Περασμένα μεγαλεία!
Ιδιαίτερα συρρικνωμένο ήταν και το φετινό «Σαλόνι αυτοκινήτου» στο Παρίσι, όπου στο παρελθόν συνωστίζονταν όλες σχεδόν οι αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, με μεγάλους και πολυτελείς εκθεσιακούς χώρους και δεκάδες ευρωπαϊκές ή και παγκόσμιες πρεμιέρες. Ευτυχώς αυτή τη φορά δεν υπήρχαν μόνο οι Κινέζοι, αλλά και μερικές ευρωπαϊκές εταιρίες -ιδιαίτερα οι δύο γαλλικοί όμιλοι- που παρουσίασαν ένα μικρό αριθμό νέων μοντέλων ή μερικά εκθεσιακά πρωτότυπα. Φυσικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αυτά στα οποία δόθηκε έμφαση, κάτι που περιορίζει βεβαίως και το ενδιαφέρον για το ευρύ κοινό, το οποίο αντιμετωπίζει με μεγάλη επιφυλακτικότητα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως δείχνει και η μείωση των πωλήσεων, ιδιαίτερα στις χώρες που μείωσαν ή κατάργησαν τα σχετικά κίνητρα. Ήδη το Σαλόνι της Γενεύης καταργήθηκε οριστικά, η έκθεση της Φρανκφούρτης μεταφέρθηκε στο Μόναχο με εντελώς διαφορικό χαρακτήρων και από τις τρεις μεγάλες παραδοσιακές ευρωπαϊκές εκθέσεις αυτοκινήτου απομένει μόνο το συρρικνωμένο Παρίσι για να θυμίζει αμυδρά τις... υπερπαραγωγές του παρελθόντος..._Π.Φ.
Επιμέλεια: Πάνος Φιλιππακόπουλος
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ :: Σαλόνι Παρισιού :: 2024 ::
BYD Sealion 7
Σαλόνι Παρισιού 2024
Συνεχίζοντας την επέκτασή της στην ευρωπαϊκή αγορά η BYD παρουσίαση στο Παρίσι ένα νέο ηλεκτρικό SUV της μεσαίας κατηγορίας. Το Sealion 7 έχει μήκος 4,83 μ. και μεταξόνιο 2.930 χιλιοστών. Θα προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις (οι πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη αναμένονται μέχρι το τέλος του χρόνου), με την ισχυρότερη από αυτές να έχει δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση, επιταχύνοντας σύμφωνα με την εταιρεία από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,5''.
-
Περισσότερες Φωτογραφίες - BYD Sealion 7
Citroen C3 Aircross
Σαλόνι Παρισιού 2024
H Citroen παρουσίασε μια νέα γενιά για το μικρό της SUV, το C3 Aircross. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το προηγούμενο, το νέο μοντέλο, που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το νέο C3, έχει μήκος 4,39 μ. και μεταξόνιο 2.670 χιλιοστών και προσφέρεται σε δύο επιλογές εσωτερικής διαρρύθμισης, μία 5θέσια και μία 7θέσια. Οι εξωτερικές διαστάσεις είναι ίδιες και στις δύο εκδόσεις, εσωτερικά όμως τα καθίσματα της δεύτερης σειράς στην 5θέσια έκδοση (που έχει χώρο αποσκευών 460 λίτρων) είναι τοποθετημένα 6,5 εκατοστά πιο πίσω από αυτά της 7θέσιας, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το νέο υβριδικό σύστημα 48 V του γκρουπ με το βενζινοκινητήρα 1.2 τούρμπο των 136 ίππων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Προσφέρεται επίσης και σε βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 τούρμπο με 100 ίππους και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Για πρώτη φορά επίσης υπάρχει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με κινητήρα 113 ίππων και μπαταρία 44 kWh η οποία προσφέρει αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι το νέο σύστημα ανάρτησης της Citroen με μεταλλικά ελατήρια και αμορτισέρ και «προοδευτικά υδραυλικά ενθέματα» (Progressive Hydraulic Cushions). Και φυσικά το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα.
-
Περισσότερες Φωτογραφίες - Citroen C3 Aircross
Leapmotor B10
Σαλόνι Παρισιού 2024-
Περισσότερες Φωτογραφίες - Leapmotor B10
Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
Renault 4 E-Tech
Σαλόνι Παρισιού 2024
Μετά το Renault 5, η Renault παρουσιάζει ένα ακόμα ρετρό ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας ένα ακόμα εμβληματικό ιστορικό όνομα. Το Renault 4 E-Tech είναι ένα μικρό SUV με μήκος 4,14 μ., που το τοποθετεί ανάμεσα στο Clio και το Captur, με την απόσταση από το έδαφος να είναι 18,1 εκ. (1,2 περισσότερα από το Captur). Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 420 λίτρα. Το αυτοκίνητο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις από πλευράς ισχύος, μια με 120 ίππους και μπαταρία 40 kWh, που προσφέρει αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο, και μία με 150 ίππους και μπαταρία 52 kWh, με την αυτονομία να ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα.
-
Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault 4 E-Tech
Citroen C4 και C4 X
Σαλόνι Παρισιού 2024 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν
Στο Παρίσι Citroen παρουσιάζει της ανανεωμένες C4 και C4 X, με στόχο την διατήρηση της ισχυρής παρουσίας τις στην κατηγορία C. Όπως συνήθως στα ανανεωμένα μοντέλα, υπάρχουν σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός μέρος, ιδιαίτερα στα φώτα, τον προφυλακτήρα και τη μάσκα. Επίσης υπάρχουν νέες ζάντες και ανασχεδιασμένα προστατευτικά στο πλάι , ενώ στη C4 υπάρχουν κάποιες σχεδιαστικές επεμβάσεις και στο πίσω μέρος. Ανασχεδιασμένα είναι και τα -πατενταρισμένα από τη Citroen- καθίσματα Advanced Comfort, ένα διαθέσιμο είναι και ένα νέο σύστημα πολυμέσων. Με την ευκαιρία της ανανέωσης χρησιμοποιούνται πλέον στα δύο μοντέλα οι νέες ήπια υβριδικές εκδόσεις του κινητήρα 1.2 με 100 και 136 ίππους. Σε κάποιες αγορές ο κινητήρας 1.2 θα είναι διαθέσιμος και στη γνωστή έκδοση με τους 130 ίππους. Παράλληλα θα υπάρχουν διαθέσιμες και ηλεκτρικές επιδόσεις με δύο διαφορετικά επίπεδα ισχύος, 110 kW (149,6 ίππων) με μπαταρία 50 kWh και 115 kW (156,4 ίππων) με μπαταρία 54 kWh.
-
Περισσότερες Φωτογραφίες - Citroen C4 και C4 X