ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΠΑΛΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ::

VW Golf - 1.6 TDI

Αδιαμφισβήτητη αξία         ..:: Σαββάτο, 28 Απριλίου 2018 ::..

Όσες προτάσεις και να εμφανιστούν στη μικρομεσαία κλάση, με το που θα επιβιβαστείς και διανύσεις λίγα μέτρα στο εσωτερικό του Golf διαπιστώνεις τις αναλλοίωτες διαχρονικές αξίες του, συνεπικουρούμενες στην περίπτωσή μας και από τον δοκιμασμένο πετρελαιοκινητήρα 1.6 TDI

Η ιστορία του Golf ξεκινά από πολύ μακριά και απ' ό,τι φαίνεται θα φτάσει ακόμη μακρύτερα. Είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά αυτοκίνητα όλων των εποχών, το οποίο αποδεικνύει σε κάθε γενιά γιατί αποτελεί τον βασιλιά της κατηγορίας, το αυτοκίνητο-ορόσημο που οριοθετεί κάθε φορά την μικρομεσαία κλάση, με αρετές που δύσκολα αμφισβητούνται. Κοινός παρονομαστής όλων αυτών είναι η κλασική εξελικτική σχεδίαση που τείνει να γίνει σταθμός στην ιστορία της σύγχρονης αυτοκίνησης, αλλά και η τελειοθηρική ποιότητα που ξεπερνά κατά πολύ την απτή αίσθηση που βιώνεις από τα ακριβά υλικά στην καμπίνα.

Εσωτερικό
Εδώ είναι εμφανής η ποιότητα, αλλά αντίστοιχα ικανοποιούν και οι χώροι για επιβάτες (αν όχι το καλύτερο, είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας του), μικροπράγματα και αποσκευές (380 λίτρα). Τα μαλακά πλαστικά κερδίζουν το χρήστη με την αφή και την αίσθηση ποιότητας που του μεταφέρουν και παίζουν σημαντικό ρόλο στη συνολική αίσθηση ποιότητας. Η μασίφ αίσθηση χρηματοκιβωτίου είναι διάχυτη και σε κερδίζει αμέσως. Η εργονομία διακρίνεται για τα υψηλά της επίπεδα, η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και όλα στο εσωτερικό σε κάνουν να νιώθεις περίφημα από την πρώτη στιγμή. Αυτό είναι και το μυστικό της επιτυχίας του Golf. Το κόστος αγοράς για το 1.6 TDI με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και τους 115 ίππους ξεκινάει από τα 21.900 ευρώ. Ο εξοπλισμός (έκδοση Comfortline) περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα Stop/Start, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, 7 αερόσακους, ESP, σύστημα υποβοήθησης φρένων, σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε ανηφόρα, σύστημα αποτροπής σύγκρουσης (City Safety), σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Auto brake), σύστημα επαγρύπνησης (Driver Alert), υπολογιστή ταξιδιού, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα, αισθητήρες βροχής/φωτός και το σύνηθες ηλεκτρικό πακέτο για παράθυρα, κλειδαριές, καθρέφτες.
Το εσωτερικό αποτελεί το κλασικό γερμανικό «χρηματοκιβώτιο» με ποιότητα, εργονομία και χώρους
Κινητήρας-κιβώτιο
Ο βελτιωμένος πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI του γερμανικού ομίλου ταιριάζει γάντι με τις γνωστές ικανότητες του Golf. Για την περίσταση, αυτός αύξησε την ιπποδύναμη του στους 115 ίππους (μόλις στις 3.250 σ.α.λ.) όπως επίσης και τη ροπή στα 25,5 kgm, διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. Στην πράξη είναι αρκετά ραφιναρισμένος σε σχέση με τα δεδομένα των πετρελαιοκινητήρων, τραβάει δυνατά από χαμηλά, ενώ παράλληλα έχει σημαντικό διαθέσιμο εύρος. Σημειώστε επίσης πως συνδυάζεται περίφημα με το πολύ καλό χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων με την ορθά αραιή κλιμάκωση. Συνολικά έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που ζητάς σε καθημερινή βάση από ένα σύνολο πετρελαίου. Γεμάτο, ψυχωμένο, πληρέστατο χωρίς περιττό θόρυβο και με μια ευπρόσδεκτα χαμηλή κατανάλωση υπό κανονικές συνθήκες, η οποία ήταν 6,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στην επταήμερη δοκιμή μας.

Οδηγώντας
Οι θεμελιώδεις κανόνες (ακλόνητο πλαίσιο, υψηλή ποιότητα, μεγαλοπρεπής κύλιση, ασφαλής οδική συμπεριφορά) δεν διαφοροποιούνται ανάλογα με την έκδοση. Ο... ισοπεδωτικός τρόπος με τον οποίο κινείται και αυτό το Golf στο δρόμο, καθιστά «μάγκα» τον οδηγό του, ακόμη και τον αδαή. Τα λάθη συγχωρούνται ενώ η άνεση παραμένει σε υψηλά επίπεδα. Καταρχάς, εισπράττεις ένα ποιοτικό πάτημα σε κάθε είδους δρόμο, μια ευπρόσδεκτη σιγουριά που σε κάνει να το θέλεις ακόμη περισσότερο. Χωρίς να επενδύει στο συναίσθημα ή στην απόλυτη ακρίβεια σε ότι αφορά στις οδηγικές αντιδράσεις, το μικρομεσαίο VW «καταπίνει» χωρίς σκέψη το φιδίσιο κομμάτι του δρόμου, ψάχνοντας το επόμενο δίχως να δώσει αφορμές και δικαιώματα. Σε κάνει να αισθάνεσαι τόσο σίγουρος και ασφαλής που επιθυμείς να αυξήσεις το ρυθμό σου και να δοκιμάσεις να στρίψεις με περισσότερα χιλιόμετρα στην επόμενη στροφή. Και σε αυτή την περίπτωση το Golf κρατάει εξαιρετικά την πορεία του στο δρόμο και η όποια διαμαρτυρία του θα έρθει αργά ήπια και προοδευτικά, χωρίς καν να σου μεταφερθεί άγχος για το τι και το πώς έγινε. Η άσκηση πίεσης αποκαλύπτει φιλικότητα στα όρια της απάθειας. Το σύστημα διεύθυνσης έχει το σωστό βάρος, χωρίς όμως να συγκαταλέγεται στα κορυφαία της κλάσης σε επίπεδο επικοινωνίας. Τέλος, τα φρένα του Golf αποδείχτηκαν στη δοκιμή μας τόσο δυνατά όσο και ανθεκτικά στην απαιτητική χρήση.
YΠEP
- Ηχομόνωση
- Ροπή κινητήρα
- Χαμηλή κατανάλωση
- Ποιοτικό «πάτημα»
- "Upper Class" αίσθηση
- Ασφαλής οδική συμπεριφορά
KATA
- Τσιμπημένη τιμή αγοράς
Στο δρόμο, ο ομοιογενής χαρακτήρας σε κερδίζει αμέσως, ικανοποιώντας κάθε επιθυμία του οδηγού
Συμπέρασμα
Ακόμη μια φορά το Golf μας άρεσε, κλέβοντας κυριολεκτικά τις εντυπώσεις. Εκεί που πιστεύεις πως πολλοί σύγχρονοι αμφισβητίες θα του κλέψουν το θρόνο, μια βόλτα μαζί του αρκεί για να πεισθείς για τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του. Ποιοτικό, ασφαλές, εύκολο και φιλικό, είναι το καθημερινό αποκούμπι σου σε κάθε εξόρμηση. Σε περιβάλλει με μια αναβαθμισμένη αίσθηση ασφάλειας και άνεσης, σε βαθμό που να μη χρειάζεσαι ή να αναζητείς κάτι περισσότερο. Σαν TDI, με τον «ροπάτο» ντίζελ, είναι οικονομικό και ανεβάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα.
Γιάννης Τσιρογιάννης

Επίσημο Site http://www.vw.gr


  UP