ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητου Toyota Mirai

        ..:: Τετάρτη, 02 Δεκεμβρίου 2020 ::..
Παράλληλα με τα υβριδικά αυτοκίνητα και τις έρευνές της πάνω στην «συμβατική» ηλεκτροκίνησή που βασίζεται στις μπαταρίες, η Toyota έχει εδώ και αρκετά χρόνια αναπτύξει μια σοβαρή ερευνητική προσπάθεια πάνω στο επόμενο -και πολύ περισσότερα υποσχόμενο- στάδιο της ηλεκτροκίνησης, που βασίζεται στους συσσωρευτές καυσίμου με υδρογόνο (fuel cells). Ήδη από το 2014 λανσάρισε το πρώτο της αυτοκίνητο βασισμένος αυτήν την τεχνολογία, το Mirai, ένα πλήρως λειτουργικό αυτοκίνητο που μπορούσε να αγοράσει όποιος είχε πρόσβαση σε ανεφοδιασμό με υδρογόνο. Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε τώρα τη δεύτερη γενιά του Mirai, που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα GA-L, η οποία επέτρεψε την προσθήκη ενός τρίτου ρεζερβουάρ, αυξάνοντας τη συνολική χωρητικότητα σε 5,6 κιλά υδρογόνου και την αυτονομία του αυτοκινήτου σε περίπου 650 χιλιόμετρα συνολικά. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει επίσης την καλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων, στην αύξηση των οποίων συνέβαλε και η αύξηση του μεταξονίου κατά 140 χιλιοστά στα 2.920 χιλιοστά συνολικά. Η εξέλιξη της τεχνολογίας του συστήματος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από το υδρογόνο επέτρεψε τη μείωση του βάρους κατά 50% και της ισχύος κατά 12%. Η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί στα 128 kW (174 ίππους). Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί πλέον μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία αντικατέστησε την μπαταρία νικελίου- υδριδίου μετάλλου του προηγούμενου μοντέλου. Η ακαμψία του αμαξώματος έχει επίσης αυξηθεί και οι αναρτήσεις είναι ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων εμπρός-πίσω. Το νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης επιτρέπει επίσης και την ιδανική κατανομή βάρους 50-50 στους δύο άξονες.

  UP