ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Εκκίνηση για το Ράλι Ακρόπολις

        ..:: Τρίτη, 29 Μαϊου 2018 ::..
Ξεκινάει την Παρασκευή το 64ο Ράλι Ακρόπολις, με την τελετή εκκίνησης να πραγματοποιείται στις 11 το πρωί στον φυσικό του χώρο, στους πρόποδες της Ακρόπολης. Φέτος ο αγώνας είναι τριήμερος και την Παρασκευή μετά από την τελετή εκκίνησης περιλαμβάνεται μία υπερειδική, που θα πραγματοποιηθεί στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου, με ώρα εκκίνησης στις 3.15' το απόγευμα. Το εισιτήριο της υπερειδικής κοστίζει 10 ευρώ για όσους του προμηθευτούν στις σχετικές ιστοσελίδας και τα σημεία προπώλησης (www.ticketmaster.gr, ιστοσελίδες και δίκτυα καταστημάτων Cosmote και Γερμανός, τηλεφωνικό κέντρο 210,8938111), ενώ στο εκδοτήριο του Ιπποδρόμου το κόστος του εισιτηρίου θα είναι 14 ευρώ. Η είσοδος για παιδιά έως 12 ετών και για ΑΜΕΑ είναι δωρεάν. Επίσης δωρεάν είναι η στάθμευση στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου, σε χώρο στάθμευσης 4.000 θέσεων. Μετά την υπερειδική θα ακολουθήσει η μεγαλύτερη ειδική του φετινού Ακρόπολις, η Θήβα, μήκους 30,53 χιλιομέτρων, και κατόπιν ο αγώνας θα μεταφερθεί για τις επόμενες δύο μέρες στη Λαμία, όπου θα βρίσκεται και το κέντρο του, καθώς και το «σέρβις παρκ» και θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή ο τερματισμός του αγώνα και η απονομή των επάθλων. Το ράλι Ακρόπολις προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (και φυσικά και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα) και οι 19 συμμετοχές αυτοκινήτων των κορυφαίων προδιαγραφών του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (R5), εγγυώνται έναν αρκετά ενδιαφέροντα συναγωνισμό. Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 867,72 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 237,89 είναι αγωνιστικά, αποτελώντας τις 12 ειδικές διαδρομές του ράλι. Το σύνολο των συμμετοχών για τον αγώνα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος είναι 34, με τις 9 να αφορούν ελληνικά πληρώματα (στα οποία βέβαια θα πρέπει να προστεθεί και η «βελγική» συμμετοχή του Ιορδάνη Σερδερίδη), ενώ υπάρχουν και 3 κυπριακές συμμετοχές. Επιπλέον στον αγώνα υπάρχουν και 25 συμμετοχές που προσμετρούν μόνο στο ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά και οκτώ ιστορικά αυτοκίνητα, καθώς ο αγώνας προσμετρά και στο ελληνικό πρωτάθλημα ιστορικών αυτοκινήτων.

  UP