ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::
Nissan Juke - 1.6 Hybrid
Ορθολογική ανανέωση ..:: Σαββάτο, 02 Νοεμβρίου 2024 ::..
Χωρίς περιττές σχεδιαστικές επεμβάσεις εξωτερικά στο ήδη ξεχωριστό στιλ του, το ανανεωμένο Juke αναβαθμίστηκε εκεί που μπορούσε να υπάρξει διάφορα, στο εσωτερικό και τον εξοπλισμό, εξακολουθώντας να είναι ένα από τα κορυφαία σε οδική συμπεριφορά κι από τα πιο οικονομικά -χάρη στο πολύ καλό υβριδικό σύστημα- μικρά SUV/Crossover
Η αλήθεια είναι ότι χρόνια τώρα αναρωτιόμαστε πότε θα τολμήσει ένας κατασκευαστής να μην επέμβει στη σχεδίαση ενός πετυχημένου μοντέλου του 3-4 χρόνια μετά την παρουσίαση του, επειδή ντε και καλά «πρέπει» να γίνει «φέις λιφτ» σε κάθε αυτοκίνητο στο μέσο της εμπορικής του ζωής. Μπορεί και να μη χρειάζεται, αν λειτουργικά και αισθητικά το αυτοκίνητο είναι πετυχημένο κι έχει αποδοχή του κοινού, αλλά αφού το κάνουν όλοι, δεν τολμάει κανείς να το αποφύγει. Γι' αυτό και όταν ήρθε το δελτίο Τύπου και οι φωτογραφίες για το ανανεωμένο Juke, είπαμε «επιτέλους κάποιος το τόλμησε»! Γιατί μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που ούτως ή άλλως είχε ένα ιδιαίτερο στιλ, που ξεχωρίζει στο δρόμο, έχει το κοινό του (όπως υπάρχουν και εκείνοι που προτιμούν κάτι πιο συντηρητικό) και μια επέμβαση σε προφυλακτήρες, φώτα, μάσκα κλπ., που χαρακτηρίζει κάθε «φέις λιφτ», δεν θα προσέθετε τίποτα. Δημιουργώντας μάλιστα και τον κίνδυνο να αποξενώσει κάποιους από αυτούς που τους άρεσε το αυτοκίνητο, χωρίς να φέρει απαραίτητα νέους πελάτες. Η ανανέωση, λοιπόν, του Juke δεν περιείχε εξωτερικές επεμβάσεις πέρα από την προσθήκη κάποιων νέων χρωμάτων και επικεντρώθηκε εκεί που πάντα υπάρχει περιθώριο τροποποιήσεων και βελτιώσεων και σε λειτουργικό επίπεδο, με βάση την εμπειρία από τα πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, δηλαδή στο εσωτερικό. Και φυσικά, όπως είναι αναπόφευκτο στην εποχή μας με τη ραγδαία εξέλιξη των ηλεκτρονικών, στην αναβάθμιση της λίστας του εξοπλισμού.
Εσωτερικό
Στο ανανεωμένο Juke έχει ανασχεδιαστεί η κεντρική κονσόλα, υπάρχουν νέα υλικά και γενικότερα αναβαθμισμένο φινίρισμα, γεγονός που αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο το ήδη πολύ προσεγμένο εσωτερικό, που χαρακτηριζόταν από πολύ προσεγμένη συναρμολόγηση και ποιοτικά υλικά. Ο κεντρικός πίνακας οργάνων είναι μια ψηφιακή οθόνη 12,3'', ενώ στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω χρησιμοποιείται μία κεντρική οθόνη μεγαλύτερου μεγέθους. Αναβαθμισμένο είναι επίσης το σύστημα πολυμέσων, όπως και η συνδεσιμότητα, ενώ μεγαλύτερης χωρητικότητας (7,8 λίτρα) είναι το ντουλαπάκι στο ταμπλό, που είναι από τα μεγαλύτερα που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό, στοιχείο σίγουρα σημαντικό για την αναβάθμιση της πρακτικότητας. Πολύ περισσότερο αφού, οι χώροι για μικροπράγματα δεν είναι σπουδαίοι και θα τους χαρακτηρίζαμε απλώς επαρκείς.. Θα λέγαμε, λοιπόν, ότι σημαντικό στοιχείο του χαρακτήρα του Juke εξακολουθεί να είναι το γεγονός ότι δεν έχει μια ιδιαίτερη σχεδιαστική προσωπικότητα μόνο εξωτερικά, αλλά και στο εσωτερικό, χωρίς εκκεντρικότητες, αλλά και χωρίς συμβατικά και βαρετά μοτίβα. Θα παρατηρήσουμε μόνο ότι τα πίσω παράθυρα είναι κάπως μικρά, περιορίζοντας την περιμετρική ορατότητα των πίσω επιβατών.
Οι χώροι για τους επιβάτες είναι απολύτως επαρκείς για 4 επιβάτες, ώστε να μπορεί το Juke να ανταποκρίνεται στο ρόλο του μικρού οικογενειακού αυτοκινήτου που όλο και περισσότερο αναλαμβάνουν τα μοντέλα της κατηγορίας. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 354 λίτρων, που δεν είναι από τις μεγαλύτερες της κατηγορίας, δεν απαγορεύει όμως την οικογενειακή χρήση του, καθώς βρίσκεται στα επίπεδα της κατηγορίας των μικρομεσαίων χάτσμπακ, που για χρόνια έπαιζαν αυτόν το ρόλο. Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινάει από 24.900 ευρώ (νέα τιμή από 18/11/24), με ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα ελέγχου προσοχής οδηγού, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, ηχοσύστημα με θύρες USB και Aux, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, Βluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, επιπλέον θύρα USB πίσω, σύστημα start-stop, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Θα επισημάνουμε μόνο την έλλειψη ρεζέρβας.
Εσωτερικό
Στο ανανεωμένο Juke έχει ανασχεδιαστεί η κεντρική κονσόλα, υπάρχουν νέα υλικά και γενικότερα αναβαθμισμένο φινίρισμα, γεγονός που αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο το ήδη πολύ προσεγμένο εσωτερικό, που χαρακτηριζόταν από πολύ προσεγμένη συναρμολόγηση και ποιοτικά υλικά. Ο κεντρικός πίνακας οργάνων είναι μια ψηφιακή οθόνη 12,3'', ενώ στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω χρησιμοποιείται μία κεντρική οθόνη μεγαλύτερου μεγέθους. Αναβαθμισμένο είναι επίσης το σύστημα πολυμέσων, όπως και η συνδεσιμότητα, ενώ μεγαλύτερης χωρητικότητας (7,8 λίτρα) είναι το ντουλαπάκι στο ταμπλό, που είναι από τα μεγαλύτερα που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό, στοιχείο σίγουρα σημαντικό για την αναβάθμιση της πρακτικότητας. Πολύ περισσότερο αφού, οι χώροι για μικροπράγματα δεν είναι σπουδαίοι και θα τους χαρακτηρίζαμε απλώς επαρκείς.. Θα λέγαμε, λοιπόν, ότι σημαντικό στοιχείο του χαρακτήρα του Juke εξακολουθεί να είναι το γεγονός ότι δεν έχει μια ιδιαίτερη σχεδιαστική προσωπικότητα μόνο εξωτερικά, αλλά και στο εσωτερικό, χωρίς εκκεντρικότητες, αλλά και χωρίς συμβατικά και βαρετά μοτίβα. Θα παρατηρήσουμε μόνο ότι τα πίσω παράθυρα είναι κάπως μικρά, περιορίζοντας την περιμετρική ορατότητα των πίσω επιβατών.
Οι χώροι για τους επιβάτες είναι απολύτως επαρκείς για 4 επιβάτες, ώστε να μπορεί το Juke να ανταποκρίνεται στο ρόλο του μικρού οικογενειακού αυτοκινήτου που όλο και περισσότερο αναλαμβάνουν τα μοντέλα της κατηγορίας. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 354 λίτρων, που δεν είναι από τις μεγαλύτερες της κατηγορίας, δεν απαγορεύει όμως την οικογενειακή χρήση του, καθώς βρίσκεται στα επίπεδα της κατηγορίας των μικρομεσαίων χάτσμπακ, που για χρόνια έπαιζαν αυτόν το ρόλο. Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινάει από 24.900 ευρώ (νέα τιμή από 18/11/24), με ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα ελέγχου προσοχής οδηγού, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, ηχοσύστημα με θύρες USB και Aux, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, Βluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, επιπλέον θύρα USB πίσω, σύστημα start-stop, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Θα επισημάνουμε μόνο την έλλειψη ρεζέρβας.
Εκτός από το ξεχωριστό εξωτερικό στιλ, ιδιαίτερη σχεδιαστική προσωπικότητα προσφέρει και το ποιοτικό εσωτερικό
Κινητήρας-κιβώτιο
Το υβριδικό σύστημα του γκρουπ Renault-Nissan που κινεί το Juke είναι ήδη γνωστό από άλλα μοντέλα και είναι ένα από τα καλύτερα της αγοράς. Αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 με 94 ίππους σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τους 145 ίππους. Επίσης υπάρχει ένας μικρότερος ηλεκτροκινητήρας (μίζα-γεννήτρια) και ένα ασυνήθιστο αυτόματο κιβώτιο (multi mode) με 4 ταχύτητες για το βενζινοκινητήρα και 2 για τον ηλεκτροκινητήρα, με τον τελικό συνδυασμό πηγής παροχής ισχύος και σχέσεων υποπολλαπλασιασμού που χρησιμοποιούνται κατά τη κίνηση του αυτοκινήτου να φτάνει τους 15. Επίσης δεν υπάρχει συμπλέκτης, αφού το αυτοκίνητο ξεκινάει πάντα ηλεκτρικά, ενώ δεν υπάρχει και γρανάζι για όπισθεν, γιατί αυτήν τη λειτουργία την αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας. Επίσης υπάρχει σύστημα e-pedal που ενεργοποιείται με ένα κουμπί στην κεντρική κονσόλα και επιτρέπει μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας όταν αφήνει ο οδηγός το γκάζι.
Στην πράξη το σύστημα λειτουργεί πολύ καλά, έχει άμεση απόκριση και πολύ ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, οι οποίες σχεδόν δε γίνονται αισθητές. Η δύναμη του συστήματος είναι προφανώς απολύτως επαρκής για να προσφέρει πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 10,1'') και την ανάλογη ενεργητική ασφάλεια. Και γενικά η οδήγηση είναι ιδιαίτερα ευχάριστη χάρη και στην ελαστικότητα του συστήματος. Αλλά φυσικά όλα αυτά γίνονται με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, στοιχείο στο οποίο το σύστημα για άλλη μια φορά μας εντυπωσίασε. Η κατανάλωση είναι ιδιαίτερα χαμηλή και μπορεί στην πόλη να πέσει ακόμα και στα 6 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε έναν επαρχιακό δρόμο με σβέλτο ρυθμό μπορεί να φτάσει τα 6,5-7 και με συγκρατημένη οδήγηση κάτω από 6. Αν δε, τα στοιχεία της διαδρομής είναι ιδανικά και η οδήγηση όχι αργή μεν, αλλά πολύ προσεκτική, μπορείς να δεις τιμές κατανάλωσης που δεν θυμίζουν σε τίποτε βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε διαδρομή που κάναμε από το αεροδρόμιο στα νότια προάστια της Αθήνας (όπου οι ιδανικές συνθήκες μεταφράζονται σε ευνοϊκή -κατηφορική- υψομετρική διαφορά) είδαμε μέση τιμή 4,9 λίτρα/100 χλμ., που θυμίζει περισσότερο ντίζελ, παρά βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Αντίστοιχα, οι τυποποιημένες εκπομπές CO2 είναι 110 g/km, απαλλάσσοντας το αυτοκίνητο από τέλη κυκλοφορίας και επιτρέποντας την καθημερινή είσοδό του στο δακτύλιο της Αθήνας.
Οδηγώντας
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του Juke ήδη από την πρώτη γενιά του ήταν τα πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά, που το έκαναν ένα από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση SUV/Crossover. Και η σημερινή γενιά εξακολουθεί να βαδίζει στην ίδια κατεύθυνση, είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας σ' αυτόν τον τομέα, με μια πολύ καλή οδική συμπεριφορά η οποία είναι ακριβής και πολύ εύκολα ελεγχόμενη, χωρίς απρόοπτα και χωρίς να αιφνιδιάζει ποτέ τον οδηγό. Η κατευθυντικότητα είναι πολύ καλή, το κράτημα επίσης, ενώ και το τιμόνι είναι ακριβές και με καλή αίσθηση, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο τον οδηγό σε μια γρήγορη διαδρομή. Οι κλίσεις στις στροφές, λίγο μεγαλύτερες προφανώς από αυτές ενός χαμηλού αυτοκινήτου (απόσταση από το έδαφος 17,2 εκ. για το Juke), δεν είναι υπερβολικές. Η υβριδική έκδοση άλλωστε έχει και χαμηλότερο κέντρο βάρους απ' ό,τι θα είχε μία συμβατική, λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας χαμηλά, ενισχύοντας έτσι την σταθερότητα του αυτοκινήτου, την ακρίβεια της συμπεριφοράς του και την αίσθηση του τιμονιού. Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης ολοκληρώνει τη συνολικά πολύ θετική εικόνα, ενώ και τα φρένα είναι αποτελεσματικά (με την πρόσθετη βοήθεια από την επιλογή μέγιστης ανάκτησης ενέργειας, που επιβραδύνει το αυτοκίνητο μόλις αφήσεις το γκάζι).
Το υβριδικό σύστημα του γκρουπ Renault-Nissan που κινεί το Juke είναι ήδη γνωστό από άλλα μοντέλα και είναι ένα από τα καλύτερα της αγοράς. Αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 με 94 ίππους σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων, με τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τους 145 ίππους. Επίσης υπάρχει ένας μικρότερος ηλεκτροκινητήρας (μίζα-γεννήτρια) και ένα ασυνήθιστο αυτόματο κιβώτιο (multi mode) με 4 ταχύτητες για το βενζινοκινητήρα και 2 για τον ηλεκτροκινητήρα, με τον τελικό συνδυασμό πηγής παροχής ισχύος και σχέσεων υποπολλαπλασιασμού που χρησιμοποιούνται κατά τη κίνηση του αυτοκινήτου να φτάνει τους 15. Επίσης δεν υπάρχει συμπλέκτης, αφού το αυτοκίνητο ξεκινάει πάντα ηλεκτρικά, ενώ δεν υπάρχει και γρανάζι για όπισθεν, γιατί αυτήν τη λειτουργία την αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας. Επίσης υπάρχει σύστημα e-pedal που ενεργοποιείται με ένα κουμπί στην κεντρική κονσόλα και επιτρέπει μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας όταν αφήνει ο οδηγός το γκάζι.
Στην πράξη το σύστημα λειτουργεί πολύ καλά, έχει άμεση απόκριση και πολύ ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, οι οποίες σχεδόν δε γίνονται αισθητές. Η δύναμη του συστήματος είναι προφανώς απολύτως επαρκής για να προσφέρει πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 10,1'') και την ανάλογη ενεργητική ασφάλεια. Και γενικά η οδήγηση είναι ιδιαίτερα ευχάριστη χάρη και στην ελαστικότητα του συστήματος. Αλλά φυσικά όλα αυτά γίνονται με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, στοιχείο στο οποίο το σύστημα για άλλη μια φορά μας εντυπωσίασε. Η κατανάλωση είναι ιδιαίτερα χαμηλή και μπορεί στην πόλη να πέσει ακόμα και στα 6 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε έναν επαρχιακό δρόμο με σβέλτο ρυθμό μπορεί να φτάσει τα 6,5-7 και με συγκρατημένη οδήγηση κάτω από 6. Αν δε, τα στοιχεία της διαδρομής είναι ιδανικά και η οδήγηση όχι αργή μεν, αλλά πολύ προσεκτική, μπορείς να δεις τιμές κατανάλωσης που δεν θυμίζουν σε τίποτε βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε διαδρομή που κάναμε από το αεροδρόμιο στα νότια προάστια της Αθήνας (όπου οι ιδανικές συνθήκες μεταφράζονται σε ευνοϊκή -κατηφορική- υψομετρική διαφορά) είδαμε μέση τιμή 4,9 λίτρα/100 χλμ., που θυμίζει περισσότερο ντίζελ, παρά βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Αντίστοιχα, οι τυποποιημένες εκπομπές CO2 είναι 110 g/km, απαλλάσσοντας το αυτοκίνητο από τέλη κυκλοφορίας και επιτρέποντας την καθημερινή είσοδό του στο δακτύλιο της Αθήνας.
Οδηγώντας
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του Juke ήδη από την πρώτη γενιά του ήταν τα πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά, που το έκαναν ένα από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση SUV/Crossover. Και η σημερινή γενιά εξακολουθεί να βαδίζει στην ίδια κατεύθυνση, είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας σ' αυτόν τον τομέα, με μια πολύ καλή οδική συμπεριφορά η οποία είναι ακριβής και πολύ εύκολα ελεγχόμενη, χωρίς απρόοπτα και χωρίς να αιφνιδιάζει ποτέ τον οδηγό. Η κατευθυντικότητα είναι πολύ καλή, το κράτημα επίσης, ενώ και το τιμόνι είναι ακριβές και με καλή αίσθηση, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο τον οδηγό σε μια γρήγορη διαδρομή. Οι κλίσεις στις στροφές, λίγο μεγαλύτερες προφανώς από αυτές ενός χαμηλού αυτοκινήτου (απόσταση από το έδαφος 17,2 εκ. για το Juke), δεν είναι υπερβολικές. Η υβριδική έκδοση άλλωστε έχει και χαμηλότερο κέντρο βάρους απ' ό,τι θα είχε μία συμβατική, λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας χαμηλά, ενισχύοντας έτσι την σταθερότητα του αυτοκινήτου, την ακρίβεια της συμπεριφοράς του και την αίσθηση του τιμονιού. Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης ολοκληρώνει τη συνολικά πολύ θετική εικόνα, ενώ και τα φρένα είναι αποτελεσματικά (με την πρόσθετη βοήθεια από την επιλογή μέγιστης ανάκτησης ενέργειας, που επιβραδύνει το αυτοκίνητο μόλις αφήσεις το γκάζι).
YΠEP
- Υβριδικό σύστημα
- Οδική συμπεριφορά
- Ποιότητα
- Καλοί χώροι για επιβάτες
- Εξοπλισμός
- Πολύ χαμηλή κατανάλωση
- Απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας
- Ιδιαίτερη σχεδιαστική προσωπικότητα
- Υβριδικό σύστημα
- Οδική συμπεριφορά
- Ποιότητα
- Καλοί χώροι για επιβάτες
- Εξοπλισμός
- Πολύ χαμηλή κατανάλωση
- Απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας
- Ιδιαίτερη σχεδιαστική προσωπικότητα
KATA
- Κλιμακωτή ρύθμιση πλάτης
- Κάπως μικρά πίσω παράθυρα
- Μικρότερος χώρος αποσκευών από το μέσο όρο της κατηγορίας
- Έλλειψη ρεζέρβας
- Κλιμακωτή ρύθμιση πλάτης
- Κάπως μικρά πίσω παράθυρα
- Μικρότερος χώρος αποσκευών από το μέσο όρο της κατηγορίας
- Έλλειψη ρεζέρβας
Ιδιαίτερα οικονομικό, είναι από τα κορυφαία μικρά SUV/Crossover σε οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα
Το αφήσαμε πολύ καλό, το βρήκαμε ακόμα καλύτερο στην ανανεωμένη έκδοση του, χάρη στην αναβάθμιση του εσωτερικού. Εξακολουθώντας να προσφέρει μία σχεδιαστική πρόταση που δεν περνάει απαρατήρητη, είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό crossover, που καλύπτει με επιτυχία το ρόλο του μικρού οικογενειακού αυτοκινήτου, χωρίς υποχωρήσεις στον τομέα της ποιότητας, αλλά και με πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά και ταυτόχρονα ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, που αποτελεί ζητούμενο από τους περισσότερους αγοραστές κατηγορίας.
Το αφήσαμε πολύ καλό, το βρήκαμε ακόμα καλύτερο στην ανανεωμένη έκδοση του, χάρη στην αναβάθμιση του εσωτερικού. Εξακολουθώντας να προσφέρει μία σχεδιαστική πρόταση που δεν περνάει απαρατήρητη, είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό crossover, που καλύπτει με επιτυχία το ρόλο του μικρού οικογενειακού αυτοκινήτου, χωρίς υποχωρήσεις στον τομέα της ποιότητας, αλλά και με πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά και ταυτόχρονα ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, που αποτελεί ζητούμενο από τους περισσότερους αγοραστές κατηγορίας.
Πάνος Φιλιππακόπουλος
Επίσημο Site https://www.nissan.gr