ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::
Ford Mustang Mach-E - RWD 294 HP
Η σπορτίφ πλευρά της τεχνολογίας ..:: Παρασκευή, 08 Σεπτεμβρίου 2023 ::..
Το αμιγώς ηλεκτρικό κουπέ SUV της Ford προσφέρει και σ' αυτήν την έκδοση χώρους, ποιότητα, υψηλή τεχνολογία, επιδόσεις και ασφάλεια, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά η οποία προσφέρει ακόμα πιο σπορτίφ χαρακτήρα χάρη στην πίσω κίνηση
Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης γίνεται με προσεκτικά βήματα από τους κατασκευαστές, καθένας από τους οποίους προσπαθεί να βρει το δικό του δρόμου ανάμεσα στα πάμπολλα εμπόδια που υπάρχουν προς το παρόν και τα οποία αδυνατούν (ή δεν θέλουν) να αντιληφθούν οι βιαστικοί ευρωπαίοι νομοθέτες! Για το δικό της πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο η Ford επέλεξε το συνδυασμό της σύγχρονης καταναλωτικής τάσης για προτίμηση των κάθε είδους SUV και crossover με τη δική της παράδοση στα οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα. Για να τονίσει μάλιστα αυτό το δεύτερο συστατικό της ταυτότητας του αυτοκινήτου, επέλεξε ένα όνομα που παραπέμπει σ' ένα παγκοσμίως διάσημο σπορ μοντέλο της, το Mustang. Το Mustang Mach-E, λοιπόν, είναι ένα «κουπέ SUV» μήκους 4,712 μ., βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα, ειδικά εξελιγμένη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το οποίο προσφέρεται σε εκδόσεις με πίσω κίνηση ή τετρακίνηση. Την τετρακίνητη έκδοση την έχουμε ήδη δοκιμάσει και η συγκεκριμένη δοκιμή αφορά την έκδοση με πίσω κίνηση.
Εσωτερικό
Η χρησιμοποίηση μιας πλατφόρμας εξελιγμένης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα επέτρεψε την αξιοποίηση ενός άλλου ατού της ηλεκτροκίνησης, της καλύτερης αξιοποίησης των χώρων στο εσωτερικό των αυτοκινήτων, λόγω του μειωμένου όγκου των μηχανικών μερών. Το Mustang Mach-E προσφέρει χώρους για πέντε επιβάτες και χώρο αποσκευών 402 λίτρων, ενώ υπάρχει κάτω από το εμπρός καπό κι ένας πρόσθετος χώρος αποθήκευσης 81 λίτρων (με χωρίσματα ή 100 λίτρων χωρίς χωρίσματα). Η πρακτικότητα του εσωτερικού ενισχύεται από το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετοί χώροι για μικροπράγματα, ενώ υψηλού επιπέδου είναι και η ποιότητα κατασκευής και ο διάκοσμος. Η καλή θέση οδήγησης, με το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα συμπληρώνει τη συνολικά πολύ θετική εικόνα.
Πέρα από το ποιοτικό και λειτουργικό στοιχείο, όμως, το αυτοκίνητο προσφέρει και μία εικόνα υψηλής τεχνολογίας, που το κάνει επίσης να ξεχωρίζει. Το ταμπλό π.χ. χαρακτηρίζεται από τη εντυπωσιακή μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 15,5'' στο κέντρο του (ψηφιακός είναι επίσης και ο πίνακας οργάνων), από την οποία γίνεται ο χειρισμός των διαφόρων συστημάτων του αυτοκινήτου. Θα παρατηρήσουμε μόνο ότι χρειάζεται κάποια εξοικείωση με τη χρήση της, με δεδομένο ότι από αυτή ελέγχονται οι περισσότερες λειτουργίες και χρειάζεται κάποια εξάσκηση για είναι αυτές εύκολα και γρήγορα προσβάσιμες, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού (π.χ. η επιλογή για τον κλιματισμό βρίσκεται χαμηλά και πρέπει να κοιτάξει κανείς προς τα κάτω μέχρι να «αυτοματοποιήσει» τις κινήσεις του). Άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι το σύστημα εισόδου στο αυτοκίνητο και εκκίνησης μέσω κινητού τηλεφώνου (PaaK), που περιλαμβάνει πληκτρολόγιο αφής στην κολόνα B για την πληκτρολόγηση του 7ψήφιου κωδικού πρόσβασης. Το πιο εντυπωσιακό (καθότι εντελώς ασυνήθιστο) τεχνολογικό στοιχείο είναι η (προαιρετική) μεγάλη γυάλινη διαφανής ηλιοροφή, που με κάποιο... μαγικό τρόπο αποτρέπει την υπερβολική άνοδο της θερμοκρασίας στο εσωτερικό, ακόμα κι όταν το χτυπάει κατακόρυφα ο ελληνικός μεσημεριανός ήλιος, ο οποίος δεν ενοχλεί καθόλου τους επιβάτες όταν βρίσκονται μέσα! Το Mach-E ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με γυάλινη ηλιοροφή που δοκιμάσαμε, στο οποίο ο ήλιος δεν μας ενόχλησε καθόλου.
Η τιμή του αυτοκινήτου στη συγκεκριμένη έκδοση ξεκινάει από 69.996 ευρώ, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει στάνταρ ESP, σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης και αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα υποβοήθησης ελιγμού αποφυγής, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου με προειδοποίηση για διασταυρούμενο όχημα, σύστημα ελέγχου έντασης προσοχής, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, 11 αερόσακους (πλευρικοί και κεφαλής εμπρός-πίσω), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό (με σύστημα εισόδου και εκκίνησης μέσω κινητού τηλεφώνου), ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, προβολείς τεχνολογίας LED, στατικό φωτισμό στροφής, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, αυτόματη λειτουργία προβολέων, ασύρματη φόρτιση κινητού, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα εμπρός, ζάντες αλουμινίου, συναγερμό, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, υπολογιστή ταξιδιού, ηχοσύστημα με Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, 4 θύρες USB, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Θα επισημάνουμε μόνο την έλλειψη ρεζέρβας. Ενδιαφέρον στοιχείο, που δείχνει και το πόσο έχει επενδύσει η ελληνική αντιπροσωπεία στο συγκεκριμένο μοντέλο, είναι ότι υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα ετοιμοπαράδοτα, κάτι αρκετά ασυνήθιστο αυτή την περίοδο στην ελληνική (και όχι μόνο) αγορά! Αυτή την εποχή μάλιστα το αυτοκίνητο προσφέρεται με 8 χρόνια εγγύηση και 4 χρόνια συντήρηση και σέρβις.
Εσωτερικό
Η χρησιμοποίηση μιας πλατφόρμας εξελιγμένης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα επέτρεψε την αξιοποίηση ενός άλλου ατού της ηλεκτροκίνησης, της καλύτερης αξιοποίησης των χώρων στο εσωτερικό των αυτοκινήτων, λόγω του μειωμένου όγκου των μηχανικών μερών. Το Mustang Mach-E προσφέρει χώρους για πέντε επιβάτες και χώρο αποσκευών 402 λίτρων, ενώ υπάρχει κάτω από το εμπρός καπό κι ένας πρόσθετος χώρος αποθήκευσης 81 λίτρων (με χωρίσματα ή 100 λίτρων χωρίς χωρίσματα). Η πρακτικότητα του εσωτερικού ενισχύεται από το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετοί χώροι για μικροπράγματα, ενώ υψηλού επιπέδου είναι και η ποιότητα κατασκευής και ο διάκοσμος. Η καλή θέση οδήγησης, με το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα συμπληρώνει τη συνολικά πολύ θετική εικόνα.
Πέρα από το ποιοτικό και λειτουργικό στοιχείο, όμως, το αυτοκίνητο προσφέρει και μία εικόνα υψηλής τεχνολογίας, που το κάνει επίσης να ξεχωρίζει. Το ταμπλό π.χ. χαρακτηρίζεται από τη εντυπωσιακή μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 15,5'' στο κέντρο του (ψηφιακός είναι επίσης και ο πίνακας οργάνων), από την οποία γίνεται ο χειρισμός των διαφόρων συστημάτων του αυτοκινήτου. Θα παρατηρήσουμε μόνο ότι χρειάζεται κάποια εξοικείωση με τη χρήση της, με δεδομένο ότι από αυτή ελέγχονται οι περισσότερες λειτουργίες και χρειάζεται κάποια εξάσκηση για είναι αυτές εύκολα και γρήγορα προσβάσιμες, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού (π.χ. η επιλογή για τον κλιματισμό βρίσκεται χαμηλά και πρέπει να κοιτάξει κανείς προς τα κάτω μέχρι να «αυτοματοποιήσει» τις κινήσεις του). Άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι το σύστημα εισόδου στο αυτοκίνητο και εκκίνησης μέσω κινητού τηλεφώνου (PaaK), που περιλαμβάνει πληκτρολόγιο αφής στην κολόνα B για την πληκτρολόγηση του 7ψήφιου κωδικού πρόσβασης. Το πιο εντυπωσιακό (καθότι εντελώς ασυνήθιστο) τεχνολογικό στοιχείο είναι η (προαιρετική) μεγάλη γυάλινη διαφανής ηλιοροφή, που με κάποιο... μαγικό τρόπο αποτρέπει την υπερβολική άνοδο της θερμοκρασίας στο εσωτερικό, ακόμα κι όταν το χτυπάει κατακόρυφα ο ελληνικός μεσημεριανός ήλιος, ο οποίος δεν ενοχλεί καθόλου τους επιβάτες όταν βρίσκονται μέσα! Το Mach-E ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με γυάλινη ηλιοροφή που δοκιμάσαμε, στο οποίο ο ήλιος δεν μας ενόχλησε καθόλου.
Η τιμή του αυτοκινήτου στη συγκεκριμένη έκδοση ξεκινάει από 69.996 ευρώ, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει στάνταρ ESP, σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης και αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα υποβοήθησης ελιγμού αποφυγής, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου με προειδοποίηση για διασταυρούμενο όχημα, σύστημα ελέγχου έντασης προσοχής, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, 11 αερόσακους (πλευρικοί και κεφαλής εμπρός-πίσω), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό (με σύστημα εισόδου και εκκίνησης μέσω κινητού τηλεφώνου), ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, προβολείς τεχνολογίας LED, στατικό φωτισμό στροφής, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, αυτόματη λειτουργία προβολέων, ασύρματη φόρτιση κινητού, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα εμπρός, ζάντες αλουμινίου, συναγερμό, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, υπολογιστή ταξιδιού, ηχοσύστημα με Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, 4 θύρες USB, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Θα επισημάνουμε μόνο την έλλειψη ρεζέρβας. Ενδιαφέρον στοιχείο, που δείχνει και το πόσο έχει επενδύσει η ελληνική αντιπροσωπεία στο συγκεκριμένο μοντέλο, είναι ότι υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα ετοιμοπαράδοτα, κάτι αρκετά ασυνήθιστο αυτή την περίοδο στην ελληνική (και όχι μόνο) αγορά! Αυτή την εποχή μάλιστα το αυτοκίνητο προσφέρεται με 8 χρόνια εγγύηση και 4 χρόνια συντήρηση και σέρβις.
Σύγχρονο και ποιοτικό το εσωτερικό, στο οποίο δεσπόζει η εντυπωσιακή κάθετη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό
Κινητήρας-κιβώτιο
Η ισχυρότερη έκδοση με την πίσω κίνηση (η οποία χρησιμοποιεί και τη μεγάλη μπαταρία των 98 kWh) χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 294 ίππων ο οποίος, παρά το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου (2.085 κιλά), το κινεί με τη μεγαλύτερη άνεση, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7'') οι οποίες, εκτός από την απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια, προσφέρουν και την οδηγική απόλαυση που είναι εξίσου απαραίτητη σε ένα αυτοκίνητο με το όνομα Mustang! Το αυτοκίνητο «έχει γκάζι», ο κινητήρας προσφέρει την άμεση απόκριση και την πολύ καλή ροπή που ούτως ή άλλως αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, ενώ η έλλειψη «πραγματικού» κιβωτίου (υπάρχει μόνο μια σχέση μετάδοσης) κάνει και πιο ξεκούραστη την οδήγηση. Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι και το γεγονός ότι μεγάλη μπαταρία προσφέρει και μια αρκετά μεγάλη αυτονομία με τα σημερινά δεδομένα της ηλεκτροκίνησης, μιλώντας βέβαια πάντα για ένα αστικό περιβάλλον ή έστω περιβάλλον επαρχιακών δρόμων, όπου δεν αναπτύσσονται οι υψηλές ταχύτητες των αυτοκινητοδρόμων, οι οποίες μειώνουν θεαματικά την αυτονομία όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σύγκριση με τις επίσημες τυποποιημένες μετρήσεις. Η συγκεκριμένη έκδοση έχει επίσημη αυτονομία 600 χιλιομέτρων και στην πράξη ξεπερνάει εύκολα τα 450 σε αστικό περιβάλλον ή σε διαδρομές σε δρόμους σαν την παραλιακή λεωφόρο της Αττικής, όπου οι ταχύτητες κίνησης, ακόμα κι όταν ξεπερνούν τη μέση ταχύτητα της κυκλοφορίας, είναι κάτω από τα 100 χλμ./ώρα. Μια αυτονομία που λίγα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν ακόμα να πετύχουν.
Οδηγώντας
Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή για SUV και δικαιώνει επίσης τη χρήση του ονόματος Mustang. Παρά το βάρος του το Mach-E είναι απολαυστικό στην οδήγηση, έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολύ καλό κράτημα, καλή κατευθυντικότητα, ακριβές και γρήγορο τιμόνι με καλή αίσθηση και αποτελεσματικά φρένα (τα οποία ούτως ή άλλως λειτουργούν επικουρικά όταν είναι ενεργοποιημένο το μέγιστο επίπεδο ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση). Η ευχάριστη έκπληξη για τους «φαν» της σπορ οδήγησης είναι ότι στην συγκεκριμένη έκδοση με την πίσω κίνηση, η μεγάλη ροπή του κινητήρα και το στήσιμο του αυτοκινήτου επιτρέπουν υπό προϋποθέσεις και την εμφάνιση μιας κάποια αρχικής τάσης υπερστροφής σε ένα δυνατό πάτημα του γκαζιού. Φυσικά η παρουσία των ηλεκτρονικών δεν επιτρέπει την εξέλιξη αυτής της τάσης ώστε να δημιουργεί θέμα αποσταθεροποίησης, αλλά και δεν την πνίγει εν τη γενέσει της, επιτρέποντας την αξιοποίησή της από τον έμπειρο οδηγό και προσδίδοντας μία πιο διασκεδαστική χροιά στη γρήγορη οδήγηση του αυτοκινήτου. Παρά τις επιφυλάξεις, λοιπόν, που μπορεί να δημιουργεί αρχικά η ιδέα ενός ηλεκτρικού SUV, τελικά πρόκειται για άλλο ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο που κατάφερε να δημιουργήσει η Ford (χωρίς αυτό να σημαίνει, ότι δεν παρέχονται υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και στους επιβάτες). Τέλος, όπως σε όλα τα SUV και ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά, η άνεση δεν είναι μεν ανεπαρκής, αλλά και δεν φτάνει στα επίπεδα των συμβατικών μοντέλων της μάρκας με χαμηλά αμαξώματα, αφού οι πιο σφιχτές αναρτήσεις απορροφούν λιγότερο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου.
Η ισχυρότερη έκδοση με την πίσω κίνηση (η οποία χρησιμοποιεί και τη μεγάλη μπαταρία των 98 kWh) χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 294 ίππων ο οποίος, παρά το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου (2.085 κιλά), το κινεί με τη μεγαλύτερη άνεση, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7'') οι οποίες, εκτός από την απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια, προσφέρουν και την οδηγική απόλαυση που είναι εξίσου απαραίτητη σε ένα αυτοκίνητο με το όνομα Mustang! Το αυτοκίνητο «έχει γκάζι», ο κινητήρας προσφέρει την άμεση απόκριση και την πολύ καλή ροπή που ούτως ή άλλως αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, ενώ η έλλειψη «πραγματικού» κιβωτίου (υπάρχει μόνο μια σχέση μετάδοσης) κάνει και πιο ξεκούραστη την οδήγηση. Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι και το γεγονός ότι μεγάλη μπαταρία προσφέρει και μια αρκετά μεγάλη αυτονομία με τα σημερινά δεδομένα της ηλεκτροκίνησης, μιλώντας βέβαια πάντα για ένα αστικό περιβάλλον ή έστω περιβάλλον επαρχιακών δρόμων, όπου δεν αναπτύσσονται οι υψηλές ταχύτητες των αυτοκινητοδρόμων, οι οποίες μειώνουν θεαματικά την αυτονομία όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σύγκριση με τις επίσημες τυποποιημένες μετρήσεις. Η συγκεκριμένη έκδοση έχει επίσημη αυτονομία 600 χιλιομέτρων και στην πράξη ξεπερνάει εύκολα τα 450 σε αστικό περιβάλλον ή σε διαδρομές σε δρόμους σαν την παραλιακή λεωφόρο της Αττικής, όπου οι ταχύτητες κίνησης, ακόμα κι όταν ξεπερνούν τη μέση ταχύτητα της κυκλοφορίας, είναι κάτω από τα 100 χλμ./ώρα. Μια αυτονομία που λίγα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν ακόμα να πετύχουν.
Οδηγώντας
Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή για SUV και δικαιώνει επίσης τη χρήση του ονόματος Mustang. Παρά το βάρος του το Mach-E είναι απολαυστικό στην οδήγηση, έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολύ καλό κράτημα, καλή κατευθυντικότητα, ακριβές και γρήγορο τιμόνι με καλή αίσθηση και αποτελεσματικά φρένα (τα οποία ούτως ή άλλως λειτουργούν επικουρικά όταν είναι ενεργοποιημένο το μέγιστο επίπεδο ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση). Η ευχάριστη έκπληξη για τους «φαν» της σπορ οδήγησης είναι ότι στην συγκεκριμένη έκδοση με την πίσω κίνηση, η μεγάλη ροπή του κινητήρα και το στήσιμο του αυτοκινήτου επιτρέπουν υπό προϋποθέσεις και την εμφάνιση μιας κάποια αρχικής τάσης υπερστροφής σε ένα δυνατό πάτημα του γκαζιού. Φυσικά η παρουσία των ηλεκτρονικών δεν επιτρέπει την εξέλιξη αυτής της τάσης ώστε να δημιουργεί θέμα αποσταθεροποίησης, αλλά και δεν την πνίγει εν τη γενέσει της, επιτρέποντας την αξιοποίησή της από τον έμπειρο οδηγό και προσδίδοντας μία πιο διασκεδαστική χροιά στη γρήγορη οδήγηση του αυτοκινήτου. Παρά τις επιφυλάξεις, λοιπόν, που μπορεί να δημιουργεί αρχικά η ιδέα ενός ηλεκτρικού SUV, τελικά πρόκειται για άλλο ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο που κατάφερε να δημιουργήσει η Ford (χωρίς αυτό να σημαίνει, ότι δεν παρέχονται υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και στους επιβάτες). Τέλος, όπως σε όλα τα SUV και ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά, η άνεση δεν είναι μεν ανεπαρκής, αλλά και δεν φτάνει στα επίπεδα των συμβατικών μοντέλων της μάρκας με χαμηλά αμαξώματα, αφού οι πιο σφιχτές αναρτήσεις απορροφούν λιγότερο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου.
YΠEP
- Δύναμη-επιδόσεις
- Οδική συμπεριφορά
- Ποιότητα κύλισης
- Χώροι για επιβάτες
- Αυτονομία πάνω από το μέσο όρο
- Ποιότητα
- Εξοπλισμός
- Κόστος χρήσης
- Δύναμη-επιδόσεις
- Οδική συμπεριφορά
- Ποιότητα κύλισης
- Χώροι για επιβάτες
- Αυτονομία πάνω από το μέσο όρο
- Ποιότητα
- Εξοπλισμός
- Κόστος χρήσης
KATA
- Αυξημένη τιμή
- Λειτουργίες μέσω οθόνης που απαιτούν περίοδο εξοικείωσης
- Έλλειψη ρεζέρβας
- Αυξημένη τιμή
- Λειτουργίες μέσω οθόνης που απαιτούν περίοδο εξοικείωσης
- Έλλειψη ρεζέρβας
Οι καλές επιδόσεις και ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας προσφέρουν οδηγική απόλαυση αντάξια ενός Ford
Συμπέρασμα
Όπως και κατά τη δοκιμή της τετρακίνητης έκδοσης, θα ξεκινήσουμε από την παραδοχή ότι ένα αυτοκίνητο σε αυτά τα επίπεδα τιμής δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό. Καθώς μάλιστα, παρά το γεγονός ότι η αυτονομία αυτής της έκδοσης με την πίσω κίνηση είναι μεγαλύτερη από αυτήν της τετρακίνητης, εξακολουθούμε να μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που, όπως όλα τα ηλεκτρικά, δεν μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί ως το μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας, λόγω και του ανεπαρκούς δικτύου φόρτισης. Σίγουρα όμως αποτελεί ένα ατού για τη Ford, που αποδεικνύει ότι μπορεί να παρακολουθεί ή και να οδηγεί τις εξελίξεις στον τεχνολογικό τομέα της νέας πραγματικότητας που δημιουργεί ηλεκτροκίνηση, χωρίς να απεμπολεί τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και τα υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά στα οποία μας έχουν συνηθίσει τα αυτοκίνητα της εταιρείας. Απευθύνεται λοιπόν σίγουρα σε ένα συνειδητοποιημένο κοινό υψηλού εισοδήματος, που θα εκτιμήσει ιδιαίτερα αυτόν το συνδυασμό. Η αυξημένη -σε σχέση με το μέσο όρο- ηλεκτρική αυτονομία, αποτελεί επίσης ένα ισχυρό επιχείρημα για όσους αντιλαμβάνονται τα όρια που θέτει προς το παρόν η ηλεκτροκίνηση.
Όπως και κατά τη δοκιμή της τετρακίνητης έκδοσης, θα ξεκινήσουμε από την παραδοχή ότι ένα αυτοκίνητο σε αυτά τα επίπεδα τιμής δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό. Καθώς μάλιστα, παρά το γεγονός ότι η αυτονομία αυτής της έκδοσης με την πίσω κίνηση είναι μεγαλύτερη από αυτήν της τετρακίνητης, εξακολουθούμε να μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που, όπως όλα τα ηλεκτρικά, δεν μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί ως το μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας, λόγω και του ανεπαρκούς δικτύου φόρτισης. Σίγουρα όμως αποτελεί ένα ατού για τη Ford, που αποδεικνύει ότι μπορεί να παρακολουθεί ή και να οδηγεί τις εξελίξεις στον τεχνολογικό τομέα της νέας πραγματικότητας που δημιουργεί ηλεκτροκίνηση, χωρίς να απεμπολεί τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και τα υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά στα οποία μας έχουν συνηθίσει τα αυτοκίνητα της εταιρείας. Απευθύνεται λοιπόν σίγουρα σε ένα συνειδητοποιημένο κοινό υψηλού εισοδήματος, που θα εκτιμήσει ιδιαίτερα αυτόν το συνδυασμό. Η αυξημένη -σε σχέση με το μέσο όρο- ηλεκτρική αυτονομία, αποτελεί επίσης ένα ισχυρό επιχείρημα για όσους αντιλαμβάνονται τα όρια που θέτει προς το παρόν η ηλεκτροκίνηση.
Πάνος Φιλιππακόπουλος
Επίσημο Site https://www.ford.gr