ΕΙΔΗΣΕΙΣ
::

Τεχνολογία χωρίς αξιοπιστία;

        ..:: Δευτέρα, 07 Ιουνίου 2004 ::..

Θα ήθελα να θέσω κάποιο προβληματισμό και πρόταση.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα με τα πολλά και δυστυχώς πολύπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα παρουσιάζουν ουκ ολίγα προβλήματα αξιοπιστίας. Έχω δει ανθρώπους «κοψοχέρηδες», κατά το κοινώς λεγόμενο, από το ΙΧ που απέκτησαν. Απροστάτευτοι καταναλωτές σε ένα σύστημα όπου δυστυχώς ουδείς γνωρίζει τίποτα μέχρι να
πάει σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Εκεί θα μάθει πολλά αν αρχίσει η κουβέντα με ιδιοκτήτες που κατέχουν το ίδιο όχημα για περισσότερο χρόνο.
Πληροφοριακά, ρώτησα οδηγούς σε μεγάλη ιδιωτική εταιρεία με πάμπολλα πολυτελή αυτοκίνητα γνωστού γερμανικού οίκου και μου μιλούσαν με τα χειρότερα λόγια. Τί για τα συνεργεία και τί για τις βλάβες. Απίστευτα πράγματα. Μέχρι και το ηλεκτρονικό κλειδί τους είπαν έχει διάρκεια ζωής για περίπου 2000 ανάματα της μηχανής. Μετά θέλετε άλλο ζευγάρι. Για συγκεκριμένη μάρκα ταξί, τα ελληνικά δικαστήρια και οι φωνές των οδηγών ταξί ακόμη μιλάνε για όλα τα μοντέλα της. Να μην συνεχίσω γιατί καταλαβαίνω το πρόβλημα.
Έχοντας ρωτήσει εκατοντάδες άτομα, ακούω πράγματα που δυστυχώς κανείς δεν τολμάει να γράψει. Μιλώντας σε μεγάλο στέλεχος γερμανικού οίκου για το θέμα πήρα την απάντηση ότι αξιοπιστία με φτηνή τιμή και πολλά αξεσουάρ δεν πάνε μαζί. Όμως αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχίζεται. Δυστυχώς η μόνη λύση είναι η δημιουργία βάσης δεδομένων όπου επώνυμα οι καταναλωτές θα μπορούν να γράφουν για τα προβλήματα που έχουν. Μπορείτε να κάνετε κάτι τέτοιο;

Π. Κουκουζέλης


Η αλήθεια είναι, ότι όσο περισσότερα συστήματα, ηλεκτρονικά ή μηχανικά, προστίθενται σ' ένα αυτοκίνητο, τόσο αυξάνονται οι πιθανές πηγές βλαβών. Από την άλλη πλευρά, πρέπει να ομολογήσουμε όλοι, ότι υπάρχει και ευθύνη από την πλευρά των καταναλωτών για την καθιέρωση πολλών απ' αυτά τα συστήματα, καθώς επιδιώκουν πάντα το μέγιστο εξοπλισμό, συχνά πληρώνοντας αρκετά επιπλέον χρήματα γι' αυτό. Υπάρχουν εκδόσεις μοντέλων με πολύ καλή τιμή και αρκετά καλό μεν, αλλά όχι πλούσιο εξοπλισμό, που δυσκολεύονται να βρουν το δρόμο τους την αγορά, γιατί οι καταναλωτές επιμένουν να ζητούν τις «πλούσιες», αν και ακριβότερες εκδόσεις.
Όσον αφορά στο ερώτημά σας για την πρόθεσή μας να δώσουμε βήμα στους καταναλωτές για επώνυμες καταγγελίες, το βήμα αυτό υπάρχει ήδη στο Forum και είναι ελεύθερο και ανοιχτό για όλους τους αναγνώστες μας που θέλουν να εκφραστούν επώνυμα. Να είστε σίγουρος, ότι αν μας αποσταλούν επώνυμες επιστολές προς δημοσίευση, θα δημοσιευθούν όλες, όπως κάναμε μέχρι τώρα, χωρίς αποκλεισμούς και οποιουδήποτε είδους «φιλτράρισμα».


  UP