ΔΟΚΙΜΕΣ ::
ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::
Επιλέξτε Άρθρο από την Kατηγορία : : ΔΟΚΙΜΕΣ : ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
Abarth 595 - 1.4T 180 HP Competizione- 2017 - Καρτ δρόμου
Alfa Romeo Giulia - 2.0 T 200 HP- 2017 - Στιλ και ουσία
Alfa Romeo Stelvio - 2.2 D 190 HP- 2021 - Και SUV, και Alfa!
Alfa Romeo Stelvio - 2.0 280 HP- 2017 - Όταν θέλουν, ξέρουν!
Alfa Romeo Tonale - 1.5T 160 HP- 2022 - Μια Alfa της σύγχρονης εποχής
Audi A1 - 40 TFSI- 2019 - Αέρα πατέρα!
Audi A1 - 30 TFSI- 2019 - Ποιότητα μεγάλου σε συσκευασία μικρού
Audi A3 - 35 TFSI MHEV- 2020 - Ακόμα καλύτερο
Audi Q2 - 35 TFSI- 2021 - Και πάλι μόνο του!
Audi Q2 - 1.6 TDI- 2017 - Ηγέτης της κατηγορίας
Audi Q3 - 45 TFSI e- 2022 - Διλήμματα
Audi Q3 - 35 TFSI- 2019 - Πρακτικότητα, ασφάλεια και ποιότητα
Audi Q3 Sportback - 35 TFSI- 2023 - Αισθητική διαφοροποίηση, ίδια ποιότητα
Audi Q4 - 40 e-tron- 2023 - Με ευρωπαϊκό αέρα
BMW 1 - 118i- 2020 - Σεμινάριο για μπροστινή κίνηση
BMW 2 ACT - 216d Auto- 2019 - Αντι-SUV!
BMW 3 - 320d xDrive- 2019 - Citius, Altius, Fortius*
BMW 4 - 420i Cabrio- 2022 - Οδηγώντας στη φύση
BMW 4 Coupe - 420d- 2021 - Όλα καλά και ωραία!
BMW 5 - 530e- 2018 - Μάξι υπηρεσίες, μίνι κατανάλωση
BMW 6 GT - 630i- 2018 - Λιμουζίνα με ένδυμα "smart casual"
BMW i4 - M50- 2022 - Ηλεκτρικός πύραυλος
BMW iX - xDrive40- 2022 - Το επόμενο βήμα
BMW X1 - xDrive 23d- 2023 - Γι' αυτό ο ντίζελ υπάρχει ακόμα!
BMW X1 - sDrive18i- 2023 - Η εποχή της ωριμότητας
BMW X2 - M35i- 2021 - Και τα SUV έχουν ψυχή!
BMW X2 - 20i sdrive- 2018 - Μια «νεανική X1»
BMW X3 - 20d- 2018 - Το καλό έγινε καλύτερο
BMW X4 - 20d- 2021 - Η συναισθηματική προσέγγιση της X3
BMW X5 - xDrive 30d- 2019 - Φάτε μάτια ψάρια...
Citroen Ami - - 2022 - Sui generis
Citroen C1 - 1.2 Airscape- 2017 - Ευ ζην στην πόλη
Citroen C3 - 1.2 PureTech 110- 2021 - Χαρακτήρας που ξεχωρίζει και μετά την ανανέωση
Citroen C3 Aircross - 1.5 BlueHDi 120 EAT6- 2022 - Ανανέωση χωρίς εκπλήξεις
Citroen C3 Aircross - 1.5 BlueHDi 100- 2019 - Πρακτικότητα, άνεση και οικονομία
Citroen C3 Aircross - 1.2 PureTech 110 EAT- 2018 - Πολυσυλλεκτικό
Citroen C3 Aircross - 1.2 PureTech 110- 2019 - Στο ρυθμό της εποχής με τις αξίες της μάρκας
Citroen C4 C-Cross - 1.5 BlueHDi 130- 2021 - Η Citroen στις καλές στιγμές της!
Citroen C5 Aircross - 1.6 Puretech 180- 2019 - Άνεση + πρακτικότητα = Citroen
Citroen C5 Aircross - 1.5 BlueHDi 130 EAT8- 2020 - Απ' έξω εμφάνιση κι από μέσα άνεση!
Citroen e-C4 X - 50KWh- 2023 - Εξηλεκτρισμένη οικογενειακή πρόταση
Cupra Formentor - 1.5 TSI- 2021 - Σπορ, λειτουργικό και ποιοτικό
Cupra Leon - 1.4 TSI 245 e-Hybrid- 2021 - Το «κάτι παραπάνω»
Dacia Duster - 1.5 dCi (115 CV)- 2019 - Πιο δυνατό, εξίσου οικονομικό
Dacia Duster - 1.3 TCe (130 CV)- 2020 - Δυνατό, άνετο και προσιτό
Dacia Jogger - 1.0 TCe 100 LPG- 2022 - Ελβετικός σουγιάς
Dacia Sandero Streetway - 1.0 TCe 100 LPG- 2021 - Ορθολογική αυτοκίνηση
Dacia Spring - Electric 65- 2024 - Ορθολογική ηλεκτροκίνηση
DS 3 - 1.2 PureTech 130- 2023 - Εξακολουθεί να ξεχωρίζει
DS 4 - E-Tense 225- 2023 - Εξηλεκτρισμένη γαλλική πολυτέλεια
DS 4 - 1.5 BlueHDi 130- 2022 - Βάστα ντίζελ!
DS 7 - E-Tense 4x4 300- 2024 - Πρεσβευτής της γαλλική πολυτέλειας
DS5 - 1.6 BlueHDi 120- 2017 - Ιστορικό όνομα σε «hi tech» εκδοχή
Eco Car City - HS 205 P- 2024 - Το νόημα της ηλεκτροκίνησης
Fiat 124 Spider - 1.4T 140 HP- 2017 - Ιταλικό ταμπεραμέντο με ιαπωνική ποιότητα
Fiat 500L City Cross - 1.6 Multijet (120 HP)- 2019 - Λίγο απ' όλα
Fiat 500X - 1.0T 120 HP- 2019 - Όπως την πρώτη φορά
Fiat New 500 - 3+1- 2023 - 500 + πρακτικότητα
Fiat New 500 - 118 HP- 2021 - 500 νέας εσοδείας
Fiat Panda - Cross 1.3 MultiJet 80 HP- 2015 - Χωρίς αντίπαλο
Fiat Panda - Cross 1.0 Hybrid- 2020 - Οικονομικό εργαλείο
Fiat Tipo Cross - 1.0 T- 2021 - Χωρίς πολυτέλεια, χωρίς προχειρότητα
Fiat Tipo hatchback - 1.6 Multijet- 2017 - Παλιά μου τέχνη κόσκινο
Fiat Tipo SW - 1.6 Multijet TCT- 2018 - Εργαλείο χωρίς συμβιβασμούς για τον οδηγό
Ford C-Max - 1.5 TDCi 120 HP- 2016 - Ανανέωση με νόημα
Ford EcoSport - 1.0 T (140 HP)- 2018 - SUV και όχι crossover
Ford Fiesta - 1.0 T (125 HP)- 2017 - Γρήγορο, οδηγοκεντρικό και πλούσιο
Ford Fiesta Active - 1.0 EcoBoost (100 HP)- 2019 - Ψηλότερα; Καλύτερα...
Ford Focus - RS- 2017 - Αμβροσία και νέκταρ!
Ford Focus - 1.5 D (120 HP)- 2019 - Δουλειά και διασκέδαση!
Ford Focus - 1.0 EcoBoost (125 HP)- 2019 - Ξανά προς τη δόξα τραβά...
Ford Focus Active Wagon - 1.5 EcoBoost (150 HP)- 2020 - Ένα Focus για τους... υπόλοιπους
Ford Ka+ - 1.2 (85 PS)- 2017 - «Μικρομέγαλο»
Ford Kuga - PHEV- 2023 - Με ευρωπαϊκές περγαμηνές
Ford Kuga - 1.5 Ecoboost- 2020 - Πρακτικότητα, ποιότητα και τεχνολογία
Ford Mustang Mach-E - RWD 294 HP- 2023 - Η σπορτίφ πλευρά της τεχνολογίας
Ford Mustang Mach-E - 4x4 351 HP- 2022 - Υπεύθυνη δήλωση!
Ford Puma - ST- 2022 - Και crossover και καθαρόαιμο σπορ
Ford Puma - 1.0 EcoBoost (155 HP) mHEV- 2024 - Όποιος προλάβει!
Ford Puma - 1.0 EcoBoost (125 HP) mHEV- 2020 - Μονά ζυγά δικά του!
Honda Civic - 2.0 e:HEV- 2023 - Επίδειξη τεχνογνωσίας
Honda Civic - 1.0- 2020 - Και πάλι ξεχωρίζει
Honda CR-V - 1.5 Turbo AWD CVT- 2019 - Αυθεντικό SUV
Honda e - Advance- 2021 - Εκεί που η ηλεκτροκίνηση έχει νόημα
Honda HR-V - 1.5 e:HEV- 2022 - Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός
Honda Jazz - 1.5 i-MMD Hybrid- 2021 - Ο ορθολογισμός εκσυγχρονίστηκε
Honda Jazz - 1.5 Hybrid Sport- 2023 - Ανανέωση ουσίας χωρίς φανφάρες
Honda Jazz Crosstar - 1.5 i-MMD Hybrid- 2022 - Πάντα με το δικό της τρόπο
Hyundai Bayon - 1.0 Τ- 2021 - Προσωπικότητα και ουσία
Hyundai i10 - 1.2 ΑΜΤ- 2022 - Αστικό συμπλήρωμα της γκάμας
Hyundai i10 - 1.2- 2020 - Ένα σκαλί πιο πάνω
Hyundai i10 - 1.0 T- 2022 - Αναβάθμιση χωρίς παραλογισμούς
Hyundai i10 - 1.0- 2021 - Η αστική πλευρά του i10
Hyundai i20 - 1.0 T 100 PS 48V 7-DCT- 2022 - Σύγχρονο και ξεκούραστο
Hyundai i20 - 1.0 T 100 PS 48V- 2021 - Υψηλές προσδοκίες
Hyundai i30 - 1.6D 136 PS- 2017 - Ναι σε όλα!
Hyundai i30 - 1.6 D 115 PS- 2019 - Νοικοκυρεμένο...
Hyundai i30 - 1.0 T- 2018 - Κοιτάζει τους αντιπάλους στα μάτια!
Hyundai i30 Fastback - N Performance- 2019 - Δόκτωρ Τζέκιλ και κύριος Χάιντ
Hyundai i30 Fastback - 1.5 T 48 V- 2021 - Γνωστή συνταγή σε σύγχρονη εκτέλεση
Hyundai i30 Fastback - 1.0 T- 2018 - Αναβάθμιση σε προσιτό κόστος
Hyundai Ioniq 5 - 77 kWh 230 PS- 2023 - Οι Κορεάτες έχουν τον τρόπο τους
Hyundai Kona - 1.0 T 48V- 2024 - Αλματώδης πρόοδος
Hyundai Santa Fe - PHEV- 2023 - Πολυτάλαντο, με την ανάλογη τιμή!
Hyundai Tucson - 1.6T PHEV- 2023 - Ενδιάμεση, αλλά όχι μεσοβέζικη λύση
Hyundai Tucson - 1.6T 48V 180 HP 4x4- 2023 - Ολοκληρωμένο οικογενειακό SUV
Hyundai Tucson - 1.6T 48V 180 HP- 2021 - Η Hyundai της σύγχρονης εποχής
Jaguar E-Pace - P300e PHEV- 2021 - Βήμα στο μέλλον με σεβασμό στην παράδοση
Jeep Avenger - BEV- 2023 - Ηλεκτροκίνηση κάπως πιο ορθολογική
Jeep Compass - 4xe 240 HP- 2021 - Σύγχρονο χωρίς να προδίδει το παρελθόν
Jeep Compass - 2.0 Multijet 170 HP- 2018 - Η συνταγή των SUV σε εκτέλεση Jeep
Jeep Compass - 1.5 e-Hybrid- 2023 - Σύγχρονο και οικονομικό
Jeep Compass - 1.4 170 HP 4x4- 2017 - Και στ' αλώνια και στα σαλόνια!
Jeep Renegade - 1.4 T 170 HP 4x4- 2016 - Ο «βασιλιάς» στο λαό του
Jeep Renegade - 1.3 T 180 HP- 2019 - Όχι «σαν τζιπ», αλλά Jeep
Kia Ceed - 1.6 CRDi (136 PS)- 2019 - Με «αέρα» Ευρωπαίου
Kia Ceed - 1.0 T 120 HP- 2019 - Βλέπει βάθρο
Kia EV6 - Long Range RWD 229 PS- 2022 - Ο τρίτος δρόμος της ηλεκτροκίνησης
Kia Niro - 1.6 GDi HEV- 2022 - «Παιδί» της εποχής μας
Kia Picanto - 1.2- 2017 - Μικρό αλλά θαυματουργό!
Kia Picanto - 1.0- 2018 - Αστυ-φύλακας
Kia Rio - 1.2- 2017 - Νέα γενιά για τη νέα γενιά
Kia Rio - 1.0 T 120 HP- 2019 - Ξεφεύγει από τα όρια της πόλης
Kia Soul - 1.6 CRDi- 2017 - Ψυχή και πέρα από το στιλ
Kia Sportage - 1.6 180 HP 48V- 2022 - Κάθε γενιά και πιο καλή
Kia Stonic - 1.6 D- 2018 - Δικαιωματικά πρωταγωνιστής
Kia Stonic - 1.0 T 120 HP- 2020 - Γι' αυτούς που βαριούνται τα... κουτιά!
Kia Stonic - 1.0 T 100 HP 48 V- 2022 - Στο στόχο
Kia Stonic - 1.0 T 100 HP- 2023 - Τιμή βάσης με πλήρεις υπηρεσίες
Kia XCeed - 1.0 T- 2019 - Αυτό που πρέπει!
Mazda 2 - 1.5 90 HP- 2023 - Πάντα επίκαιρο
Mazda 3 - 2.0 AT- 2019 - Ποιότητα και διαφοροποίηση
Mazda 6 - 2.2 D 184 PS- 2019 - Το Xedos της σύγχρονης εποχής
Mazda CX-30 - 2.0 186 HP- 2021 - Ο «τρίτος δρόμος» δικαιώνεται
Mazda CX-30 - 1.8 D ΑΤ- 2020 - Σε ανοδική τροχιά
Mazda CX-60 - 2.5 e-Skyactiv PHEV- 2023 - Ιαπωνική premium ποιότητα
Mazda MX-30 - e-Skyactiv- 2021 - Ρεαλιστική και ποιοτική ηλεκτροκίνηση
Mazda MX-5 - 2.0- 2022 - Να' ταν κι άλλο!
Mazda MX-5 - 1.5- 2020 - Ευτυχώς υπάρχει ακόμα!
Mercedes A Class - A35 AMG- 2021 - Μηχανή για θηριοδαμαστές!
Mercedes A Class - A 250 e- 2022 - Συμφέρει υπό προϋποθέσεις
Mercedes A Class - 200- 2023 - Ανανέωση και επιβεβαίωση
Mercedes A Class - 200- 2019 - Μικρός αλλά θαυματουργός...
Mercedes A Class - 180d- 2018 - Το καλύτερο δεν ήταν εχθρός του καλού!
Mercedes A Class sedan - A 200- 2023 - Εκσυγχρονισμός χωρίς απώλειες
Mercedes A Class Sedan - 180d- 2020 - Κόντρα στο ρεύμα
Mercedes B Class - 200d- 2020 - Ενάντια στα «δήθεν»
Mercedes B Class - 180d- 2021 - Για ορθολογικούς οικογενειάρχες
Mercedes C Class - C 300 e- 2024 - Κορυφαίο αστέρι με έναν αστερίσκο!
Mercedes C Class - 200- 2022 - Ακόμα ένα αστέρι!
Mercedes C Class - 200- 2019 - Σφυροκοπώντας τα τεκμήρια...
Mercedes C Class Coupe - 200- 2019 - Δεν είναι μόνο το περιτύλιγμα!
Mercedes CLA - AMG 45 S- 2021 - Το πεντάμορφο τέρας!
Mercedes CLA - 200- 2020 - Το γλυκό έδεσε!
Mercedes CLA - 180d- 2019 - Χάρμα οφθαλμών και οδηγών!
Mercedes E Class - 300e- 2020 - Τεχνικοοικονομική σπαζοκεφαλιά
Mercedes E Class Cabriolet - 200- 2019 - Ζωή χαρισάμενη!
Mercedes E Class Coupe - 220d- 2018 - Η λάμψη του αστεριού
Mercedes EQA - 250- 2022 - «Αστική» GLA
Mercedes EQB - 300 4Matic- 2022 - Οικογενειακή ηλεκτροκίνηση
Mercedes EQC - 400 4Matic- 2021 - Το πρώτο βήμα
Mercedes GLA - 200- 2020 - Πιο SUV, εξίσου Mercedes
Mercedes GLA - 180d- 2018 - Όταν ποιότητα συναντάει την οικονομία
Mercedes GLB - 200- 2020 - Στο ρυθμό της εποχής
Mercedes GLC - 300 de- 2023 - Ορθολογικός συνδυασμός
Mercedes GLC - 220d- 2023 - 950 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ!
Mercedes GLC - 220d- 2016 - Εξέλιξη πάνω στις ίδιες αξίες
Mercedes GLC Coupe - 300d 4Matic- 2020 - Πετάει ο ντίζελ; Πετάει!
Mercedes GLC Coupe - 200 4Matic- 2020 - Απ' έξω εμφάνιση κι από μέσα άνεση!
Mercedes GLE Coupe - 300d- 2023 - Επίδειξη ισχύος και ρεαλισμού
Mercedes SLC - 180- 2017 - Νέο όνομα, ίδια χαρίσματα
MG - ZS 1.5- 2023 - Η ώρα της Κίνας
MG4 - 64 kWh- 2023 - Χωρίς κόμπλεξ νεοφερμένου
Mini - Cooper SE- 2022 - Το Mini της νέας εποχής
Mini - Cooper- 2018 - Απόλαυση με στιλ
Mini - 5 door Cooper D- 2019 - Mini σε συμπεριφορά, με μίνι κατανάλωση
Mini Clubman - Cooper S- 2017 - Διάβολος με αγγελικό πρόσωπο
Mini Clubman - Cooper D- 2016 - Mini, αλλά και... κανονικό αυτοκίνητο!
Mini Clubman - Cooper- 2018 - Το αυγό του Κολόμβου
Mini Convertible - Cooper- 2016 - Με στιλ και γοητεία
Mini Countryman - One D- 2021 - Φρεσκάρισμα της πετυχημένης συνταγής
Mitsubishi ASX - 1.6- 2018 - Τελευταίος των Μοϊκανών
Mitsubishi Eclipse Cross - 1.5 4WD- 2018 - Προικισμένο
Mitsubishi Eclipse Cross - 1.5- 2018 - Αυτό, μάλιστα...
Mitsubishi L200 - Double Cab 2.5 178 HP- 2015 - Καθαρόαιμο, παρά τις πολυτέλειες...
Mitsubishi Outlander - PHEV- 2020 - Η μορφή των πραγμάτων που έρχονται
Mitsubishi Space Star - 1.2- 2020 - Αστικό εργαλείο
Mitsubishi Space Star - 1.0- 2018 - Καθημερινή τιμιότητα
Nissan Juke - 1.6 Hybrid- 2023 - Ευχάριστο στην οδήγηση και οικονομικό
Nissan Juke - 1.0 DIG-T 114 PS- 2023 - Με «fun» χαρακτήρα
Nissan Micra - 1.5 dCi- 2017 - Υπέρβαση
Nissan Micra - 1.0 T 92 PS- 2022 - Προσθήκη στη βάση
Nissan Micra - 1.0 T (117 HP)- 2019 - Τώρα, μάλιστα...
Nissan Micra - 1.0 T (100 HP)- 2019 - Βιταμίνες για το μικρό που μεγάλωσε
Nissan Micra - 0.9 IG-T- 2018 - Νέα πορεία και "downsizing"
Nissan Qashqai - 1.5 dCi- 2017 - Ανανέωση με αναβάθμιση
Nissan Qashqai - 1.3 140 PS Hybrid- 2021 - Πώς το καλό γίνεται καλύτερο
Nissan Qashqai - 1.3 (140 HP)- 2019 - Κινητήρας που κάνει τη διαφορά
Nissan X-Trail - 1.5 Hybrid- 2023 - Ο ορισμός του «οικογενειακού» αυτοκινήτου
Opel Astra - 1.2 T 130 PS AT8- 2022 - Δυνατή εκκίνηση στη νέα εποχή
Opel Astra - 1.2 T 130 PS- 2024 - Ισορροπιστής
Opel Corsa - e- 2021 - Φτηνό στη χρήση, ακριβό στην αγορά
Opel Corsa - 1.5 D- 2020 - Παραδοσιακή συνταγή με σύγχρονα υλικά
Opel Corsa - 1.2 T 130 PS- 2021 - Ντιζάιν, ποιότητα και επιδόσεις
Opel Corsa - 1.2 T 100 PS AT8- 2022 - Καθημερινός σύντροφος
Opel Crossland - 1.5 D 120 PS- 2021 - Η πιο «οικογενειακή» έκδοση
Opel Crossland - 1.2 T AT6- 2021 - Αισθητική (και όχι μόνο) ανανέωση
Opel Grandland - Hybrid- 2023 - Μερική ηλεκτροκίνηση
Opel Grandland - 1.5 D ΑΤ8- 2023 - Ανανέωση και επιβεβαίωση
Opel Insignia - 1.6 CDTi- 2016 - Λίρα εκατό
Opel Insignia GrandSport - 1.5 T 165 HP- 2018 - ΑντιSUV!
Opel Mokka - e- 2022 - Το Mokka της πόλης
Opel Mokka - 1.2 T 130 PS- 2021 - Εκσυγχρονισμός με νεανικό χρώμα
Peugeot 108 - 1.0 VTi 72- 2019 - Καθαρότερο και πιο γοητευτικό
Peugeot 2008 - e-2008- 2022 - Πιο ακριβό και πολύ οικονομικό
Peugeot 2008 - 1.5 BlueHDi 130- 2020 - Περιεχόμενο αντίστοιχο με το περιτύλιγμα!
Peugeot 2008 - 1.2 PureTech 130 EAT8- 2021 - Ολοκλήρωση
Peugeot 208 - e-208- 2022 - Ηλεκτροκίνηση με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα
Peugeot 208 - 1.5 BlueHDi 100- 2020 - Οικονομικό και οδηγοκεντρικό
Peugeot 208 - 1.2 PureTech 130- 2021 - Ο μικρός λέων βρυχάται
Peugeot 208 - 1.2 PureTech 100- 2019 - Οι σχεδιαστές τα βρήκαν με τους μηχανικούς!
Peugeot 3008 - 1.5 BlueHDi 130- 2021 - Ο βασιλιάς στο θρόνο του
Peugeot 308 - PHEV 225 e-EAT8 GT- 2024 - Χαμαιλέων
Peugeot 308 - 1.2 Pure Tech 130- 2022 - Του βγάζεις το καπέλο!
Peugeot 408 - 1.2 PureTech 130- 2023 - Απρόσμενο αντι-SUV
Peugeot 5008 - 1.5 BlueHDi 130 EAT8- 2022 - Πολυτάλαντο και ποιοτικό
Peugeot 508 - 1.5 BlueHDi 130- 2019 - Γαλλικές φιλοδοξίες
Porsche Macan - S Diesel- 2014 - Στο ρυθμό της εποχής
Renault Arkana - Hybrid E-Tech 145- 2022 - Εξηλεκτρισμός και ποιότητα
Renault Austral - Mild Hybrid 160- 2023 - Η ωριμότητα απέναντι στην ηλεκτροκίνηση
Renault Captur - Mild Hybrid 140 EDC- 2023 - «Βασικός» εξηλεκτρισμός
Renault Captur - 1.3 TCe 130- 2020 - Αναβάθμιση εφ' όλης της ύλης
Renault Captur - 1.2 TCe 120- 2018 - Ιδανική επιλογή
Renault Captur - 1.0 TCe LPG- 2022 - Συμφέρουσα εναλλακτική
Renault Clio - Hybrid- 2022 - Το «ψαγμένο» Clio
Renault Clio - 1.3 TCe 130 CV- 2020 - Σφάζει με βαμβάκι
Renault Kadjar - 1.3 TCe 140 CV- 2020 - Τώρα μάλιστα...
Renault Megane - 1.5 dCi 110- 2017 - Γαλλικοί τρόποι...
Renault Megane - 1.2 TCe 130- 2018 - Άνετο, ποιοτικό κι ευχάριστο στην οδήγηση
Renault Twingo - 1.0- 2015 - Ρήξη με το παρελθόν
Renault Twingo - 0.9 TCe- 2018 - Μίνι για μερακλήδες!
Seat Arona - 1.6 TDI 115 PS- 2020 - Ευχάριστο οδηγικά, οικονομικό και πρακτικό
Seat Arona - 1.0 TSI 115 PS- 2018 - Πρακτικό αλλά και οδηγοκεντρικό
Seat Arona - 1.0 Eco TSI 110 PS- 2021 - Make up
Seat Ateca - 1.6 TDI- 2017 - Πρακτικότητα με μεσογειακό ταμπεραμέντο
Seat Ibiza - 1.4 TDI 90 PS- 2016 - Η έκπληξη
Seat Ibiza - 1.0 TSI 95 PS- 2017 - Νεανικό, σπορτίφ αλλά και πολιτισμένο
Seat Ibiza - 1.0 TSI 115 PS- 2018 - Λίρα εκατό
Seat Ibiza - 1.0 TGI- 2023 - Κόστος χρήσης μοτοσικλέτας!
Seat Ibiza - 1.0 EcoTSI 110 PS- 2022 - Εναρμόνιση
Seat Leon - 1.6 TDI- 2018 - Επί της ουσίας ιδανικό
Seat Leon - 1.5 eTSI- 2021 - Λειτουργικότητα και οδηγική απόλαυση
Seat Tarraco - 1.5 TSI- 2020 - Μεταφέρει όλο το νοικοκυριό!
Skoda Enyaq iV - 60- 2021 - Πληθωρικό το πρώτο ηλεκτρικό Skoda
Skoda Fabia - 1.0 TSI 110 PS DSG- 2022 - Κορυφαία άνεση και πρακτικότητα
Skoda Kamiq - 1.0 TSI 110 PS- 2024 - Ανανεωμένο και πάντα πολύ καλό
Skoda Karoq - 1.5 TSI DSG- 2023 - Ανανέωση πετυχημένης συνταγής
Skoda Kodiaq - 1.5 TSI DSG- 2023 - Όλοι οι καλοί χωράνε!
Skoda Octavia - iV 1.4 Plug-in Hybrid 204 PS- 2022 - Πολύ καλό αλλά όχι φτηνό
Skoda Octavia - 1.5 TSI- 2020 - Τετραγωνισμός του κύκλου
Skoda Scala - 1.6 TDI- 2020 - Αυτό που πρέπει
Skoda Scala - 1.5 TSI DSG- 2019 - Εκσυγχρονισμός και παραδοσιακές αρετές
Skoda Scala - 1.0 G-TEC- 2021 - Μετακινήσεις με ελάχιστο κόστος
Subaru - BRZ- 2015 - Τα πάντα για τον οδηγό
Subaru XV - 2.0- 2018 - Παράδοση και εκσυγχρονισμός Νο 2
Suzuki Across - 2.5 Plug-in Hybrid- 2022 - Μονοζυγωτικός δίδυμος
Suzuki Baleno - 1.2 Hybrid- 2019 - Εργαλείο
Suzuki Baleno - 1.0 BoosterJet- 2016 - Μετεμψύχωση
Suzuki Celerio - 1.0- 2015 - Εργαλείο με την πραγματική έννοια
Suzuki Ignis - 1.2 Hybrid 4x4- 2020 - Ιδανικό για την Ελλάδα
Suzuki Ignis - 1.2 Hybrid- 2021 - Ακόμη πιο έξυπνο
Suzuki Jimny - 1.5- 2019 - Ορειβάτης για δύσκολα!
Suzuki S-Cross - 1.4 Hybrid 48V- 2022 - Ενδιαφέρουσα οικογενειακή πρόταση
Suzuki Swace - 1.8 Hybrid- 2023 - Με στόχο την οικονομία
Suzuki Swift - Sport 1.4 Hybrid- 2021 - Σπορτίφ χαρακτήρας με οικονομία
Suzuki Swift - 1.2 Hybrid- 2018 - Παιδί της πόλης και όχι μόνο
Suzuki Swift - 1.2 CVT- 2017 - Αστική εκδοχή ενός σπορτίφ σούπερ μίνι
Suzuki Swift - 1.2- 2019 - Οικονομικό και ευχάριστο
Suzuki Swift - 1.0 Boosterjet- 2018 - Νεανικό, σπορτίφ και οικονομικό
Suzuki SX4 S-Cross - 1.0 BoosterJet- 2018 - Με εφόδιο την τιμή
Suzuki Vitara - 1.5 Hybrid Allgrip- 2023 - Εξηλεκτρισμός στο ρυθμό της εποχής
Suzuki Vitara - 1.4 Boosterjet 48V Allgrip- 2021 - Ταιριάζει γάντι στην Ελλάδα!
Suzuki Vitara - 1.0 Boosterjet- 2019 - Τιμή βάσης χωρίς ελλείψεις
Toyota Avensis - 1.6 D-4D- 2016 - Κόντρα στο ρεύμα
Toyota Aygo X - 1.0- 2022 - SUV τσέπης
Toyota C-HR - 1.8 HSD- 2017 - Ο κληρονόμος
Toyota C-HR - 1.2 T- 2018 - Αισθητική υπέρβαση
Toyota Corolla - 1.8 Hybrid- 2022 - 25 χρόνια εξέλιξης
Toyota Corolla - 1.2 T- 2019 - Η επιστροφή των σαμουράι
Toyota RAV4 - Plug-in Hybrid- 2022 - Ο παλιός είναι αλλιώς!
Toyota Yaris - Hybrid- 2021 - Επανεκκίνηση
Toyota Yaris - HSD- 2017 - Η γνωστή συνταγή της επιτυχίας
Toyota Yaris Cross - 1.5 Hybrid AWD- 2023 - Ολοκληρωμένο SUV
Toyota Yaris Cross - 1.5 Hybrid- 2022 - Με αέρα πρωταγωνιστή
Volvo C40 - Recharge Twin- 2023 - Με το βλέμμα στο μέλλον
Volvo S60 - 1.5 T3- 2016 - Μικρός κινητήρας, μεγάλη καρδιά
Volvo S60 Cross Country - 2.0 D4- 2017 - Μεγαλύτερο μπόι, ίδια χαρίσματα
Volvo S90 - T6- 2018 - Θέλω κι άλλο!
Volvo S90 - D5- 2017 - Σημάδι στο κέντρο
Volvo V40 - 1.5 T3- 2016 - Λιγότερα κυβικά χωρίς συμβιβασμούς
Volvo V40 Cross Country - 1.5 T3- 2017 - Ένα για όλα!
Volvo V60 - T6- 2019 - Αυτοκίνηση με άποψη!
Volvo V90 Cross Country - D5- 2018 - Λιμουζίνα crossover
Volvo XC40 - T3 AT8- 2020 - Παραγγελιά!
Volvo XC40 - Recharge Twin motor- 2022 - Ηλεκτρικές επιδόσεις
Volvo XC40 - D4- 2018 - Πολιτισμός και "hi tech" περιβάλλον
Volvo XC60 - D5- 2018 - Ασφάλεια, ποιότητα, ευχρηστία
Volvo XC90 - D5 AWD- 2015 - Δυναμική παρουσία με ίδια μέσα
VW Golf - GTE- 2023 - Το «εναλλακτικό» GTi
VW Golf - 1.5 eTSI 150 PS- 2020 - «Παιδί» της ψηφιακή εποχής
VW Golf - 1.5 eTSI 130 PS- 2024 - Οδηγός ορθολογισμού
VW ID.4 - Pro Performance- 2022 - Αυξημένη αυτονομία και τιμή
VW Passat - 1.5 TSI- 2020 - Αντίσταση στα SUV
VW Polo - GTI- 2019 - Χωρίς παρεκκλίσεις
VW Polo - 1.6 TDI 95 PS- 2020 - Ο ντίζελ επιμένει
VW Polo - 1.0 TSI 95 PS- 2022 - Ποιοτικό και πολιτισμένο
VW Polo - 1.0 TSI 115 PS- 2018 - Golf υπό κλίμακα
VW T-Cross - 1.0 TSI 95 PS- 2019 - Στην αρένα της πιο ανταγωνιστικής κατηγορίας
VW T-Cross - 1.0 TSI 115 PS- 2020 - Στο ρεύμα της εποχής
VW T-Roc - 1.6 TDI- 2020 - Για λόγους οικονομίας
VW T-Roc - 1.5 TSI DSG- 2023 - Ανανεωμένο και ισορροπημένο
VW T-Roc - 1.0 TSI 115 PS- 2018 - Ισορροπίες
VW T-Roc Cabriolet - 1.5 TSI- 2021 - Έτοιμο για παραλίες!
VW Taigo - 1.0 TSI 110 PS- 2022 - Διευρύνοντας την πελατειακή βάση
VW Tiguan - 1.5 TSI 150 PS DSG- 2022 - Αγέραστο
VW Tiguan - 1.4 TSI ACT- 2016 - Το τίμημα της επιτυχίας
VW Touran - 1.6 TDI- 2016 - Κανόνες χωροταξίας
VW up - GTI- 2018 - Επιδόσεις για τον καθένα
VW up - e-up- 2019 - Το λογικό βήμα
VW up - 1.0 TSI- 2017 - Προσαρμογή και αναβάθμιση
Renault Clio - 1.0 TCe 100 LPG
Μηδαμινό κόστος χρήσης ..:: Σαββάτο, 25 Σεπτεμβρίου 2021 ::..
Το υγραεριοκίνητο Clio, διατηρώντας όλα τα πλεονεκτήματα του μοντέλου, που είναι από τα κορυφαία σούπερ μίνι, προσφέρει και την εγγύηση μίας εργοστασιακής λύσης για ένα καύσιμο πολύ χαμηλού κόστους και χαμηλών εκπομπών ρύπων, ενώ το διπλό καύσιμο (βενζίνη-υγραέριο) αυξάνει θεαματικά την αυτονομία του
Η «μούσα» της Renault αποτελεί αποδεδειγμένα ένα από τα καλύτερα δείγματα γραφής στα μικρά αυτοκίνητα. Μπορεί το νέο Clio να διατήρησε ως «κόρη οφθαλμού» το στιλ της προηγούμενης γενιάς, από εκεί και πέρα όμως βελτιώθηκε ριζικά σε όλους τους καίριους τομείς, προκειμένου να δημιουργήσει ένα καθόλα ολοκληρωμένο και ελκυστικό πακέτο. Η Renault προσφέρει πλέον το αυτοκίνητο και σε έκδοση του διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου), η οποία πετά απευθείας το γάντι σε κάθε πιθανό αντίπαλο, κυρίως στους τομείς που έχουν να κάνουν με την οικονομία στη χρήση. Κοινώς, έχεις ένα καταξιωμένο μικρό αυτοκίνητο το οποίο έχει δώσει τα διαπιστευτήρια του στο τί μπορεί να προσφέρει στον ιδιοκτήτη του, με επιπρόσθετο πλεονέκτημα το ότι κινείται μ' ένα εξαιρετικά φτηνό καύσιμο και μπορεί να διανύσει πάνω από 1.000 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.Εσωτερικό Οι εσωτερικοί χώροι στο Clio είναι από τους καλύτερους της κατηγορίας. Το ίδιο ισχύει και με τον χώρο αποσκευών των 391 λίτρων (παρά το ψηλό κατώφλι). Η λειτουργικότητα της καμπίνας, που εμφανίζεται ιδιαιτέρως προσεγμένη και ποιοτική , δεν αμφισβητείται. Η σχεδίαση είναι σύγχρονη και η τεχνολογία που επιστρατεύτηκε προηγμένη, ενώ αρκετοί είναι οι χώροι για μικροπράγματα στην κεντρική κονσόλα και στα εσωτερικά των θυρών. Τα μαλακά πλαστικά κυριαρχούν στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό προσδίδοντας μια αναβαθμισμένη εικόνα στο γαλλικό σούπερ μίνι. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (με οθόνη 7 ή 10 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση) και η κάθετη κεντρική οθόνη προσαρμόζουν το μικρό Renault στις σύγχρονες τάσεις. Η τιμή του Clio στην έκδοση υγραερίου ξεκινάει από 16.310 ευρώ με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει, ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και δικύκλων, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, 6 αερόσακους (οι αερόσακοι κεφαλής καλύπτουν και τους πίσω επιβάτες), κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, cruise control, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, υπολογιστή ταξιδιού, ηχοσύστημα κλπ. Θα επισημάνουμε μόνο την έλλειψη ρεζέρβας, στη θέση της οποίας υπάρχει το ρεζερβουάρ του υγραερίου.
Το γνωστό ποιοτικό και ευρύχωρο εσωτερικό με τα τεχνολογικά καλούδια παραμένει αναλλοίωτο και στην έκδοση LPG
Κινητήρας-κιβώτιο Χάρη στην προσθήκη του (εργοστασιακού ) συστήματος υγραεριοκίνησης (LPG) στον χιλιάρη κινητήρα βενζίνης εξασφαλίζεται θεαματική αύξηση της συνολικής αυτονομίας. Αντιστρόφως, επιτυγχάνεται εξίσου σημαντική μείωση στα έξοδα κίνησης του ιδιοκτήτη: Η κατανάλωση LPG δεν ξεπέρασε τα 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Λάβετε υπόψη πως, πέραν της διαφοράς στη θερμική απόδοση ανάμεσα στους δύο τύπους καυσίμων, υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά κόστους. Η μέση τιμή ανά λίτρο της απλής αμόλυβδης ξεπερνάει πλέον σε πολλά πρατήρια το 1,7 ευρώ/λίτρο, ενώ του LPG είναι στα 0,8-0,9 ευρώ/λίτρο. Το διπλό σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα επιλέγει βενζίνη ή LPG αυτομάτως, στην περίπτωση που αδειάσει ένα από τα δύο ντεπόζιτα. Η χωρητικότητά του ντεπόζιτου υγραερίου είναι 32 λίτρα και της βενζίνης 39 αντίστοιχα. Η ρεαλιστική εκτίμηση της συνολικής αυτονομίας κυμαίνεται γύρω στα 1.150 χιλιόμετρα. Το σύνολο του Clio, που αποδίδει 100 ίππους στη λειτουργία με υγραέριο και 90 ίππους στη λειτουργία με βενζίνη, προσφέρει στον οδηγό πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, αξιοποιώντας την καλή ροπή του. Το στοιχείο αυτό, σε συνδυασμό με το πιο «καθαρό» υγραέριο, αποτυπώνεται και στις χαμηλές τιμές εκπομπών CO2 (94 g/km). Το εξαιρετικό κιβώτιο των 6 σχέσεων συνεργάζεται ιδανικά με τον μικρό κινητήρα συμβάλλοντας με τη σειρά του στη χαμηλή κατανάλωση. Συνολικά το αυτοκίνητο προσφέρει επαρκείς επιδόσεις για τη χρήση και εκτός πόλης χωρίς και να ξεχωρίζει σ' αυτόν τον τομέα. Θα κλείσουμε την ενότητα με τον λίγο πιο τραχύ ήχο που εκπέμπει το σύνολο υγραερίου σε σχέση με το αντίστοιχο βενζίνης, ιδίως όταν δεν έχει αποκτήσει την κατάλληλη θερμοκρασία.Οδηγώντας Το υγραεριοκίνητο Clio συμπεριφέρεται στο δρόμο όπως ακριβώς το αμιγώς βενζινοκίνητο αδελφάκι του. Δηλαδή με κορυφαία άνεση αλλά και με αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου, χάρη στην εξαιρετική ποιότητα κύλισης δίχως να είναι «πλαδαρό» ή αδιάφορο στις στροφές. Η ασφαλής οδική συμπεριφορά αποτελεί το μέτρο, είτε θέλεις να διασκεδάσεις πίσω από το τιμόνι οδηγώντας με γωνίες, είτε σημαδεύεις περνώντας από τις καμπές με ορθολογικές γραμμές. Το τιμόνι είναι αρκετά ακριβές και επαρκώς γρήγορο (2,7 στροφές από τέρμα σε τέρμα), παρ' ότι δεν προσφέρει ιδιαίτερη αίσθηση. Κανένα παράπονο τέλος δεν είχαμε και από την απόδοση των φρένων .
YΠEP - Οικονομία - Άνεση - Ποιότητα κύλισης - Χώροι - Ποιότητα εσωτερικού
KATA - Έλλειψη ρεζέρβας - Απουσία μερικού χιλιομετρητή υγραερίου - Ψηλό κατώφλι φόρτωσης
Εάν δεν σου το πουν πιθανόν να μη καταλάβεις τις διαφορές στο δρόμο με ένα απλό Clio, η χαμηλή κατανάλωση όμως εντυπωσιάζει...
Συμπέρασμα Το συγκεκριμένο Clio αποτελεί ξεκάθαρα «εργαλείο» εντός και εκτός πόλης. Πέραν του ότι ξεχνάς να επισκεφτείς κάποιο πρατήριο ανεφοδιασμού για καιρό λόγω της μεγάλης αυτονομίας που παρέχουν τα δυο είδη καυσίμου, διατηρεί ταυτόχρονα τα διαδεδομένα χαρίσματα του συμβατικού Clio, που το θέλουν δικαιωματικά να φλερτάρει με το πάνω διάζωμα της Β κατηγορίας. Με χαμηλό κόστος χρήσης και αμελητέα οικονομική διαφορά σε σχέση με την έκδοση βενζίνης, το προτείνουμε ανεπιφύλακτα για αγορά.
Γιάννης Τσιρογιάννης φωτογραφίες: auto-internet
Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση