ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ηλεκτρικό Enyaq για τη νέα εποχή της Skoda

        ..:: Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2021 ::..
Με την αυτοκινητοβιομηχανία να κινείται ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση, η Skoda έκανε ήδη το πρώτο βήμα προς τη νέα εποχή με τη δημιουργία του ηλεκτρικού SUV Enyaq. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα MEB του γκρουπ VW η οποία δημιουργήθηκε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι μάλιστα το πρώτο μοντέλο εκτός Γερμανίας που χρησιμοποιεί τι νέα πλατφόρμα. Ακολουθώντας την τάση της εποχής, όπου οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα SUV, το Enyaq είναι ένα μεγάλο SUV με μήκος 4,649 μ., μεταξόνιο 2.765 χιλιοστών και ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών 585 λίτρων. Χαρακτηριστικό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι η (προαιρετική) γυάλινη μάσκα με κάθετες ραβδώσεις που φωτίζονται από 131 λυχνίες τεχνολογίας LED. Τεχνολογίας LED είναι φυσικά και όλα τα φώτα του αυτοκινήτου, ώστε να καταναλώνουν την ελάχιστη δυνατή ηλεκτρική ενέργεια. Το Enyaq προσφέρεται σε μία μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με διαφορετική ισχύ, μέγεθος μπαταρίας και σύστημα μετάδοσης. Η βασική έκδοση έχει ένα ηλεκτροκινητήρα 148 ίππων πίσω, ο οποίος θα μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, προσφέροντας αυτονομία 350 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP), υπάρχουν δύο ακόμα εκδόσεις με πίσω κίνηση, ισχύ 179 και 204 ίππων και αυτονομία 400 και 536 χιλιομέτρων αντίστοιχα, ενώ οι δύο κορυφαίες εκδόσεις είναι τετρακίνητες, με ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα να κινεί τους εμπρός τροχούς. Η ισχύς της πρώτης είναι 265 ίπποι και τις δεύτερης 299 ίπποι και η τυποποιημένη αυτονομία WLTP είναι 500 και 460 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δεσπόζει μια μεγάλη κεντρική οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ η απουσία κεντρικού «τούνελ» μετάδοσης στο δάπεδο επιτρέπει σύμφωνα με την εταιρεία την αύξηση των αποθηκευτικών χώρων, μεταξύ των οποίων κι ένας χώρος για την ασύρματη φόρτιση δύο κινητών τηλεφώνων. Το Enyaq είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, σε τιμές που ξεκινούν από 35.200 ευρώ για το Enyaq iV 50 (με πίσω κίνηση και κινητήρα 148 ίππων) χωρίς την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που συμπεριλαμβάνει στοιχεία όπως ESP, 7 αερόσακους (από τους οποίους ο ένας ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό), σύστημα προειδοποίησης επερχόμενης σύγκρουσης, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control, σύστημα πολυμέσων με Bluetooth κλπ.

  UP