ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ :: Σαλόνι Γενεύης :: 2017 ::

Σαλόνι Γενεύης 2017

Το σαλόνι των υπεραυτοκινήτων
Το Σαλόνι της Γενεύης τείνει να εξελιχθεί σε μια έκθεση... υπεραυτοκινήτων, αφού σε κάθε διοργάνωση τα τελευταία χρόνια έχουμε ένα μεγάλο αριθμό από πρεμιέρες εντελώς νέων μοντέλων από κατασκευαστές του χώρου, αλλά και νέων ειδικών εκδόσεων από αντίστοιχα υπάρχοντα μοντέλα. Ferrari, Lamborghini, Porsche δίνουν σταθερά το παρών, όπως και όλες οι μικρότερες εταιρείες υπεραυτοκινήτων, ενώ και πολλοί από τους μαζικούς κατασκευαστές που αποφασίζουν να κατασκευάσουν αυτοκίνητα σε αυτό το επίπεδο, διαλέγουν συχνά τη Γενεύη για την παρουσίασή τους. Φυσικά δεν λείπουν και οι πρεμιέρες πολλών σημαντικών «γήινων» αυτοκίνητο για τους... κοινούς θνητούς, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό πάντως ότι μεγαλύτερη έμφαση στην ελβετική έκθεση δίνουν οι κατασκευαστές από άλλες ηπείρους και οι Ευρωπαίοι εκτός Γαλλίας και Γερμανίας, ενώ οι Γάλλοι και Γερμανοί προτιμούν γιατί πολύ σημαντικές πρεμιέρες τους τις «εντός έδρας» εκθέσεις (Παρίσι και Φρανκφούρτη αντίστοιχα), όπου φυσικά αυτό είναι δυνατό, με δεδομένο ότι αυτές οι εκθέσεις γίνονται εναλλάξ κάθε δύο χρόνια, ενώ η Γενεύη γίνεται κάθε χρόνο (και φυσικά δεν είναι δυνατόν η παρουσίαση ενός νέου μοντέλου να περιμένει έναν ολόκληρο χρόνο, αν δεν συμπίπτει με την εγχώρια έκθεση στη Γαλλία ή τη Γερμανία). Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της φετινής έκθεσης ήταν το γεγονός ότι συζητήθηκε ιδιαίτερα το όνομα τις Peugeot, παρά το γεγονός ότι η γαλλική εταιρεία δεν είχε κάποια σημαντική πρεμιέρα ενός νέου μοντέλου, γιατί με το ξεκίνημα της έκθεσης ανακοινώθηκε η εξαγορά της Opel από την Peugeot και η κατάκτηση το φετινού τίτλου του ευρωπαϊκού «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» από το Peugeot 3008. Ευνόητο λοιπόν το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον για την γαλλική εταιρεία κι αναμενόμενα τα χαμόγελα των στελεχών της που βρίσκονταν στη Γενεύη, προεξάρχοντος του προέδρου της PSA, Κάρλος Ταβάρες. Και φυσικά όπως κάθε χρόνο αυτονόητη είναι η επίδειξη της δραστηριότητας όλων των εταιρειών στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, ενώ το νέο στοιχείο πλέον που αρχίζει και συζητιέται στην αυτοκινητοβιομηχανία, να αναφέρεται στις διάφορες συνεντεύξεις Τύπου και εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο των μεγάλων διεθνών εκθέσεων σαν αυτή της Γενεύης και να επιδεικνύεται στα περίπτερα των εταιρειών, είναι η προσπάθεια που κάνουν για την εξέλιξη της τεχνολογίας της αυτόνομης κίνησης των αυτοκινήτων. Αυτό είναι το μέλλον και στις επόμενες εκθέσεις περιμένουμε να δούμε ακόμα περισσότερα..._Π.Φ.


Αποστολή: Πάνος Φιλιππακόπουλος
Επιμέλεια: Πάνος Φιλιππακόπουλος, Γιάννης Τσιρογιάννης

Alpine Α110

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η A110 πατάει επάνω σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο, το οποίο διατηρεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, ενώ η σχεδίαση δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική, όπως ακριβώς συνέβη και στο πρωτότυπο δηλαδή, στο οποίο άλλωστε παραπέμπει άμεσα το στιλ της σύγχρονης Alpine. Η «καρδιά» του αυτοκινήτου είναι ένας 4κύλινδρος 1.8 λίτρων με τούρμπο, ισχύ 252 ίππων και 32,5 kgm ροπής. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος, με την κατανομή βάρους μεταξύ των δυο αξόνων να είναι στο 44-56% εμπρός-πίσω. Σύμμαχος του πανίσχυρου κινητήρα στο γαλλικό coupe είναι ένα ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων της Getrag, που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, ανάμεσα στους οποίους υπάρχει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Έμφαση δόθηκε και στη συγκράτηση του απόβαρου μόλις στα 1.080 κιλά, γεγονός που μεταφράζεται σε 4,3 κιλά ανά ίππο. Αυτό αυτονόητα σημαίνει στην πράξη κορυφαίες επιδόσεις, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται από στάση σε 4,5 δεύτερα και η τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η νέα Alpine Α110 θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη από το καλοκαίρι.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alpine Α110

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

BMW 5 Touring

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η στέισον «πεντάρα» βασίζεται πάνω στη σεντάν έκδοση, αφού το μπροστινό τμήμα είναι ουσιαστικά ίδιο, με το πίσω μέρος να αλλάζει εκεί όπου η γραμμή της οροφής τραβιέται προς τα πίσω, ενώ στηρίζεται σε πιο κάθετες, αλλά λεπτές πίσω κολόνες. Εντύπωση προκαλούν τα μεγάλα τρίτα πίσω πλαϊνά τζάμια, που βολεύουν στην ορατότητα κατά το παρκάρισμα-ξεπαρκάρισμα, όπως και ο χαρακτηριστικός διαχύτης στο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα. Για το εσωτερικό η BMW τονίζει την πρακτικότητα του στέισον, πριμοδοτώντας το με ένα χώρο αποσκευών 570 λίτρων (+40 λίτρα σε σχέση με τη σεντάν), που μπορεί να φτάσει και τα 1.700 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Η BMW προσφέρει πίσω κάθισμα που αναδιπλώνεται σε ποσοστό 40:20:40, ηλεκτρική πίσω πόρτα, αλλά και για πρώτη φορά πίσω παρμπρίζ που ανοίγει ξεχωριστά. Η BMW 5 Touring θα φοράει τον 2λιτρο TwinPower Turbo των 252 ίππων για την 530i Touring και τον 3λιτρο 6κύλινδρο των 340 ίππων για την 540i. Υπάρχουν επίσης η 520d με 2λιτρο ντίζελ 190 ίππων και η 530d με 3λιτρο ντίζελ 265 ίππων. Στάνταρ είναι η ενεργός αερανάρτηση, ενώ υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση με σύστημα xDrive για την 530d Touring.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW 5 Touring

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

DS 7 Crossback

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η DS, η premium μάρκα της Citroen, παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ένα νέο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου με το όνομα DS 7 Crossback και στόχο να ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα "SUV" των γερμανών premium κατασκευαστών (Audi Q3, BMW X1 και Mercedes GLA). Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο μιας νέας γενιάς μοντέλο της DS, είναι βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με το νέο Peugeot 3008 και το επερχόμενο Opel Grandland X και θα προσφέρεται με τρεις βενζινοκινητήρες (από 1,2 λίτρα) ισχύος 130, (1,6 λίτρα) 180 και 225 ίππων, όπως επίσης και δύο ντίζελ (από 1,5 λίτρα) με 130 ή (2,0 λίτρα) με 180 ίππους. Ανάλογα με το μοντέλο, το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι χειροκίνητο έξι ταχυτήτων ή αυτόματο 8άρι. Στο μέλλον, θα υπάρξει επίσης μια φορτιζόμενη υβριδική έκδοση E-Tense με 300 ίππους και μετάδοσης της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς.

Ferrari 812 Superfast

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η Ferrari έδειξε στη Γενεύη μια νέα 12κύλινδρη «μπερλινέτα», που είναι το ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας. Η 812 Superfast χρησιμοποιεί ένα κινητήρα V12 6,5 λίτρων με άμεσο ψεκασμό, που αποδίδει 800 ίππους στις 8.500 στροφές, φτάνοντας έτσι τους 123 ίππους/λίτρο, μια απόδοση που όπως τονίζει η εταιρεία, δεν έχει ποτέ φτάσει κανένα άλλο αυτοκίνητο παραγωγής με τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 73,2 kgm στις 7.000 στροφές με το 80% αυτής της τιμής να είναι ήδη διαθέσιμο από τις 3.500 στροφές. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το σύνολο προσφέρει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9'' και μέγιστη ταχύτητα που ξεπερνάει τα 340 χλμ./ώρα! Το αυτοκίνητο είναι η πρώτη Ferrari που χρησιμοποιεί ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, όπως επίσης και το σύστημα Virtual Short Wheelbase 2.0, που βελτιώνει την ακρίβεια της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, χρησιμοποιώντας έναν ενεργό πίσω άξονα, που επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρέφονται, αντισταθμίζοντας την τάση του αυτοκινήτου για υπερστροφή.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ferrari 812 Superfast

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Italdesign Zerouno

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η εταιρεία του Τζουτζάρο, που ανήκει πλέον στην Lamborghini, δηλαδή στο γκρουπ Volkswagen, δημιούργησε μια νέα μάρκα με το όνομα "Italdesign Automobili Speciale", η οποία θα κατασκευάζει υπεραυτοκίνητα εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής. Το πρώτο δείγμα αυτής της δραστηριότητας είναι το Zerouno που παρουσιάστηκε φέτος στη Γενεύη και το οποίο θα κατασκευαστεί μόλις σε πέντε αντίτυπα μέχρι το τέλος του 2017. Πρόκειται για ένα σπορ υπεραυτοκίνητο αγωνιστικών προδιαγραφών, αλλά με κανονική έγκριση τύπου για κυκλοφορία στους δρόμους, το οποίο είναι βασισμένο σ' ένα εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Το μήκους, 4,847 μ. αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο και κινείται από ένα κινητήρα V10 5,2 λίτρων με 610 ίππους, οποίος συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Φοράει μία ειδικά εξελιγμένη έκδοση των ελαστικών Pirelli P-Zero, διαστάσεων 245/30 R20 εμπρός και 305/30 R20 πίσω, ενώ το σύστημα πέδησης είναι φυσικά με κεραμικά φρένα. Σχετικά με τις επιδόσεις του η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,2'' και μέγιστη ταχύτητα 330 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Italdesign Zerouno

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Jeep Compass

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η Jeep παρουσίασε τη νέα γενιά του Compass, το οποίο θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά στους επόμενους μήνες. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο "SUV", αφού θα πωληθεί σε πάνω από 100 χώρες παγκοσμίως, θα έχει 17 διαφορετικές εκδόσεις κινητήρων και θα κατασκευάζεται σε διάφορα εργοστάσια ανά τον κόσμο. Βασίζεται σε μια μακρύτερη έκδοση της πλατφόρμας του Renegade, θα έχει βενζινοκίνητα σύνολα και ντίζελ 2,0 λίτρων, βενζινοκινητήρα 2,4 λίτρων, ενώ η ευρωπαϊκή έκδοση ίσως εξοπλιστεί και με μικρότερης χωρητικότητας μοτέρ στο επόμενο διάστημα. Θα υπάρχουν στη γκάμα δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, οι δεύτερες με κατ’ επιλογή σύστημα τετρακίνησης, ενώ όπως και στο Renegade, ανάλογα με τον κινητήρα θα έχουμε χειροκίνητο κιβώτιο, αυτόματο 6 σχέσεων ή αυτόματο 9άρι. Στη γκάμα θα υπάρχει και η πιο ικανή "off-road" τετρακίνητη έκδοση Compass Trailhawk, με αυξημένη κατά 20 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, «ποδιές» προστασίας του αμαξώματος, ειδικό mode «Rock» για την τετρακίνηση και ελαστικά για χρήση στο χώμα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Jeep Compass

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Kia Picanto

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η 3η γενιά του μικρού Kia αλλάζει πρόσωπο, γίνεται πιο high tech, μεγαλώνει σε διαστάσεις και αποκτά κινητήρα με τούρμπο. Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 1,5 εκατοστό, αγγίζοντας τώρα τα 2,4 μέτρα, αν και το μήκος παραμένει ίδιο, στα 3,5 μέτρα. Η παλέτα των χρωμάτων του είναι τώρα ιδιαίτερα ζωντανή και το εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί. Η κορεάτικη εταιρεία αναφέρει επίσης ότι έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ακαμψία του πλαισίου και στην ηχομόνωση της καμπίνας. Προστέθηκαν βέβαια οι τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες όπως μια νέα οθόνη αφής για το σύστημα "infotainment", αυτόματος κλιματισμός, πολυλειτουργικό τιμόνι, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, θύρες AUX και USB ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται και δερμάτινα καθίσματα με χρωματική αντίθεση στις ραφές. Κερασάκι στην τούρτα αποτελεί ο 1.000άρης τούρμπο T-GDI με ισχύ 100 ίππων και 17,6 kgm ροπής. Το συγκεκριμένο σύνολο συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και προσφέρει στο μίνι μοντέλο τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1''. Σε ό,τι αφορά στα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα, οι επιλογές συμπληρώνονται από δύο ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης, ένα 1.000 κυβικών με 66 ίππους και έναν 1,2 λίτρων με 83 ίππους. Επίσης, στην περίπτωση του βασικού μηχανικού συνόλου, η Kia αναφέρει ότι με τη χρήση συστήματος Start/Stop οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 89 gr/km.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Picanto

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

McLaren 720S

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η νέα McLaren με τον κωδικό 720S έχει εντυπωσιακή εμφάνιση και πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας, που της επιτρέπει να έχει κορυφαίες επιδόσεις. «Φοράει» τον πανίσχυρο 4λιτρο κινητήρα V8 twin-turbo, προερχόμενο από την 650S. Αυτός θα παράγει για την περίσταση 720 ίππους και 77,6 kgm ροπής, μετά από διάφορες ειδικές βελτιώσεις τις οποίες έχει υποστεί ενδελεχώς το τελευταίο διάστημα. Η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 2,9'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 7,8'', με την μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 341 χλμ./ώρα. Στην κατασκευή του αμαξώματος έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, ενώ το "μονοκόκ" πλαίσιο της νέας McLaren αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από ανθρακονήματα, κάτι που συγκρατεί το βάρος στα μόλις 1.283 κιλά, σχεδόν 20 κιλά λιγότερα από την 650S. Το νέο «τέρας» της McLaren χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση της ενεργούς ανάρτησης με τα διπλά ψαλίδια και τα γόνατα, ώστε να προσφέρει και την ανάλογα κορυφαία συμπεριφορά τόσο στο δρόμο, όσο και στην πίστα. Οι φήμες αναφέρουν πως στην τελευταία η 720S θα «ρίχνει» σε χρόνο ακόμη και στην P1!
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - McLaren 720S

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Mercedes E-Class Cabriolet

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η γκάμα της νέας γενιάς της Mercedes E-Class συμπληρώνεται με την έκδοση Cabriolet. Με μήκος μεγαλύτερο κατά 12,3 εκατοστά από το προηγούμενο μοντέλο (συνολικά 4,826 μ.), αλλά και μεγαλύτερο πλάτος και ύψος και μεγαλύτερο μεταξόνιο, η νέα ανοιχτή "E" προσφέρει σημαντικά καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Το αυτοκίνητο έχει υφασμάτινη οροφή υψηλής τεχνολογίας, η οποία ανοίγει και κλείνει αυτόματα σε 20'' ακόμα και κατά την κίνηση με ταχύτητες μέχρι τα 50 χλμ./ώρα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 385 λίτρα με την οροφή κλειστή και τα 310 όταν η οροφή ανοίγει, οπότε αποθηκεύεται στο επάνω μέρος του. Το πίσω κάθισμα είναι αναδιπλούμενο και διαιρούμενο. Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά σε σχέση με την έκδοση σεντάν, προβάλλοντας έτσι ένα περισσότερο σπορτίφ χαρακτήρα για την καμπριολέ. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη των υπολοίπων εκδόσεων της E-Class, διαθέτει προφανώς ολόκληρο το «οπλοστάσιο» κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων της σειράς, ενώ θα προσφέρεται και σε τετρακίνητες εκδόσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Mercedes E-Class Cabriolet

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Mitsubishi Eclipse Cross

Σαλόνι Γενεύης 2017
Ένα νέο μικρομεσαίο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου με στόχο την παγκόσμια αγορά, αφού μετά την Ευρώπη θα αρχίσει να διατίθεται και στην Ιαπωνία, τη βόρειο Αμερική, την Αυστραλία κι άλλες περιοχές. Το Eclipse Cross έχει μήκος 4,405 μ. και μεταξόνιο 2.670 χιλιοστά και τοποθετείται ανάμεσα στο ASX και το Outlander, ολοκληρώνοντας έτσι την γκάμα των SUV της ιαπωνικής εταιρείας. Θα κινείται από ένα βενζινοκινητήρα τούρμπο 1.5 με άμεσο ψεκασμό σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT (με δυνατότητα χρησιμοποίησης και 8 σταθερών σχέσεων) ή από ένα ντίζελ 2.2 που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Θα χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο σύστημα τετρακίνησης, που κατανέμει ποσοστό της ροπής προς τους πίσω τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες. Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας περιλαμβάνει και τη λειτουργία Active Yaw Control, που διαχειρίζεται την κατανομή ροπής και τη δύναμη πέδησης σε κάθε πίσω τροχό, χρησιμοποιώντας πληροφορίες για τη γωνία διεύθυνσης, το συντελεστή περιστροφής αμαξώματος, τη ροπή του κινητήρα, την ισχύ πέδησης και την ταχύτητα των τροχών, ώστε να προσδιορίζονται με ακρίβεια οι εντολές του οδηγού και η συμπεριφορά του οχήματος.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Mitsubishi Eclipse Cross

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Opel Insignia Grand Sport

Σαλόνι Γενεύης 2017
Το Insignia Grand Sport αποτελεί τη ναυαρχίδα της Opel. Το νέο μοντέλο έχει μήκος ελάχιστα αυξημένο σε σχέση με το προηγούμενο (4,897 μ.) αλλά οι νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη σχεδίαση και την κατασκευή του, επέτρεψαν την μείωση του βάρους του κατά 175 κιλά. Επίσης υπάρχει μια αύξηση του μεταξονίου κατά 92 χιλιοστά, που υπόσχεται και βελτιωμένους χώρους για τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 490 λίτρων. Η αεροδυναμική είναι και πάλι εξαιρετική, με συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx μόλις 0,26, ενώ στις νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται (ανάλογα με την έκδοση) συμπεριλαμβάνεται σύστημα τετρακίνησης με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring), αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού τεχνολογίας LED. Αναβαθμισμένη είναι φυσικά η συνολική λίστα του εξοπλισμού, με την τελευταία γενιά ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων, συστημάτων ασφαλείας και συστημάτων πληροφόρησης, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας της Opel. Οι επιλογές πετρελαίου περιλαμβάνουν δύο μηχανικά σύνολα 1,6 και 2,0 λίτρων. Παράλληλα διαθέσιμα θα είναι και δύο τούρμπο μοτέρ βενζίνης 1,5 και 2,0 λίτρων με απόδοση 165 και 250 ίππων αντίστοιχα. Μάλιστα, ο 1.500άρης κινητήρας βενζίνης είναι εντελώς νέος και έρχεται να αντικαταστήσει τον 1.400άρη τούρμπο της προηγούμενης γενιάς. Οι κινητήρες θα μπορούν να συνδυαστούν με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με το νέο 8άρι αυτόματο της Opel (οι τετρακίνητες εκδόσεις θα έχουν στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Insignia Grand Sport

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Porsche Panamera Sport Turismo

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η Porsche διευρύνει τη γκάμα της Panamera με μία νέα έκδοση με αμάξωμα τύπου «στέισον», ενισχύοντας έτσι ακόμα περισσότερο και την «οικογενειακή» εικόνα του μεγάλου μοντέλου της. Η Panamera Sport Turismo θα προσφέρεται με μια πλήρη σειρά τετρακίνητων εκδόσεων, Panamera 4 (330 ίπποι), Panamera 4S (440 ίπποι), Panamera 4S Diesel (422 ίπποι), Panamera 4 E-Hybrid (462 ίπποι) και Panamera Turbo (550 ίπποι). Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί φυσικά όλες τις τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες για την υπάρχουσα Panamera και το πεντάθυρο αμάξωμά του χαρακτηρίζεται από μια μεγάλη πίσω πόρτα και μία προσαρμοζόμενη αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής, Η οποία ρυθμίζεται αυτόματα σε τρεις διαφορετικές θέσεις ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου, αλλά και τη θέση της πανοραμικής ηλιοροφής (σε περίπτωση που η τελευταία είναι ανοιγμένη, η γωνία της αεροτομής αυξάνει κατά 26 μοίρες όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπερνάει τα 90 χλμ./ώρα, βοηθώντας στην ελαχιστοποίηση του αεροδυναμικού θορύβου). Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 520 λίτρα (425 για την 4 E-Hybrid), ενώ το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο σε τρία τμήματα και αναδιπλούμενο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Porsche Panamera Sport Turismo

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Range Rover Velar

Σαλόνι Γενεύης 2017
Το Velar τοποθετείται ανάμεσα στο Evoque και το Range Rover Sport, έχει μεταξόνιο 2.847 χιλιοστών, χώρο αποσκευών 673 λίτρων και αμάξωμα κατασκευασμένο κατά 81% από αλουμίνιο. Θα προσφέρει μια σειρά από οδηγικά βοηθήματα και ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας ενώ, σύμφωνα με την εταιρεία, θα προσφέρει ένα συνδυασμό άνεσης και ασφάλειας στην άσφαλτο και μεγάλων δυνατοτήτων για κίνηση εκτός δρόμου. Είναι τετρακίνητο, με απόσταση από το έδαφος 251 χιλιοστών στην έκδοση με αερανάρτηση και 213 χιλιοστών στην έκδοση με μεταλλικά ελατήρια, ενώ θα είναι διαθέσιμο και με μπλοκέ πίσω διαφορικό. Από πλευράς κινητήρων θα υπάρχει ένας 2λιτρος ντίζελ με 177 ή με 237 ίππους κι ένας 3λιτρος V6 με 296 ίππους, ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας τούρμπο με 247 ίππους και λίγο αργότερα σε μία ακόμα έκδοση με 296 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση θα έχει έναν υπερτροφοδοτούμενο 3λιτρο V6 βενζινοκινητήρα με 375 ίππους. Θα συνδυάζονται όλοι με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Range Rover Velar

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Seat Ibiza

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η 5η γενιά του Ibiza είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα MQB A0 του γκρουπ VW, με μεταξόνιο 2.564 χιλιοστών, αυξημένο κατά 95 χιλιοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα και την αύξηση των εσωτερικών χώρων. Μεγαλύτερος επίσης κατά 63 λίτρα είναι και ο χώρος αποσκευών, με συνολική χωρητικότητα 355 λίτρων, η οποία βρίσκεται πλέον στα επίπεδα των αυτοκινήτων της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας. Το νέο Ibiza, που θα προσφέρεται μόνο σε 5θυρη έκδοση, έχει επίσης και φαρδύτερα μετατρόχια, κατά 60 χιλιοστά εμπρός και κατά 48 πίσω, γεγονός που οπωσδήποτε ευνοεί τη βελτίωση του κρατήματος στο δρόμο. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 TSI, σε εκδόσεις με 95 και 115 ίππους, ενώ μέσα στο 2017 θα παρουσιαστεί κι ένας νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 TSI με 150 ίππους. Από πλευράς ντίζελ θα είναι διαθέσιμος ο κινητήρας 1.6 TDI με 80, 95 και 115 ίππους. Θα υπάρξει επίσης και μία έκδοση του 1.0 TSI με φυσικό αέριο, η οποία θα αποδίδει 90 ίππους. Οι εκδόσεις με ισχύ έως 95 ίππους θα έχουν χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και οι πιο ισχυρές εξάρι, ενώ διαθέσιμο θα είναι και το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 ταχύτητες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Seat Ibiza

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Subaru XV

Σαλόνι Γενεύης 2017
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή του, το νέο XV βασίζεται επάνω στο περσινό πρωτότυπο και η αντίστοιχη σχεδιαστική αντίληψη αναμένεται να εφαρμοστεί και στο το νέο Impreza, στο «πάτωμα» του οποίου άλλωστε χτίστηκε το XV. Το καμπυλόγραμμο αμάξωμα έχει ενισχυθεί με πλαϊνά προστατευτικά, ράγες οροφής κ.λπ., για να του προσδώσουν την απαραίτητη off road εμφάνιση. Οι χώροι στο εσωτερικό είναι ιδιαίτερα άνετοι εξαιτίας του μεγάλου μεταξονίου και όπως συνηθίζει η Subaru, η ποιότητα είναι πολύ προσεγμένη, χωρίς μεγάλες πολυτέλειες, αλλά με μεγάλη προσοχή στην άψογη συναρμολόγηση και τη «γεροδεμένη» κατασκευή. Στο πεδίο των κινητήρων υπάρχει ο ίδιος 2λιτρος boxer των 152 ίππων του Impreza. Το αυτοκίνητο είναι φυσικά τετρακίνητο, όπως όλα τα Subaru, ενώ τα κιβώτιά του θα είναι 6τάχυτο χειροκίνητο, αλλά και αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Subaru XV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Suzuki Swift

Σαλόνι Γενεύης 2017
Ευρωπαϊκή πρεμιέρα και για τη νέα γενιά του Swift στη Γενεύη, με το νέο σούπερ μίνι της Suzuki να έχει μικρότερο μήκος κατά 10 χιλιοστά από το προηγούμενο (3,840 μ. συνολικά), αλλά μεγαλύτερο πλάτος κατά 40 χιλιοστά και μεταξόνιο αυξημένο κατά 20 χιλιοστά, προσφέροντας έτσι βελτιωμένους χώρους για τους επιβάτες αλλά και χώρο αποσκευών 265 λίτρων, αυξημένο κατά 54 λίτρα σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Μεγάλη προσοχή δόθηκε στην συγκράτηση του βάρους, που είναι μόλις 840 κιλά χάρη στη νέα πλατφόρμα υψηλής ακαμψίας "Heartect", δηλαδή 120 λιγότερα από τον προκάτοχό του, επίτευγμα σίγουρα εντυπωσιακό για τόσο μικρό αυτοκίνητο. Το νέο Swift θα χρησιμοποιεί τον χιλιάρη κινητήρα τούρμπο Boosterjet της Suzuki (με 114 ίππους), όπως και τον 1.2 Dualjet των 90 ίππων. Τα κιβώτια θα είναι ένα χειροκίνητο 5 ταχυτήτων, ένα αυτόματο 6 ταχυτήτων κι ένα αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης περισσότερα και αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, μεταξύ των οποίων και ένα νέο σύστημα ανίχνευσης εμποδίων εμπρός και αυτόματου φρεναρίσματος για την αποφυγή σύγκρουσης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Suzuki Swift

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

VW Arteon

Σαλόνι Γενεύης 2017
Πρόκειται για το νέο μεγάλο 4θυρο κουπέ της εταιρείας, που τοποθετείται στη γκάμα πάνω από το Passat. Το επιβλητικό Arteon εντυπωσιάζει με τη σχεδίαση του, η οποία διατηρεί πολλά από τα στοιχεία που είδαμε στο Sport Coupe Concept GTE του 2015. Το εσωτερικό παραπέμπει σε εκείνο του Passat. Εξοπλίζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, ένα νέο σύστημα infotainment, με τελευταίας γενιάς προσαρμοζόμενο cruise control και σύστημα υποστήριξης αλλαγής λωρίδας σε περίπτωση ανάγκης. Το μήκους 4,862 μ. αμάξωμα βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα MQB και προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες συγκριτικά με το Passat, με τον χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 563 λίτρα. Στη βάση των βενζινοκινητήρων τοποθετείται ο νέος 1.5 TSI με 150 ίππους. Η γκάμα των μοτέρ βενζίνης συμπληρώνεται από τον 2λιτρο TSI σε δύο εκδόσεις, με 190 και 280 ίππους (η τελευταία έκδοση συνδυάζεται αποκλειστικά με σύστημα 4κίνησης 4MOTION). Στο πεδίο των ντίζελ βρίσκουμε τον 2.0 TDI με 150, 190 και 240 ίππους (bi-turbo), με την ισχυρότερη έκδοση να είναι αποκλειστικά τετρακίνητη. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με στάνταρ 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, εκτός των κορυφαίων σε απόδοση, οι οποίες θα εξοπλίζονται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο έτος, όπου αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα και μια plug-in υβριδική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - VW Arteon

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Volvo XC60

Σαλόνι Γενεύης 2017
Η πρώτη γενιά του μοντέλου που παρουσιάστηκε πριν από εννέα χρόνια, αντιπροσώπευε το 30% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Το μεσαίο SUV της Volvo υιοθετεί αρκετά κοινά σχεδιαστικά στοιχεία με το XC90 (μεγάλη μάσκα και μακρόστενα LED φωτιστικά σώματα και αντίστοιχα φώτα στο πίσω μέρος), παραπέμποντας σε μια «μικρογραφία» του. Το XC60 στηρίζεται στη νέα πλατφόρμα της Volvo με τον κωδικό SPA και θα κινείται καταρχήν από 2λιτρους κινητήρες βενζίνης με τούρμπο ισχύος από 254 έως 320 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας δεσπόζει η έκδοση Τ8, η οποία θα χρησιμοποιεί ένα φορτιζόμενο υβριδικό σύνολο 407 ίππων. Στις πετρελαιοκίνητες επιλογές υπάρχει ο 2λιτρος ντίζελ με 190 και 235 ίππους. H κατασκευή του νέου Volvo XC60 θα ξεκινήσει τον επόμενο μήνα στη Σουηδία ενώ λίγο αργότερα θα λανσαριστεί στην υπόλοιπη Ευρώπη. Στο σύστημα ασφάλειας έχει προστεθεί πλέον κι ένα σύστημα υποβοήθησης ελιγμών σε έκτακτες περιπτώσεις (Oncoming Lane Mitigation), ενώ διαθέσιμη είναι και μια εφαρμογή ημι-αυτόνομης οδήγησης σε ταχύτητες άνω των 130 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Volvo XC60

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

BMW 4

Σαλόνι Γενεύης 2017 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν
Μετά την ανανέωση της σειράς 3, η BMW παρουσιάζει τώρα και την ανανεωμένη σειρά 4, που είναι στην ουσία οι κουπέ και καμπριολέ εκδόσεις της σειράς 3. Στο ανανεωμένο μοντέλο υπάρχουν μικρές αισθητικές αλλαγές εξωτερικά, μαζί με την αντικατάσταση των προβολέων με ξένον από προβολείς τεχνολογίας LED, ενώ τεχνολογίας LED είναι και οι προβολείς ομίχλης. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα υλικά και χρώματα και κάποιες μικρές αλλαγές στα στοιχεία της κονσόλας, ενώ από πλευράς μηχανικών μερών υπάρχουν νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, που είναι τώρα πιο σφιχτές, βελτιώνοντας το κράτημα του αυτοκινήτου. Υπάρχουν επίσης νέες προσθήκες στον εξοπλισμό. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με 3 βενζινοκινητήρες (420i, 430i και 440i) με ισχύ από 184 ως 326 ίππους και 3 ντίζελ (420d, 430d και 435d) με ισχύ από 190 ως 313 ίππους, ενώ η σειρά 4 Gran Coupe, που επίσης ανανεώθηκε, θα προσφέρεται και σε μία επιπλέον έκδοση ντίζελ, την 418d με 150 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW 4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Nissan Qashqai

Σαλόνι Γενεύης 2017 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν
Η ώρα έφτασε και για την ανανέωση του Qashqai, του μπεστ σέλερ της κατηγορίας των μικρομεσαίων αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου, καθώς ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο έντονος. Το ανανεωμένο μοντέλο έχει υποστεί τις συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές των "facelift"εμπρός και πίσω σε καπό, προφυλακτήρες και φώτα, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν νέα υλικά για βελτίωση της αίσθησης ποιότητας, νέο τιμόνι και νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Κάποιες βελτιώσεις έχουν γίνει επίσης στη ρύθμιση τον αναρτήσεων και του συστήματος διεύθυνσης, όπως επίσης και βελτίωση της ηχομόνωσης. Τέλος, υπάρχουν και νέες ζάντες αλουμινίου 17'', 18'' και 19''.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Nissan Qashqai

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Renault Captur

Σαλόνι Γενεύης 2017 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν
Η Renault ανανέωσε το μικρό crossover της, το Captur, έτσι ώστε να διατηρήσει την εικόνα ενός σύγχρονου αυτοκινήτου απέναντι σε έναν όλο και μεγαλύτερο ανταγωνισμό και φυσικά να διατηρήσει την πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη ανάμεσα στα μικρά οχήματα ελεύθερου χρόνου. Οι συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές των "facelift" εμπρός και πίσω σε μάσκα, φώτα και προφυλακτήρες έχουν γίνει και εδώ, ενώ, παράλληλα, υπάρχουν νέα χρώματα για το αμάξωμα και το εσωτερικό και περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης μαζί με μια νέα γυάλινη οροφή. Τα μηχανικά μέρη και οι κινητήρες, παραμένουν ίδια με το απερχόμενο μοντέλο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Captur

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Skoda Citigo

Σαλόνι Γενεύης 2017 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν
Η Skoda παρουσίασε το ανανεωμένο Citigo, με αναβαθμισμένο εσωτερικό και ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα και αύξηση του μήκους του κατά 34 χιλιοστά. Οι σχεδιαστικές αλλαγές περιλαμβάνουν νέο καπό, νέα μάσκα, τροποποιημένους προφυλακτήρες και ανανεωμένους προβολείς ομίχλης, οι οποίοι διαθέτουν και λειτουργία φωτισμού στροφής. Στο εσωτερικό έχει ανανεωθεί ο πίνακας οργάνων, ο οποίος προσφέρεται σε δύο τύπους, ενώ αλλαγές υπήρξαν και στα καθίσματα, καθώς και προσθήκη λειτουργιών ελέγχου του ηχοσυστήματος και του τηλεφώνου από χειριστήρια στο τιμόνι.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Skoda Citigo

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

SsangYong Korando

Σαλόνι Γενεύης 2017 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν
Περιορισμένες διαφοροποιήσεις υπάρχουν στο Korando, προκειμένου να κρατηθεί το όχημα ελεύθερου χρόνου από την Κορέα επίκαιρο. Αλλαγές διακρίνουμε στη μάσκα με νέα φωτιστικά σώματα, διαφορετικούς προφυλακτήρες, νέα φώτα ομίχλης καθώς και διαφορετική γρίλια. Στο πίσω μέρος δεν υπήρξε αντίστοιχης έκτασης παρέμβαση. Το εσωτερικό έχει επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, νέο τιμόνι και οθόνη αφής 7 ιντσών στην οποία βασίζεται το σύστημα infotainment. Oι κινητήρες παραμένουν ως είχαν, με τον ντίζελ των 2,2 λίτρων να είναι ο πιο δημοφιλής. Αποδίδει 176 ίππους και 40,5 kgm ροπής. Το ανανεωμένο Korando είναι δικίνητο, με την τετρακίνηση να ανήκει στις προαιρετικές επιλογές.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - SsangYong Korando

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Toyota Yaris

Σαλόνι Γενεύης 2017 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν
Είναι η δεύτερη ανανέωση της τρίτης γενιάς του μοντέλου και μάλιστα με αλλαγές σε περισσότερα από 900 σημεία του αυτοκινήτου. Εξωτερικά, χρησιμοποιεί νέα εμπρός φώτα ημέρας (LED) και διαφορετική μάσκα, ενώ πίσω οι αλλαγές εστιάζονται στα μεγαλύτερα φώτα, στην ανασχεδιασμένη πόρτα και τον ελαφρώς τροποποιημένο προφυλακτήρα. Στα μηχανικά μέρη έχουμε αντικατάσταση του κινητήρα των 1,33 λίτρων με ένα νέο επίσης ατμοσφαιρικό 1,5 λίτρου, που αποδίδει 111 ίππους και 13,9 kgm ροπής και ανταποκρίνεται στις μελλοντικές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6c. Στη γκάμα υπάρχει και ο 3κύλιδρος 1.000άρης κινητήρας βενζίνης των 69 ίππων, όπως και το γνωστό υβριδικό σύστημα κίνησης που χρησιμοποιείται και στο τρέχον μοντέλο. Όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου Yaris εφοδιάζονται με το σύστημα ασφαλείας Safety Sense, στο οποίο περιλαμβάνονται τα υποσυστήματα Pre-Collision System με Autonomous Emergency Braking, Automatic High Beam, Lane Departure Alert και Road Sign Assist.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Toyota Yaris

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP