ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ :: ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ::

Με αυτούς θα εφαρμοστεί η αυτόνομη κίνηση;

        ..:: Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2019 ::..
Επειδή ασχολούμαστε μ' ένα κατεξοχήν τεχνολογικό προϊόν όπως το αυτοκίνητο, στο οποίο όλα και περισσότερο παίζει ρόλο και η συνδεσιμότητα που παρέχεται σε συνεργασία με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, που αναμένεται να έχουν και ρόλο στη μελλοντική αυτόνομη κίνηση των οχημάτων, αξίζει να αναφέρουμε την οδύσσεια που αντιμετωπίσαμε με τη Vodafone για μία αναβάθμιση γραμμής, για να γίνει αντιληπτό πόσο μακριά βρίσκεται ακόμα η αναβάθμιση του... συνόλου των υποδομών ώστε να γίνει δυνατή η κυκλοφορία αυτόνομων οχημάτων! Το Φεβρουάριο μας πρότειναν μία αναβάθμιση της τηλεφωνικής γραμμής μας στο σπίτι (που ήδη διαχειρίζονταν αυτοί, άρα δεν υπήρχε θέμα αλλαγής παρόχου) σε ευρυζωνική. Συμφωνήσαμε και μας είπαν ότι σε 15 μέρες θα στείλουν τον κατάλληλο εξοπλισμό. Κανένας εξοπλισμός δεν ήρθε και μετά μερικές εβδομάδες κόβεται το τηλέφωνο! Είχαν μετατρέψει τη γραμμή χωρίς να στείλουν εξοπλισμό και φυσικά, χωρίς εξοπλισμό, τηλέφωνο και Internet γιοκ!

Μείναμε χωρίς τηλέφωνο 4 μέρες, έχοντας επικοινωνήσει μαζί τους κάμποσες φορές για την επίλυση του προβλήματος. Τελικά επανερχόμαστε στο προηγούμενο σύστημα και περιμένουμε τον εξοπλισμό. Αμ δε! Μετά από λίγο καιρό επικoινωνούμε ξανά με την «εξυπηρέτηση» (ο Θεός να την κάνει) πελατών μέσω chat (είναι εξοργιστικό το ότι δεν υπάρχει μια διεύθυνση e-mail για να στείλεις τα παράπονά σου σε κάποια κεντρική υπηρεσία) και μας απαντούν πως πράγματι εκκρεμεί ένα θέμα αναβάθμισης για τη γραμμή μας και θα το προωθήσουν για επίλυση κατά προτεραιότητα. Με τα ελληνικά που ξέρουμε τουλάχιστον εμείς «κατά προτεραιότητα» σημαίνει άμεσα, πριν την προώθηση άλλων εκκρεμοτήτων. Παρ' όλα αυτά περνάει άλλος ένας μήνας, απραξίας, χωρίς την παραμικρή πληροφόρηση από την εταιρεία!

Είδαμε κι αποείδαμε, ξαναεπικοινωνούμε με εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσουμε γιατί καθυστερούν και μια άλλη «εκπρόσωπος» σημειώνει το πρόβλημά μας. Την επόμενη μέρα μας παίρνει άλλη «εκπρόσωπος» και ρωτάει γιατί... ακυρώσαμε την αναβάθμιση. Το σαΐνι πού ρωτήσαμε γιατί αργεί η υλοποίηση, είχε περάσει στο σύστημα ακύρωση της παραγγελίας! Ενεργοποιείται πάλι η παραγγελία από τη νέα «εκπρόσωπο», παίρνουμε μήνυμα ότι στέλνεται ο εξοπλισμός, μένουμε σπίτι για να τον παραλάβουμε και η εταιρεία courier μας ειδοποιεί με sms ότι δεν μας βρήκε! Τους είχαν δώσει από τη Vodafone λάθος διεύθυνση, παρά το γεγονός ότι στέλνουν εδώ και χρόνια το λογαριασμό στη σωστή διεύθυνσή μας. Αναγκαστικά μένουμε άλλη μια μέρα στο σπίτι για να μας βρουν και τελικά παραλαμβάνουμε τον εξοπλισμό, τον συνδέουμε σύμφωνα με τις οδηγίες και μας ειδοποιούν κάποια στιγμή ότι «η αλλαγή προγράμματος ολοκληρώθηκε». Αμ δε! Internet OK, τηλέφωνο γιοκ!

Νέα επικοινωνία, μας λένε χρειάζονται 1-2 μέρες για να ολοκληρωθεί η σύνδεση, περιμένουμε, δεν γίνεται τίποτα, ξαναπαίρνουμε, μας λένε «το πρόβλημα είναι συστημικό, το προωθούμε στο αρμόδιο τμήμα». Εξηγούμε ότι την επόμενη εβδομάδα φεύγουμε για διακοπές κι ότι η τηλεφωνική γραμμή πρέπει να λειτουργεί μέχρι τότε γιατί μέσω αυτής επικοινωνεί ο συναγερμός του σπιτιού με την εταιρεία που τον ελέγχει, άρα πρέπει το πρόβλημα να λυθεί νωρίτερα και μετά παίρνουμε ένα sms που αναφέρει ότι ανέλαβε το θέμα κάποιος υπεύθυνος, εμείς δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα και θα μας πάρει για να μας ενημερώσει το αργότερο σε μία ημερομηνία που είναι... αφού φύγουμε για διακοπές!!! Ξανά επικοινωνία με την εταιρεία, για να επισημάνουμε και πάλι ότι η ημερομηνία αυτή είναι απαράδεκτη, γιατί πρέπει να είμαστε σίγουροι πριν φύγουμε ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει με το συναγερμό και -επιτέλους- μια μέρα πριν φύγουμε το τηλέφωνο ενεργοποιείται. Με μία... παράπλευρη απώλεια, αφού χωρίς να το ζητήσουμε, ο λογαριασμός που ερχόταν έντυπος μετατράπηκε σε ηλεκτρονικό! Νέα επικοινωνία μαζί τους για να διαμαρτυρηθούμε γι' αυτήν την αλλαγή και να τονίσουμε ότι εξακολουθούμε να θέλουμε τον έντυπο λογαριασμό και ο «εκπρόσωπος» μας απάντησε ότι η αλλαγή έγινε γιατί... εμείς το ζητήσαμε (ευτυχώς που δεν ήταν μπροστά μας την ώρα που μιλούσαμε, γιατί θα έτρωγε... μπουγέλο!!!) Αλλαγή, λοιπόν, στο παλιό σύστημα για το λογαριασμό και -επιτέλους- 5,5 μήνες μετά την πρώτη επαφή μας, ολοκληρώθηκε το τιτάνιο έργο αναβάθμισης μιας γραμμής τηλεφώνου-Internet από ADSL σε VDSL! Ούτε στη Σελήνη να είχαμε ζητήσει να μας στείλουν! Κι αυτοί οι άνθρωποι θα συνεργαστούν με την αυτοκινητοβιομηχανία για τα αυτόνομα οχήματα; Ο Θεός να μας φυλάει!!! Περιττό να πούμε ότι όλους αυτούς τους μήνες που μας ταλαιπώρησαν δεν μας πήρε ούτε ένας από την εξυπηρέτηση πελατών για να ζητήσει μια συγγνώμη. Γραμμένους τους έχουν τους πελάτες..._Π.Φ.

  UP