ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::

BMW 3 - 320d xDrive

Citius, Altius, Fortius*         ..:: Σαββάτο, 10 Αυγούστου 2019 ::..

* Πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο δυνατά

Η 7η γενιά του μπεστ σέλερ της BMW ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη, ιδιαίτερα σ' αυτήν την τετρακίνητη ντίζελ έκδοση, προσφέροντας κορυφαία οδική συμπεριφορά και οδηγική απόλαυση, πολύ καλές επιδόσεις με πολύ λογική κατανάλωση και φυσικά κορυφαία ποιότητα και την πιο σύγχρονη τεχνολογία σε ηλεκτρικά συστήματα κάθε είδους

Περισσότερα από 40 χρόνια έχουν περάσει από τότε που παρουσιάστηκε Η πρώτη γενιά της σειράς 3 της BMW και το μεσαίο σεντάν της βαυαρικής εταιρείας έχει γίνει πλέον σήμα κατατεθέν της μάρκας, αφού είναι το δημοφιλέστερο μοντέλο της, με περισσότερες από 15,5 εκατομμύρια πωλήσεις! Στην 7η γενιά της πλέον, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, είναι, όπως συνηθίζεται, λίγο μεγαλύτερη από τον προκάτοχό της (7,6 εκατοστά σε μήκος, 6 χιλιοστά σε ύψος, ενώ μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο -κατά 44 χιλιοστά- και τα μετατρόχια). Η σύγχρονη τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε, όμως, κατά την σχεδίαση και την κατασκευή της, επέτρεψε τη βελτίωση της αεροδυναμικής (αεροδυναμικός συντελεστής Cx 0,23 στην 320d) και τη μείωση του βάρους έως και κατά 55 κιλά. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι, παρά την αύξηση του ύψους του αυτοκινήτου, το κέντρο βάρους χαμήλωσε κατά 10 χιλιοστά, ενώ η κατανομή βάρους στους δύο άξονες αγγίζει το ιδανικό 50:50).

Εσωτερικό
Το νέο μοντέλο είναι φυσικά πλήρως προσαρμοσμένο στην ψηφιακή εποχή μας, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής στο ταμπλό να δημιουργούν μια εικόνα high tech για το εσωτερικό. Χωρίς να είναι κορυφαίοι, οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες έχουν αυξηθεί και είναι απολύτως επαρκείς για τέσσερις ενηλίκους. Αντιστοίχως, επαρκής αν και όχι κορυφαίος είναι ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα που φτάνει τα 480 λίτρα. Από πλευράς λειτουργικής, λοιπόν, το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται στην αποστολή του, ως "premium" οικογενειακό σεντάν της μεσαίας κατηγορίας, ενώ από πλευράς εργονομίας είναι εξαιρετικό, με μια πολύ καλή θέση οδήγησης, ευανάγνωστα όργανα και εύχρηστα χειριστήρια. Εξαιρετική είναι επίσης και η ποιότητα κατασκευής και υλικών που χαρακτηρίζει το εσωτερικό, ενώ επαρκείς αν και χωρίς να ξεχωρίζουν είναι οι χώροι για μικροπράγματα όταν δεν υπάρχει σταχτοδοχείο!

Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινάει από 52.300 ευρώ, με ένα πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει ESP με hill holder και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού, σύστημα αναγνώριση απόσπασης προσοχής, σύστημα Active Guard Plus, με προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, εντοπισμό πεζών και εμποδίων με αυτόματο φρενάρισμα κλπ., σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, 6 αερόσακους (οι κεφαλής και για τους πίσω), αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, θερμαινόμενα ακροφύσια πλύσης παρμπρίζ, προσαρμοζόμενο cruise control, προβολής τεχνολογίας LED, ζάντες αλουμινίου, συναγερμό, ηχοσύστημα με δύο θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, σύστημα start-stop κλπ., καθώς και πακέτο συνδεσιμότητας και online υπηρεσιών. Θα επισημάνουμε μόνο την έλλειψη ρεζέρβας, λόγω της ύπαρξης ελαστικών runflat. Φυσικά στον έξτρα εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται μια μεγάλη λίστα από πρόσθετα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας, στα οποία συμπεριλαμβάνεται ακόμα κι ένα νέο σύστημα υποβοήθησης της κίνησης με όπισθεν για την έξοδο από κάποιο αδιέξοδο όταν δεν υπάρχει δυνατότητα αναστροφής!
Το εσωτερικό φιλοξενεί άνετα τέσσερις επιβάτες, με το ποιοτικό ταμπλό να προσφέρει μια εικόνα "hi tech" χάρη στα ψηφιακά όργανα και την κεντρική οθόνη
Κινητήρας-κιβώτιο
Η 320d κινείται από τον γνωστό 2λιτρο ντίζελ της BMW με τους 190 ίππους, ο οποίος είναι πολύ δυνατός (και ιδιαίτερα «γραμμικός» για ντίζελ), με μεγάλη ροπή από χαμηλά και δεν έχει την παραμικρή δυσκολία να κινήσει πραγματικά γρήγορα το μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο και να προσφέρει την απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια. Η επιτάχυνσή από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,9'', δίνει μια χαρακτηριστική εικόνα των πολύ καλών επιδόσεων που προσφέρει, χάρη και στην άψογη συνεργασία του με το εξαιρετικό 8άρι αυτόματο κιβώτιο της BMW. Όλα αυτά επιτρέπουν μία πολύ λογική κατανάλωση, με δεδομένη και την υπεροχή της πετρελαιοκίνησης σ' αυτόν τον τομέα. Έτσι στην πόλη μπορεί κανείς να συγκρατήσει εύκολα την κατανάλωση στα 9 λίτρα/100 χλμ., ενώ με ήρεμη οδήγηση σε έναν επαρχιακό δρόμο, αυτή μπορεί να πέσει και κάτω από τα 7 λίτρα/100 χλμ. Οι χαμηλές τυποποιημένες εκπομπές CO2, που είναι κάτω από 140 g/km, επιβεβαιώνουν την οικονομική λειτουργία του κινητήρα και επιτρέπουν την καθημερινή είσοδο του αυτοκινήτου στο δακτύλιο της Αθήνας.

Οδηγώντας
Βασικό στοιχείο του χαρακτήρα κάθε αυτοκινήτου της BMW, είναι η «οδηγοκεντρική» προσέγγιση και η κορυφαία οδική συμπεριφορά. Και φυσικά δεν ήταν δυνατό ο πιο χαρακτηριστικός εκπρόσωπος της μάρκας να μην προσφέρει αυτή την εικόνα, που άλλωστε υπήρχε και στον προκάτοχό του. Η νέα «τριάρα», λοιπόν, προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, που σου υπενθυμίζει ανά πάσα στιγμή ότι οδηγείς ένα ακριβό αυτοκίνητο. Το κράτημά της είναι υπεράνω κριτικής, ενώ ιδιαίτερα αυτή η τετρακίνητη έκδοση προσφέρει μια εξαιρετική κατευθυντικότητα, με το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης να επεμβαίνει αστραπιαία ανά πάσα στιγμή, κατανέμοντας τη ροπή στους τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες προώθησης, και το κορυφαίο τιμόνι να μεταδίδει με απόλυτη ακρίβεια τις εντολές του οδηγού. Πραγματικά απολαυστικό στο δρόμο, το αυτοκίνητο προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση όσο κανένα άλλο στην κατηγορία του, με το πολύ καλό ESP να μη χρειάζεται σχεδόν ποτέ να κάνει αισθητή την παρουσία του, όσο ο οδηγός αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει τους... νόμους της Φυσικής! Αντίστοιχα υψηλού επιπέδου είναι τα φρένα, επίσης παραδοσιακό χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων της BMW, ενώ σε ό,τι αφορά την άνεση, λόγω της επιλογής της BMW για ένα πιο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου με περισσότερο σφιχτές αναρτήσεις, εξακολουθεί να μην είναι κορυφαία με τα υψηλά στάνταρ της κατηγορίας, χωρίς όμως και να γίνεται ποτέ το αυτοκίνητο κουραστικό.
YΠEP
- Κινητήρας - επιδόσεις
- Οδική συμπεριφορά
- Ασφάλεια συνολικά
- Κιβώτιο
- Φρένα
- Τετρακίνηση
- Εξοπλισμός
- Ποιότητα
KATA
- Έλλειψη ρεζέρβας
- Θα θέλαμε περισσότερους ανοιχτούς χώρους για μικροπράγματα

Ο κινητήρας προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις και το εξαιρετικό πλαίσιο με την τετρακίνηση εξασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά

Συμπέρασμα
Καλύτερη από ποτέ, η νέα σειρά 3 είναι ένα εξαιρετικά ποιοτικό και λειτουργικό αυτοκίνητο, το οποίο εκτός από υψηλής ποιότητας υπηρεσίες προς τους επιβάτες, μπορεί να ενθουσιάσει τον οδηγό του όταν αυτός αποφασίσει να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητες του δυνατού κινητήρα, του εξαιρετικού πλαισίου και των κορυφαίων ηλεκτρονικών συστημάτων που διαθέτει. Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει την οδηγική ευχαρίστηση και την ασφάλεια με την ποιότητα και τη λειτουργικότητα. Και μάλιστα χωρίς υψηλό κόστος λειτουργίας σ' αυτήν την πετρελαιοκίνητη έκδοση, χάρη στην περιορισμένη κατανάλωση και τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας...
Πάνος Φιλιππακόπουλος

Επίσημο Site http://www.bmw.gr/


  UP