ΔΟΚΙΜΕΣ ::
ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::
Επιλέξτε Άρθρο από την Kατηγορία : : ΔΟΚΙΜΕΣ : ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
Abarth 595 - 1.4T 180 HP Competizione- 2017 - Καρτ δρόμου
Alfa Romeo Giulia - 2.0 T 200 HP- 2017 - Στιλ και ουσία
Alfa Romeo Stelvio - 2.2 D 190 HP- 2021 - Και SUV, και Alfa!
Alfa Romeo Stelvio - 2.0 280 HP- 2017 - Όταν θέλουν, ξέρουν!
Alfa Romeo Tonale - 1.5T 160 HP- 2022 - Μια Alfa της σύγχρονης εποχής
Audi A1 - 40 TFSI- 2019 - Αέρα πατέρα!
Audi A1 - 30 TFSI- 2019 - Ποιότητα μεγάλου σε συσκευασία μικρού
Audi A3 - 35 TFSI MHEV- 2020 - Ακόμα καλύτερο
Audi Q2 - 35 TFSI- 2021 - Και πάλι μόνο του!
Audi Q2 - 1.6 TDI- 2017 - Ηγέτης της κατηγορίας
Audi Q3 - 45 TFSI e- 2022 - Διλήμματα
Audi Q3 - 35 TFSI- 2019 - Πρακτικότητα, ασφάλεια και ποιότητα
Audi Q3 Sportback - 35 TFSI- 2023 - Αισθητική διαφοροποίηση, ίδια ποιότητα
Audi Q4 - 40 e-tron- 2023 - Με ευρωπαϊκό αέρα
BMW 1 - 118i- 2020 - Σεμινάριο για μπροστινή κίνηση
BMW 2 ACT - 216d Auto- 2019 - Αντι-SUV!
BMW 3 - 320d xDrive- 2019 - Citius, Altius, Fortius*
BMW 4 - 420i Cabrio- 2022 - Οδηγώντας στη φύση
BMW 4 Coupe - 420d- 2021 - Όλα καλά και ωραία!
BMW 5 - 530e- 2018 - Μάξι υπηρεσίες, μίνι κατανάλωση
BMW 6 GT - 630i- 2018 - Λιμουζίνα με ένδυμα "smart casual"
BMW i4 - M50- 2022 - Ηλεκτρικός πύραυλος
BMW iX - xDrive40- 2022 - Το επόμενο βήμα
BMW X1 - xDrive 23d- 2023 - Γι' αυτό ο ντίζελ υπάρχει ακόμα!
BMW X1 - sDrive18i- 2023 - Η εποχή της ωριμότητας
BMW X2 - M35i- 2021 - Και τα SUV έχουν ψυχή!
BMW X2 - 20i sdrive- 2018 - Μια «νεανική X1»
BMW X3 - 20d- 2018 - Το καλό έγινε καλύτερο
BMW X4 - 20d- 2021 - Η συναισθηματική προσέγγιση της X3
BMW X5 - xDrive 30d- 2019 - Φάτε μάτια ψάρια...
Citroen Ami - - 2022 - Sui generis
Citroen C1 - 1.2 Airscape- 2017 - Ευ ζην στην πόλη
Citroen C3 - 1.2 PureTech 110- 2021 - Χαρακτήρας που ξεχωρίζει και μετά την ανανέωση
Citroen C3 Aircross - 1.5 BlueHDi 120 EAT6- 2022 - Ανανέωση χωρίς εκπλήξεις
Citroen C3 Aircross - 1.5 BlueHDi 100- 2019 - Πρακτικότητα, άνεση και οικονομία
Citroen C3 Aircross - 1.2 PureTech 110 EAT- 2018 - Πολυσυλλεκτικό
Citroen C3 Aircross - 1.2 PureTech 110- 2019 - Στο ρυθμό της εποχής με τις αξίες της μάρκας
Citroen C4 C-Cross - 1.5 BlueHDi 130- 2021 - Η Citroen στις καλές στιγμές της!
Citroen C5 Aircross - 1.6 Puretech 180- 2019 - Άνεση + πρακτικότητα = Citroen
Citroen C5 Aircross - 1.5 BlueHDi 130 EAT8- 2020 - Απ' έξω εμφάνιση κι από μέσα άνεση!
Citroen e-C4 X - 50KWh- 2023 - Εξηλεκτρισμένη οικογενειακή πρόταση
Cupra Formentor - 1.5 TSI- 2021 - Σπορ, λειτουργικό και ποιοτικό
Cupra Leon - 1.4 TSI 245 e-Hybrid- 2021 - Το «κάτι παραπάνω»
Dacia Duster - 1.5 dCi (115 CV)- 2019 - Πιο δυνατό, εξίσου οικονομικό
Dacia Duster - 1.3 TCe (130 CV)- 2020 - Δυνατό, άνετο και προσιτό
Dacia Jogger - 1.0 TCe 100 LPG- 2022 - Ελβετικός σουγιάς
Dacia Sandero Streetway - 1.0 TCe 100 LPG- 2021 - Ορθολογική αυτοκίνηση
Dacia Spring - Electric 65- 2024 - Ορθολογική ηλεκτροκίνηση
DS 3 - 1.2 PureTech 130- 2023 - Εξακολουθεί να ξεχωρίζει
DS 4 - E-Tense 225- 2023 - Εξηλεκτρισμένη γαλλική πολυτέλεια
DS 4 - 1.5 BlueHDi 130- 2022 - Βάστα ντίζελ!
DS 7 - E-Tense 4x4 300- 2024 - Πρεσβευτής της γαλλική πολυτέλειας
DS5 - 1.6 BlueHDi 120- 2017 - Ιστορικό όνομα σε «hi tech» εκδοχή
Eco Car City - HS 205 P- 2024 - Το νόημα της ηλεκτροκίνησης
Fiat 124 Spider - 1.4T 140 HP- 2017 - Ιταλικό ταμπεραμέντο με ιαπωνική ποιότητα
Fiat 500L City Cross - 1.6 Multijet (120 HP)- 2019 - Λίγο απ' όλα
Fiat 500X - 1.0T 120 HP- 2019 - Όπως την πρώτη φορά
Fiat New 500 - 3+1- 2023 - 500 + πρακτικότητα
Fiat New 500 - 118 HP- 2021 - 500 νέας εσοδείας
Fiat Panda - Cross 1.3 MultiJet 80 HP- 2015 - Χωρίς αντίπαλο
Fiat Panda - Cross 1.0 Hybrid- 2020 - Οικονομικό εργαλείο
Fiat Tipo Cross - 1.0 T- 2021 - Χωρίς πολυτέλεια, χωρίς προχειρότητα
Fiat Tipo hatchback - 1.6 Multijet- 2017 - Παλιά μου τέχνη κόσκινο
Fiat Tipo SW - 1.6 Multijet TCT- 2018 - Εργαλείο χωρίς συμβιβασμούς για τον οδηγό
Ford C-Max - 1.5 TDCi 120 HP- 2016 - Ανανέωση με νόημα
Ford EcoSport - 1.0 T (140 HP)- 2018 - SUV και όχι crossover
Ford Fiesta - 1.0 T (125 HP)- 2017 - Γρήγορο, οδηγοκεντρικό και πλούσιο
Ford Focus - RS- 2017 - Αμβροσία και νέκταρ!
Ford Focus - 1.5 D (120 HP)- 2019 - Δουλειά και διασκέδαση!
Ford Focus - 1.0 EcoBoost (125 HP)- 2019 - Ξανά προς τη δόξα τραβά...
Ford Focus Active Wagon - 1.5 EcoBoost (150 HP)- 2020 - Ένα Focus για τους... υπόλοιπους
Ford Ka+ - 1.2 (85 PS)- 2017 - «Μικρομέγαλο»
Ford Kuga - PHEV- 2023 - Με ευρωπαϊκές περγαμηνές
Ford Kuga - 1.5 Ecoboost- 2020 - Πρακτικότητα, ποιότητα και τεχνολογία
Ford Mustang Mach-E - RWD 294 HP- 2023 - Η σπορτίφ πλευρά της τεχνολογίας
Ford Mustang Mach-E - 4x4 351 HP- 2022 - Υπεύθυνη δήλωση!
Ford Puma - ST- 2022 - Και crossover και καθαρόαιμο σπορ
Ford Puma - 1.0 EcoBoost (155 HP) mHEV- 2024 - Όποιος προλάβει!
Ford Puma - 1.0 EcoBoost (125 HP) mHEV- 2020 - Μονά ζυγά δικά του!
Honda Civic - 2.0 e:HEV- 2023 - Επίδειξη τεχνογνωσίας
Honda Civic - 1.0- 2020 - Και πάλι ξεχωρίζει
Honda CR-V - 1.5 Turbo AWD CVT- 2019 - Αυθεντικό SUV
Honda e - Advance- 2021 - Εκεί που η ηλεκτροκίνηση έχει νόημα
Honda HR-V - 1.5 e:HEV- 2022 - Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός
Honda Jazz - 1.5 i-MMD Hybrid- 2021 - Ο ορθολογισμός εκσυγχρονίστηκε
Honda Jazz - 1.5 Hybrid Sport- 2023 - Ανανέωση ουσίας χωρίς φανφάρες
Honda Jazz Crosstar - 1.5 i-MMD Hybrid- 2022 - Πάντα με το δικό της τρόπο
Hyundai Bayon - 1.0 Τ- 2021 - Προσωπικότητα και ουσία
Hyundai i10 - 1.2 ΑΜΤ- 2022 - Αστικό συμπλήρωμα της γκάμας
Hyundai i10 - 1.2- 2020 - Ένα σκαλί πιο πάνω
Hyundai i10 - 1.0 T- 2022 - Αναβάθμιση χωρίς παραλογισμούς
Hyundai i10 - 1.0- 2021 - Η αστική πλευρά του i10
Hyundai i20 - 1.0 T 100 PS 48V 7-DCT- 2022 - Σύγχρονο και ξεκούραστο
Hyundai i20 - 1.0 T 100 PS 48V- 2021 - Υψηλές προσδοκίες
Hyundai i30 - 1.6D 136 PS- 2017 - Ναι σε όλα!
Hyundai i30 - 1.6 D 115 PS- 2019 - Νοικοκυρεμένο...
Hyundai i30 - 1.0 T- 2018 - Κοιτάζει τους αντιπάλους στα μάτια!
Hyundai i30 Fastback - N Performance- 2019 - Δόκτωρ Τζέκιλ και κύριος Χάιντ
Hyundai i30 Fastback - 1.5 T 48 V- 2021 - Γνωστή συνταγή σε σύγχρονη εκτέλεση
Hyundai i30 Fastback - 1.0 T- 2018 - Αναβάθμιση σε προσιτό κόστος
Hyundai Ioniq 5 - 77 kWh 230 PS- 2023 - Οι Κορεάτες έχουν τον τρόπο τους
Hyundai Kona - 1.0 T 48V- 2024 - Αλματώδης πρόοδος
Hyundai Santa Fe - PHEV- 2023 - Πολυτάλαντο, με την ανάλογη τιμή!
Hyundai Tucson - 1.6T PHEV- 2023 - Ενδιάμεση, αλλά όχι μεσοβέζικη λύση
Hyundai Tucson - 1.6T 48V 180 HP 4x4- 2023 - Ολοκληρωμένο οικογενειακό SUV
Hyundai Tucson - 1.6T 48V 180 HP- 2021 - Η Hyundai της σύγχρονης εποχής
Jaguar E-Pace - P300e PHEV- 2021 - Βήμα στο μέλλον με σεβασμό στην παράδοση
Jeep Avenger - BEV- 2023 - Ηλεκτροκίνηση κάπως πιο ορθολογική
Jeep Compass - 4xe 240 HP- 2021 - Σύγχρονο χωρίς να προδίδει το παρελθόν
Jeep Compass - 2.0 Multijet 170 HP- 2018 - Η συνταγή των SUV σε εκτέλεση Jeep
Jeep Compass - 1.5 e-Hybrid- 2023 - Σύγχρονο και οικονομικό
Jeep Compass - 1.4 170 HP 4x4- 2017 - Και στ' αλώνια και στα σαλόνια!
Jeep Renegade - 1.4 T 170 HP 4x4- 2016 - Ο «βασιλιάς» στο λαό του
Jeep Renegade - 1.3 T 180 HP- 2019 - Όχι «σαν τζιπ», αλλά Jeep
Kia Ceed - 1.6 CRDi (136 PS)- 2019 - Με «αέρα» Ευρωπαίου
Kia Ceed - 1.0 T 120 HP- 2019 - Βλέπει βάθρο
Kia EV6 - Long Range RWD 229 PS- 2022 - Ο τρίτος δρόμος της ηλεκτροκίνησης
Kia Niro - 1.6 GDi HEV- 2022 - «Παιδί» της εποχής μας
Kia Picanto - 1.2- 2017 - Μικρό αλλά θαυματουργό!
Kia Picanto - 1.0- 2018 - Αστυ-φύλακας
Kia Rio - 1.2- 2017 - Νέα γενιά για τη νέα γενιά
Kia Rio - 1.0 T 120 HP- 2019 - Ξεφεύγει από τα όρια της πόλης
Kia Soul - 1.6 CRDi- 2017 - Ψυχή και πέρα από το στιλ
Kia Sportage - 1.6 180 HP 48V- 2022 - Κάθε γενιά και πιο καλή
Kia Stonic - 1.6 D- 2018 - Δικαιωματικά πρωταγωνιστής
Kia Stonic - 1.0 T 120 HP- 2020 - Γι' αυτούς που βαριούνται τα... κουτιά!
Kia Stonic - 1.0 T 100 HP 48 V- 2022 - Στο στόχο
Kia Stonic - 1.0 T 100 HP- 2023 - Τιμή βάσης με πλήρεις υπηρεσίες
Kia XCeed - 1.0 T- 2019 - Αυτό που πρέπει!
Mazda 2 - 1.5 90 HP- 2023 - Πάντα επίκαιρο
Mazda 3 - 2.0 AT- 2019 - Ποιότητα και διαφοροποίηση
Mazda 6 - 2.2 D 184 PS- 2019 - Το Xedos της σύγχρονης εποχής
Mazda CX-30 - 2.0 186 HP- 2021 - Ο «τρίτος δρόμος» δικαιώνεται
Mazda CX-30 - 1.8 D ΑΤ- 2020 - Σε ανοδική τροχιά
Mazda CX-60 - 2.5 e-Skyactiv PHEV- 2023 - Ιαπωνική premium ποιότητα
Mazda MX-30 - e-Skyactiv- 2021 - Ρεαλιστική και ποιοτική ηλεκτροκίνηση
Mazda MX-5 - 2.0- 2022 - Να' ταν κι άλλο!
Mazda MX-5 - 1.5- 2020 - Ευτυχώς υπάρχει ακόμα!
Mercedes A Class - A35 AMG- 2021 - Μηχανή για θηριοδαμαστές!
Mercedes A Class - A 250 e- 2022 - Συμφέρει υπό προϋποθέσεις
Mercedes A Class - 200- 2023 - Ανανέωση και επιβεβαίωση
Mercedes A Class - 200- 2019 - Μικρός αλλά θαυματουργός...
Mercedes A Class - 180d- 2018 - Το καλύτερο δεν ήταν εχθρός του καλού!
Mercedes A Class sedan - A 200- 2023 - Εκσυγχρονισμός χωρίς απώλειες
Mercedes A Class Sedan - 180d- 2020 - Κόντρα στο ρεύμα
Mercedes B Class - 200d- 2020 - Ενάντια στα «δήθεν»
Mercedes B Class - 180d- 2021 - Για ορθολογικούς οικογενειάρχες
Mercedes C Class - C 300 e- 2024 - Κορυφαίο αστέρι με έναν αστερίσκο!
Mercedes C Class - 200- 2022 - Ακόμα ένα αστέρι!
Mercedes C Class - 200- 2019 - Σφυροκοπώντας τα τεκμήρια...
Mercedes C Class Coupe - 200- 2019 - Δεν είναι μόνο το περιτύλιγμα!
Mercedes CLA - AMG 45 S- 2021 - Το πεντάμορφο τέρας!
Mercedes CLA - 200- 2020 - Το γλυκό έδεσε!
Mercedes CLA - 180d- 2019 - Χάρμα οφθαλμών και οδηγών!
Mercedes E Class - 300e- 2020 - Τεχνικοοικονομική σπαζοκεφαλιά
Mercedes E Class Cabriolet - 200- 2019 - Ζωή χαρισάμενη!
Mercedes E Class Coupe - 220d- 2018 - Η λάμψη του αστεριού
Mercedes EQA - 250- 2022 - «Αστική» GLA
Mercedes EQB - 300 4Matic- 2022 - Οικογενειακή ηλεκτροκίνηση
Mercedes EQC - 400 4Matic- 2021 - Το πρώτο βήμα
Mercedes GLA - 200- 2020 - Πιο SUV, εξίσου Mercedes
Mercedes GLA - 180d- 2018 - Όταν ποιότητα συναντάει την οικονομία
Mercedes GLB - 200- 2020 - Στο ρυθμό της εποχής
Mercedes GLC - 300 de- 2023 - Ορθολογικός συνδυασμός
Mercedes GLC - 220d- 2023 - 950 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ!
Mercedes GLC - 220d- 2016 - Εξέλιξη πάνω στις ίδιες αξίες
Mercedes GLC Coupe - 300d 4Matic- 2020 - Πετάει ο ντίζελ; Πετάει!
Mercedes GLC Coupe - 200 4Matic- 2020 - Απ' έξω εμφάνιση κι από μέσα άνεση!
Mercedes GLE Coupe - 300d- 2023 - Επίδειξη ισχύος και ρεαλισμού
Mercedes SLC - 180- 2017 - Νέο όνομα, ίδια χαρίσματα
MG - ZS 1.5- 2023 - Η ώρα της Κίνας
MG4 - 64 kWh- 2023 - Χωρίς κόμπλεξ νεοφερμένου
Mini - Cooper SE- 2022 - Το Mini της νέας εποχής
Mini - Cooper- 2018 - Απόλαυση με στιλ
Mini - 5 door Cooper D- 2019 - Mini σε συμπεριφορά, με μίνι κατανάλωση
Mini Clubman - Cooper S- 2017 - Διάβολος με αγγελικό πρόσωπο
Mini Clubman - Cooper D- 2016 - Mini, αλλά και... κανονικό αυτοκίνητο!
Mini Clubman - Cooper- 2018 - Το αυγό του Κολόμβου
Mini Convertible - Cooper- 2016 - Με στιλ και γοητεία
Mini Countryman - One D- 2021 - Φρεσκάρισμα της πετυχημένης συνταγής
Mitsubishi ASX - 1.6- 2018 - Τελευταίος των Μοϊκανών
Mitsubishi Eclipse Cross - 1.5 4WD- 2018 - Προικισμένο
Mitsubishi Eclipse Cross - 1.5- 2018 - Αυτό, μάλιστα...
Mitsubishi L200 - Double Cab 2.5 178 HP- 2015 - Καθαρόαιμο, παρά τις πολυτέλειες...
Mitsubishi Outlander - PHEV- 2020 - Η μορφή των πραγμάτων που έρχονται
Mitsubishi Space Star - 1.2- 2020 - Αστικό εργαλείο
Mitsubishi Space Star - 1.0- 2018 - Καθημερινή τιμιότητα
Nissan Juke - 1.6 Hybrid- 2023 - Ευχάριστο στην οδήγηση και οικονομικό
Nissan Juke - 1.0 DIG-T 114 PS- 2023 - Με «fun» χαρακτήρα
Nissan Micra - 1.5 dCi- 2017 - Υπέρβαση
Nissan Micra - 1.0 T 92 PS- 2022 - Προσθήκη στη βάση
Nissan Micra - 1.0 T (117 HP)- 2019 - Τώρα, μάλιστα...
Nissan Micra - 1.0 T (100 HP)- 2019 - Βιταμίνες για το μικρό που μεγάλωσε
Nissan Micra - 0.9 IG-T- 2018 - Νέα πορεία και "downsizing"
Nissan Qashqai - 1.5 dCi- 2017 - Ανανέωση με αναβάθμιση
Nissan Qashqai - 1.3 140 PS Hybrid- 2021 - Πώς το καλό γίνεται καλύτερο
Nissan Qashqai - 1.3 (140 HP)- 2019 - Κινητήρας που κάνει τη διαφορά
Nissan X-Trail - 1.5 Hybrid- 2023 - Ο ορισμός του «οικογενειακού» αυτοκινήτου
Opel Astra - 1.2 T 130 PS AT8- 2022 - Δυνατή εκκίνηση στη νέα εποχή
Opel Astra - 1.2 T 130 PS- 2024 - Ισορροπιστής
Opel Corsa - e- 2021 - Φτηνό στη χρήση, ακριβό στην αγορά
Opel Corsa - 1.5 D- 2020 - Παραδοσιακή συνταγή με σύγχρονα υλικά
Opel Corsa - 1.2 T 130 PS- 2021 - Ντιζάιν, ποιότητα και επιδόσεις
Opel Corsa - 1.2 T 100 PS AT8- 2022 - Καθημερινός σύντροφος
Opel Crossland - 1.5 D 120 PS- 2021 - Η πιο «οικογενειακή» έκδοση
Opel Crossland - 1.2 T AT6- 2021 - Αισθητική (και όχι μόνο) ανανέωση
Opel Grandland - Hybrid- 2023 - Μερική ηλεκτροκίνηση
Opel Grandland - 1.5 D ΑΤ8- 2023 - Ανανέωση και επιβεβαίωση
Opel Insignia - 1.6 CDTi- 2016 - Λίρα εκατό
Opel Insignia GrandSport - 1.5 T 165 HP- 2018 - ΑντιSUV!
Opel Mokka - e- 2022 - Το Mokka της πόλης
Opel Mokka - 1.2 T 130 PS- 2021 - Εκσυγχρονισμός με νεανικό χρώμα
Peugeot 108 - 1.0 VTi 72- 2019 - Καθαρότερο και πιο γοητευτικό
Peugeot 2008 - e-2008- 2022 - Πιο ακριβό και πολύ οικονομικό
Peugeot 2008 - 1.5 BlueHDi 130- 2020 - Περιεχόμενο αντίστοιχο με το περιτύλιγμα!
Peugeot 2008 - 1.2 PureTech 130 EAT8- 2021 - Ολοκλήρωση
Peugeot 208 - e-208- 2022 - Ηλεκτροκίνηση με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα
Peugeot 208 - 1.5 BlueHDi 100- 2020 - Οικονομικό και οδηγοκεντρικό
Peugeot 208 - 1.2 PureTech 130- 2021 - Ο μικρός λέων βρυχάται
Peugeot 208 - 1.2 PureTech 100- 2019 - Οι σχεδιαστές τα βρήκαν με τους μηχανικούς!
Peugeot 3008 - 1.5 BlueHDi 130- 2021 - Ο βασιλιάς στο θρόνο του
Peugeot 308 - PHEV 225 e-EAT8 GT- 2024 - Χαμαιλέων
Peugeot 308 - 1.2 Pure Tech 130- 2022 - Του βγάζεις το καπέλο!
Peugeot 408 - 1.2 PureTech 130- 2023 - Απρόσμενο αντι-SUV
Peugeot 5008 - 1.5 BlueHDi 130 EAT8- 2022 - Πολυτάλαντο και ποιοτικό
Peugeot 508 - 1.5 BlueHDi 130- 2019 - Γαλλικές φιλοδοξίες
Porsche Macan - S Diesel- 2014 - Στο ρυθμό της εποχής
Renault Arkana - Hybrid E-Tech 145- 2022 - Εξηλεκτρισμός και ποιότητα
Renault Austral - Mild Hybrid 160- 2023 - Η ωριμότητα απέναντι στην ηλεκτροκίνηση
Renault Captur - Mild Hybrid 140 EDC- 2023 - «Βασικός» εξηλεκτρισμός
Renault Captur - 1.3 TCe 130- 2020 - Αναβάθμιση εφ' όλης της ύλης
Renault Captur - 1.2 TCe 120- 2018 - Ιδανική επιλογή
Renault Captur - 1.0 TCe LPG- 2022 - Συμφέρουσα εναλλακτική
Renault Clio - Hybrid- 2022 - Το «ψαγμένο» Clio
Renault Clio - 1.3 TCe 130 CV- 2020 - Σφάζει με βαμβάκι
Renault Clio - 1.0 TCe 100 LPG- 2021 - Μηδαμινό κόστος χρήσης
Renault Kadjar - 1.3 TCe 140 CV- 2020 - Τώρα μάλιστα...
Renault Megane - 1.5 dCi 110- 2017 - Γαλλικοί τρόποι...
Renault Megane - 1.2 TCe 130- 2018 - Άνετο, ποιοτικό κι ευχάριστο στην οδήγηση
Renault Twingo - 1.0- 2015 - Ρήξη με το παρελθόν
Renault Twingo - 0.9 TCe- 2018 - Μίνι για μερακλήδες!
Seat Arona - 1.6 TDI 115 PS- 2020 - Ευχάριστο οδηγικά, οικονομικό και πρακτικό
Seat Arona - 1.0 TSI 115 PS- 2018 - Πρακτικό αλλά και οδηγοκεντρικό
Seat Arona - 1.0 Eco TSI 110 PS- 2021 - Make up
Seat Ateca - 1.6 TDI- 2017 - Πρακτικότητα με μεσογειακό ταμπεραμέντο
Seat Ibiza - 1.4 TDI 90 PS- 2016 - Η έκπληξη
Seat Ibiza - 1.0 TSI 95 PS- 2017 - Νεανικό, σπορτίφ αλλά και πολιτισμένο
Seat Ibiza - 1.0 TSI 115 PS- 2018 - Λίρα εκατό
Seat Ibiza - 1.0 TGI- 2023 - Κόστος χρήσης μοτοσικλέτας!
Seat Ibiza - 1.0 EcoTSI 110 PS- 2022 - Εναρμόνιση
Seat Leon - 1.6 TDI- 2018 - Επί της ουσίας ιδανικό
Seat Leon - 1.5 eTSI- 2021 - Λειτουργικότητα και οδηγική απόλαυση
Seat Tarraco - 1.5 TSI- 2020 - Μεταφέρει όλο το νοικοκυριό!
Skoda Enyaq iV - 60- 2021 - Πληθωρικό το πρώτο ηλεκτρικό Skoda
Skoda Fabia - 1.0 TSI 110 PS DSG- 2022 - Κορυφαία άνεση και πρακτικότητα
Skoda Kamiq - 1.0 TSI 110 PS- 2024 - Ανανεωμένο και πάντα πολύ καλό
Skoda Karoq - 1.5 TSI DSG- 2023 - Ανανέωση πετυχημένης συνταγής
Skoda Kodiaq - 1.5 TSI DSG- 2023 - Όλοι οι καλοί χωράνε!
Skoda Octavia - iV 1.4 Plug-in Hybrid 204 PS- 2022 - Πολύ καλό αλλά όχι φτηνό
Skoda Octavia - 1.5 TSI- 2020 - Τετραγωνισμός του κύκλου
Skoda Scala - 1.6 TDI- 2020 - Αυτό που πρέπει
Skoda Scala - 1.5 TSI DSG- 2019 - Εκσυγχρονισμός και παραδοσιακές αρετές
Skoda Scala - 1.0 G-TEC- 2021 - Μετακινήσεις με ελάχιστο κόστος
Subaru - BRZ- 2015 - Τα πάντα για τον οδηγό
Subaru XV - 2.0- 2018 - Παράδοση και εκσυγχρονισμός Νο 2
Suzuki Across - 2.5 Plug-in Hybrid- 2022 - Μονοζυγωτικός δίδυμος
Suzuki Baleno - 1.2 Hybrid- 2019 - Εργαλείο
Suzuki Baleno - 1.0 BoosterJet- 2016 - Μετεμψύχωση
Suzuki Celerio - 1.0- 2015 - Εργαλείο με την πραγματική έννοια
Suzuki Ignis - 1.2 Hybrid 4x4- 2020 - Ιδανικό για την Ελλάδα
Suzuki Ignis - 1.2 Hybrid- 2021 - Ακόμη πιο έξυπνο
Suzuki Jimny - 1.5- 2019 - Ορειβάτης για δύσκολα!
Suzuki S-Cross - 1.4 Hybrid 48V- 2022 - Ενδιαφέρουσα οικογενειακή πρόταση
Suzuki Swace - 1.8 Hybrid- 2023 - Με στόχο την οικονομία
Suzuki Swift - Sport 1.4 Hybrid- 2021 - Σπορτίφ χαρακτήρας με οικονομία
Suzuki Swift - 1.2 Hybrid- 2018 - Παιδί της πόλης και όχι μόνο
Suzuki Swift - 1.2 CVT- 2017 - Αστική εκδοχή ενός σπορτίφ σούπερ μίνι
Suzuki Swift - 1.2- 2019 - Οικονομικό και ευχάριστο
Suzuki Swift - 1.0 Boosterjet- 2018 - Νεανικό, σπορτίφ και οικονομικό
Suzuki SX4 S-Cross - 1.0 BoosterJet- 2018 - Με εφόδιο την τιμή
Suzuki Vitara - 1.5 Hybrid Allgrip- 2023 - Εξηλεκτρισμός στο ρυθμό της εποχής
Suzuki Vitara - 1.4 Boosterjet 48V Allgrip- 2021 - Ταιριάζει γάντι στην Ελλάδα!
Suzuki Vitara - 1.0 Boosterjet- 2019 - Τιμή βάσης χωρίς ελλείψεις
Toyota Avensis - 1.6 D-4D- 2016 - Κόντρα στο ρεύμα
Toyota Aygo X - 1.0- 2022 - SUV τσέπης
Toyota C-HR - 1.8 HSD- 2017 - Ο κληρονόμος
Toyota C-HR - 1.2 T- 2018 - Αισθητική υπέρβαση
Toyota Corolla - 1.8 Hybrid- 2022 - 25 χρόνια εξέλιξης
Toyota Corolla - 1.2 T- 2019 - Η επιστροφή των σαμουράι
Toyota RAV4 - Plug-in Hybrid- 2022 - Ο παλιός είναι αλλιώς!
Toyota Yaris - Hybrid- 2021 - Επανεκκίνηση
Toyota Yaris - HSD- 2017 - Η γνωστή συνταγή της επιτυχίας
Toyota Yaris Cross - 1.5 Hybrid AWD- 2023 - Ολοκληρωμένο SUV
Toyota Yaris Cross - 1.5 Hybrid- 2022 - Με αέρα πρωταγωνιστή
Volvo C40 - Recharge Twin- 2023 - Με το βλέμμα στο μέλλον
Volvo S60 - 1.5 T3- 2016 - Μικρός κινητήρας, μεγάλη καρδιά
Volvo S60 Cross Country - 2.0 D4- 2017 - Μεγαλύτερο μπόι, ίδια χαρίσματα
Volvo S90 - T6- 2018 - Θέλω κι άλλο!
Volvo S90 - D5- 2017 - Σημάδι στο κέντρο
Volvo V40 - 1.5 T3- 2016 - Λιγότερα κυβικά χωρίς συμβιβασμούς
Volvo V40 Cross Country - 1.5 T3- 2017 - Ένα για όλα!
Volvo V60 - T6- 2019 - Αυτοκίνηση με άποψη!
Volvo V90 Cross Country - D5- 2018 - Λιμουζίνα crossover
Volvo XC40 - T3 AT8- 2020 - Παραγγελιά!
Volvo XC40 - Recharge Twin motor- 2022 - Ηλεκτρικές επιδόσεις
Volvo XC40 - D4- 2018 - Πολιτισμός και "hi tech" περιβάλλον
Volvo XC60 - D5- 2018 - Ασφάλεια, ποιότητα, ευχρηστία
Volvo XC90 - D5 AWD- 2015 - Δυναμική παρουσία με ίδια μέσα
VW Golf - GTE- 2023 - Το «εναλλακτικό» GTi
VW Golf - 1.5 eTSI 150 PS- 2020 - «Παιδί» της ψηφιακή εποχής
VW Golf - 1.5 eTSI 130 PS- 2024 - Οδηγός ορθολογισμού
VW ID.4 - Pro Performance- 2022 - Αυξημένη αυτονομία και τιμή
VW Passat - 1.5 TSI- 2020 - Αντίσταση στα SUV
VW Polo - GTI- 2019 - Χωρίς παρεκκλίσεις
VW Polo - 1.6 TDI 95 PS- 2020 - Ο ντίζελ επιμένει
VW Polo - 1.0 TSI 95 PS- 2022 - Ποιοτικό και πολιτισμένο
VW Polo - 1.0 TSI 115 PS- 2018 - Golf υπό κλίμακα
VW T-Cross - 1.0 TSI 95 PS- 2019 - Στην αρένα της πιο ανταγωνιστικής κατηγορίας
VW T-Cross - 1.0 TSI 115 PS- 2020 - Στο ρεύμα της εποχής
VW T-Roc - 1.6 TDI- 2020 - Για λόγους οικονομίας
VW T-Roc - 1.5 TSI DSG- 2023 - Ανανεωμένο και ισορροπημένο
VW T-Roc - 1.0 TSI 115 PS- 2018 - Ισορροπίες
VW T-Roc Cabriolet - 1.5 TSI- 2021 - Έτοιμο για παραλίες!
VW Taigo - 1.0 TSI 110 PS- 2022 - Διευρύνοντας την πελατειακή βάση
VW Tiguan - 1.5 TSI 150 PS DSG- 2022 - Αγέραστο
VW Tiguan - 1.4 TSI ACT- 2016 - Το τίμημα της επιτυχίας
VW Touran - 1.6 TDI- 2016 - Κανόνες χωροταξίας
VW up - GTI- 2018 - Επιδόσεις για τον καθένα
VW up - e-up- 2019 - Το λογικό βήμα
VW up - 1.0 TSI- 2017 - Προσαρμογή και αναβάθμιση
Ford Fiesta Active - 1.0 EcoBoost (100 HP)
Ψηλότερα; Καλύτερα... ..:: Σαββάτο, 09 Νοεμβρίου 2019 ::..
Το Fiesta Active στην έκδοση βενζίνης γλυκαίνει περαιτέρω τη συνταγή, είναι πάλι αυτό το μαγικό μαντζούνι της Ford που δεν διαταράσσει την επικοινωνία με τον μυημένο όσο ψηλά και να τοποθετηθεί η ανάρτηση, ενώ στη συγκεκριμένη περίπτωση βρίσκεται και μέσα στο πνεύμα της εποχής, που θέλει υπερυψωμένα αυτοκίνητα έστω και χωρίς τετρακίνηση
Crossover είπατε; Ναι, εξωτερικά (ειδικά σε αυτό το υπέροχο μουσταρδί χρώμα) θα κάνει ακόμη και τον ανυποψίαστο να γυρίσει, προβάλλοντας μια περιπετειώδη φυσιογνωμία. Η αύξηση κατά 18 χιλιοστά της απόστασης που χωρίζει την έκδοση Active από το έδαφος όντως προσδίδει έναν άλλο «οπτικό αέρα». Αρωγός σε αυτή την κατεύθυνση και οι πανέμορφοι τροχοί που γεμίζουν αρμονικά τους θόλους σε σχέση με ένα οποιοδήποτε άλλο Fiesta. Γιατί 17άρηδες με 45άρι προφίλ σε ένα μικρό crossover; «Γιατί έτσι τους αρέσει», απαντά με στόμφο η Ford. Η αύξηση του ύψους δεν είναι αποτέλεσμα μιας απλής αλλαγής των ελατηρίων. Το Active έχει εμπρός αμορτισέρ με υδραυλικό μηχανισμό ελέγχου της επαναφοράς, όπως και νέα γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης, αλλά και εξειδικευμένη ρύθμιση της υποβοήθησης του τιμονιού. Αυξημένα κατά 10 χιλιοστά είναι και τα μετατρόχια συγκριτικά με το «απλό» Fiesta.Εσωτερικό Εντός δεν έχει αλλάξει τίποτα στη χρηστική εικόνα που γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα Fiesta. Οι χώροι δεν είναι οι μεγαλύτεροι στην κατηγορία, όμως θα εξυπηρετήσουν χωρίς υποχωρήσεις τις ανάγκες για τέσσερις επιβάτες, ενώ δυνατό χαρτί παραμένει η συνολική ποιότητα και, κυρίως, το υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο του μικρού Ford. Μάλιστα, το συγκεκριμένο Fiesta ξεκινάει από το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, Active 2, που συνεπάγεται ένα πληρέστατο πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, καθώς και διευρυμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας μέσω του συστήματος πολυμέσων SYNC3. Το Active διαθέτει τρία διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης -Eco, Normal και Slippery- τα οποία επεμβαίνουν στον κινητήρα αλλά και στις ρυθμίσεις των συστημάτων ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας. Σε ό,τι αφορά τα τελευταία, η μεταβολή αφορά τον βαθμό παρεμβατικότητας και όχι τη βελτίωση της κατανομής της ροπής στους κινητήριους τροχούς. Το Fiesta Active 1.0 τούρμπο ξεκινά από τα 17.295 ευρώ και στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται, 6 αερόσακοι, κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ηχοσύστημα, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (LKA), σύστημα προειδοποίησης διατήρησης λωρίδας (LDW), ενεργό σύστημα περιορισμού της ταχύτητας (ASLD), υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA) και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC) και πολλά άλλα. Σημειώνουμε επίσης ότι το αυτοκίνητο καλύπτεται από 8ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Στο εσωτερικό υπάρχει η εύπεπτη σχεδιαστική και ποιοτική εικόνα και εργονομία που διακρίνει όλα τα Fiesta
Κινητήρας-κιβώτιο Ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας τούρμπο βενζίνης (Ecoboost) -που χάρη στην πολύ καλή ηχομόνωση ακούγεται ελάχιστα- ακόμη και στη λιγότερο δυνατή έκδοση των 100 ίππων δεν δυσκολεύεται να κινήσει σβέλτα το Fiesta, χωρίς μάλιστα να χρειάζεται συχνή προσφυγή στον σαφή επιλογέα που συνοδεύει το κιβώτιο έξι σχέσεων. Ωστόσο, η ανάγκη του σε καύσιμο είναι υψηλότερη από αυτή του μέσου όρου της κατηγορίας και θα χρειαστεί σωστή εκμετάλλευση της ροπής (17,3 kgm στις 1.600 σ.α.λ.) και της ελαστικότητας στις χαμηλές και μεσαίες στροφές ώστε η μέση τιμή να κρατηθεί κάτω από τα 8 λίτρα/100 χλμ. Πάντως, ο κινητήρας διαθέτει αποθέματα ισχύος, τόσα ώστε να μην αντιλαμβάνεσαι εύκολα μεγάλες διαφορές σε σχέση με τον αντίστοιχο ισχυρότερο των 125 ίππων.Οδηγώντας Από τα πρώτα κιόλας μέτρα καταλαβαίνεις πως πρόκειται για Ford. Είναι αυτό το μπροστινό σύστημα που σε βάζει μεμιάς στην πρίζα για να αυξήσεις ρυθμό. Τόσο άμεσο και ακριβές , που στη δεύτερη κιόλας απόπειρα πιάνεις τον εαυτό σου να ανεβάζει ρυθμό και να ορμά στις καμπές σαν έφηβος που απέδρασε από απομόνωση. Εκεί που ορίζεις τη γραμμή με το σύστημα διεύθυνσης, εκεί πηγαίνει, με πειθήνια υπακοή που σε κάνει να χαμογελάς, ξεχνώντας τα περί οχήματος ελεύθερου χρόνου και άλλα μαρκετινίστικα. Όλα αυτά μάλιστα με μια ποιότητα κύλισης που σβήνει τις κακοτοπιές των εργολάβων στο ελληνικό ανάγλυφο, σε συνδυασμό με μια αποτελεσματικότητα στον τρόπο που φιμώνονται οι θόρυβοι από την ανάρτηση και το κάτω τμήμα του αυτοκινήτου. Εξακολουθεί να προκαλεί απορία πώς δεν επηρεάστηκε στο παραμικρό ο ευχάριστος οδηγικός χαρακτήρας που έχουμε γνωρίσει στις υπόλοιπες εκδόσεις. Το τιμόνι παραμένει γρήγορο και ακριβές, το εμπρός μέρος έχει πολύ καλή κατευθυντικότητα, ενώ ο επιλογέας είναι σαφέστατος με σίγουρο κούμπωμα. Χάρη στα νέα αμορτισέρ το Fiesta Active αποδεικνύεται πιο αποτελεσματικό στην απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου, με την κύλιση να έχει αποκτήσει ποιοτικότερα χαρακτηριστικά, με συνέπεια τη συνολική αναβάθμιση της άνεσης .
YΠEP - Οδική συμπεριφορά - Τιμόνι - Κινητήρας - Εξωτερική εικόνα - Εξοπλισμός - Εγγύηση 8 ετών
KATA - Αυξημένη τιμή αγοράς - Μέτριοι χώροι πίσω επιβατών - Έλλειψη ρεζέρβας
Οδηγική αρτιότητα, άνεση και ποιοτική κύλιση βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα και στην έκδοση Active
Συμπέρασμα Με λίγο επιπλέον ύψος και τις κατάλληλες διακοσμητικές πινελιές το Fiesta αποκτά πιο περιπετειώδη φυσιογνωμία, αναζητώντας μερίδιο στην καυτή αγορά των crossover. Το θέμα στο τέλος της ημέρας είναι γιατί Active και γιατί βενζίνη; Η απάντηση έχει να κάνει με τη δύναμη της εικόνας και τον πλουραλισμό του χαρακτήρα, ο οποίος θα σου επιτρέψει να κάνεις περισσότερα πράγματα μη διαταράσσοντας την ισορροπία του πλαισίου, έχοντας παράλληλα σύμμαχο τη ροπή. Παρ' ότι παίρνεις στάνταρ το πληρέστατο πακέτο συστημάτων ασφάλειας-υποβοήθησης, όπως και τις διευρυμένες εφαρμογές συνδεσιμότητας, η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη, αλλά μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Για όποιον σκέφτεσαι να αγοράσει Fiesta, προφανώς αυτή εδώ είναι μια από τις καλύτερες προτάσεις.
Γιάννης Τσιρογιάννης φωτογραφίες: auto-internet
Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση