ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Junior αντί για Milano για πολιτικούς λόγους!

Για όσους νομίζουν ότι οι υπερβολές στην πολιτική αποτελούν μόνο ελληνικό φαινόμενο, η θεαματική στροφή της Alfa Romeo για το όνομα του νέου της μικρού SUV μετά από αντιπαράθεση με τον ιταλό υπουργό Βιομηχανίας, δείχνει ότι ο... νότος καλά κρατεί. Το όνομα είχε ήδη ανακοινωθεί από το Δεκέμβριο (μετά από δημοσκόπηση ανάμεσα σε οπαδούς της Alfa Romeo) και ήταν γνωστό εδώ και 18 μήνες ότι θα κατασκευάζεται στην Πολωνία. Ο ιταλός υπουργός αποφάσισε να αντιδράσει μετά την παρουσίαση του αυτοκινήτου (4 μήνες μετά) και υποστήριξε ότι δεν θα μπορούσε να ονομάζεται με ιταλικό όνομα ένα προϊόν που κατασκευάζεται στο εξωτερικό, με βάση ένα νόμο του 2003 που δεν επιτρέπει σε προϊόντα να «ακούγονται ως ιταλικά», παριστάνοντας έτσι ότι είναι ιταλικά. Φυσικά το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία, στο Μιλάνο όπου είναι η έδρα της Alfa Romeo και προς τιμήν του οποίου δόθηκε το συγκεκριμένο όνομα. Και η χρήση κάποιου ονόματος ξένης πόλης ή τοποθεσίας δεν είναι καθόλου άγνωστη στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως θύμισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, αναφέροντας μοντέλα όπως τα Kia Sorento και Rio, Nissan Murano (επίσης ιταλικό όνομα), Hyundai Santa Fe και Tucson, Toyota Tacoma κλπ. Η εταιρεία, όμως, δεν ήθελε να έρθει σε πολιτική αντιπαράθεση, που πάντα δημιουργεί προβλήματα, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να κερδίσει την υπόθεση στα δικαστήρια και αποφάσισε την αλλαγή του ονόματος Milano με το ιστορικό όνομα Junior (από την πετυχημένη GT 1300 Junior του 1966), που είχε έρθει δεύτερο στη σχετική δημοσκόπηση. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στην Πολωνία, μαζί με τα «αδελφά» μοντέλα Jeep Avenger και Fiat 600. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Κάρλος Ταβάρες, έθεσε στην πραγματική (και πραγματιστική) του βάση το θέμα της σχετικής επιλογής: «αν κατασκευαζόταν στην Ιταλία, η Milano θα ξεκινούσε από 40.000 ευρώ αντί για 30.000 που θα ξεκινάει τώρα», δήλωσε. Οπότε, πολύ απλά, δεν θα ήταν ανταγωνιστικό.

Η Alfa Romeo παρουσίασε τη Milano

Στην κατηγορία των μικρών SUV επεκτείνεται η Alfa Romeo, αλλά και στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αφού το νέο μικρό SUV που παρουσίασε, η Milano, θα προσφέρεται και σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Η Milano έχει μήκος 4,17 μ. και χώρο αποσκευών 400 λίτρων με ηλεκτρική πόρτα. Η εταιρεία επίσης επισημαίνει ότι, με στόχο την διευκόλυνση αυτών που θα αγοράσουν την ηλεκτρική έκδοση, έχει προβλέψει ένα ειδικό χώρο (cable organizer) για την εύκολη αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης. Η Alfa Romeo υπόσχεται υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό και ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25'' και μια κεντρική οθόνη επίσης 10,25'' για το σύστημα πολυμέσων. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται φυσικά με το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης DNA, ενώ υπάρχει και ειδικά ρυθμισμένη σπορ έκδοση Veloce, με πιο γρήγορο τιμόνι και ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 25 χιλιοστά. Η ήπια υβριδική έκδοση 48 V χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1.2 τούρμπο με 136 ίππους και ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28,5 ίππων), ενώ έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αργότερα θα παρουσιαστεί και μια τετρακίνητη υβριδική έκδοση. Η ηλεκτρική Milano προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μια με ισχύ 156 ίππων και μία με 240 ίππους. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh, η οποία στην λιγότερο ισχυρή έκδοση προσφέρει αυτονομία 410 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η Milano θα καλύπτεται από 4ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και αντίστοιχης διάρκειας οδική βοήθεια. Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στην Ελλάδα στο τέλος του καλοκαιριού.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Alfa Romeo παρουσίασε τη Milano

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera

Η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για τη νέα της πρόταση στην κατηγορία των μικρών SUV, την οποία αναβιώνει και το όνομα Frontera. Η εταιρεία υπόσχεται καλούς χώρους στο αυτοκίνητο και αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει τα 460 λίτρα. Η πρακτικότητα του αυτοκινήτου ενισχύεται με το διαιρούμενο πίσω κάθισμα και το διπλό δάπεδο του χώρου αποσκευών. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων συμβαδίζουν με τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, ενώ η συνδεσιμότητα ενισχύεται με την ασύρματη φόρτιση κινητού και τις 4 θύρες USB (δύο εμπρός και δύο πίσω). Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48 V, αλλά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Renault Captur

Η ώρα της ανανέωσης ήρθε και για το δημοφιλές μικρό SUV της Renault, καθώς ο ανταγωνισμός στην κατηγορία, τη δημοφιλέστερη της αγοράς, γίνεται όλο και πιο έντονος. Οι σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά προσαρμόζουν το αυτοκίνητο στη νέα «σχεδιαστική γλώσσα» της Renault, ενώ στην γκάμα προστέθηκε και μία νέα κορυφαία έκδοση esprit Alpine. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες ταπετσαρίες και νέες οθόνες στο ταμπλό, ενώ αναβαθμίστηκε και η λίστα των ηλεκτρονικών συστήματα ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων. Το αυτοκίνητο θα αρχίσει να προσφέρεται σύντομα και στην ελληνική αγορά με μία γκάμα 5 κινητήρων συνόλων, χιλιάρι τούρμπο με 90 ίππους, χιλιάρι τούρμπο διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου) με 100 ίππους, 1.3 τούρμπο με ήπιο υβριδικό σύστημα και 140 ή 160 ίππους, καθώς και την πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech με 145 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Renault Captur

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Toyota Land Cruiser

Η Toyota αποκάλυψε τη νέα γενιά του Land Cruiser, επιστρέφοντας στις ρίζες της ευρωπαϊκής έκδοσης, με τη σειρά 250. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, το νέο μοντέλο έχει ως στόχο να προσφέρει ένα πρακτικό και προσιτό εκτός δρόμου όχημα. Το αυτοκίνητο είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα GA-F της ιαπωνικής εταιρείας (με αμάξωμα πάνω σε ξεχωριστό πλαίσιο). Κατά την σχεδίασή του έγινε προσπάθεια αφενός να συνδυαστεί η παράδοση με τη σύγχρονες τάσεις και αφετέρου να προσφέρεται προστασία από ζημιές σε δύσκολα εδάφη και ευκολία αντικατάστασης εξαρτημάτων, όπως επίσης και καλή ορατότητα για τον οδηγό. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,925 μ. και το μεταξόνιο 2.850 χιλιοστά και το ευρύχωρο εσωτερικό θα μπορεί να μεταφέρει έως 7 άτομα. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός είναι τεχνολογίας LED, ενώ στάνταρ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στο εσωτερικό. Για πρώτη φορά σε Land Cruiser υπάρχει ηλεκτρική υποβοήθηση για το σύστημα διεύθυνσης. Για την κίνηση του αυτοκινήτου, που είναι φυσικά τετρακίνητο, χρησιμοποιείται ένας αναβαθμισμένος κινητήρας ντίζελ άμεσου ψεκασμού 2,8 λίτρων με 204 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και επιπλέον επιλογή για κοντές σχέσεις. Επίσης υπάρχει σύστημα επιλογής επιφάνειας κίνησης, που προσαρμόζει ανάλογα το σύστημα διεύθυνσης, την ισχύ του κινητήρα και το σύστημα ελέγχου των φρένων. Για πρώτη φορά χρησιμοποιείται επίσης ένα σύστημα αποσύνδεσης της μπροστινής αντιστρεπτικής ράβδου, προσφέροντας μεγαλύτερη ελευθερία στις αρθρώσεις των τροχών. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα 4 συνδέσμων πίσω. Κατά τη διάρκεια του 2025 θα παρουσιαστεί και μια νέα έκδοση με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Toyota Land Cruiser

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

4θέσιο μίνι ηλεκτρικό από τη BAW

Η κινεζική BAW, που αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από τη Ν. Ζυμπάς ΑΕ (Γρ. Λαμπράκη 440, Πειραιάς) και διέθετε μέχρι τώρα το μίνι ηλεκτρικό επαγγελματικό αυτοκίνητο Pony, προσφέρει τώρα στην ελληνική αγορά και μία επιβατική έκδοση, τη μοναδική στην κατηγορία L7Ε - CP (βαρύ τετράτροχο με πινακίδες μοτοσικλέτας) με 4 θέσεις. Το Pony έχει μήκος 3,151 μ. και μεταξόνιο που ξεπερνάει τα 2 μ., ενώ το βάρος του είναι κάτω από 750 κιλά, συμπεριλαμβάνοντας και τη συστοιχία των μπαταριών (σιδήρου-φωσφορικού λιθίου). Η χωρητικότητά τους είναι 13,7 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 170 χιλιομέτρων. Ο κινητήρας, που είναι τοποθετημένος στο πίσω άξονα, έχει ισχύ 27 ίππων και η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 90 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω. Τα φρένα (δίσκοι εμπρός-ταμπούρα πίσω) έχουν στάνταρ ABS, το τιμόνι είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται αερόσακος οδηγού, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, αυτόματος κλιματισμός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικοί καθρέφτες, κάμερες 360°, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Το Pony είναι διαθέσιμο για παραγγελία και πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Ιούνιο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η τιμή του υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 16.000 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - 4θέσιο μίνι ηλεκτρικό από τη BAW

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Audi A3 και νέο A3 allstreet

Η Audi ανακοίνωσε την ανανέωση του A3 στις εκδόσεις σεντάν και Sportback, με σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και πίσω μέρος, νέους αεραγωγούς στο εσωτερικό, νέο εσωτερικό φωτισμό και νέα υλικά, ενώ αναβάθμιση υπήρξε και στη λίστα εξοπλισμού. Η έκπληξη ήταν μια νέα έκδοση "crossover", το allstreet, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 3 εκατοστά, χάρη στην ψηλότερη κατά 15 χιλιοστά ανάρτηση και στους μεγαλύτερους στάνταρ τροχούς 17''. Ελαφρά υψηλότερη είναι και η θέση οδήγησης. Όλα τα A3 θα είναι αρχικά διαθέσιμα σε μια βενζινοκίνητη έκδοση TFSI 1.5 με 150 ίππους και ήπιο υβριδικό σύστημα και μία ντίζελ TDI με 2λιτρο κινητήρα 150 ίππων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic 7 ταχυτήτων. Αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ, ενώ προς το τέλος του χρόνου θα προστεθεί στη γκάμα και μία φορτιζόμενη υβριδική έκδοση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Audi A3 και νέο A3 allstreet

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    A3 allstreet
    A3 allstreet

Πρεμιέρα για το MG3 στη Γενεύη

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η MG αποκάλυψε ένα ακόμα νέο μοντέλο που θα διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά. Το νέο MG3, που αντικαθιστά ένα βενζινοκίνητο μοντέλο το οποίο προσφερόταν μέχρι τώρα μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, είναι ένα σούπερ μίνι μήκους 4,113 μ., με μεταξόνιο 2.570 χιλιοστών και χώρο αποσκευών 293 λίτρων. Το σύστημα παραγωγής ισχύος είναι υβριδικό και αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον και αποδίδει 102 ίππους, κι έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 100 kW (136 ίππων). Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 194 ίππους. Σχετικά με τις επιδόσεις η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8'', ενώ οι εκπομπές CO2 θα είναι περίπου 100 g/km, αρκετά κάτω από το όριο απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο ηλεκτροκινητήρας θα τροφοδοτείται από μία μπαταρία με αρκετά μεγάλη χωρητικότητα για υβριδικό αυτοκίνητο, η οποία φτάνει το 1,83 kWh. Γεγονός που σημαίνει βεβαίως ότι θα διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις ως ηλεκτροκίνητο, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση βενζίνης και τις εκπομπές ρύπων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Πρεμιέρα για το MG3 στη Γενεύη

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    στις

Φορτιζόμενο Honda CR-V με κυψέλες υδρογόνου

Η Honda είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που παρουσίασε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής με κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιούν υδρογόνο και ταυτόχρονα έχει τη δυνατότητα φόρτισης από εξωτερική πηγή. Το CR-V e:FCEV που παρουσιάστηκε επίσημα στην Ιαπωνία, είναι μοντέλο παραγωγής και προβλέπεται να αρχίσει να πωλείται στην αγορά της Ιαπωνίας και των ΗΠΑ από το καλοκαίρι. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα σύστημα κυψελών καυσίμου που έχει εξελιχθεί από τη Honda σε συνεργασία General Motors και η αυτονομία του με ένα πλήρες ρεζερβουάρ υδρογόνου αναμένεται να ξεπερνάει τα 600 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα η φορτιζόμενη μπαταρία μπορεί να προσφέρει περισσότερα από 60 χιλιόμετρα αυτονομίας σύμφωνα με τον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο μπορεί να ολοκληρωθεί σε 3 λεπτά περίπου. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Honda στο Οχάιο των ΗΠΑ και θα εξάγεται στην Ιαπωνία.

McLaren Artura Spider

Μετά την παρουσίαση του φορτιζόμενου υβριδικού υπεραυτοκινήτου Artura, η McLaren δημιούργησε και μία ανοιχτή έκδοση Artura Spider. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί βελτιωμένη έκδοση του 3λιτρου βενζινοκινητήραυ V6 με διπλό τούρμπο που αποδίδει 605 ίππους, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 95 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 700 ίππων. Το κιβώτιο είναι ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (SSG) με 8 ταχύτητες και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Όπως και στην κουπέ έκδοση, οι τροχοί είναι 19'' εμπρός και 20'' πίσω και τα λάστιχα Pirelli P-ZERO 235/35Z/R19 91Y εμπρός και 295/35/R20 105Y πίσω, ενώ τα φρένα είναι κεραμικοί δίσκοι (390 χιλ. εμπρός και 380 χιλ. πίσω) με 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Σχετικά με τις επιδόσεις η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3'' και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 8,4'', με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ως ηλεκτροκίνητο με αυτονομία έως 20 χιλιομέτρων. Οι εκπομπές CO2 σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 108 g/km, εξασφαλίζοντας... απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας!!!
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - McLaren Artura Spider

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Και τετρακίνητη έκδοση για το Jeep Avenger

Η Jeep επεκτείνει κι άλλο την γκάμα των τετρακίνητων υβριδικών αυτοκινήτων της, παρουσιάζοντας τώρα το τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe. Το υβριδικό σύστημα των 48 V χρησιμοποιεί το βενζινοκινητήρα 1.2 με ισχύ 136 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες των 21 kW (29 ίππων). Όπως και στην έκδοση στην έκδοση e-Hybrid, ο ένας είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 6 ταχύτητες και ο άλλος παρέχει ισχύ στους πίσω τροχούς, εξασφαλίζοντας έτσι την τετρακίνηση. Το σύστημα εξασφαλίζει ότι ο πίσω ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται συνεχώς με ηλεκτρική ενέργεια, οπότε το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο ανά πάσα στιγμή, χωρίς να υπάρχουν περιορισμοί από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το Jeep Avenger 4xe θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στο τέλος του 2024.

Το νέο Renault 5 είναι ηλεκτρικό

Όπως είχε ανακοινώσει εδώ και αρκετό καιρό, η Renault αποφάσισε την αναβίωση του ονόματος ενός από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της ιστορίας της, του Renault 5, προσαρμοσμένου στην σύγχρονη πραγματικότητα της ηλεκτροκίνησης. Το Renault 5 E-Tech, όπως είναι το πλήρες όνομά του, είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα AmpR Small της εταιρείας, που δημιουργήθηκε ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β. Το μήκος του νέου μοντέλου είναι 3,92 μ., το μεταξόνιο 2,54 μ. και ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 326 λίτρα, ενώ το συνολικό βάρος είναι μικρότερο από 1.500 κιλά. Αν και το σύστημα ηλεκτροκίνησης είναι βασισμένο στο αντίστοιχο σύστημα E-Tech του ηλεκτρικού Megane, ο κινητήρας έχει μικρότερες διαστάσεις, ώστε να διευκολύνει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων σ' ένα μικρό αυτοκίνητο. Θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, 70 kW (95 ίππους), 90 kW (122 ίππους) και 110 kW (150 ίππους). Θα τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 52 kWh, με την αυτονομία στον τυποποιημένο κύκλο να φτάνει έως 400 χιλιόμετρα (αργότερα θα προσφέρεται και μία μικρότερη μπαταρία 40 kWh, για αυτονομία έως 300 χιλιομέτρων). Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, ενός από τα ισχυρά σημεία του θρυλικού προγόνου του, και είναι χαρακτηριστικό ότι η πίσω ανάρτηση είναι με άξονα πολλαπλών συνδέσμων, σύστημα που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Και φυσικά το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μια μεγάλη λίστα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας. Η εταιρεία σημειώνει επίσης ότι μεγάλο μέρος των υλικών κατασκευής του αυτοκινήτου θα είναι ανακυκλωμένα (π.χ. 41 κιλά ανακυκλωμένα πλαστικά). Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παλιό Renault 5 είχε κατασκευαστεί (σε 7 αντίτυπα) και σε μια ηλεκτρική έκδοση σε συνεργασία με την EDF (τη ΔΕΗ της Γαλλίας) το... 1974, με μπαταρίες μολύβδου, μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα και αυτονομία 110 χιλιομέτρων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Το νέο Renault 5 είναι ηλεκτρικό

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Dacia Spring

Η Dacia παρουσίασε το ανανεωμένο Spring, που θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του την επόμενη βδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ρουμανικής θυγατρικής της Renault κι ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς, έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στις ευρωπαϊκές αγορές, έχοντας πουλήσει πάνω από 140.000 αυτοκίνητα από το λανσάρισμά του. Στο ανανεωμένο μοντέλο έχουν γίνει σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά, όπως συνήθως στα "facelift", και ακόμα περισσότερες αλλαγές στο πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό, με νέα υλικά, νέο πίνακα οργάνων, νέα κεντρική οθόνη, νέο τιμόνι κλπ., με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση του και σε επίπεδο αίσθησης. Επίσης υπάρχει μια αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 6%, με την χωρητικότητα να φτάνει τα 308 λίτρα. Αναβάθμιση έχει γίνει επίσης στον διαθέσιμο εξοπλισμό. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί δύο διαφορετικούς ηλεκτροκινητήρες, ένα με 45 ίππους κι ένα με 65, που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 26,8 kWh, η οποία παρέχει σύμφωνα με την εταιρεία αυτονομία μεγαλύτερη από 220 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Dacia Spring

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Μικρό ηλεκτρικό SUV από την Eco Car

Είναι προφανές ότι η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης έχει ταράξει τα νερά στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, στην οποία μπαίνουν συνεχώς νέοι «παίκτες». Αυτή τη φορά η έκπληξη ήρθε από την Eco Car, της οποίας δοκιμάσαμε πρόσφατα το ηλεκτρικό μικροαυτοκίνητο πόλης, με τη μορφή του Yudo, ενός μικρού ηλεκτρικού SUV, που ήδη προσφέρεται στην ελληνική αγορά. Το Yudo έχει μήκος 4,05 μ. και μεταξόνιο 2.480 χιλιοστών, χώρο αποσκευών 310 λίτρων και απόσταση από το έδαφος 16,5 εκ. Κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 70 kW (95 ίππων), που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 41,7 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 320 χιλιομέτρων στο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα. Η τιμή του αυτοκινήτου στην Ελλάδα ξεκινάει από 26.900 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση, με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ABS, εμπρός αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, αισθητήρες παρκαρίσματος, προσαρμοζόμενο cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός φωτιστικά τεχνολογίας LED, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με Bluetooth, θύρα USB και συστήματα πλοήγησης, βάση ασύρματης φόρτισης κινητού, ράγες οροφής, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Μικρό ηλεκτρικό SUV από την Eco Car

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ήπιο υβριδικό σύστημα Citroen C4, C4 X, C5 Aircross

Η Citroen ανακοίνωσε μια νέα έκδοση για τις C4 και C4 X, η οποία χρησιμοποιεί ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, ενώ ήδη διατίθεται στην Ελλάδα η αντίστοιχη έκδοση της C5 Aircross. Το σύστημα χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.2 του γαλλικού γκρουπ, η οποία λειτουργεί σε κύκλο Μίλερ και αποδίδει 136 ίππους στις 5500 στροφές. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 21 kW (28 ίππων), ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου 48 V, για την ταχύτερη και πιο ομαλή εκκίνηση του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει (ηλεκτρικά) από στάση, τη στιγμιαία υποβοήθησή του με περίπου 12 ίππους όταν απαιτείται πρόσθετη ισχύς σε μία επιτάχυνση και την παροχή ενέργειας στο ηλεκτρικό σύστημα των 12 V που τροφοδοτεί τα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου. Το σύστημα παροχής ισχύος συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 ταχύτητες. Σύμφωνα με την εταιρεία, το ήπιο υβριδικό σύστημα επιτρέπει τη μείωση της μέσης κατανάλωσης των C4 και C4 X κατά 1 λίτρο/100 χλμ. (20%) σε σύγκριση με τις εκδόσεις των 130 ίππων με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και τη μείωση των εκπομπών CO2 έως και 20% (περισσότερα από 25 g/km). Οι εκπομπές στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι 107 g/km. Η αντίστοιχη τιμή για τη C5 Aircross είναι 127 g/km. Η τιμή της C5 Aircross 1.2 Hybrid 136 e-DCS6 στην Ελλάδα ξεκινάει από 31.500 ευρώ.

  UP