ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::
Honda CR-V - 2.0 Hybrid 4WD
Αναβάθμιση και ανατίμηση! ..:: Σαββάτο, 31 Αυγούστου 2024 ::..
Μεγαλύτερο, πολύ ποιοτικό, δυνατό χωρίς υψηλή κατανάλωση, ευκολοδήγητο και ασφαλές, πολύ καλά εξοπλισμένο, πολιτισμένο στην άσφαλτο αλλά και με με ορισμένες εκτός δρόμου δυνατότητες στην τετρακίνητη έκδοσή του, το νέο CR-V έχει σχεδόν ανέβει κατηγορία, με τίμημα όμως και την ανάλογη «αναβάθμιση» της τιμής του
Ίσως το πιο αναγνωρίσιμο μοντέλο της Honda παγκοσμίως, το CR-V αντικαταστάθηκε πρόσφατα με μια νέα γενιά, που θα προσφέρεται στην Ευρώπη αποκλειστικά σε υβριδικές εκδόσεις. Το νέο μοντέλο είναι αρκετά μεγαλύτερο από το προηγούμενο, με μήκος που φτάνει τα 4,706 μ., ενώ αυξημένο κατά 40 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιό του, που φτάνει τα 2.700 χιλιοστά. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι η απόστασή του από το HR-V είναι πλέον τόσο μεγάλη, που δημιουργήθηκε ένα σημαντικό κενό ανάμεσα τους, για την κάλυψη του οποίου η Honda δημιούργησε ένα νέο ενδιάμεσο μοντέλο, το ZR-V. Το νέο CR-V προσφέρεται σε εκδόσεις με κίνηση στους 2 ή και στους 4 τροχούς και η δοκιμή μας αφορά την τετρακίνητη έκδοση.
Εσωτερικό
Είναι προφανές ότι ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο δεν μπορεί παρά να προσφέρει πολύ μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Οι επιβάτες, ακόμα και οι μεγαλόσωμοι, μεταφέρονται πολύ άνετα, χωρίς περιορισμούς για τα γόνατα και το κεφάλι τους, ενώ ο πολύ μεγάλος χώρος αποσκευών των 587 λίτρων υπερκαλύπτει τις ανάγκες ακόμα και μιας... απαιτητικής οικογένειας. Ακόμα και οι χώροι για μικροπράγματα στο εσωτερικό είναι αρκετοί (παρά τις όχι μεγάλες θήκες στις πόρτες) ολοκληρώνοντας έτσι μια πολύ καλή εικόνα στον τομέα της πρακτικότητας. Πολύ περισσότερο αφού αυτή η ευρυχωρία συνδυάζεται και με μια πολύ καλή θέση οδήγησης, με αρκετές ρυθμίσεις, που θα επιτρέψουν σε οποιονδήποτε οδηγό να βολευτεί. Εξίσου καλή είναι η εικόνα της ποιότητας στο ιδιαίτερα προσεγμένο εσωτερικό, που χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά, πολύ καλή συναρμολόγηση και πλήρη έλλειψη τριγμών και άλλων θορύβων, αλλά και καλή ηχομόνωση.
Η τιμή του αυτοκινήτου στη τετρακίνητη υβριδική έκδοση ξεκινάει από 55.900 ευρώ, με ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου και παρακολούθησης διασταυρώσεων, σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, σύστημα παρακολούθησης εντός της προσοχής, 11 αερόσακους, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, προσαρμοζόμενο cruise control, ηλεκτρικά καθίσματα εμπρός (με ρύθμιση οσφυϊκής στήριξης για τον οδηγό), θερμαινόμενο τιμόνι, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς τεχνολογίας LED, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή, ράγες οροφής, ζάντες αλουμινίου, υπολογιστή ταξιδιού, σύστημα πολυμέσων με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, 2 θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι, 2 επιπλέον θύρες USB πίσω, σύστημα πλοήγησης, ασύρματη φόρτιση κινητού, συναγερμό, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Θα παρατηρήσουμε μόνον την έλλειψη ρεζέρβας. Από την άλλη πλευρά. Σημαντικό όμως είναι και το γεγονός ότι το αυτοκίνητο καλύπτεται από εγγύηση 5 ετών (3 + 2 επέκταση) και αντίστοιχης διάρκειας οδική βοήθεια, ενώ με το νέο προωθητικό πρόγραμμα της αντιπροσωπείας προφέρεται δωρεάν σέρβις για 5 έτη (ή τα 5 πρώτα σέρβις, όποιο συμβεί πρώτο) και χρηματοδότηση με επιδοτούμενο επιτόκιο 2,9%.
Εσωτερικό
Είναι προφανές ότι ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο δεν μπορεί παρά να προσφέρει πολύ μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Οι επιβάτες, ακόμα και οι μεγαλόσωμοι, μεταφέρονται πολύ άνετα, χωρίς περιορισμούς για τα γόνατα και το κεφάλι τους, ενώ ο πολύ μεγάλος χώρος αποσκευών των 587 λίτρων υπερκαλύπτει τις ανάγκες ακόμα και μιας... απαιτητικής οικογένειας. Ακόμα και οι χώροι για μικροπράγματα στο εσωτερικό είναι αρκετοί (παρά τις όχι μεγάλες θήκες στις πόρτες) ολοκληρώνοντας έτσι μια πολύ καλή εικόνα στον τομέα της πρακτικότητας. Πολύ περισσότερο αφού αυτή η ευρυχωρία συνδυάζεται και με μια πολύ καλή θέση οδήγησης, με αρκετές ρυθμίσεις, που θα επιτρέψουν σε οποιονδήποτε οδηγό να βολευτεί. Εξίσου καλή είναι η εικόνα της ποιότητας στο ιδιαίτερα προσεγμένο εσωτερικό, που χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά, πολύ καλή συναρμολόγηση και πλήρη έλλειψη τριγμών και άλλων θορύβων, αλλά και καλή ηχομόνωση.
Η τιμή του αυτοκινήτου στη τετρακίνητη υβριδική έκδοση ξεκινάει από 55.900 ευρώ, με ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου και παρακολούθησης διασταυρώσεων, σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, σύστημα παρακολούθησης εντός της προσοχής, 11 αερόσακους, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, προσαρμοζόμενο cruise control, ηλεκτρικά καθίσματα εμπρός (με ρύθμιση οσφυϊκής στήριξης για τον οδηγό), θερμαινόμενο τιμόνι, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς τεχνολογίας LED, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή, ράγες οροφής, ζάντες αλουμινίου, υπολογιστή ταξιδιού, σύστημα πολυμέσων με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, 2 θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι, 2 επιπλέον θύρες USB πίσω, σύστημα πλοήγησης, ασύρματη φόρτιση κινητού, συναγερμό, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Θα παρατηρήσουμε μόνον την έλλειψη ρεζέρβας. Από την άλλη πλευρά. Σημαντικό όμως είναι και το γεγονός ότι το αυτοκίνητο καλύπτεται από εγγύηση 5 ετών (3 + 2 επέκταση) και αντίστοιχης διάρκειας οδική βοήθεια, ενώ με το νέο προωθητικό πρόγραμμα της αντιπροσωπείας προφέρεται δωρεάν σέρβις για 5 έτη (ή τα 5 πρώτα σέρβις, όποιο συμβεί πρώτο) και χρηματοδότηση με επιδοτούμενο επιτόκιο 2,9%.
Κινητήρας-κιβώτιο
Στην «απλή» υβριδική έκδοση της δοκιμής μας (υπάρχει και φορτιζόμενη) το αυτοκίνητο κινείται από την τελευταία γενιά του γνωστού πλήρως υβριδικού συστήματος e:HEV της Honda, που χρησιμοποιεί ένα 4κύλινδρο 2λιτρο βενζινοκινητήρα ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον, έχει υψηλή σχέση συμπίεσης (13,9:1) και αποδίδει 148 ίππους και χρησιμοποιείται κυρίως για την κίνηση ενός ηλεκτροκινητήρα/γεννήτριας. Αυτός παράγει ηλεκτρική ενέργεια για την τροφοδοσία του δεύτερου ηλεκτροκινητήρα των 184 ίππων, ο οποίος κινεί τους τροχούς. Σε περίπτωση που απαιτείται (π.χ. για μια ισχυρή επιτάχυνση) ο βενζινοκινητήρας μπορεί να συμμετάσχει και στην παροχή πρόσθετης ροπής στους τροχούς, μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα. Στην πράξη το σύνολο λειτουργεί πολύ ομαλά, προσφέρει επαρκή δύναμη για ένα τόσο μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο (1.806 κιλά), η οποία προσφέρει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,4''), που εξασφαλίζουν την απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια. Η οδήγηση είναι εύκολη και ξεκούραστη, το αυτοκίνητο μπορεί να μη παρουσιάζει το «τίναγμα» των τούρμπο στο πάτημα του γκαζιού, επιταχύνει όμως γραμμικά και σταθερά, χάρη και στην έλλειψη συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων (υπάρχει μία σχέση μετάδοσης), χωρίς να κομπιάζει, οπότε προσπερνάει άνετα και μπορεί να κινηθεί με αρκετά γρήγορους ρυθμούς αν το επιθυμεί ο οδηγός. Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, το μεγάλο πλεονέκτημα των υβριδικών συστημάτων είναι η σημαντική οικονομία σε αστικό περιβάλλον, όπου το CR-V μπορεί να κινείται με 6-6,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ πιο έξω από την πόλη η κατανάλωση αυξάνεται ανάλογα με το ρυθμό που ακολουθεί ο οδηγός. Σε ένα επαρχιακό δρόμο με 80-100 χλμ./ώρα μπορεί να συγκρατηθεί κάτω από το 7 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε πιο γρήγορους ρυθμούς αυξάνει περισσότερο (ας μη ξεχνάμε ότι τα SUV επηρεάζονται περισσότερο από τη μέτρια αεροδυναμική τους σε σχέση με τα σεντάν και χάτσμπακ) και πάλι όμως σε επίπεδα πολύ χαμηλότερα από αυτά που θα έβλεπε κανείς πριν 10 χρόνια σ' ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και ισχύος.
Οδηγώντας
Παρά το αυξημένο ύψος του και το μεγάλο βάρος του, το CR-V είναι καλά στημένο, προσφέροντας μια απολύτως προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, που δεν θα προβληματίσει κανένα οδηγό. Σίγουρα η τετρακίνηση βελτιώνει την κατευθυντικότητα, οπότε το αυτοκίνητο, που γενικά έχει καλό κράτημα και δεν παρουσιάζει απότομες αντιδράσεις, ακολουθεί είναι αρκετά μεγάλη ακρίβεια την τροχιά ο οδηγός, υποστρέφει πολύ προοδευτικά και δεν αιφνιδιάζει ποτέ. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση για SUV, οπότε βοηθάει ακόμα περισσότερο τον οδηγό, ενώ και τα φρένα είναι επαρκή, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας. Θα λέγαμε μόνο ότι αν και το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, το οποίο μάλιστα ρυθμίζεται σε 4 επίπεδα, αφήνοντας το γκάζι ακόμα και στο 4ο επίπεδο η επιβράδυνση είναι λιγότερο ισχυρή από ότι στα περισσότερα αυτοκίνητο με παρόμοιο σύστημα, οπότε χρειάζεται μεγαλύτερη συμμετοχή των φρένων, που δεν λειτουργούν απλώς επικουρικά, αλλά αναλαμβάνουν την κύρια αποστολή της επιβράδυνσης. Η ποιότητα κύλισης και η άνεση βρίσκονται σε αρκετά καλά επίπεδα, τηρουμένων βεβαίως των αναλογιών, με δεδομένο ότι μιλάμε για ένα υπερυψωμένο τετρακίνητο SUV, που αναπόφευκτα έχει και πιο σφιχτές αναρτήσεις σε σύγκριση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Σε ό,τι αφορά την κίνηση εκτός δρόμου, προφανώς ένα SUV δεν είναι «καθαρόαιμο» εκτός δρόμου, ώστε να περνάει και στην πιο ανώμαλη και ολισθηρή επιφάνεια, οι δυνατότητές του όμως δεν είναι ανύπαρκτες, χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος (20 εκατοστά), την τετρακίνηση που ρυθμίζει αρκετά αποτελεσματικά την κατανομή της ροπής στους δύο άξονες, την έλλειψη αλλαγών ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά συστήματα (υπάρχει και σύστημα ελέγχου κατάβασης). Προσφέροντας έτσι δυνατότητες που θα καλύψουν πολλούς οδηγούς σε μια εκδρομή στη φύση χωρίς υπερβολές.
Στην «απλή» υβριδική έκδοση της δοκιμής μας (υπάρχει και φορτιζόμενη) το αυτοκίνητο κινείται από την τελευταία γενιά του γνωστού πλήρως υβριδικού συστήματος e:HEV της Honda, που χρησιμοποιεί ένα 4κύλινδρο 2λιτρο βενζινοκινητήρα ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον, έχει υψηλή σχέση συμπίεσης (13,9:1) και αποδίδει 148 ίππους και χρησιμοποιείται κυρίως για την κίνηση ενός ηλεκτροκινητήρα/γεννήτριας. Αυτός παράγει ηλεκτρική ενέργεια για την τροφοδοσία του δεύτερου ηλεκτροκινητήρα των 184 ίππων, ο οποίος κινεί τους τροχούς. Σε περίπτωση που απαιτείται (π.χ. για μια ισχυρή επιτάχυνση) ο βενζινοκινητήρας μπορεί να συμμετάσχει και στην παροχή πρόσθετης ροπής στους τροχούς, μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα. Στην πράξη το σύνολο λειτουργεί πολύ ομαλά, προσφέρει επαρκή δύναμη για ένα τόσο μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο (1.806 κιλά), η οποία προσφέρει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,4''), που εξασφαλίζουν την απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια. Η οδήγηση είναι εύκολη και ξεκούραστη, το αυτοκίνητο μπορεί να μη παρουσιάζει το «τίναγμα» των τούρμπο στο πάτημα του γκαζιού, επιταχύνει όμως γραμμικά και σταθερά, χάρη και στην έλλειψη συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων (υπάρχει μία σχέση μετάδοσης), χωρίς να κομπιάζει, οπότε προσπερνάει άνετα και μπορεί να κινηθεί με αρκετά γρήγορους ρυθμούς αν το επιθυμεί ο οδηγός. Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, το μεγάλο πλεονέκτημα των υβριδικών συστημάτων είναι η σημαντική οικονομία σε αστικό περιβάλλον, όπου το CR-V μπορεί να κινείται με 6-6,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ πιο έξω από την πόλη η κατανάλωση αυξάνεται ανάλογα με το ρυθμό που ακολουθεί ο οδηγός. Σε ένα επαρχιακό δρόμο με 80-100 χλμ./ώρα μπορεί να συγκρατηθεί κάτω από το 7 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε πιο γρήγορους ρυθμούς αυξάνει περισσότερο (ας μη ξεχνάμε ότι τα SUV επηρεάζονται περισσότερο από τη μέτρια αεροδυναμική τους σε σχέση με τα σεντάν και χάτσμπακ) και πάλι όμως σε επίπεδα πολύ χαμηλότερα από αυτά που θα έβλεπε κανείς πριν 10 χρόνια σ' ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και ισχύος.
Οδηγώντας
Παρά το αυξημένο ύψος του και το μεγάλο βάρος του, το CR-V είναι καλά στημένο, προσφέροντας μια απολύτως προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, που δεν θα προβληματίσει κανένα οδηγό. Σίγουρα η τετρακίνηση βελτιώνει την κατευθυντικότητα, οπότε το αυτοκίνητο, που γενικά έχει καλό κράτημα και δεν παρουσιάζει απότομες αντιδράσεις, ακολουθεί είναι αρκετά μεγάλη ακρίβεια την τροχιά ο οδηγός, υποστρέφει πολύ προοδευτικά και δεν αιφνιδιάζει ποτέ. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση για SUV, οπότε βοηθάει ακόμα περισσότερο τον οδηγό, ενώ και τα φρένα είναι επαρκή, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας. Θα λέγαμε μόνο ότι αν και το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, το οποίο μάλιστα ρυθμίζεται σε 4 επίπεδα, αφήνοντας το γκάζι ακόμα και στο 4ο επίπεδο η επιβράδυνση είναι λιγότερο ισχυρή από ότι στα περισσότερα αυτοκίνητο με παρόμοιο σύστημα, οπότε χρειάζεται μεγαλύτερη συμμετοχή των φρένων, που δεν λειτουργούν απλώς επικουρικά, αλλά αναλαμβάνουν την κύρια αποστολή της επιβράδυνσης. Η ποιότητα κύλισης και η άνεση βρίσκονται σε αρκετά καλά επίπεδα, τηρουμένων βεβαίως των αναλογιών, με δεδομένο ότι μιλάμε για ένα υπερυψωμένο τετρακίνητο SUV, που αναπόφευκτα έχει και πιο σφιχτές αναρτήσεις σε σύγκριση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Σε ό,τι αφορά την κίνηση εκτός δρόμου, προφανώς ένα SUV δεν είναι «καθαρόαιμο» εκτός δρόμου, ώστε να περνάει και στην πιο ανώμαλη και ολισθηρή επιφάνεια, οι δυνατότητές του όμως δεν είναι ανύπαρκτες, χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος (20 εκατοστά), την τετρακίνηση που ρυθμίζει αρκετά αποτελεσματικά την κατανομή της ροπής στους δύο άξονες, την έλλειψη αλλαγών ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά συστήματα (υπάρχει και σύστημα ελέγχου κατάβασης). Προσφέροντας έτσι δυνατότητες που θα καλύψουν πολλούς οδηγούς σε μια εκδρομή στη φύση χωρίς υπερβολές.
YΠEP
- Πολύ καλό υβριδικό σύστημα
- Ποιότητα υψηλού επιπέδου
- Μεγάλοι χώροι
- Πλούσιος εξοπλισμός
- Ύπαρξη τετρακίνησης
- Δωρεάν σέρβις 5 ετών, 2 χρόνια επέκταση εγγύησης
- Πολύ καλό υβριδικό σύστημα
- Ποιότητα υψηλού επιπέδου
- Μεγάλοι χώροι
- Πλούσιος εξοπλισμός
- Ύπαρξη τετρακίνησης
- Δωρεάν σέρβις 5 ετών, 2 χρόνια επέκταση εγγύησης
KATA
-Έλλειψη ρεζέρβας
- Αυξημένη τιμή
- Μέτρια επιβράδυνση κατά την ανάκτηση ενέργειας
-Έλλειψη ρεζέρβας
- Αυξημένη τιμή
- Μέτρια επιβράδυνση κατά την ανάκτηση ενέργειας
Καλές επιδόσεις χωρίς υψηλή κατανάλωση και καλή οδική συμπεριφορά, χάρη και στην τετρακίνηση
Συμπέρασμα
Το γεγονός είναι ότι το CR-V αναβαθμίστηκε στη νέα γενιά του και είναι πλέον ένα μεγάλο ποιοτικό αυτοκίνητο με άφθονους χώρους για οικογενειακή χρήση, καλά οδικά χαρακτηριστικά, ένα καλό υβριδικό σύστημα που εξασφαλίζει αρκετά καλές επιδόσεις με όχι υψηλή κατανάλωση, ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και -στην τετρακίνητη έκδοση- προσφέρει και κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες. Το τίμημα, όπως δυστυχώς συμβαίνει πλέον με τα υβριδικά αυτοκίνητα, ιδιαίτερα αυτά που έχουν ένα αρκετά «ψαγμένο» πλήρες υβριδικό σύστημα, είναι ότι η τιμή του ανεβαίνει αρκετά ψηλά. Με αποτέλεσμα να περιορίζει πλέον αρκετά το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Το γεγονός είναι ότι το CR-V αναβαθμίστηκε στη νέα γενιά του και είναι πλέον ένα μεγάλο ποιοτικό αυτοκίνητο με άφθονους χώρους για οικογενειακή χρήση, καλά οδικά χαρακτηριστικά, ένα καλό υβριδικό σύστημα που εξασφαλίζει αρκετά καλές επιδόσεις με όχι υψηλή κατανάλωση, ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και -στην τετρακίνητη έκδοση- προσφέρει και κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες. Το τίμημα, όπως δυστυχώς συμβαίνει πλέον με τα υβριδικά αυτοκίνητα, ιδιαίτερα αυτά που έχουν ένα αρκετά «ψαγμένο» πλήρες υβριδικό σύστημα, είναι ότι η τιμή του ανεβαίνει αρκετά ψηλά. Με αποτέλεσμα να περιορίζει πλέον αρκετά το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Πάνος Φιλιππακόπουλος
Επίσημο Site https://www.honda.gr