ΕΙΔΗΣΕΙΣ
::

Εμπειρίες συμβίωσης

        ..:: Σαββάτο, 05 Απριλίου 2008 ::..

Μετά από 4ετή συμβίωση με το Fiesta και σχεδόν 3ετή με το Forfour αναφέρω τα εξής:

FORD FIESTA 1. 6 GHIA: Έχει διανύσει περιπου 57. 000 χλμ. Δεν ήταν τελείως απροβλημάτιστο σε ότι αφορά βλάβες. Στα πρώτα 5.000 χλμ. αλλάχτηκαν και τα δύο πίσω αμορτισέρ επειδή χτύπαγαν. Αργότερα αλλάχθηκε η αντλία νερού που «κελαηδούσε» σαν παραδείσιο πτηνό! Τρεις φορές αλλάχτηκαν οι τσιμούχες από τις πόρτες γιατί έτριζαν μακάβρια (κανένα αποτέλεσμα). Αλλαγή πολλαπλασιαστή γιατί το αυτοκίνητο δούλευε με τρείς κυλίνδρους και είχε πτώση απόδοσης. Αλλαγή μοτέρ φώτων, γιατί κάθε φορά που άνοιγα τη μεγάλη σκάλα κροτάλιζε σαν πετρελαιοκίνητο. Αλλαγή αισθητήρα λάμδα μετά από σχετική ένδειξη της λυχνίας. Το τρέμουλο του τιμονιού στα 120-140 χλμ. δεν σταμάτησε ούτε μετά από αλλαγή αμορτισέρ και ελαστικών. Κανείς δεν μπόρεσε να το λύσει! Οι τριγμοί ήταν πάντα παρόντες και από τις μπροστινές κολόνες και από το πίσω μέρος, ειδικά στις μέτριες προς κρύες μέρες. Τέλος, ξεκόλλησαν τα πλαστικά φιλέτα στο εξωτερικό των μπροστινών θυρών.

SMART FORFOUR 1. 3 PASSION: Έχει διανύσει περίπου 25.000 χλμ. (λίγα) στα χέρια κυρίως της γυναίκας μου. Αν εξαιρέσει κανείς τους κραδασμούς από το μπροστινό σύστημα και το έντονο κοπάνημα της ανάρτησης (όλα τα forfour έτσι είναι) το αυτοκίνητο είναι τελείως απροβλημάτιστο! Μόνο η βαφή από τις ζάντες αλουμινίου (γύρω από τους αφαλούς) έχει «σκάσει» λίγο. ºσως να ήταν ελλατωματική η βαφή τους, πράγμα που δεν παραδέχτηκε ποτέ η αντιπροσωπεία. Μου είπαν ότι ίσως φταίνε τα καθαριστικά...

Σπύρος Ρούλιας



  UP