ΕΙΔΗΣΕΙΣ
::

Πρόβλημα με Maverick

        ..:: Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2008 ::..

Σας αποστέλλω την παρούσα επιστολή σχετική με το χρονικό της ταλαιπωρίας μου και σας παρακαλώ να την δημοσιεύσετε προς ενημέρωση των αναγνωστών σας και όχι μόνο. Τον Ιανουάριο του 2005 αγόρασα ένα FORD MAVERICK αξίας 33.400 ευρώ. Το πρώτο service του αυτοκινήτου ήταν προγραμματισμένο στα 20.000 km. Μετά το πέρας αυτού και μετά από 5.000 Km (στα 25.000 km) περίπου καθώς οδηγούσα είδα το λαμπάκι του λαδιού αναμμένο. Όπως καταλαβαίνετε η έκπληξη μου ήταν τεράστια και πολύ δυσάρεστη. Επί τόπου ελέγχοντας τα λάδια, είδα ότι δεν υπήρχαν. Πηγαίνοντας αμέσως στον έναν από τους δύο διανομείς της FORD στη Θεσσαλονίκη, απ' όπου και αγόρασα το αυτοκίνητο, ακούστε τι μου είπαν: " Επειδή το αυτοκίνητο είναι καινούργιο είναι φυσιολογικό να καίει κάποια λάδια."

Όπως μπορεί να καταλάβει ο καθένας το "κάποια" με το καθόλου έχει τεράστια διαφορά και δη για ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Μου συμπλήρωσαν λοιπόν τα χαμένα λάδια και συμφωνήσαμε να επανέλθω μετά από 2.000 km να επανελεγχθεί. Και κάπως έτσι ξεκίνησε η οδύσσειά μου. Αυτό το πήγαινε - έλα για τα χαμένα λάδια, με συνεχείς επισκέψεις στο συνεργείο, διήρκεσε περίπου άλλα 10.000 km, με ατελείωτους καβγάδες στο συνεργείο, εκνευρισμό και κοροϊδία (αισίως είχα αγγίξει τα 35.000 km!). Κατ' αυτό το διάστημα το μόνο που κάνανε ήτανε να μου συμπληρώνουν λάδι σε ένα αυτοκίνητο που τα έκαιγε! Κάπου τότε (Σεπτέμβριος του 2006) αποφάσισαν πως πρέπει να μου αλλάξουν ολόκληρη την μηχανή και να μου βάλουν μια καινούργια. Όπως και έγινε, αλλά δυστυχώς τα βάσανα μου δεν είχαν τελειώσει.

Καταρχάς στο βιβλίο των service δεν γράψανε ότι η μηχανή αλλάχτηκε και επιπλέον αρνούνταν να μου δώσουν οιοδήποτε χαρτί ως αποδεικτικό της αλλαγής της μηχανής, ισχυριζόμενοι ότι η καινούργια μηχανή φέρει τον ίδιο αριθμό πλαισίου (το μόνο που έχω στα χέρια μου είναι ένα τιμολόγιο). Και εγείρεται το ερώτημα, κατά πόσο είναι νομότυπο αυτό και κατά πόσο τελικά αλλάχτηκε η μηχανή. Επιπλέον για άλλα 5.000 km μπρος - πίσω να μου ελέγχουν την μηχανή και να ξανασυμπληρώνουν λάδι. Φεύγοντας για ένα ταξίδι στο εξωτερικό (περίπου στα 45.000 km ή 10.000 km με την καινούργια μηχανή) σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο για βενζίνη και για έλεγχο λαδιών. Ο υπάλληλος αναρωτήθηκε αν το αυτοκίνητο είχε ποτέ λάδι αφού το κάρτερ ήταν πάλι άδειο (υπάρχει και μάρτυρας στο περιστατικό)!!! Πλήρωσα 100 ευρώ για καινούργια λάδια στο βενζινάδικο.

Στα 50.000 Km, ή 15.000 της καινούργιας μηχανής, σπάει το ελατήριο επαναφοράς του συμπλέκτη. Επί τόπου πηγαίνω πάλι στον επίσημο αντιπρόσωπο, όπου με ενημερώνουν ότι το ανταλλακτικό δεν υπάρχει ούτε στη Θεσσαλονίκη ούτε στην Αθήνα και θα πρέπει να παραγγελθεί από Γερμανία. Μετά από 2 μήνες περίπου μου τηλεφωνούν ότι το ελατήριο έχει φτάσει και χωρίς ραντεβού και χρέωση να πάω για την αλλαγή. Ενημερώνω ότι σε λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα έχω το μεγάλο service των 60.000 km, οπότε για να μην χάνω και άλλες επιπλέον ώρες από τη δουλειά μου (γιατί ήδη είχα χάσει πάμπολλες εξαιτίας της FORD) θα έρθω μια και καλή για να τακτοποιήσουμε και τα δύο. Πηγαίνοντας εκεί με ενημερώνει ο υπεύθυνος του συνεργείου ότι δεν έχω κάνει το service των 40.000 km. "Μα τι service να κάνω?", του απαντώ, "σε μία καινούργια μηχανή;" Μου απαντά "για να μην είμαστε εκτεθειμένοι σε λίγους μήνες να ξαναπάω για ένα μικρό service για να μπει η σφραγίδα που έλειπε στο βιβλίο". Αφήνω το αυτοκίνητο και φεύγω. Μετά από κάποιες ώρες δέχομαι τηλέφωνο από το συνεργείο ότι το ελατήριο που υποτίθεται ότι θα ήταν δωρεάν θα μου κοστίσει 180 ευρώ γιατί ήμουν πλέον εκτός εγγύησης! Καταλαβαίνετε λοιπόν την αντίδρασή μου. Βγήκα εκτός εαυτού. Όταν ρώτησα γιατί το παραμύθι της εγγύησης δεν μου το είπατε από την αρχή όταν άφησα το αυτοκίνητο και περιμένατε να κάνετε το service, ψευδώς μου απάντησαν ότι με είχαν ενημερώσει. Δηλαδή αυτοί οι κύριοι της FORD σε οδηγούν να συμπεριφερθείς ψυχωτικά και σε κάθε συνομιλία να τους ηχογραφείς και να ζητάς γραπτές αποδείξεις για να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι οι κύριοι βρήκαν την τέλεια δικαιολογία να βγάλουν εκτός εγγύησης ένα ελαττωματικό αυτοκίνητο για να μην αιμορραγεί η μαμά εταιρία FORD. Σημειώνω ότι το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχει συνεργάτης μου με το ίδιο αυτοκίνητο. Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ποιος ευθύνεται, δηλαδή ο επίσημος αντιπρόσωπος Θεσσαλονίκης ή η μητρική εταιρία FORD MOTOR HELLAS ή και οι δύο. Αυτό που μπορώ να πω μετά βεβαιότητος είναι ότι εκατέρωθεν (γιατί πολλές φορές προσπάθησα να επικοινωνήσω με τα κεντρικά στην Αθήνα και ακόμα με παίρνουν) συνάντησα απαράδεκτη αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. Κάθε μεγάλη εταιρία φροντίζει να είναι κάθε πελάτης μοναδικός και ευχαριστημένος και από την αγορά και από το after sales service. Λοιπόν σας πληροφορώ ότι πολύ απέχω από αυτή την συναισθηματική κατάσταση. Αισθάνομαι εξαπατημένος, οργισμένος και εκτεθειμένος, για ένα αυτοκίνητο που πλήρωσα ακριβά και ακόμα πληρώνω με πολλούς τρόπους. Το σίγουρο είναι ότι αυτό δεν θα μείνει εδώ, και δεν πρέπει, γιατί ο υποψήφιος αγοραστής της FORD πρέπει να ξέρει. Για τους παραπάνω ισχυρισμούς μου έχω και αποδεικτικά στοιχεία. Ζητώ λοιπόν να δημοσιευτεί η καταγγελία μου και αφ' ετέρου οποιοσδήποτε με παρόμοια εμπειρία με την ίδια εταιρία ή αντιπρόσωπο να επικοινωνήσει μαζί μου στο kostas@skoutelisdimitrios.gr. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανάγνωση και τον χρόνο σας.
 
Σκουτέλης Κων/νος



  UP