ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η BMW M παρουσίασε την ΧΜ

Τη BMW M τη γνωρίζουμε κυρίως από τις κορυφαίες σπορ εκδόσεις που δημιουργεί για τα μοντέλα της BMW. Το μοναδικό αυτοκίνητο μέχρι τώρα που είχε δημιουργήσει αποκλειστικά η M, χωρίς να αποτελεί έκδοση συγκεκριμένου μοντέλου της BMW, ήταν η M1, ένα σπορ υπεραυτοκίνητο με τον κινητήρα στο κέντρο. Οι καιροί αλλάζουν και το δεύτερο αυτοκίνητο αποκλειστικά δική της δημιουργίας που παρουσίασε τώρα η BMW M διεκδικεί σπορ χαρακτήρα και επιδόσεις υπεραυτοκινήτου, αλλά είναι... SUV! Πρόκειται για τη φορτιζόμενη υβριδική ΧΜ, που συνδυάζει έναν 8κύλινδρο βενζινοκινητήρα 4,4 λίτρων με 489 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 145 kW (197 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 653 ίππων. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο, που είναι τετρακίνητο, μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία 82-88 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών, χάρη στη μπαταρία των 25,7 kWh. Σχετικά με τις επιδόσεις του η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,3''. Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της BMW το φθινόπωρο του 2023 θα προστεθεί στην γκάμα η έκδοση ΧΜ Label Red, που θα είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της BMW M, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 748 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW M παρουσίασε την ΧΜ

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Με ένα μικρό ηλεκτρικό SUV αναβιώνει η smart

Ήταν ήδη γνωστό εδώ και πολύ καιρό, πως η συνέχιση της μάρκας smart θα γινόταν μέσω της συνεργασίας της Mercedes με την κινεζική Geely και θα περιλάμβανε την κατασκευή μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα. Το πρώτο προϊόν αυτής της συνεργασίας είναι το smart #1, για το οποίο η κοινή εταιρεία αποκαλύψει τα πρώτα στοιχεία, επισημαίνοντας ότι είναι σχεδιασμένο από τη Mercedes και βασίζεται μία πλατφόρμα της Geely ούτως ή άλλως εξειδικεύεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το smart #1, για το οποίο η smart Europe ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να δέχεται προπαραγγελίες μέσα στον Οκτώβριο, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται στους πελάτες στις αρχές του 2023, είναι ένα μικρό SUV μήκους 4,27 μ., με ηλεκτροκινητήρα... 272 ίππων (200 kW)! Θα υπάρχει μάλιστα και μία κορυφαία έκδοση Brabus με... 428 ίππους και τετρακίνηση (ώστε να περνάει πιο αποτελεσματικά στο δρόμο αυτή η θηριώδης δύναμη), η οποία επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9''. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει τα 439 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Με ένα μικρό ηλεκτρικό SUV αναβιώνει η smart

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη DS 3

Η DS, η μάρκα πολυτελείας του Ομίλου Stellantis, παρουσίασε το ανανεωμένο, από το όνομα του οποίου αφαιρέθηκε ο όρος Crossback, σηματοδοτώντας προφανώς μια νέα εποχή κατά την οποία τα SUV/Crossover θα επικρατήσουν πλήρως, και εξαλείφοντας τα συμβατικά αμαξώματα! Το αυτοκίνητο έχει υποστεί τις συνηθισμένες σχεδιαστικές αλλαγές εμπρός και πίσω, έχει νέα φώτα τεχνολογίας LED που είναι στάνταρ σε όλη την γκάμα, υπάρχουν νέα χρώματα και νέες ζάντες. Στο εσωτερικό υπάρχει ένα νέο τιμόνι με χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου και "paddles" για χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο. Και φυσικά υπάρχει μια νέα οθόνη 10,3'', που επίσης προσφέρεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Το ανανεωμένο DS3 θα προσφέρεται με μία γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης (βενζίνης 1.2 με 100 ή 130 ίππους και ντίζελ 1.5 με 130 ίππους), αλλά και μία ηλεκτρική έκδοση με το νέο σύστημα του γαλλικού γκρουπ που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων, θα προσφέρει αυτονομία έως 402 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη DS 3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αναβάθμιση για το ηλεκτρικό Peugeot e-208

Μετά την παρουσίαση του e-308, ηλεκτρικής έκδοσης του 308, η Peugeot ανακοίνωσε την αναβάθμιση του ηλεκτρικού e-208 με το νέο σύστημα ηλεκτρικής παροχής ισχύος του e-308. Έτσι το ηλεκτρικό σούπερ μίνι της γαλλικής εταιρείας θα χρησιμοποιεί πλέον ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων (αύξηση κατά 15% σε σχέση με τον κινητήρα των 136 ίππων), ενώ το πιο αποδοτικό νέο σύστημα με τη βελτιωμένη μπαταρία μειώνει επίσης και τη μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου, αυξάνοντας κατά 10,5% την αυτονομία του, η οποία αναμένεται να φτάνει μέχρι τα 400 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Το αναβαθμισμένο e-208 αναμένεται στην αγορά το 2023.

Νέο Mitsubishi ASX

Οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας από πλευράς παραγωγής, εξέλιξης του προϊόντος, αλλά και συνεργασιών-συγχωνεύσεων έχουν οδηγήσει σε πολλές ανατροπές. Κι εκεί που περιμέναμε, όπως είχε αναγγελθεί, ότι η Mitsubishi θα αποχωρήσει σταδιακά από την Ευρώπη στην οποία υποτίθεται ότι δεν θα παρουσίαζε πλέον νέα μοντέλα, η ένταξη στη συμμαχία Renault-Nissan φαίνεται πως άλλαξε πολλά σε επίπεδο στρατηγικής. Ξαφνικά σήμερα η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε με μία διαδικτυακή παρουσίαση τη δημιουργία ενός νέου ASX για την ευρωπαϊκή αγορά, το οποίο θα είναι βασισμένο στο Renault Captur και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στην Ισπανία. Το νέο ASX θα χρησιμοποιεί φυσικά και μηχανικά μέρη από τη συμμαχία Renault-Nissan, με τον βασικό κινητήρα της γκάμας να είναι ένας χιλιάρης τούρμπο, ενώ θα υπάρχει μία ήπια υβριδική έκδοση με τον 1.3 τούρμπο, μία πλήρως υβριδική με το γνωστό σύστημα με βενζινοκινητήρα 1.6 και δύο ηλεκτροκινητήρες, όπως επίσης και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση με τον 1.6 και δύο ηλεκτροκινητήρες. Το νέο ASX θα αρχίσει να διατίθεται στην Ευρώπη από το Μάρτιο του 2023.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Mitsubishi ASX

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Mercedes-AMG C 63 S E Performance

Με την υβριδική τεχνολογία να έχει βρει πλέον το δρόμο της ακόμα και στις κορυφές διοργανώσεις των αγώνων αυτοκινήτου, όπως η Formula 1 και το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, είναι αυτονόητη η επέκταση της χρήσης της και στα υπεραυτοκίνητα για το δρόμο. Η Mercedes παρουσίασε σήμερα διαδικτυακά τη νέα υβριδική Mercedes-AMG C 63 S E Performance, η οποία χρησιμοποιεί ένα δίλιτρο κινητήρα με 476 ίππους, για τον οποίο η Mercedes τονίζει ότι πρόκειται για τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα παραγωγής και ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίππων). Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 680 ίπποι. Ο βενζινοκινητήρας είναι τοποθετημένος εμπρός κατά το διαμήκη άξονα και ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, εξασφαλίζοντας έτσι και τετρακίνηση στο αυτοκίνητο, το οποίο επιπλέον διαθέτει και ενεργό σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 9 ταχυτήτων, ενώ υπάρχει κι ένα αυτόματο κιβώτιο 2 ταχυτήτων πίσω για τον ηλεκτροκινητήρα, το οποίο εξασφαλίζει την ομαλή μετάβαση από την παροχή υψηλής ροπής για γρήγορη εκκίνηση στη συνεχή παροχή ροπής στις υψηλές ταχύτητες. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μία μπαταρία 6,1 kWh με σύστημα ψύξης για υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, ειδικά σχεδιασμένη με τεχνολογία από τη Formula 1, η οποία προσφέρει στο αυτοκίνητο αυτονομία με ηλεκτροκίνηση έως 13 χιλιόμετρα. Για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,4'' και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Mercedes-AMG C 63 S E Performance

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Ford Mustang

Η Ford αποκάλυψε το νέο Mustang, επιβεβαιώνοντας ότι το τέλος των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ιδιαίτερα των καθαρόαιμων σπορ, δεν έχει έρθει ακόμα! Προσαρμοσμένο στη σύγχρονη πραγματικότητα, το νέο μοντέλο (που θα προσφέρεται σε εκδόσεις κουπέ και καμπριολέ), έχει ένα «ψηφιοποιημένο» ταμπλό, με την κεντρική οθόνη αφής που αποτελεί πλέον αναπόσπαστο στοιχείο του εσωτερικού κάθε σύγχρονου αυτοκινήτου να δεσπόζει στο ταμπλό. Σ' αυτήν έχουνε μεταφερθεί αρκετές λειτουργίες του αυτοκινήτου, απελευθερώνοντας χώρο στην κεντρική κονσόλα για την ενσωμάτωση της βάσης ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου. Δεδομένα είναι τα υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας, όπως επίσης και η χρησιμοποίηση μιας μεγάλης λίστας ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων. Το αυτοκίνητο κινείται από ένα V8 5 λίτρων, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή αυτόματο 10 ταχυτήτων. Προαιρετικά χρησιμοποιείται και η ενεργητική ανάρτηση MagneRide της εταιρείας. Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα επιλογής προφίλ οδήγησης με 6 διαφορετικές επιλογές.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Ford Mustang

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Ferrari παρουσίασε την Purosangue

Η Ferrari παρουσιάσει το πρώτο της τετράθυρο υπεραυτοκίνητο, που είναι και το δεύτερο ακριβότερο αυτοκίνητο παραγωγής στην γκάμα της, με τιμή που ξεκινάει στην Ιταλία από 390.000 ευρώ. Η εταιρεία εξέταζε την πιθανότητα δημιουργίας τετράθυρου αυτοκινήτου για περισσότερα από 40 χρόνια, αλλά το μεγαλύτερο μεταξόνιο και το επιπλέον βάρος που συνεπάγονταν οι δύο πίσω πόρτες, δεν επέτρεπαν με την τεχνολογία της εποχής να επιτευχθούν τα επίπεδα επιδόσεων που θα περίμενε κανείς από μία Ferrari. Στις αρχές του 2018, όμως, η εταιρεία συνειδητοποίησε ότι με την εξέλιξη της τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά συστήματα και την ενεργή ανάρτηση που είχε δημιουργήσει, ήταν πλέον δυνατή η δημιουργία ενός τετράθυρου αυτοκινήτου με επιδόσεις αντάξιες μιας Ferrari. Χρειάστηκαν 48 μήνες για την εξέλιξη του αυτοκινήτου, που έχει οροφή από ανθρακονήματα για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους και να συγκρατηθεί το συνολικό βάρος του κοντά στους 2 τόνους. Η -σχεδόν ιδανική- βάρους είναι 49% εμπρός και 51% πίσω. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,973 μ., προσφέρει φυσικά χώρους για 4 επιβάτες σε 4 ατομικά και ανεξάρτητα ρυθμιζόμενα καθίσματα, αλλά και ένα αρκετά γενναιόδωρο χώρο αποσκευών, με χωρητικότητα που φτάνει τα 473 λίτρα, η μεγαλύτερη που υπήρξε ποτέ σε οποιαδήποτε Ferrari. Ο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρας V12 έχει χωρητικότητα 6,5 λίτρων και αποδίδει 725 ίππους στις 7.750 στροφές και ροπή 72,99 kgm στις 6.250 στροφές, με το 80% της ροπής να είναι διαθέσιμο από τις 2.100 στροφές. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 ταχύτητες. Για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η Ferrari αναφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3'' και 0-200 χλμ./ώρα σε 10,6'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνάει τα 310 χλμ./ώρα. Και φυσικά, για να συμβαδίζει με το πνεύμα της εποχής, η εταιρεία φρόντισε να «ντύσει» το εσωτερικό (85% των εσωτερικών επενδύσεων) με υλικά που είναι στο μεγαλύτερο μέρος τους από ανακυκλώσιμες πρώτες ύλες.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Ferrari παρουσίασε την Purosangue

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ηλεκτρική έκδοση για το Peugeot 308

Η Peugeot ανακοίνωση δύο νέες ηλεκτρικές εκδόσεις για το 308, μία για την έκδοση χάτσμπακ και μία για την έκδοση SW, που είναι και το πρώτο ηλεκτρικό στέισον της αγοράς. Τα e-308 κινούνται από ένα νέο ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 kW (156 ίππων) και σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρουν αυτονομία -ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού- πάνω από 400 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών με τη μπαταρία των 54 kWh που διαθέτουν. Το ηλεκτρικό 308 διαθέτει τρεις επιλογές τρόπου οδήγησης (ECO, NORMAL και SPORT), όπως επίσης και επιλογή B για τη μεγιστοποίηση της ανάκτησης ενέργειας κατά τις επιβραδύνσεις. Η κατασκευή και των δύο εκδόσεων αμαξώματος θα γίνεται στη Γαλλία και τα αυτοκίνητα θα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Τα e-308 και e-308 SW θ' αρχίσουν να διατίθενται στην αγορά στα μέσα του 2023.

Κυριαρχία των Hyundai στο ράλι Ακρόπολις

Τερματίζοντας στις 3 πρώτες θέσεις του βάθρου, για πρώτη φορά στην ιστορία της κορεάτικης ομάδας, οι οδηγοί της Hyundai Τιερί Νεβίλ, Οτ Τάνακ και Ντάνι Σόρδο, πέτυχαν ένα αποτέλεσμα που επισφράγισε την πλήρη κυριαρχία τους στο ράλι Ακρόπολις μετά από μία μάχη που την Παρασκευή, την πρώτη «πλήρη» ημέρα του αγώνα, φαινόταν αμφίρροπη. Η ατυχία όμως χτύπησε το νεαρό Γάλλο Πιέρ Λουμπέ, που είχε ένα κλατάρισμα ενώ μετά την προτελευταία ειδική της Παρασκευής είχε τεθεί επικεφαλή με το Ford Puma Rally1, όπως και τον αειθαλή Σεμπαστιέν Λεμπ, που την Παρασκευή είχε τεθεί επικεφαλής του αγώνα με Ford Puma Rally1, πήρε την πρώτη ειδική του Σαββάτου, αλλά αναγκάστηκε μετά να εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη. Από εκείνη της στιγμή ο Νεβίλ τέθηκε επικεφαλής, με τον Εσαπέκα Λάπι να βρίσκεται με Toyota GR Yaris Rally1 στη δεύτερη θέση, έχοντας σε απόσταση αναπνοής πίσω του το Hyundai i20 N Rally1 το Τάνακ. Αργότερα μέσα στο Σάββατο, όμως, ήταν η σειρά του Λάπι να εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη, ενώ ήδη στη δεύτερη ειδική του Σαββάτου ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Κάλε Ροβάνπερα, που είχε μείνει αρκετά πίσω την πρώτη μέρα, εγκατέλειψε επίσης αφού χτύπησε σ' ένα δέντρο το δικό του Toyota GR Yaris Rally1. Μετά την εγκατάλειψη του Λάπι ο Τάνακ ανέβηκε δεύτερος και ο Σόρδο τρίτος κι από εκείνη την στιγμή και μέχρι το τέλος του αγώνα τα τρία Hyundai i20 N Rally1 παρέμειναν στις τρεις πρώτες θέσεις χωρίς να απειληθούν από κανένα. Την Power Stage στο Ελευθεροχώρι -και τους σχετικούς βαθμούς- κέρδισε ο Τάνακ, σε μια προσπάθεια να κλείσει κι άλλο την -αρκετά μεγάλη- ψαλίδα που των χωρίζει στη βαθμολογία του πρωταθλήματος από τον Ροβάνπερα. Την πρώτη θέση στην κατηγορία WRC2 κέρδισε ο Φινλανδός Εμίλ Λίντχολμ με Skoda Fabia Evo, ενώ αξίζει να σημειωθεί η εξαιρετική επίδοση του Κύπριου Αλέξανδρου Τσουλόφτα με VW Polo GTI, που τερμάτισε στη βαθμολογούμενη 9η θέση γενικής και 3ος στην κατηγορία WRC2. Πρώτος Έλληνας, στη 16η θέση γενικής από 53 συνολικά τερματίσαντες, ήταν ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20 N της κατηγορίας WRC2. Επίδοση αξιόλογη καθώς αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και είχε ένα κλατάρισμα την 1η μέρα, ενώ αγωνίστηκε και με πρόβλημα στο πόδι, διανύοντας μετεγχειρητική περίοδο. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στους τερματίσαντες σ' έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες του πρωταθλήματος ήταν και 72χρονος Χάρης Καλτσούνης με Opel Corsa Rally4, ο οποίος μετράει μερικές... δεκάδες Ακρόπολις στην αγωνιστική του καριέρα!

Ξεκίνησε από το ΟΑΚΑ το ράλι Ακρόπολις

Μπροστά σε 60.000 περίπου θεατές πραγματοποιήθηκε στο ΟΑΚΑ η υπερειδική διαδρομή μήκους 1,95 χιλιομέτρων που σηματοδότησε το ξεκίνημα του φετινού ράλι Ακρόπολις. Ο αγώνας συνεχίζεται πλέον με κέντρο τη Λαμία, όπου βρίσκεται και το «σέρβις παρκ». Το τεράστιο διεθνές ενδιαφέρον για το Ακρόπολις, έναν από τους πιο ιστορικούς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος αποδεικνύεται από την πλήρη σύνθεση με την οποία συμμετέχουν οι εργοστασιακές ομάδες του WRC και το συνολικό αριθμό των 67 συμμετοχών στον αγώνα (μετά την ολοκλήρωση του τεχνικού ελέγχου). Τρία Τρία Hyundai έκαναν τους τρεις καλύτερους χρόνους στην υπερειδική του ΟΑΚΑ, με πρώτο τον Τιερί Νεβίλ, δεύτερο (με ένα δέκατο διαφορά) τον Τέεμου Σούνινεν, ο οποίος μάλιστα οδηγεί ένα Hyundai i20 N Rally2 και όχι Rally1 και τρίτο τον Ντάνι Σόρδο (1'' πίσω από τον δεύτερο).

Ευρωπαϊκή πρεμιέρα για το νέο Nissan X-Trail

Διαθέσιμο στην Ευρώπη είναι πλέον το νέο Nissan X-Trail, που παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης. Στην τέταρτη πλέον γενιά του, το μεσαίο SUV της Nissan βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C της «συμμαχίας» Renault-Nissan-Mitsubishi και διατίθεται και με τρίτη σειρά καθισμάτων. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 585 λίτρων. Το αυτοκίνητο προσφέρεται σε προσθιοκίνητη έκδοση με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 που αποδίδει 163 ίππους ή με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων , αλλά και σε τετρακίνητη έκδοση με το υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος e-Power με βενζινοκινητήρα 1.5 και 2 ηλεκτροκινητήρες, με συνολική ισχύ 213 ίππων. Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα του γκρουπ που χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα, ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και το αυτοκίνητο κινείται από τους ηλεκτροκινητήρες. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Η τιμή του αυτοκινήτου στην Ελλάδα ξεκινάει από 38.590 ευρώ για το βενζινοκίνητο 5θέσιο 1.5, με ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και δικύκλων, σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, σύστημα παρακολούθησης έντασης προσοχής, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, σύστημα προειδοποίησης κάθετης κίνησης κατά την οπισθοπορεία και έκτακτης πέδησης κατά την οπισθοπορεία, 9 αερόσακους (ο 9ος ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό), αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, προβολείς τεχνολογίας LED, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Το προσθιοκίνητο e-Power ξεκινάει από 44.990 ευρώ και το τετρακίνητο από 50.590 ευρώ με το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ευρωπαϊκή πρεμιέρα για το νέο Nissan X-Trail

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Προβολή πληροφοριών στο δρόμο από τη Ford

Με τα περισσότερα αυτοκίνητα να έχουν πλέον ως βασικό στοιχείο εξοπλισμού μια κεντρική οθόνη για την προβολή πληροφοριών αλλά και το χειρισμό διαφόρων λειτουργιών, είναι συχνό το φαινόμενο να αναγκάζεται ο οδηγός να ρίχνει -έστω και φευγαλέα- ματιές στην οθόνη, παίρνοντας το βλέμμα από το δρόμο. Αυτό μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες για την ασφάλεια γι' αυτό άλλωστε και πολλοί κατασκευαστές χρησιμοποιούν σε μερικά μοντέλα τους συστήματα head-up display, που προβάλλουν πληροφορίες στο παρμπρίζ ώστε ο οδηγός να τις βλέπει χωρίς να παίρνει το βλέμμα από το δρόμο. Η Ford ανακοίνωσε τώρα ότι δοκιμάζει μία νέα τεχνολογία προβολέων, που μπορεί να προβάλλει πληροφορίες όπως κατευθύνσεις, όρια ταχύτητας ή πληροφορίες για τον καιρό, ώστε το βλέμμα του οδηγού να παραμένει στην κυριολεξία «πάνω» στο δρόμο! Κάτι που οι μηχανικοί της εταιρείας θεωρούν ότι είναι ιδιαίτερα χρήσιμο τη νύχτα, όπου και η ελάχιστη απόσπαση της προσοχής είναι ακόμα πιο επικίνδυνη. Όπως αναφέρει η εταιρεία, ένα όχημα που ταξιδεύει με 90 χλμ./ώρα καλύπτει 25 μέτρα το δευτερόλεπτο, πράγμα που σημαίνει ότι ακόμα και μία φευγαλέα ματιά του οδηγού στην οθόνη του αυτοκινήτου, για να συμβουλευτεί π.χ. το σύστημα πλοήγησης, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την «τυφλή οδήγηση» για δέκα μέτρα ή περισσότερο. Αυτό σ' ένα δρόμο που δεν φωτίζεται θα μπορούσε να σημαίνει την παράβλεψη μιας σημαντικής πινακίδας ή ακόμα και μιας στροφής του δρόμου. Η προβολή πληροφοριών πάνω στο δρόμο θα μπορούσε να αποτρέψει τέτοια φαινόμενα, αλλά θα μπορούσε επίσης να ωφελήσει και τους άλλους χρήστες των δρόμων που θα τις βλέπουν.

Η Honda αποκάλυψε το νέο Civic Type R

Εορτάζοντας τα 25 χρόνια της κορυφαίας έκδοσης του Civic, η Honda αποκάλυψε τη νέα γενιά του Type R, χωρίς όμως να δώσει λεπτομέρειες για τα τεχνικά του στοιχεία. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο, έχει βελτιωμένη αεροδυναμική σε σχέση με τον προκάτοχό του και χρησιμοποιεί μία βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα VTEC του προηγούμενου μοντέλου, άρα κατά πάσα πιθανότητα 2λιτρη, στην οποία σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση υπάρχει νέο τούρμπο που βελτιώνει την ροή του αέρα και κατά συνέπεια την απόδοση του κινητήρα. Θα συνεργάζεται με μία επίσης βελτιωμένη έκδοση του χειροκίνητου κιβωτίου των έξι ταχυτήτων με σύστημα συγχρονισμού αριθμού στροφών στα κατεβάσματα.Τα λάστιχα θα είναι Michelin Pilot Sport 4S. Η Honda ανακοίνωσε πως ήδη το νέο Type R κατέρριψε το ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα στην πίστα της Σουζούκα στην Ιαπωνία. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τις αρχές του 2023.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Honda αποκάλυψε το νέο Civic Type R

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα έκδοση του κινητήρα VW TSI 1.5

Η VW μπορεί να έχει ένα εντατικό πρόγραμμα ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης, δεν παραλείπει όμως την εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης που είναι προφανές ότι θα είναι για πολλά χρόνια ακόμα απαραίτητοι στην αυτοκινητοβιομηχανία για την κάλυψη των αναγκών της πλειοψηφίας των καταναλωτών. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας υπήρξε αναβάθμιση του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα TSI 1.5 για βελτίωση της απόδοσής του και μείωση των εκπομπών ρύπων, με τη νέα γενιά του να αποκαλείται TSI 1.5 evo2. Ο νέος κινητήρας είναι σχεδιασμένος για να λειτουργεί και με καύσιμα που προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές και θα προσφέρεται αρχικά σε έκδοση 150 ίππων, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν κι άλλες εκδόσεις με αυξημένη ισχύ. Τα πρώτα μοντέλα της VW στα οποία θα λανσαριστεί θα είναι τα T-Roc και T-Roc Cabriolet.

  UP