ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::
Toyota C-HR - 2.0 Hybrid 4x4
Καλύτερο και ακόμα πιο ποιοτικό ..:: Σαββάτο, 20 Ιουλίου 2024 ::..
Δεύτερη γενιά για το μικρομεσαίο SUV της Toyota, με ακόμα πιο «επιθετικό» στιλ, ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα, καλά οδικά χαρακτηριστικά και μία τετρακίνητη έκδοση που συνδυάζει καλές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση
Το C-HR σχεδιάστηκε εξαρχής από την Toyota ουσιαστικά για την ευρωπαϊκή αγορά, η πορεία του ήταν πετυχημένη, η κατηγορία στην οποία ανήκει έχει μεγάλη ζήτηση, οπότε ήταν αυτονόητη η δημιουργία ενός μοντέλου για την αντικατάστασή του όταν... ήλθε το πλήρωμα του χρόνου! Ενός νέου μοντέλου προσαρμοσμένου φυσικά στις νέες εξελίξεις του εξηλεκτρισμού, της συνδεσιμότητας και των κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων. Ενός εξηλεκτρισμού, όπως τον αντιλαμβάνεται η Toyota, που πιστεύει (όχι αδίκως!) ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν μπορούν ακόμα να αντικαταστήσουν ολοκληρωτικά τα συμβατικά κι ότι η πιο κατάλληλη «ενδιάμεση» λύση εξηλεκτρισμού είναι τα υβριδικά. Με δεδομένο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται αυτήν τη στιγμή σε μια μεταβατική εποχή, οπότε το κόστος των νέων -μη αμιγώς ηλεκτρικών- μοντέλων πρέπει να διατηρηθεί σε λογικά επίπεδα εν αναμονή μιας πιο καθαρής εικόνας για τη κατεύθυνση της αυτοκινητοβιομηχανίας, η ιαπωνική εταιρεία προσπάθησε να συγκρατήσει σε λογικά επίπεδα το κόστος της νέας γενιάς C-HR. Έτσι το νέο μοντέλο βασίστηκε στην ίδια πλατφόρμα με το προηγούμενο, οπότε έχει και τις ίδιες διαστάσεις (μήκος 4,36 μ. και μεταξόνιο 2.640 χιλιοστά). Αυτό που εξελίχθηκε ειναι το στιλ του, που ήδη ήταν αρκετά «φουτουριστικό» και στο νέο μοντέλο έγινε ακόμα περισσότερο!
Εσωτερικό
Χωρίς να διεκδικεί κάποιο χαρακτήρα πολυτέλειας, το εσωτερικό του C-HR είναι τελικά ιδιαίτερα προσεγμένο από πλευράς κατασκευής και υλικών, δημιουργώντας συνολικά μια πολύ θετική εικόνα. Οι χώροι για 4 άτομα είναι επαρκείς για να εκπληρώσει το ρόλο του μικρομεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου, ο χώρος αποσκευών όμως δεν είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, όπως συνήθως συμβαίνει με τα πλήρως υβριδικά μοντέλα, έχοντας χωρητικότητα 362 λίτρων που θυμίζει περισσότερο μικρομεσαίο χάτσμπακ (και μάλιστα όχι από τα κορυφαία), παρά SUV. Οι χώροι για μικροπράγματα στο εσωτερικό είναι επαρκείς (οριακά επαρκείς θα χαρακτηρίζαμε τους ανοιχτούς). Η θέση οδήγησης είναι καλή, με κάθισμα που στηρίζει σωστά το σώμα και επαρκείς ρυθμίσεις, έχοντας ίσως ελαφρά περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω σε σύγκριση με ένα πιο «τετράγωνο» SUV, λόγω του σχήματος του C-HR (που «φέρνει» λίγο και σε κουπέ). Η εργονομία είναι γενικά σωστή και θα επισημάνουμε εδώ ότι ευτυχώς υπάρχουν διακόπτες για τον κλιματισμό και όχι ρύθμιση από την οθόνη, που θα αποσπούσε περισσότερο την προσοχή. Η κεντρική οθόνη -επίσης ευτυχώς!- είναι οριζόντια και όχι κάθετη και έχει κάπως λιγότερες λειτουργίες από μερικά άλλα αυτοκίνητα, κάτι που θεωρούμε πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα, γιατί πολλές ιδιαίτερα πολύπλοκες οθόνες σήμερα αποσπούν την προσοχή των οδηγών από το δρόμο περισσότερο απ' όσο πρέπει.
Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινάει από 37.270 ευρώ, με ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα παρακολούθησης τυφλού σημείου, σύστημα έξυπνων αισθητήρων με αυτόματη πέδηση πίσω για αντικείμενα και οχήματα, σύστημα υποβοήθησης ασφαλούς εξόδου, σύστημα υποστήριξης αποφυγής σύγκρουσης διασταυρώσεων, σύστημα ειδοποίησης πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, 7 αερόσακους, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρική ρύθμιση οσφυϊκής στήριξης καθίσματος οδηγού, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth, ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto, 2 θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης, ασύρματη φόρτιση κινητού, σύστημα start-stop, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Θα επισημάνουμε μόνο την έλλειψη ρεζέρβας. Θα παρατηρήσουμε επίσης ότι η -έξτρα-πανοραμική ηλιοροφή περιορίζει μεν τις ακτίνες του ηλίου ώστε να μη γίνονται ενοχλητικές για τους επιβάτες, ζεσταίνεται όμως αρκετά κατά την κίνηση κάτω από τον ήλιο, όποτε χρειάζεται πιο έντονη χρήση του κλιματισμού. Από την άλλη πλευρά στα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται η 6ετής εγγύηση (ή 180.000 χλμ.) για όλα τα μηχανικά μέρη, όπως επίσης και η δωρεάν οδική βοήθεια για 3 χρόνια. Τέλος, η εταιρεία αναφέρει ότι έως 31-12-24 ισχύει ένα προωθητικό πρόγραμμα που προσφέρει σε όλα τα υβριδικά της μοντέλα επέκταση εγγύησης της υβριδικής μπαταρίας έως τα 11 χρόνια.
Εσωτερικό
Χωρίς να διεκδικεί κάποιο χαρακτήρα πολυτέλειας, το εσωτερικό του C-HR είναι τελικά ιδιαίτερα προσεγμένο από πλευράς κατασκευής και υλικών, δημιουργώντας συνολικά μια πολύ θετική εικόνα. Οι χώροι για 4 άτομα είναι επαρκείς για να εκπληρώσει το ρόλο του μικρομεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου, ο χώρος αποσκευών όμως δεν είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, όπως συνήθως συμβαίνει με τα πλήρως υβριδικά μοντέλα, έχοντας χωρητικότητα 362 λίτρων που θυμίζει περισσότερο μικρομεσαίο χάτσμπακ (και μάλιστα όχι από τα κορυφαία), παρά SUV. Οι χώροι για μικροπράγματα στο εσωτερικό είναι επαρκείς (οριακά επαρκείς θα χαρακτηρίζαμε τους ανοιχτούς). Η θέση οδήγησης είναι καλή, με κάθισμα που στηρίζει σωστά το σώμα και επαρκείς ρυθμίσεις, έχοντας ίσως ελαφρά περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω σε σύγκριση με ένα πιο «τετράγωνο» SUV, λόγω του σχήματος του C-HR (που «φέρνει» λίγο και σε κουπέ). Η εργονομία είναι γενικά σωστή και θα επισημάνουμε εδώ ότι ευτυχώς υπάρχουν διακόπτες για τον κλιματισμό και όχι ρύθμιση από την οθόνη, που θα αποσπούσε περισσότερο την προσοχή. Η κεντρική οθόνη -επίσης ευτυχώς!- είναι οριζόντια και όχι κάθετη και έχει κάπως λιγότερες λειτουργίες από μερικά άλλα αυτοκίνητα, κάτι που θεωρούμε πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα, γιατί πολλές ιδιαίτερα πολύπλοκες οθόνες σήμερα αποσπούν την προσοχή των οδηγών από το δρόμο περισσότερο απ' όσο πρέπει.
Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινάει από 37.270 ευρώ, με ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα παρακολούθησης τυφλού σημείου, σύστημα έξυπνων αισθητήρων με αυτόματη πέδηση πίσω για αντικείμενα και οχήματα, σύστημα υποβοήθησης ασφαλούς εξόδου, σύστημα υποστήριξης αποφυγής σύγκρουσης διασταυρώσεων, σύστημα ειδοποίησης πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, 7 αερόσακους, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρική ρύθμιση οσφυϊκής στήριξης καθίσματος οδηγού, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth, ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto, 2 θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης, ασύρματη φόρτιση κινητού, σύστημα start-stop, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Θα επισημάνουμε μόνο την έλλειψη ρεζέρβας. Θα παρατηρήσουμε επίσης ότι η -έξτρα-πανοραμική ηλιοροφή περιορίζει μεν τις ακτίνες του ηλίου ώστε να μη γίνονται ενοχλητικές για τους επιβάτες, ζεσταίνεται όμως αρκετά κατά την κίνηση κάτω από τον ήλιο, όποτε χρειάζεται πιο έντονη χρήση του κλιματισμού. Από την άλλη πλευρά στα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται η 6ετής εγγύηση (ή 180.000 χλμ.) για όλα τα μηχανικά μέρη, όπως επίσης και η δωρεάν οδική βοήθεια για 3 χρόνια. Τέλος, η εταιρεία αναφέρει ότι έως 31-12-24 ισχύει ένα προωθητικό πρόγραμμα που προσφέρει σε όλα τα υβριδικά της μοντέλα επέκταση εγγύησης της υβριδικής μπαταρίας έως τα 11 χρόνια.
Κινητήρας-κιβώτιο
Το υβριδικό σύστημα που κινεί το C-HR αποτελείται από ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με 152 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 83 kW (113 ίππων), ενώ στην τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής μας υπάρχει κι ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας 30 kW (41 ίππων) στον πίσω άξονα. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς του συστήματος, που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, φτάνει τους 197 ίππους και προφανώς είναι παραπάνω από αρκετή για να κινήσει αρκετά γρήγορα το αυτοκίνητο (0-100 σε 7,9''), επιτρέποντας ασφαλή προσπεράσματα και εξασφαλίζοντας ξεκούραστη οδήγηση. Μόνο στην περίπτωση που ο οδηγός επιδιώκει γρήγορη επιτάχυνση και πατάει δυνατά το γκάζι ανεβάζοντας τις στροφές του βενζινοκινητήρα, ο θόρυβος του τελευταίου αρχίζει να γίνεται αρκετά αισθητός. Σε διαφορετική περίπτωση (δηλαδή στο μεγαλύτερο μέρος κάθε διαδρομής) ο θόρυβος παραμένει σε απολύτως ανεκτά επίπεδα, καθώς το κιβώτιο εξασφαλίζει πολύ καλή αξιοποίηση και συνδυασμό της δύναμης των κινητήρων, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, χωρίς να χρειάζεται να πιέζεται ο βενζινοκινητήρας. Να σημειώσουμε επίσης ότι υπάρχει επιλογή αυξημένης ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, ώστε να φορτίζεται πιο γρήγορα η μπαταρία, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στην πόλη. Η κατανάλωση πέφτει πολύ εύκολα κοντά στα 6 λίτρα/100 χλμ., γεγονός που σημαίνει ότι το ρεζερβουάρ των 43 λίτρων εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία, ενισχύοντας την άποψη της Toyota ότι στη συγκεκριμένη συγκυρία ένα υβριδικό σύστημα αποτελεί τον καλύτερο δυνατό συμβιβασμό εξηλεκτρισμού για μειωμένες εκπομπές CO2 και επαρκή αυτονομία για μακρινά ταξίδια.
Οδηγώντας
Το C-HR έχει αναρτήσεις με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, προσφέροντας μια οδική συμπεριφορά που δεν θα προβληματίσει ποτέ τον οδηγό. Είναι απολύτως προβλέψιμο στο δρόμο, έχει αρκετά καλό κράτημα, η τετρακίνηση βοηθάει την κατευθυντικότητα, ενώ στην πίεση εμφανίζεται προοδευτική υποστροφή χωρίς απότομες ή απρόβλεπτες αντιδράσεις (άλλωστε τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχουν πλέον αρκετά αποτελεσματικά το αυτοκίνητο όταν κάποια υπερβολή το οδηγήσει πέρα από τα όριά του). Το αμάξωμα είναι υπερυψωμένο, αλλά όχι υπερβολικά (απόσταση από το έδαφος 15,4 εκ.), οπότε και οι κλίσεις που παίρνει στις στροφές δεν είναι μεγάλες. Η ποιότητα κύλισης είναι καλή, ενώ η άνεση είναι ικανοποιητική, αλλά όχι κορυφαία, καθώς οι πιο εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν απομονώνονται εντελώς από τους επιβάτες (κι αυτό παρά το γεγονός ότι τα λάστιχα δεν έχουν -ευτυχώς- υπερβολικά χαμηλό προφίλ). Τιμόνι και φρένα είναι ικανοποιητικά σε απόδοση, χωρίς και να ξεχωρίζουν σε αίσθηση. Με δεδομένη την τετρακίνηση, τη ροπή του υβριδικού συστήματος και το αυτόματο κιβώτιο υπάρχουν και κάποιες περιορισμένες δυνατότητες για κίνηση εκτός δρόμου (π.χ. σε χώμα), όχι όμως σαν του RAV4 ή του bz4X, που έχουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και περισσότερα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης της εκτός δρόμου κίνησης.
Το υβριδικό σύστημα που κινεί το C-HR αποτελείται από ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με 152 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 83 kW (113 ίππων), ενώ στην τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής μας υπάρχει κι ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας 30 kW (41 ίππων) στον πίσω άξονα. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς του συστήματος, που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, φτάνει τους 197 ίππους και προφανώς είναι παραπάνω από αρκετή για να κινήσει αρκετά γρήγορα το αυτοκίνητο (0-100 σε 7,9''), επιτρέποντας ασφαλή προσπεράσματα και εξασφαλίζοντας ξεκούραστη οδήγηση. Μόνο στην περίπτωση που ο οδηγός επιδιώκει γρήγορη επιτάχυνση και πατάει δυνατά το γκάζι ανεβάζοντας τις στροφές του βενζινοκινητήρα, ο θόρυβος του τελευταίου αρχίζει να γίνεται αρκετά αισθητός. Σε διαφορετική περίπτωση (δηλαδή στο μεγαλύτερο μέρος κάθε διαδρομής) ο θόρυβος παραμένει σε απολύτως ανεκτά επίπεδα, καθώς το κιβώτιο εξασφαλίζει πολύ καλή αξιοποίηση και συνδυασμό της δύναμης των κινητήρων, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, χωρίς να χρειάζεται να πιέζεται ο βενζινοκινητήρας. Να σημειώσουμε επίσης ότι υπάρχει επιλογή αυξημένης ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, ώστε να φορτίζεται πιο γρήγορα η μπαταρία, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στην πόλη. Η κατανάλωση πέφτει πολύ εύκολα κοντά στα 6 λίτρα/100 χλμ., γεγονός που σημαίνει ότι το ρεζερβουάρ των 43 λίτρων εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία, ενισχύοντας την άποψη της Toyota ότι στη συγκεκριμένη συγκυρία ένα υβριδικό σύστημα αποτελεί τον καλύτερο δυνατό συμβιβασμό εξηλεκτρισμού για μειωμένες εκπομπές CO2 και επαρκή αυτονομία για μακρινά ταξίδια.
Οδηγώντας
Το C-HR έχει αναρτήσεις με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, προσφέροντας μια οδική συμπεριφορά που δεν θα προβληματίσει ποτέ τον οδηγό. Είναι απολύτως προβλέψιμο στο δρόμο, έχει αρκετά καλό κράτημα, η τετρακίνηση βοηθάει την κατευθυντικότητα, ενώ στην πίεση εμφανίζεται προοδευτική υποστροφή χωρίς απότομες ή απρόβλεπτες αντιδράσεις (άλλωστε τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχουν πλέον αρκετά αποτελεσματικά το αυτοκίνητο όταν κάποια υπερβολή το οδηγήσει πέρα από τα όριά του). Το αμάξωμα είναι υπερυψωμένο, αλλά όχι υπερβολικά (απόσταση από το έδαφος 15,4 εκ.), οπότε και οι κλίσεις που παίρνει στις στροφές δεν είναι μεγάλες. Η ποιότητα κύλισης είναι καλή, ενώ η άνεση είναι ικανοποιητική, αλλά όχι κορυφαία, καθώς οι πιο εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν απομονώνονται εντελώς από τους επιβάτες (κι αυτό παρά το γεγονός ότι τα λάστιχα δεν έχουν -ευτυχώς- υπερβολικά χαμηλό προφίλ). Τιμόνι και φρένα είναι ικανοποιητικά σε απόδοση, χωρίς και να ξεχωρίζουν σε αίσθηση. Με δεδομένη την τετρακίνηση, τη ροπή του υβριδικού συστήματος και το αυτόματο κιβώτιο υπάρχουν και κάποιες περιορισμένες δυνατότητες για κίνηση εκτός δρόμου (π.χ. σε χώμα), όχι όμως σαν του RAV4 ή του bz4X, που έχουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και περισσότερα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης της εκτός δρόμου κίνησης.
YΠEP
- Χαμηλή κατανάλωση
- Καλές επιδόσεις
- Προσεγμένη ποιότητα
- Ύπαρξη τετρακίνησης
- Εξοπλισμός
- 6 χρόνια εγγύηση
- Χαμηλή κατανάλωση
- Καλές επιδόσεις
- Προσεγμένη ποιότητα
- Ύπαρξη τετρακίνησης
- Εξοπλισμός
- 6 χρόνια εγγύηση
KATA
- Θόρυβος κινητήρα στην πίεση
- Χώρος αποσκευών κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας
- Έλλειψη ρεζέρβας
- Θόρυβος κινητήρα στην πίεση
- Χώρος αποσκευών κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας
- Έλλειψη ρεζέρβας
Το υβριδικό σύστημα προσφέρει καλές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση και η οδική συμπεριφορά είναι απολύτως προβλέψιμη
Συμπέρασμα
Αν και βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο, το νέο C-HR είναι σημαντικά βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο (και σε επίπεδο ποιότητας), ενώ η διαθεσιμότητα δύο υβριδικών εκδόσεων με διαφορετική ισχύ (υπάρχει και έκδοση με τον κινητήρα 1.8) προσφέρει περισσότερες επιλογές ανάμεσα σε καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες πολλών διαφορετικών καταναλωτών. Πολύ περισσότερο δε καθώς προσφέρει και τετρακίνητη έκδοση, έχοντας έτσι τελικά μία αρκετά πλήρη γκάμα, που καλύπτει πολλές διαφορετικές απαιτήσεις. Απλώς η 2λιτρη έκδοση με την τετρακίνηση ανεβάζει αρκετά την τιμή του αυτοκινήτου σε σχέση με τη βασική έκδοση.
Αν και βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο, το νέο C-HR είναι σημαντικά βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο (και σε επίπεδο ποιότητας), ενώ η διαθεσιμότητα δύο υβριδικών εκδόσεων με διαφορετική ισχύ (υπάρχει και έκδοση με τον κινητήρα 1.8) προσφέρει περισσότερες επιλογές ανάμεσα σε καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες πολλών διαφορετικών καταναλωτών. Πολύ περισσότερο δε καθώς προσφέρει και τετρακίνητη έκδοση, έχοντας έτσι τελικά μία αρκετά πλήρη γκάμα, που καλύπτει πολλές διαφορετικές απαιτήσεις. Απλώς η 2λιτρη έκδοση με την τετρακίνηση ανεβάζει αρκετά την τιμή του αυτοκινήτου σε σχέση με τη βασική έκδοση.
Πάνος Φιλιππακόπουλος
Επίσημο Site https://www.toyota.gr