ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ανανέωση για τη BMW σειράς 3

Την ανανέωση της σειράς 3 ανακοίνωσε η BMW, με εξωτερικές σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και το πίσω μέρος και νέα χρώματα αμαξώματος. Στάνταρ είναι πλέον οι προβολείς τεχνολογίας LED και οι ζάντες αλουμινίου 17'' σε όλη την γκάμα. Σημαντικές επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό, κυρίως στο ταμπλό με τις νέες οθόνες, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μείωση του αριθμού διακοπτών και πλήκτρων λόγω της μεταφοράς του ελέγχου πολλών λειτουργιών στις οθόνες αφής και σε φωνητικές εντολές. Επίσης στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι πλέον ο αυτόματος τριζωνικός κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης, οι αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω και ο ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης. Η γκάμα των κινητήρων είναι μεγάλη, με 4 εκδόσεις βενζίνης (2λιτρη με 156, 184 ή 245 ίππους ή 3λιτρη 6κύλινδρη με ήπιο υβριδικό σύστημα και 374 ίππους), 4 ντίζελ (2λιτρη με 150 ή 190 ίππους, 3λιτρη 6κύλινδρη με 286 ή 340 ίππους, όλες ήπιες υβριδικές) και 2 φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις (2λιτρη με 163 ίππους ή 184 ίππους και ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων). Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ενώ στη γκάμα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη BMW σειράς 3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Range Rover Sport

Η Land Rover παρουσίασε τη νέα γενιά του Range Rover Sport, που έχει μήκος 4,946 μ. και είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα MLA-Flex της εταιρείας, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για να υποστηρίζει και υβριδικές, φορτιζόμενες υβριδικές και πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις. Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα πλατφόρμα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ακαμψίας του αυτοκινήτου κατά 35%. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει 3 6κύλινδρες εκδόσεις ντίζελ με ήπιο υβριδικό σύστημα και 250, 300 ή 350 ίππους, 2 βενζινοκίνητες με ήπιο υβριδικό σύστημα και 360 ή 400 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση της γκάμας χρησιμοποιεί ένα βενζινοκινητήρα V8 4.4 με διπλό τούρμπο από τη BMW, ο οποίος αποδίδει 523 ίππους. Υπάρχουν επίσης 2 φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις με 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα, οι οποίες αποδίδουν μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 440 ίππων και 510 ίππων αντίστοιχα και προσφέρουν αυτονομία 113 χιλιομέτρων με ηλεκτροκίνηση στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες, με δυνατότητα πλήρους απεμπλοκής του μπροστινού άξονα και χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων της ZF, ενώ υπάρχει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού για τον πίσω άξονα. Το 2024 θα παρουσιαστεί και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Range Rover Sport

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Lexus παρουσίασε το ηλεκτρικό RZ

Ένα νέο μεγάλο ηλεκτρικό SUV παρουσίασε η Lexus, βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το RZ 450e έχει μήκος 4,805 μ. και μεταξόνιο 2.850 χιλιοστών. Κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν εμπρός ισχύος 150 kW (204 ίππων) κι ένα πίσω ισχύος 80 kW (109 ίππων), που εξασφαλίζουν και τετρακίνηση. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 313 ίπποι, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5,6''. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μπαταρία των 71,4 kWh εξασφαλίζει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το αυτοκίνητο είναι φυσικά εφοδιασμένο με μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων κάθε είδους, ενώ προαιρετικά το παραδοσιακό στρογγυλό τιμόνι μπορεί να αντικατασταθεί με ένα τιμόνι αεροπορικού τύπου σε σχήμα «πεταλούδας», που είναι πολύ πιο γρήγορο (μόλις 150° από τη θέση της ευθείας μέχρι τη θέση τέρμα αριστερά ή τέρμα δεξιά), ενώ εξασφαλίζει την καλύτερη ορατότητα προς τα όργανα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Lexus παρουσίασε το ηλεκτρικό RZ

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειράς 7

Η BMW παρουσίασε τη νέα γενιά της ναυαρχίδας της, με τρόπο που χαρακτηρίζει τις ραγδαίες εξελίξεις που υπάρχουν στην αυτοκινητοβιομηχανία στην εποχή μας, καθώς οι περισσότερες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα είναι διαθέσιμες στην Ευρώπη, όπου θα προσφέρεται άμεσα μόνο η ηλεκτρική i7, μαζί με μία έκδοση ντίζελ και κάποιες φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, που αναμένονται όμως για το 2023. Όπως συνήθως συμβαίνει με τα νέα μοντέλα, η νέα σειρά 7 έχει λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο από την -ήδη πολύ μεγάλη- προηγούμενη (3.215 χιλιοστά, 5 περισσότερα από πριν) και μήκος αυξημένο κατά 13 εκατοστά. Χαρακτηριστικό της πολυτέλειας και της τεχνολογίας που χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο είναι ότι μπορεί να παραγγελθεί με πόρτες που ανοίγουν και κλείνουν αυτόματα, ενώ στάνταρ είναι ο αυτόματος κλιματισμός 4 ζωνών και η πανοραμική γυάλινη οροφή. Η ηλεκτρική έκδοση, που είναι άμεσα διαθέσιμη είναι τετρακίνητη και κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 544 ίππων. Μια τεράστιας χωρητικότητας (για τα σημερινά δεδομένα) μπαταρία 100 1,7 kWh προσφέρει αυτονομία 590 ως 625 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Οι φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις που θα παρουσιαστούν το 2023, θα προσφέρουν αυτονομία με ηλεκτροκίνηση πάνω από 80 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Θα χρησιμοποιούν ένα εξακύλινδρο 3λιτρο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο σύστημα μετάδοσης και θα έχουν μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 490 ή 571 ίππων. Η πετρελαιοκίνητη 740d xDrive θα χρησιμοποιεί έναν 3λιτρο ντίζελ 286 ίππων, σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V και αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Στις υπόλοιπες αγορές θα προσφέρονται και βενζινοκίνητες 3λιτρες εκδόσεις με 272 ή 380 ίππους και V8 4.2 με 544 ίππους, όλες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 V.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειράς 7

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mercedes παρουσίασε την EQS SUV

Μετά την πρόσφατη παρουσίαση της ηλεκτρικής ναυαρχίδας της, της EQS, η Mercedes παρουσίασε και το κορυφαίο ηλεκτρικό SUV της γκάμας της, βασισμένο πάνω στην ίδια νέα πλατφόρμα που εξελίχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την EQS SUV. Το τεράστιο αυτοκίνητο των 5,125 μ. έχει το ίδιο μεγάλο μεταξόνιο (3.210 χιλιοστά) με την EQS, αλλά είναι πάνω από 20 εκατοστά ψηλότερο. Κάτι που συνεπάγεται φυσικά ακόμα μεγαλύτερους (μάλλον... αχανείς!) χώρους, προσφέροντας ένα ιδιαίτερα πολυτελές περιβάλλον για την μετακίνηση όλων των επιβατών, στο οποίο ακόμα και τα πίσω καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα. Προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης και μίας τρίτης σειράς με δύο ακόμα καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 645 λίτρων στην 5θέσια έκδοση και 565 στην 7θέσια. Η EQS SUV θα προσφέρεται σε εκδόσεις με πίσω κίνηση και ηλεκτροκινητήρα 265 kW (360 ίππων) και με τετρακίνηση, σε μία έκδοση με συνολική ισχύ 265 kW (360 ίππων) και μία με συνολική ισχύ 400 kW (544 ίππων). Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί στάνταρ αεραναρτήσεις Airmatic με σύστημα τεσσάρων συνδέσμων εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ στάνταρ είναι και το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Επίσης, το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησής προσφέρει μια επιπλέον επιλογή Offroad με βελτιστοποίηση των ρυθμίσεων των συστημάτων του αυτοκινήτου για κίνηση εκτός δρόμου. Και στο νέο μοντέλο χρησιμοποιείται προαιρετικά η νέα γιγαντιαία οθόνη MBUX Hyperscreen, μία καμπύλη οθόνη εύρους 141 εκατοστών που καταλαμβάνει το σύνολο σχεδόν του ταμπλό και στην οποία συνενώνονται σε μία ενιαία επιφάνεια πολλές επιμέρους οθόνες οι οποίες εξυπηρετούν τον οδηγό, αλλά και τον συνοδηγό. Η αυτονομία του αυτοκινήτου είναι (ανάλογα με την έκδοση και τον εξοπλισμό) από 507 μέχρι 660 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε την EQS SUV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη BMW X7

Η BMW ανακοίνωσε την ανανέωση της ναυαρχίδας των SUV της μάρκας, της X7. Όπως σε κάθε "facelift" έχουν γίνει σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός μέρος, που χαρακτηρίζεται από τις διαιρούμενες μονάδες προβολέων, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στα πίσω φωτιστικά σώματα. Διαθέσιμο επίσης για το αυτοκίνητο είναι ένα νέο «πακέτο» M Sport, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο BMW θα διατίθεται προαιρετικά ζάντες ελαφρού κράματος 23''. Στο εσωτερικό υπάρχει επίσης ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων και νέος επιλογέας ταχυτήτων, ενώ αναβάθμιση έχει γίνει και στον εξοπλισμό. Προσθήκες έχουν γίνει όμως και στα μηχανικά μέρη με ένα νέο βενζινοκινητήρα V8 4.4 με 530 ίππους για την κορυφαία έκδοση της γκάμας, την X7 M60i xDrive. Ντεμπούτο στο ανανεωμένο μοντέλο κάνει κι ένας νέος 6κύλινδρος 3λιτρος εν σειρά κινητήρας με 380 ίππους για την xDrive40i, ενώ βελτιώσεις έχουν γίνει και στον 6κύλινδρο 3λιτρο ντίζελ του μοντέλου, για μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Και οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V με ηλεκτρικό κινητήρα/γεννήτρια 12 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη BMW X7

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Παρουσιάστηκε το νέο Honda Civic

Η Honda παρουσίασε επίσημα την ευρωπαϊκή έκδοση του νέου Civic που είχε ήδη προαναγγείλει πριν λίγο καιρό. Όπως είχε προαναγγελθεί, το νέο μοντέλο, που θα κατασκευάζεται στο αμερικανικό εργοστάσιο της Honda, θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από το φθινόπωρο. Στην Ευρώπη θα προσφέρεται αποκλειστικά ως υβριδικό, με το σύστημα e:HEV της Honda, το οποίο στο συγκεκριμένο μοντέλο θα συνδυάζει ένα νέο 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον και δύο ηλεκτροκινητήρες. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 184 ίπποι. Το νέο μοντέλο έχει μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 35 χιλιοστά σε σχέση με το προηγούμενο, κάτι που συνεπάγεται αύξηση των διαθέσιμων χώρων. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με τέσσερις διαφορετικές ρυθμίσεις για τον κινητήρα, το κιβώτιο και τον πίνακα οργάνων. Τονίζοντας τη σημασία που έχει δοθεί στον τομέα της ασφάλειας, η Honda επισημαίνει ότι στο αυτοκίνητο είναι διαθέσιμοι συνολικά 11 αερόσακοι (συμπεριλαμβάνοντας πλευρικούς αερόσακους για τους πίσω επιβάτες, αερόσακους γονάτων και για τα δύο μπροστινά καθίσματα, όπως επίσης και κεντρικό αερόσακο ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Παρουσιάστηκε το νέο Honda Civic

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Maserati αποκάλυψε τη Grecale

Η Maserati αποκάλυψε διαδικτυακά ένα νέο μεγάλο τετρακίνητο SUV, προσαρμόζοντας έτσι τη γκάμα της στις νέες συνθήκες της αγοράς, χωρίς όμως να απεμπολήσει τον σπορ χαρακτήρα της, προσφέροντας το αυτοκίνητο σε εκδόσεις υψηλών επιδόσεων. Η Grecale, έχει μήκος 4,846 μ. και μεταξόνιο 2.901 χιλιοστών, προσφέροντας αρκετούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε μία αρκετά μεγάλη γκάμα, που θα περιλαμβάνει ακόμη και μία ηλεκτρική έκδοση. Στο λανσάρισμα θα υπάρχει η έκδοση GT, με 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα τούρμπο και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, που αποδίδει 300 ίππους, η Modena με τον ίδιο κινητήρα σε έκδοση 330 ίππων και η κορυφαία έκδοση Trofeo με 3λιτρο V6 με διπλό τούρμπο, η οποία αποδίδει 530 ίππους. Σύμφωνα με την εταιρεία η τελευταία επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8'' κι έχει ανώτατη ταχύτητα 285 χλμ./ώρα. Σε όλες τις εκδόσεις το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ενώ οι δύο ισχυρότερες εκδόσεις έχουν πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Υπάρχει επίσης σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με πέντε διαφορετικές επιλογές (Comfort, GT, Sport, Corsa και Off-Road) και φυσικά μια μεγάλη λίστα ηλεκτρονικών συστημάτων. Το σύστημα αερανάρτησης (στάνταρ στην ισχυρότερη έκδοση, έξτρα στις άλλες δύο) προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του αυτοκινήτου σε μια συνολική διαδρομή 65 χιλιοστών (από -35 ως +30 σε σχέση με την στάνταρ θέση), προσαρμόζοντας έτσι το αυτοκίνητο στην αντίστοιχη ρύθμιση του συστήματος επιλογής τρόπου οδήγησης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Maserati αποκάλυψε τη Grecale

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η VW παρουσίασε το ηλεκτρικό ID. Buzz

Έχοντας ήδη παρουσιάσει ένα παρόμοιο πρωτότυπο που απέσπασε θετικές κριτικές, η VW αναβιώνει την ιδέα του επιβατικού βαν Transporter (ή Kombi ή Bulli) με τη μορφή του αμιγώς ηλεκτρικού βαν ID. Buzz, το οποίο θα προσφέρεται και σε επαγγελματική έκδοση Cargo. Το ID. Buzz, που βασίζεται στην νέα αρθρωτή πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα MEB του γερμανικού γκρουπ, έχει μήκος 4,712 μ. και μεταξόνιο 2.988 χιλιοστών και θα προσφέρεται αρχικά σε ιδιαίτερα ευρύχωρη 5θέσια έκδοση, ενώ στο μέλλον θα υπάρξει και 6θέσια και 7θέσια διαμόρφωσή του με μεγαλύτερο μεταξόνιο. Ο χώρος αποσκευών φτάνει μέχρι τα 1.121 λίτρα. Θα κινείται από ένα ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίππων) που θα τροφοδοτείται από μπαταρία 82 kWh, με τη μετάδοση της κίνησης να γίνεται στους πίσω τροχούς. Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές το φθινόπωρο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η VW παρουσίασε το ηλεκτρικό ID. Buzz

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Renault παρουσίασε το Austral

Μετά από μία σταδιακή παρουσίαση λεπτομερειών τον τελευταίο καιρό, η Renault παρουσίασε τελικά σήμερα τον αντικαταστάτη του Kadjar, το Renault Austral. Το νέο μικρομεσαίο SUV της γαλλικής εταιρείας είναι το πρώτο μοντέλο της γκάμας της που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-CD, η οποία θα χρησιμοποιείται σε δύο διαφορετικές παραλλαγές, ανάλογα με την έκδοση. Στις προσθιοκίνητες εκδόσεις θα διαθέτει πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα και στις τετρακίνητες σύστημα πολλαπλών συνδέσμων σε συνδυασμό με τετραδιεύθυνση. Η γκάμα του Austral περιλαμβάνει τρεις διαφορετικούς βενζινοκινητήρες, όλους εξηλεκτρισμένους. Η βασική έκδοση χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο 1.3 σε ήπια υβριδική έκδοση 48 V με ισχύ 130 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο. Μια ακόμα ήπια υβριδική έκδοση 48 V χρησιμοποιεί το νέο 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 με 130 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο. Τέλος υπάρχει μια πλήρως υβριδική έκδοση με νέο σύστημα E-Tech, που συνδυάζει τον κινητήρα 1.2 με ένα ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο, αποδίδοντας μια συνδυασμένη ισχύ που μπορεί να φτάσει μέχρι τους 200 ίππους. Και οι τρεις εκδόσεις συνδυάζονται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το Austral προσφέρει συνολικά 32 οδηγικά βοηθήματα για την οδήγηση, τη στάθμευση και την ασφάλεια. Όσο για την παθητική ασφάλεια, ενισχύεται και από το νέο αερόσακο που υπάρχει ανάμεσα στον οδηγό και το συνοδηγό.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Renault παρουσίασε το Austral

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Mazda παρουσίασε το CX-60

Ένα νέο μεγάλο φορτιζόμενο υβριδικό SUV, που συμπληρώνει προς τα επάνω τη γκάμα της και επιβεβαιώνει την στρατηγική της για καθιέρωση μεταξύ των premium κατασκευαστών, παρουσίαση η Mazda. Το CX-60 έχει μήκος 4,745 μ. και μεταξόνιο 2.870 χιλιοστών, με χώρο αποσκευών που φτάνει τα 477 λίτρα (570 συμπεριλαμβάνοντας και τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ). Το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο, με την μετάδοση της ροπής να γίνεται κατ' αρχάς στους πίσω τροχούς, εμπλέκοντας και τους μπροστινούς όταν αυτό απαιτείται από τις συνθήκες πρόσφυσης. Το σύστημα παροχής ισχύος αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα Scyactiv 2,5 λίτρων με άμεσο ψεκασμό ο οποίος αποδίδει 192 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 328 ίππων. Η μετάδοση της ισχύος γίνεται μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Η αυτονομία με ηλεκτροκίνηση σε ταχύτητες μέχρι τα 100 χλμ./ώρα φτάνει τα 63 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5,8'' και μέγιστη ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 200 χλμ./ώρα. Το CX-60 αναμένεται στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mazda παρουσίασε το CX-60

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Υβριδική έκδοση για το Nissan Juke

Η Nissan ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να προσφέρει από φέτος το καλοκαίρι μια νέα υβριδική έκδοση του μικρού της crossover, του Juke. Πρόκειται για το ίδιο σύστημα που χρησιμοποιείται και σε μερικά μοντέλα της Renault (E-Tech), το οποίο παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον από τεχνικής πλευράς. Χρησιμοποιεί ένα βενζινοκινητήρα 1.6 με 94 ίππους σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων, ένα μικρότερο ηλεκτροκινητήρα (μίζα-γεννήτρια) και ένα αυτόματο κιβώτιο με 4 ταχύτητες για το βενζινοκινητήρα και 2 ταχύτητες για τον ηλεκτροκινητήρα. Το ξεκίνημα γίνεται πάντα ηλεκτρικά και το σύστημα μπορεί να επιλέγει τη λειτουργία μόνο του θερμικού κινητήρα, ή του ηλεκτροκινητήρα (έως τα 55 χλμ./ώρα), ή και των δύο ταυτόχρονα, ανάλογα με τις συνθήκες. Ο βενζινοκινητήρας, όταν δεν χρειάζεται αυξημένη ισχύς, μπορεί να χρησιμοποιείται μόνο για τη φόρτιση της μπαταρίας και η εταιρεία τονίζει ότι το σύστημα μπορεί να επιτρέψει την ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινήτου μέχρι και στο 80% του χρόνου κίνησης στην πόλη. Κάποιες μικρές αισθητικές πινελιές θα ξεχωρίζουν την υβριδική έκδοση από τη συμβατική, οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν οι ίδιοι, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα μειωμένη κατά 68 λίτρα σε σχέση με τη συμβατική δόση, προσφέροντας πάντως και πάλι μια απολύτως ικανοποιητική χωρητικότητα (354 λίτρα).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Υβριδική έκδοση για το Nissan Juke

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Porsche παρουσίασε τη Macan T

Χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά το χαρακτηριστικό «Τ» σ' ένα 4θυρο μοντέλο, η Porsche παρουσίασε μία έκδοση «Τ» στη γκάμα της Macan. Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί έναν ελαφρύ 2λιτρο κινητήρα τούρμπο 265 ίππων με ροπή 40,8 kgm, ο οποίος είναι ελαφρύτερος κατά 58,8 κιλά από τον V6 2.9 των Macan S και GTS, μειώνοντας έτσι το βάρος που πέφτει στον εμπρός άξονα, κάτι που βελτιώνει την αμεσότητα και την ακρίβεια της συμπεριφοράς του εμπρός μέρους. Η μετάδοση γίνεται και στους 4 τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες. Σύμφωνα με την εταιρεία, το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,2'' και η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 232 χλμ./ώρα. Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 15 χιλιοστά, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμο και το σύστημα ενεργού ανάρτησης PASM, που προσφέρει τη δυνατότητα χαμηλώματος του αμαξώματος για επιπλέον 10 χιλιοστά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Porsche παρουσίασε τη Macan T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Alfa Romeo παρουσίασε την Tonale

Η Alfa Romeo παρουσίασε το πολυαναμενόμενο νέο της μικρομεσαίο SUV, την Tonale, που το σχετικό δελτίο Τύπου χαρακτηρίζει με την ελληνική λέξη «Μεταμόρφωση» (La Metamorfosi), επισημαίνοντας ότι αποτελεί το ορόσημο μιας ριζικής μεταμόρφωσης της μάρκας, που χωρίς να αποδίδει το παραδοσιακό σπορ ιταλικό χαρακτήρα της, προσαρμόζεται στη νέα εποχή της συνδεσιμότητας και του εξηλεκτρισμού. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,53 μ. και η εταιρεία τονίζει ότι έχει οδηγοκεντρικό εσωτερικό χωρίς να παραμελεί τους χώρους για τους επιβάτες. Μια ενδιαφέρουσα καινοτομία είναι ότι πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο εφοδιασμένο με ψηφιακό πιστοποιητικό που βασίζεται στην τεχνολογία blockchain, στο οποίο με την έγκριση του ιδιοκτήτη θα αποθηκεύονται (χωρίς τη δυνατότητα τροποποίησης) στοιχεία για τη συντήρηση του αυτοκινήτου, αποτελώντας έτσι μία έγκυρη απόδειξη για τη σωστή συντήρησή του, κάτι που θα επιδρά θετικά και στην υπολειμματική αξία όταν έρθει η ώρα της μεταπώλησης. Η Tonale είναι εφοδιασμένοι με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα, συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας και φυσικά δυνατότητες συνδεσιμότητας. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε 2 υβριδικές εκδόσεις, μια προσθιοκίνητη απλή υβριδική 48 V με βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο και 130 ή 160 ίππους και ηλεκτροκινητήρα 15 kW (20 ίππων) σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες και μία τετρακίνητη φορτιζόμενη υβριδική με τον βενζινοκινητήρα 1.3 MultiAir, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 275 ίππων και αυτονομία ηλεκτροκίνησή έως 80 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο. Την γκάμα θα συμπληρώνει ένας νέος ντίζελ 1.6 με 130 ίππους που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων και μπροστινή κίνηση. Οι προσθιοκίνητες εκδόσεις θα είναι εφοδιασμένες με λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Alfa Romeo παρουσίασε την Tonale

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Skoda παρουσίασε το Enyaq Coupe iV

Όπως είχε προαναγγείλει, η Skoda παρουσίασε μια έκδοση κουπέ το ηλεκτρικού της SUV, του Enyaq. Με βελτιωμένη αεροδυναμική (Cx 0,234) σε σχέση με την έκδοση με το «παραδοσιακό» αμάξωμα, το Enyaq Coupe έχει πανοραμική γυάλινη οροφή, προσφέρει αντίστοιχους χώρους για τους επιβάτες και ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών, ελάχιστα μικρότερο από αυτόν του «απλού» Enyaq (570 λίτρα αντί για 585). Προσφέρεται με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ισχύος , 117 ίππων ή 201 ίππων με πίσω κίνηση και δύο τετρακίνητες εκδόσεις με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, οι οποίες αποδίδουν 261 και 290 ίππους αντίστοιχα. Η τελευταία αφορά την έκδοση RS, με το Enyaq Coupe να είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Skoda RS. Υπάρχουν δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών, με τη μέγιστη αυτονομία με τη μεγαλύτερη μπαταρία να φτάνει τα 545 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Το Enyaq Coupe iV αναμένεται στην Ελλάδα πριν το καλοκαίρι.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda παρουσίασε το Enyaq Coupe iV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP