ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::
Leapmotor T03 - 37,3 kWh
Η ηλεκτροκίνηση από τη σωστή οπτική ..:: Σαββάτο, 12 Απριλίου 2025 ::..
Το μίνι της κινέζικης θυγατρικής του ομίλου Stellantis αποτελεί μια από τις πιο ορθολογικές προσεγγίσεις στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, αποτελώντας μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για δεύτερο αυτοκίνητο για χρήση στην πόλη, καθώς είναι ευέλικτο, ευρύχωρο, ευκολοδήγητο και πολύ καλά εξοπλισμένο, με πολύ καλή αυτονομία για την πόλη και προσιτή τιμή ακόμα και χωρίς επιδότηση
Έχουμε εκφράσει και στο παρελθόν την άποψη ότι η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε και εντάθηκε στην Ευρώπη με λάθος τρόπο, με ακριβά αυτοκίνητα που δεν καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών, πολύ περισσότερο αφού είναι και εντελώς ανεπαρκείς οι υποδομές φόρτισης, ακόμα και στις αναπτυγμένες χώρες. Η κοινή λογική υπαγορεύει ότι θα έπρεπε πρώτα να ξεκινήσει η διάθεση μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την πόλη, με δεδομένο ότι στις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης είναι μεγάλο ποσοστό των οικογενειών με δύο αυτοκίνητα. Οπότε το δεύτερο από αυτά θα μπορούσε να καλύπτει αποκλειστικά αστικές ανάγκες, με την αυτονομία να μην έχει μεγάλη σημασία και την τιμή να περιορίζεται σε πιο προσιτά επίπεδα για μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών. Και φυσικά εκεί είναι που θα υπήρχε και το μέγιστο περιβαλλοντικό όφελος, με περιορισμό του θορύβου και των εκπομπών ρύπων, που αποτελούν σοβαρό πρόβλημα των σύγχρονων μεγαλουπόλεων. Κάποιοι κατασκευαστές το κατάλαβαν αυτό εγκαίρως και προχώρησαν στην κατασκευή μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης που ήδη διατίθενται στην αγορά, ορισμένα σε τιμές «γήινες», που δεν παραπέμπουν σε πανάκριβα γκάτζετ για πλούσιους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το T03 της πρόσφατα αφιχθείσας στην Ελλάδα Leapmotor. Μιας εταιρείας που βρίσκεται μεν στην Κίνα, όπου κατασκευάζει αυτοκίνητά της, αλλά ανήκει κατά 51% στο μεγάλο διεθνή όμιλο Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo, Jeep κλπ.), γεγονός που υπογραμμίζει και τη σημασία του εγχειρήματος. Το T03 είναι ένα μίνι 4θυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με μήκος 3,62 μ. και μεταξόνιο 2.400 χιλιοστών.
Εσωτερικό
Ένας επιπλέον λόγος που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ιδανικά και την κίνηση στην πόλη, είναι ότι έχουν καλύτερους εσωτερικούς χώρους από τα αντίστοιχου μεγέθους συμβατικά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, λόγω του απλούστερου πλαισίου που απαιτούν τα λιγότερα μηχανικά μέρη που διαθέτουν. Αν και μίνι αυτοκίνητο, λοιπόν, το T03 είναι πραγματικά τετραθέσιο, προσφέροντας επαρκείς χώρους για 4 ενήλικους επιβάτες, που παραπέμπουν στα μικρότερα αυτοκίνητα της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας των σούπερ μίνι. Ο χώρος αποσκευών των 210 λίτρων είναι χώρος μίνι αυτοκινήτου, που καλύπτει άνετα τις αστικές ανάγκες (ψώνια, σχολικές τσάντες κλπ.) Εκεί που τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι λίγο καλύτερα, είναι στους χώρους για μικροπράγματα, που είναι μέτριοι, καθώς δεν υπάρχει «συνεχής» κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, αλλά μία προεξοχή προς τα πίσω με ποτηροθήκη, ενώ μετά το κενό που ακολουθεί υπάρχει επίσης μια μικρή θήκη ανάμεσα στα καθίσματα. Συνολικά στο εσωτερικό είναι σύγχρονο, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και την απαραίτητη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, ενώ από πλευράς ποιότητας κατασκευής και υλικών η εικόνα ικανοποιεί, χωρίς και να ξεχωρίζει. Δεν υπάρχουν φυσικά μαλακά πλαστικά, δύσκολα θα μπορούσε να περιμένει κανείς κάτι τέτοιο στην κατηγορία, η συναρμολόγηση πάντως δείχνει -στο καινούργιο τουλάχιστον αυτοκίνητο- αποτελεσματική και δεν παρουσιάζονται τριγμοί και άλλοι θόρυβοι, ακόμα και στους κακούς δρόμους της Αθήνας. Τέλος, η θέση οδήγησης είναι γενικά σωστή, το τιμόνι ρυθμίζεται προς δύο κατευθύνσεις, αλλά η ρύθμιση της πλάτης του καθίσματος είναι κλιμακωτή και όχι συνεχής.
Η τιμή του αυτοκινήτου είναι μια ευχάριστη έκπληξη για τα δεδομένα της ηλεκτροκίνησης, αφού ξεκινάει από 18.400 ευρώ χωρίς κρατική επιδότηση και μπορεί να πέσει στα 13.948 ευρώ με την υπάρχουσα επιδότηση (αν εξακολουθήσουν να υπάρχουν κονδύλια). Και μάλιστα αυτή η τιμή αφορά ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, ιδιαίτερα στον τομέα των συστημάτων ασφαλείας, περιλαμβάνοντας στάνταρ ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου, σύστημα προειδοποίησης ανοίγματος πόρτας, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα επιτήρησης απόσπασης προσοχής και προειδοποίησης κόπωσης οδηγού, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα, πανοραμική ηλιοροφή με ηλεκτρικό σκίαστρα, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με Bluetooth, ψηφιακό ραδιόφωνο, σύστημα πλοήγησης, 2 θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι κλπ. Εκείνο που μας έλειψε είναι ο πίσω καθαριστήρας, καθώς είχαμε μάλιστα στη διάθεσή μας το αυτοκίνητο μία χρονική περίοδο με βροχές. Θα παρατηρήσουμε επίσης ότι το κλειδί του αυτοκινήτου έχει εξαιρετικά «αχνές» ενδείξεις για κλείδωμα, ξεκλείδωμα κλπ., σχεδόν... αόρατες ακόμα και στο ημίφως, κάτι πολύ ασυνήθιστο που σίγουρα θα μπορούσε η εταιρεία να διορθώσει άμεσα. Θα επισημάνουμε, τέλος, τη -πολύ συνηθισμένη πια στις μέρες μας- έλλειψη ρεζέρβας. Σε ό,τι αφορά την εγγύηση είναι 5ετής για το αυτοκίνητο και 8ετής για τη μπαταρία.
Εσωτερικό
Ένας επιπλέον λόγος που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ιδανικά και την κίνηση στην πόλη, είναι ότι έχουν καλύτερους εσωτερικούς χώρους από τα αντίστοιχου μεγέθους συμβατικά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, λόγω του απλούστερου πλαισίου που απαιτούν τα λιγότερα μηχανικά μέρη που διαθέτουν. Αν και μίνι αυτοκίνητο, λοιπόν, το T03 είναι πραγματικά τετραθέσιο, προσφέροντας επαρκείς χώρους για 4 ενήλικους επιβάτες, που παραπέμπουν στα μικρότερα αυτοκίνητα της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας των σούπερ μίνι. Ο χώρος αποσκευών των 210 λίτρων είναι χώρος μίνι αυτοκινήτου, που καλύπτει άνετα τις αστικές ανάγκες (ψώνια, σχολικές τσάντες κλπ.) Εκεί που τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι λίγο καλύτερα, είναι στους χώρους για μικροπράγματα, που είναι μέτριοι, καθώς δεν υπάρχει «συνεχής» κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, αλλά μία προεξοχή προς τα πίσω με ποτηροθήκη, ενώ μετά το κενό που ακολουθεί υπάρχει επίσης μια μικρή θήκη ανάμεσα στα καθίσματα. Συνολικά στο εσωτερικό είναι σύγχρονο, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και την απαραίτητη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, ενώ από πλευράς ποιότητας κατασκευής και υλικών η εικόνα ικανοποιεί, χωρίς και να ξεχωρίζει. Δεν υπάρχουν φυσικά μαλακά πλαστικά, δύσκολα θα μπορούσε να περιμένει κανείς κάτι τέτοιο στην κατηγορία, η συναρμολόγηση πάντως δείχνει -στο καινούργιο τουλάχιστον αυτοκίνητο- αποτελεσματική και δεν παρουσιάζονται τριγμοί και άλλοι θόρυβοι, ακόμα και στους κακούς δρόμους της Αθήνας. Τέλος, η θέση οδήγησης είναι γενικά σωστή, το τιμόνι ρυθμίζεται προς δύο κατευθύνσεις, αλλά η ρύθμιση της πλάτης του καθίσματος είναι κλιμακωτή και όχι συνεχής.
Η τιμή του αυτοκινήτου είναι μια ευχάριστη έκπληξη για τα δεδομένα της ηλεκτροκίνησης, αφού ξεκινάει από 18.400 ευρώ χωρίς κρατική επιδότηση και μπορεί να πέσει στα 13.948 ευρώ με την υπάρχουσα επιδότηση (αν εξακολουθήσουν να υπάρχουν κονδύλια). Και μάλιστα αυτή η τιμή αφορά ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, ιδιαίτερα στον τομέα των συστημάτων ασφαλείας, περιλαμβάνοντας στάνταρ ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου, σύστημα προειδοποίησης ανοίγματος πόρτας, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα επιτήρησης απόσπασης προσοχής και προειδοποίησης κόπωσης οδηγού, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα, πανοραμική ηλιοροφή με ηλεκτρικό σκίαστρα, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με Bluetooth, ψηφιακό ραδιόφωνο, σύστημα πλοήγησης, 2 θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι κλπ. Εκείνο που μας έλειψε είναι ο πίσω καθαριστήρας, καθώς είχαμε μάλιστα στη διάθεσή μας το αυτοκίνητο μία χρονική περίοδο με βροχές. Θα παρατηρήσουμε επίσης ότι το κλειδί του αυτοκινήτου έχει εξαιρετικά «αχνές» ενδείξεις για κλείδωμα, ξεκλείδωμα κλπ., σχεδόν... αόρατες ακόμα και στο ημίφως, κάτι πολύ ασυνήθιστο που σίγουρα θα μπορούσε η εταιρεία να διορθώσει άμεσα. Θα επισημάνουμε, τέλος, τη -πολύ συνηθισμένη πια στις μέρες μας- έλλειψη ρεζέρβας. Σε ό,τι αφορά την εγγύηση είναι 5ετής για το αυτοκίνητο και 8ετής για τη μπαταρία.
Κινητήρας-κιβώτιο
Το Leapmotor T03 κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 70 kW (95 ίππων), ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 37,3 kWh. Το «κιβώτιο» φυσικά έχει μόνο μια σχέση υποπολλαπλασιασμού. Κανένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα ανεπαρκούς δύναμης από τον κινητήρα, ασχέτως μέγιστης ισχύος, αφού το πλεονέκτημα των ηλεκτροκινητήρων είναι η απόδοση μιας πολύ καλής ροπής από μηδενικές στροφές. Πέρα λοιπόν από τις αξιοπρεπέστατες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,7'') το T03 χαρακτηρίζεται από μία πολύ καλή απόκριση του ελαστικού κινητήρα, που προσφέρει καλές καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Κάτι που το κάνει ιδιαίτερα ευκολοδήγητο στο αστικό περιβάλλον και αρκετά σβέλτο στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες. Η τυποποιημένη αυτονομία είναι 265 χιλιόμετρα, που διαπιστώσαμε ότι είναι αρκετά κοντά και στην πραγματική (χωρίς ιδιαίτερη χρήση του κλιματισμού) σε διαδρομές στο αστικό περιβάλλον και λίγο πιο έξω απ' αυτό, χωρίς μάλιστα ιδιαίτερη προσπάθεια οικονομικής οδήγησης, ενώ με λίγη προσοχή και όχι πολύ υψηλές ταχύτητες, μπορεί να πλησιάσει και τα 300 χιλιόμετρα. Τιμή απολύτως επαρκής για ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για αστική χρήση.
Οδηγώντας
Αν και μίνι αυτοκίνητο, το Leapmotor (που έχει μπροστινή κίνηση και αναρτήσεις με γόνατα Μακφέρσον, ημιάκαμπτο άξονα πίσω) έχει το πλεονέκτημα του χαμηλού κέντρου βάρους, που χαρακτηρίζει όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και το κράτημά τους. Έτσι, αν βρεθεί λίγο πιο έξω από την πόλη, δεν θα δυσκολέψει ούτε θα αιφνιδιάσει τον οδηγό, ακολουθώντας με ακρίβεια την τροχιά του και παρουσιάζοντας καλή σταθερότητα στην ευθεία. Το κράτημά του είναι καλό, στις στροφές δεν αιφνιδιάζει ακόμα και υπό πίεση, αν και τελικά δεν έχει και νόημα να πιέζει κανείς στα... στροφιλίκια ένα μίνι αυτοκίνητο πόλης! Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ, με μέτρια αίσθηση, κάτι που μάλλον αναμένεται σε ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για μετακινήσεις (και... παρκάρισμα!) στην πόλη, σφίγγει λίγο στην επιλογή σπορ του συστήματος επιλογής τρόπου οδήγησης, αλλά και πάλι η αίσθηση που αποκτάει είναι «τεχνητή». Θα θέλαμε, πάντως, καλύτερη επαναφορά στο τιμόνι, ακριβώς επειδή μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης, που θα βρεθεί συχνά στην ανάγκη στροφή 90° σε διασταυρώσεις. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά, υποβοηθούνται μάλιστα και από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (που δεν είναι πάντως τόσο ισχυρό, ακόμα και στην επιλογή Eco, ώστε να χαρακτηρίζει την οδήγηση του αυτοκινήτου ως "one pedal", αλλά σίγουρα συμβάλλει στην αποτελεσματική επιβράδυνση του αυτοκινήτου). Η ποιότητα κύλισης είναι καλή για μίνι αυτοκίνητο και η άνεση ικανοποιητική, χωρίς και να ξεχωρίζει.
Το Leapmotor T03 κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 70 kW (95 ίππων), ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 37,3 kWh. Το «κιβώτιο» φυσικά έχει μόνο μια σχέση υποπολλαπλασιασμού. Κανένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα ανεπαρκούς δύναμης από τον κινητήρα, ασχέτως μέγιστης ισχύος, αφού το πλεονέκτημα των ηλεκτροκινητήρων είναι η απόδοση μιας πολύ καλής ροπής από μηδενικές στροφές. Πέρα λοιπόν από τις αξιοπρεπέστατες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,7'') το T03 χαρακτηρίζεται από μία πολύ καλή απόκριση του ελαστικού κινητήρα, που προσφέρει καλές καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Κάτι που το κάνει ιδιαίτερα ευκολοδήγητο στο αστικό περιβάλλον και αρκετά σβέλτο στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες. Η τυποποιημένη αυτονομία είναι 265 χιλιόμετρα, που διαπιστώσαμε ότι είναι αρκετά κοντά και στην πραγματική (χωρίς ιδιαίτερη χρήση του κλιματισμού) σε διαδρομές στο αστικό περιβάλλον και λίγο πιο έξω απ' αυτό, χωρίς μάλιστα ιδιαίτερη προσπάθεια οικονομικής οδήγησης, ενώ με λίγη προσοχή και όχι πολύ υψηλές ταχύτητες, μπορεί να πλησιάσει και τα 300 χιλιόμετρα. Τιμή απολύτως επαρκής για ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για αστική χρήση.
Οδηγώντας
Αν και μίνι αυτοκίνητο, το Leapmotor (που έχει μπροστινή κίνηση και αναρτήσεις με γόνατα Μακφέρσον, ημιάκαμπτο άξονα πίσω) έχει το πλεονέκτημα του χαμηλού κέντρου βάρους, που χαρακτηρίζει όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και το κράτημά τους. Έτσι, αν βρεθεί λίγο πιο έξω από την πόλη, δεν θα δυσκολέψει ούτε θα αιφνιδιάσει τον οδηγό, ακολουθώντας με ακρίβεια την τροχιά του και παρουσιάζοντας καλή σταθερότητα στην ευθεία. Το κράτημά του είναι καλό, στις στροφές δεν αιφνιδιάζει ακόμα και υπό πίεση, αν και τελικά δεν έχει και νόημα να πιέζει κανείς στα... στροφιλίκια ένα μίνι αυτοκίνητο πόλης! Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ, με μέτρια αίσθηση, κάτι που μάλλον αναμένεται σε ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για μετακινήσεις (και... παρκάρισμα!) στην πόλη, σφίγγει λίγο στην επιλογή σπορ του συστήματος επιλογής τρόπου οδήγησης, αλλά και πάλι η αίσθηση που αποκτάει είναι «τεχνητή». Θα θέλαμε, πάντως, καλύτερη επαναφορά στο τιμόνι, ακριβώς επειδή μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης, που θα βρεθεί συχνά στην ανάγκη στροφή 90° σε διασταυρώσεις. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά, υποβοηθούνται μάλιστα και από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (που δεν είναι πάντως τόσο ισχυρό, ακόμα και στην επιλογή Eco, ώστε να χαρακτηρίζει την οδήγηση του αυτοκινήτου ως "one pedal", αλλά σίγουρα συμβάλλει στην αποτελεσματική επιβράδυνση του αυτοκινήτου). Η ποιότητα κύλισης είναι καλή για μίνι αυτοκίνητο και η άνεση ικανοποιητική, χωρίς και να ξεχωρίζει.
YΠEP
- Χώροι επιβατών
- Ευελιξία-ευκολία οδήγησης
- Αυτονομία σε αστικό περιβάλλον
- Εξοπλισμός
- Κόστος χρήσης
- Τιμή
- Εγγύηση 5 ετών
- Χώροι επιβατών
- Ευελιξία-ευκολία οδήγησης
- Αυτονομία σε αστικό περιβάλλον
- Εξοπλισμός
- Κόστος χρήσης
- Τιμή
- Εγγύηση 5 ετών
KATA
- Χώροι για μικροπράγματα
- Μέτρια επαναφορά τιμονιού
- Κλιμακωτή ρύθμιση πλάτης
- Έλλειψη πίσω καθαριστήρα
- Έλλειψη ρεζέρβας
- Χώροι για μικροπράγματα
- Μέτρια επαναφορά τιμονιού
- Κλιμακωτή ρύθμιση πλάτης
- Έλλειψη πίσω καθαριστήρα
- Έλλειψη ρεζέρβας
Αρκετά σβέλτο, ευκολοδήγητο και ευέλικτο στο δρόμο, έχει πολύ καλή αυτονομία σε αστική χρήση
Συμπέρασμα
Θα λέγαμε με δυο κουβέντες ότι το T03 είναι η φωνή της λογικής σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, πολύ περισσότερο μάλιστα καθώς και η τιμή του βρίσκεται σε επίπεδα που δεν είναι εξωπραγματικά, ακόμα και χωρίς την κρατική επιδότηση (γιατί με την επιδότηση, αν συνεχιστεί, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ακόμα και ως ευκαιρία). Είναι ένα μικρό και ευέλικτο, πραγματικά τετραθέσιο, ευκολοδήγητο και πολύ καλά εξοπλισμένο αυτοκίνητο, που αν έχει κανείς τη δυνατότητα να το φορτίζει με οικιακό ρεύμα, έχει και εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης. Επίσης, η αυτονομία του είναι πολύ παραπάνω από αρκετή για αστική χρήση, κάτι που επίσης εξαφανίζει ένα από τα βασικά μειονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκίνητων που προορίζονται για χρήση και εκτός πόλης. Αποτελεί, λοιπόν, μια ενδιαφέρουσα πρόταση δεύτερου αυτοκινήτου για μια οικογένεια από τη στιγμή που θα χρησιμοποιείται μόνο στην πόλη.
Θα λέγαμε με δυο κουβέντες ότι το T03 είναι η φωνή της λογικής σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, πολύ περισσότερο μάλιστα καθώς και η τιμή του βρίσκεται σε επίπεδα που δεν είναι εξωπραγματικά, ακόμα και χωρίς την κρατική επιδότηση (γιατί με την επιδότηση, αν συνεχιστεί, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ακόμα και ως ευκαιρία). Είναι ένα μικρό και ευέλικτο, πραγματικά τετραθέσιο, ευκολοδήγητο και πολύ καλά εξοπλισμένο αυτοκίνητο, που αν έχει κανείς τη δυνατότητα να το φορτίζει με οικιακό ρεύμα, έχει και εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης. Επίσης, η αυτονομία του είναι πολύ παραπάνω από αρκετή για αστική χρήση, κάτι που επίσης εξαφανίζει ένα από τα βασικά μειονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκίνητων που προορίζονται για χρήση και εκτός πόλης. Αποτελεί, λοιπόν, μια ενδιαφέρουσα πρόταση δεύτερου αυτοκινήτου για μια οικογένεια από τη στιγμή που θα χρησιμοποιείται μόνο στην πόλη.
Πάνος Φιλιππακόπουλος
Επίσημο Site https://www.leapmotor.net/gr
-
Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
