ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mini

Παρουσίαση στην Αττική         ..:: Τετάρτη, 06 Ιουνίου 2018 ::..
Η BMW Hellas οργάνωσε μία εκδήλωση για τους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου στην Αθήνα, για την παρουσίαση του πρόσφατα ανανεωμένου Mini (3θυρου, 5θυρου και Cabrio), που είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά. Το αυτοκίνητο προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ και με τα τρία αμαξώματα, σε τιμές που ξεκινούν από 19.740 ευρώ για το 3θυρο Mini One (1.5 με 102 ίππους). Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει πλέον στάνταρ κεντρική έγχρωμη οθόνη 6,5'' και πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, όπως και ESP, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, κλιματισμό, σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, υπολογιστή ταξιδιού, ηχοσύστημα σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Οι τιμές του 5θυρου ξεκινούν από 20.665 ευρώ και του Cabrio από 26.710 ευρώ.


Ένα αυτοκίνητο που πωλείται περισσότερο με λογική «λαϊφστάιλ», έχοντας ταυτόχρονα αποδείξει τις ικανότητες του σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά και την απόλαυση της οδήγησης που προσφέρει, κανονικά δεν θα χρειαζόταν καν τη συνηθισμένη ανανέωση που γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα στο μέσον της εμπορικής τους ζωής. Καλώς η κακώς, όμως, το κοινό εχει κακομάθει, θέλει συνεχώς «κάτι καινούργιο», οπότε και η Mini έχει μπει στο... λούκι της ανανέωσης και πρόσφατα παρουσίασε τα ανανεωμένα Mini (3θυρο και 5θυρο) και Mini Cabrio. Η ανανέωση αυτή λογικά είναι περιορισμένη, αφού το αυτοκίνητο ήταν ήδη καλό και έχει το δικό του πιστό κοινό. Έτσι έγιναν κάποιες προσθήκες στον εξοπλισμό, όπως για παράδειγμα το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, η νέα -επίσης στάνταρ-έγχρωμη οθόνη 6,5'' στο κέντρο το ταμπλό και η σύνδεση Bluetooth, ενώ διαθέσιμοι επίσης είναι νέοι προβολείς LED τεχνολογίας Matrix, που ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται κατά τμήματα. Επίσης υπάρχουν νέα πίσω φώτα, νέο λογότυπο, 3 νέες αποχρώσεις για το αμάξωμα, νέες ζάντες αλουμινίου, νέα διακοσμητικά στοιχεία και νέες δερμάτινες ταπετσαρίες στο εσωτερικό.

Ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την πλευρά «λαϊφστάιλ» του χαρακτήρα του αυτοκινήτου, η εταιρεία προσφέρει πλέον αυξημένες δυνατότητες για εξατομίκευση με μία διευρυμένη γκάμα επιλογών, που περιλαμβάνει ακόμα και προϊόντα τα οποία μπορούν να σχεδιάζονται από τους ίδιους τους πελάτες και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αυτοί θέτουν, να παραγγέλλονται μέσω Internet και να αποστέλλονται στην κατοικία του πελάτη, που μπορεί αν θέλει να τα τοποθετήσει μόνος του στο αυτοκίνητο! Από πλευράς μηχανικών μερών δεν έχει γίνει κάποια σημαντική αλλαγή, αλλά υπάρχει μια βελτίωση στον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 που χρησιμοποιείται στα Mini One First και Mini One, με αύξηση της ροπής του κατά 1 kgm, στα 16,3 και 19,4 αντίστοιχα. Επίσης, ο ισχυρότερος από τους τρεις ντίζελ της γκάμας διαθέτει τώρα υπερσυμπίεση δύο σταδίων. Τέλος, το αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων καταργήθηκε και αντικαταστάθηκε από ένα νέο επτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Για τις εκδόσεις Cooper SD και JCW διατίθεται κι ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης που οργάνωσε η αντιπροσωπεία για την παρουσίαση του ανανεωμένου αυτοκινήτου στους δημοσιογράφους, είχαμε την ευκαιρία για μια σύντομη επαφή με την έκδοση Cooper του Mini Cabrio με τον βενζινοκινητήρα 1.5. Η οδήγηση του αυτοκινήτου με το συγκεκριμένο αμάξωμα δίνει μία ακόμα καλύτερη εικόνα των δυνατοτήτων του κινητήρα, αφού το Cabrio είναι βαρύτερο ακόμα κι από το 5θυρο Mini. Παρ' όλα αυτά ο συγκεκριμένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας το κινεί με τη μεγαλύτερη άνεση, χάρη στην πολύ καλή ροπή που προσφέρει το τούρμπο και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου δεν είναι απλά «διεκπεραιωτικές», αλλά δίνουν την δυνατότητα και για αρκετά γρήγορη οδήγησή του αν το επιθυμεί ο οδηγός. Η ακαμψία του αμαξώματος στα ανοιχτά αυτοκίνητα, ιδιαίτερα τα premium, έχει βελτιωθεί πλέον σημαντικά και ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται σοβαρές στρεβλώσεις κατά την κίνηση στην ελληνική άσφαλτο, που δεν είναι και η καλύτερη δυνατή! Η ποιότητα του αυτοκινήτου ήταν ήδη πολύ καλή κι εξακολουθεί να είναι, το τιμόνι άμεσο και με καλή αίσθηση, ενώ η οδήγηση του αυτοκινήτου με ανοιχτή οροφή (και ανεβασμένα τα παράθυρα) μας έδωσε μια εικόνα αρκετά καλής διαχείρισης της ροής του αέρα στο εσωτερικό, χωρίς πολλούς στροβιλισμούς.
Πάνος Φιλιππακόπουλος

  UP