ΕΙΔΗΣΕΙΣ
::

Polo που καίει λάδια II

        ..:: Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2007 ::..

Επανέρχομαι μετά από ένα και πλέον χρόνο στο ελεύθερο βήμα που μας παραχωρείτε για να σας αναφέρω την κατάληξη που είχε τελικά το πρόβλημα που είχα με ένα Polo του 2003, 101 PS. Η πρώτη επιστολή προς το forum έχει ημερομηνία 24.07.2006 με τίτλο «Polo που καίει λάδια». Το αυτοκίνητο πουλήθηκε προ 20ημέρου περίπου, αρχές Οκτωβρίου 2007. Το πρόβλημα με την υπερβολική κατανάλωση λαδιού που αναφέρω στην πρώτη επιστολή μου δεν λύθηκε τελικά. Μετά από επανειλημμένες τηλεφωνικές επαφές με την Kosmocar, έλαβα μια ωραιότατη, τυπική και επαγγελματική (από κάθε άποψη) επιστολή, όπου ανέφερε εν ολίγοις ότι το αυτοκίνητο είναι εκτός μηχανολογικής εγγύησης και ευχαρίστως να τους το πάω για να το φτιάξουν, με το αζημίωτο βεβαίως-βεβαίως!

Έστειλα επιστολή κατόπιν τούτου και στα κεντρικά γραφεία της VW AG στην Γερμανία όπου τους εξέθεσα επίσης το πρόβλημα, με την ελπίδα ότι θα ανταποκριθούν εκείνοι τουλάχιστον. Έχω ακούσει, όπως όλοι μας πιστεύω, ότι κάποιοι σε παρόμοιες περιπτώσεις δικαιώθηκαν ακόμη και πέραν της εγγύησης όταν επικοινωνήσαν με τα κεντρικά γραφεία αυτοκινητοβιομηχανιών στο εξωτερικό. Η απάντηση των Γερμανών (αφού μου κάναν την παλαβή για κάνα μήνα και δεν απαντούσαν ευθέως...) είναι ότι το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης και ευχαρίστως να συνεννοηθώ με τον εδώ επίσημο αντιπρόσωπο της VW (βλ. Kosmocar) για να προγραμματίσουμε την επιδιόρθωσή του, με το αζημίωτο βεβαίως-βεβαίως!.
 
Για να μην μακρηγορώ, αυτή είναι η Volkswagen, αυτή είναι η Kosmocar και αυτή είναι η Ε.Τ.Ε.Α. ΑΕ, εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Kosmocar AE. Είναι φυσιολογικό λέει «να καταναλώνει 1 lt λάδι κάθε 1000 km»!... Το γράφει το manual !... Εγώ θα συμπληρώσω υποσημείωση τότε από κάτω: «Είναι φυσιολογικό ΕΓΩ να πηγαίνω με τη γυναίκα του διπλανού»!! Είναι φυσιολογικό, αφού το γράφει το manual ...έτσι θα 'ναι!...
 
Δεν θα επανερχόμουν καν στο θέμα αυτό (αφού πούλησα το αυτοκίνητο το 'χα ξεχάσει..) αλλά διάβασα την επιστολή του κου Πετρίδη πρόσφατα, όπου αναφέρεται σε σχετικά παρόμοιο πρόβλημα με το δικό μου. Όποτε μια ακόμη επιστολή για την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία ίσως κρούσει τον κώδωνα κινδύνου για να μην την πατήσουν κι άλλοι!
 
Το ωραίο είναι ότι μετά την επικοινωνία μου με τα κεντρικά της VW στην Γερμανία, είχαν το e-mail μου και μου στέλναν διαφημιστικό υλικό για τα νέα VW: Tiguan, Eos, Golf!! Τους απάντησα ότι τώρα εγώ δεν έχω λεφτά και αυτοί δεν έχουν καλά αυτοκίνητα! Αν μετά από χρόνια αλλάξουν αυτά τα δεδομένα, βλέπουμε!
 
Αντιλαμβάνεστε το ύφος μου βεβαίως-βεβαίως, αλλά πιστεύω όποιος έδινε 15.000  στο χαμό, το ίδιο ύφος θα 'χε.

Θεόδωρος Φωτιάδης
Καλαμαριά


Παραθέτουμε παρακάτω την απάντηση που πήραμε για την επιστολή σας από την Kosmocar:

Σε συνέχεια της τελευταίας επιστολής του κύριου Θεόδωρου Φωτιάδη στις 25/10/2007 σχετικά με κατανάλωση λιπαντικού στον κινητήρα του αυτοκινήτου του VW POLO (μοντέλο του 2003), επιθυμούμε να αναφέρουμε τα εξής:

Από τον Φεβρουάριο του 2006 -δηλαδή τουλάχιστον 3 έτη μετά την πρώτη κυκλοφορία του αυτοκινήτου και τουλάχιστον 1 έτος μετά τη λήξη της Εργοστασιακής Εγγύησης και έχοντας διανύσει το αυτοκίνητό του περισσότερα από 90.000χλμ- παρουσιάστηκε κατανάλωση λιπαντικού στον κινητήρα. Το συγκεκριμένο περιστατικό αναφέρθηκε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service (ΕΤΕΑ Α.Ε.) ο οποίος ακολούθησε την διαδικασία διάγνωσης όπως αυτή ορίζεται από το  Εργοστάσιο Κατασκευής VW A.G. Εν συνεχεία συντάχθηκε το σχετικό κοστολόγιο για την απαιτούμενη επισκευή. Κατόπιν ο πελάτης επικοινώνησε μαζί μας με σκοπό να ζητήσει να αναληφθεί το κόστος της επισκευής από μέρους μας.

Δεδομένης της πάγιας επιδίωξης μας, ως Εισαγωγέας και Εκπρόσωπος της VW A.G. στην Ελλάδα, για τη βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας και χωρίς να υπάρχει καμία συμβατική υποχρέωση για κάλυψη της επισκευής από μέρους μας, προτάθηκε ισομερισμός του κόστους της επισκευής (50% - 50%) ανάμεσα σε εμάς και τον κύριο Φωτιάδη.

Δυστυχώς όμως η εμμονή και η αδιαλλαξία του κυρίου Φωτιάδη για πλήρη κάλυψη από πλευρά μας οδήγησε σε αδιέξοδο παρά τις όποιες προσπάθειες μας και προτάσεις μας - στα πλαίσια του λογικού - για εξεύρεση μιας λύσης που να τον ικανοποιεί.

Μετά Τιμής
Παρασκευάς Δημήτρης
VW Service Marketing Manager



  UP