ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::
Nissan Qashqai 1.3 Hybrid 158 PS - Opel Grandland 1.2 T 136 HP
Κατευθείαν στα βαθιά ..:: Σαββάτο, 05 Ιουλίου 2025 ::..
Το νέο SUV της Opel με το γνωστό όνομα καλείται εξαρχής να χτυπήσει την πόρτα των πρωταγωνιστών της κλάσης, της οποίας βέβαια ένας από τους πρωταγωνιστές είναι εδώ και χρόνια το Qashqa
Σε μια κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός αυξάνεται ραγδαία, ο πόλεμος μεταξύ των κατασκευαστών παραμένει ανελέητος. Νέοι παίκτες με διαφορετικά χαρακτηριστικά, απέναντι σε καταξιωμένους που συνεχίζουν να γράφουν σημαντικά νούμερα ταξινομήσεων. Ο λόγος στην περίπτωσή μας για το νέο Grandland, που ξεκινά την επίθεσή του από την καινοτόμα σχεδίαση, που υιοθέτησε στοιχεία του πρωτότυπου Experimental, με στόχο την φουτουριστική αύρα. Το αποτέλεσμα χαρακτηρίζεται εντυπωσιακό, με την μάσκα Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο να συνδυάζεται με προβολείς Intelli-Lux Pixel Matrix HD. Το νέο 3D Vizor, ενσωματώνει το Opel Blitz, που φωτίζεται για πρώτη φορά, καθώς και την καινοτόμο τεχνολογία «Edge Light», που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του οχήματος, σε ένα ενιαίο στοιχείο. Αρκούν όμως αυτά για να τραβήξουν τα βλέμματα από τη «σταθερά» της κατηγορίας με την στιβαρή εμφάνιση; Σε πρώτη φάση αρκούν, προκειμένου να σε βάλουν σε σκέψεις ποντάροντας στη διαφορετικότητα, τουλάχιστον σε αισθητικό επίπεδο.
Εσωτερικά
Τα καλά μαντάτα για τον νεοφερμένο «Γερμανό» συνεχίζονται και στο εσωτερικό, με την ευπρόσδεκτη αίσθηση αρτιότητας σε επίπεδο υλικών και εργονομίας, αλλά και την ευρυχωρία, αυτή που του δίνει το προβάδισμα απέναντι στο επίσης μεγάλο σε διαθέσιμο χώρο επιβατών Qashqai. Το ταμπλό είναι μορφοποιημένο με τρόπο που να δείχνει ελισσόμενο και πολυεπίπεδο. Ξεχωρίζει η οθόνη infotainment 16'' και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10''. Ταυτόχρονα, υπάρχει και Intelli-HUD head-up-display, ώστε ο οδηγός να έχει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση, χωρίς να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο. Το SUV της Opel, προσφέρει 36 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό -από το Pixel Box και τις θήκες τηλεφώνων στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, μέχρι τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την κεντρική κονσόλα. Το μακρύ μεταξόνιο των 2.795 χιλιοστών εξασφαλίζει αυξημένη άνεση και ευελιξία στην καμπίνα και στο χώρο αποσκευών των 550 λίτρων. Στο Nissan η εικόνα εντός είναι επίσης εξαιρετική, με τα ποιοτικά υλικά, αλλά και την ενσωμάτωση της σουίτας εφαρμογών Google στο σύστημα πολυμέσων να δίνουν βροντερό παρών. Οι χώροι για μικροπράγματα εδώ είναι απλώς επαρκείς, ενώ, οι θήκες στις πόρτες είναι μικρές. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 504 λίτρα. Η τεχνολογική αναβάθμιση έφερε μαζί της την οθόνη υψηλής ευκρίνειας 12,3'' που υπάρχει πλέον σε όλες τις εκδόσεις, πλην της βασικής Unique, ενώ προσφέρεται και το νέο λογισμικό της Nissan που βασίζεται στην πλατφόρμα Google Suite και προσφέρει μια πλούσια γκάμα εφαρμογών και υπηρεσιών.
Η τιμή του Grandland των 1,2 λίτρων και 136 ίππων, ξεκινά από 35.200 ευρώ, προσφέροντας πλούσιο επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ESP, Hill holder, 6 αερόσακους, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης σύγκρουσης, Adaptive Cruise Control, οθόνη αφής 10 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10'', ξεκλείδωμα και εκκίνηση χωρίς κλειδί, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, φώτα LED εμπρός και πίσω, εσωτερικό καθρέφτη αυτόματης σκίασης, αισθητήρες φωτός και βροχής, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηχοσύστημα με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth και θύρα USB, ζάντες αλουμινίου κλπ. Η τιμή του Qashqai με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και το κινητήριο σύνολο των 158 ίππων, ξεκινάει από 32.990 ευρώ, με ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού με αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας, που περιλαμβάνει ESP με hill holder, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης και αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, σύστημα προειδοποίησης κάθετης κίνησης εμποδίου κατά την οπισθοπορεία, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, σύστημα ελέγχου έντασης προσοχής, 7 αερόσακους, έγχρωμη οθόνη 7,0” TFT για τον πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 8,0'' με Android Auto & Apple Car Play, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, προβολείς τεχνολογίας LED, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με θύρα USB, συμβατότητα με Apple CarPlay, Bluetooth, θύρα USB, χειριστήρια στο τιμόνι, ρεζέρβα ανάγκης, κλπ.
Εσωτερικά
Τα καλά μαντάτα για τον νεοφερμένο «Γερμανό» συνεχίζονται και στο εσωτερικό, με την ευπρόσδεκτη αίσθηση αρτιότητας σε επίπεδο υλικών και εργονομίας, αλλά και την ευρυχωρία, αυτή που του δίνει το προβάδισμα απέναντι στο επίσης μεγάλο σε διαθέσιμο χώρο επιβατών Qashqai. Το ταμπλό είναι μορφοποιημένο με τρόπο που να δείχνει ελισσόμενο και πολυεπίπεδο. Ξεχωρίζει η οθόνη infotainment 16'' και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10''. Ταυτόχρονα, υπάρχει και Intelli-HUD head-up-display, ώστε ο οδηγός να έχει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση, χωρίς να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο. Το SUV της Opel, προσφέρει 36 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό -από το Pixel Box και τις θήκες τηλεφώνων στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, μέχρι τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την κεντρική κονσόλα. Το μακρύ μεταξόνιο των 2.795 χιλιοστών εξασφαλίζει αυξημένη άνεση και ευελιξία στην καμπίνα και στο χώρο αποσκευών των 550 λίτρων. Στο Nissan η εικόνα εντός είναι επίσης εξαιρετική, με τα ποιοτικά υλικά, αλλά και την ενσωμάτωση της σουίτας εφαρμογών Google στο σύστημα πολυμέσων να δίνουν βροντερό παρών. Οι χώροι για μικροπράγματα εδώ είναι απλώς επαρκείς, ενώ, οι θήκες στις πόρτες είναι μικρές. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 504 λίτρα. Η τεχνολογική αναβάθμιση έφερε μαζί της την οθόνη υψηλής ευκρίνειας 12,3'' που υπάρχει πλέον σε όλες τις εκδόσεις, πλην της βασικής Unique, ενώ προσφέρεται και το νέο λογισμικό της Nissan που βασίζεται στην πλατφόρμα Google Suite και προσφέρει μια πλούσια γκάμα εφαρμογών και υπηρεσιών.
Η τιμή του Grandland των 1,2 λίτρων και 136 ίππων, ξεκινά από 35.200 ευρώ, προσφέροντας πλούσιο επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ESP, Hill holder, 6 αερόσακους, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης σύγκρουσης, Adaptive Cruise Control, οθόνη αφής 10 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10'', ξεκλείδωμα και εκκίνηση χωρίς κλειδί, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, φώτα LED εμπρός και πίσω, εσωτερικό καθρέφτη αυτόματης σκίασης, αισθητήρες φωτός και βροχής, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηχοσύστημα με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth και θύρα USB, ζάντες αλουμινίου κλπ. Η τιμή του Qashqai με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και το κινητήριο σύνολο των 158 ίππων, ξεκινάει από 32.990 ευρώ, με ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού με αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας, που περιλαμβάνει ESP με hill holder, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης και αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, σύστημα προειδοποίησης κάθετης κίνησης εμποδίου κατά την οπισθοπορεία, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, σύστημα ελέγχου έντασης προσοχής, 7 αερόσακους, έγχρωμη οθόνη 7,0” TFT για τον πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 8,0'' με Android Auto & Apple Car Play, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, προβολείς τεχνολογίας LED, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με θύρα USB, συμβατότητα με Apple CarPlay, Bluetooth, θύρα USB, χειριστήρια στο τιμόνι, ρεζέρβα ανάγκης, κλπ.
Εξαιρετικά προσεγμένα εσωτερικά σε ποιότητα και εξοπλισμό, οι χώροι δείχνουν ξεκάθαρα το Opel, η συνολική φιλοξενία όμως το Nissan
Κινητήρες-κιβώτια
Να λοιπόν που φτάσαμε στο σημείο δυο σχετικά περιορισμένης χωρητικότητας κινητήρια σύνολα βενζίνης τούρμπο να κινούν με αξιοπρέπεια δυο μεγαλόσχημα οικογενειακά SUV, χωρίς να γεννούν ερωτηματικά για τις δυνατότητες τους, χάρη στην υβριδική αρωγή. Το Grandland χρησιμοποιεί στον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V. Οι 136 ίπποι και η ροπή των 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., υπολείπονται των 158 ίππων και 270 Nm ροπής του 1.3 του Qashqai, γεγονός που ερμηνεύεται και σε επίπεδο επιδόσεων. O βενζινοκινητήρας του Grandland όμως, συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 21 kW (28 ίπποι) και 55 Nm ροπής, που έχει ενσωματωθεί στο επίσης νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, με την ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται σε μία μικρή επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 432 Wh, τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το ηλεκτρικό μοτέρ να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλού φορτίου λειτουργίας με μικρές ταχύτητες, ενώ βοηθάει τον θερμικό κινητήρα κατά την εκκίνηση ή στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα. Κάτι που δεν μπορεί να κάνει το ήπια υβριδικό σύνολο του Nissan, που επίσης διαθέτει ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία. Με λίγη προσπάθεια μπορείς να συγκρατήσεις την μέση κατανάλωση στο Opel γύρω στα 8 λίτρα/100 χλμ., ενώ σίγουρα το Qashqai ζητά σε κάθε περίπτωση κάτι περισσότερο (8,6 λίτρα/100 χλμ.). Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του Grandland, του προσθέτει επίσης ένα μικρό προβάδισμα σε ό,τι αφορά στις αλλαγές και την διαχείριση ισχύος, απέναντι στο -βελτιωμένο σε σχέση με το παρελθόν- αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT του Nissan.
Οδηγώντας
Σίγουρα η ασφάλεια αποτελεί τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στην περίπτωση των δυο ανταγωνιστών του συγκριτικού μας. Το Grandland, παρά τον ισορροπημένο και ώριμο οδηγικό του χαρακτήρα, δεν είναι από τα αυτοκίνητα που θα σε προκαλέσουν να πατήσεις βαθιά το γκάζι. Αντίθετα, η καλή ποιότητα κύλισης και η εν γένει ήπιων τόνων φιλοσοφία κάνουν πιο ταιριαστή μια πιο ήρεμη προσέγγιση, στην οποία απολαμβάνεις τη γαλήνη ενίοτε της ηλεκτρικής κίνησης και εξαργυρώνεις το υβριδικό ατού σε επίπεδο χρηστικής οικονομίας. Το νέο SUV της Opel μπορεί να εξυπηρετήσει μεγάλο μέρος των καθημερινών μετακινήσεων χωρίς συχνό ανεφοδιασμό σε καύσιμο. Πατά με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια στον ασφαλτοτάπητα και δεν λησμονεί να σου υπενθυμίζει πυκνά συχνά τον οικογενειακό προσανατολισμό του, κάθε φορά που επιχειρείς να υπερβείς τα εσκαμμένα, εγκαταλείποντας τη ραστώνη που επικρατεί εντός της γεροδεμένης καμπίνας. Σύστημα διεύθυνσης, στήσιμο και φρένα προσφέρουν ένα αρμονικό σοβαρό οδηγικό προφίλ, που θέτει ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την προοδευτικότητα των αντιδράσεων, αλλά και την άνεση σε κάθε είδους διαδρομή. Τίποτα περισσότερο όμως.
Στον αντίποδα, το Qashqai, προσφέρει ελαφρώς καλύτερη συμπεριφορά από τον αντίπαλό του, με εξαιρετικό κράτημα και προοδευτικές αντιδράσεις σε κάθε υπερβολή εκ μέρους σου. Η ποιότητα κύλισης είναι διακεκριμένη, τα φρένα πάντα δυνατά και αποτελεσματικά, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας, ενώ το τιμόνι είναι ακριβές, έστω και κάπως ελαφρύ σε αίσθηση. Η άνεση επίσης συγκαταλέγεται στα προσόντα του C-SUV της Nissan, με εξαίρεση κάποιες απότομες ανωμαλίες του οδοστρώματος οι οποίες θα διαταράξουν προσωρινά τον γαλήνιο τρόπο που πατά το αυτοκίνητο. Αλήθεια είναι πως πίσω από το τιμόνι του Nissan νιώθεις καλύτερα σε δρόμους με συνεχείς στροφές και εναλλαγές οδοστρώματος. Η ομοιογένεια του Qashqai και αυτή η μασίφ αίσθηση του πλαισίου, σε παροτρύνουν περισσότερο να αυξήσεις ρυθμό, παρότι εξ ορισμού το SUV μεσαίων διαστάσεων δεν ξεφεύγει από το οικογενειακό πρόσημο.
Να λοιπόν που φτάσαμε στο σημείο δυο σχετικά περιορισμένης χωρητικότητας κινητήρια σύνολα βενζίνης τούρμπο να κινούν με αξιοπρέπεια δυο μεγαλόσχημα οικογενειακά SUV, χωρίς να γεννούν ερωτηματικά για τις δυνατότητες τους, χάρη στην υβριδική αρωγή. Το Grandland χρησιμοποιεί στον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V. Οι 136 ίπποι και η ροπή των 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., υπολείπονται των 158 ίππων και 270 Nm ροπής του 1.3 του Qashqai, γεγονός που ερμηνεύεται και σε επίπεδο επιδόσεων. O βενζινοκινητήρας του Grandland όμως, συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 21 kW (28 ίπποι) και 55 Nm ροπής, που έχει ενσωματωθεί στο επίσης νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, με την ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται σε μία μικρή επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 432 Wh, τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το ηλεκτρικό μοτέρ να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλού φορτίου λειτουργίας με μικρές ταχύτητες, ενώ βοηθάει τον θερμικό κινητήρα κατά την εκκίνηση ή στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα. Κάτι που δεν μπορεί να κάνει το ήπια υβριδικό σύνολο του Nissan, που επίσης διαθέτει ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία. Με λίγη προσπάθεια μπορείς να συγκρατήσεις την μέση κατανάλωση στο Opel γύρω στα 8 λίτρα/100 χλμ., ενώ σίγουρα το Qashqai ζητά σε κάθε περίπτωση κάτι περισσότερο (8,6 λίτρα/100 χλμ.). Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του Grandland, του προσθέτει επίσης ένα μικρό προβάδισμα σε ό,τι αφορά στις αλλαγές και την διαχείριση ισχύος, απέναντι στο -βελτιωμένο σε σχέση με το παρελθόν- αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT του Nissan.
Οδηγώντας
Σίγουρα η ασφάλεια αποτελεί τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στην περίπτωση των δυο ανταγωνιστών του συγκριτικού μας. Το Grandland, παρά τον ισορροπημένο και ώριμο οδηγικό του χαρακτήρα, δεν είναι από τα αυτοκίνητα που θα σε προκαλέσουν να πατήσεις βαθιά το γκάζι. Αντίθετα, η καλή ποιότητα κύλισης και η εν γένει ήπιων τόνων φιλοσοφία κάνουν πιο ταιριαστή μια πιο ήρεμη προσέγγιση, στην οποία απολαμβάνεις τη γαλήνη ενίοτε της ηλεκτρικής κίνησης και εξαργυρώνεις το υβριδικό ατού σε επίπεδο χρηστικής οικονομίας. Το νέο SUV της Opel μπορεί να εξυπηρετήσει μεγάλο μέρος των καθημερινών μετακινήσεων χωρίς συχνό ανεφοδιασμό σε καύσιμο. Πατά με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια στον ασφαλτοτάπητα και δεν λησμονεί να σου υπενθυμίζει πυκνά συχνά τον οικογενειακό προσανατολισμό του, κάθε φορά που επιχειρείς να υπερβείς τα εσκαμμένα, εγκαταλείποντας τη ραστώνη που επικρατεί εντός της γεροδεμένης καμπίνας. Σύστημα διεύθυνσης, στήσιμο και φρένα προσφέρουν ένα αρμονικό σοβαρό οδηγικό προφίλ, που θέτει ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την προοδευτικότητα των αντιδράσεων, αλλά και την άνεση σε κάθε είδους διαδρομή. Τίποτα περισσότερο όμως.
Στον αντίποδα, το Qashqai, προσφέρει ελαφρώς καλύτερη συμπεριφορά από τον αντίπαλό του, με εξαιρετικό κράτημα και προοδευτικές αντιδράσεις σε κάθε υπερβολή εκ μέρους σου. Η ποιότητα κύλισης είναι διακεκριμένη, τα φρένα πάντα δυνατά και αποτελεσματικά, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας, ενώ το τιμόνι είναι ακριβές, έστω και κάπως ελαφρύ σε αίσθηση. Η άνεση επίσης συγκαταλέγεται στα προσόντα του C-SUV της Nissan, με εξαίρεση κάποιες απότομες ανωμαλίες του οδοστρώματος οι οποίες θα διαταράξουν προσωρινά τον γαλήνιο τρόπο που πατά το αυτοκίνητο. Αλήθεια είναι πως πίσω από το τιμόνι του Nissan νιώθεις καλύτερα σε δρόμους με συνεχείς στροφές και εναλλαγές οδοστρώματος. Η ομοιογένεια του Qashqai και αυτή η μασίφ αίσθηση του πλαισίου, σε παροτρύνουν περισσότερο να αυξήσεις ρυθμό, παρότι εξ ορισμού το SUV μεσαίων διαστάσεων δεν ξεφεύγει από το οικογενειακό πρόσημο.
Η καλή ποιότητα κύλισης και η ήρεμη οδηγική προσέγγιση αποτελούν τον κανόνα των δυο C-SUV, me το Qashqai προηγείται στο συνδυασμό συμπεριφοράς-άνεσης
Συμπέρασμα
Παρά τις όποιες αμφισβητήσεις δέχθηκε από τον newcomer της κλάσης το Grandland, το Qashqai εξακολουθεί να διατηρεί τα σκήπτρα, προβάλλοντας έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα σε κάθε απαίτηση. Αισθάνεσαι πως θα συμβιώσεις ευκολότερα μαζί του όσο περνά ο καιρός, εκτιμώντας περαιτέρω τις χάρες του. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει πως το πιο ξεχωριστό σε εμφάνιση, πιο οικονομικό σε κατανάλωση και πιο ευρύχωρο Grandland (με τα δύο τελευταία στοιχεία να παίζουν σημαντικό ρόλο σ' ένα οικογενειακό αυτοκίνητο), καλείται να παίξει τον ρόλο του κομπάρσου. Σε καμία περίπτωση.
Παρά τις όποιες αμφισβητήσεις δέχθηκε από τον newcomer της κλάσης το Grandland, το Qashqai εξακολουθεί να διατηρεί τα σκήπτρα, προβάλλοντας έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα σε κάθε απαίτηση. Αισθάνεσαι πως θα συμβιώσεις ευκολότερα μαζί του όσο περνά ο καιρός, εκτιμώντας περαιτέρω τις χάρες του. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει πως το πιο ξεχωριστό σε εμφάνιση, πιο οικονομικό σε κατανάλωση και πιο ευρύχωρο Grandland (με τα δύο τελευταία στοιχεία να παίζουν σημαντικό ρόλο σ' ένα οικογενειακό αυτοκίνητο), καλείται να παίξει τον ρόλο του κομπάρσου. Σε καμία περίπτωση.
Γιάννης Τσιρογιάννης
φωτογραφίες: auto-internet
φωτογραφίες: auto-internet
ΤΟ QASHQAI ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΣΕ:
- Συνολική ποιότητα
-Οδική συμπεριφορά
- Ομοιογένεια
- Τιμή βασικής έκδοσης
- Συνολική ποιότητα
-Οδική συμπεριφορά
- Ομοιογένεια
- Τιμή βασικής έκδοσης
ΤΟ GRANDLAND ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΣΕ:
- Ξεχωριστή σχεδίαση
- Ευρυχωρία και πρακτικότητα
- Υβριδικό σύστημα
- Κατανάλωση
- Ξεχωριστή σχεδίαση
- Ευρυχωρία και πρακτικότητα
- Υβριδικό σύστημα
- Κατανάλωση
-
Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνσηΟ 1300άρης του Qashqai προηγείται σε απόδοση και επιδόσεις, ο 1200άρης του Grandland απαντά με χαμηλότερη κατανάλωση και περισσότερη ηλεκτρική λειτουργίαΣε αισθητικό επίπεδο, το Opel με τις ιδιαίτερες γραμμές του χτυπά περισσότερο στο μάτι, ωστόσο, το ρετούς στο Nissan επέφερε καρπούςΣτους χώρους αποσκευών, κεφάλι παίρνει το Grandland με 550 διαθέσιμα λίτρα, έναντι των 504 λίτρων του Qashqai
