ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Εξηλεκτρισμένο το 70 τοις εκατό των μοντέλων Peugeot

Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Peugeot στα επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα ξεκίνησε πριν τρία περίπου χρόνια με την παρουσίαση του e-208 και από τότε στη γκάμα της μάρκας προστέθηκαν 4 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα (e-208, e-2008, Traveller και Expert) και 2 φορτιζόμενα υβριδικά (3008 και 508). Όπως ανακοίνωσε η γαλλική εταιρεία, με την προσθήκη των φορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων του 308 (σεντάν και στέισον) μέχρι το τέλος του 2021 ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της στα επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα θα φτάσει το 70%, με στόχο να ανέβει στο 85% μέχρι το 2023 και στο 100% μέχρι το 2025 στην Ευρώπη. Στο νέο 308 θα υπάρχουν δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, η 308 Hybrid 225 e-EAT8 με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων και η 308 Hybrid 180 e-EAT8 με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 180 ίππων, οι οποίες θα προσφέρουν αυτονομία με ηλεκτροκίνηση έως 60 χιλιόμετρα περίπου στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.

Ανανέωση για το Ford Focus

Η Ford αποκάλυψε το ανανεωμένο Focus, με σχεδιαστικές αλλαγές που περιλαμβάνουν και μεγαλύτερη διαφοροποίηση των εκδόσεων ST-Line και Active, αναβάθμιση του εξοπλισμού και προσθήκη στη γκάμα ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες. Σχεδιαστικές αλλαγές που αφορούν το καπό και τη μάσκα, ενώ στοιχείο του βασικού εξοπλισμού όλων των εκδόσεων είναι οι προβολείς τεχνολογίας LED που ενσωματώνουν και λειτουργία φώτων ομίχλης. Υπάρχουν επίσης νέες ζάντες αλουμινίου για όλη την γκάμα. Στο εσωτερικό υπάρχει μια νέα κεντρική οθόνη αφής 13,2'', από την οποία γίνεται και ο χειρισμός για λειτουργίες όπως η θέρμανση και ο εξαερισμός, για τα οποία υπήρχαν πριν χειριστήρια στο ταμπλό, ενώ για το ST υπάρχουν νέα καθίσματα με καλύτερη στήριξη του σώματος. Αναβαθμισμένη είναι και η συνδεσιμότητα, υπάρχει ασύρματη συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ το σύστημα αναγνώρισης φωνής αναγνωρίζει 15 ευρωπαϊκές γλώσσες. Το νέο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 4 που χρησιμοποιείται στο ανανεωμένο Focus επιτρέπει επίσης ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού, ενώ προσφέρει πρόσβαση σε μια σειρά από συνδρομητικές υπηρεσίες. Νέα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας έχουν προστεθεί στον εξοπλισμό, ενώ οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται είναι ο χιλιάρης τούρμπο σε ήπιες υβριδικές εκδόσεις (48 V) 125 και 155 ίππων (στις οποίες προαιρετικά προσφέρεται το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη), ο ντίζελ 1.5 σε εκδόσεις 90 και 120 ίππων, ενώ η έκδοση ST χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο 2.3 των 280 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Ford Focus

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Active
    Active

e.GO, μια ρεαλιστική προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης

Μέσα στην φρενίτιδα του βιαστικού εξηλεκτρισμού του συνόλου σχεδόν της γκάμας τους στον οποίο υποχρεώθηκαν με εκβιαστικό τρόπο να προχωρήσουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, με ηλεκτρικές εκδόσεις ακόμα και μεγάλων αυτοκινήτων που δεν έχουν επαρκή αυτονομία, δημιουργείται ένα κενό για μία πιο ρεαλιστική προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης, η οποία δεν μπορεί παρά να ξεκινήσει από τις πόλεις. Μια τέτοια προσέγγιση προσφέρει η γερμανική νεοφυής εταιρεία Next.e.GO Mobile SE, με την κατασκευή ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης, του e.GO Life, που είναι εξαρχής προσαρμοσμένο στις ανάγκες της νέας εποχής, όχι μόνο σε λειτουργικό επίπεδο, αλλά και σε επίπεδο «αρχιτεκτονικής» και βιομηχανικής παραγωγής. Η ιδέα πίσω από τη δημιουργία του είναι ότι δεν έχει νόημα η κατασκευή ενός μεγάλου ηλεκτρικού αυτοκινήτου με συμβατικές μεθόδους που δημιουργήθηκαν για τα παραδοσιακά αυτοκίνητα και με μπαταρία που ζυγίζει πολλές εκατοντάδες κιλά, επιβαρύνοντας έτσι άσκοπα το περιβάλλον και για την κατασκευή και για την κίνησή του, μόνο και μόνο για να κινείται μέσα και γύρω από την πόλη. Το e.GO Life, σχεδιασμένο από την ιταλική Spada, είναι ένα 2θυρο 4θέσιο αυτοκίνητο πόλης μήκους 3,348 μ., «χτισμένο» πάνω σε ένα αλουμινένιο «σασί», με ένα αμάξωμα από πολυμερές υλικό, που προσφέρει έτσι πολύ μεγαλύτερης διάρκειας κύκλο ζωής, είναι πλήρως ανακυκλώσιμο και δεν απαιτεί βαφή κατά τη συναρμολόγησή του. Αυτό σημαίνει ότι για την κατασκευή του απαιτείται ένα πολύ μικρότερο και λιγότερο πολύπλοκο «μίνι» εργοστάσιο (αυτοματοποιημένο σε μεγάλο βαθμό στη συγκεκριμένη περίπτωση), που απαιτεί και το ένα δέκατο της επένδυσης σε σύγκριση με τα παραδοσιακά εργοστάσια και είναι βιώσιμο με μια παραγωγή μόλις 10.000 αυτοκινήτων το χρόνο. Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία πολλών μικρών εργοστασίων κοντά στις περιοχές που θα πωλούνται τα αυτοκίνητα. Ήδη το πρώτο εργοστάσιο λειτουργεί στη Γερμανία και τα πρώτα αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους γερμανικούς δρόμους. Η εταιρεία οργάνωσε αυτήν την εβδομάδα μια παρουσίαση και στην Ελλάδα, όπου το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία μέσα στον Οκτώβριο με εκτιμώμενη παράδοση το τελευταίο τρίμηνο του 2022, ενώ ήδη αναζητεί κατάλληλη τοποθεσία για τη δημιουργία και ενός εργοστασίου παραγωγής στη χώρα μας. Παράλληλα, η εταιρεία αναπτύσσει τις υποδομές πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών, για να υποστηρίξει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της στην Ελλάδα. Το e.GO Life έχει κινητήρα με μέγιστη ισχύ 57 kW (77,5 ίππων) και αυτονομία 171 χιλιομέτρων στην πόλη σύμφωνα με το νέο αυστηρό ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (WLTP), με την φόρτιση της μπαταρίας λιθίου των 21,15 kWh στο 95% να γίνεται σε λιγότερο από 10 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - e.GO, μια ρεαλιστική προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειράς 2 Active Tourer

Η BMW παρουσίασε τη νέα γενιά του πολυμορφικού Active Tourer της σειράς 2, που θα λανσαριστεί το Φεβρουάριο του 2022. Το 5θέσιο αυτοκίνητο διαθέτει διαιρούμενο πίσω κάθισμα που μπορεί να ρυθμίζεται κατά μήκος σε μια διαδρομή 13 εκατοστών, αυξομειώνοντας ανάλογα και το χώρο αποσκευών. Το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο, έχει μήκος 4,386 μ. και μεταξόνιο 2.670 χιλιοστών, χώρο αποσκευών 470 λίτρων στις 218i Active Tourer και 218d Active Tourer και 415 λίτρων στις (ήπιες υβριδικές) 220i Active Tourer και 223i Active Tourer και διαθέτει μία μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας. Θα προσφέρεται σε 4 εκδόσεις από πλευράς κινητήρων, βενζινοκίνητη 1.5 με 136 ίππους, ήπια υβριδική με βενζινοκινητήρα 1.5 156 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 19 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 170 ίππων, ήπια υβριδική με 2λιτρο βενζινοκινητήρα 204 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 19 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 218 ίππων, όπως επίσης και με μια 2λιτρη έκδοση ντίζελ με 150 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων σε όλες τις εκδόσεις θα είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Αργότερα θα προστεθούν στη γκάμα και δύο τετρακίνητες φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειράς 2 Active Tourer

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρικό Enyaq για τη νέα εποχή της Skoda

Με την αυτοκινητοβιομηχανία να κινείται ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση, η Skoda έκανε ήδη το πρώτο βήμα προς τη νέα εποχή με τη δημιουργία του ηλεκτρικού SUV Enyaq. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα MEB του γκρουπ VW η οποία δημιουργήθηκε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι μάλιστα το πρώτο μοντέλο εκτός Γερμανίας που χρησιμοποιεί τι νέα πλατφόρμα. Ακολουθώντας την τάση της εποχής, όπου οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα SUV, το Enyaq είναι ένα μεγάλο SUV με μήκος 4,649 μ., μεταξόνιο 2.765 χιλιοστών και ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών 585 λίτρων. Χαρακτηριστικό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι η (προαιρετική) γυάλινη μάσκα με κάθετες ραβδώσεις που φωτίζονται από 131 λυχνίες τεχνολογίας LED. Τεχνολογίας LED είναι φυσικά και όλα τα φώτα του αυτοκινήτου, ώστε να καταναλώνουν την ελάχιστη δυνατή ηλεκτρική ενέργεια. Το Enyaq προσφέρεται σε μία μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με διαφορετική ισχύ, μέγεθος μπαταρίας και σύστημα μετάδοσης. Η βασική έκδοση έχει ένα ηλεκτροκινητήρα 148 ίππων πίσω, ο οποίος θα μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, προσφέροντας αυτονομία 350 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP), υπάρχουν δύο ακόμα εκδόσεις με πίσω κίνηση, ισχύ 179 και 204 ίππων και αυτονομία 400 και 536 χιλιομέτρων αντίστοιχα, ενώ οι δύο κορυφαίες εκδόσεις είναι τετρακίνητες, με ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα να κινεί τους εμπρός τροχούς. Η ισχύς της πρώτης είναι 265 ίπποι και τις δεύτερης 299 ίπποι και η τυποποιημένη αυτονομία WLTP είναι 500 και 460 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δεσπόζει μια μεγάλη κεντρική οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ η απουσία κεντρικού «τούνελ» μετάδοσης στο δάπεδο επιτρέπει σύμφωνα με την εταιρεία την αύξηση των αποθηκευτικών χώρων, μεταξύ των οποίων κι ένας χώρος για την ασύρματη φόρτιση δύο κινητών τηλεφώνων. Το Enyaq είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, σε τιμές που ξεκινούν από 35.200 ευρώ για το Enyaq iV 50 (με πίσω κίνηση και κινητήρα 148 ίππων) χωρίς την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που συμπεριλαμβάνει στοιχεία όπως ESP, 7 αερόσακους (από τους οποίους ο ένας ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό), σύστημα προειδοποίησης επερχόμενης σύγκρουσης, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control, σύστημα πολυμέσων με Bluetooth κλπ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Enyaq για τη νέα εποχή της Skoda

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Διεθνής διαγωνισμός ζωγραφικής Toyota για παιδιά

Η Toyota Ελλάς διοργανώνει για 1η χρονιά το διαγωνισμό ζωγραφικής «Το αυτοκίνητο των ονείρων σου», στον οποίο μπορούν να συμμετάσχουν παιδιά ηλικίας 15 ετών και κάτω από την Ελλάδα και την Κύπρο, που χωρίζονται σε τρεις ηλικιακές κατηγορίες: από 8 ετών και κάτω, 8-11 ετών και 12-15 ετών. Ο ελληνικός διαγωνισμός διεξάγεται κατά την περίοδο από 24 Σεπτεμβρίου 2021 έως 31 Ιανουαρίου 2022. Από αυτό θα βραβευθούν τα 3 καλύτερα έργα από κάθε ηλικιακή ομάδα, τα οποία στη συνέχεια θα λάβουν μέρος στον παγκόσμιο διαγωνισμό που θα διεξαχθεί στην Ιαπωνία. Οι συμμετοχές μπορούν να υποβληθούν στο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων εμπόρων της Toyota σε όλη την Ελλάδα, ή να αποσταλούν ταχυδρομικά στη διεύθυνση: Toyota Ελλάς αβεε, Εθνικής Αντιστάσεως 48, Τ.Κ.152 31 Χαλάνδρι. Περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό μπορεί κανείς να βρει στη διεύθυνση https://www.toyota.gr/world-of-toyota/articles-news-events/15th-dream-car-contest.

Νέα ανανέωση για το Mazda CX-5

Η Mazda, ακολουθώντας τη λογική των συνεχών βελτιώσεων στα μοντέλα της, ανακοίνωσε μία νέα μικρή ανανέωση του CX-5, με το ανανεωμένο μοντέλο να αναμένεται στην Ευρώπη στις αρχές του 2022. Η βασική σχεδιαστική αλλαγή αφορά στην μάσκα στο εμπρός μέρος, ενώ έχουν ανασχεδιαστεί και τα εμπρός και πίσω φωτιστικά. Εσωτερικά έχει προστεθεί ένα ραφάκι για ασύρματη φόρτιση κινητού στην κεντρική κονσόλα, ενώ ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου περιλαμβάνει τώρα ένα προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία υποστήριξης και σε μποτιλιάρισμα. Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει πλέον ένα σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης. Στις τετρακίνητες εκδόσεις αυτό περιλαμβάνει και μια επιλογή "off road" για τη διευκόλυνση της οδήγησης σε χώμα και ολισθηρές επιφάνειες. Τέλος επεμβάσεις έχουν γίνει στο αμάξωμα, τις αναρτήσεις και τα καθίσματα για τη βελτίωση της άνεσης, ενώ έχουν μειωθεί τα επίπεδα του θορύβου στο εσωτερικό, ιδιαίτερα όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλες επιφάνειες, όπως στο χώμα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα ανανέωση για το Mazda CX-5

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Ford Fiesta

Η Ford αποκάλυψε σήμερα το ανανεωμένο Fiesta, στη γκάμα του οποίου περιλαμβάνεται εξαρχής και η έκδοση ST. Όπως συνήθως στα "facelift", έχουν γίνει κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές για το «φρεσκάρισμα» του αυτοκινήτου, υπάρχουν νέα σχέδια για τις ζάντες, ενώ έχει γίνει και αναβάθμιση των κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων, που εξελίσσονται πλέον με ρυθμούς ταχύτερους από αυτούς της διάρκειας της εμπορικής ζωής κάθε μοντέλου. Όλες οι εκδόσεις έχουν πλέον προβολείς τεχνολογίας LED, ενώ στο εσωτερικό προσφέρεται μια νέα ψηφιακή οθόνη 12,3''. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον χιλιάρη βενζινοκινητήρα τούρμπο σε έκδοση 100 ίππων και δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις του με 125 και 155 ίππους. Το στάνταρ κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων, ενώ η έκδοση των 125 ίππων προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Το ST χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο των 200 ίππων, με ροπή αυξημένη από τα 29,6 στα 32,6 kgm.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Ford Fiesta

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Παγκόσμιος τελικός eSports WRC στο ΟΑΚΑ

Παράλληλα με την επιστροφή του ράλι Ακρόπολις στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, η Ελλάδα ανέλαβε να διοργανώσει και τον παγκόσμιο τελικό του eSports WRC, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου στις ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις του Ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ, όπου θα στηθεί ειδική σκηνή, με τις απαραίτητες υλικοτεχνικές υποδομές. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με μεγάλη έκθεση Αθλητικής Ρομποτικής και Ηλεκτρονικού και Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, με τη συμμετοχή 17 φορέων από όλη τη χώρα. Ο τελικός θα διεξαχθεί με φυσική παρουσία των παικτών, θα διαρκέσει από τις 10 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και η εκδήλωση θα είναι ανοιχτή προς το κοινό. Το πρωί θα διεξαχθεί στις 11 ο ελληνικός τελικός, με τη συμμετοχή 4 παικτών από την Ελλάδα και την Κύπρο, οι οποίοι έχουν αναδειχθεί από τα διαδικτυακά προκριματικά της διοργάνωσης. Ο νικητής του ελληνικού τελικού θα προκριθεί στον παγκόσμιο ημιτελικό, ο οποίος θα ξεκινήσει με δύο προκριματικούς γύρους (στις 2.15 μ.μ. και στις 4.15 μ.μ.) με τη συμμετοχή 9 παικτών. Οι 4 φιναλίστ που θα προκύψουν από τον ημιτελικό, θα διαγωνιστούν στον τελικό στις 8 μ.μ. Το έπαθλο για το νικητή είναι ένα πραγματικό αυτοκίνητο, ένα Toyota GR Yaris με το οποίο θα αναχωρήσει ο νικητής από το ΟΑΚΑ. Επισημαίνεται ότι για την είσοδο των θεατών στο χώρο της εκδήλωσης υπάρχουν προϋποθέσεις λόγω COVID: οι άνω των 15 ετών πρέπει να είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή έχοντες πιστοποιητικό νόσησης, οι 12 έως 15 ετών πρέπει να έχουν τεστ PCR 72 ωρών ή Rapid test 48 ωρών και οι κάτω των 12 ετών αρνητικό self-test της ίδιας ημέρας, ενώ υποχρεωτική θα είναι η χρήση μάσκας.

Ηλεκτρικό το νέο Renault Megane

Η Renault αποκάλυψε το νέο Megane, ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο από τα προηγούμενα ομώνυμα μοντέλα, αφού είναι ηλεκτρικό, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα CMF-EV της εταιρείας, ειδικά εξελιγμένη για τη δημιουργία ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μια τέτοια πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεπάγεται μεγάλη βελτίωση στην εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων σε σύγκριση με τα συμβατικά μοντέλα, χωρίς την ανάγκη αύξησης των εξωτερικών διαστάσεων. Το νέο μοντέλο (Renault Megane E-TECH Electric είναι το πλήρες όνομά του) έχει αυξημένο μεταξόνιο 2,70 μ. και μήκος 4,21 μ. Η ανακοίνωση της Renault τονίζει ότι η προσφορά μεγάλων χώρων σε περιορισμένες διαστάσεις οφείλεται και στο πολύ μικρό ύψος των μπαταριών, που επέτρεψε και τον περιορισμό της απόστασης του αυτοκινήτου από το έδαφος, βελτιώνοντας έτσι την αεροδυναμική, αλλά και του κέντρου βάρους, με προφανές όφελος στη σταθερότητα. Στο εσωτερικό δεσπόζουν φυσικά δύο μεγάλες οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα πολυμέσων, ενώ το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την πιο σύγχρονη τεχνολογία στα οδηγικά βοηθήματα (26 συνολικά) και τα συστήματα πληροφόρησης και συνδεσιμότητας. Ο οικολογικός προσανατολισμός του ενισχύεται και από τη χρήση ανακυκλωμένων και ανακυκλώσιμων υλικών στο εσωτερικό. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι καινούργιος, ελαφρύτερος κατά 10% σε σύγκριση με αυτόν του Zoe και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 96 kW (130 ίππων) και 160 kW (218 ίππων). Δυο επιλογές υπάρχουν και για την μπαταρία, με 40 kWh για μια αυτονομία 300 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και 60 kWh για μια αυτονομία 470 χιλιομέτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό το νέο Renault Megane

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Dacia αποκάλυψε το Jogger

Η Dacia προσθέτει στη γκάμα της ένα νέο μικρομεσαίο οικογενειακό μοντέλο, το Jogger, που θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου την ερχόμενη εβδομάδα. Με μήκος 4,55 μ. και μεταξόνιο 2.9 μ. το Jogger είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της μάρκας και θα προσφέρεται σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 χιλιοστά) προσφέρει επίσης στο αυτοκίνητο χαρακτηριστικά SUV. Ο τεράστιος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 708 λίτρων στην 5θέσια έκδοση ή 565 λίτρων στην 5θέσια έκδοση με τα καθίσματα της 3ης σειράς αναδιπλωμένα. Το αυτοκίνητο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο νέο Sandero. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, θα χρησιμοποιείται ο νέος χιλιάρης βενζινοκινητήρας τούρμπο 1.0 TCe 110, ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Υπάρχει επίσης και μια έκδοση διπλού καυσίμου (1.0 TCe 100) με 100 ίππους, που λειτουργεί με βενζίνη ή υγραέριο, διαθέτοντας ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων κι ένα υγραερίου 40 λίτρων, συνδυασμός που προσφέρει μια πολύ μεγάλη αυτονομία, της τάξης των 1.000 χιλιομέτρων. Το 2023 θα προστεθεί στη γκάμα του μοντέλου και μία υβριδική έκδοση, η πρώτη στην γκάμα της Dacia, συνδυάζοντας ένα βενζινοκινητήρα 1.6 και δύο ηλεκτροκινητήρες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Dacia αποκάλυψε το Jogger

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αναβάθμιση για το ανανεωμένο Skoda Kodiaq

Η ανανέωση κάθε μοντέλου στο μέσο περίπου της εμπορικής του ζωής έχει γίνει πλέον κάτι απαραίτητο για όλες τις εταιρείες. Το δύσκολο είναι να διατηρηθεί το ενδιαφέρον για ένα μοντέλο που έχει διαγράψει μια ιδιαίτερα πετυχημένη πορεία, όπως το Kodiaq της Skoda, που είχε μάλιστα μια παγκόσμια παρουσία, αφού εκτός από την Ευρώπη κατασκευάζεται και στην Κίνα, την Ινδία και τη Ρωσία. Οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές των "facelift" στο εμπρός και πίσω μέρος (προφυλακτήρες, μάσκα, σπόιλερ κλπ.), που στη συγκεκριμένη περίπτωση ευθυγραμμίζουν το μοντέλο με τη σύγχρονη «σχεδιαστική γλώσσα» της εταιρείας, έχουν προφανώς γίνει και εδώ, αλλά η Skoda δεν αρκέστηκε σε αυτές. Σε μια εποχή που οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς, μια πετυχημένη πορεία στην αγορά προϋποθέτει και την ανάλογη προσαρμογή του αυτοκινήτου. Έτσι, για παράδειγμα, είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου οι προβολείς τεχνολογίας LED, ενώ στη λίστα των στοιχείων εξοπλισμού έχουν γίνει προσθήκες όπως η ψηφιακή οθόνη, τα δερμάτινα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με εξαερισμό και λειτουργία μασάζ, όπως και ένα αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας/ενημέρωσης με σύνδεση στο διαδίκτυο κλπ. Το εσωτερικό έχει επίσης αναβαθμιστεί με νέα διακοσμητικά στοιχεία και άλλες λεπτομέρειες, ενώ εξακολουθεί φυσικά να ξεχωρίζει για τους πολύ μεγάλους χώρους που προσφέρει για τους επιβάτες, τη δυνατότητα 7θέσιας διάταξης και τον τεράστιο χώρο αποσκευών (835 λίτρα στο 5θέσιο). Αναβάθμιση έχει γίνει και στον κινητήρα της κορυφαίας έκδοσης του μοντέλου, που είναι ένας νέος, ισχυρότερος 2λιτρος βενζινοκινητήρας TSI με 245 ίππους. Οι υπόλοιποι κινητήρες με τους οποίους διατίθεται το αυτοκίνητο καλύπτουν μια μεγάλη γκάμα απαιτήσεων και είναι οι βενζινοκινητήρες 1.5 TSI 150 ίππων και ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας TDI με 150 ίππους, με τον οποίο προσφέρεται και η τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου. Αναβάθμιση έχει γίνει και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (υπάρχουν δύο επιλογές πακέτων οδηγικών βοηθημάτων που, ανάλογα με την έκδοση, περιλαμβάνουν 5 ή 8 συστήματα υποβοήθησης), με το Crew Protect Assist να διαθέτει επιπλέον αισθητήρες στο πίσω μέρος, προσφέροντας έγκαιρη προειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης. Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, σε τιμές που ξεκινούν από 27.000 ευρώ για τη βενζινοκίνητη έκδοση και από 31.900 ευρώ για τη ντίζελ, με πλούσιο εξοπλισμό.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Αναβάθμιση για το ανανεωμένο Skoda Kodiaq

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η υπερειδική του «Ακρόπολις» στο Σύνταγμα στις 9-11

Η Porsche αποκάλυψε την ανανεωμένη Macan, στην οποία έχουν γίνει οι συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος, όπως επίσης και βελτιώσεις στο εσωτερικό, με νέα κεντρική κονσόλα, επιφάνειες αφής αντί για κλασσικά πλήκτρα και νέα υλικά και χρώματα, αλλά και επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη. Έτσι, η κορυφαία έκδοση της γκάμας, η Macan GTS, έχει πλέον ισχύ 440 ίππων από τον V6 biturbo των 2,9 λίτρων, 60 ίππους περισσότερους από πριν, επιταχύνοντας από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,3''. Η Macan S, επίσης με V6 biturbo 2.9, αποδίδει 380 ίππους, 20 περισσότερους από πριν (0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,6''), ενώ η βασική έκδοση έχει ένα νέο 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο με 265 ίππους (0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,2''). Και οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στη ρύθμιση των αναρτήσεων με στόχο την καλύτερη δυνατή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ οδική συμπεριφορά. Η GTS έχει πλέον στάνταρ αερανάρτηση (με πιο «σφιχτές» ρυθμίσεις) που χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 10 χιλιοστά. Το ανανεωμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τις αρχές Οκτωβρίου

Ηλεκτρικό Opel Rocks-e για την πόλη

Η χρήση κοινών συστημάτων και τεχνολογιών μέσα στον όμιλο Stellantis επεκτείνεται και στην ηλεκτροκίνηση και μετά την παρουσίαση του μίνι ηλεκτρικού τετράτροχου Ami από τη Citroen, η Opel ανακοίνωσε τη δική της εκδοχή με το όνομα Rocks-e. Όπως και το Ami, το Rocks-e είναι ένα ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα για την πόλη μήκους 2,41 μ. και βάρους 471 κιλών με ηλεκτροκινητήρα 6 kW (8,2 ίππων), το οποίο μάλιστα σε πολλές χώρες μπορεί να οδηγηθεί από άτομα κάτω των 18 ετών (π.χ. στη Γαλλία από 14 ετών και χωρίς δίπλωμα, στη Γερμανία από 15 ετών με δίπλωμα οδήγησης κατηγορίας AM για ελαφρά οχήματα κλπ.) Η μέγιστη ταχύτητά του είναι 45 χλμ./ώρα και η μπαταρία των 5,5 kWh, που φορτίζεται σε 3,5 ώρες περίπου σε οικιακή πρίζα, προσφέρει αυτονομία έως 75 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το αυτοκίνητο είναι διθέσιο και τα δύο καθίσματα είναι έκκεντρα τοποθετημένα, ώστε ο συνοδηγός να έχει αρκετό χώρο στην περιοχή των ποδιών και ο οδηγός να μπορεί να μετακινεί το κάθισμά του εμπρός-πίσω. Το Rocks-e θα μπορεί να παραγγελθεί από το φθινόπωρο στη Γερμανία, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές το 2022.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Opel Rocks-e για την πόλη

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η VW αποκάλυψε το Taigo

Η VW αποκάλυψε την ευρωπαϊκή έκδοση του μικρού προσθιοκίνητου crossover κουπέ που είχε ανακοινώσει ότι πρόκειται να προσθέσει στη γκάμα της, το οποίο βασίζεται στο αντίστοιχο μοντέλο που ήδη προσφέρει στη Βραζιλία. Το Taigo, που αναμένεται να αρχίσει να πωλείται το φθινόπωρο, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Παμπλόνα της Ισπανίας και θα έχει τιμή αντίστοιχη με του T-Cross. Είναι κι αυτό βασισμένο στην πλατφόρμα MQB A0, που χρησιμοποιείται σε όλα τα καινούργια μικρά αυτοκίνητα του γερμανικού γκρουπ κι έχει μήκος 4,266 μ. Η ακριβής χωρητικότητα του χώρου αποσκευών δεν είναι γνωστή, αλλά μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα είναι παρόμοια με αυτή του αντίστοιχου βραζιλιάνικού μοντέλου, του Nivus, η οποία είναι 415 λίτρα. Σε παλιότερες δηλώσεις από τη VW είχε αναφερθεί ότι το Taigo θα προσφέρεται στην Ευρώπη με «οικονομικούς κινητήρες TSI», οπότε μπορούμε να περιμένουμε τις δύο εκδόσεις του χιλιάρη κινητήρα TSI και τον 1.5 TSI που χρησιμοποιούνται στα άλλα μικρά SUV/crossover της εταιρείας. Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για κάποια εξηλεκτρισμένη έκδοση.
... περισσότερα

  UP