Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Κλίμα ελαφρά υποτονικό Αν και το αποκορύφωμα της κρίσης βρίσκεται πλέον κάποια χρόνια πίσω και η ευρωπαϊκή αγορά έχει αρχίσει να ανακάμπτει (το 2015 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα περίπου στην Ευρωπαϊκή Ένωση), το φετινό σαλόνι της Γενεύης θα το χαρακτηρίζαμε μάλλον υποτονικό, με λιγότερες πρεμιέρες από άλλες φορές, ιδιαίτερα σε μαζικά μοντέλα από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες. Βεβαίως υπήρχαν και πάλι κάποια νέα υπεραυτοκίνητα, υπήρχαν πλούσια περίπτερα και αρκετός κόσμος τη μέρα που ήταν αφιερωμένη στους δημοσιογράφους απ' όλο τον κόσμο που έρχονται για την κάλυψη της έκθεσης, αλλά οι «ηχηρές» πρεμιέρες ήταν σχετικά λίγες. Είχαμε επίσης και μία σημαντική απουσία κατασκευαστή, καθώς η Mini αποφάσισε πλέον να συμμετέχει επιλεκτικά στις μεγάλες εκθέσεις και παρέκαμψε τη φετινή Γενεύη. Βεβαίως, υπάρχει κι ένας άλλος λόγος που οι μεγάλες πρεμιέρες ήταν λιγότερες απ' ό,τι στο παρελθόν κι αυτός είναι η παγκοσμιοποίηση του κλάδου, που οδηγεί πολλές εταιρείες στην επιλογή και άλλων εκθέσεων εκτός από τις δύο μεγάλες ευρωπαϊκές για τις πρεμιέρες των νέων μοντέλων τους. Τα κάθε είδους πρωτότυπα εξακολουθούν να κάνουν την εμφάνισή τους στη Γενεύη, αλλά αυτά δεν βρίσκονται παρά σε ελάχιστες περιπτώσεις πολύ κοντά σε κάποια έκδοση παραγωγής, αποτελώντας περισσότερο μέσα για τη διερεύνηση των αντιδράσεων του κοινού σε νέες σχεδιαστικές φιλοσοφίες. Τα εναλλακτικά συστήματα κίνησης, υβριδικά, ηλεκτρικά κλπ., έχουν πάψει να είναι... εναλλακτικά, αφού είναι πλέον πανταχού παρόντα! Επίσης, η προτίμηση των Ευρωπαίων προς τα κάθε είδους «τζιποειδή» ή αυτοκίνητα που «μοιάζουν με τζιπ» είναι πλέον δεδομένη κι αυτό είναι εμφανές στα περίπτερα των εταιρειών και στις πρεμιέρες των νέων μοντέλων. Εντυπωσιακό, τέλος, είναι το γεγονός ότι μετά από μία περίοδο εμφανίσεων σε ευρωπαϊκές εκθέσεις, οι κινέζοι κατασκευαστές δεν κάνουν πια τόσο συχνές εμφανίσεις στην Ευρώπη, ίσως γιατί κατάλαβαν ότι χρειάζεται πολύ περισσότερο βάθος από ένα εντυπωσιακό αμάξωμα για ν' ανταγωνιστούν με επιτυχία τους Ευρωπαίους, τους Αμερικανούς και τους «παραδοσιακούς» Ασιάτες (Ιαπωνία, Κορέα) στην απαιτητική ευρωπαϊκή αγορά. Είμαστε σίγουροι, πάντως, πως κάποια στιγμή θα ξαναγυρίσουν. Και τότε θα τους πάρουμε πολύ στα σοβαρά..._Π.Φ.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Η Aston Martin ανανεώνει τη μάλλον γερασμένη γκάμα των μοντέλων της και το πρώτο δείγμα είναι το σπορ κουπέ DB11, που αντικαθιστά τη DB9. Η εταιρεία έχει κατοχύρωση με ευρεσιτεχνία ένα νέο σύστημα για τη βελτίωση της αεροδυναμικής του αυτοκινήτου, που οδηγεί τον αέρα προς τα πίσω μέρος του με τρόπο που μειώνει την οπισθέλκουσα και περιορίζει την ανάγκη για ένα μεγαλύτερο σπόιλερ πίσω. Η διαμόρφωση του εσωτερικού είναι με 2+2 θέσεις, με το χώρο πίσω να έχει αυξηθεί έτσι ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν πίσω παιδικά καθίσματα με σύστημα στερέωσης Isofix. Η DB11 κινείται από ένα κινητήρα V12 5,2 λίτρων της Aston Martin με διπλό τούρμπο και σύστημα απενεργοποίησης της μίας σειράς κυλίνδρων, έτσι ώστε να λειτουργεί ως 6κύλινδρος εν σειρά όταν υπάρχουν απαιτήσεις για περιορισμένη ισχύ, με το ανάλογο όφελος στην κατανάλωση. Η μέγιστη ισχύς είναι 608 ίπποι και η μέγιστη ροπή 71,4 kgm, με την εταιρεία να ανακοινώνει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9''. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων της ZF. Αργότερα θα χρησιμοποιηθεί στο αυτοκίνητο και ένας V8 της Mercedes, από την οποία προέρχεται και ολόκληρο το ηλεκτρικό σύστημα της DB11, συμπεριλαμβάνοντας και τους υπολογιστές ελέγχου του κινητήρα, τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, τον εξοπλισμό επικοινωνίας και ψυχαγωγίας κλπ.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Το Q2 καλύπτει το κενό της Audi στα μικρά crossover. Το νέο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου της Audi θα προσφέρεται ως προσθιοκίνητο, υπάρχουν όμως και εκδόσεις κινητήρα που μπορούν να συνδυαστούν με τετρακίνηση (quattro). To Q2 έχει μήκος 4,19 μ. και προσφέρει χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 405 λίτρων. Βασικός βενζινοκινητήρας είναι ο 3κύλινδρος 1.0 TFSI με 116 ίππους και ακολουθούν ο 1.4 TFSI με 150 ίππους (με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων και προαιρετικά με τετρακίνηση) και ο 2.0 TFSI με 190 ίππους (αποκλειστικά τετρακίνητο). Στους ντίζελ θα υπάρχει ο 1.6 TDI με ισχύ 116 ίππους και ο 2.0 TDI με 150 και 190 ίππους (στην πρώτη περίπτωση προαιρετικά και στη δεύτερη στάνταρ η τετρακίνηση). Το χειροκίνητο κιβώτιο διαθέτει έξι σχέσεις και προαιρετικά θα υπάρχει διαθέσιμο και το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Η πίσω ανάρτηση στα προσθιοκίνητα Q2 είναι με ημιάκαμπτο άξονα, ενώ στις εκδόσεις quattro είναι πολλαπλών συνδέσμων. Το Q2 υιοθετεί τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας από τα μεγαλύτερα αδέλφια του.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Είναι κατά ένα μέτρο μεγαλύτερη σε μήκος από την «συμβατική» Mulsanne αλλά και κατά 79 χιλιοστά ψηλότερη. Η επιτομή στην πολυτέλεια και στην απόλυτη χλιδή περιγράφεται με τον καλύτερο τρόπο από τα λεγόμενα των ιθυνόντων της φίρμας, ότι δηλαδή αποτελεί «την απόλυτη έκφραση της εξατομικευμένης πολυτέλειας». Ενδεικτικά αυτής είναι τα καθίσματα της καμπίνας που θυμίζουν καθίσματα ιδιωτικών αεροπλάνων. Το πλάνο της μάρκας ήταν η Grand Limousine να εφοδιάζεται με τέσσερα καθίσματα στην καμπίνα, παρόμοιων επιπέδων άνεσης. Η καμπίνα διαθέτει ξύλινη επένδυση και υψηλής ποιότητας δέρμα, ενώ φυσικά υπάρχουν όλες οι τεχνολογικές λύσεις που θεωρούνται απαραίτητες για έναν επιχειρηματία. Για πρώτη φορά χρησιμοποιείται το λεγόμενο «έξυπνο τζάμι», που επιτρέπει την αλλαγή της διαφάνειας του τζαμιού που χωρίζει την καμπίνα από τον οδηγό με το πάτημα ενός κουμπιού. O κινητήρας που κινεί την μεγάλη πολυτελή λιμουζίνα είναι ο V8 των 6.750 κ.εκ., που αποδίδει 512 ίππους και 104 kgm ροπής (0-100 σε 5,0'', τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα).
Περισσότερες Φωτογραφίες - Bentley Mulsanne Grand Limousine
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Η αντικαταστάτρια της Veyron θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία των "supercars". Η Bugatti Chiron θα κατασκευαστεί σύμφωνα με επίσημα χείλη σε μόλις 500 συλλεκτικά κομμάτια, με τη βασική τιμή να ξεκινά από τα 2,4 εκατομμύρια ευρώ! Ήδη το ένα τρίτο της παραγωγής έχει προπωληθεί, καθώς αρκετοί πάμπλουτοι συλλέκτες θέλουν να έχουν στο γκαράζ τους το ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις της Chiron οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους, σημειώστε: 8λιτρος W16 με ισχύ 1.500 ίππους και ροπή 163,2 kgm από τις 2.000 έως τις 6.000 σ.α.λ. Επιτάχυνση 0-100 σε λιγότερο από 2,5'' και τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 420 χλμ./ώρα. Το μόνο σίγουρο είναι πως η θυγατρική του ομίλου VW πιστεύει πως σε λίγο χρονικό διάστημα θα σπάσει ένα ακόμη ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Το E-Mehari έχει βέβαια σύγχρονο αμάξωμα, αλλά πάνω στην ίδια «αρχιτεκτονική» που είχε ο ομώνυμος πρόγονός του, ένα μικρό (μήκος 3,81 μ.) ανοιχτό τετραθέσιο «εκδρομικό» αυτοκίνητο δηλαδή, υπερυψωμένο, απλό στην κατασκευή, τόσο ώστε να μπορεί να πλυθεί με το λάστιχο μέσα-έξω, με υφασμάτινη αφαιρούμενη οροφή, που θα προσφέρεται σε 4 διαφορετικά χρώματα αμαξώματος, 2 χρώματα οροφής και 2 χρωματισμούς εσωτερικού. Προσαρμοσμένο στον 21ο αιώνα, όμως, έχει αμάξωμα από πλαστικό και είναι ηλεκτρικό. Εφοδιασμένο με μπαταρίες λιθίου που μπορούν να φορτιστούν από κοινή πρίζα, έχει μέγιστη ταχύτητα 110 χλμ./ώρα και αυτονομία 200 χιλιομέτρων. Το E-Mehari θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Rennes της Γαλλίας και το λανσάρισμά του στη αγορά προβλέπεται για την άνοιξη του 2016.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Μετά την πρεμιέρα της σεντάν έκδοσης του Tipo στην Τουρκία, όπου και κατασκευάζεται, η Fiat παρουσίασε για πρώτη φορά την 5θυρη έκδοση του νέου της μικρομεσαίου μοντέλου, όπως επίσης και την έκδοση στέισον. Το 5θυρο χάτσμπακ Tipo έχει μήκος 4,37 μ., ενώ το στέισον είναι μεγαλύτερο κατά 20 εκατοστά και φτάνει τα 4,57 μ. εξαιρετική είναι η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, που φτάνει τα 440 λίτρα για το 5θυρο χάτσμπακ και τα 550 λίτρα για το στέισον. Οι δύο νέες εκδόσεις του Tipo χρησιμοποιούν τους κινητήρες ντίζελ 1.3 με 95 ίππους και 1.6 με 120 ίππους, όπως επίσης και τους βενζινοκινητήρες 1.4 Fire με 95 ίππους, 1.4 T-Jet με 120 ίππους και 1.6 με 110 ίππους, ενώ υπάρχει και έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου), με τον 1.4 T-Jet των 120 ίππων. Ο ντίζελ 1.3 συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και οι υπόλοιποι κινητήρες με χειροκίνητο 6άρι. Επίσης υπάρχει και η επιλογή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων για τον κινητήρα 1.6 βενζίνης και ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη για τον 1.6 ντίζελ.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Βασισμένο σ' ένα νέο πλαίσιο που δημιουργήθηκε ειδικά γι' αυτό, το Ioniq θα προσφέρει για το ίδιο αμάξωμα τρεις εναλλακτικές μορφές συστήματος παροχής ισχύος χαμηλών ρύπων και συγκεκριμένα υβριδικό, φορτιζόμενο υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο με εναλλακτικό σύστημα ισχύος. Η πρώτη έκδοση που θα λανσαριστεί στην αγορά θα είναι η υβριδική. Το Ioniq είναι κατασκευασμένο με στόχο τη μείωση του βάρους, χρησιμοποιώντας για το αμάξωμα χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμίνιο. Το νέο πλαίσιο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε η τοποθέτηση των μπαταριών να επιτυγχάνει ένα χαμηλό κέντρο βάρους, με την ανάλογη ευνοϊκή επίδραση στην οδική συμπεριφορά. Ο κινητήρας 1.6 Kappa GDi που θα χρησιμοποιείται στην υβριδική έκδοση, εξελίχθηκε από τη Hyundai ειδικά για υβριδικά αυτοκίνητα κι έχει τον υψηλότερο συντελεστή θερμικής απόδοσης στον κόσμο για βενζινοκινητήρα (40%). Αποδίδει 105 ίππους και θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων. Η μετάδοση θα γίνεται μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 6 ταχύτητες.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν και υπάρχει ισχυρή ζήτηση παγκοσμίως για αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου, ακόμα και οι παραδοσιακοί κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων στρέφονται προς τη συγκεκριμένη κατηγορία και δημιουργούν «τζιποειδή» αυτοκίνητα. Έτσι και η Maserati είχε στη Γενεύη την παγκόσμια πρεμιέρα του πρώτου της αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου, της Levante. Η Maserati υπόσχεται σπορ συμπεριφορά αντάξια μιας Maserati στο δρόμο, αλλά και μεγάλες δυνατότητες για κίνηση εκτός δρόμου, χάρη στο «έξυπνο» σύστημα τετρακίνησης "Q4", ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ειδικά ρυθμισμένο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αεραναρτήσεις με ελεγχόμενη απόσβεση. Στους κινητήρες της Levante συναντάμε έναν V6 βενζίνης 3,0 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 350 και 430 ίππων. Η «μικρή» έκδοση επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3'', χρόνος που στην ισχυρότερη εκδοχή της Levante αναμένεται να περιοριστεί στα 5,2''. Θα υπάρχει επίσης και ένας V6 ντίζελ 3,0 λίτρων με ισχύ 275 ίππων. Οι πωλήσεις της Levante, που άρχισε να ήδη να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Μιραφιόρι στο Τορίνο, θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη μέσα στην άνοιξη.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Η C-Class Cabriolet έχει τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με την coupe, ενώ υιοθετεί παραδοσιακά υφασμάτινη οροφή. Αυτή βασίζεται στην οροφή της μεγαλύτερης S-Class Cabriolet και λειτουργεί ηλεκτρικά (ανοίγει και κλείνει σε λιγότερο από 20'') ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα. Όταν είναι ανοικτή, ο χώρος αποσκευών μειώνεται από τα 360 στα 285 λίτρα. Ο σπορ χαρακτήρας της C-Class Cabriolet τονίζεται από τη χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 15 χιλιοστά (σε σχέση με την σεντάν) και τους τροχούς 17 ιντσών. Η Mercedes προσφέρει το νέο της cabrio με αρκετές επιλογές κινητήρων, από τον 1.6 βενζίνης 156 ίππων για τηC180, έως τον 3λιτρο V6 με 367 ίππους που χαρίζει στην AMG C43 4MATIC επιτάχυνση 0-100 σε 4,8''. Η τετρακίνηση προσφέρεται προαιρετικά με τη C200 (2λιτρος βενζίνης με 184 ίππους) και τη C220d (2.2 diesel με 170 ίππους). Όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με το νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC της γερμανικής εταιρείας.
Περισσότερες Φωτογραφίες - Mercedes C-class Cabriolet
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Στη Γενεύη έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του το νέο Scenic, με το οποίο η εταιρεία στοχεύει στην ανάκτηση της πρωτοπορίας στην κατηγορία των μικρομεσαίων πολυμορφικών. Για το σκοπό αυτό έγινε ριζική σχεδιαστική ανανέωση του αυτοκινήτου, με πιο τολμηρές γραμμές και διχρωμία ανάμεσα στο αμάξωμα και την οροφή, στοιχεία που θυμίζουν αρκετά το μικρότερο Captur. Όπως και στην προηγούμενη γενιά, η Renault θα εξακολουθήσει να προσφέρει ένα πενταθέσιο Scenic κι ένα επταθέσιο Grand Scenic. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει 6 σύνολα: τους βενζινοκινητήρες TCe 115 και TCe 130 στα 1,2 και 1,6 λίτρα αντίστοιχα, καθώς και τους ντίζελ dCi 95 και DCi 110 στα 1,5 ή dCi 130 και dCi 160 στα 1,6 λίτρα. Η έκδοση dCi με τους 110 ίππους μπορεί να συνδυαστεί και με 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (στάνταρ το χειροκίνητο 6άρι). Στην Ελλάδα το νέο Scenic αναμένεται από το φθινόπωρο και μετά.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Το νέο Megane Estate έκανε πρεμιέρα στην κορυφαία έκδοση GT. Ο σχεδιασμός οι χώροι και η πρακτικότητα κυμαίνονται σε υψηλό βαθμό, όπως αναμενόταν. Εδώ βρίσκουμε το προηγμένο σύστημα 4Control, την εξελιγμένη δηλαδή ενεργητική τετραδιεύθυνση. Η έκδοση βενζίνης 1.6 TCe αποδίδει 205 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ η κορυφαία ντίζελ 1.6 dCi θα διαθέτει ισχύ 165 ίππους. Ο ίδιας χωρητικότητας κινητήρας θα αποδίδει και 130 ίππους σε άλλη έκδοση, ενώ την γκάμα θα πλαισιώσουν οι 1.5 dCi με 90 και 110 ίππους, καθώς και οι βενζίνης 1.2 TCe με 100 και 130 ίππους. Σε ό,τι αφορά την αισθητική, χαρακτηριστικό είναι το χρωμιωμένο περίγραμμα της γραμμής των παραθύρων, ενώ το εσωτερικό αναμένεται πανομοιότυπο με το αντίστοιχο του νέου Megane. Το Estate αναμένεται να λανσαριστεί στη χώρα μας μέσα στο προσεχές καλοκαίρι.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Η Seat παρουσίασε το πρώτο της αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, βασισμένο στην πλατφόρμα του Leon, με το όνομα Ateca. Το αυτοκίνητο θ' αρχίσει να πωλείται μέσα στην άνοιξη και θα προσφέρεται σε εκδόσεις με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση, με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Το Ateca έχει μήκος 4,36 μ. και προσφέρει ένα μεγάλο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 510 λίτρων στην έκδοση με μπροστινή κίνηση ή 485 λίτρων στην τετρακίνητη. Οι διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης είναι ο χιλιάρης TSI των 115 ίππων και ο 1.4 TSI των 150 ίππων με σύστημα μερικής απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Οι ντίζελ είναι ο 1.6 TDI με 115 ίππους και ο 2λιτρος TDI σε εκδόσεις με 150 και 190 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG. Διαθέσιμη για το αυτοκίνητο θα είναι μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων (μεταξύ των οποίων και σύστημα αυτόματης κίνησης στην κυκλοφορία σε περίπτωση μποτιλιαρίσματος) και συστημάτων ασφαλείας, προβολείς τεχνολογίας LED και σύγχρονα συστήματα επικοινωνίας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το σύστημα Seat Full Link παρέχει δυνατότητες πλήρους σύνδεσης με τα smartphones, ενσωματώνοντας λειτουργίες των Apple CarPlay και Android Auto, ενώ για πρώτη φορά είναι διαθέσιμη και η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Έχοντας ως βάση την πλατφόρμα του Tivoli, με μεταξόνιο 2,6 μέτρων, το νέο XLV έχει ένα επιμηκυμένο αμάξωμα από την 3η κολόνα και πίσω, με μια αύξηση του μήκους κατά 23,8 εκατοστά σε σχέση με το Tivoli. Έτσι ο χώρος αποσκευών του εκτοξεύεται στα 720 λίτρα, ενώ η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί και προσφέρει άνετο χώρο φιλοξενίας για 5 ενήλικες. Το νέο XLV προσφέρεται στην Ελλάδα με πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος έχει ισχύ 115 ίππων από τις 3.400ως τις 4.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή του είναι 30,4 kgm σταθερά από τις 1.500 ως τις 2.500 σ.α.λ. Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 117 g/km (στην έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς, 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και σύστημα start/stop). Ο κινητήρας συνδυάζεται με δύο διαφορετικά κιβώτια: ένα 6τάχυτο χειροκίνητο και ένα 6τάχυτο αυτόματο (Aisin).
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Κάλιο αργά παρά ποτέ. Η εταιρεία που στην ουσία δημιούργησε την κατηγορία των αυτοκινήτων που χαρακτηρίζουμε ως «ελεύθερου χρόνου» (σε αντιδιαστολή με τα «καθαρόαιμα» εκτός δρόμου), είχε μείνει έξω από την υποκατηγορία των μικρών "crossover", που αυξάνονται και πληθύνονται στην ευρωπαϊκή αγορά. Το πρωτότυπο C-HR που παρουσίασε το 2014 μετασχημαστίστηκε τώρα σε αυτοκίνητο παραγωγής, που έκανε το ντεμπούτο του στη Γενεύη. Είναι βασισμένο στη νέα σύγχρονη πλατφόρμα (με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων) που φιλοξενεί και την τελευταία γενιά του Prius και φυσικά προσφέρεται και σε υβριδική έκδοση, με το γνωστό σύστημα με βενζινοκινητήρα 1.8 και ηλεκτροκινητήρα, ισχύος 120 ίππων, σε βελτιωμένη έκδοση με μικρότερο βάρος και εκπομπές CO2 κάτω από 90 g/km. Υπάρχει όμως και αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση, με το νέο κινητήρα 1.2 τούρμπο των 115 ίππων, που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Auris, σε συνδυασμό με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). To CVT μάλιστα θα διατίθεται με μπροστινή κίνηση αλλά και με τετρακίνηση.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Η στέισον έκδοση του νέου κορυφαίου μοντέλου της Volvo, του S90, έκανε την πρεμιέρα της ενώπιον του κοινού στη Γενεύη. Το V90, που συνεχίζει τη μεγάλη παράδοση της Volvo στα αυτοκίνητα «στέισον βάγκον» (αντιπροσωπεύουν περίπου το 1/3 των αυτοκινήτων που συνολικά έχει πουλήσει η εταιρεία από την ίδρυσή της το 1927!), βασίζεται φυσικά στην ίδια πλατφόρμα με το S90 και θα προσφέρεται σε προσθιοκίνητη η τετρακίνητη έκδοση με 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο 254 ή 320 ίππων και με 2λιτρο ντίζελ 235 ίππων ή 190 ίππων, ενώ στην γκάμα θα προστεθεί και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με συνολική ισχύ περίπου 410 ίππων και αυτονομία της τάξης των 50 χιλιομέτρων αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης έκανε το ντεμπούτο του το ανανεωμένο DS3 (η DS Automobiles λειτουργεί πλέον ως ξεχωριστή μάρκα από τη Citroen στο πλαίσιο του ομίλου PSA), που εκτός από τις συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές, έχει και ανανέωση στους κινητήρες, με τα νέα σύνολα προδιαγραφών Euro 6. Όπως συνηθίζεται στα "facelift", το αυτοκίνητο έχει νέα μάσκα και εμπρός προφυλακτήρα, προβολείς ομίχλης LED και νέα χρώματα, ενώ αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, θα υπάρχει ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 με 82 ίππους και δύο εκδόσεις του με τούρμπο, με 110 και 13 ίππους, οι νέοι ντίζελ 1.6 με 75, 100 και 120 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση, με την ονομασία "Performance" χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα 1.6 τούρμπο των 165 ίππων, έχει δε φαρδύτερα μετατρόχια, απόσταση από το έδαφος μειωμένη κατά 15 χιλιοστά, αναβαθμισμένα φρένα και μπλοκέ διαφορικό.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Το ανανεωμένο μικρό αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου της Opel ονομάζεται πλέον Mokka X και η ανανέωση του περιλαμβάνει αισθητικές αλλαγές εξωτερικά και εσωτερικά, αναβαθμισμένο εξοπλισμό, αλλά και ένα νέο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.4 τούρμπο σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης. Η νέα μάσκα και διαφορετικά φώτα χαρακτηρίζουν το εμπρός μέρος, ενώ τα νέα πίσω φώτα προαιρετικά θα διατίθενται με τεχνολογία LED. Στο εσωτερικό υπάρχει νέο ταμπλό και κεντρική κονσόλα με λιγότερους διακόπτες, καθώς πολλές από τις λειτουργίες ελέγχονται τώρα από οθόνες αφής. Το νέο σύστημα των προσαρμοζόμενων προβολέων LED θα χρησιμοποιείται και στο ανανεωμένο Mokka, όπως και η νέα γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye. Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώνεται με τη νέα γενιά του 1.4 τούρμπο των 152 ίππων, που έκανε το ντεμπούτο της στο νέο Astra, και θα διατίθεται σε συνδυασμό με 6άρι αυτόματο κιβώτιο, σύστημα start-stop και αυτόματο σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρομαγνητικό πολύδισκο συμπλέκτη, το οποίο μεταβάλλει την κατανομή της ροπής από 100% στον εμπρός άξονα μέχρι 50-50 εμπρός-πίσω.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Φρεσκάρισμα για το μικρό "crossover" της Peugeot με μικροαλλαγές που εστιάζονται στην μάσκα με το λογότυπο της Peugeot, στα περιμετρικά πλαστικά, στην οροφή και στα φωτιστικά σώματα. Μαζί με τα παραπάνω, η χρωματική παλέτα του ανανεωμένου μοντέλου εμπλουτίστηκε με δύο νέες αποχρώσεις. Επίσης, για πρώτη φορά θα διατίθεται και μία έκδοση 2008 GT Line, με διάφορες οπτικές διαφοροποιήσεις. Στο εσωτερικό το ταμπλό, φιλοξενεί πλέον μία έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών, που πλέον διαθέτει και συμβατότητα Apple CarPlay. Στους διαθέσιμους κινητήρες συναντάμε μία αρκετά μεγάλη γκάμα επιλογών, που θα περιλαμβάνει τόσο σύνολα βενζίνης όσο και πετρελαίου. Στη βάση βρίσκεται το νέο βενζινοκίνητο σύνολο των 1,2 λίτρων, στις εκδόσεις PureTech 82, PureTech 110 S&S, και PureTech 130 S&S. Ο βασικές εκδόσεις στους ντίζελ είναι στα 1.6 λίτρα, BlueHDi 75, BlueHDi 100, BlueHDi 100 S&S και BlueHDi 120 S&S.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Την ανανεωμένη Boxster, η οποία πλέον λανσάρεται με το νέο όνομα 718 Boxster, αποκάλυψε η Porsche, 20 χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης Boxster. Βασικό στοιχείο του ανανεωμένου μοντέλου, είναι ο νέος 4κύλινδρος 2λιτρος κινητήρας «μπόξερ» με τούρμπο (μεταβλητής γεωμετρίας στην S), που αποδίδει 300 ίππους στην 718 Boxster και 350 στην 718 Boxster S (με χωρητικότητα αυξημένη στα 2,5 λίτρα), 35 περισσότερους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. O 4κύλινδρος κινητήρας είναι το στοιχείο από το οποίο προκύπτει και το νέο όνομα του αυτοκινήτου, παραπέμποντας στην 718 του 1957, που είχε κερδίσει αρκετές διακρίσεις σε αγώνες, μεταξύ των οποίων και στα Targa Florio και Le Mans, χρησιμοποιώντας 4κύλινδρο κινητήρα. Σύμφωνα με την εταιρεία η 718 Boxster επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,7''και η 718 Boxster S σε 4,2'', με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 275 χλμ./ώρα στην πρώτη περίπτωση και τα 285 στη δεύτερη. Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ προαιρετικά είναι φυσικά διαθέσιμο και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK. Το αυτοκίνητο έχει επίσης νέες ρυθμίσεις στο πλαίσιο, πιο άμεσο τιμόνι και ισχυρότερα φρένα, όπως βεβαίως και τις συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές που γίνονται στα "facelift" των αυτοκινήτων. Στο εσωτερικό υπάρχει επίσης η νέα γενιά του συστήματος ενημέρωσης και επικοινωνίας Porsche Communication Management (PCM), με οθόνη αφής.
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Όπως συνήθως συμβαίνει στα «φέις λιφτ», το μίνι αυτοκίνητο πόλης της VW έχει νέα φώτα και προφυλακτήρες, νέο «διαχύτη» πίσω, νέους καθρέφτες με ενσωματωμένα φλας, νέα καθίσματα αλλά και νέα χρώματα και υλικά για το εσωτερικό. Επίσης, οι προβολείς ομίχλης προσφέρουν τώρα λειτουργία φωτισμού στροφής, ενώ για πρώτη φορά στο up! προσφέρεται αυτόματο σύστημα κλιματισμού και τιμόνι με χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες, όπως επίσης και η δυνατότητα πλήρους ενσωμάτωσης smartphone στο αυτοκίνητο. Και φυσικά υπάρχει μία μεγαλύτερη γκάμα στοιχειών εξοπλισμού, με περισσότερα διαθέσιμα «πακέτα» εξοπλισμού. Το πιο σημαντικό νέο στοιχείο, όμως, είναι η προσθήκη στη γκάμα του νέου 3κύλινδρου κινητήρα τούρμπο 1.0 TSI με 90 ίππους, του ισχυρότερου μέχρι σήμερα κινητήρα που χρησιμοποιείται στο up! Η VW αναφέρει χαρακτηριστικά, ότι με το νέο κινητήρα το up! ξεπερνάει σε επιδόσεις την πρώτη γενιά του Golf GTI!
Σαββάτο, 05 Μαρτίου 2016 Δημοσιευμένο στην κατηγορία
2016
Η σουηδική εταιρεία παρουσίασε μία διακριτικά ανανεωμένη εκδοχή του επιτυχημένου εμπορικά σε όλη την Ευρώπη V40, χωρίς όμως να υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, τουλάχιστον με την πρώτη ματιά. Στο σχεδιαστικό δρόμο που χάραξαν τελευταία τα νέα μοντέλα της φίρμας (XC90, S90 και V90), το αναθεωρημένο V40 αποκτά νέους προβολείς LED, οι οποίοι ανάλογα με την χώρα θα είναι στάνταρ ή έξτρα. Επίσης υπάρχουν νέες βαφές αμαξώματος, νέες επενδύσεις στα καθίσματα αλλά και αναβαθμισμένες δυνατότητες διασύνδεσης του συστήματος πολυμέσων. Οι πωλήσεις των ανανεωμένων V40 και V40 Cross Country θα ξεκινήσουν μέσα στην άνοιξη. Καμία αλλαγή δεν υπάρχει στα μηχανικά μέρη και στην γκάμα των κινητήρων, που έχει στην βάση της το νέο βενζινοκινητήρα Τ3 1.5 με ισχύ 150 ίππων.