχει ήδη φτάσει τις 700.000 μονάδες από τα τέλη του 2019 που παρουσιάστηκε. Ιδιαίτερα πετυχημένη μάλιστα ήταν και η ηλεκτρική έκδοση E-2008, η παραγωγή της οποίας ξεπέρασε τις 75.000 μονάδες. Όπως συνήθως στα "facelift", έχουν γίνει σχεδιαστικές επεμβάσεις στο μπροστινό μέρος και στα εμπρός και πίσω φώτα, ενώ υπάρχουν και νέα χρώματα και ζάντες. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες ταπετσαρίες, ενώ στάνταρ είναι πλέον σε όλες τις εκδόσεις η κεντρική οθόνη αφής 10'', καθώς και νέος μοχλός ταχυτήτων για το χειροκίνητο κιβώτιο. Αναβάθμιση έχει γίνει επίσης και στον εξοπλισμό, με περισσότερες θύρες USB, ισχυρότερο επαγωγικό φορτιστή για κινητά τηλέφωνα, κάμερες υψηλής ανάλυσης για την υποβοήθηση στάθμευσης κλπ. Ουσιαστική αναβάθμιση έχει γίνει στην ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου, το οποίο εφοδιάζεται με ένα ισχυρότερο κατά 15% κινητήρα 156 ίππων, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξήθηκε από 50 σε 54 kWh, αυξάνοντας έτσι και την αυτονομία του αυτοκινήτου (406 χιλιόμετρα στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών). Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι από τις αρχές του 2024 το 2008 θα διατίθενται και με ένα νέο ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V με βενζινοκινητήρα 136 ίππων. Οι κινητήρες τους οποίους διατίθεται άμεσα το ανανεωμένο 2008 είναι ο βενζινοκινητήρας 1,2 με 100 ή 130 ίππους και ο ντίζελ 1.5 με 130 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Peugeot 2008

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Μεγαλύτερη ισχύς και αυτονομία για τις e-C4 & e-C4X

Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα εξελίσσονται διαρκώς και δεν περιμένουν τα συνηθισμένα χρονικά διαστήματα ανανέωσης στα οποίο είχαμε συνηθίσει με τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παρουσίαση από τη Citroen αναβαθμισμένων ηλεκτρικών εκδόσεων των μοντέλων C4 και C4 X, στα οποία χρησιμοποιείται πλέον ένας ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας 115 kW (156 ίππων), όπως επίσης και μια μπαταριά μεγαλύτερης χωρητικότητας 54 kWh, η οποία αυξάνει την αυτονομία των αυτοκινήτων στα 420 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα δύο μοντέλα θα εξακολουθήσουν να προσφέρονται και με το ήδη υπάρχον σύστημα με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και την μπαταρία των 50 kWh, παράλληλα με το καινούργιο, διευρύνοντας έτσι την γκάμα των ηλεκτροκίνητων εκδόσεών τους.

Νέα Mercedes E-Class

Η Mercedes παρουσίασε τη νέα -11η- γενιά της εμβληματικής για τη μάρκα E-Class, που αποτελεί το «μπεστ σέλερ» της εταιρείας, έχοντας πουλήσει περισσότερα από 16 εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 1946 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά. Το νέο μοντέλο είναι βασισμένο σε μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας που χρησιμοποιεί η C-Class και η GLC, ενώ η εταιρεία αποφάσισε την κατάργηση των εκδόσεων κουπέ και καμπριολέ. Σημαντικό στοιχείο στην εξέλιξη του αυτοκινήτου ήταν η έμφαση που δόθηκε στα κάθε είδους ηλεκτρονικά συστήματα και στο λογισμικό. Και φυσικά χρησιμοποιείται η νέα γενιά του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας MBUX, που ελέγχεται από ένα κεντρικό υπολογιστή μαζί με τις οθόνες και ενσωματώνει το λειτουργικό σύστημα Android, επιτρέποντας την εγκατάσταση δημοφιλών εφαρμογών, όπως το TikTok ή το Zoom. Το επανασχεδιασμένο αμάξωμα έχει ένα πολύ καλό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx (0,23). Όλες οι εκδόσεις θα διαθέτουν τουλάχιστον ήπιο υβριδικό σύστημα, με ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει έως 23 ίππους, ενώ ήδη από το λανσάρισμα οι μισές εκδόσεις του μοντέλου θα είναι φορτιζόμενες υβριδικές. Η μπροστινή ανάρτηση είναι με 4 συνδέσμους στηριγμένη σε υποπλαίσιο, ενώ πίσω υπάρχει ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων με 5 συνδέσμους Το αυτοκίνητο προαιρετικά θα προσφέρεται με ενεργό αερανάρτηση Airmatic και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Φυσικά εκτός από τις εκδόσεις με πίσω κίνηση θα υπάρχουν και τετρακίνητες. Από πλευράς κινητήρων υπάρχει ένας 2λιτρος ντίζελ με 197 ίππους κι ένας νέος 2λιτρος βενζινοκινητήρας με 204 ίππους. Οι φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις χρησιμοποιούν αυτόν τον κινητήρα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 95 kW (129 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 313 ίππων, ή τον ίδιο βενζινοκινητήρα σε έκδοση 252 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 381 ίππων. Σε όλες τις εκδόσεις το κιβώτιο είναι το αυτόματο 9άρι της Mercedes (9G Tronic).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Mercedes E-Class

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Cupra παρουσίασε το Tavascan

Η σπορ μάρκα που δημιούργησε η Seat, η Cupra, έκανε ένα ακόμα βήμα για την υλοποίηση του προγράμματος εξηλεκτρισμού του γκρουπ VW, παρουσιάζοντας ένα νέο ηλεκτρικό SUV κουπέ, το Tavascan. Μια πρώτη ιδέα για την μελλοντική εικόνα του αυτοκινήτου είχε παρουσιάσει η εταιρεία με τη μορφή ενός ομώνυμου πρωτοτύπου στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2019. Το Tavascan, που έχει μήκος 4,644 μ. και μεταξόνιο 2.766 χιλιοστών, είναι βασισμένο στην πλατφόρμα MEB που δημιούργησε το γερμανικό γκρουπ για την εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, με ένα κινητήρα 210 kW (286 ίππων) πίσω και ένα πρόσθετο κινητήρα 80 kW (109 ίππων) εμπρός στην τετρακίνητη έκδοση, που ανεβάζει την μέγιστη συνδυασμένη ισχύ στα 250 kW (340 ίππους). Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο στην ισχυρότερη έκδοση επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,6''. Το σύστημα παροχής ισχύος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 77 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία περίπου 550 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Anhui της VW στην... Κίνα, ένα ακόμα δείγμα της αυτοκαταστροφικής πορείας που χαράζεται από τις ευρωπαϊκές αρχές για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία με το πρόγραμμα της εσπευσμένης και στην ουσία εκβιαστικής γενίκευσης της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη, χωρίς να ληφθεί υπ' όψη η πραγματικότητα στον υπόλοιπο κόσμο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Cupra παρουσίασε το Tavascan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Renault Clio

Η Renault έχει σε εξέλιξη ένα εντατικό πρόγραμμα ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης, δεν παραμελεί όμως την ανανέωση της γκάμας των συμβατικών της μοντέλων, που εξακολουθούν να έχουν μεγάλη ζήτηση. Το πιο εμβληματικό ίσως μοντέλο της είναι το Clio, που έχει πουλήσει σχεδόν 16 εκατομμύρια αυτοκίνητα στις πέντε γενιές του από το 1990. Τώρα ήρθε η ώρα της ανανέωσης της τελευταίας γενιάς, που έχει κατ' αρχάς υποστεί -όπως συνήθως γίνεται στα «φέις λιφτ»- σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος, άλλα και μία αναβάθμιση του εσωτερικού με νέα υλικά για μια πιο ποιοτική εικόνα. Το εμπρός μέρος έχει υποστεί τις μεγαλύτερες αλλαγές, με τη νέα μάσκα, όπου δεσπόζει το ανανεωμένο λογότυπο της μάρκας, ενώ στάνταρ είναι πλέον σε όλη την γκάμα οι προβολείς τεχνολογίας LED. Τροποποιήσεις έχουν γίνει επίσης και στον πίσω προφυλακτήρα και τα φωτιστικά. Στο εσωτερικό δεν θα χρησιμοποιείται πλέον δέρμα σε καμία έκδοση και η προτεραιότητα έχει δοθεί στη χρήση περισσότερο «οικολογικών» υλικών. Το ανανεωμένο μοντέλο εξακολουθεί να προσφέρει μία πλήρη γκάμα κινητήρων, την πληρέστερη στην κατηγορία του, αφού περιλαμβάνει όχι μόνο κινητήρες βενζίνης (ατμοσφαιρικός χιλιάρης με 65 ίππους και τούρμπο με 90 ίππους) και ντίζελ (1.5 με 100 ίππους), αλλά και έκδοση διπλού καυσίμου του χιλιάρη κινητήρα τούρμπο με 100 ίππους που λειτουργεί και με υγραέριο, όπως και μία υβριδική με το πολύ καλό σύστημα E-Tech και μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 145 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Renault Clio

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για την Porsche Cayenne

Η Porsche παρουσίασε την ανανεωμένη Cayenne, για την οποία ο αντιπρόεδρος της εταιρείας που είναι υπεύθυνος για τη γκάμα του συγκεκριμένου μοντέλου ανέφερε ότι πρόκειται για μία από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις προϊόντος στην ιστορία της μάρκας. Φυσικά στο ανανεωμένο μοντέλο έχουν γίνει οι συνηθισμένες σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και πίσω μέρος (μάσκα, προφυλακτήρες, φωτιστικά σώματα), αλλά και σημαντικές αναβαθμίσεις στον εξοπλισμό του, ιδιαίτερα στα ηλεκτρονικά συστήματα. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι πλέον τεχνολογίας HD Matrix LED, κατανέμοντας το φωτισμό του δρόμου ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, ενώ ο μπροστινός επιβάτης έχει τώρα τη δική του οθόνη, στην οποία μπορεί για παράδειγμα να παρακολουθεί βίντεο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα παροχής πληροφοριών στον οδηγό, ενώ ο μοχλός επιλογής του αυτόματου κιβωτίου βρίσκεται τώρα στο ταμπλό, αφήνοντας περισσότερο χώρο για μικροπράγματα στην κεντρική κονσόλα. Νέοι είναι οι διακόπτες ελέγχου του κλιματιστικού, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει στον πίνακα οργάνων και στο τιμόνι. Το σύστημα πλοήγησης εντοπίζει την προσέγγιση σε σήραγγα και αυτόματα ενεργοποιεί την ανακύκλωση του αέρα από το κλιματιστικό σύστημα. Το αυτοκίνητο έχει εφοδιαστεί με ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης με νέα αμορτισέρ, που χρησιμοποιούν διαφορετικές βαλβίδες για την έκταση και την συμπίεση. Νέο είναι επίσης και το προαιρετικό ενεργό σύστημα αερανάρτησης. Αναβαθμίσεις έχουν γίνει επίσης και στην γκάμα των κινητήρων και στην Ευρώπη η ανανεωμένη Cayenne θα προσφέρεται με τρία διαφορετικά συστήματα παροχής ισχύος. Ο V6 της Cayenne S έχει αντικατασταθεί με την αναβαθμισμένη έκδοση του 4λιτρου V8 biturbo της εταιρείας, που αποδίδει 474 ίππους, 34 περισσότερους από τον προκάτοχό του. Η βασική έκδοση του μοντέλου κινείται από ένα βελτιωμένο 3λιτρο V6 τούρμπο, που αποδίδει 353 ίππους, 13 περισσότερους από πριν. Ο ίδιος κινητήρας αποτελεί τη βάση για την υβριδική έκδοση, στην οποία συνδυάζεται με έναν επίσης αναβαθμισμένο (κατά 30 kW) ηλεκτροκινητήρα 130 kW (176 ίππων), προσφέροντας μια μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 470 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για την Porsche Cayenne

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Lexus παρουσίασε το LM

Μια νέα πρόταση για πολυτελή μετακίνηση (Luxury Mover) παρουσίασε η Lexus, ξεφεύγοντας απ' το παραδοσιακό στιλ της «λιμουζίνας» και χρησιμοποιώντας ένα πολυμορφικό αμάξωμα. Ιδιαίτερα ευρύχωρο και πολυτελές, το LM είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο μήκους 5,13 μέτρων, με μεταξόνιο που φτάνει τα 3 μέτρα! Θα προσφέρεται σε τετραθέσια και επταθέσια έκδοση. Το νέο μοντέλο είναι φυσικά υβριδικό, χρησιμοποιώντας στην ευρωπαϊκή έκδοσή του ένα βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων κι έναν ηλεκτροκινητήρα με συνολική ισχύ 250 ίππων, ενώ χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, που μπορεί να μεταβάλλει την κατανομή της ροπής από 100:0 εμπρός-πίσω μέχρι 20:80, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Το αυτοκίνητο φυσικά διαθέτει μία πλήρη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και χαρακτηριστικό της πολυτελείας προσφέρει είναι η ύπαρξη στον χώρο των επιβατών της τετραθέσιας έκδοσης μιας οθόνης 48'' υψηλής ανάλυσης και ενός ψυγείου, όπως επίσης και ενός ηχοσυστήματος υψηλής πιστότητας 3D Surround Sound με 23 ηχεία στην τετραθέσια έκδοση και 21 στην επταθέσια!
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Lexus παρουσίασε το LM

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η VW παρουσίασε το ID.7

Η VW παρουσίασε το ID.7 Η VW παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης το ηλεκτρικό ID.7, ένα σεντάν μήκους κοντά στα 5 μέτρα, που είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB της εταιρείας. Θα λανσαριστεί το φθινόπωρο στην Κίνα και την Ευρώπη και από το 2024 στη βόρεια Αμερική, στοχεύοντας στην αγορά των εταιρικών αυτοκινήτων ως ηλεκτρική εναλλακτική λύση απέναντι στο Passat, το οποίο είναι αυτή τη στιγμή το μπεστ σέλερ στις ευρωπαϊκές εταιρικές πωλήσεις. Και ακριβώς επειδή στοχεύουν και σε μια πλατεία που διανύει μεγάλες αποστάσεις, οι Γερμανοί φρόντισαν να δώσουν στο αυτοκίνητο μια εντυπωσιακά μεγάλη αυτονομία με τα σημερινά δεδομένα, η οποία θα μπορεί να φτάσει μέχρι τα 700 χιλιόμετρα (ανάλογα με τη μπαταρία που θα επιλεγεί) στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Το αμάξωμα είναι σχεδιασμένο πάνω στη φιλοσοφία των 4θυρων κουπέ και έχει ένα εξαιρετικό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx, μόλις 0,23. Φυσικά είναι εφοδιασμένο με μία μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, με μια μεγάλη οθόνη 15'' να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Χαρακτηριστικό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι επίσης η «έξυπνη» γυάλινη ηλιοροφή, η οποία μετατρέπεται αυτόματα από διαφανής σε αδιαφανή, ανάλογα με την ηλιακή ακτινοβολία, ώστε να διατηρείται σταθερή η θερμοκρασία στο χώρο επιβατών. Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει τη δυνατότητα αυτόματου παρκαρίσματος σε μια απόσταση έως 50 μέτρων. Το ID.7 κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 210 kW (286 ίππων), τον ισχυρότερο μέχρι στιγμής στη γκάμα της VW..
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η VW παρουσίασε το ID.7

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη Mercedes GLS

Μετά την ανανέωση των μικρότερων SUV της γκάμας της, αλλά και της μεγάλη GLE, η Mercedes ανανέωσε και την ναυαρχίδα των SUV που προσφέρει, την 7θέσια GLS. Το αυτοκίνητο έχει υποστεί κάποιες -περιορισμένες- σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά, όπως π.χ. στη μάσκα, τις εισόδους των αεραγωγών και τον προφυλακτήρα εμπρός ή το εσωτερικό των φωτιστικών πίσω, ενώ υπάρχουν και νέα χρώματα. Νέα χρώματα και υλικά είναι διαθέσιμα και για το εσωτερικό, ενώ νέα είναι και η εμφάνιση των οθονών του συστήματος "infotainment" MBUX κοινές επιλογές στον εξοπλισμό. Το ανανεωμένο μοντέλο χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά του τιμονιού με τους διακόπτες αφής για τον έλεγχο διαφόρων λειτουργιών, ενώ υπάρχει πλήρης εξηλεκτρισμός της γκάμας των κινητήρων (3λιτρος βενζινοκινητήρας με 381 ίππους, 4λιτρος με 517 ίππους και 3λιτρος ντίζελ με 269 ή 367 ίππους) με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Επίσης υπάρχει ο 4λιτρος βενζινοκινητήρας με 557 ίππους για τη Mercedes-Maybach GLS. Στη γκάμα υπάρχει φυσικά και η GLS 63 4Matic+, με 4λιτρο κινητήρα 612 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη Mercedes GLS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP