ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ :: Έκθεση Φρανκφούρτης :: 2015 ::

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Εξομάλυνση προτεραιοτήτων
Οι «καθιερωμένες» μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως έχουν αυξηθεί, αφού είναι αδύνατο πλέον να αγνοήσει κανείς τεράστιες αγορές σαν την Κίνα ή τη Ρωσία (παρά τα παροδικά προβλήματα που αντιμετωπίζει αυτήν την εποχή η τελευταία). Κι αυτό που γίνεται όλο και πιο προφανές σε εκθέσεις σαν αυτήν της Φρανκφούρτης, είναι ότι παρά το μέγεθος και το κύρος τους, είναι τελικά «τοπικές» εκθέσεις που απευθύνονται στο κοινό συγκεκριμένων αγορών. Μπορεί να προσελκύουν χιλιάδες δημοσιογράφους απ' όλο τον κόσμο, αλλά από εμπορικής πλευράς, τα μοντέλα που δείχνουν, απευθύνονται στη συντριπτική πλειοψηφία τους στο τοπικό κοινό. Όσοι προσπάθησαν στο παρελθόν να φτιάξουν «παγκόσμια» αυτοκίνητα, που θα μπορούν να πωλούνται με ελάχιστες αλλαγές σε όλες τις αγορές του κόσμου, απέτυχαν. Και είναι χαρακτηριστικό, πως οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες (αλλά και οι Αμερικανοί) που παρουσιάζουν νέα μοντέλα στη Φρανκφούρτη, τη Γενεύη ή το Παρίσι, τονίζουν γι' αυτά είτε ότι είναι σχεδιασμένα ειδικά για την Ευρώπη (συχνά κατασκευάζονται άλλωστε και στην Ευρώπη) είτε ότι έχουν υποστεί εκτεταμένες τροποποιήσεις για να προσαρμοστούν όχι μόνο στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, αλλά και στα γούστα, τις προτιμήσεις και τις ανάγκες των Ευρωπαίων. Ένα άλλο στοιχείο που χαρακτηρίζει τις τελευταίες μεγάλες ευρωπαϊκές εκθέσεις, είναι ότι μετά από μία περίοδο όπου το βάρος της δημοσιότητας φάνηκε να πέφτει υπερβολικά προς την ηλεκτροκίνηση (συμπεριλαμβάνοντας και την υβριδική τεχνολογία), τώρα αυτή αρχίζει να αποτελεί απλώς ένα φυσιολογικό μέρος της δραστηριότητας των εταιρειών, με το βάρος της δημοσιότητας να πέφτει κυρίως προς τα συμβατικά νέα μοντέλα, τα οποία άλλωστε καλύπτουν και τον μεγάλο όγκο των πωλήσεων. Όλες σχεδόν οι εταιρείες παρουσιάζουν μοντέλα, εκδόσεις ή τεχνολογίες που αφορούν την υβριδική κίνηση, την ηλεκτροκίνηση, αλλά και τα εναλλακτικά καύσιμα, απλώς όλα αυτά έχουν ενσωματωθεί στη συνολική δημοσιότητα που παίρνουν οι δραστηριότητές τους. Όσο μπροστά κι αν είσαι σε μια τεχνολογία που δεν είναι ακόμα μαζική και που δεν φαίνεται να μπορεί να γίνει μαζική πριν περάσει τουλάχιστον μια δεκαετία (ή και αρκετά παραπάνω), δεν μπορείς να βασιστείς στην προβολή της, για να πουλήσεις προϊόντα που απευθύνονται στους σημερινούς καταναλωτές. Τους προετοιμάζεις, λοιπόν, γι' αυτά που έρχονται, αλλά τα φώτα της δημοσιότητας τα ρίχνεις κυρίως σ' αυτά που ήρθαν τώρα! Άλλωστε υπάρχουν κι άλλα σημαντικά θέματα στην εποχή μας που απαιτούν έρευνα και νέες τεχνολογίες, όπως π.χ. η ασφάλεια και η αυτόνομη κίνηση (που τελικά αποτελεί μέρος της ασφάλειας). Σε όλο αυτό το σκηνικό της αργής μεν, αλλά σταθερής προόδου, εμείς στην Ελλάδα είμαστε φυσικά απλοί θεατές, κολλημένοι σε παλαιολιθικά στερεότυπα σαν τα «κυβικά» και τα «τεκμήρια» και φυσικά χωρίς κανένα εργοστάσιο παραγωγής ή συναρμολόγησης έστω και εξαρτημάτων, μόνοι στην Ευρώπη μαζί με ελάχιστα κρατίδια με πολύ μικρό πληθυσμό._Π.Φ.


Επιμέλεια: Πάνος Φιλιππακόπουλος, Γιάννης Τσιρογιάννης

Alfa Romeo Giulia

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Το νέο μοντέλο, για το οποίο η εταιρεία έχει μεγάλες φιλοδοξίες για σταδιοδρομία σε όλο το κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ, έχει ένα θρυλικό όνομα που προέρχεται από την ιστορία της. Και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία για τη στόχευση της Alfa Romeo στην premium κατηγορία των αυτοκινήτων επιδόσεων και στον άμεσο ανταγωνισμό με τα αντίστοιχα γερμανικά αυτοκίνητα, η κορυφαία έκδοση της Giulia, που θα είναι η πρώτη που θα προσφερθεί στην αγορά και φυσικά θα αποκαλείται Quadrifoglio, θα χρησιμοποιεί τον 3λιτρο V6 κινητήρα με διπλό τούρμπο που χρησιμοποιούν οι Maserati Quattroporte και Ghibli, με ισχύ 510 ίππων! Σχετικά με τις επιδόσεις, η Alfa Romeo αναφέρει 3,9'' για την επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα, ταχύτερα δηλαδή από την BMW M3 και την Mercedes AMG C63 S. Το αυτοκίνητο έχει πίσω κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η εκτεταμένη χρήση σύνθετων υλικών έχει συγκρατήσει το βάρος του στα 1500 κιλά. Η Giulia βασίζεται σε ένα νέο δάπεδο με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και διπλά ψαλίδια εμπρός, πάνω στο οποίο μπορούν να «χτιστούν» και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ χρησιμοποιεί μία νέα αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος επιλογής τρόπου οδήγησης DNA, κι ένα καινοτόμο μπλοκέ διαφορικό που με τη βοήθεια ενός διπλού συμπλέκτη μεταδίδει τη ροπή ανεξάρτητα στον καθένα πίσω τροχό. Επίσης η εταιρεία τονίζει ότι τα φρένα προσφέρουν κορυφαίες αποστάσεις ακινητοποίησης χάρη ένα νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα πέδησης.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alfa Romeo Giulia

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Audi A4

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,73 μέτρα και μεταξόνιο 2,82 μέτρα και η εταιρεία τονίζει ότι έχει τον καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης στην κατηγορία του (Cx 0,23). Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο το βάρος έχει μειωθεί μέχρι και κατά 120 κιλά, ανάλογα με την έκδοση, παρά την αύξηση των διαστάσεων, χάρη στην ευρύτατη χρήση ελαφρών υλικών. Οι μεγάλοι χώροι επιβατών συμπληρώνονται από ένα κορυφαίο για την κατηγορία χώρο αποσκευών, που φθάνει τα 505 λίτρα. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί επτά διαφορετικούς κινητήρες, από τους οποίους οι τρεις είναι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες TFSI και οι υπόλοιποι τέσσερις ντίζελ TDI, με την ισχύ να κυμαίνεται από 150 ως 272 ίππους. Μελλοντικά θα προσφερθεί και μία έκδοση φυσικού αερίου g-tron. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς, ενώ υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις quattro. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων, ένα ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic με 7 σχέσεις και ένα αυτόματο 8άρι Tiptronic. Οι αναρτήσεις είναι με σύστημα πέντε συνδέσμων εμπρός πίσω. Φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει μια ευρύτατη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και επικοινωνίας. Διαθέσιμος προαιρετικά θα είναι και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη υψηλής ανάλυσης LCD 12,3''.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Audi A4

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση





Bentley Bentayga

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η Bentley αποκάλυψε τη Bentayga, που θα είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου στον κόσμο. Το μεγάλο αυτοκίνητο θα είναι αρχικά 5θέσιο, αλλά θα ακολουθήσει και 7θέσια έκδοση, ενώ θα κινείται από ένα πανίσχυρο 12κύλινδρο κινητήρα (W12) 6 λίτρων με διπλό τούρμπο, 608 ίππους και 91,7 kgm ροπής, που συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο. Η εταιρεία αναφέρει για τις επιδόσεις του επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,1'' και μέγιστη ταχύτητα 301 χλμ./ώρα. Αργότερα θα ακολουθήσει επίσης μία έκδοση ντίζελ, καθώς και μία φορτιζόμενη υβριδική. Όλα τα συστήματά του, βοηθήματα, συστήματα ασφαλείας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, αποτελούν φυσικά την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ξεκινώντας από το εμπρός άκρο με τους 4 προβολείς τεχνολογίας LED. Και φυσικά, ως αυθεντικό "SUV", θα προσφέρεται με σύστημα τετρακίνησης ώστε να έχει και δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου (με σύστημα επιλογής τρόπου λειτουργίας μάλιστα, ανάλογα με το είδος της εκτός δρόμου επιφάνειας). Σ' αυτήν την περίπτωση το σύστημα πληροφόρησης θα δίνει στον οδηγό και πληροφορίες για τις κλίσεις του αμαξώματος και των αρθρώσεων των τροχών, τη γωνία του συστήματος διεύθυνσης και την ένδειξη της πυξίδας. Έως και οκτώ προγράμματα δίνουν στον οδηγό τη δυνατότητα, με την απλή περιστροφή ενός διακόπτη, να επιλέξει τις ιδανικές ρυθμίσεις για κίνηση σε οποιαδήποτε κατάσταση δρόμου. Η μοναδική αυτή ευελιξία συμπληρώνεται και από το πρόγραμμα "Bentley Dynamic Ride" (ηλεκτρικά ενεργοποιούμενος έλεγχος ανατροπής), και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης EPAS (Electric Power-Assisted Steering). Οι παραδόσεις στους πελάτες θα αρχίσουν στις αρχές του 2016.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Bentley Bentayga

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση





BMW σειράς 7

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η BMW αποκάλυψε τη νέα ναυαρχίδα της, την έκτη γενιά της σειράς 7, που θα διατίθεται και πάλι σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, μία «στάνταρ» και μια με μακρύ μεταξόνιο. Φυσικά το αυτοκίνητο αποτέλεσε τη βάση για την εφαρμογή τον πιο σύγχρονων τεχνολογιών που έχει στη διάθεση της η BMW και θα διατίθεται και σε μια έκδοση με πακέτο M Sport που θα τονίζει το σπορ χαρακτήρα του. Στην κατασκευή του μήκους 5,098 μ. αυτοκινήτου (5,238 στην έκδοση είναι το μακρύ μεταξόνιο), του μεγαλύτερου που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW, έγινε εκτεταμένη χρήση σύνθετων υλικών, με αποτέλεσμα να είναι 130 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο, παρά τα πρόσθετα συστήματα που διαθέτει στον εξοπλισμό του. Για την κίνηση του επιστρατεύτηκαν οι νέοι εξακύλινδροι 3λιτροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της BMW, με 326 ίππους στην πρώτη περίπτωση και 265 στη δεύτερη. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο V8 των 4.395 κ.εκ. με 450 ίππους. Επιπλέον υπάρχει και μια υβριδική έκδοση με 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 258 ίππους και ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων, η οποία προσφέρει αυτονομία 40 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση κι έχει τυποποιημένες εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km. Το αυτοκίνητο έχει στάνταρ αυτορυθμιζόμενη αερανάρτηση, ενώ η κορυφαία έκδοση του με τον κινητήρα V8 είναι τετρακίνητη (όπως και μια έκδοση με τον κινητήρα ντίζελ). Και φυσικά διαθέτει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, άνεσης, ψυχαγωγίας πληροφόρησης και επικοινωνίας που έχει στο «οπλοστάσιό» της η BMW. Χαρακτηριστικό είναι ότι στο εσωτερικό της υπάρχει αφαιρούμενή ταμπλέτα 7'' που μπορεί να τοποθετηθεί στον κεντρικό υποβραχιόνιο είσαι πίσω κονσόλα για τον έλεγχο λειτουργιών άνεσης, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας. Υπάρχει επίσης, για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής, σύστημα αυτομάτου παρκαρίσματος εξ αποστάσεως, που μετακινεί το αυτοκίνητο προς και από τη θέση του στους χώρους στάθμευσης χωρίς να χρειάζεται να είναι μέσα ο οδηγός!

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW σειράς 7

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση





BMW X1

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η BMW παρουσίασε τη νέα γενιά της X1. Το αυτοκίνητο είναι εντελώς νέο, με διαφορετική αρχιτεκτονική από προηγούμενο, αφού βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο με μπροστινή κίνηση. Αυτή θα χρησιμοποιείται στη βασική βενζινοκίνητη έκδοση με το 2λιτρο κινητήρα των 192 ίππων (sDrive 20i) και στη βασική ντίζελ με το 2λιτρο των 150 ίππων (sDrive 18d). Οι υπόλοιπες εκδόσεις ντίζελ, με τον 2λιτρο κινητήρα σε εκδοχές 190 ή 231 ίππων, θα είναι τετρακίνητες, ενώ σε τετρακίνητη έκδοση θα προσφέρεται και ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι ένα εξάρι χειροκίνητο κι ένα αυτόματο 8 σχέσεων. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,44 μ. και το ύψος του είναι αυξημένο κατά 53 χιλιοστά σε σχέση με το υπάρχον, κάτι που επέτρεψε την αύξηση των εσωτερικών χώρων. Αυξημένη κατά 85 λίτρα είναι και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, που φτάνει πλέον τα 505 λίτρα. Το διαιρούμενο πίσω κάθισμα είναι συρόμενο, κάτι που αυξάνει την ευελιξία διαμόρφωσης του εσωτερικού, ενώ προαιρετικά μπορεί να είναι αναδιπλούμενη και η πλάτη του καθίσματος του οδηγού. Φυσικά το αυτοκίνητο θα είναι εφοδιασμένα με ό,τι πιο σύγχρονο διαθέτει η BMW σε ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και επικοινωνίας, ιδιαίτερα δε τονίζεται ότι για πρώτη φορά διαθέτει head up display και το πακέτο οδηγικών βοηθημάτων Driving Assistant Plus που περιέχει και προσαρμοζόμενο cruise control.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW X1

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση





Ferrari 488 Spider

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η ξεσκέπαστη «488» έρχεται να συμπληρώσει την κουπέ έκδοση του μοντέλου που παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες στη Γενεύη. Με άλλα λόγια την φημισμένη GTB, με την οποία μοιράζεται φυσικά και τον ίδιο κινητήρα. Πρόκειται για το υπερτροφοδοτούμενο V8 σύνολο χωρητικότητας 3.902 κ.εκ., που αποδίδει 670 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., και 76,6 kgm ροπής μόλις στις 3.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, η νέα 488 Spider προσφέρει αντίστοιχες επιδόσεις με την GTB, παρά την αναμενόμενη, πλην όμως μικρή συγκριτικά, επιβάρυνση στον τομέα του βάρους σε σχέση με την GΤΒ, η οποία δεν υπερβαίνει στα χαρτιά τα 50 κιλά. Η 488 Spider, φτάνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3'', ενώ η μέγιστη ταχύτητά της φτάνει τα 327 χλμ./ώρα.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ferrari 488 Spider

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση





Ford Edge

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η Ford λανσάρει και στην ευρωπαϊκή αγορά το μεσαίο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου Edge, βασισμένο στο ομώνυμο μοντέλο που κάνει πετυχημένη καριέρα στην Αμερική, αλλά προσαρμοσμένο για την περίσταση στις ευρωπαϊκές ανάγκες. Ο στόχος είναι προφανώς να διευρύνει το κοινό της και προς μία κατηγορία όπου δραστηριοποιούνται κυρίως οι κατασκευαστές premium αυτοκινήτων. Θα πλαισιώσει το μικρομεσαίο Ford Kuga και το μικρό EcoSport απαντώντας στις ανάγκες των αυξανόμενων αριθμών πελατών αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου στην Ευρώπη. Στα μικρoμεσαία "SUV" άλλωστε η Ford έχει πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα με το Kuga, κάτι που επιτρέπει βλέψεις και για πιο ψηλά. Το Edge θα προσφέρεται με 2λιτρο ντίζελ Duratorq σε εκδόσεις 180 ίππων με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και 210 ίππων με ημιαυτόματο εξάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift. Το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο και έχει ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς, οι οποίοι έχουν αλουμινένιες ζάντες 20''. Θα εφοδιάζεται με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια η Ford Ευρώπης στα αυτοκίνητά της, λανσάροντας επιπλέον και τα συστήματα Active Noise Cancellation (χρησιμοποιεί τρία μικρόφωνα στην καμπίνα και παράγει ηχητικά κύματα αντίθετης φάσης μέσω του ηχοσυστήματος για τη μείωση του θορύβου στο εσωτερικό) και Front Split View Camera (διευκολύνει το αυτοκίνητο να διασχίσει μία διασταύρωση ή να παρκάρει σε χώρους με περιορισμένη ορατότητα, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα κάμερας 180 μοιρών εγκατεστημένο στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου).

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Edge

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Hyundai i20 Active

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η Hyundai εισβάλλει στην κατηγορία των μικρών "crossover", με το i20 Active. Το αυτοκίνητο είναι βασισμένο στο 5θυρο i20 κι έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά, καθώς και διαφορετική ρύθμιση στις αναρτήσεις. Πιο ψηλή είναι επίσης και η θέση οδήγησης, ώστε να προσφέρει την «αφ' υψηλού» εποπτεία του δρόμου που επιθυμούν οι αγοραστές της κατηγορίας. Ο περιπετειώδης χαρακτήρας του αυτοκινήτου τονίζεται από τις «ποδιές» που υπάρχουν στο εμπρός και το πίσω μέρος. Το i20 Active θα προσφέρεται με το νέο χιλιάρη υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα της εταιρείας, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 100 και 120 ίππους. Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε όλη τη γκάμα του i20 μέχρι το τέλος του χρόνου. Οι πωλήσεις του i20 Active θα ξεκινήσουν στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2016.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Hyundai i20 Active

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Jaguar F-Pace

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η F-Pace αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου της Jaguar, με εντυπωσιακή σχεδίαση εντός και εκτός και έμφαση στις προηγμένες τεχνολογίες. Η εμφάνισή της συμπίπτει με τα 80ά γενέθλια της βρετανικής μάρκας. Το 5θέσιο "SUV" έχει μήκος 4,73 μ. και χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, το βάρος του έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα για την κατηγορία (1.665 κιλά), με θετική συνέπεια στις επιδόσεις, τα δυναμικά χαρακτηριστικά, αλλά και την κατανάλωση καυσίμου. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και η πίσω είναι σύστημα πολλαπλών συνδέσμων. Η νέα Jaguar θα είναι οπισθοκίνητη και τετρακίνητη και θα χρησιμοποιεί το σύστημα Torque Vectoring, το οποίο φρενάρει τον εσωτερικό τροχό όταν υπάρξει τέτοια ανάγκη, προκειμένου να περιοριστεί το φαινόμενο της υποστροφής και η το αυτοκίνητο να συνεχίσει απρόσκοπτα την πορεία του. Κάτω από το καπό αναπνέει καταρχάς ένας 2λιτρος ντίζελ με 180 ίππους. Ο 3λιτρος ντίζελ των 300 ίππων θα συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση, όπως και ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας των 240 ίππων, αλλά και ο 3λιτρος βενζινοκινητήρας με 340 και 380 ίππους αντίστοιχα.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Jaguar F-Pace

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Kia Sportage

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η τέταρτη γενιά του Sportage θα αρχίσει να πωλείται το πρώτο τρίμηνο του 2016 στην Ευρώπη. Το νέο Sportage, πέρα από την εντελώς νέα αισθητική εντός και εκτός, έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις (μήκος 4,48 μ., μεταξόνιο 2,67 μ.) προκειμένου να προσφέρει αυξημένους χώρους στους επιβάτες του. Ταυτόχρονα αυξήθηκε και ο χώρος των αποσκευών, με το συνολικό όγκο να ανεβαίνει από τα 465 στα 503 λίτρα. Στη γκάμα των κινητήρων βενζίνης του Sportage περιλαμβάνεται για πρώτη φορά ο υπερτροφοδοτούμενος 1.6 T-GDI, αποκλειστικά για την έκδοση GT Line. Αποδίδει 177 ίππους, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής (27,5 kgm) κορυφώνεται από τις 1.500 έως τις 4.500 σ.α.λ. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Διαθέσιμοι είναι επίσης ο γνωστός ατμοσφαιρικός 1.6 GDI με ισχύ 132 ίππων (με χαμηλότερη όμως κατανάλωση), όπως και τα σύνολα πετρελαίου 1.7 CRDi με 115 ίππους και 2.0 CRDi με 136 και 184 ίππους αντίστοιχα. Οι τετρακίνητες εκδόσεις θα συνδυάζονται είτε με τον 1.6 τούρμπο βενζίνης, είτε με τον 2λιτρο ντίζελ.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Sportage

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Lamborghini Huracan LP 610-4 Spyder

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η Lamborghini Huracan αποκτά και «ανοικτή» έκδοση, την LP 610-4 Spyder, η οποία θα βρίσκεται στις βιτρίνες των αντιπροσωπειών της εταιρείας τον Μάρτιο του 2016. Η Huracan LP 610-4 Spyder αποχωρίζεται τη μεταλλική οροφή του κλειστού κουπέ και την θέση της παίρνει μια υφασμάτινη που ανοίγει μέσω ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού με το πάτημα ενός κουμπιού, σε χρόνο 17 δευτερολέπτων και εν κινήσει σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα. Το νέο μοντέλο ξεχωρίζει από το ελαφρώς ανασχεδιασμένο πίσω μέρος, ενώ εφοδιάζεται και με ηλεκτρικό πίσω παράθυρο για καλύτερο έλεγχο του στροβιλισμού αέρα. Συγκριτικά με την Gallardo Spyder, το κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα πλαίσιο της Huracan Spyder διαθέτει 40% υψηλότερη ακαμψία. Ο κινητήρας προέρχεται από την «κλειστή» Huracan. Πρόκειται για τον V10 των 5,2 λίτρων με ισχύ 610 ίππους και πάνω από 56 kgm ροπής. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,4'', τα 0-200 χλμ./ώρα σε 10,2'' ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 324 χλμ./ώρα.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Lamborghini Huracan LP 610-4 Spyder

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση





Lexus RX

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Το RX αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Lexus και ταυτόχρονα το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της στον κόσμο, οπότε η νέα και τέταρτη γενιά του δεν μπορεί παρά να μην έχει τον ίδιο στόχο με τις προηγούμενες. Το μήκος του νέου RX αυξήθηκε, φτάνοντας τώρα στα 4,89 μ. Η εκκεντρική εξωτερική σχεδίαση εξακολουθεί να δίνει τον τόνο και ξεχωρίζει από μακριά από τις έντονες ακμές, τη μεγάλη και επιθετική μάσκα αλλά και τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Η RX 350 θα εφοδιάζεται με τον V6 κινητήρα βενζίνης των 3,5 λίτρων, ισχύος 300 ίππων. Στον ίδιο κινητήρα βασίζεται και η υβριδική έκδοση RX 450h, η οποία έχει επιπλέον και ηλεκτρικό μοτέρ (η συνδυαστική ισχύς είναι 300 ίπποι). Επίσης, το αυτοκίνητο θα διατίθεται και με το 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, τεχνολογίας VVT-iW (Variable Valve Timing-intelligent Wide). Το RX 200t, όπως ονομάζεται, αποδίδει 230 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Lexus RX

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Mercedes C-Class Coupe

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η C-Class Coupe υιοθετεί πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από την μεγαλύτερη και αρκετά ακριβότερη S-Class Coupe. Τα ιδιαίτερα πίσω φωτιστικά σώματα, ο διαχύτης στο πίσω τμήμα αλλά και η θύρα του χώρου αποσκευών που ανασηκώνεται εκτελώντας χρέη αεροτομής, τονίζουν το χαρακτήρα της και τη διαφοροποιούν από την πιο κλασική έκδοση σεντάν. Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά, ενώ οι στάνταρ τροχοί είναι διαστάσεων 17''. Συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, η νέα προσφέρει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 80 χιλιοστά, ενώ παράλληλα έχει μεγαλύτερο μήκος (+95 χιλιοστά) και πλάτος (+40 χιλιοστά). Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί 4κύλινδρους κινητήρες, με προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου και τους περιορισμένους ρύπους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερούνται δύναμης. Βασική βενζινοκίνητη έκδοση είναι η C180 με τον 1.6 (156 ίπποι). Κατόπιν υπάρχουν οι 2λιτρες εκδόσεις C200 (184 ίπποι), C250 (211 ίπποι) και C300 (245 ίπποι). Σε ό,τι αφορά τους ντίζελ, ο 2.2 διατίθεται δύο εκδόσεις, με 170 και 204 ίππους αντίστοιχα. Στο μέλλον θα υπάρξει και το κερασάκι στην τούρτα, η AMG C63 Coupe, η οποία θα χρησιμοποιεί τον 4λιτρο V8 βενζίνης των 510 ίππων.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Mercedes C-Class Coupe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση





Mercedes S-Class Cabriolet

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

H S-Class Cabriolet επεκτείνει τη γκάμα των ανοιχτών Mercedes μέχρι και την κορυφή, αποτελώντας τη ναυαρχίδα τους. Η ηλεκτρικά ανοιγόμενη μαλακή υφασμάτινη οροφή, αναδιπλώνεται σε 20'' ακόμα και εν κινήσει έως τα 60 χλμ./ώρα. Το ευμεγέθες 2+2 κάμπριο από την Στουτγάρδη, με μήκος 5.027 μ., χρησιμοποιεί το σύστημα Thermotronic, ένα έξυπνο σύστημα κλιματισμού που εξασφαλίζει άνεση για τους επιβάτες με ή χωρίς την οροφή πάνω από τα κεφάλια τους. Επίσης υπάρχει και το σύστημα Air-Balance, το οποίο βελτιστοποιεί την ροή του αέρα γύρω από τους επιβάτες, αλλά και το AirScarf που διοχετεύει θερμό αέρα γύρω από τον αυχένα. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η S500 Cabrio χρησιμοποιεί το V8 σύνολο βενζίνης των 4,7 λίτρων με το διπλό τούρμπο και ισχύ 455 ίππων, ενώ υπάρχει και η S63 AMG 4Matic με τον V8 βενζίνης των 5,5 λίτρων, ισχύος 585 ίππων. To 0-100 για την ισχυρότερη S-Cabrio επιτυγχάνεται σε 3,9'' με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Οι πωλήσεις της νέας S-Class Cabriolet θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη μετά τον Δεκέμβριο.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Mercedes S-Class Cabriolet

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση





Mini Clubman

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Τη νέα γενιά της «στέισον» έκδοσης Clubman παρουσίασε η Mini, τονίζοντας τις διαφορές του αυτοκινήτου με το 5θυρο Mini, ώστε να μη μένει αμφιβολία για τη διαφοροποίησή τους. Με συνολικό μήκος 4,253 μ., το Clubman είναι σαφώς μεγαλύτερο, 27 εκατοστά σε μήκος και 9 εκατοστά σε πλάτος, ενώ και το μεταξόνιό του είναι μεγαλύτερο κατά 10 εκατοστά. Είναι, λοιπόν, ένα μεγαλύτερο, πιο πρακτικό και πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 360 λίτρα και το πίσω κάθισμα είναι αναδιπλούμενο και διαιρούμενο σε τρία τμήματα (40:20:40). Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων ή ενός αυτόματου επίσης 6 ταχυτήτων, αλλά για πρώτη φορά σε Mini θα είναι διαθέσιμο και ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο (για τα Cooper S Clubman και Cooper D Clubman). Οι διαθέσιμοι κινητήρες, όλοι υπερτροφοδοτούμενοι, θα είναι ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 των 136 ίππων, ο 4κύλινδρος 2λιτρος των 192 ίππων και ο 2λιτρος ντίζελ των 150 ίππων.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Mini Clubman

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Opel Astra

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Αντιστρέφοντας την τάση των τελευταίων χρόνων για αύξηση του μεγέθους των νέων μοντέλων, το νέο Astra θα είναι ελαφρά μικρότερο από το υπάρχον (5 εκατοστά μικρότερο μήκος, συνολικά 4,37 μ. και 2,6 εκατοστά μικρότερο ύψος) και μέχρι και 200 κιλά ελαφρύτερο! Παρά τη μείωση των διαστάσεων (και το μεταξόνιο έχει μειωθεί κατά 2 εκατοστά) η Opel υπόσχεται μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, χάρη και στα νέα καθίσματα. Το αυτοκίνητο θα έχει μία μεγάλη γκάμα οδηγικών βοηθημάτων, συστημάτων ασφαλείας και συστημάτων πληροφόρησης, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει η Opel στους προσαρμοζόμενους προβολείς LED, που προσφέρονται για πρώτη φορά στην κατηγορία, όπως επίσης και στη νέα γενιά του συστήματος IntelliLink infotainment, που είναι συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί φυσικά και τη νέα γενιά κινητήρων της Opel, όπου ξεχωρίζουν ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος χιλιάρης βενζινοκινητήρας των 105 ίππων, ένας νέος 4κύλινδρος 1.4 τούρμπο της ίδιας οικογένειας με 145 ίππους, όπως και ο νέος ντίζελ 1.6 σε διάφορες εκδόσεις ισχύος, που ξεκινούν από τους 95 ίππους.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Astra

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση





Renault Megane

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Το νέο Megane αναβαθμίστηκε ποιοτικά και επανασχεδιάστηκε από την αρχή. Η νέα γενιά δανείζεται πολλά στοιχεία (μάσκα, φωτιστικά σώματα) από το μεγαλύτερο Talisman, το διάδοχο της Laguna. Το νέο οικογενειακό χάτσμπακ είναι 2,5 πόντους χαμηλότερο από το σημερινό, με μεγαλύτερα μετατρόχια, κατά 47 χιλιοστά εμπρός και 39 χιλιοστά πίσω, για καλύτερο κράτημα στο δρόμο. Μεγαλύτερο είναι πλέον και το μεταξόνιο κατά 2,8 χιλιοστά, προσφέροντας και μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Από όλη τη γκάμα θα ξεχωρίζει το νέο σπορ Megane GT με ενδιαφέρουσες πινελιές που θα κάνουν τη διαφορά. Το GT θα κινείται από έναν 1.600άρη κινητήρα τούρμπο με ισχύ 200 ίππων, που θα συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στην υπόλοιπη γκάμα θα χρησιμοποιηθούν τα υπάρχοντα σύνολα βενζίνης (0.9 με 90 ίππους, 1.2 με 100 και 130 ίππους) και πετρελαίου (1.5 και 1.6 με 90, 110 και 130 ίππους), αλλά και ο νέος ντίζελ των 1,6 λίτρων με 165 ίππους.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Megane

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Renault Talisman Estate

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Μετά το σεντάν ήρθε και η ώρα για τη στέισον εκδοχή του αντικαταστάτη του Laguna. Οι διαστάσεις του Talisman Estate είναι ίδιες με αυτές του sedan (μήκος 4,86 μ., πλάτος 1,87 μ., ύψος 1,46 μ., μεταξόνιο 2,81 μ.). Η διαφορά έγκειται στη σχεδίαση της οροφής, που προσφέρει επιπλέον 30 χιλιοστά πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών απασφαλίζεται με ένα χαρακτηριστικό κούνημα του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα και αποκαλύπτει μια τεράστια χωρητικότητα σε λίτρα (572). Στους κινητήρες διατίθεται ο 1.6 Energy TCe βενζίνης που αποδίδει 150 και 200 ίππους, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Οι τρεις ντίζελ επιλογές είναι: ο 1.5 Energy dCi με 110 ίππους και ο 1.6 Energy dCi με 130 και 160 ίππους. Το Talisman Estate θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Renault Talisman Estate

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Rolls Royce Dawn

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Το μεγάλο πολυτελές καμπριολέ έχει εξωτερικό μήκος 5,28 μέτρων και προσφέρει πραγματικές θέσεις για τέσσερις ενήλικους επιβάτες και όχι για 2+2, όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις. Η Rolls-Royce επέλεξε την υφασμάτινη οροφή για λόγους αισθητικής και παράδοσης, γυρίζοντας την πλάτη στην τάση της εποχής με τις μεταλλικές οροφές. Χρησιμοποιεί ένα νέο μηχανισμό, που λειτουργεί αθόρυβα σε ταχύτητες μέχρι τα 50 χλμ./ώρα και ολοκληρώνει τη διαδικασία ανοίγματος/κλεισίματος μέσα σε μόλις 22''. Οι τεχνικοί της εταιρείας κάνουν λόγο για αυξημένη ακαμψία. Το βάρος του μεγάλου αυτοκινήτου φτάνει τους 2,5 τόνους, που δεν πτοούν το βενζινοκινητήρα V12 των 6,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 571 ίππους και 79,5 kgm ροπής, έχοντας για σύμμαχο το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Στις επιδόσεις, τα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 4,9'' και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Rolls Royce Dawn

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση









Smart Cabrio

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Την ανοιχτή έκδοση του νέου smart fortwo παρουσίασε η θυγατρική της Mercedes στη Φρανκφούρτη. Το νέο αυτοκίνητο έχει μήκος 2,69 μ. και εφοδιάζεται με μία υφασμάτινη αυτόματη οροφή, που ανοίγει σε μόλις 12 δευτερόλεπτα ακόμα και εν κινήσει με τη... μέγιστη ταχύτητα και θα προσφέρεται σε τρία διαφορετικά χρώματα. Επίσης ο οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να αφαιρέσει της διαμήκεις μπάρες της οροφής και να τις αποθηκεύσει σ' έναν ειδικό χώρο στην πίσω πόρτα. Το πάχος της οροφής (που αποτελείται από 3 στρώματα) είναι 20 χιλιοστά, ενώ το πίσω παράθυρο είναι γυάλινο και θερμαινόμενο. Το νέο καμπριολέ θα προσφέρεται αρχικά με τους 3κύλινδρους κινητήρες 71 και 90 ίππων που χρησιμοποιούνται και στην κλειστή έκδοση, οι οποίοι θα συνδυάζονται με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή το ημιαυτόματο εξάρι διπλού συμπλέκτη.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Smart Cabrio

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Suzuki Baleno

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Το μικρομεσαίο Baleno βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα της Suzuki. Η σχεδίαση είναι εντελώς νέα (από λευκό χαρτί) και οι χώροι στην καμπίνα αξιοπρόσεκτοι, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 355 λίτρα. Κάτω από το καπό του Baleno φωλιάζει ο νέος 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας (BoosterJet) των 998 κ.εκ. Με την αρωγή του τούρμπο αποδίδει 111 ίππους και 17,3 kgm ροπής (σταθερά από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ.). Το 3κύλινδρο σύνολο συνδυάζεται είτε με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο δεύτερος κινητήρας στη γκάμα του νέου Baleno, είναι ο ατμοσφαιρικός βενζίνης 1.2 DualJet με ισχύ 90 ίππους και 12, kgm ροπής. Πέρα από το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρεται και με αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Το πιο σπουδαίο απ' όλα, είναι πως ο 1.2 DualJet θα μπορεί να συνδυαστεί και με το υβριδικό σύστημα της εταιρείας, (SHVS). Ενσωματώνει σύστημα μίζας-γεννήτριας (ISG) που συνδράμει τον κινητήρα κατά την εκκίνηση και φορτίζει την μπαταρία, περιορίζοντας την κατανάλωση και τους ρύπους.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Suzuki Baleno

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση








Toyota Prius

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Η Toyota παρουσίασε την πρεμιέρα της νέας, τέταρτης γενιάς του υβριδικού Prius, του μοντέλου που σημάδεψε της εμπλοκή της ιαπωνικής εταιρείας με τα υβριδικά συστήματα κίνησης. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο μοντέλο βασίζεται σε μία νέας πλατφόρμα της Toyota (Toyota New Global Architecture), με χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που προφανώς έχει θετική επίδραση στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. O χώρος αποσκευών έχει βελτιωθεί χάρη σε μία μικρότερη μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου (με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα) κι ένα νέο σύστημα πίσω ανάρτησης με διπλά ψαλίδια. Το υβριδικό σύστημα κίνησης έχει επίσης υποστεί βελτιώσεις, για καλύτερη απόδοση και μείωση του βάρους, ενώ η θερμική απόδοση του βενζινοκινητήρα φτάνει το 40%, τιμή κορυφαία παγκοσμίως για βενζινοκινητήρα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι φυσικά και η μείωση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Toyota Prius

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

VW Tiguan

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Πρεμιέρα «εντός έδρας» και για τη VW στη Φρανκφούρτη με ένα «βαρύ» όνομα, το νέο Tiguan. Η VW τονίζει ιδιαίτερα τη λέξη «νέο», επισημαίνοντας ότι δεν πρόκειται για εξέλιξη του προηγούμενου μοντέλου, αλλά ενός εντελώς νέου αυτοκινήτου που βασίζεται και σε νέο «δάπεδο», αφού είναι το πρώτο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου του γκρουπ που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB. Έχοντας φυσικά ως στόχο να συνεχίσουν τη μεγάλη επιτυχία του προηγούμενου μοντέλου, οι Γερμανοί φρόντισαν να εξελίξουν μία πλήρη γκάμα για το νέο Tiguan, με προσθιοκίνητη έκδοση για όσους το θέλουν για την άσφαλτο και τετρακίνητη (με σύστημα Haldex) για όσους θέλουν και εκτός δρόμου δυνατότητες, ενώ παρουσίασαν ακόμα κι ένα υβριδικό πρωτότυπο με το όνομα Tiguan GTE για να δείξουν ότι προετοιμάζονται ήδη για το μέλλον. Το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο (μήκος 4,486 μ.), ενώ και το μεταξόνιό του μεγάλωσε κατά 77 χιλιοστά, κάτι που εγγυάται μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Αυξημένος σημαντικά είναι και ο χώρος αποσκευών, που φτάνει μέχρι και τα 615 λίτρα (το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο, για ανάλογη αυξομείωση του χώρου αποσκευών). Μια μεγάλη γκάμα συστημάτων ασφαλείας, πληροφόρησης, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας είναι διαθέσιμη, όπως και όλα τα γνωστά ηλεκτρονικά βοηθήματα της VW. Η κορυφαία έκδοση, μάλιστα, έχει μέχρι και προσαρμοζόμενο cruise control. Το νέο Tiguan θα προσφέρεται με 4 βενζινοκινητήρες TSI με ισχύ από 125 ως 220 ίππους και 4 ντίζελ TDI με ισχύ από 115 ως 240 ίππους.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - VW Tiguan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

BMW σειράς 3

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν

Το μπεστ σέλερ της βαυαρικής εταιρείας έχει κατ' αρχάς υποστεί τις συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές των "facelift" στο εμπρός και πίσω μέρος, με έμφαση στα νέα φώτα και τις πιο «επιθετικές» γραμμές. Στο εσωτερικό επίσης έχουν γίνει αλλαγές για τη βελτίωση της ποιότητας και της εργονομίας, με νέα υλικά, διακοσμητικά από χρώμιο και μια νέα κεντρική κονσόλα με συρόμενο κάλυμμα. Επεμβάσεις έχουν γίνει στις αναρτήσεις, που είναι τώρα πιο σφιχτές, με στόχο την ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά, ενώ στους κινητήρες, πέραν της βελτίωσης του συνόλου της γκάμας από πλευράς κατανάλωσης και ρύπων (όλοι είναι πλέον προδιαγραφών Euro6) υπάρχει ένας νέος 4κύλινδρος κι ένας 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για ένα 2λιτρο τούρμπο, που αποδίδει 184 ίππους στην 320i και 252 ίππους στην 330i. Ο 6κύλινδρος είναι 3λιτρος με τούρμπο, αποδίδει 326 ίππους και τοποθετείται στην 340i, που αντικαθιστά την προηγούμενη 335i. Τέλος, σημαντικές βελτιώσεις έχουν γίνει και στο χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων και το αυτόματο 8άρι. Και στην ανανεωμένη σειρά 3 υπάρχουν αρκετές επιλογές για τετρακίνητες εκδόσεις, εκτός από τις παραδοσιακές οπισθοκίνητες. Στα τέλη του 2016 η σειρά θα συμπληρωθεί με την υβριδική 330e, που θα συνδυάζει το 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 184 ίππων μ' έναν ηλεκτροκινητήρα 80 kW (109 ίππων) και θα έχει αυτονομία μέχρι 35 χιλιομέτρων μόνο με ηλεκτροκίνηση.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW σειράς 3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Hyundai Santa Fe

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν

Το ανανεωμένο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου της Hyundai έχει αποκτήσει νέους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, νέα γρίλια στη μάσκα, νέας σχεδίασης ζάντες αλλά και τρία νέα εξωτερικά χρώματα. Στην προσεγμένη ποιοτικά καμπίνα του τοποθετήθηκε μια μεγάλη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, αλλά και νέοι διακόπτες περιμετρικά. Το ανανεωμένο Santa Fe είναι επίσης εξοπλισμένο και με αρκετά σύγχρονα συστήματα ασφαλείας. Στους διαθέσιμους κινητήρες κερδίζουν την προσοχή μας οι ντίζελ που πληρούν τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6. Σε αυτούς, συναντούμε ένα 2λιτρο σύνολο 186 ίππων, αλλά και ένα 2,2 λίτρων με ισχύ 202 ίππους.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Hyundai Santa Fe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση





Kia Optima

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το ανανεωμένο Optima, που στο τέλος του χρόνου θ' αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη και, ενδεχομένως, στις αρχές του 2016 και στην Ελλάδα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο κινητήρα ντίζελ 1.7, που αποδίδει 141 ίππους και ροπή αυξημένη στα 36,7 kgm (από 33,1). Επίσης, οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 14% στα 110 g/km.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Optima

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Mercedes A-Class

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν

Τρία χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση της νέας γενιάς A-Class με το χάτσμπακ αμάξωμα, η Mercedes παρουσίασε την ανανέωση του αυτοκινήτου. Όπως συνήθως γίνεται στα facelift, το ανανεωμένο μοντέλο έχει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και φώτα (με νέους -προαιρετικούς- προβολείς τεχνολογίας LED εμπρός). Ο διαθέσιμος εξοπλισμός εμπλουτίστηκε με νέα στοιχεία, ενώ η βασική έκδοση της γκάμας θα είναι πλέον η A 160 με 102 ίππους. η πιο οικονομική έκδοση της νέας σειράς είναι η A 180 d BlueEFFICIENCY Edition των 109 ίππων, η οποία έχει τυποποιημένες εκπομπές CO2 μόλις 89 g/km. H Mercedes θα προσφέρει και μία έκδοση με σπορ εμφάνιση, τη "Motorsport Edition", αλλά η πραγματική σπορ έκδοση θα είναι φυσικά η -επίσης ανανεωμένη- AMG A 45 με τους 381 ίππους, 21 περισσότερους από πριν. Σύμφωνα με το πνεύμα της εποχής, ιδιαίτερη μέριμνα έχει ληφθεί για την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των smartphones στα συστήματα του αυτοκινήτου, με τα συστήματα Apple CarPlay και MirrorLink να είναι διαθέσιμα. Η διάθεση του αυτοκινήτου στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει τον επόμενο μήνα.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Mercedes A-Class

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Porsche 911

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015 - Μοντέλα που ανανεώθηκαν

H Porsche παρουσίασε την ανανεωμένη 911 σε εκδόσεις κουπέ και καμπριολέ. Εκτός όμως από τις συνηθισμένες αισθητικές αλλαγές σε φώτα, προφυλακτήρες κλπ., που είναι άλλωστε αμφίβολο αν χρειάζεται η 911για να είναι πάντα επίκαιρη, υπάρχουν κι εξελίξεις στα μηχανικά μέρη. Κατ' αρχάς υπάρχει για πρώτη φορά διαθέσιμο σύστημα τετραδιεύθυνσης, που στρίβει και τους πίσω τροχούς για μεγαλύτερη ακρίβεια στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Επίσης, το σύστημα ενεργούς ανάρτησης είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Σημαντικότερη αλλαγή όμως υπήρξε στους κινητήρες, με μια νέα γενιά 3λιτρων συνόλων που είναι φυσικά μπόξερ, είναι όμως και υπετροφοδοτούμενα σε όλη τη γκάμα. Η ισχύς αυξάνεται κατά 20 ακόμα ίππους, φτάνοντας τους 370 ίππους στην Carrera και τους 420 στην Carrera S, με την τεράστια ροπή να φτάνει τα 45,9 και τα 51 kgm αντίστοιχα, σταθερά από τις 1.700 ως τις 5.000 στροφές. Σχετικά με τις επιδόσεις, η Porsche αναφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2'' για την Carrera και σε 3,9'' για την Carrera S, με μέγιστη ταχύτητα αντίστοιχα τα 295 και τα 308 χλμ./ώρα. Το λανσάρισμα της ανανεωμένης 911 θα ξεκινήσει από τη Γερμανία το Δεκέμβριο.

  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Porsche 911

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση


  UP