ΕΙΔΗΣΕΙΣ
::

Πρόβλημα με Kuga

        ..:: Παρασκευή, 10 Απριλίου 2009 ::..

Στις 28/11/2008 έκλεισα για αγορά, διαβάζοντας καλές κριτικές, το νέο μοντέλο της Ford, το Kuga. Κόστος αρκετά υψηλό για την κατηγορία του. Στις 12/12/2008 το πήρα στα χέρια μου και στην κατοχή μου. Ένα αυτοκίνητο όμορφο, με καλές εντυπώσεις... Αλλά πού να ήξερα τί συνέχεια θα είχα...

Στα 5.000 km άκουσα ένα θόρυβο στο γύρισμα του τιμονιού και με τη μεγάλη εμπειρία που έχω από αυτοκίνητα κατάλαβα ότι είναι κρεμαγιέρα... Κρεμαγιέρα;;; Ούτε και αυτοί στο συνεργείο της Ford δεν το πίστευαν. Και όμως ήταν κρεμαγιέρα και αλλάχτηκε σε τρεις ημέρες. Πίστεψα ότι ήταν θέμα τύχης... Να που δεν ήταν όμως... Στις 17/3/2009 έμεινα στην Αθήνα από μπαταρία. Ήρθε η ΕΛΠΑ και μου το έβαλε μπροστά. Δεν πρόλαβα να γυρίσω στη Λευκάδα και στο δρόμο για μερικά δευτερόλεπτα μου άναψε ένα τρίγωνο στο καντράν, που ούτε πρόλαβα να το διαβάσω. Την άλλη ημέρα αυτό ξανάναψε. Και έμεινε αναμμένο και το αυτοκίνητο δεν προχωρούσε.

Στις 20/3/2009 έρχεται η ΕΛΠΑ, το παίρνει και το πηγαίνει στη Ford Άρτας. Στις 23/3 διαπιστώνεται βλάβη στο φίλτρο αιθανόλης. Το παράγγειλαν στη Γερμανία, το έφεραν, το τοποθέτησαν, με πήραν τηλέφωνο ότι το αυτοκίνητο είναι εντάξει και δεν θα έχω άλλο πρόβλημα. Το ίδιο μου είπαν και από τα κεντρικά της Ford στην Αθήνα, κάποια κυρία Παπανδρέου με διαβεβαίωσε ότι δεν θα έχω άλλα πρόβλημα κι ότι η ζημιά ήταν για δεύτερη φορά αστοχία υλικού. Την πίστεψα, πήγα και πήρα το αυτοκίνητό μου από τη Ford Άρτας, έβαλα στο δικό τους πρατήριο πετρέλαιο και ξεκίνησα να πάω μέχρι τα Ιωάννινα. Δεν πρόλαβα να κάνω 400 km, να το ίδιο τρίγωνο στο καντράν, να τα ίδια προβλήματα, να ξανά επιστροφή στη Ford Άρτας. Μέχρι σήμερα και αυτοί δεν ξέρουν τί πραγματικά έχει το αυτοκίνητο... Και η κυρία Παπανδρέου από τα κεντρικά μου συστήνει υπομονή κι ότι θα φτιαχτεί.

Συγχαρητήρια στη Ford που έχει τέτοιους υπαλλήλους... Συγχαρητήρια στη Ford που ταλαιπωρεί έναν Έλληνα που αγόρασε ένα νέο της προϊόν που αποδεικνύεται ότι βγάζει προβλήματα (και δεν πιστεύω ότι θα είναι μόνο το δικό μου). Συγχαρητήρια στη Ford που δε μπορεί να κάνει μια αναστροφή ενός αυτοκινήτου προβληματικού. Η μόνη λύση, λοιπόν, είναι να διεκδικήσω το δίκιο μου δικαστικώς και θα το κάνω. Γιατί αν έβγαλε τόσα προβλήματα σε τρεις μήνες, δεν έχω το κουράγιο να οδηγήσω ξανά το ίδιο αυτοκίνητο και η σκέψη μου να είναι αν θα ξαναμείνω στο δρόμο. Να κι άλλο ένα άγχος πληρωμένο με ιδρώτα (για όλα αυτά που σας αναφέρω, έχω και τα απαραίτητα χαρτιά).

Θέμελης Γιώργος
Λευκάδα



  UP