ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΠΑΛΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ::

Hyundai i10 - 1.0

Το μεγάλο μικρό         ..:: Παρασκευή, 04 Ιανουαρίου 2019 ::..

Το Hyundai i10 ανανεώθηκε στα σημεία και ρίχνεται εκ νέου στην αρένα των αυτοκινήτων πόλης, έχοντας και πάλι ως σημαντικό εφόδιο έναντι των ανταγωνιστών του την αίσθηση μεγαλύτερων σε διαστάσεις και τιμή αυτοκινήτων

Η εταιρική ταυτότητα αποτέλεσε το βασικό άξονα της εξέλιξης αυτής της ανανεωμένης γενιάς του μικρού της Hyundai. Το εμπρός τμήμα εφοδιάστηκε με νέα τραπεζοειδή «γρίλια» στη μάσκα στην οποία ενσωματώνονται δύο νέα στρογγυλά LED φώτα ημέρας. H εταιρεία προσφέρει επίσης νέου σχεδιασμού ζάντες 14 ή 15 ιντσών, οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν ενσωματωμένα φλας LED, ενώ τα πλευρικά προστατευτικά έχουν πλέον νέα μορφή. Στο πίσω μέρος ο προφυλακτήρας χαρακτηρίζεται από το μαύρο ανάγλυφο ένθετο που φιλοξενεί ακροβολισμένα τα ανασχεδιασμένα πίσω φώτα ομίχλης.

Εσωτερικό
Εδώ δεν συναντάς υπερβολές αλλά απεναντίας μία καλαίσθητη καμπίνα, με αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα. Έστω κι αν σχεδιαστικά απουσιάζει η «τσαχπινιά», το στίγμα, η χαρούμενη νότα που θα περίμενες σε ένα αυτοκίνητο πόλης. Η συναρμογή πάντως είναι καλή και παρ' ότι τα πλαστικά είναι αναμενόμενα σκληρά, εφαρμόζουν μεταξύ τους ιδανικά. Οι διακόπτες είναι εργονομικά τοποθετημένοι, ειδικά στο πολυλειτουργικό τριάκτινο τιμόνι, όπου εκτός από τα χειριστήρια ήχου βρίσκονται τα χειριστήρια τηλεφώνου και hands-free, του υπολογιστή ταξιδιού και του cruise control.

Σε ό,τι αφορά τους χώρους, εδώ είναι που το i10 διακρίνεται από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, αφού μπορεί να φιλοξενήσει πέντε ενήλικες φυσιολογικού μεγέθους, με τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών μάλιστα να ανέρχεται στα 252 λίτρα. Το i10 ξεκινά από τα 10.090 ευρώ (με την έκπτωση των 800 ευρώ που ισχύει σε όλες τις εκδόσεις), ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων: ESP, 6 αερόσακοι, κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και συναγερμό, ηχοσύστημα με θύρα USB. Τα νέα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού βρίσκονται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Το αυτοκίνητο προσφέρεται 5ετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, όπως επίσης με 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο.
Το i10 διαθέτει 40 περισσότερα λίτρα για τις αποσκευές από το μέσο όρο της κατηγορίας και τους μεγαλύτερους χώρους επιβατών στην κλάση
Κινητήρας-κιβώτιο
Το 3κύλινδρο κινητήριο σύνολο βενζίνης αποδίδει 66 ίππους και 9,7 kgm ροπής και μπορεί να σε βγάλει ασπροπρόσωπο στις περισσότερες βασικές απαιτήσεις εντός αστικού περιβάλλοντος. Ο 1000άρης MPi είναι πολιτισμένος σε λειτουργία, με ελάχιστους έως ανύπαρκτους κραδασμούς, καλά μονωμένος και ιδιαίτερα γραμμικός σε απόδοση, ενώ συνεργάζεται ικανοποιητικά με το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων με την σχετικά σφιχτή κλιμάκωση η οποία επιδιώκει να προσδώσει λίγο νεύρο. Οι στροφές του κινητήρα είναι αλήθεια πως ανεβαίνουν εύκολα, παρ' ότι αυτό το γεγονός δεν συνοδεύεται με κάποια σπουδαία έλξη. Άλλωστε, αναφερόμαστε σε ένα συμβατικό μίνι που θα κληθεί λίγες φορές να κινηθεί μακριά από την πόλη. Σε επίπεδο κατανάλωσης, που αποτελεί καταλυτικό παράγοντα στη συγκεκριμένη κλάση, τα σχεδόν 6,5-7,0 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα αποτελούν τον κανόνα, εκτός φυσικά αν έχετε βαρύ πόδι το οποίο μόνιμα φλερτάρει με τη μοκέτα του πατώματος.

Οδηγώντας
Στο δρόμο το i10, όπως αναμενόταν φυσιολογικά, έχει προσανατολιστεί να παρέχει στους επιβάτες του όσο το δυνατό αξιοπρεπή άνεση (τοποθετήθηκαν νέα ελαστικά στοπ στην εμπρός ανάρτηση). Η άνεση, λοιπόν, σε συνδυασμό με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, του χαρίζουν το προνόμιο της αίσθησης μεγαλύτερου αυτοκινήτου, σε τέτοιο βαθμό που μπορεί να αντιπαρατεθεί απευθείας με τα σούπερ μίνι. Από την άλλη πλευρά, όταν κληθεί να κινηθεί μακριά από την πόλη δεν θα σε φοβίσει, εμφανίζοντας στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ένα προοδευτικό προφίλ αντιδράσεων ακόμη και στις πιο δύσκολες -σε σχέση με τον χαρακτήρα του- απαιτήσεις. Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ευχάριστο, ακόμη κι αν το σύστημα διεύθυνσης δεν υστερεί σε απόκριση, ωστόσο ρίχνει το βάρος σε αυτό που αποκαλούμε καθημερινή ευχρηστία. Οι κλίσεις στις στροφές είναι σεβαστές αλλά δεν θα σε εμποδίσουν να ακολουθήσεις την επιθυμητή πορεία, αντίθετα με τα φρένα που μοιάζουν να έχουν περίεργη αίσθηση παραπέμποντας σε επίπεδο αντοχής στα αυτοκίνητα πόλης. Τα όρια πρόσφυσης θέτουν επίσης τα στενά ελαστικά με το σχετικά υψηλό προφίλ 175/65, τα οποία όμως αποδεικνύονται κατάλληλα για τους κακοστρωμένους ελληνικούς δρόμους και δη εκείνους της πρωτεύουσας.
YΠEP
- Τιμή
- Εξοπλισμός
- Άνεση
- Αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου
- 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων
KATA
- Δύναμη κινητήρα σε συνθήκες πλήρους φορτίου
- Απρόσωπο οδηγικά
Στο δρόμο διακρίνεται για το άνετο και ασφαλές προφίλ, παραπέμποντας σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας
Συμπέρασμα
Το ανανεωμένο i10 ήρθε ακόμη πιο κοντά σε αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε αρκετό καιρό πριν το facelift. Στην ολοκλήρωση ενός μικρού οχήματος για αστικές μετακινήσεις, το οποίο καταφέρνει να προσφέρει «περισσότερο αυτοκίνητο» απ’ όσο ορίζει η κατηγορία και το κόστος κτήσης του. Πατά με μαεστρία ανάμεσα σε δυο κατηγορίες και απευθύνεται σε ένα κοινό που προς το παρόν δεν μπορεί να αποκτήσει ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ή έχει ήδη ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο κι επιθυμεί ένα δεύτερο μικρό, ευέλικτο και οικονομικό για την πόλη, χωρίς μεγάλους συμβιβασμούς στο τομέα των χώρων. Προσφέρει ό,τι θελήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο πόλης, όπως οικονομία, πρακτικότητα, ευελιξία, ασφάλεια και πολλά ακόμη, ενώ πωλείται σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.
Γιάννης Τσιρογιάννης
φωτογραφίες: auto-internet

Επίσημο Site https://www.hyundai.gr


  UP