ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΜΟΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::

BMW 6 GT - 630i

Λιμουζίνα με ένδυμα "smart casual"         ..:: Παρασκευή, 04 Μαϊου 2018 ::..

Με όνομα προσαρμοσμένο πλέον στην... πραγματική θέση του στη γκάμα της BMW, το μεγάλο 4θυρο κουπέ συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την αισθητική των κουπέ με τη λειτουργικότητα μιας λιμουζίνας που επιδιώκουν οι αγοραστές της κατηγορίας, προσφέροντας ποιότητα, επιδόσεις και οδική συμπεριφορά αντάξιες των προσδοκιών που δημιουργεί η υψηλή τιμή του

Τα μεγάλα τετράθυρα κουπέ αποτελούν πλέον μια μόνιμη παρουσία στη γκάμα των κατασκευαστών "premium" αυτοκινήτων, έχοντας πετύχει να δημιουργήσουν μια πελατειακή βάση που επιδιώκει να συνδυάσει την σπορτίφ αισθητική ενός κουπέ με τους μεγάλους χώρους και τη λειτουργικότητα μιας «λιμουζίνας». Η πρόταση της BMW στην κατηγορία είναι η νέα σειρά 6 Gran Turismo (GT), που παρουσιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Ένα μεγάλο αυτοκίνητο με μήκος που ξεπερνάει τα 5 μέτρα (5,091 μ.) και μεταξόνιο που ξεπερνάει τα 3 μέτρα (3.070 χιλιοστά), το οποίο αποτελεί μετεξέλιξη της σειράς 5 Gran Turismo και είναι βασισμένο στο «δάπεδο» της νέας σειράς 7. Η κατασκευή του πάνω σε μια νέα πλατφόρμα με την πιο σύγχρονη τεχνολογία, είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους κατά 150 κιλά, ενώ αξίζει να σημειωθεί ο πολύ καλός αεροδυναμικός συντελεστής Cx (0,26 στην 630i GT).

Εσωτερικό
Αυτονόητο είναι από τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, το γεγονός ότι το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο, προσφέροντας τεράστιους χώρους για τους επιβάτες, που ταξιδεύουν με τη μεγαλύτερη άνεση ακόμα κι αν είναι μεγαλόσωμοι. Και φυσικά στο ταξίδι τους δεν θα τους λείψει τίποτα, αφού ο τεράστιος χώρος αποσκευών των 610 λίτρων θα χωρέσει όλα τους τα πράγματα. Όπως αναφέραμε, ένα άλλο χαρακτηριστικό των μεγάλων τετράθυρων κουπέ είναι και η λειτουργικότητα και είναι χαρακτηριστικό ότι η σειρά 6 Gran Turismo έχει διαιρούμενο (40:20:40) και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα, καθώς και μια μεγάλη πίσω πόρτα που ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά. Εκτός από λειτουργικό, το εσωτερικό είναι φυσικά και άψογο ποιοτικά, και στην όψη, και στη συναρμολόγηση, ενώ ο «οδηγοκεντρικός» χαρακτήρας των BMW επιβεβαιώνεται με μια πολύ καλή θέση οδήγησης, που θα επιτρέψει σε κάθε οδηγό να βολευτεί με απόλυτη ακρίβεια.

Το αυτοκίνητο έχει φυσικά τιμή που περιορίζει στο ελάχιστο το κοινό στο οποίο απευθύνεται, ξεκινώντας από 89.300 ευρώ, με ένα κορυφαίο βεβαίως επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει (μεταξύ άλλων!) ESP, σύστημα εντοπισμού εμποδίων και αυτόματου φρεναρίσματος, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες με αυτόματη αντιθαμβωτική λειτουργία, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, αυτόματους προβολείς, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου, αυτόματη πόρτα χώρου αποσκευών, σύστημα πλοήγησης, ραδιο-CD με θύρα USB, Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, υπολογιστή ταξιδιού, συναγερμό, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, σύστημα start-stop κλπ. Μοναδική έλλειψη είναι αυτή της ρεζέρβας, λόγω της χρησιμοποίησης ελαστικών runflat, ενώ θα υπενθυμίσουμε ότι στην τιμή των BMW περιλαμβάνεται και δωρεάν σέρβις για 5 χρόνια ή 60.000 χιλιόμετρα.
Άψογο ποιοτικά, λειτουργικό και πολύ ευρύχωρο, το εσωτερικό προσφέρει άνετα και ξεκούραστα ταξίδια στους επιβάτες του αυτοκινήτου
Κινητήρας-κιβώτιο
Η 630i GT κινείται από ένα 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με 258 ίππους. Έναν εξαιρετικό κινητήρα, με άφθονη ροπή σε μεγάλη περιοχή στροφών (40,8 kgm σταθερά από τις 1.550 μέχρι τις 4.400 στροφές) ο οποίος έχει φυσικά τη δύναμη για να κινήσει το μεγάλο αυτοκίνητο των 1800 περίπου κιλών όσο γρήγορα θέλει ο οδηγός (η BMW αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,3''). Κάτι που εξασφαλίζει βεβαίως και την ανάλογη ενεργητική ασφάλεια, με τα προσπεράσματα που θα χρειαστεί να κάνει το αυτοκίνητο να είναι αστραπιαία ακόμα και σε μία ορεινή διαδρομή. Σύμμαχός του κινητήρα το επίσης εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων, που μας ενθουσιάζει με την λειτουργία του σε κάθε BMW που οδηγούμε με αυτό! Αναπόφευκτα βεβαίως ένα τόσο μεγάλο και τόσο δυνατό αυτοκίνητο δεν μπορεί παρά να έχει και υψηλή κατανάλωση (με τα σημερινά δεδομένα, γιατί σε σύγκριση με ανάλογα αυτοκίνητα της περασμένης δεκαετίας θα το αποκαλούσαμε και... οικονομικό), η οποία πολύ δύσκολα μπορεί να πέσει κάτω από τα 13 λίτρα/100 χλμ. στην πόλη και κάτω από τα 9 στο ταξίδι.

Οδηγώντας
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του (οπισθοκίνητου) αυτοκινήτου στον τομέα των αναρτήσεων, αξίζει να σημειωθεί ότι ο πίσω άξονας έχει στάνταρ αερανάρτηση με αυτόματη ρύθμιση ύψους. Το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά στημένο, σε συνδυασμό και με τα υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που διαθέτει, εξασφαλίζει μια απροβλημάτιστη οδήγηση κατά την οποία χρειάζεται κανείς να… πηγαίνει γυρεύοντας για να κάνει το λάθος που θα τον βγάλει από το δρόμο. Είναι εντυπωσιακό -και το είχαμε διαπιστώσει και κατά τη διάρκεια της πανελλαδικής δημοσιογραφικής παρουσίασης του αυτοκινήτου- ότι ακόμα και σε στενούς επαρχιακούς δρόμους με συνεχείς στροφές, δεν γίνεται ούτε μια στιγμή αισθητό το μεγάλο μέγεθός του, όσο κι αν το πιέσεις. Απλώς σημαδεύεις την στροφή με το πολύ καλό τιμόνι, πατάς το γκάζι και στρίβεις με απόλυτη ακρίβεια, χωρίς το αυτοκίνητο να εμφανίσει μεταφορές βάρους και απότομες αντιδράσεις που θα σε αιφνιδιάσουν. Σε συνδυασμό και με εξαιρετικά φρένα, σου προσφέρει ένα αίσθημα ασφάλειας που δικαιολογεί την υψηλή τιμή του και δικαιώνει τις προσδοκίες που αυτή δημιουργεί. Αντίστοιχα υψηλού επιπέδου είναι και η ποιότητα κύλισης, που ειδικά στον αυτοκινητόδρομο σχεδόν σε κάνει να ξεχνάς ότι ταξιδεύεις με αυτοκίνητο, έχοντας βέβαια και το... μειονέκτημα ότι μπορεί να σε κάνει και να μη συνειδητοποιείς την ταχύτητα με την οποία κινείσαι!
YΠEP
- Κινητήρας
- Επιδόσεις
- Κιβώτιο
- Οδική συμπεριφορά
- Φρένα
- Ποιότητα
- Χώροι
- Εξοπλισμός
- 5 χρόνια σέρβις
KATA
- Έλλειψη ρεζέρβας
- Κατανάλωση
- Τιμή για πολύ λίγους
Ο δυνατός κινητήρας εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις και το πολύ καλό πλαίσιο τον αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο
Συμπέρασμα
Αυτοκίνητα σαν την 630i GT δεν έχει νόημα να προσπαθείς να τα «κρίνεις», ψάχνοντας για μειονεκτήματα που είναι πολύ δύσκολο να βρεις. Είναι προϊόντα που δικαιολογούν απολύτως την υψηλή τιμή τους, προσφέροντας ποιότητα, ανέσεις και ασφάλεια που δεν θα αφήσουν κανένα παραπονεμένο, ούτε τον απαιτητικό οδηγό, ούτε τον απαιτητικό επιβάτη. Αυτά τα αυτοκίνητα αποτελούν πεδίο εφαρμογής των πιο σύγχρονων τεχνολογιών της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίες έχουν φτάσει πια σε επίπεδα που κάνουν τα «όρια» των αυτοκινήτων να ξεπερνούν τα όρια των οδηγών.
Πάνος Φιλιππακόπουλος

Επίσημο Site http://www.bmw.gr


  UP