ΕΙΔΗΣΕΙΣ
::

Πρόβλημα με Polo

        ..:: Τρίτη, 09 Οκτωβρίου 2007 ::..

Στις 15 Ιουνίου 2005 αγόρασα από την αντιπροσωπία Ε.Τ.Ε.Α. Α.Ε (Εθνικής Αντιστάσεως 126, 56134 Θεσσαλονίκη Τηλ. 2310.499.499) του γενικού εισαγωγέα της Volkswagen KOSMOCAR Α.Ε. το υπ' αριθμ. ΝΗΒ 1058 αυτοκίνητο, τύπου 9N11G4 POLO COMFORT με αριθμ. Πλαισίου WVWZZZ9NZ5Y108622.

Δυστυχώς στο συγκεκριμένο μοντέλο παρατήρησα στις αρχές Μαρτίου του 2006, και έχοντας διανύσει περίπου οκτώ χιλιάδες χιλιόμετρα, ένα πρόβλημα μεταλλικού θορύβου. Ο θόρυβος αυτός έχει περιοδικό χαρακτήρα, ακούγεται ως σφύριγμα ή καλύτερα σαν παρατεταμένη προστριβή δύο μεταλλικών πλακών (παρόμοιος θόρυβος με το θόρυβο των φρένων) και παρουσιάζεται μόνο όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει έχοντας ταχύτητα (1η ή 2η ή 3η, ακόμη και 4η) από τις 2 με 3,5 χιλιάδες στροφές μέχρι και τις 1500 περίπου.

Για το συγκεκριμένο θέμα επισκέφτηκα τέσσερις φορές κατά τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο την αντιπροσωπία Ε.Τ.Ε.Α. Α.Ε (Εθνικής Αντιστάσεως) όπου και έγινε μια πρώτη εκτίμηση από τον εκεί αρχιμηχανικό και δεδομένης της εγγυήσεως του αυτοκινήτου με παρέπεμψαν τελικά στο υποκατάστημα της Ε.Τ.Ε.Α. Α.Ε στη Γεωργική Σχολή, το οποίο και είναι υπεύθυνο για την εγγύηση των καινούριων αυτοκινήτων, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα.

Στις 19-06-2006 μαζί με το γενικό service του αυτοκινήτου, έγινε η επόμενη προσπάθεια εντοπισμού του θορύβου από τον αρχιμηχανικό του υποκαταστήματός στη Γεωργική Σχολή.  Το αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό και με δεδομένη τη δωδεκάμηνη εναπομείνασα εγγύηση, θεωρήθηκε καλό από την τεχνική υπηρεσία να συνεχιστεί η μετακίνηση του αυτοκινήτου με σκοπό την επιδείνωση του θορύβου και τον καλύτερο μετέπειτα εντοπισμό του.

Στις 25-08-2006 έγινε μια επιπρόσθετη απόπειρα εντοπισμού του θορύβου στο υποκατάστημα στη Γεωργική Σχολή, η οποία όμως, μετά από διήμερη παραμονή του αυτοκινήτου, και πάλι δεν οδήγησε σε κάποιο αποτέλεσμα. Στις 05-09-2006 επισκέφτηκα ξανά το υποκατάστημα στη Γεωργική Σχολή, και πάλι χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στις 18-09-2006 οδηγήθηκα για μια ακόμη φορά στο υποκατάστημα στη Γεωργική Σχολή για έναν εκ νέου έλεγχο. Όπως ελέχθη από τεχνικό σύμβουλο της εταιρίας, δεν κατέστη και πάλι εφικτός ο εντοπισμός του θορύβου, αν και έγινε αντιληπτός από τους μηχανικούς. Μου προτάθηκε να επισκεφτώ εκ νέου το κατάστημα μετά τις 25-09-2006, δεδομένης της επιστροφής του αρχιμηχανικού από σεμινάριο και του τότε υπεύθυνου τεχνικού συμβούλου του υποκαταστήματος από άδεια για μια καλύτερη εκτίμηση.

Ακολουθώντας την παραπάνω πρόταση βρέθηκα και πάλι στις 25-09-2006 στο υποκατάστημα στη Γεωργική Σχολή. Για μια ακόμη φορά δεν εντοπίστηκε ο θορύβου αυτός. Δοθείσης της κατάστασης αυτής, επικοινώνησα γραπτώς με την KOSMOCAR Α.Ε., ζητώντας για βοήθεια. Η απάντηση της εν λόγω εταιρίας ήρθε στις 20 Οκτωβρίου 2006 και ανέφερε ότι μετά από επικοινωνία με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη τους Ε.Τ.Ε.Α. Α.Ε. δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Μετά την επιστολή αυτή ξαναπήγα στο υποκατάστημα της Γεωργικής Σχολής και μετά από έναν εκ νέου ανεπιτυχή εντοπισμό του προβλήματος, μου προτάθηκε από τον υπεύθυνο των τεχνικών συμβούλων η αποστολή ενός φαξ στη KOSMOCAR Α.Ε. για την αποστολή ενός κατάλληλου εμπειρογνώμωνος.

Ο συγκεκριμένος εμπειρογνώμονας ήρθε στις 7 Νοεμβρίου 2006, μετά από δύο περίπου βδομάδες και ύστερα από δική μου τηλεφωνική επικοινωνίας με τη KOSMOCAR Α.Ε. στη γραμμή παραπόνων. Μετά από διήμερη παραμονή του αυτοκινήτου στο υποκατάστημα της Γεωργικής Σχολής μού ανακοινώθηκε ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Αξιοσημείωτο για μένα είναι το γεγονός της άρνησης του υπεύθυνου τεχνικού συμβούλου να έχω έστω και μία συνομιλία με τον εμπειρογνώμονα αυτό. Μετά από την εξέλιξη αυτή απέστειλα ένα φαξ στη KOSMOCAR Α.Ε. στο οποίο εν ολίγοις ζητούσα ένα γραπτό πόρισμα του εν λόγω εμπειρογνώμονα. Προφανώς δε πήρα καμία απάντηση σ' αυτό.

Δεδομένης της καταστάσεως αυτής περιορίστηκα στους επόμενους μήνες να περνάω περιοδικά από την αντιπροσωπεία, με την ελπίδα του εντοπισμού του θορύβου. Μια βδομάδα πριν την λήξη της εγγυήσεως του αυτοκινήτου, οδηγήθηκα στις 7 Ιουνίου 2007 ξανά στην αντιπροσωπία Ε.Τ.Ε.Α. Α.Ε. με σοβαρό πρόβλημα στον κινητήρα του αυτοκινήτου. Η διάγνωση μιλούσε για πρόβλημα συμπίεσης στην κυλινδροκεφαλή. Μετά από την τροπή αυτή και δεδομένης της αδιάλλακτης στάσεως της αντιπροσωπίας, αναγκάστηκα να προχωρήσω σε αγωγή εναντίον της συγκεκριμένης αντιπροσωπίας.

Παράλληλα με την αγωγή άρχισε και η επισκευή του αυτοκινήτου και μετά από δύο έβδομες παραμονής του αυτοκινήτου, ολοκλήρωσης του δεύτερου service (που γίνεται στα δύο χρόνια) και ελέγχου του για το αρχικό πρόβλημα, μου ανακοινώθηκε στις 22 Ιουνίου 2007 ότι η βλάβη είχε αποκατασταθεί και ότι ο θόρυβος που ακούγεται εντάσσεται στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας ενός αυτοκινήτου Volkswagen.

Δυστυχώς όμως τα προβλήματά μου δε σταματούν εδώ. Δυόμισι μήνες μετά την υποτιθέμενη επισκευή του αυτοκινήτου, τα αρχικά προβλήματα του αυτοκινήτου επανήλθαν με αποκορύφωση την για μερικά δευτερόλεπτα διακοπή λειτουργίας της μηχανής του αυτοκινήτου σε πορεία με μεγάλη ταχύτητα στην εθνική οδό.

Μετά από σχετικό έλεγχο του αυτοκινήτου από τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της KOSMOCAR Α.Ε. Μανδύλας Α.Ε. μου ανακοινώθηκε ότι η πρώτη εκτίμηση είναι πρόβλημα στον εγκέφαλο της μηχανής. ¾στερα από επικοινωνία του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη με την KOSMOCAR A.E. η επισκευή της ζημίας θα επιμεριστεί κατά 50% στην ιδία και κατά το άλλο 50% σε μένα τόσο για τα εργατικά όσο και για τον καινούριο εγκέφαλο του αυτοκινήτου.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Πετρίδης Νικόλαος
Θεσσαλονίκη


Παραθέτουμε παρακάτω την απάντηση που πήραμε για την επιστολή σας από την Kosmocar:

Κατ' αρχήν επιθυμούμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για τη δυνατότητα που μας δίνεται ώστε να παρουσιάσουμε τις δικές μας θέσεις σχετικά με τα θέματα που θίγει ο κύριος Πετρίδης.
 
Η KOSMOCAR A.E ως εκπρόσωπος του Εργοστασίου Κατασκευής VW AG στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στις παρατηρήσεις των πελατών. Κύριος στόχος της είναι η μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών, μέσω του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων & Συνεργατών Service. Τα γεγονότα που αναφέρονται από τον κύριο Πετρίδη είναι δυσάρεστα, καθώς οδήγησαν στην ταλαιπωρία του και τον κλονισμό της εμπιστοσύνης του προς την μάρκα.

Αναλύοντας το ιστορικό διελεύσεων του εν λόγω αυτοκινήτου VW POLO στον Συνεργάτη Service «ΕΤΕΑ Α.Ε», προκύπτει ότι πράγματι υπήρξαν τέσσερις  διελεύσεις με την παρατήρηση του μεταλλικού θορύβου από τον κινητήρα (σε συγκεκριμένο εύρος στροφών) και σποραδική αδυναμία εμπλοκής της πρώτης ταχύτητας. Σε όλες τις διελεύσεις οι Τεχνικοί πραγματοποίησαν δοκιμαστική διαδρομή χωρίς ωστόσο να επιβεβαιωθούν έστω και στο ελάχιστο οι παρατηρήσεις του κυρίου Πετρίδη. Ακολούθησαν επιστάμενοι έλεγχοι σε όλα τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου βάσει των οδηγιών του Εργοστασίου Κατασκευής, αλλά και πάλι δεν κατέστη δυνατόν να  εντοπιστεί τεχνικό ελάττωμα. Σημειωτέον ότι σε μία εκ των δοκιμών ήταν παρών και ο κύριος Πετρίδης, ο οποίος και ενυπογράφως συμφώνησε ότι δεν παρατηρήθηκε τίποτα.

Για να διασφαλιστεί πλήρως η τεχνική αρτιότητα του αυτοκινήτου και παρά την μεγάλη εμπειρία και πλήρη τεχνική κατάρτιση των τεχνικών της ΕΤΕΑ Α.Ε, ζητήθηκε να πραγματοποιηθεί εκ νέου έλεγχος και από τον Τεχνικό Επιθεωρητή της KOSMOCAR. Ο έλεγχος αυτός πραγματοποιήθηκε αλλά για μια ακόμα φορά επιβεβαιώθηκε η ορθή λειτουργία όλων των συστημάτων του αυτοκινήτου.

Λίγο πριν την ολοκλήρωση της 2ετίας από την πρώτη κυκλοφορία του αυτοκινήτου (και σχεδόν 8 μήνες από τον έλεγχο του αυτοκινήτου από τον Τεχνικό Επιθεωρητή) για πρώτη φορά έγινε αναφορά από τον κύριο Πετρίδη σε πρόβλημα του κινητήρα που μπορούσε να διαπιστωθεί και να επαληθευθεί και ήταν εντελώς διαφορετικό από τον προ μηνών αναφερόμενο θόρυβο. Οι Τεχνικοί του Συνεργάτη Service «ETEA A.E» προέβησαν άμεσα στη σχετική διάγνωση και επισκευή του κινητήρα βάσει των οδηγιών του Εργοστασίου Κατασκευής. Όλα τα έξοδα ανελήφθησαν πλήρως από την VW και το αυτοκίνητο παραδόθηκε πλήρως επισκευασμένο στον πελάτη.

Σχετικά με το τελευταίο αναφερόμενο συμβάν (δυσλειτουργία του εγκεφάλου κινητήρα) και πάλι έγινε άμεση διάγνωση και επιτυχής επίλυση του προβλήματος από τους Τεχνικούς του Δικτύου. Η KOSMOCAR A.E σε συνεργασία με τον Συνεργάτη Service «ΜΑΝΔΥΛΑΣ Α.Ε» αποφάσισαν από κοινού να καλύψουν σε ποσοστό 50% την επισκευή. Αυτή η απόφαση ελήφθη με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του κυρίου Πετρίδη, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο ήταν πλέον εκτός εγγύησης.

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που υπέστη ο κύριος Πετρίδης, ωστόσο θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι το επίσημο Δίκτυο VW έχει καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του. Η εμφάνιση δύο βλαβών σε ένα αυτοκίνητο που χαρακτηρίζεται για την αξιοπιστία του είναι ένα στατιστικά σπάνιο γεγονός, αλλά όχι αδύνατο. Στις περιπτώσεις αυτές είναι σημαντικό να γνωρίζει ο  κάθε πελάτης ότι πίσω από μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία όπως η VW, υπάρχει ένα καλά οργανωμένο Δίκτυο ικανό να προβεί σε άμεση διάγνωση και επισκευή των όποιων τεχνικών προβλημάτων. Η KOSMOCAR A.E και οι Συνεργάτες Service της καθημερινά αποδεικνύουν εμπράκτως τη δέσμευση τους για επιδίωξη της μέγιστης ικανοποίησης των πελατών τους.


Μετά Τιμής,
Παρασκευάς Δημήτρης
VW Service Marketing Manager



  UP