ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε το νέο Subaru Impreza

Αποστολή στη Στυμφαλία         ..:: Σαββάτο, 20 Ιανουαρίου 2018 ::..
Η δημοσιογραφική εκδήλωση που οργάνωσε η αντιπροσωπεία της Subaru στην ορεινή Κορινθία ήταν «διπλή», περιλαμβάνοντας εκτός από το νέο XV και την παρουσίαση της νέας γενιάς του Impreza, που διευρύνει τις δυνατότητες της για δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά, με ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ που δεν προσφέρεται σε εξωπραγματική τιμή. Το αυτοκίνητο διατίθεται με δύο διαφορετικούς βενζινοκινητήρες σε τιμές που ξεκινούν από 22.700 ευρώ, με ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει στάνταρ ESP με hill holder, σύστημα αποφυγής συγκρούσεων EyeSight (με δύο κάμερες για τον έλεγχο του χώρου εμπρός από το αυτοκίνητο και αυτόματη πέδηση σε περίπτωση μη αντίδρασης του οδηγού), 7 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, προσαρμοζόμενο cruise control, ηχοσύστημα με συμβατότητα Apple CarPlay, θύρες USB και Aux, Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα start-stop. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και το μεταλλικό χρώμα, ενώ η εργοστασιακή εγγύηση είναι τριετής.


Όπως και το XV, το Impreza βασίζεται στην νέα πλατφόρμα (SGP) της Subaru, που θα αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη των μελλοντικών μοντέλων της εταιρείας, όχι μόνο με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά και με υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα. Η νέα πλατφόρμα έχει βελτιώσει σημαντικά την ακαμψία του αμαξώματος, ενώ οι νέες αναρτήσεις και το χαμηλωμένο κατά 5 χιλιοστά κέντρο βάρους βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, μειώνοντας και τις κλίσεις του στις στροφές. Το νέο μοντέλο έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο από το προηγούμενο κατά 25 χιλιοστά και μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις, προσφέροντας έτσι και καλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Ελαφρά μεγαλύτερος, κατά 5 λίτρα, είναι και ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 385 λίτρα. Σημαντική προσπάθεια έχει γίνει για την διευκόλυνση της πρόσβασης στο αυτοκίνητο και της φόρτωσης του χώρου αποσκευών, με τις πόρτες να ανοίγουν σε μεγάλη γωνία και το άνοιγμα του χώρου αποσκευών να είναι μεγαλύτερο.

Το νέο Impreza -τετρακίνητο όπως όλα τα Subaru- έχει τα ίδια μηχανικά μέρη με το XV και προσφέρεται με δύο ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες, 1.6 με 114 ίππους και 2.0 με 156 ίππους οι οποίοι συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) Lineartronic, που στο 2λιτρο μοντέλο έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών ανάμεσα σε 7 σταθερές σχέσεις με χειριστήρια στο τιμόνι. Οι δύο κινητήρες έχουν βελτιωθεί σε σχέση με την προηγούμενη γενιά (ο 2λιτρος κινητήρας έχει υποστεί ριζική ανανέωση, με το 80% των εξαρτημάτων του να είναι νέα), είναι ελαφρύτεροι κατά 12 κιλά και καλύπτουν τις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6-c. Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω, ενώ τα φρένα είναι αεριζόμενοι δίσκοι και στους τέσσερις τροχούς και το σύστημα διεύθυνσης (που είναι πιο γρήγορο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου) είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα. Και φυσικά, όπως κάνουν όλοι οι κατασκευαστές με τα νέα μοντέλα τους, το νέο Impreza προσφέρεται -ανάλογα με την έκδοση- με μία μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε το αυτοκίνητό στην έκδοση με τον 2λιτρο κινητήρα. Σε ό,τι αφορά τις εντυπώσεις μας, θα σταθούμε κατ’ αρχάς στην πολύ ποιοτική κατασκευή του αυτοκινήτου συνολικά και του προσεγμένου εσωτερικού ιδιαίτερα, όπως επίσης και στην πολύ καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει στο δρόμο, ακόμα και στους κακούς επαρχιακούς ελληνικούς δρόμους. Η οδική συμπεριφορά είναι φυσικά πολύ καλή, όπως ήταν πάντα στο Impreza, καθώς η νέα βελτιωμένη πλατφόρμα ενισχύει ακόμα περισσότερο τα καλά οδικά χαρακτηριστικά που εξασφαλίζει η μόνιμη τετρακίνηση. Τα καλά φρένα και το ακριβές τιμόνι ολοκληρώνουν την θετική εικόνα. Ο 2λιτρος κινητήρας είναι σημαντικά πιο δυνατός από τον 1.6 και -χωρίς να προσφέρει κάποιο σπορ χαρακτήρα- εξασφαλίζει αρκετά καλές επιδόσεις για το αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8''), που επιτρέπουν προσπεράσματα χωρίς άγχος στα ορεινά κομμάτια και οδήγηση σε σβέλτους ρυθμούς που αξιοποιούν τις δυνατότητες του πλαίσιου.
Πάνος Φιλιππακόπουλος

  UP