ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::
Renault Austral - E-Tech Full Hybrid
Υβριδικά προσόντα με αυξημένη τιμή ..:: Σαββάτο, 24 Αυγούστου 2024 ::..
Η πλήρως υβριδική έκδοση του μικρομεσαίου SUV της Renault, διαθέτει όλα τα προσόντα του μοντέλου -χώρους, πρακτικότητα, ποιότητα, καλά οδικά χαρακτηριστικά, πλούσιο εξοπλισμό- προσφέροντας χάρη στο πολύ καλό υβριδικό σύστημα ακόμα καλύτερες επιδόσεις από την ήπια υβριδική έκδοση και αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση -ιδιαίτερα στην πόλη- με τίμημα την αυξημένη τιμή
Το νέο μικρομεσαίο SUV της Renault είναι φυσικά πλήρως προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής και δεν θα ήταν δυνατόν να μη προσφέρεται και με ένα πλήρως υβριδικό σύστημα, δεδομένου άλλωστε και ότι η Renault έχει αυτήν τη στιγμή ένα από τα καλύτερα συστήματα του είδους. Μετά λοιπόν την δοκιμή της ισχυρότερης ήπιας υβριδικής έκδοσης, δοκιμάσαμε τώρα και την πλήρως υβριδική. Υπενθυμίζουμε ότι το Austral είναι ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο, που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-CD της γαλλικής εταιρείας, έχει μήκος 4,51 μ. και μεταξόνιο 2.667 χιλιοστών.
Εσωτερικό
Οι γενναιόδωρες διαστάσεις του αυτοκινήτου προδιαθέτουν και για τους γενναιόδωρους χώρους που προσφέρει στο εσωτερικό του για τους επιβάτες, συνδυάζοντάς τους και με ένα χώρο αποσκευών 433 λίτρων, μικρότερο από τα 500 λίτρα των εκδόσεων χωρίς το πλήρως υβριδικό σύστημα, αλλά και πάλι απολύτως επαρκή για να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας. Πολύ περισσότερο αφού το εσωτερικό προσφέρει και μια αρκετά μεγάλη ευελιξία στη διαμόρφωση της κατανομής των χώρων, καθώς το διαιρούμενο πίσω κάθισμα είναι ρυθμιζόμενο κατά μήκος, επιτρέποντας έτσι την αντίστοιχη αυξομείωση των χώρων αποσκευών (που φτάνει μέχρι τα 555 λίτρα) και επιβατών. Οι άφθονοι χώροι για μικροπράγματα που υπάρχουν στο εσωτερικό συμπληρώνουν μια πολύ καλή εικόνα στον τομέα της πρακτικότητας. Εξίσου καλή είναι εικόνα και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής και υλικών, που είναι υψηλού επιπέδου, σχεδόν σε επίπεδα premium αυτοκινήτου. Τέλος, αρκετά καλή είναι η θέση οδήγησης, η ρύθμιση της πλάτης του καθίσματος όμως είναι κλιμακωτή και όχι συνεχής, άρα μπορεί ορισμένοι οδηγοί να μη βρουν με απόλυτη ακρίβεια τη θέση που τους βολεύει. Το εσωτερικό είναι επίσης σύγχρονα τεχνολογικά, μια μεγάλη κάθετη οθόνη να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, με αρκετές θύρες USB για να καλύπτουν τις ανάγκες των επιβατών, θα λέγαμε όμως ότι δεν μας ενθουσίασε η συμβατότητα με το Apple CarPlay, που δεν είναι από τις κορυφαίες. Ίσως να παίζει ρόλο σ' αυτό το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται λογισμικό Google για την παροχή πολλών υπηρεσιών συνδεσιμότητας. Θα παρατηρήσουμε επίσης ότι ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων είναι ένας μοχλός τοποθετημένος στη δεξιά πλευρά της κολόνας του τιμονιού, δημιουργώντας ένα κάποιο «συνωστισμό» χειριστηρίων στη συγκεκριμένη θέση που χρειάζεται εξοικείωση, καθώς από την ίδια πλευρά υπάρχει επιπλέον -εκτός από τον συνηθισμένο μοχλό των καθαριστήρων- κι ένας επιπλέον μοχλός απ' όπου ρυθμίζεται το ηχοσύστημα!
Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινάει από 45.700 ευρώ, με ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και δικύκλων, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα ελέγχου οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, σύστημα ανίχνευσης απόσπασης προσοχής, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, 7 αερόσακους (ο 7ος είναι κεντρικός αερόσακος εμπρός), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, στάνταρ αυτόματους προβολείς τεχνολογίας LED, λειτουργία φώτων ως προβολείς ομίχλης, cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός, πλαϊνούς και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth, συμβατότητα με Apple Car Play και Android Auto, 2 θύρες USB εμπρός και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης, 2 θύρες USB πίσω για φόρτιση, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Σε αντίθεση μάλιστα με πολλά αυτοκίνητα της σημερινής αγοράς, υπάρχει και ρεζέρβα ανάγκης (εκτός από τις εκδόσεις με το έξτρα σύστημα τετραδιεύθυνσης), στοιχειό που κατά τη γνώμη μας είναι σημαντικό στην ελληνική πραγματικότητα.
Εσωτερικό
Οι γενναιόδωρες διαστάσεις του αυτοκινήτου προδιαθέτουν και για τους γενναιόδωρους χώρους που προσφέρει στο εσωτερικό του για τους επιβάτες, συνδυάζοντάς τους και με ένα χώρο αποσκευών 433 λίτρων, μικρότερο από τα 500 λίτρα των εκδόσεων χωρίς το πλήρως υβριδικό σύστημα, αλλά και πάλι απολύτως επαρκή για να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας. Πολύ περισσότερο αφού το εσωτερικό προσφέρει και μια αρκετά μεγάλη ευελιξία στη διαμόρφωση της κατανομής των χώρων, καθώς το διαιρούμενο πίσω κάθισμα είναι ρυθμιζόμενο κατά μήκος, επιτρέποντας έτσι την αντίστοιχη αυξομείωση των χώρων αποσκευών (που φτάνει μέχρι τα 555 λίτρα) και επιβατών. Οι άφθονοι χώροι για μικροπράγματα που υπάρχουν στο εσωτερικό συμπληρώνουν μια πολύ καλή εικόνα στον τομέα της πρακτικότητας. Εξίσου καλή είναι εικόνα και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής και υλικών, που είναι υψηλού επιπέδου, σχεδόν σε επίπεδα premium αυτοκινήτου. Τέλος, αρκετά καλή είναι η θέση οδήγησης, η ρύθμιση της πλάτης του καθίσματος όμως είναι κλιμακωτή και όχι συνεχής, άρα μπορεί ορισμένοι οδηγοί να μη βρουν με απόλυτη ακρίβεια τη θέση που τους βολεύει. Το εσωτερικό είναι επίσης σύγχρονα τεχνολογικά, μια μεγάλη κάθετη οθόνη να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, με αρκετές θύρες USB για να καλύπτουν τις ανάγκες των επιβατών, θα λέγαμε όμως ότι δεν μας ενθουσίασε η συμβατότητα με το Apple CarPlay, που δεν είναι από τις κορυφαίες. Ίσως να παίζει ρόλο σ' αυτό το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται λογισμικό Google για την παροχή πολλών υπηρεσιών συνδεσιμότητας. Θα παρατηρήσουμε επίσης ότι ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων είναι ένας μοχλός τοποθετημένος στη δεξιά πλευρά της κολόνας του τιμονιού, δημιουργώντας ένα κάποιο «συνωστισμό» χειριστηρίων στη συγκεκριμένη θέση που χρειάζεται εξοικείωση, καθώς από την ίδια πλευρά υπάρχει επιπλέον -εκτός από τον συνηθισμένο μοχλό των καθαριστήρων- κι ένας επιπλέον μοχλός απ' όπου ρυθμίζεται το ηχοσύστημα!
Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινάει από 45.700 ευρώ, με ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και δικύκλων, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα ελέγχου οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, σύστημα ανίχνευσης απόσπασης προσοχής, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, 7 αερόσακους (ο 7ος είναι κεντρικός αερόσακος εμπρός), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, στάνταρ αυτόματους προβολείς τεχνολογίας LED, λειτουργία φώτων ως προβολείς ομίχλης, cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός, πλαϊνούς και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth, συμβατότητα με Apple Car Play και Android Auto, 2 θύρες USB εμπρός και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης, 2 θύρες USB πίσω για φόρτιση, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Σε αντίθεση μάλιστα με πολλά αυτοκίνητα της σημερινής αγοράς, υπάρχει και ρεζέρβα ανάγκης (εκτός από τις εκδόσεις με το έξτρα σύστημα τετραδιεύθυνσης), στοιχειό που κατά τη γνώμη μας είναι σημαντικό στην ελληνική πραγματικότητα.
Κινητήρας-κιβώτιο
Στην πλήρως υβριδική έκδοση του Austral χρησιμοποιείται ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 με 130 ίππους, που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, 50 και 20 ίππων αντίστοιχα, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 200 ίππων. Ο πρώτος απ' αυτούς κινεί τους τροχούς και ο δεύτερος είναι μίζα/γεννήτρια που φορτίζει και τη μπαταρία. Το όλο σύστημα συμπληρώνεται από το ιδιαίτερο αυτόματο κιβώτιο των υβριδικών Renault, που διαθέτει 2 ταχύτητες για τον ηλεκτροκινητήρα και 4 ταχύτητες για το βενζινοκινητήρα, προσφέροντας έτσι ένα πολύ μεγάλο αριθμό συνδυασμών, ώστε να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις εκάστοτε συνθήκες. Το ξεκίνημα γίνεται πάντα ηλεκτρικά και το σύστημα μπορεί να επιλέγει τη λειτουργία μόνο του θερμικού κινητήρα, ή του ηλεκτροκινητήρα, ή και των δύο ταυτόχρονα, ανάλογα με τις συνθήκες. Σύμφωνα με την εταιρεία το σύστημα μπορεί να επιτρέψει την ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινήτου μέχρι και στο 80% του χρόνου κίνησης στην πόλη, καθώς ο βενζινοκινητήρας, όταν δεν χρειάζεται αυξημένη ισχύς, μπορεί να χρησιμοποιείται μόνο για τη φόρτιση της μπαταρίας και την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους τροχούς. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση με 4 επίπεδα έντασης.
Στην πράξη το σύστημα λειτουργεί πολύ ομαλά χωρίς να κάνει αισθητή τη μετάβαση από τον ένα τρόπο λειτουργίας στον άλλο, προσφέροντας απολύτως επαρκή δύναμη στο αυτοκίνητο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις κάθε διαδρομής ακόμα και όταν είναι φορτωμένο, με τις καλές επιδόσεις του (0-100 χλμ./ώρα σε 8,4'') να εξασφαλίζουν την απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια. Το σημαντικό είναι ότι όλα αυτά γίνονται με μια εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση. Η μέση κατανάλωση για το σύνολο της δοκιμής μας ήταν μόλις 5,8 λίτρα/100 χλμ., τιμή που μπορεί να πέσει ακόμα περισσότερο στην πόλη, όπου το υβριδικό σύστημα αξιοποιεί ακόμα καλύτερα την ηλεκτρική συνιστώσα του και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Όλα αυτά αντανακλώνται και στις πολύ χαμηλές εκπομπές CO2, μόλις 104-106 g/km, που εξασφαλίζουν απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας. Επίσης η τόσο χαμηλή κατανάλωση συνεπάγεται ότι το ρεζερβουάρ των 55 λίτρων προσφέρει μια πολύ μεγάλη αυτονομία, μεγαλύτερη από αυτήν οποιουδήποτε ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Οδηγώντας
Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης, με την οδική συμπεριφορά του να ικανοποιεί απόλυτα με δεδομένο το χαρακτήρα του ως SUV, έχοντας καλό κράτημα, πολύ προοδευτική υποστροφή όταν έρχονται τα όρια της πρόσφυσης και παντελή έλλειψη απρόβλεπτων αντιδράσεων. Προφανώς λόγω του υπερυψωμένου αμαξώματος δεν έχει σπορ χαρακτήρα, αλλά και δεν προβληματίζει όταν οδηγός ανεβάσει ρυθμό. Για να συγκρατηθούν οι κλίσεις του αμαξώματος σε αποδεκτά επίπεδα και να επιτευχθεί αυτή η καλή συμπεριφορά, ο συμβιβασμός που έγινε είναι η πιο «σφιχτή» ρύθμιση των αναρτήσεων, γεγονός επιτρέπει ικανοποιητική μεν άνεση, όχι όμως στα κορυφαία επίπεδα των παλαιότερων Renault (και του Kadjar). Το τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και είναι αρκετά ακριβές, ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά (αν και όχι με σπουδαία αίσθηση, κάτι αρκετά συνηθισμένο στα υβριδικά αυτοκίνητα με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα), λειτουργούν άλλωστε επικουρικά όταν έχει επιλεγεί το μέγιστο επίπεδο ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, που επιβραδύνει άμεσα το αυτοκίνητο όταν αφήσει ο οδηγός το γκάζι. Με το σύστημα τετραδιεύθυνσης που προσφέρεται ως έξτρα στην πλουσιότερη έκδοση εξοπλισμού, υπάρχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, οπότε συνολικά το αυτοκίνητο έχει ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης, πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού και φυσικά αυξημένη ευελιξία στους επιτόπιους ελιγμούς λόγω μικρότερου κύκλου στροφής κατά 1,3 μ.
Στην πλήρως υβριδική έκδοση του Austral χρησιμοποιείται ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 με 130 ίππους, που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, 50 και 20 ίππων αντίστοιχα, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 200 ίππων. Ο πρώτος απ' αυτούς κινεί τους τροχούς και ο δεύτερος είναι μίζα/γεννήτρια που φορτίζει και τη μπαταρία. Το όλο σύστημα συμπληρώνεται από το ιδιαίτερο αυτόματο κιβώτιο των υβριδικών Renault, που διαθέτει 2 ταχύτητες για τον ηλεκτροκινητήρα και 4 ταχύτητες για το βενζινοκινητήρα, προσφέροντας έτσι ένα πολύ μεγάλο αριθμό συνδυασμών, ώστε να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις εκάστοτε συνθήκες. Το ξεκίνημα γίνεται πάντα ηλεκτρικά και το σύστημα μπορεί να επιλέγει τη λειτουργία μόνο του θερμικού κινητήρα, ή του ηλεκτροκινητήρα, ή και των δύο ταυτόχρονα, ανάλογα με τις συνθήκες. Σύμφωνα με την εταιρεία το σύστημα μπορεί να επιτρέψει την ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινήτου μέχρι και στο 80% του χρόνου κίνησης στην πόλη, καθώς ο βενζινοκινητήρας, όταν δεν χρειάζεται αυξημένη ισχύς, μπορεί να χρησιμοποιείται μόνο για τη φόρτιση της μπαταρίας και την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους τροχούς. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση με 4 επίπεδα έντασης.
Στην πράξη το σύστημα λειτουργεί πολύ ομαλά χωρίς να κάνει αισθητή τη μετάβαση από τον ένα τρόπο λειτουργίας στον άλλο, προσφέροντας απολύτως επαρκή δύναμη στο αυτοκίνητο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις κάθε διαδρομής ακόμα και όταν είναι φορτωμένο, με τις καλές επιδόσεις του (0-100 χλμ./ώρα σε 8,4'') να εξασφαλίζουν την απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια. Το σημαντικό είναι ότι όλα αυτά γίνονται με μια εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση. Η μέση κατανάλωση για το σύνολο της δοκιμής μας ήταν μόλις 5,8 λίτρα/100 χλμ., τιμή που μπορεί να πέσει ακόμα περισσότερο στην πόλη, όπου το υβριδικό σύστημα αξιοποιεί ακόμα καλύτερα την ηλεκτρική συνιστώσα του και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Όλα αυτά αντανακλώνται και στις πολύ χαμηλές εκπομπές CO2, μόλις 104-106 g/km, που εξασφαλίζουν απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας. Επίσης η τόσο χαμηλή κατανάλωση συνεπάγεται ότι το ρεζερβουάρ των 55 λίτρων προσφέρει μια πολύ μεγάλη αυτονομία, μεγαλύτερη από αυτήν οποιουδήποτε ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Οδηγώντας
Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης, με την οδική συμπεριφορά του να ικανοποιεί απόλυτα με δεδομένο το χαρακτήρα του ως SUV, έχοντας καλό κράτημα, πολύ προοδευτική υποστροφή όταν έρχονται τα όρια της πρόσφυσης και παντελή έλλειψη απρόβλεπτων αντιδράσεων. Προφανώς λόγω του υπερυψωμένου αμαξώματος δεν έχει σπορ χαρακτήρα, αλλά και δεν προβληματίζει όταν οδηγός ανεβάσει ρυθμό. Για να συγκρατηθούν οι κλίσεις του αμαξώματος σε αποδεκτά επίπεδα και να επιτευχθεί αυτή η καλή συμπεριφορά, ο συμβιβασμός που έγινε είναι η πιο «σφιχτή» ρύθμιση των αναρτήσεων, γεγονός επιτρέπει ικανοποιητική μεν άνεση, όχι όμως στα κορυφαία επίπεδα των παλαιότερων Renault (και του Kadjar). Το τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και είναι αρκετά ακριβές, ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά (αν και όχι με σπουδαία αίσθηση, κάτι αρκετά συνηθισμένο στα υβριδικά αυτοκίνητα με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα), λειτουργούν άλλωστε επικουρικά όταν έχει επιλεγεί το μέγιστο επίπεδο ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, που επιβραδύνει άμεσα το αυτοκίνητο όταν αφήσει ο οδηγός το γκάζι. Με το σύστημα τετραδιεύθυνσης που προσφέρεται ως έξτρα στην πλουσιότερη έκδοση εξοπλισμού, υπάρχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, οπότε συνολικά το αυτοκίνητο έχει ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης, πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού και φυσικά αυξημένη ευελιξία στους επιτόπιους ελιγμούς λόγω μικρότερου κύκλου στροφής κατά 1,3 μ.
YΠEP
- Χώροι
- Ποιότητα
- Πρακτικότητα
- Δύναμη-ελαστικότητα
- Καλή οδική συμπεριφορά για SUV
- Εξοπλισμός
- Κατανάλωση
- Απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας
- Χώροι
- Ποιότητα
- Πρακτικότητα
- Δύναμη-ελαστικότητα
- Καλή οδική συμπεριφορά για SUV
- Εξοπλισμός
- Κατανάλωση
- Απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας
KATA
- Κλιμακωτή ρύθμιση πλάτης
- «Συνωστισμός» χειριστηρίων στη δεξιά πλευρά της κολόνας του τιμονιού
- Μικρότερος χώρος αποσκευών από τις συμβατικές εκδόσεις
- Αυξημένη τιμή
- Κλιμακωτή ρύθμιση πλάτης
- «Συνωστισμός» χειριστηρίων στη δεξιά πλευρά της κολόνας του τιμονιού
- Μικρότερος χώρος αποσκευών από τις συμβατικές εκδόσεις
- Αυξημένη τιμή
Ασφαλές και πολιτισμένο στο δρόμο, το υβριδικό Austral προσφέρει καλές επιδόσεις με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση
Συμπέρασμα
Έχοντας ήδη δοκιμάσει την ισχυρότερη από τις ήπιες υβριδικές εκδόσεις του Austral, είχαμε ξεκαθαρίσει ότι κατά τη γνώμη μας είναι συνολικά ένα πολύ καλό οικογενειακό SUV, με χώρους, ποιότητα, πρακτικότητα, πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά και πλούσιο εξοπλισμό. Η πλήρως υβριδική έκδοση προσφέρει λίγο καλύτερες επιδόσεις στην πράξη και σημαντικά μειωμένη κατανάλωση. Είναι όμως και αρκετά ακριβότερη (κατά 7.000 ευρώ περίπου). Οπότε η επιλογή ανάμεσα στα δύο εξαρτάται πλέον από τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός και φυσικά από τις προσωπικές του συνήθειες σε ό,τι αφορά την οδήγηση (οδήγηση κυρίως στην πόλη, όπου η διαφορά κατανάλωσης είναι μεγαλύτερη, ή σε ανοιχτό δρόμο, αριθμός διανυόμενων χιλιομέτρων κάθε χρόνο κλπ.)
Έχοντας ήδη δοκιμάσει την ισχυρότερη από τις ήπιες υβριδικές εκδόσεις του Austral, είχαμε ξεκαθαρίσει ότι κατά τη γνώμη μας είναι συνολικά ένα πολύ καλό οικογενειακό SUV, με χώρους, ποιότητα, πρακτικότητα, πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά και πλούσιο εξοπλισμό. Η πλήρως υβριδική έκδοση προσφέρει λίγο καλύτερες επιδόσεις στην πράξη και σημαντικά μειωμένη κατανάλωση. Είναι όμως και αρκετά ακριβότερη (κατά 7.000 ευρώ περίπου). Οπότε η επιλογή ανάμεσα στα δύο εξαρτάται πλέον από τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός και φυσικά από τις προσωπικές του συνήθειες σε ό,τι αφορά την οδήγηση (οδήγηση κυρίως στην πόλη, όπου η διαφορά κατανάλωσης είναι μεγαλύτερη, ή σε ανοιχτό δρόμο, αριθμός διανυόμενων χιλιομέτρων κάθε χρόνο κλπ.)
Πάνος Φιλιππακόπουλος
Επίσημο Site https://www.renault.com.gr