ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε το Nissan Micra με τον νέο χιλιάρη τούρμπο

Αποστολή στην Κορινθία         ..:: Παρασκευή, 08 Μαρτίου 2019 ::..
Η Nissan παρουσίασε στους Έλληνες δημοσιογράφους δυο νέες εκδόσεις του Micra με το νέο κινητήρα ενός λίτρου του γκρουπ Renault-Mitsubishi-Nissan, σε μια πανελλαδική παρουσίαση που διοργάνωσε στα Ίσθμια Κορινθίας. Η γκάμα του Micra περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.0 με 71 ίππους με τιμή λίγο πάνω από τα 12.000 ευρώ και τον υπερτροφοδοτούμενο 1.0 σε εκδόσεις IG-T 100 ίππων και DIG-T 117 ίππων, με τις τιμές τους να ξεκινούν από τις 14.290 ευρώ και 15.890 ευρώ αντίστοιχα, ενώ η έκδοση 1.0 IG-T 100 ίππων με το νέο αυτόματο κιβώτιο XTRONIC ξεκινά από τις 15.350 ευρώ. Τέσσερις θα είναι οι διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού με τη βασική Energy να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ESP με Hill Start Assist, 6 αερόσακους, σύστημα ενεργούς πέδησης, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, αυτόματα φώτα, κλιματισμό, περιοριστή ταχύτητας, ηχοσύστημα με θύρα USB, Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι κ.α.


Ο ολοκαίνουργιος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας IG-T του ενός λίτρου αποδίδει 100 ίππους και συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Η τοποθέτησή του στο Micra σηματοδοτεί το ντεμπούτο του συγκεκριμένου κινητήρα σε όχημα της Συμμαχίας (Renault-Mitsubishi-Nissan) και περιλαμβάνει παγκόσμιες πρωτιές σε τεχνολογίες για κινητήριο μηχανικό σύνολο βενζίνης του 1.0 λίτρου. Σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανονισμούς Euro6d-Temp, ο νέος κινητήρας έρχεται να αντικαταστήσει το επίσης υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκίνητο σύνολο 0.9 των 90 ίππων. Τα οφέλη από αυτή την αναβάθμιση αφορούν τη μεγαλύτερη ισχύ (+10 ίπποι), όπως και τη μεγαλύτερη ροπή (+20 Nm) σε όλο το εύρος στροφών, καθώς και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 (-13 έως -15 g/km), αλλά και την οικονομία καυσίμου (-0,6 έως -0,7 λίτρα/100 χλμ., ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), γεγονός που «μεταφράζεται» σε μειωμένο κόστος χρήσης. Το Micra θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση με αυτόματο κιβώτιο Xtronic, για πρώτη φορά από τότε που κυκλοφόρησε το πέμπτης γενιάς μοντέλο και θα συνεργάζεται με τον καινούργιο κινητήρα IG-T 100 PS. Πρόκειται για ένα βελτιωμένο CVT με δυνατότητα αλλαγών σχέσεων και από τον οδηγό.
Η ναυαρχίδα στη γκάμα του σουπερ μίνι της Nissan, χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο χιλιάρη βενζινοκινητήρα DIG-T των 117 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και σπορ ανάρτηση. Δεν πρόκειται απλά για μια βελτιωμένη και ισχυρότερη έκδοση του IG-T των 100 ίππων, αλλά για ένα εντελώς διαφορετικό σύνολο, το οποίο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Daimler, παράλληλα με τον βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που έγινε πρόσφατα διαθέσιμος στο Qashqai. Ο κινητήρας DIG-T των 117 ίππων έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, διαθέτοντας ροπή 180 Nm συν επιπλέον 20 Nm σε λειτουργία overboost.

Στο δρόμο προς τα Ίσθμια, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση με τον κινητήρα τούρμπο των 100 ίππων. Εκτός από την σαφώς καλύτερη απόκριση του νέου 1000άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα συγκριτικά με το απερχόμενο σύνολο 0.9, η ακαμψία του πλαισίου είναι εκείνη που αποκομίζεις πιο έντονα με το «καλημέρα». Γεγονός που επιτρέπει ένα σωστό σετάρισμα στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, ακόμη και για τους οδηγούς με περισσότερες απαιτήσεις. Ώριμο πάτημα, ουδέτερες αντιδράσεις, προβλεψιμότητα συμπληρώνουν το οδικό παζλ του Micra, μαζί με λιγότερο θόρυβο από τον 100άρη κινητήρα και συνολικά καλύτερο τράβηγμα από χαμηλά. Επιφυλασσόμαστε για τις εντυπώσεις της ισχυρότερης έκδοσης των 117 ίππων, η οποία δεν ήταν διαθέσιμη στην παρουσίαση.
Γιάννης Τσιρογιάννης

  UP