ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::
VW Tiguan - 1.5 MHEV 150 PS
Με το βλέμμα στα premium ..:: Σαββάτο, 28 Σεπτεμβρίου 2024 ::..
Στην τρίτη γενιά του πλέον, το νέο Tiguan, που έχει εξελιχθεί σε διεθνές μπεστ σέλερ για τη VW, εξακολουθεί να ξεχωρίζει, με αναβαθμισμένη ποιότητα, καλή οδική συμπεριφορά, ένα πολύ καλό ήπιο υβριδικό σύνολο που ανταποκρίνεται άνετα στις οικογενειακές ανάγκες και ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού
Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια μεγάλη καμπή, με εξελίξεις στην κατάταξη των μοντέλων που πωλούνται στη διεθνή αγορά, τις οποίες ίσως κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει πριν 10-15 χρόνια. Ποιος θα πίστευε π.χ. εκείνη την εποχή ότι το μπεστ σέλερ της VW, το Golf, θα υποσκελιζόταν από ένα μεγαλύτερο και ακριβότερο SUV; Και όμως, οι αλλαγές που έγιναν στις προτιμήσεις των καταναλωτών διεθνώς, είχαν ως αποτέλεσμα να φτάσει το Tiguan να είναι το σημαντικότερο μοντέλο της VW (αν και στην Ευρώπη το Golf αντέχει ακόμα). Κοντά στο 8 εκατομμύρια έχουν φτάσει πλέον οι πωλήσεις του από τότε που εμφανίστηκε, οπότε δεν είναι περίεργο που η VW, παρά την -εκβιαστική- στροφή που επιχειρείται στην Ευρώπη προς την ηλεκτροκίνηση, προχώρησε στη σημαντική επένδυση που χρειαζόταν για τη δημιουργία μιας νέας (της τρίτης στη σειρά) γενιάς του. Το νέο μοντέλο είναι βασισμένο στην -γνωστή πλέον- πλατφόρμα MQB evo του γκρουπ VW, που επιτρέπει την δημιουργία προσθιοκίνητων και τετρακίνητων εκδόσεων. Αν και το μεταξόνιο του νέου μοντέλου έχει παραμείνει στα 2.680 χιλιοστά, το αποτέλεσμα είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, σχεδιαστικά και τεχνολογικά, με σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική μάλιστα, καθώς ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης Cx έχει μειωθεί από το 0,33 στο 0,28. Το νέο Tiguan έχει μήκος 4,539 μ., 3 εκατοστά μεγαλύτερο από αυτό του προκατόχου του.
Εσωτερικό
Ήδη από το προηγούμενο μοντέλο οι χώροι για τους επιβάτες στο εσωτερικό ήταν πολύ καλοί, εξυπηρετώντας και με το παραπάνω τους στόχους της οικογενειακής χρήσης, οπότε δεν υπήρξε ιδιαίτερη προσπάθεια για τη σημαντική βελτίωση τους. Μεγαλύτερη έμφαση δόθηκε στην αύξηση του χώρου αποσκευών (που κι αυτός ήταν ήδη μεγάλος), η χωρητικότητα του οποίου φτάνει πλέον τα 652 λίτρα, 37 περισσότερα από πριν. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι έχει δοθεί μεγάλη προσοχή συνολικά στον τομέα της πρακτικότητας, με το αυτοκίνητο να διαθέτει, για παράδειγμα, άφθονους χώρους για μικροπράγματα στο εσωτερικό, καθώς μάλιστα ο επιλογέας του κιβωτίου βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού, «απελευθερώνοντας» χώρο στην κονσόλα. Είναι εμφανές δε, ότι έχει δοθεί σημασία στη λεπτομέρεια, όπως π.χ. θέση ασύρματης φόρτισης κινητού κάτω από το ράφι στην κονσόλα ώστε να μην το αχρηστεύει για μεταφορά άλλων αντικειμένων, ένα 2ο μικρό ντουλαπάκι στο ταμπλό από τη μεριά του οδηγού κλπ. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι επίσης η αναδιπλούμενη πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού, που επιτρέπει την μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους. Πολύ καλή είναι επίσης η θέση οδήγησης, με αρκετές ρυθμίσεις που επιτρέπουν σε κάθε επείγον βολευτεί, ενώ αναβαθμισμένη είναι και η ποιότητα στο εσωτερικό, που φτάνει πλέον σχεδόν σε επίπεδα premium αυτοκινήτου.
H τιμή του νέου μοντέλου στην ισχυρότερη έκδοση με τον κινητήρα 1.5 από 37.900 ευρώ, ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού που ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργεί μια κίνηση αυτά τα επίπεδα, περιλαμβάνοντας ESP με hill holder και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού, σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης (και σε διασταύρωση) και αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου και πίσω κυκλοφορίας, σύστημα υποβοήθησης ελιγμού αποφυγής εμποδίου, σύστημα υποβοήθησης εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, 9 αερόσακους, αυτόματο τριζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός-πίσω, προσαρμοζόμενο cruise control, προβολείς τεχνολογίας LED, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, συρόμενα πίσω καθίσματα, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, ζάντες αλουμινίου, ράγες οροφής, σύστημα πολυμέσων με ψηφιακό ραδιόφωνο, (ασύρματη), Bluetooth, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, 2 θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, σύστημα start-stop κλπ. Θα επισημάνουμε επίσης ότι, σε αντίθεση με τα περισσότερα σχεδόν αυτοκίνητο της αγοράς σήμερα, το νέο Tiguan έχει ρεζέρβα (ανάγκης), στοιχείο κατά τη γνώμη μας ιδιαίτερα σημαντικό στην ελληνική πραγματικότητα. Τέλος, ένα άλλο στοιχείο που αξίζει να υπενθυμίσουμε είναι ότι, όπως όλα τα νέα VW, το Tiguan καλύπτεται από εγγύηση 4 ετών (ή 80.000 χιλιομέτρων), ενώ το σέρβις του γίνεται κάθε 2 χρόνια (ή 30.000 χιλιόμετρα).
Εσωτερικό
Ήδη από το προηγούμενο μοντέλο οι χώροι για τους επιβάτες στο εσωτερικό ήταν πολύ καλοί, εξυπηρετώντας και με το παραπάνω τους στόχους της οικογενειακής χρήσης, οπότε δεν υπήρξε ιδιαίτερη προσπάθεια για τη σημαντική βελτίωση τους. Μεγαλύτερη έμφαση δόθηκε στην αύξηση του χώρου αποσκευών (που κι αυτός ήταν ήδη μεγάλος), η χωρητικότητα του οποίου φτάνει πλέον τα 652 λίτρα, 37 περισσότερα από πριν. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι έχει δοθεί μεγάλη προσοχή συνολικά στον τομέα της πρακτικότητας, με το αυτοκίνητο να διαθέτει, για παράδειγμα, άφθονους χώρους για μικροπράγματα στο εσωτερικό, καθώς μάλιστα ο επιλογέας του κιβωτίου βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού, «απελευθερώνοντας» χώρο στην κονσόλα. Είναι εμφανές δε, ότι έχει δοθεί σημασία στη λεπτομέρεια, όπως π.χ. θέση ασύρματης φόρτισης κινητού κάτω από το ράφι στην κονσόλα ώστε να μην το αχρηστεύει για μεταφορά άλλων αντικειμένων, ένα 2ο μικρό ντουλαπάκι στο ταμπλό από τη μεριά του οδηγού κλπ. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι επίσης η αναδιπλούμενη πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού, που επιτρέπει την μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους. Πολύ καλή είναι επίσης η θέση οδήγησης, με αρκετές ρυθμίσεις που επιτρέπουν σε κάθε επείγον βολευτεί, ενώ αναβαθμισμένη είναι και η ποιότητα στο εσωτερικό, που φτάνει πλέον σχεδόν σε επίπεδα premium αυτοκινήτου.
H τιμή του νέου μοντέλου στην ισχυρότερη έκδοση με τον κινητήρα 1.5 από 37.900 ευρώ, ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού που ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργεί μια κίνηση αυτά τα επίπεδα, περιλαμβάνοντας ESP με hill holder και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού, σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης (και σε διασταύρωση) και αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου και πίσω κυκλοφορίας, σύστημα υποβοήθησης ελιγμού αποφυγής εμποδίου, σύστημα υποβοήθησης εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, 9 αερόσακους, αυτόματο τριζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός-πίσω, προσαρμοζόμενο cruise control, προβολείς τεχνολογίας LED, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, συρόμενα πίσω καθίσματα, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, ζάντες αλουμινίου, ράγες οροφής, σύστημα πολυμέσων με ψηφιακό ραδιόφωνο, (ασύρματη), Bluetooth, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, 2 θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, σύστημα start-stop κλπ. Θα επισημάνουμε επίσης ότι, σε αντίθεση με τα περισσότερα σχεδόν αυτοκίνητο της αγοράς σήμερα, το νέο Tiguan έχει ρεζέρβα (ανάγκης), στοιχείο κατά τη γνώμη μας ιδιαίτερα σημαντικό στην ελληνική πραγματικότητα. Τέλος, ένα άλλο στοιχείο που αξίζει να υπενθυμίσουμε είναι ότι, όπως όλα τα νέα VW, το Tiguan καλύπτεται από εγγύηση 4 ετών (ή 80.000 χιλιομέτρων), ενώ το σέρβις του γίνεται κάθε 2 χρόνια (ή 30.000 χιλιόμετρα).
Κινητήρας-κιβώτιο
Η προσθιοκίνητη ήπια υβριδική έκδοση της δοκιμής μας χρησιμοποιούσε το σύστημα με τον βενζινοκινητήρα 1.5 TSI στην ισχυρότερη έκδοσή του με τους 150 ίππους. Το υβριδικό σύστημα συμπληρώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια 13,5 kW (18,4 ίππων), που αναλαμβάνει την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από στάση και την υποβοήθησή του σε περίπτωση επιτάχυνσης. Η εντύπωση που μας άφησε είναι πολύ καλή (είχαμε άλλωστε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε κάθε είδους δρόμο, καθώς προηγήθηκε και η πανελλαδική δημοσιογραφική παρουσίαση του αυτοκινήτου στην ορεινή Αρκαδία), διαθέτοντας τη δύναμη και την ελαστικότητα για να καλύψει τις ανάγκες του αυτοκινήτου σε κάθε είδους δρόμο και για να προσφέρει εύκολη και ξεκούραστη οδήγηση. Οι επιδόσεις άλλωστε που προσφέρει στο αυτοκίνητο είναι απολύτως ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1''), εξασφαλίζοντας και την ασφάλεια στο προσπεράσματα. Πολύ καλή είναι και η συνεργασία του με του αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων, που είναι σωστά κλιμακωμένο και δεν αφήνει «κενά» στη λειτουργία του. Η κατανάλωση θα λέγαμε ότι είναι λογική για τη δύναμη και το μέγεθος του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα εκτός αστικού περιβάλλοντος (θα υπενθυμίσουμε ότι στη διαδρομή κατά τη δημοσιογραφική παρουσίαση, που περιείχε και ορεινά κομμάτια, είχαμε μέση κατανάλωση κάτω από 7 λίτρα/100 χλμ. με 3 άτομα στο αυτοκίνητο). Στην πόλη προφανώς είναι υψηλότερη, φτάνοντας εύκολα στα 9 λίτρα/100 χλμ., χωρίς και πάλι να είναι υπερβολική για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Οδηγώντας
Με τα επιπλέον χιλιόμετρα που διανύσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής του αυτοκινήτου, επιβεβαιώσαμε την αρχική μας αίσθηση μετά την οδήγησή του κατά τη δημοσιογραφική παρουσίαση, ότι η συμπεριφορά του είναι απολύτως προβλέψιμη και ασφαλής και η οδήγησή του εύκολη από οποιονδήποτε οδηγό. Το κράτημά του είναι καλό, οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι υπερβολικές για υπερυψωμένο αυτοκίνητο, η απόκρισή του στις εντολές του οδηγού αρκετά ακριβής, χάρη και στην ικανοποιητική αίσθηση και ακρίβεια του τιμονιού και τα φρένα είναι αποτελεσματικά. Σε όποιο είδος δρόμου κι αν το οδηγήσεις, ακολουθεί εύκολα την τροχιά που επιλέγεις, δεν σε αιφνιδιάζει με απρόβλεπτες αντιδράσεις και δεν σε κουράζει. Ταυτόχρονα, όμως, μετά την οδήγηση και στους δρόμους της Αθήνας και γύρω απ' αυτήν, που δεν φημίζονται για την ποιότητα του οδοστρώματος, επιβεβαιώσαμε και την ένσταση που είχαμε για τους τροχούς με τις ζάντες 19'', που είναι έξτρα για τις άλλες εκδόσεις, αλλά στάνταρ στην R-Line σαν αυτή της δοκιμής μας και συνδυάζονται με λάστιχα χαμηλού προφίλ (45). Έχουμε επισημάνει κι άλλες φορές ότι αυτά τα λάστιχα, που λόγω χαμηλού προφίλ έχουν πιο σκληρά πλαϊνά, τα οποία δεν βοηθούν στην αποτελεσματική «απορρόφηση» των ανωμαλιών του οδοστρώματος, δεν κολακεύουν κανένα αυτοκίνητο στους κακούς ελληνικούς δρόμους, μεταφέροντας περισσότερους κραδασμούς στο εσωτερικό. Κάτι που χειροτερεύει φυσικά την άνεση που προσφέρει το αυτοκίνητο στους επιβάτες, στοιχείο που δεν είναι αδιάφορο σε ένα οικογενειακό μοντέλο. Ευτυχώς όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις πλην της R-Line έχουν στάνταρ ζάντες 17'' με λάστιχα με προφίλ 55, αλλά και έξτρα ζάντες 18'', επίσης με λάστιχα με προφίλ 55, τα οποία κατά τη γνώμη μας είναι πολύ πιο κατάλληλα για τους ελληνικούς δρόμους.
Η προσθιοκίνητη ήπια υβριδική έκδοση της δοκιμής μας χρησιμοποιούσε το σύστημα με τον βενζινοκινητήρα 1.5 TSI στην ισχυρότερη έκδοσή του με τους 150 ίππους. Το υβριδικό σύστημα συμπληρώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια 13,5 kW (18,4 ίππων), που αναλαμβάνει την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από στάση και την υποβοήθησή του σε περίπτωση επιτάχυνσης. Η εντύπωση που μας άφησε είναι πολύ καλή (είχαμε άλλωστε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε κάθε είδους δρόμο, καθώς προηγήθηκε και η πανελλαδική δημοσιογραφική παρουσίαση του αυτοκινήτου στην ορεινή Αρκαδία), διαθέτοντας τη δύναμη και την ελαστικότητα για να καλύψει τις ανάγκες του αυτοκινήτου σε κάθε είδους δρόμο και για να προσφέρει εύκολη και ξεκούραστη οδήγηση. Οι επιδόσεις άλλωστε που προσφέρει στο αυτοκίνητο είναι απολύτως ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1''), εξασφαλίζοντας και την ασφάλεια στο προσπεράσματα. Πολύ καλή είναι και η συνεργασία του με του αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων, που είναι σωστά κλιμακωμένο και δεν αφήνει «κενά» στη λειτουργία του. Η κατανάλωση θα λέγαμε ότι είναι λογική για τη δύναμη και το μέγεθος του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα εκτός αστικού περιβάλλοντος (θα υπενθυμίσουμε ότι στη διαδρομή κατά τη δημοσιογραφική παρουσίαση, που περιείχε και ορεινά κομμάτια, είχαμε μέση κατανάλωση κάτω από 7 λίτρα/100 χλμ. με 3 άτομα στο αυτοκίνητο). Στην πόλη προφανώς είναι υψηλότερη, φτάνοντας εύκολα στα 9 λίτρα/100 χλμ., χωρίς και πάλι να είναι υπερβολική για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Οδηγώντας
Με τα επιπλέον χιλιόμετρα που διανύσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής του αυτοκινήτου, επιβεβαιώσαμε την αρχική μας αίσθηση μετά την οδήγησή του κατά τη δημοσιογραφική παρουσίαση, ότι η συμπεριφορά του είναι απολύτως προβλέψιμη και ασφαλής και η οδήγησή του εύκολη από οποιονδήποτε οδηγό. Το κράτημά του είναι καλό, οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι υπερβολικές για υπερυψωμένο αυτοκίνητο, η απόκρισή του στις εντολές του οδηγού αρκετά ακριβής, χάρη και στην ικανοποιητική αίσθηση και ακρίβεια του τιμονιού και τα φρένα είναι αποτελεσματικά. Σε όποιο είδος δρόμου κι αν το οδηγήσεις, ακολουθεί εύκολα την τροχιά που επιλέγεις, δεν σε αιφνιδιάζει με απρόβλεπτες αντιδράσεις και δεν σε κουράζει. Ταυτόχρονα, όμως, μετά την οδήγηση και στους δρόμους της Αθήνας και γύρω απ' αυτήν, που δεν φημίζονται για την ποιότητα του οδοστρώματος, επιβεβαιώσαμε και την ένσταση που είχαμε για τους τροχούς με τις ζάντες 19'', που είναι έξτρα για τις άλλες εκδόσεις, αλλά στάνταρ στην R-Line σαν αυτή της δοκιμής μας και συνδυάζονται με λάστιχα χαμηλού προφίλ (45). Έχουμε επισημάνει κι άλλες φορές ότι αυτά τα λάστιχα, που λόγω χαμηλού προφίλ έχουν πιο σκληρά πλαϊνά, τα οποία δεν βοηθούν στην αποτελεσματική «απορρόφηση» των ανωμαλιών του οδοστρώματος, δεν κολακεύουν κανένα αυτοκίνητο στους κακούς ελληνικούς δρόμους, μεταφέροντας περισσότερους κραδασμούς στο εσωτερικό. Κάτι που χειροτερεύει φυσικά την άνεση που προσφέρει το αυτοκίνητο στους επιβάτες, στοιχείο που δεν είναι αδιάφορο σε ένα οικογενειακό μοντέλο. Ευτυχώς όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις πλην της R-Line έχουν στάνταρ ζάντες 17'' με λάστιχα με προφίλ 55, αλλά και έξτρα ζάντες 18'', επίσης με λάστιχα με προφίλ 55, τα οποία κατά τη γνώμη μας είναι πολύ πιο κατάλληλα για τους ελληνικούς δρόμους.
YΠEP
- Κινητήρας
- Χώροι για επιβάτες και αποσκευές
- Ποιότητα
- Πρακτικότητα
- Οδική συμπεριφορά
- Εξοπλισμός
- Εγγύηση 4 ετών, σέρβις κάθε 2 χρόνια
- Κινητήρας
- Χώροι για επιβάτες και αποσκευές
- Ποιότητα
- Πρακτικότητα
- Οδική συμπεριφορά
- Εξοπλισμός
- Εγγύηση 4 ετών, σέρβις κάθε 2 χρόνια
KATA
- Μέτρια άνεση με τις ζάντες 19'' στην έκδοση R-Line
- «Τσιμπημένη» τιμή για το κοινό της μεσαίας τάξης
- Μέτρια άνεση με τις ζάντες 19'' στην έκδοση R-Line
- «Τσιμπημένη» τιμή για το κοινό της μεσαίας τάξης
Ο δυνατός κινητήρας ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες του αυτοκινήτου και η οδική συμπεριφορά δεν προβληματίζει ποτέ
Συμπέρασμα
Αναμφισβήτητα το Tiguan έχει πλέον αναβαθμιστεί αισθητά, προσφέροντας μία αίσθηση «καλού» αυτοκινήτου που πλησιάζει στα επίπεδα της premium κατηγορίας. Όχι μόνο από πλευράς ποιότητας, που είναι δεδομένη, αλλά και από πλευράς συνολικής αίσθησης στο δρόμο, με ένα καλό και αρκετά δυνατό κινητήρα, ένα καλό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μια οδική συμπεριφορά που δεν θα προβληματίσει και δεν θα δυσκολέψει κανένα. Ταυτόχρονα προσφέρει ήδη από τη «βασική» έκδοσή του ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, καλύτερο ίσως και από αυτό των βασικών εκδόσεων κάποιων premium αυτοκινήτων. Από την άλλη πλευρά έχει αυξηθεί και η τιμή του σε επίπεδα που μέχρι πριν λίγα χρόνια βρίσκονταν μόνο τα premium αυτοκίνητα. Η σημαντική αύξηση των τιμών είναι βέβαια ένα γενικό φαινόμενο στην αυτοκινητοβιομηχανία, αναπόφευκτα όμως όταν φτάνει σε επίπεδα πάνω από 35.000 ευρώ περιορίζει αρκετά στην Ελλάδα το κοινό στο οποίο απευθύνεται και μπορεί να τα διαθέσει.
Αναμφισβήτητα το Tiguan έχει πλέον αναβαθμιστεί αισθητά, προσφέροντας μία αίσθηση «καλού» αυτοκινήτου που πλησιάζει στα επίπεδα της premium κατηγορίας. Όχι μόνο από πλευράς ποιότητας, που είναι δεδομένη, αλλά και από πλευράς συνολικής αίσθησης στο δρόμο, με ένα καλό και αρκετά δυνατό κινητήρα, ένα καλό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μια οδική συμπεριφορά που δεν θα προβληματίσει και δεν θα δυσκολέψει κανένα. Ταυτόχρονα προσφέρει ήδη από τη «βασική» έκδοσή του ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, καλύτερο ίσως και από αυτό των βασικών εκδόσεων κάποιων premium αυτοκινήτων. Από την άλλη πλευρά έχει αυξηθεί και η τιμή του σε επίπεδα που μέχρι πριν λίγα χρόνια βρίσκονταν μόνο τα premium αυτοκίνητα. Η σημαντική αύξηση των τιμών είναι βέβαια ένα γενικό φαινόμενο στην αυτοκινητοβιομηχανία, αναπόφευκτα όμως όταν φτάνει σε επίπεδα πάνω από 35.000 ευρώ περιορίζει αρκετά στην Ελλάδα το κοινό στο οποίο απευθύνεται και μπορεί να τα διαθέσει.
Πάνος Φιλιππακόπουλος
Επίσημο Site https://www.vw.gr