ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mitsubishi ASX

Πανελλαδική παρουσίαση στην Αττική         ..:: Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017 ::..
Με μια δεύτερη -πιο περιορισμένη-ανανέωση, η Mitsubishi διατηρεί στην επικαιρότητα το ASX, που έχει άλλωστε μια πετυχημένη πορεία στην παγκόσμια αγορά, εν αναμονή της νέας γενιάς μοντέλων που θα προκύψουν και από τη συνεργασία της με το γκρουπ Renault-Nissan. Η ελληνική αντιπροσωπεία οργάνωσε μια ειδική δημοσιογραφική εκδήλωση, όπου μας έδωσε τη δυνατότητα και για μια πρώτη επαφή με το ανανεωμένο αυτοκίνητο, που έχει ήδη αρχίσει να διατίθεται στην ελληνική αγορά. Οι τιμές ξεκινούν από 17.120 ευρώ (συν 250 ευρώ έξοδα προετοιμασίας και μεταφορικά), με εξοπλισμό που περιλαμβάνει στάνταρ ESP με hill holder, 7 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ηχοσύστημα, σύστημα start-stop και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, όπως επίσης και 5ετής οδική βοήθεια.


Η κατηγορία των αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη στη Ευρώπη, αλλά και στην Ελλάδα, όπου καλύπτει πλέον το 11% της αγοράς. Με αυτό δεδομένο και παρά την πρόσφατη παρουσίαση του Eclipse Cross, δεν είναι περίεργο που η Mitsubishi, έχοντας μια αρκετά μεγάλη παράδοση στην κατηγορία, αποφάσισε να επεκτείνει ακόμα περισσότερο την εμπορική σταδιοδρομία του ASX, που είναι άλλωστε ένα αρκετά πετυχημένο μοντέλο διεθνώς. Η πρόσφατη ελαφρά ανανέωσή του συμπίπτει και με μία αλλαγή του ρόλου του, που το τοποθετεί απέναντι στα νέα μικρά αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου, τα περισσότερα από τα οποία προσφέρουν ελάχιστες εκτός δρόμου δυνατότητες, αφού δεν έχουν τετρακίνηση. Έτσι και το ASX πλέον έχει περισσότερο ένα χαρακτήρα "crossover", αφού θα διατίθεται αποκλειστικά σε προσθιοκίνητη έκδοση και αποκλειστικά με τον βενζινοκινητήρα 1.6 των 117 ίππων (έκδοση για την οποία η Mitsubishi αναφέρει επιτάχυνση 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 11,5''). Κάτι που επιτρέπει τη συγκράτηση της τιμής του σε πολύ ανταγωνιστικά επίπεδα, ώστε να μπορεί να προσφέρεται και ως εναλλακτική λύση απέναντι σε μικρότερα προσθιοκίνητα crossover.

Η ανανέωση περιλαμβάνει κάποιες μικρές αισθητικές αλλαγές, κυρίως με διακοσμητικά χρωμίου στο μπροστινό πίσω μέρος, πίσω φως ομίχλης τεχνολογίας LED, αλλαγές στην κεντρική κονσόλα εσωτερικά και νέα διακοσμητικά, βελτιωμένα καθίσματα και φυσικά αναβαθμισμένες επιλογές στον εξοπλισμό συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Σε ό,τι αφορά όσα... δεν φαίνονται, υπάρχει βελτίωση στην ηχομόνωση, όπως επίσης και κάποιες βελτιώσεις στον κινητήρα, με μείωση εσωτερικών τριβών και νέο σύστημα εξάτμισης, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα μια ελαφρά μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες, πιο αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ενώ υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης είχαμε μία σύντομη επαφή με το αυτοκίνητο σε μια διαδρομή από την Κηφισιά μέχρι τον Σχινιά του Μαραθώνα πάνω από το Διόνυσο, που προσφέρει μια πολύ καλή εικόνα των δυνατοτήτων του σ' ένα ταξίδι σε επαρχιακή ορεινή διαδρομή. Για μια ακόμη φορά το αυτοκίνητο μας εντυπωσίασε με την γεροδεμένη κατασκευή του, που το κάνει να περνάει «σαν ένα κομμάτι» πάνω από οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου. Ο κινητήρας προφανώς δεν... του δίνει φτερά, αλλά είναι πολύ ελαστικός, όπως είναι παραδοσιακά όλοι οι κινητήρες της Mitsubishi, με αποτέλεσμα η οδήγηση να είναι ξεκούραστη, χωρίς πολλές αλλαγές ταχυτήτων στο εξαιρετικό κιβώτιο. Κάτι το οποίο συγκρατεί και την κατανάλωση σε πολύ λογικά επίπεδα για το μέγεθος του αυτοκινήτου (η μέση τιμή της για όλη τη διαδρομή μας ήταν 7,4 λίτρα/100 χλμ.) Η οδική συμπεριφορά είναι χωρίς εκπλήξεις, προβλέψιμη και απολύτως ασφαλής, και η μόνη μας παρατήρηση είναι ότι το τιμόνι είναι αρκετά ασαφές γύρω από τη θέση της ευθείας. Σημαντικό για τον οικογενειακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι το γεγονός ότι η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή για "SUV", όπως και η άνεση.
Πάνος Φιλιππακόπουλος

  UP